Rusové ovládli světový pohár ve Vídni. | bouldering |
Zvítězili Aleksandra Balakireva a Rustam Gelmanov. Rustam dal ve finále jako jediný všechny čtyři topy a toto umístění ho „vyšvihlo“ také na první místo v průběžném pořadí světového poháru.
Alexandra má, ale úplně jiné zajímavé skóré, její dosavadní nejlepší výsledek bylo 11.místo ze Sofie roku 2007. Další pozice obsadili 2. Akiyo Noguchi - Sean McColl , 3. Anna Stöhr - Kilian Fischhuber. Nečekaný vítěz mužského semifinále Angličan Barrans David nepotvrdil svoje postavení a skončil ve finále na posledním místě s dvěma topy.
Z našich se do semifinále „protopoval“ pouze Adam Ondra, který postupoval ze 7.místa. Adam dal 2 topy na sedm pokusů, na postup do finále bylo však třeba o jeden top více, shrnuto 11.místo. Naše další výsledky byly následující: 37.místo Martin Stráník, 41. místo Ondřej Nevělík, 39.místo Nelly Kudrová a 41. místo Silvie Rajfová.
V pořadí národů suverénně vyhráli Rusové, druhé místo patří Rakušanům a třetí byli Francouzi. Česká republika obsadila 14.místo.
Průběžné pořadí světového poháru 2009 po třetím závodě:
Muži:
1. Gelmanov Rustam (RUS) 196.00
2. Fischhuber Kilian (AUT) 173.00
3. Glairon Mondet Guillaume (FRA) 118.00
8. Ondra Adam (CZE ) 96.00
53. Stranik Martin CZE 1.00
Ženy:
1. Noguchi Akiyo (JPN) 280.00
2. Stöhr Anna (AUT) 230.00
3. Abramchuk Yulia (RUS) 153.00
45. Rajfova Silvie (CZE) 3.00
Helena Lipenská
foto © Simon Froehlich, www.ifsc-climbing.com
HelčaL. [úpravy] | 10:51 31.05.2009 |
výsledky | 11:26:34 31.05.2009 | výsledky jsou špatně:) http://www.ifsc-climbing.org /index.php?page_name=resultservice&comp=1193&cat=6 | | odpovědět |
  | Re: výsledky | 11:28:40 31.05.2009 | omlouvám se, přehlídl jsem se, vše je goog:) peace | | odpovědět |
  |   | Re: výsledky | 11:30:40 31.05.2009 | Chybu může udělat každý. Každopádně díky všem za případné připomínky a opravy. | HelčaL. | odpovědět |
  | Re: výsledky | 11:30:12 31.05.2009 | jsou dobře. | | odpovědět |
  |   | Re: výsledky | 12:12:09 31.05.2009 | No stejně to nechápu - z textu plyne, že Adam nepostoupil a byl 11. a ve výsledcích je napsaný 8. Asi bylo na nějakém umístění víc lidí, že? | Břeťa Lebloch | odpovědět |
  |   |   | Re: výsledky | 12:17:48 31.05.2009 | Chce to jen lip cist... | ondra | odpovědět |
  |   |   |   | Re: výsledky | 19:13:04 31.05.2009 | Jo jo - ony to jsou průběžné výsledky SP - už sem si fšiml. Tož příště budu číst pomalu a po slabikách abych text stihl řádně vstřebat a vyhodnotit :-))
| Břeťa | odpovědět |
výkonnost | 12:56:14 31.05.2009 | trochu je závádějící umístění našich chlapů a ženských.říká se že letos svaz nemá peníze, ti co o tom rozhodují by měli mít trochu soudnosti a teda i když je někdo mezi nejlepšími třemi bouldristkami tak by to nemělo znamenat že prostě sp má jistý.mělo by se to posuzovat s nějakou citlivostí. | jiří | odpovědět |
  | Re: výkonnost | 17:25:32 31.05.2009 | ...no tak se podívej kdo sedí v odborné komisi, pak tě to nemůže překvapovat. PS: Silva Rajfová a Simona Rajfová není pouhá shoda příjmení... | Zbyšek M. | odpovědět |
  | Re: výkonnost | 19:56:51 31.05.2009 | Možná by neškodilo nejdřív si přečíst nominační pravidla: http://www.horosvaz.cz/ res/data/037/004226.pdf (odstraň mezery). Pokud umím dobře číst, tak nominovaní mají jisté pouze první 2 závody SP (které jsou navíc u sousedů v Rakousku) s tím, že se musí maximálně naplnit auta, když tam pojedou a když nepostoupí do semifinále, tak jim nebude proplaceno ubytování, jehož výše je ještě omezena. Dál už záleží na umístění a kdo se svými výkony nenominuje na další závody a MS, může jet na vlastní náklady. To je docela dost ekonomické, ne? | Renča | odpovědět |
  |   | Re: výkonnost | 16:58:34 01.06.2009 | Renčo, možná by neškodilo uvědomit si, že téměř jakákoli pravidla jsou v případě Rajfové naprosto k ničemu. Loni byla jiná pravidla (pro dospělé dokonce mnohem přísnější, než letos), která jednoznačně nesplnila Silva Rajfová, co se týče proplacení třech závodů, a to ne zrovna levných. Všechny tři závody byly letecky, a to není určitě laciná záležitost. Jedná se o MS juniorů Ecuador-Quito, SP USA-Vail a SP v Moskvě. Na tyto tři závody Silva Rajfová jednoznačně nesplnila stanovená loňská kritéria pro proplacení závodů, a přesto jí to ČHS loni proplatil, nejspíš proto, že to nikdo na svazu nekontroloval. Možná má p. Bloudek jiné starosti, než kontrolovat oprávněné výdaje jednotlivých komisí, a nebo to není v jeho kompetenci. Nevím. Každopádně ČHS díky tomu, že nikdo nekontroloval u závodníků splnění kritérií pro proplacení závodů,(dokonce ani těch, co jsou letecky) přišlo o dost peněz, které mohly být využity jinak a určitě mnohem lépe.
Je zajímavé, že Silva Rajfová je momentálně zapsána na startovce SP v USA, který je už za pár dní - tento víkend, ale na stránkách ČHS není nikde napsáno, že letenku si zaplatila sama, jelikož v současné době kritéria pro zaplacení letenky svazem, nesplnila.
Také je zajímavé, že nominované mládeži ČHS neproplácí ani jeden závod EP, což by se dalo pochopit, když peníze nejsou, ale proč se potom plýtvá penězi u dospělých a proplácí se všem nominovaným doprava dokonce až na dva závody SP? Asi proto, že Silva Rajfová už není letos v kategorii juniorů, tak bude přece lepší přesunout víc peněz na dospělé.
Nic ve zlém, ale bohužel, uvádím tady jen a jen holá fakta, což není dnes žádný problém celkem rychle zjistit. Simona Rajfová by správně měla vrátit všechny peníze za loňský rok, které byly neoprávněně poskytnuty její dceři na celkem tři závody. Myslím, že do té doby, než bude schopna Simona Rajfová vrátit svazu peníze, by snad ani neměla setrvávat ve své funkci. Takovéto způsoby jsou totiž špatnou vizitkou nejen pro samotnou předsedkyni Simonu Rajfovou, ale i pro celý ČHS. A to je to víc než smutné. Naštěstí ale ještě existuje tisk a televize.
| Pavel Dokoupil | odpovědět |
  |   |   | Re: výkonnost | 17:26:28 01.06.2009 | Kdyz uz si teda zjistujes nejaka fakta, tak se aspon poradne koukej/vyjadruj. Moskva i Ekvador nebyly loni ale v roce 2007. Navic ve Vailu byla Silva 10! a to kriterium pro proplaceni splnila, takze teda nikoho nemistifikuj!... | pff | odpovědět |
  |   |   |   | Re: výkonnost | 19:12:45 01.06.2009 | Kdyz tomu nerozumis tak nervi neco o mystifikaci!Loni sp moskva 2008,silva nemela narok tam jet a jela mam za svazovy prachy! | Climber | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: výkonnost | 19:17:09 01.06.2009 | A koho to zajímá? Prachy se utratit musí, každý předseda komise se zodpovídá za rozpočet. Jestli máš problém, napiš stížnost k revizi. A žabomyší války ať jdou stranou. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: výkonnost | 19:24:36 01.06.2009 | Kdyz uz,tak ty penize meli rozdelit na vice dilu pro vice zavodniku, ale to neprislo v uvahu!pro sebe jen pro sebe repre nas nezajima jen nase penezenka a proste na ostatni nic | Climber | odpovědět |
  |   |   | Re: výkonnost | 17:37:03 01.06.2009 | Pavle, můžeš mi brnknout na 233 371 481 tam ti dají na mě mobil. Libor Ps. Situace je mnohem vážnější ještě než tady píšeš. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   |   | Re: výkonnost | 17:43:33 01.06.2009 | Současná situace je vážná...Ale prosím nepleťe do toho roky minulé a navzájem kompetence jednotlivých závodních komisí. Pokud máte nejasnosti - obracejte se na lidi zodpovědné, rozvíjet tady debatu na základě komentáře plného nepřeností či výmyslů nemá smysl. | Eva Ondrová | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: výkonnost | 17:50:06 01.06.2009 | Souhlasím, že tady nic nevyřešíme. Ale při rozhodování o budoucnosti hraje historie velkou roli. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: výkonnost | 18:09:18 01.06.2009 | Co by mělo být ještě horšího ? Jestli máte nějaké informace o tom , že se dějou nějaké špatnostui , tak to Libore a Evo zveřejněte . Lidi mají právo být informováni . | Franta Maso | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: výkonnost | 18:43:42 01.06.2009 | To je sice pravda a souhlasím s tebou,ale pro možnost jistého řešení je lepší se zveřejňováním ještě počkat jak rozhodne VV. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: výkonnost | 21:06:27 01.06.2009 | Historie u p.LH je známá.Napadat vždy a všechno.Jediný kdo ještě nepřišel na řadu je Adam.Ale toho se jistě brzy dočkáme. "Spravedlnosti"zdar. | Honza | odpovědět |
  |   |   | Re: výkonnost | 10:23:10 02.06.2009 | Promiň, nejsem profesionální prozkoumávač netu a hledač faktů. Vyslovila jsem svůj názor, který byl podložen informací o pravidlech, která jsou stanovena. To jak budou naplňována, je věc druhá, ale i tak mi to připadá spíše jako předjímání (ó jak oblíbené slovo). Jistěže pohled do historie je prospěšný, ale do se týče minulého roku, z mého pohledu s tím nelze spojovat Honzu Bloudka, který v té době ve funkci ještě nebyl, i když věřím, že upozornění na to pro něj bude minimálně velmi zajímavé. Taky si nejsem jistá, jestli je nějakým způsobem možné revidovat výdaje minulého roku po uzávěrce. V každém případě ČHS je o.s. a předpokládá podněty svých členů. Jestliže máš nějaké pochybnosti, otázky, nebo podezření na neadekvátní nakládání s financemi ČHS, obrať se buď prostřednictvím Fóra, nebo přímo mailem na někoho z VV. Takovýmito podněty na rozdíl od diskusí na lezec.cz, které sledovat mohou a občas se jich zúčastňují, se zabývat musí. | Renča | odpovědět |
re: | 20:10:28 31.05.2009 | já v tom vidím hodně nevhodnou shodu těch příjmení!!
myslím že v rakouským svazu maj minimální hranici BMI možná že u nás by měla být stanovená max BMI -:) bez urážky. | jiří | odpovědět |
  | Re: re: | 20:14:33 31.05.2009 | Neurážej hormony, pro holky to není vždy lehký. | | odpovědět |
  | Re: re: | 21:12:15 31.05.2009 | Pokud by se u nás hrálo na BMI tak má asi Adam po závodění.Každej naroste holt jinak.
| Honza | odpovědět |
  |   | Re: re: | 10:16:40 01.06.2009 | to ale asi byla narážka na BMI někoho jiného než Adamam, že..... | tip | odpovědět |
  |   |   | Re: re: | 12:03:23 01.06.2009 | yes | jiří | odpovědět |
  |   |   |   | Re: re: | 15:04:18 01.06.2009 | I kdž má trochu navíc fut ji to celkem leze nemyslíte!! a budte radi ze nas aspon nekdo reprezentuje!! jestli se vam neco nelibi tak si to jedte zkusit sami!!! | Špekmen | odpovědět |
USA | 14:28:27 01.06.2009 | Na tento víkend je nahlášená Silva na bouldr do států.Tak ji držme palce! | Břeťa | odpovědět |
  | Re: USA | 19:21:17 01.06.2009 | Tam se nenominovala tak jakto ze tam pojede?teda pokud si to nezaplati za sve,o cemz pochybuji!! usuzuji dle jinych zavodu na ktere nemela jet a jela a zaplatilo to chs i prestoze nesplnila vypsana kriteria a jinym zavodnikum ne?tady nekdo obchazi pravidla.. | climber | odpovědět |
  |   | Re: USA | 19:43:17 01.06.2009 | Nikoho se nechci zastávat , ale nominační pravidla ve věci proplácení nákladů jsou jasný a pochybuji , že by je někdo porušoval . Ty snad máš nějaké informace , které my ne . | Franta Maso | odpovědět |
  |   | Re: USA | 08:52:15 02.06.2009 | Silva je zapsaná na závody v USA, protože tam bude trávit prázdniny po úspešné maturitě u své kamarádky ze SP (jen upřesnění). Neznám žádně konkrétní fakta z loňských roků a nebudu se nikoho zastávat, ale naprosto souhlasím s Evou O. o pár příspěvků výše - jestliže se někomu něco nelíbí, měl by to v prvé řadě řešit s ČHS( = kompetentní místa)a ne na internetu! Tam musí svou stížnost mít podloženou jasnými argumenty a pak to má bezesporu smysl. | KacaC | odpovědět |
  |   |   | Re: USA | 10:13:39 02.06.2009 | Ale řešit to může každej přeci kde chce a tudíš i na internetu, je pravda, že ty informace mohou být třeba jen dohady, ale je to myslím k tématu článku. Jak to doopravdy je, já nevím a ani se nebudu domnívat, ale to že Silva na to nezareagovala je výmluvné, mě by takovýhle osočení naštvalo. Doufám, že to, jak to je bude zveřejněno ! | George-jp | odpovědět |
  |   |   |   | Re: USA | 10:45:22 02.06.2009 | Z letadla se dost špatně reaguje...:-) | KacaC | odpovědět |
špatná volba | 15:28:49 02.06.2009 | s. rajfová si podle mě neuvědomuje má působit jako někdo z čhs a ne za sebe. byl jsem letos chvilku v komisy a všechna naše snaha a to něco co jsme udělali je v tuhle chvíli v háji, ona na to vůbec nenávázala.a to nemluvím o tom mě s tím vznikl osobní problém. v tuhle chvíli toho lituju že jsem v komisy chvili byl.bohužel. | džej z. | odpovědět |
|