LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jak piješ, tak lezeš. /Wie trinkst du, so kletterst du./
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
50.Nyč 10087
51.Zaoral 10075
52.Zedek 10072
Bouldry:
50. 8456
51.Šauli 8409
52.Palivec 8403
Hory:
10. 6150
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140171 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
V 16 - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

KOUPÁK - THE END

KOUPÁK - THE ENDSlzy tvý báby šedivý stékají na Koupák:( !!! Je to asi jedna z nejsmutnějších zpráv z poslední doby, KOUPÁK KONČÍ!

Ilče zase zvýšili nájem, už to neutáhne a už se s tím nic nedá dělat... 2.hýho vrací klíče... 30.12. je tady poslední párty...takže nak nak nak tak na Koupák!!!poslední songy smažáky a DÍKY za NEJLEPŠÍ HOSPODU!!!

KOUPÁK - THE END



Kletterkiddies   [úpravy] 14:04 28.12.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 bere14:34:53 28.12.2012
bere to někdo jinej, nebo přijede bagr?

Ilče díky za super práci :(
odpovědět 
 Re: bere18:28:02 28.12.2012
a za česnečku :(
odpovědět 

  15:38:24 28.12.2012
Zkurvenej kapitalismus!
odpovědět 
 Re: 15:45:50 28.12.2012
Zkurvenej Českej kapitalismus.
M.odpovědět 
  ze se ptam?15:56:42 28.12.2012
Kterej koupak?
Teckoodpovědět 
   Re: ze se ptam?14:22:16 29.12.2012
Koupák ve Skaláku
Kwjetodpovědět 

 help15:59:34 28.12.2012
Dane udělej s tim něco...
Petrodpovědět 

 Co je to za zvratek?16:16:22 28.12.2012
Nechci zase rýpat, ale jsem jediný, kdo si myslí, že když někam něco napíšu, tak by to mimo obsahu mělo mít i nějakou formu?
Pepanodpovědět 
 Re: Co je to za zvratek?16:25:31 28.12.2012
...a krom formy taky nějakej obsah. Bohužel jsem asi tak trochu neználek, ale netuším o jakej koupák jde.
Mešákodpovědět 
  Re: Co je to za zvratek?19:27:14 28.12.2012
Formu i obsah vidím jako naprosto dostačující, a vlastně i odpovídající.
Nejde o tiskovou zprávu. Spíš než o věcnou informaci v textu jde o emoci, která s informací souvisí, pro někoho. Určeno to zřejmě je těm, kteří vědí, o co jde. Ostatní nad tím můžou mávnout rukou v týhle formě, stejně jako by mávli i v jiný.
I z velmi řídkých a občasných návštěv - byla to jedna z nejlepších a nejpříjemnějších lezeckých hospod, co znám. Je to škoda.
P.odpovědět 
   Re: Co je to za zvratek?23:21:51 28.12.2012
Tak já chápu, že je to zpráva určená těm, kteří tam chodili a kteří to znají, ale myslim, že by bylo fajn napsat ještě o řádek víc pro ty, co teď právě (a já jsem jeden z nich) neví která bije. Když už tady něco končí a všichni okolo roní slzu, tak ať aspoň víme o co jsme přišli...
Mešákodpovědět 
    Re: Co je to za zvratek?08:07:44 29.12.2012
Vystihl jsi přesně můj názor. Za ten řádek navíc by se autorovi nic nestalo.
K.odpovědět 
     Re: Co je to za zvratek?09:44:48 29.12.2012
Chápu,že když znáš jen adrenalin na umělé stěně, nebo maximálně kindergarten Alkazar pod vedením instruktora rychlokurů, koupák ti nic neřekne. A to je jenom dobře a zůstaň radši na tom plastu. Těch co vědí je pořád dost.
odpovědět 
      Re: Co je to za zvratek?09:56:00 29.12.2012
no ty ses tak hustej, ze vis vo co jde a jeste k tomu lozis jen a jedine na skale. bacha at a tim nosem nahoru neslapnes do psiho produktu.
odpovědět 
      Re: Co je to za zvratek?11:50:05 29.12.2012
Někdy mě udivuje jak je svět pro některý lidi jednoduchej. Neznáš "Koupák" = jsi překližkář, který nezná nic než adrenalin a všechno to hezký, co k pískařině a jejim tradicím patří ti je cizí... No budiž, taky názor. Co kdybych sem napsal, že Malík zavírá? Věděl bys o co jde? Nebo bych musel doplnit, že se jedná o podobně proslavenou hospůdku na Ostaši?
Mešákodpovědět 
       Re: Co je to za zvratek?16:13:42 29.12.2012
a co teprve hospoda na labské stráni za bývalého provozovatele?
schválně - kdo pamatuje babičky / kuchařky ve škodovce :)
marekodpovědět 
        Re: Co je to za zvratek?18:47:52 29.12.2012
Jo, za babiček to byla hospoda, která stála za to. Pak už jen úpadek.
P.odpovědět 
         Re: Co je to za zvratek?19:24:08 29.12.2012
přesně tak
marekodpovědět 
 Re: Co je to za zvratek?16:51:16 28.12.2012
A co je to forma? Je pravda, že možná ve Slunečním městě nebo na Měsíci by jsme ji našli co?:)
Kletterkiddiesodpovědět 
 zvratek?18:37:54 28.12.2012
Forma i obsah jsou v tomhle případě úplně v souladu s předmětem sdělení. Koupák vžycky byl spíš než literární kavárnou kultruním centrem nás lezeckejch retardů, zašlejch romantickejch hrdinů, první přípravkou na křehkej svět Skaláku... Tady dával dobrou noc vylitejm srdcím Joska Smítka..
Kletterkiddiesodpovědět 
  Re: zvratek?18:29:42 02.01.2013
Howgh.
Zuzkaodpovědět 
  Re: zvratek?18:59:09 02.01.2013
Howgh.
Zuzkaodpovědět 

 Konec Skaláku16:36:31 28.12.2012
To je pak ale konec lezení ve Skaláku...
Zdenda Boudaodpovědět 
 Re: Konec Skaláku18:00:01 28.12.2012
to ani hovno koupák není a nikdy nebyl jediná hospoda kolem
majklodpovědět 
 Re: Konec Skaláku21:53:44 29.12.2012
v hospode se neleze..
ivanodpovědět 

 koupák16:37:37 28.12.2012
Koupák v Sedmihorkách!!!!!
mmodpovědět 

 Ta naše hospoda16:42:11 28.12.2012
Až půjdete ze skal tak si místo pivka mužete dát smradlavý kozí mlíko místo hospy tam má být kozí farma.
Šodpovědět 

 Kdo je Koupák17:04:44 28.12.2012
Koupák je, nebo spíše (bohužel) byla :o(, legendární horolezecká osvěžovna v Sedmihorkách za kempem, cestou do skal. Kdo kdy lezl na Hrubici, tak ji snad ani nešlo minout. Pravda, na první pohled moc lezecky nevypadala, spíš jako kiosek, ale po bližším ohledání jste přišli na její půvab. Ve vnitřní světnici byly vystaveny tabule s historickými fotkami a textem o počátcích lezení ve Skaláku, mělo to zvláštní a příjemnou atmosféru. Personál byl milý a tolerantní, ceny levné. Bývalo zvykem, že se na Koupáku také chrápalo, parkovalo se u plotu vše zadarmo, či lépe řečeno "za útratu". Koupák navíc byl jenom kousek od překrásných skalních věží Hruboskalska. Pořádalo se zde také bezpočet nezapomenutelných večerů, hraní, zábavy. Prostě pro většinu lidí co pravidelně lezli v Českém Ráji naprosto srdcová záležitost...
odpovědět 
 Re: Kdo je Koupák17:19:47 28.12.2012
Pamatuju jak sem se tam s ženou vožral dítě v kočárku odešel o půlnoci a v kempuzjistil že něco chybí. přišel sem na to že tam stál kočár do pěti do rána sám !
Hezké zážitky škoda
odpovědět 
  Re: Kdo je Koupák18:05:51 28.12.2012
muhehe,dobre,ze ses nepodepsal,socialka ma svoje informatory:)
odpovědět 

 To je18:05:18 28.12.2012
teda zase jobovka...Ilčo díky za vše. Doufám, že si otevřeš něco jiného a budeme se potkávat.
Honzányodpovědět 

 Koupák18:53:39 28.12.2012
Asi nejhorší dárek k dnešním narozkám(61). Bobr
Bobrodpovědět 

 Díky19:52:28 28.12.2012
Ahoj Lezci.
I já chci poděkovat za ty nezapomenutelné večírky, kytary, zpěv...  zajímavé promítání, neuvěřitelné životní příběhy... veselé a živé večírky, těžká rána.. Bylo nám s Terezkou s vámi fakt dobře. Díky.
Ilona Koupák
ilča koipákodpovědět 
 Re: Díky20:36:34 28.12.2012
koupák was the best:-)
jeffodpovědět 

 Domaci buchty a tak20:47:32 28.12.2012
Dekuji moc za domaci buchty...a schvovani expresek a smycek z Aneba v roce 2011 a tak vubec...
Annaodpovědět 

 achjo21:05:10 28.12.2012
Achjo to je teda škoda. Koupák byl super.
 chouťákodpovědět 

 R.I.P.21:08:37 28.12.2012
Legendy, přestřelky, lásky, padlí kamarádi.. To všechno byl Koupák..


http://www.youtube.com/watch?v=HnNrH9N2gJY
Billy The Kidodpovědět 
 Re: R.I.P.22:20:14 28.12.2012
Mluvíš mi z duše kámo:))
Pat Luk Garretodpovědět 

 Nejlepší hospoda?21:21:01 28.12.2012
Když to bylo takové jedinečné a unikátní a každý tu nad tím brečí, proč jste radši místo příspěvku do diskuze nedali příspěvek na provoz? Nechci se nikoho dotknout, ale na jedné straně chválit, jak bylo vše levné a spaní či parkování zadara, a na straně druhé litovat, že to zavřeli pro nedostatek financí, mi přijde poněkud schizofrenní. Kdyby většina lezců nebyli socky nebo držgrešle, mohl koupák klidně ještě nějakou tu dobu fungovat :-(
odpovědět 
 Re: Nejlepší hospoda?21:29:36 28.12.2012
Víš, kouzlo koupáku bylo především v tom, že nebyl prioritně o prachách ale o lidech. Tohle některým studentům VŠE bohužel prostě nevysvětlíš...
odpovědět 
  Re: Nejlepší hospoda?00:07:08 29.12.2012
No jo no, také zkrachoval...
odpovědět 
   Re: Nejlepší hospoda?11:58:58 29.12.2012
Protože dnešní doba přeje především zmrdům s ostrými lokty.
odpovědět 
    Re: Nejlepší hospoda?12:14:36 29.12.2012
A tím nám sděluješ, že máš finanční potíže?
odpovědět 
     Re: Nejlepší hospoda?12:25:39 29.12.2012
Tím sděluji jeden z důvodů proč Koupák končí.
odpovědět 
 Re: Nejlepší hospoda?21:43:33 28.12.2012
to je zas takový zjednodušený řešení teoretika zvenku co ví prdlajs a potřebuje si zaprudit. tak se zdrž chytrejch keců ty bohatej lezče
P.odpovědět 
 Re: Nejlepší hospoda?22:00:41 28.12.2012
Hele, blboune, chceš-li prachy, kontaktuj Lezce z Kolína. Ty ti poradí, jak máš vybrečet prachy. Bábovičky máš pěkné ale zkus jiný pískoviště. Zkus přijít na poslední nalévání a zkus utrousit takovouhle poznámku v plén. Uvidíme, kdo tě první břinkne kyblíčkem po tvé osvícené makovici.

Ach ty krásná nálevno, díky za veškerá občerstvení, za svatební hostiny, "křtiny", rozlučky s těmi, co už tu nejsou za to, že se můžu řadit mezi ty odrbané socky ...... díky.
Pískomilodpovědět 
 Re: Nejlepší hospoda?22:01:56 28.12.2012
Bohužel konec týhle etapy není jenom kvůli zvýšení nájmu. Je to hlavně důsledek tlaků ze strany starostky Sedmihorek, paní Vlasty Špačkové, pro níž koupák představuje místo hříchu a špinavostí. Mnohokrát volala kontroly všech typů, bezdůvodně hygienu, stavební úřad, policajty, smyšlená narušení nočního klidu. Majitel kempu, pan Rákosník, který je naproti tomu pro obec příkladným zámožným podnikatelem, se velmi pravděpodobně stane budoucím provozovatelem Koupáku. Tzn. "ekocentrum" pro rodiny s dětmi, zavírací doba v deset, atmosféra dětskýho hřiště.
henryodpovědět 
  Re: Nejlepší hospoda?22:28:16 28.12.2012
děkuju za bližší info - tohle dává logiku :(

odpovědět 
  Re: Nejlepší hospoda?22:34:27 28.12.2012
Zámožní podnikatelé neboli "vlivní" už mi lezou krkem!
odpovědět 
  Re: Nejlepší hospoda?22:38:30 28.12.2012
je mi z toho smutno, špatná zpráva...
ouzinodpovědět 
  Re: Nejlepší hospoda?00:17:17 29.12.2012
Když neodvolí volný pohyb psů a přestanou se tam flákat neupravená, podnapilá a zapáchající individua, tak Rákosníkovi jedině držím palce. Místo je to fajn, hezky při cestě, slušná zahradní hospoda a parkoviště by se tam hodilo.
odpovědět 
   Re: Nejlepší hospoda?00:35:26 29.12.2012
A ještě by se mělo vybírat za vstup do skal, aby se tam ta individua nevyskytovala. Pod Kapelníkem Mekáč pro hodné a pár obchůdků s lezeckým cajkem co nabízejí adrenalinový "teambuilding". To je takový základ. Podnikání musí kvést!
odpovědět 
   Re: Nejlepší hospoda?21:58:31 29.12.2012
ale fuj ty provokatere..
ivanodpovědět 
  Re: Nejlepší hospoda?13:57:31 03.01.2013
Takhle to taky vidim. Fakt v prdeli. V pondělí jsem tam dostal poslední pivo. Já se tam vždycky tak těšil! Koupátko s těma figurama:-D... Měli tam ty správný věci, který jsou po lezení potřeba-pivo, smažák, rakvičku... Ach jo:-(. Třeba to ještě nějak dopadne...
tomikodpovědět 
   Re: Nejlepší hospoda?20:47:41 04.01.2013
Přesně tak Tome...ani se mi tomu nechce věřit :-(
Když si vzpomenu na podzimní "legendární" zavíračku...a že jako už nic takovýho nebude...
Davidodpovědět 
 Re: Nejlepší hospoda?09:51:54 29.12.2012
kam se podíváš tak lezení není o prachách
šodpovědět 
  Re: Nejlepší hospoda?09:54:33 29.12.2012
další pablb - pro Tvoj info - tady nejde o prachy za lezení a na provoz hospody - je v tom drobný rozdíl, ale pro Tebe asi moc složitý na pochopení
odpovědět 
   Re: Nejlepší hospoda?10:02:39 29.12.2012
ne "a na provoz", ale "ale na provoz" pardon :(
odpovědět 
    Re: Nejlepší hospoda?10:52:07 29.12.2012
a mekáč tam nechceš
odpovědět 
     Re: Nejlepší hospoda?11:19:58 29.12.2012
Kéž by tato "generace lezců" už někam zmizela. Nic osobního to není, také mám rád přírodu a klid, ale raději překližkáře a ten mekáč, než pískaře a lezce tak, jak se tady prezentují.
odpovědět 
      Re: Nejlepší hospoda?12:02:20 29.12.2012
Tady se právěže většinou prezentují překliškáři ;o)
odpovědět 
       Re: Nejlepší hospoda?12:36:37 29.12.2012
Pochybuji, že ti, kdo koupák znají a považují za hlupáky ty, co ne, jsou zrovna překližkáži.
odpovědět 
     Re: Nejlepší hospoda?15:56:00 29.12.2012
nechci - budeš se divit, ale koupák jsem měl rád a nědělalo mi problém tam nějaký peníze nechat a i když tam občas smrděl takovej ten duch elitářství typu "hrubice a kdo je víc" nebo jak to popsat, tak to bylo pořád super místo a nejsem rád, že to takhle končí :(
odpovědět 

 Koupák:(21:25:25 28.12.2012
Jako by to ta letní průtrž vody předpověděla... a mayové zbla nemohli tušit:(
Kde budem jíst nejlepší zelňačku a špíz na světě?
Kde budem hrát na kytáry sága pijána kazu tamburíny harmoniky?
Kdo bude konverzovat se sousedem? A s kým on? Co budou dělat turnovští policajti? Kdo vyloví všechny značky?
Kde bude další ročník skalního muže a neckijády?
Kde najdu nový ZBar?

Ilonko, Terezko, Heďo.. díky!!!
Každopádo, oficiální uzavírka 2.1., tak tam ještě něco k pití nechte a doražte! budehudbabude.
SuBaru(ZBaru)odpovědět 
 Re: Koupák:(15:14:08 07.01.2013
Tady už je vyžráno? Jejda jej to jsou poměry. Hle, vyžírka se rozhlíží, kde jinde se levně přiživí a pobaví. Šak ono se něco najde. Ten dotyčný budoucí majitel to ale ještě netuší, že ta stejná banda vyžírků se už jen třese, aby předvedla svoje sociálně kulturní hodnoty.
Johánek z Morkuodpovědět 

 FOTKY WANTED!!21:47:13 28.12.2012
PROSÍME VŠECHNY KDO MAJÍ NĚJAKÝ "ZÁSADNÍ":) FOTKY Z KOUPÁKU ABY JE POSÍLALI DO 30.12. NA: kletterkiddies@gmail.com
K ZAVÍRAČCE BUDE PROMÍTAČKA!!!
Kletterkiddiesodpovědět 
 Re: FOTKY WANTED!!22:29:58 28.12.2012
dejte je pak i sem prosím
odpovědět 
 Re: FOTKY WANTED!!10:16:41 29.12.2012
Posíláme, něco vyber na foto dne;)
martanodpovědět 

 2pac08:15:08 29.12.2012
hospody přicházejí, hospody odcházejí, ale skály zůstávají
Elementodpovědět 

 ohlédnutí08:23:37 29.12.2012
Je to škoda, po lezení ve skalách jsem se těšil na příjemnej a moc hezkej dámskej personál, na levný jídlo, povídání okolních part o lezení, sleknu nad nádrží, koncerty, veselí, pohodu, psy mám rád a volně pobíhající mi nikdy nevadili, pokud mně neutekli s nohavicí, ráno česnečku pivko a koblihu, vzpomínky se skalákem jdou ruku v ruce s následnou regenerací na koupáku, pro mě konec jedné éry a děkuji za všechno! Další generace lezců bude asi dle komentáře výše se psama na vodítkách, žádný individua, ale navonění metrosexuálové, bohužel...
WZ.odpovědět 
 Re: ohlédnutí09:53:46 29.12.2012
Já to pořád nechápu. Co vám brání si tam někde pronajmout pozemek, postavit tam boudu a provozovat podobnou lezeckou hospodu dál? Podle těch nostalgických příspěvků to bylo tak super, že úspěch byste měli zaručen. Proč se nedomluvíte a nejdete do toho?
odpovědět 
  Re: ohlédnutí11:33:09 29.12.2012
bránit tomu budou ti mocní, kteří můžou za konec stávajícího koupáku...
cipísekodpovědět 
   Re: ohlédnutí12:35:17 29.12.2012
Když si od někoho něco pronajmeš, nemá ti do toho kdo kecat. Je to vztah mezi tebou a pronajímatelem. Takže ani starostka ani kempař vedle ti do toho mluvit nemohou. Když budeš mít vše v pořádku, ani kontroly z hygieny jim nepomohou. Takže se nevymlouvej na mocné. Na Koupáku nebyly prachy na nájem, ne? Něco jiného je, pokud má někdo o tvé místo zájem nebo mu jinak vadíš a je schopen tě přeplatit. Je pak logické, že pronajímatel dá přednost tomu, kdo zaplatí více. Kdyby pronajímatel Koupáku zaplatil požadované nájemné, jeli by dále, ne? Nebo kdyby pomezek někdo koupil, také ti nikdo nemůže zabránit provozování hospody. Ale pokud je nový nájemce schopen vyšší nájem zaplatit, byla by obec sama proti sobě. Proč by měla obec dotovat provoz nějakého zařízení?
odpovědět 
    Re: ohlédnutí12:46:18 29.12.2012
pozemek není obce, ale právě těch mocných, kteří stanovili nový nájem takový, že provoz koupáku by se už nevyplatil.všechny pozemky v okolí mají jednoho majitele a nebude v jeho zájmu pronajímat pozemek, aby si vytvářel konkurenci.tím všechny debaty končí
cipísekodpovědět 
     Re: ohlédnutí12:48:47 29.12.2012
To je holt ta "volná ruka trhu", už ji poznávám :(
odpovědět 
     Re: ohlédnutí16:54:32 29.12.2012
No a o tom to je. Kdyby lezci dovedli utrácet více, nikdo by to nezavíral. Ale protože jsou lezci takoví, jací jsou, cokoliv pro ně se nerentuje. Jsem si naprosto jist, že kdyby z lezců bylo více, než z rodinek s dětmi nebo z kozí farmy, nikdo by to nezavíral. Čistě z ekonomického hlediska je lepší mít ty samé peníze z pronájmu (tedy bezpracně), než je vydělat provozem čehokoliv. Takže si fakt myslím, že kdyby se místo levné špeluňky pro pár týpků udělalo slušné zázemí a centrum pro lezce (klidně i s kindergarten a nabídkou lezeckého průvodce nebo kurzů), vydělalo by si to na sebe.
odpovědět 
      Re: ohlédnutí17:08:39 29.12.2012
bohužel si ve své příspěvku právě vyplácal cca 590 znaků - sice máš pravdu, ale ti, co se jich to týká to nepochopí
odpovědět 
      Re: ohlédnutí18:02:49 29.12.2012
co to meleš? viděl jsi někdy útratu na lístku některého z těch týpků? ani bys to nespočítal ty malej klausíku
cipísekodpovědět 
      Re: ohlédnutí18:09:11 29.12.2012
nebo taky varianta, že si někdo všimnul, že horolezci tam utrácejí dost a dostal na ty prachy zálusk taky - takže krok jedna - vyštípat stávající provozovatele
odpovědět 
      Re: ohlédnutí18:37:28 29.12.2012
co to meleš? viděl jsi někdy útratu na lístku některého z těch týpků? ani bys to nespočítal ty malej klausíku
cipísekodpovědět 
      Re: ohlédnutí19:00:47 29.12.2012
Po takovým centru, jaký tady popisuješ, bych si ale zas tak moc nestýskal. Každopádně by po něm nebylo smutno asi nikdo z těch, co si stýskají za Koupákem.
Ekonomicky uvažující individua mají, jak se zdá, asi občas redukovaný zas nějaký jiný duševní sféry, takže nezvládají pochopit některý jiný věci :))
P.odpovědět 
       Re: ohlédnutí22:49:52 30.12.2012
Tedy, ne že bych sentimentu a melancholii nerozuměl, sám je občas trpím, ale halt hospa je hospa, a buď si na sebe vydělá..se vším všudy..nebo ne. Existuje jedná výjímka, ale Mýtinka je už obsazená:-DDD

Jinak myslím, že pokud někdo provozuje hospu dobře, tak i kdyby mu to na jednom místě nevyšlo, tak mu to půjde jinde v okolí....a komu u něj bylo fakt dobře, tak si jej najde. Ono podniků, kde je člověk opravdu v pohodě, zase tolik není.
MModpovědět 

 Koupák12:16:07 29.12.2012
Ti co žili Koupák, Ti sem nic psát nepotřebují, ne těm co Koupák nežili, stejně by jim nerozuměli
robinodpovědět 
 Re: Koupák17:06:33 29.12.2012
Přesně tak!!!
t.g.modpovědět 
 Re: Koupák23:16:07 29.12.2012
kdo nezažil nepochopi
ouzinodpovědět 
  Re: Koupák10:50:42 30.12.2012
Sem zažil (baj voko 30 let) něco sem tam vyzunknul, ale řeknu Vá(včetně mýho, ale v tom spali haranti), budiž. Ale "borci" co ve dvě ráno votevřeli transportera dokořán, vohulili muziku a dost nahlas lemtali pivo z petek, ty mě fakt dost srali (a smrady co chtěli chrupat eště víc).
Takže vocuď pocuď.
Lezu docela dlouho, leju ligu, ale světe div se vobčas taky spim, nebo se chci v klidu nažrat s familií.
Nejlíp tam bylo ve všední den na piodim, kdy sem am byl sám.
Dudyodpovědět 
   Re: Koupák10:55:38 30.12.2012
Se mi ňák vypařil kus mýho blábolu. Tak eště jednou:
Sem zažil (baj voko 30 let) něco sem tam vyzunknul, ale řeknu Vám. Auta napáskovaný cca kilák v zákazu vjezdu,(včetně mýho, ale v tom spali haranti), budiž. Ale "borci" co ve dvě ráno votevřeli transportera dokořán, vohulili muziku a dost nahlas lemtali pivo z petek, ty mě fakt dost srali (a smrady co chtěli chrupat eště víc).
Takže vocuď pocuď.
Lezu docela dlouho, leju ligu, ale světe div se vobčas taky spim, nebo se chci v klidu nažrat s familií.
Nejlíp tam bylo ve všední den na podzim, kdy sem tam byl sám.
odpovědět 

 Doba Tě semele20:27:28 29.12.2012
To mi bude chybět!!  See you in hell Koupátko...
Skobaodpovědět 

 Ach jo :-(20:29:01 29.12.2012
Další smutná zpráva tohoto roku. Už aby ten čínskej rok draka se vším tím bořením a rozpadáním skončil... Kdo na Koupáku nebyl, nemůže pochopit, byla to nejlepší lezecká hospoda u nás. Bohužel, jsem ji já ignorant objevil až letos, ale těch pár dní zde strávených bylo dokonalých. Díky Ilčo, byly/-i jste skvělé/-í!!!
Bídaodpovědět 

 Jak je to z pohledu kapitálu21:59:47 29.12.2012
Pozemky pod hospodou, kolem ní a taky koupaliště vlastní stát. Právo s pozemky hospodařit (a tedy je pronajímat) má státní podnik Lesy České republiky. Hospoda (stavba) patří společnosti Medea Home a.s., se skrytou vlastnickou strukturou. Podle notářského zápisu z valné hromady společnost 23.5.2012 vlastnil a snad i vlastní Badri Barkalaia, občan SRN, který ji koupil někdy v únoru. Medea Home a.s. vlastní od tohoto roku také všechny budovy v lázních Sedmihorky, ale lázně neprovozuje. Pan Barkalaia je Gruzínec, aktuálně s německým pasem. Za společnost jedná Dr. Govind Sahai Rajpoot, provozovatel ájurvédská instituce Dhanvantri v Praze. Nemám z toho dobrý pocit, myslím že osud Koupáku tak jak jej známe je zpečetěn.
Pavelodpovědět 
 Re: Jak je to z pohledu kapitálu22:03:49 29.12.2012
To je šílený. To už se asi nikdy nevrátí do rukou našich lidí, stát se rozkrádá pod rukama.
odpovědět 

 Jak je to z pohledu kapitálu22:06:51 29.12.2012
Pozemky pod hospodou, kolem ní a taky koupaliště vlastní stát. Právo s pozemky hospodařit (a tedy je pronajímat) má státní podnik Lesy České republiky. Hospoda (stavba) patří společnosti Medea Home a.s., se skrytou vlastnickou strukturou. Podle notářského zápisu z valné hromady společnost 23.5.2012 vlastnil a snad i vlastní Badri Barkalaia, občan SRN, který ji koupil někdy v únoru. Medea Home a.s. vlastní od tohoto roku také všechny budovy v lázních Sedmihorky, ale lázně neprovozuje. Pan Barkalaia je Gruzínec, aktuálně s německým pasem. Za společnost jedná Dr. Govind Sahai Rajpoot, provozovatel ájurvédská instituce Dhanvantri v Praze. Nemám z toho dobrý pocit, myslím že osud Koupáku tak jak jej známe je zpečetěn.
Pavelodpovědět 
 Re: Jak je to z pohledu kapitálu10:39:05 30.12.2012
Konečně si dal někdo práci, místo plačtivýho mektání udělal něco konkrétního a zjistil i zveřejnil pozadí.
Jinak pokud je důvod ekonomickej, je to neodiskutovatelný a fňukáním se tržba nezvýší.
P.S. Na Koupák sem jezdil vod čyriavosmdesátýho, měl jsem ho rád a na lísku sem zpravidla neměl dvě malý žbrďoly.
Dudyodpovědět 
 Re: Jak je to z pohledu kapitálu11:29:04 30.12.2012
druhy lazne kyselka..?
no te buch.
TOAodpovědět 

 Zamačkávám slzu, ale jsem optimista22:16:11 29.12.2012
Doufám, že všechny lezecké relikvie z hospody budou na Silvestra odstěhovány a časem se objeví jinde, kde budou lezcům, a obvzlášť pískařům, více nakloněni. Zamačkávám slzu, ale jsem optimista.
Pavelodpovědět 

 Koupák11:07:45 30.12.2012
Anonymní akcie - výsada mafiánského státu . Už vidím ty provize ne lesy ČR.
M.odpovědět 

 Koupak13:17:10 30.12.2012
Když něco dobře funguje, tak to je věc, která se v Česku nedopouští. Koupák znám asi od roku 1987 a teď za Ilony fungoval určitě nejlépe. Ekofarma s kozickama ale okolí jistě prospěje a nepochybně si bude moci dovolit platit majitelům větší nájem, než teď hospoda... Proberte se. Tohle je normální česká závist. Stačí se jen podivat jak to vypada vedle ve "vyhlášeném" kempu. Nic proti ekofarmam, ale Koupák ke Skalaku proste patril a ekofarme v tomto případe přeju ať brzy zkrachuje, aby se pronajímatele mohli chytnout za rypak. Já tedy po lezení na kozi mlíčko chodit nebudu a určitě nebudu sám...
Petrodpovědět 
 Re: Koupak13:31:28 30.12.2012
Koupák patřil ke Skaláku akorát tak možná z hlediska lezců, což znamená pár pískařských individuí. Pro všechny ostatní byl akorát tak jedno normální/hnusný místo po cestě při procházkách v okolí. Pokud tu boudu zbourají, "koupaliště" zavezou a udělají tam normální objekt se zahrádkou a obsluhou, tak to jedině vítám. A pokud ne, také se svět nezboří. Jsou tu Sedmihorky nebo Hrubá Skála, případně občerstvení u Valdjštejna, takže podobné místo, jako byl koupák, nikdo normální postrádat nebude. Kdo chce ubytování, na Hrubé skále ho nabízí i s pronájmem sálů na promítání nebo sešlosti. nebo je tam ten kemp. A kdo chce dělat bordel, ať si jede jinam.
odpovědět 
  Re: Koupak13:45:44 30.12.2012
tak, správně soudruhu, nekalé živly tu nikdo nechce :-D
odpovědět 
  Re: Koupak13:46:39 30.12.2012
tak, správně soudruhu, nekalé živly tu nikdo nechce :-D
odpovědět 
  Re: Koupak15:42:26 30.12.2012
Podle tvých řeči o piskovcovych individuích mas zřejmě z lezení na písku se sevřenou řiť, tak se na to tady vyser a nebo alespoň nevypouštěj ty svoje moudra. Evidentne mas v okolí spoustu jiných oblíbených podniku, tak ti muže byt jedno co je, nebo není na koupaku.
Petrodpovědět 
   Re: Koupak17:17:56 30.12.2012
Pleteš se. Pouze nesnáším určité druhy týpků. A jelikož se zrovna na koupáku tento druh vyskytoval tak často, jeho zavření mi nevadí. Nebo se tu smí psát pouze určité vybrané názory?
odpovědět 
    Re: Koupak18:46:50 30.12.2012
no, mas nazory soudruha policajta nebo vojaka z povolani , proste guma...
odpovědět 
     Re: Koupak16:29:22 31.12.2012
co máš proti gumám
odpovědět 
  Re: Koupak16:10:10 30.12.2012
Podle tvých řeči o piskovcovych individuích mas zřejmě z lezení na písku se sevřenou řiť, tak se na to tady vyser a nebo alespoň nevypouštěj ty svoje moudra. Evidentne mas v okolí spoustu jiných oblíbených podniku, tak ti muže byt jedno co je, nebo není na koupaku.
Petrodpovědět 
  Re: Koupak16:38:59 30.12.2012
tak jestli ty jsi normální,tak sem rád,že já normální nejsem.Snad jen přání Koupák not death..
t.g.modpovědět 
   Re: Koupak01:20:20 31.12.2012
Presne...Koupak neni smrt :)
Tomodpovědět 
  Re: Koupak17:52:31 30.12.2012
Váženy když něco píseš tak se podepiš ať víme co seš zač nebo se stydíš za svůj názor tak raději tu vůbec nepiš.
Karel Návratodpovědět 
  Re: Koupak20:01:50 30.12.2012
Podle tvých řeči o piskovcovych individuích mas zřejmě z lezení na písku se sevřenou řiť, tak se na to tady vyser a nebo alespoň nevypouštěj ty svoje moudra. Evidentne mas v okolí spoustu jiných oblíbených podniku, tak ti muže byt jedno co je, nebo není na koupaku.
Petrodpovědět 
  Re: Koupak08:49:19 01.01.2013
neznám jinou lezeckou hospodu otevřenou i přes zimu: scházeli se tu kamarádi (třeba po běžkách v jizerkách), aby si promítli to, na co v létě nebyl čas (protože lezli)... jako co k tomu říct víc? žádná ekofarma nebo jinej podnik už tuhle atmosféru nenahradí a promítání v praze na smíchovce nebo jiný stěně nikdy nebude takový jako na koupáku. jo a nenormální na něm bylo jen asi to, že tak skvěle fungoval.
SuBaruodpovědět 
   Re: Koupak19:50:46 02.01.2013
Hezky napsáno.
Petrodpovědět 

 Koupak15:13:49 30.12.2012
Když něco dobře funguje, tak to je věc, která se v Česku nedopouští. Koupák znám asi od roku 1987 a teď za Ilony fungoval určitě nejlépe. Ekofarma s kozickama ale okolí jistě prospěje a nepochybně si bude moci dovolit platit majitelům větší nájem, než teď hospoda... Proberte se. Tohle je normální česká závist. Stačí se jen podivat jak to vypada vedle ve "vyhlášeném" kempu. Nic proti ekofarmam, ale Koupák ke Skalaku proste patril a ekofarme v tomto případe přeju ať brzy zkrachuje, aby se pronajímatele mohli chytnout za rypak. Já tedy po lezení na kozi mlíčko chodit nebudu a určitě nebudu sám...
Petrodpovědět 
 Re: Koupak21:41:48 30.12.2012
nojo typický majitel kozí farmy jezdí v mercedesu a kouří havana :))
Tomodpovědět 
 Re: Koupak11:19:54 02.01.2013
Zemědělci i ekozemědělci dostávají dost na dotacích, Ilča to živila pouze z tržby. To jen co se té "ruky trhu týká".

odpovědět 

 Není to tragédie, ale realita.18:33:10 30.12.2012
Tak je to smutný, ale svět se nezboří. Kdo dneska fňuká kvůlivá hospodoě Pod Panťákem? Kdo by šel z Kozelky dva kiláky do Nečtin, notabene k hulvátovi, když se dá lemtat v Doubravici? Dřív se chodilo Pod Bořeň, pak do Liběšic, Olšina byla taky svýho času zavřená, proti Svatoškám stálo jeden čas pivo 50,- a před tím nebylo vůbec, dřív sme klidně chodili ve Skaláku do Lázní nebo k Šedivákovi a na Turbáze v Tisý byly slušný večírky, když nebylo Refíčko. V Prachově se sedávalo na Turchátě a dneska kdo netáhne na Blata je ignorant. Atd. atd....
Dudyodpovědět 
 Re: Není to tragédie, ale realita.18:43:25 30.12.2012
Jo a taky Stará pekárna v Ostrově, původní Berounka v Srbsku, Černá louže, Hospoda ve Ferdinandově v Jizerkácha, Hotel Příhrazy, na běžkách Božák a třeba Petrovka v Krkáčích
Dudyodpovědět 
  Re: Není to tragédie, ale realita.20:31:09 01.01.2013
Ale za to máme Obecnou školu ve Svatém Janu a zvelebeného Grobián v Hostimi - například.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Není to tragédie, ale realita.18:48:33 05.01.2013
Akorát že Obecná škola v Jánu není - vzhledem k tomu, že v Jánu (zaplaťbůh) nikdo neleze, lezecká hospa.
honzaodpovědět 

 ...21:20:21 30.12.2012
Možná mě ani tak moc nemrzí to, že koupák končí, jako mě spíš děsí představa, co přijde pak. A podle toho, co jsem zaslechl, to bude vážně peklo...
Zdeněkodpovědět 
 Re: ...07:13:52 31.12.2012
Peklo? Nenaznačuj a dej nám vědět co se chystá.
odpovědět 
  Re: ...07:45:12 31.12.2012
Jono. Dělej. Už takhle jsem vytočenej. Promiň
Tomyodpovědět 
   Re:koupak -koupaní ...13:27:25 31.12.2012
zkusme vidět za změnou i něco pozitivního, třeba budoucí provozovatel prostředí upraví, koupaliště opraví a na cestě ze skal se po letech bude moci člověk osvěžit nejen pivem, ale i příjemnou chladnou koupelí v opraveném koupališti, kde se neráchají jen volně pobíhající psi opilých majitelů. Čas ukáže, plakat je třeba, až teprve, když se to nepovede a bude tam te mekáč.
pepeodpovědět 
    Re:koupak -koupaní ...11:22:56 02.01.2013
No měl jsem vždy za to, že je to pouze požární nádrž a jako taková 1) nebyla určena ke koupání a 2) nebude zavezena (viz návrhy výše)
odpovědět 

 koupáček12:40:12 31.12.2012
Bylo to super!!!
Krejčusodpovědět 

 Hospoda koupák14:07:24 31.12.2012
Škoda, že nemůžeme hospodu zachránit jako se podařilo Kolíňákům zachránit Pašinku za přispění lezců. Nebyl jsem tam mockrát, ale taky mám hospůdku spojenou s několika úžasnými zážitky ve Skaláku. A teď tam budou ležet kozí bobky :-( To je nespravedlnost.
Kaličodpovědět 
 Re: Hospoda koupák15:43:32 31.12.2012
Jak může lezec zachránit hospodu???Jídlo si doveze a uvaří před hospodou.K tomu si dá z domácích zásob vínečko,panáčka a td..Jak se pěkně nají tak vyrazí do super lezecké hospody kde dá dvě tři pivka a jde spát.No a možná si postěžuje jak je tam draho.A pak mají lezecké hospody přežít ???Tak jsme ušetřili, ale příště si budeme muset odpustit závěrečné pivko, protože nám zavřeli naši milovanou hospodu a proč ???? Na to si odpoví každý sám....
odpovědět 
 Re: Hospoda koupák16:57:49 31.12.2012
Pasinku sem netahej tam si za cizí penize pro sebe sama koupili sutr. Tady nenastala situace kdy maji treba kletrkydys zajem o koupeni hospody a tak na ni vykrici sbirku. Tady nikdo nic neprodava bohuzel se mi zda.Tady je jen snaha o zbaveni se platicich najemniku.Zastrelit je nemuzes a tak jim udelej takove podminky na ktere proste nestaci.A mam pocit ze dyby se toho trebas kletrkydys chytli a koupili to tak by urcite alespon podekovali coz se u kolinaku nestalo.
Baličodpovědět 
  Re: Hospoda koupák20:59:38 01.01.2013
Tebe mrzí, že je stále přístupná jedna skála jedna z mála skal na Kolínsku?
Hadrburgodpovědět 
  Re: Hospoda koupák21:07:16 01.01.2013
Ja to vazne nechapu. Jasne, na koupaku jsem pri svych navstevach Skalaku byl a je mi jasne ze to bylo super misto. Problem je ale jinde, ne? Brojite proti systemu, ve kterem zijete? To jste fakt vsichni anarchisti, s pomadou ve vlasech jak rikal pan Werich? Holt majitel ma pocit, ze ze sveho majetku muze mit vetsi uzitek. Zijeme v kapitalismu a uzitek se rovna penize. Pokud si je tak jist, tak asi vi proc. Stavajici najemce nebyl takto vysoky najem platit pokud nechtel zdrazit svuj sortiment, tj. nasi oblibenou cesnecku a pivko. Vy, co tady placete...jste ochotni platit za pivo vic? Jestli jo a podle komentaru to tak vypada tak hura...nic se zavirat nemusi. Pokud ochotni nejste tak bud ticho nebo rychle to squatu. V teto dobe bohuzel zijeme. Vsichni, koupak nevyjimaje. Kecat nestaci, co by pomohlo vice je ochota platit drazsi pivo. Tak a ted do me...
ladaodpovědět 
   Re: Hospoda koupák22:31:21 01.01.2013
Ani nebrojím, ani nezbrojím. Jen je mi líto, že se na to pivko už nezastavím. Proti komu mám ty chytráku brojit, nebo zbrojit, když se mi z hor nevrátil fajn kamarád. Na jaký systém mám s pomádou ve vlasech nadávat. Můžu nad tím fňukat ale nic s tím neudělám. Majitel ať se třeba posere, udáví, střelí to někam jinam, nic s tím neudělám ale klidně napíšu, že je mi to líto, to místo má pro mě kouzlo ..... a to je pryč. Život jde dál, bez hospody i bez kamaráda, jednou půjde i bez toho lezení a tak třeba někam do zaplivaného podchodu napíšu ..... je mi to líto. A jen tak na okraj, s tím vousatým pánem bych si docela rád popovídal, věřím, že by to byla dloooouhá a pěkná diskuze. Petr
Petrodpovědět 
    Re: Hospoda koupák07:33:52 02.01.2013
myslíš toho oslavovatele všelidového vlastnictví???
odpovědět 
     Re: Hospoda koupák18:28:02 02.01.2013
Myslel jsem toho starého vousatého pána, ne toho mladého holobrádka s levotočivou šroubovicí. On Orwell, když byl ještě mladý, taky šel s nadšením do Španělska a když se mu potom podařilo dostat se zpět, tak napsal Farmu zvířat. Jako kdyby něco zažil a pochopil. Ten bělovlasý pán taky něco prožil a taky něco pochopil. Vytrhni jednu myšlenku a jdi spasit svět. Možná že až začneš psát víc než jednu větu, tak třeba něco pochopíš i ty. Je to jako s tím koupákem. Přijde mi to prostě škoda. Líto. Stejně jako neudělám nic s tím, že dnes nějaký idiot ukradl asi deset desek z cintorýnku. Že by ruka trhu? Barevné kovy jsou žádoucí. Můžu klidně i brečet ale prd mi to pomůže. Můžu jen napsat svůj názor. Je mi to líto. Minimálně jedno jméno mi tam bylo blízké. Hodně. Rád jsem tam zašel a zavzpomínal. Stejně tak jsem zašel a poklábosil s lidmy na koupáku. Ale neboj, hudáč nebo mekáč nám všem jistě pomůže! Petr
Petrodpovědět 
      Re: Hospoda koupák21:29:41 02.01.2013
Petre, proc sem michas dve ruzny veci? Ja nenapsal, ze mi to neni lito. Koupac znam, nejdno pivko jsem tam popil. Vadi mi, ze se zavre. Ale stejne tak mi vadi to smradlavy a zaprdeny nadavani na majitele, ze si dela, na co ma pravo! Proc upirat nekomu jeho prava? Proc je nerespektujeme a pokud nesouhlasime, proc se nedokazeme branit jinak nez jen usmrkanym popotahovanim na netu? Mame pochybnosti o nabyti majetku? Tak to predhodme organum :) Chceme koupak zachovat jako kulturni pamatku? Prispivejme na najem...
Misto toho se zde breci a fnuka.
Tak nechapu, co sem tahas hamburgry a Hudyho...to jsou dost podpasovy zkratky.
ladaodpovědět 

 Dík13:11:30 02.01.2013
Moc rád jsem zde oslavil 40 narozeniny:-))

Dík moc a život jde dál držím Vám palce

Kori
koriodpovědět 

 hospoda14:00:34 02.01.2013
teda tolik lidi tady breci kvuli hospode? Vic lezte min chlastejte a mejte se vsicni radi..
strejdaodpovědět 

 Tradice14:18:11 02.01.2013
Jsou věci, který by se měnit neměli a nebo pouze k lepšímu. Jestli tu hospodu fakt zrušej tak zrušej kus historie sedmihorek. Škoda že to vlastní zase někdo kdo k tomu místu nemá žádný vztah. Je mi smutno, bylo to tam fak supr. Chodívali jsme tam s klukama každej rok a těšili se na další. Je mi smutno. Není možnost to ještě zvrátit? Třeba to koupit? Kozí farmu si můžou udělat kde chtěj, kozám je jedno kde se pasou.
Bulmenodpovědět 

 Slzu zamačkavam16:30:35 02.01.2013
Kurna trha me to srdce a jatra tez zmeknou... Škoda nejlepšiho welness a lazenskeho centra na světě-kam ted budu jezdit lecit si moral, popijet skalaka a poranu si davat ty nej buchtičky :(
 HARYodpovědět 

 Trvalej příkaz 16:52:46 02.01.2013
Koukám, že spousta lidí teskní .Když všichni pošleme měsíčně symbošku, máme koupák dál ......to za to stojí ne ?:)
Honzaodpovědět 

 Trvalej příkaz 16:59:35 02.01.2013
Koukám, že spousta lidí teskní .Když všichni pošleme měsíčně symbošku, máme koupák dál ......to za to stojí ne ?:)
Honzaodpovědět 
 Re: Trvalej příkaz 17:51:41 02.01.2013
Přesně tak, rozdíl mezi původní a nynější výší nájmu by museli hradit Ti, kteří chtějí chodit na smažák dál. Mockrát jsem tam sice nebyl, ale v sezóně bylo plno, tzn. že by bylo mezi koho rozpočítat rozdíl.....
Jirkaodpovědět 

 Jde to17:36:09 02.01.2013

Už mně ty kećy o neviditelné ruce trhu s.....
oni se ty jejich pracky taky někdy leknou:

http://www.petice24.com/cerny-vul
Vládaodpovědět 
 Re: Jde to21:33:29 02.01.2013
presne tak, tohle je ta spravna reakce!
ladaodpovědět 

 Smutek...11:25:21 03.01.2013
a díky Ilče. :((((
Hankaodpovědět 

 ...13:35:31 03.01.2013
Nezapomenu na chvíle, kdy se tam po lezení vysedávalo u pívka a hrálo na kytáry...ráno se člověk vzbudil zmatlanej na terase, zachrastila mříž a ze spacáku sem jen zahlásil, pivo a česnečku....konec těmhle zlatým časům...:-/
Petanodpovědět 

 Koupák17:58:54 03.01.2013
To bude Gorbi asi hodně smutnej :( ...
Miškaodpovědět 
 Re: Koupák11:26:24 06.01.2013
Ty woéé,ještě že je Paruka....deme na Paruku :-)
koníkodpovědět 
  Re: Koupák18:24:38 07.01.2013
Koniku, na Parochni maj hnusný pivo, ale na jedno bysme mohli, nejlíp i s Miškou.
Dudyodpovědět 

 otevřeno od 26.4.???16:57:36 24.04.2013
Tak jsem šel včera kolem a když jsem tam tak stál a věnoval minuty ticha za zavřenou nejlepší hospodu široko daleko, tak jsem si všim ledabyle načmáranýho nápisu na sloupu, kterej tvrdil, že se otvírá 26.4. Malá jiskřička vysvitla,zatim to tam nevypadá na přestavbu na kozí farmu. Nevíte jak to je ?
Matějodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.