LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Středně velkou lavinu odpružíš.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140181 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Dry Tool Cup Brno 2018 už příští týden

24.11.2018

Po pěti letech letos proběhne MMČR v drytoolingu na obtížnost. Nová „epizoda“, skoro by se dalo říct. Nová lokalita se staronovou lezeckou stěnou. Na „Hitlerově pilíři“ se konaly jedny z prvních závodů v lezení v České republice a byly organizovány HO Lokomotiva Brno.

V posledních dvou měsících dostala celá oblast pilíře značných úprav, na vlastním pilíři vyrostly nové doplňující struktury a byl celý přejištěn.

1

Stav před zahájením prací


2

Výhledová vize pilíře


3

Aktuálně hotové struktury


Závod má nové i staré partnery. Nově je jedním z hlavních partnerů PETZL, a na závodech tak budete moct vyzkoušet nejnovější ledolezecké a drytoolingové vybavení z jejich dílny. Závod by se nepodařilo zrealizovat i bez pomoci dalších, kteří nás podpořili o přes velmi krátký čas na přípravu, prezentaci a tak vůbec. Takže rozhodně díky městu Brnu, HUDY, ROCK EMPIRE, LA SPORTIVA,  SUNINVENT, pivovar BERNARD a HUDY lezecká stěna Brno. Svůj nemalý díl poskytnutím části financí, materiálovou podporou i lidskou silou také mají Český horolezecký svaz a HO Lokomotiva Brno. Ten největší dík, ten ale patří pár podobně naladěným šílencům, kteří se nechali zblbnout i mimo své další bohaté pracovní vytížení makají na pilíři jak bobři :-)

4

S Tomem máme na pilíři odpracováno nejvíc a otevřeně, bez takového parťáka bych to nedal


Nový bude lehce i systém závodu, kdy kvalifikace bude určena i pro ty, kteří si přijdou lezení s cepíny vyzkoušet. Z pěti společných cest kvalifikace pro muže i ženy bude dvě s TR, dvě na prvním, ale s lidskou tváří, a jedna super poctivá rozřazovačka. Ve finále už vše ve sportovní úrovni MČR.
Takže posílejte přihlášky a trénujte, přeci jen závod se blíží

Registrace: http://drytoolcup.eu/startovni-listina-prihlaska/

5

Vítěz posledního Dry Tool Cupu na betonce u Olympie Janez Svolšak, kdo vyhraje letos?


Propozice:

Kompletní informace, přihlašování i fotogalerie z minulých ročníků 2009 – 2013 na www.drytoolcup.eu

Organizátor a pořadatelé:

Organizátorem MMČR  Dry Tool Cup Brno 2018 je Český horolezecký svaz

Závod pořádají ve spolupráci HO Lokomotiva Brno a HUDY lezecká stěna Brno

Partneři závodu:

PETZL, HUDY, SUNINVENT, ROCK EMPIRE, DIRECT ALPINE, HUDY lezecká stěna Brno

Mediální partneři závodu:

www.lezec.cz, www.horosvaz.cz, www.james.sk

Termín závodu:

Sobota 24.11.2018

Místo konání závodu:

Brno, “Hitlerův pilíř” u brněnské přehrady

adresa:
Brno, Přehradní ulice
mapa

mapa


Systém závodu v obtížnosti:

Kategorie muži  a kategorie ženy. Kvalifikace na pěti cestách Flash, finále muži 8 závodníků, ženy 6 závodnic stylem OS.

Předběžný časový harmonogram závodu:

9:00 – zahájení prezentace
10:00 – předlezení kvalifikačních cest
10:40 – 16:00 – kvalifikace
17:00 – 17:15 – prohlídka finále ženy
17:15 – 18:00 – finále ženy
18:00 – 18:15 – prohlídka finále muži
18:45 – 20:00 – finále muži
20:00 – vyhodnocení výsledků, předání cen vítězům
20:30 – ? -  afterparty

Startovné

Pro členy ČHS, OeAV a partnerských organizací UIAA a neorganizované závodníky registrované do 20.11.2018 300,- Kč/ 13 EUR.
Startovné při registraci po 20.11.2013 je 350,- Kč /15 EUR . Startovné se hradí hotově u prezentace závodníků.
Startovné zahrnuje občerstvení a závodní triko LA SPORTIVA 90. výročí

Ceny

Každý ze závodníků obdrží od organizátora malou pozornost.
Obtížnost muži

1. pohár + věcná cena
2. pohár + věcná cena
3. pohár + věcná cena

Obtížnost ženy
1. pohár + věcná cena
2. pohár + věcná cena
3. pohár + věcná cena

Kontakt:

Horolezecký oddíl Lokomotiva Brno
Mgr. Radek Lienerth – zástupce hlavního organizátora
Tel: +00420603810600
e-mail:zoban@seznam.cz

Zoban   [úpravy] 06:23 15.11.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 FB zavodu07:50:38 15.11.2018
na FB dry tool cup nahravame změny průběžně a mění se to hodně rychle
zobanodpovědět 

 pilíř15:09:54 15.11.2018
To opravdu myslíte vážně a dáte do propozic místo konání Hitlerův pilíř? Protože pochybuju, že to je oficiální název té struktury a že bych to našel na  mapě Brna.
odpovědět 
 Re: pilíř15:23:28 15.11.2018
a proč to nejřív nezkusíš? mapy.cz normálně najde, jedná se o normální ofi jméno technické památky.
odpovědět 
  Re: pilíř15:31:40 15.11.2018
Mýlíš se chlapče, to není žádný oficiální název, jen se tomu tak říká. Stejně jako v Praze se říká u Stalina, ale nikdo soudnej tenhle název nepoužije ve spojení s nějakou ofiko akcí.
odpovědět 
   Re: pilíř16:22:52 15.11.2018
Reagoval jsem na borca ktery zcela evidentne ani nezkusil pouzit hledani v mape a misto toho hura na poradatele.
odpovědět 
    Re: pilíř17:30:31 15.11.2018
Koukám do třech druhů map: google map, turistický atlas a mapa na cykloserveru a název je : Dálniční pilíř, pravý břeh. Takže navrhuji až budete náhodou dělat nějakou akci v Brně na Masarykově ulici dát do propozic - ulice Hermanna Göringa. Tak se přeci jmenovala za Hitlera.
odpovědět 
     Re: pilíř17:49:22 15.11.2018
Vida, nasels, fajn;) jinak mapy.cz jsem vyse uvedl ne proto ze jsou jedine kde je pojmenovani viz propozice pouzito, ale proste proto ze jsou jednim z nejpouzivanejsich a nejlepsich mapovych podkladu u nas.
odpovědět 
     Re: pilíř14:11:35 24.11.2018
Zpitomění některých je opravdu na zamyšlení. Masarykova ulic je tu od dob Masaryka a patří jí to. Hitlerův pilíř dal zbudovat onan Adolf, tak proč ne. Každý soudný člověk se nad oním zpitoměním některých(ne nepodobným bývalých soudruhů), stejně jako nad Hitlerovou megalomanií jen usměje.
Honzaodpovědět 
      Re: pilíř16:47:34 24.11.2018
Tak dálnice Vídeň-Wroclaw byse zrovna hodila, rozume...
Willhemodpovědět 
       Re: pilíř22:50:29 25.11.2018
Dycinky Wien a Breslau, nicht wahr?
Kuba Turekodpovědět 
        Re: pilíř09:41:01 26.11.2018
Jo, máš pravdu
Willhemodpovědět 
    Re: pilíř18:03:16 15.11.2018
To je přece jasný i bez vysvětlování. Ten, co reagoval na tebe, to evidentně pochopil. A evidentně reagoval na tvoje tvrzení, že se jedná o oficiální název. Což jsi evidentně, nebo možná i evidentálně nepochopil. A nebo pochopil, ale v tom případě jsi odpověděl poněkud nepřiléhavě. Trochu to zavání, že sis to "ofi jméno technické památky" vycucal z prstu a po zjištění, že to tak asi nebude, začal opatrně couvat, aniž bys prostě přiznal, že to tak úplně být nemusí...pro někoho přiznat, že ses spletl, je asi hodně velká porážka.
odpovědět 
     Re: pilíř19:50:26 15.11.2018
Slova jako spletl, priznat nebo porazka bych sem netahal. Asi proste kazdej jinak chapeme slovo OFI, tot vse.
odpovědět 
      Re: pilíř13:01:19 16.11.2018
To mě nepřekvapuje, že bys sem takové výrazy netahal, vždyť to přesně zapadá do toho, co jsem psal. A svůj pokračuješ v tom... Slovo oficiální nemá zas tak moc významů na to, abys pod tím mohl chápat něco jiného, než já. A jestli si myslíš, že když si pod slovem židle představíš slona, takže pro tebe je židle slon a basta, tak ne, takhle to nefunguje. Židle je židle, oficální je oficiální. Klidně ze sebe dělaj blbce dál, jestli ti to vyhovuje, doporučil bych ti ale otočit kormidlem.
odpovědět 
       Re: pilíř22:23:10 16.11.2018
"...jestli si myslíš, že když si pod slovem židle představíš slona, takže pro tebe je židle slon a basta..." Presne tak to je. A, ano, tak to funguje. A ne ze ne;)
odpovědět 
        Re: pilíř13:19:23 21.11.2018
Ne, přesně takhle to není. Lidi vymysleli slova (jazyk) a dali jim konkrétní význam právě proto, aby se mohli domluvit, aby pro všechny židle znamenala židle a oficiální oficiální. Ze židle neudělá slona to, že jí někdo bude říkat slon. Zkus někdy používat mozek.
odpovědět 
   Re: pilíř17:55:11 15.11.2018
Mozna se mylim, ty se vsak mylis urcite - srovnavas hrusky s jabkama. Zkus si na mnou zminene podklady mapy.cz najit Stalin nebo jak ty rikas "u Stalina".
odpovědět 
   Re: pilíř14:06:13 24.11.2018
Soudnej imbecil opravdu ne. Ostatní normální lidé si dějiny neohýbají a je jim to fuk.
Honzaodpovědět 
  Re: pilíř15:36:51 15.11.2018
Oficiální název je "pilíř nedostavěného mostu pod Brněnskou přehradou"
odpovědět 
   Re: pilíř15:47:40 15.11.2018
Aspoň to dal do uvozovek:-). Já to taky mám léta zažité jako pilíř Hitlerovy dálnice:-).
Vlkodpovědět 
    Re: pilíř17:21:21 15.11.2018
Vsak to taky pilir Hitlerovi dalnice je :-)
Tom Vidlakodpovědět 
     Re: pilíř17:50:31 15.11.2018
Presne. Akorat se mu tak "nema rikat", tedy, soude dle nekterych prispevku zde;)))
odpovědět 
      Re: pilíř18:35:43 15.11.2018
Přesně. Já bych to nazval Hitler pilíř cup 2018.
odpovědět 
       Re: pilíř19:47:48 15.11.2018
Osvětlení zajistí stovky pochodní a zdravit se budou všichni stejně :-D
odpovědět 
        Re: pilíř15:40:30 16.11.2018
:-):-):-) jako obcerstveni se bude podavat pribinacek :-), Nevedel jsem, ze hyperkorektnost uz dorazila i mezi lezce. Takze pilir bych nazval "nedostaveny pilir dalnice toho jehoz jmeno se nesmi vyslovit, protoze by z toho mohl nekdo mit trauma"
Tom Vidlakodpovědět 
         Re: pilíř15:41:09 17.11.2018
Hňupi, všichni víte kde to je, ale budete tu cintat jak poslanecká sněmovna, když má odvolat Bureše.
Už máte nabroušeno a natrénováno?
M.odpovědět 
         Re: pilíř17:04:47 19.11.2018
Za hlavniho sponzora bych navrhoval Kefirer, vudce mezi kefiry (goo.gl/RJ4XfR)
zly clovekodpovědět 
          Re: pilíř14:25:08 24.11.2018
Ubozí postkomunisté (ovšem) v jiném rouše) i s jejich vlastnostmi i retorikou jak vidno nevymřeli a jejich pochodeň ve stylu moderní korektnosti nesou dál. Místo pochodní nosí transparenty v Praze i jinde stejně jako kdysi na 1.máje, jen místo oslavných projevů plivají. Místo agitek soudruhů Soroš a peníze. Jim je to fuk. Prostě "Nová doba" ...
Honzaodpovědět 
           Re: pilíř15:53:17 24.11.2018
Ty pako jdi si kecat na Novinky.
odpovědět 
            Re: pilíř21:29:37 24.11.2018
Asi Potrefená hus.
Honzaodpovědět 
 Re: pilíř18:35:51 15.11.2018
Vaše starosti na moji hlavu, ale jako odreagování dobrý, pokud bude vadit jenom tohle...
Tak asi děláme dobrou práci :-)
Radek
zobanodpovědět 
  Re: pilíř19:09:34 15.11.2018
Tobe to prijde v poradku?
odpovědět 
   Re: pilíř09:57:20 16.11.2018
nam jo
odpovědět 
  Re: pilíř17:11:43 16.11.2018
Zobane děkujeme za všechnu tu snahu a práci!! Díky tobě , Tomovi + zbytku týmu bude zase v Brně možné trénovat a lézt drytool! Držím palce ať vyjde organizace závodů.
Vašekodpovědět 
 Re: pilíř19:58:41 18.11.2018
Hej tady je kdyžtak odkaz na mapy, ještě něco??
https://mapy.cz/s/39iHn
Inžaodpovědět 

 Brno a jeho názvy17:52:41 15.11.2018
Wikipedia
Vývoj názvu města
Základem slova je brnie (kal, špína)

odpovědět 

 Brno je zlatá loď19:17:06 15.11.2018
Většina soudných lidi tímhle magorem německým opovrhuje, ale v Brně, tam si panečku podle něj pojmenujou dry toolovou stěnu.
odpovědět 
 Re: Brno je zlatá loď20:42:08 15.11.2018
Já bych zakázal Mágo, protože je bílý.
Hodpovědět 
  Re: Brno je zlatá loď20:48:40 15.11.2018
Tak třeba v K. Varech je taky Telmaňák podle Ernsta Thälmanna. Tak starej nejsem a do dneška nevím jak se skutečně jmenuje. :-)
odpovědět 
  Re: Brno je zlatá loď20:58:46 15.11.2018
Jseš správně pokrokovej. Já si do něj přidávám saze.
odpovědět 
  Re: Brno je zlatá loď22:12:57 20.11.2018
:DDDD top koment
wondrisodpovědět 

 Diky dobrovolnikum23:22:19 15.11.2018
Diky vsem tem blaznum co jsou jako ja v devadesatych kdyz se delaly puvodni zavody na Hitlerove piliri. Skoda ze nebudu pobliz rad bych se prisel podivat. Zlomte vaz a at vam vyjde pocasi.
Stepanodpovědět 
 Re: Diky dobrovolnikum05:35:23 16.11.2018
Děkujeme
Radek
zobanodpovědět 
 Re: Diky dobrovolnikum08:04:49 16.11.2018
Děkujeme
Radek
zobanodpovědět 
 Re: Diky dobrovolnikum17:18:14 16.11.2018
Štěpáne, nenech se mýlit.
Doba se sice mění, ale spíš k horšímu. Staří pardi zvyklí pracovat bezelstně, zadarmo a bez nároků na odměnu pomalu vymírají a nebo stárnou. Mladí jsou pak vychovávaní k bezskrupulóznímu individualismu a prospěchářství. Bez vidiny náležité odměny vesměs zadkem nepohnou… (čest výjimkám potvrzující pravidlo).

Nicméně charaktery jednotlivců jsou stále stejné. Ten, kdo byl v mládí v devadesátých letech vyčůraný jak díra do sněhu, je stejný i dnes. Jen to líp maskuje a lépe se naučil PR. Doba mu naopak ještě v mnohém nahrává. A vzpomeň si, co jsi na adresu některých říkával v těch devadesátých letech …

Dnes, kdy se v lezení objevily peníze, a kdy si na ně lze sáhnout i tam, kdy bys to dříve nečekal, vše jen akceleruje. Dnes je to u nás úplně stejné jako u vás v Malé Británii. Peníze, peníze, peníze. Vše se točí kolem peněz. Dnes už se věci nedělají proto, že by to bylo dobré a prospěšné, ale protože se daným způsobem dá dostat k penězům. Ať už se jedná o všemožné granty, dotace a nebo výnosy z reklamy. A nebo alespoň propagace vlastního byznysu. Ti kdo v tom umí chodit a ví jak na to, ti se dnes umí opeřit i tam, kde jsme to dříve dělali zadarmo a táhli ze své vlastní kapsy.

Ty tam jsou doby, kdy někteří jedinci společně s jinými vyráběli za své nýty, aby pak po víkendech přejišťovali skály bez nároků na odměnu a sebepropagaci a nebo třebas makali na pilíři aby se zde mohly pořádat závody a nic z toho pro sebe neměli… to už je dnes minulostí. Takto už to dnes opravdu nefunguje.


Mimochodem Brněnský výlet dnes platí za jednu z nejoblíbenějších klasik. Stala se z ní kultovní cesta.
PS: neuvažuješ o návratu do vlasti?
Kirůodpovědět 
  Re: Diky dobrovolnikum23:23:15 16.11.2018
Hlavně jestli si trochu nepleteš příčinu a následek. Dříve to sice fungovalo tak, jak píšeš, ale životní náklady byly někde úplně jinde. Obrovské množství věcí bylo mnohem levnějších (v porovnání s příjmy) nebo zadarmo. A času na život byla spousta. A dnes? Náklady na dopravu extrémní, spát venku už skoro nikde nejde, hypotéka na bydlení, složenky za energie, všude zákazy, omezení, vstupné, platby navíc... Dneska dělat něco zadarmo není tak úplně jednoduché, je potřeba každé koruny. A kdo vydělává dost, zase obvykle nemá času nazbyt.
odpovědět 
   Re: Diky dobrovolnikum10:28:47 17.11.2018
Na tom je samozřejmě kus pravdy, ale rozhodně ne celá. Vnější podmínky se bezesporu mění, to je fakt. Mé přesvědčení o motivech hlavního aktéra však zůstává stále bez iluzí. Charaktery lidí se bez nějakého zlomového životního impulzu nijak zásadně nemění.

Aby mi bylo rozuměno. Zobča je mi ve své podstatě ukradený. Pouze jsem chtěl Štěpánovi, který tady dlouhodobě nežije, objasnit realitu, aby nepodléhal iluzím. Sám totiž patřil v době, kdy ještě žil v Česku k lidem, kteří altruiisticky pomáhali všude, kde bylo potřeba a to bez nároku na odměnu a nebo vlastní PR.
Či si snad někde četl, že by o sobě vydával Štěpán Ptáček oslavné triády s výjimkou té, kde si ze Zobči vysloveně utahuje?

Viz zde: http://www.lezec.cz/clanky.php?key=2911

Přitom Štěpán pomáhal a makal všude tam, kde bylo potřeba.
Kirůodpovědět 
  Re: Diky dobrovolnikum10:47:08 19.11.2018
Spousty lidí přejišťujou a zajišťujou nový cesty, přičemž odměna jim není než dobrej pocit z toho, že po nich něco zbyde.

Mám pocit, že těch lidí je spíš až moc než skoro žádný. Viz nedávnou diskusi o nové oblasti Tetín.

A zaplaťpánbů, že už se tam aspoň nedávaj samodomo nejty.
honzaodpovědět 
   Re: Diky dobrovolnikum14:16:45 19.11.2018
Neplést si hrušky s jablky.
Psal jsem o přejišťování cest tzn. o výměně starého jištění za nové a ne o budování pomníčků v podobě prvovýstupů. Za druhé jsem psal o době, kdy k pořízení vercajku nestačilo jen zajít do kšeftu natož jej nafasovat, ale bylo nutné nejprve vyvinout značné úsilí k jeho pořízení. A to vše bez jakékoli odměny či sebepropagace, ale jen proto, že to bylo potřeba. A není pravda, že by dnes spousta lidí přejišťovala staré cesty zadarmo. To jsou jen výjimky.
Kirůodpovědět 
    Re: Diky dobrovolnikum18:15:09 19.11.2018
Myslis vyrobit si a pak odnest (ukrast) z fabriky? Jo tak to za bolsevika chodilo. Krasny casy.
odpovědět 
     Re: Diky dobrovolnikum17:49:11 20.11.2018
Ono v tu dobu taky nepracoval každý tak nějak zadarmo furtumfurt. Jenže spoustu věcí nebylo možné oceňovat v penězích, ale bylo možné za ně získat něco jiného - čas, uznání, protislužby, jiné věci, bylo možné získat věci v podstatě krádežemi (ve fabrikách, v kanclech, využitím cizích strojů a materiálů), atd... Dneska se to zjednodušuje na peníze, díky kterým máme zjednodušený život.

Např. když jsem spolu s Dagem a Kečupem přejišťoval Černolice, dostali jsme od ČHS zadarmo borháky, lepidlo a půjčenou vrtačku. Naše práce, cestovné a vybavení bylo v naší režii.

Když jsem nějakou dobu dělal správce v zapadlé pidioblastičce Děvínské polesí, před mnou to dělal Radek Mikuláš a po mě to teď dělá Pavel Bechyně, měl jsem od Vrcholové komise k dispozici slaňáky a pár kruhů na výměnu za ty, co tam byly 50 ale možná i 100 let. Zbytek byl v mé režii - cestování, hledání, práce, nářadí, případně prvovýstupy...

Nebo když jsem dlouhá léta instruktorem ve svém oddíle, platí nám ČHS jednou za 5 let dva víkendové instruktorské kurzy (my si platíme cestu a ubytování a vlastní materiál). Oddílovou horoškolu pak vede několik instruktorů bez nároku na jakoukoliv odměnu. Odnáší to několik víkendů v roce, dva týdny na horách a pár dnů či půldnů v tělocvičně a na skalkách. Musím to zaklepat na dřevo, ale také díky tomu se nám v oddílu už dlouho nikdo nezabil.

To se nechlubím (už proto, že samozřejmě spousta lidí dělá dobrovolně v ČHS daleko víc), ale dávám to jako ilustraci, co to vlastně je dobrovolná práce a jak jsou vlastně díky penězům zjednodušené finanční toky - jednoduše odlišíš, co je placené, co jenom částečně a co je zcela zdarma.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Diky dobrovolnikum23:44:50 21.11.2018
Ferona, Chirana a Kenik vsichni prodavaji material pozadovane kvality. Sorac v zivote jsem v zadne z techto spolecnosti nepracoval abyl jsem tam pouze jako zakaznik. Na designu pracovala fura lidi a to zadarmo anebo za par nytu na jejich projekty. Nejvetsi praci na plaketach pak vykonali ucni v Koprivce a to za oficialni cenu. I nabrouseni tabulovych nuzek na ketrych jsem ztupil noze bylo za oficialni cenu 2600Kc u cehoz jsem si lehce breknul.

Ty recicky o tom ze vsechno bylo tehda levnejsi si nechte pro ty co v te dobe nezili. Jeste si pamatuju cenu sekacovyho presa 500 Korun, Edelweis lano 2000, Spacak to stejny. Akorat ze v ty dobe 2000 byla mesicni mzda moji mamy po 20 ti letech ve skolstvi. Takze asi tak.


Jak napsal Kiru I v te dobe byli vycuranci stejni jak dnes. Kdyz reknu OKUREK ti co do toho byli na poslednich zavodech na Hitleraku zainteresovani vedi o kom mluvim a ti stejni vedi koho tento taky clovek tlacil nahoru a ani dolarek bych za to nedal ze o tom vedi i jini. Jedinej rozdil je v tom ze se lide nebali podepsat pod to co rikaji prestoze vedeli ze jim za to nekdo muze rozhodit sandal.

Takze jeste jednou dekuju tem dobrovolnikum a vzpominam na ty roky kdy prodluzka Mammut kterou jsem za ty zavody dostal zdobila muj vercajk. Uz tehda jsem rikal je lepsi byt dobre oceneny dobrovolnik nez spatne placenej profik.


Pro Kirua. Neuveris tomu kde mi nabidli praci akorat Rodina k nam nechce. Takze zas nekdy ve skalach az budu na dovolene.
Stepan Ptacekodpovědět 

 Díky za příspěvky v diskuzi15:20:22 16.11.2018
V pátek odpo je třeba se uvolnit a přečtení této diskuze k tomu skvěle posloužilo :-) Děkuji a pište dál! Hlavně Ti, co se berou tak vážně. Prosím!
Žebříkodpovědět 

 Gutovka14:01:00 17.11.2018
netuší někdo jestli se bude něco dít i na Gutovce? Bejvávalo to super
dejvodpovědět 
 Re: Gutovka17:51:35 20.11.2018
Tady u nás zatím nikdo nic neplánuje. Ale vzhledem k tomu, že se každou chvíli bude volit nová radnice Prahy 10 (starý starosta i s radou šli do kelu), tak by možná stálo za to se tam zeptat na odboru, který má Gutovku na starosti.
Kuba Turekodpovědět 

 Pilíř20:59:48 17.11.2018
Máte mě za co děkovat .
Führerodpovědět 
 Re: Pilíř21:58:03 17.11.2018
My fime !!!
Tom Vidlakodpovědět 
  Re: Pilíř18:35:12 18.11.2018
Ja, mein Anführer.

Ale při pálení zaživa těch křičících batolat v peci nás brzdí množstí Jude co plynujem. Pece to nestíhaj pálit.

haha to je legrace, ty dějiny...

Co tady obhajujete blbci. Část známejech je židovská rodina. Moc se jich z koncetráku nevrátilo.
odpovědět 
   Re: Pilíř19:47:29 18.11.2018
Myslim, ze jsi uplne mimo. NIkdo tady nic takovyho neobhajuje. Se slzou v oku vzpominam na dobu kdy se vysilala Ceska soda a lidi si dokazali udelat legraci i ze sebe. Ach jo. :-( S takovou, kdyz uz se jmeno Hitler pomalu nesmi ani vyslovit, uz nase deti pomalu nebudou vedet kdo to byl...:-(
Tom Vidlakodpovědět 
    Re: Pilíř11:43:16 21.11.2018
Kde pak, mluvim o dejinach. Naopak jsem jen napsal to o cem se neuci. Vlastne ty dejiny popisuji presne, tohle se delo. A ze ten nazev je krajne nevhodny na sportovni akci, ano je. Stacilo rict ok, a zmenit...
odpovědět 
   Re: Pilíř20:53:06 18.11.2018
Chucpe
Führerodpovědět 

 O com to je?16:22:00 19.11.2018
Nechapem jednu vec. Preco je tu tak skurvene dlha diskusia nad tym, ze niekomu vadi nazov Hitlerov pilier? jebe Vam? Zajdi si do Osviencimu a pochopis preco to niekomu moze vadit. Vsak nikto nespochybnuje co tam Zoban urobil, ale staci napisat, okej kamo dame tomu iny nazov. Proste tie Vase egocentricke hlavy sa furt musia dokrvi hadat? Uplny ulet. Nazyvat dnes miesto sportovej akcie Hitlerov pilier, je fakt ulet. Okrem zhybov na listach si nastudujte nieco z historie. Keby tvoj foter vyletel kominom asi by ti to tiez vadilo. Je to len dokaz toho, ze tieto veci su pre teba hrozne vzdialene a ani nevies o ocm pises a hadas sa tu o kokotinach, oznaceniach na mapach a pdoobne. A dalsi dokaz toho ake lahke bude aby sa podobne veci opakovali lebo vestina z tu pritomnych vobec nevie o co ide. Mier vsetkym. A nech Vam nejebe!!! hlavne.
Michalodpovědět 
 Re: O com to je?18:16:49 19.11.2018
Diky za nazor, ktery to presne popisuje.
Mirek M.odpovědět 
 Re: O com to je?14:09:28 20.11.2018
Protože ten pilíř všichni Brňané takto nazýváme, takto se jmenuje , to je jak bys chtěl vymazat pojem Orlí hnízdo nebo místo kde se narodil Stalin v Gori, kde má památník. Je to odvozené historicky. To nemá nic společného se sympatií ani k propagaci dané osoby.
HelcaL.odpovědět 
  Re: O com to je?11:31:12 21.11.2018
Ziju tady celej zivot a ani ten nazev neznam. Ani ho nikdo nikdy nepouzil. Mozna znam malo lidi z Bastru..
odpovědět 
   Re: O com to je?16:07:54 21.11.2018
pokud jsi dosáhl pouze plnoletosti a nikdy nešel šourem k přehradě podel vody, tak by se to snad dalo pochopit.
jepisodpovědět 
    Re: O com to je?08:41:15 22.11.2018
Davno ano. Nepouzivaji to ani starsi lidi. Tak proc takova urputnost s nazvem. Hakovacka co tam vedla byla dle popisu na dalnicni pilir. Ne na hitleruv pilir. Spis se divim kdyz na to tolik lidi upozorni, proc to neni vhodne, tak dal na tom jak magori trvate.
odpovědět 

 pilíř09:43:28 20.11.2018
V Brně a okolí ten pilíř každej zná jako tzv. "Hiterův pilíř" proto ty uvozovky. Pokud by to byl oficiální název tak tam ty uvozovky nejsou. Neřešte hovna, serte je.
ric pic čamrdaodpovědět 
 Re: pilíř11:54:28 20.11.2018
Jo von je to Hiteruv pilir a ne Hitleruv. Tak to tady fakt resime hovna. Diky bystry Brnaku.
odpovědět 
  Re: pilíř21:08:29 20.11.2018
Jo to řešíte, dost že to někdo konečně uznal.
honzaodpovědět 

 dotace11:56:02 20.11.2018
Zobane kolik z teto dotace na závody ulejež kamaradum.
K.Návratodpovědět 
 Re: dotace15:13:06 20.11.2018
"Kdo dělá, ať jí."
odpovědět 
 Re: dotace22:10:56 20.11.2018
125000 říšských marek .
Führerodpovědět 

 dobrý a špatný prachy21:30:03 20.11.2018
Když člověk dělá co ho baví, naplňuje a ještě k tomu to dává smysl, tak k němu přijdou peníze samy a nikdy nebude hladovět, spíš bude mít více než dokáže použít a pak se může i dělit. To jsou ty DOBRÝ PRACHY.

Pak jsou ty ŠPATNÝ PRACHY, který vyděláváš v jobu, kterej fakt nesnášíš, nebo je ti přinejmenším u pr….a děláš ho jen proto, abys uživil rodinu a zaplatil hypo… těchto peněz naopak není nikdy dost, protože se jimi snažíš suspendovat štěstí v seberealizaci, což se nikdy nepovede a ty budeš stejně furt chudák.

Tedy pokud Zoban vymyslel projekt, kterej dává smysl jemu i dalším, pak je dobře že dostane dost na to, aby mohl dělat on a jeho kámoši další takové dobré věci.
Jezzodpovědět 
 Re: dobrý a špatný prachy22:51:50 20.11.2018
"suspendovat stesti" penezi?? jakoze treba pani ucitelku geringovou dnes "suspenduje" pan ucitel meyring. nemyslels treba Suplovat?
sri chinmoyodpovědět 
  Re: dobrý a špatný prachy22:54:22 20.11.2018
jo, myslel
odpovědět 
 Re: dobrý a špatný prachy10:43:57 21.11.2018
Každý to vidí jinak, pro me jsou špatný prachy ty co nemám. A těch je hodně. Dobrý prachy jsou ty co mám na úctě. :).
odpovědět 

 Drytool na pilíři11:34:30 21.11.2018
Tohle není "Zobanův projekt". Je to projekt našeho oddílu HO Lokomotiva Brno a už o něm několik let jednáme a částečně jsme na pilíři trénovali i minulý rok, kdy nejvíc práce udělal Honza Straka. I teď na tomto projektu maká spousta lidí z Lokálky a máme na to rozpočet, který pečlivě hlídáme. Neserte se do Zobana, maká dobře. Bača, předseda oddílu HO Lokomotiva Brno.
Bačaodpovědět 

 Pár technických poznámek - upozornění21:08:30 21.11.2018
Měl bych pár technických poznámek. Můžete to brát jako pár přátelských rad a nebo klidně jako osobní útok. Dle libosti.

-Osobně bych doporučoval použít vodě odolnou překližku i do šikmin pod betonovým převisem. Atmosférická vlhkost a sníh dokáže divy. Ta obyčejná překližka vám nejspíš nevydrží ani do jara.

-Konstrukční ocel vyžaduje ošetření povrchovou úpravou i při použití v interiéru. Jeli použitá venku, pak vyžaduje velmi kvalitní ošetření. Jinak vám do pěti let shnije na prach. Zejména takovéto tenkostěnné profily. Smrdí to časem docela vážným průšvihem.

-Při konstruování příhradových konstrukcí je třeba dbát na to, aby se osy jednotlivých prutů (profilů) střetávaly v jednom bodě a ne tak jako je vidět na fotografiích. Jinak totiž do hry vstupují síly na rameni a nosník se pak stává staticky neurčitým a jeho nosnost je pak nutné řešit přes pružnost a pevnost. Ale tady jak to tak vypadá, se nejspíš žádný statický výpočet neřešil a s nějakými revizemi se zde asi také nepočítá. Myslím, že na technice by mohli fotky vašich konstrukcí dávat jako příkladnou ukázku toho, jak příhradový nosník rozhodně nemá vypadat.

-Osobně bych doporučoval vyrobit jednotlivé nosníky spíš jako svařované konstrukce a ty pak žárově pozinkovat. Velmi výrazně by to zvýšilo životnost. A i tak bych horní převis zastřešil.

-Dále nevím, jestli se něco v sortimentu děrovaných L-profilů nezměnilo, ale ještě nedávno měla Ferona v nabídce pouze profily, kde nejširší drážka měla pouze 9mm. Tzn. že nebude možné použít větší šroub než M8. Což mi na nosnou konstrukci samo osobě přijde málo (i na blbé chyty se používá M10). Navíc v kombinaci s ne zrovna šťastně provedenou příhradovou konstrukcí, k tomu ještě z tenkostěnných profilů, mi připadá jako docela nebezpečný koktejl.

Ale je jen na vás, jak s tím naložíte. Takto to totiž trochu připomíná onen pověstný večerníček a mám docela obavu, aby to nakonec i tak nedopadlo. Byla by velká škoda, kdyby vaše hrubé chyby nakonec někdo „odskákal“ …
JiBodpovědět 
 Re: Pár technických poznámek - upozornění06:20:35 22.11.2018
taky se mě ta konstrukce nechce zdát a pochybuji že to má nějaké potřebné papíry přeji ať se akce podaří
karelodpovědět 
 Re: Pár technických poznámek - upozornění11:44:46 22.11.2018
Ty osy se střetávají virtuálně za za profilem :). Na jednu akci to pravděpodobně (statistika okecáš, statiku ne) vydrží a pokud se něco stane, tak asi “na vlastní nebezpečí” nebude fungovat.
odpovědět 
  Re: Pár technických poznámek - upozornění12:48:11 22.11.2018
ty osy by se měly samozřejmě střetávat ve středu smyku průběžného pasu, která je u vinglu úplně jinde, než je těžiště průřezu. ale tím se skladník ve šroubárně trápit nemusí. vona příhradina nějakej ten malej moment od drobné excentricity ve styčníku přenese, ne že né.

nicméně pokud bych takovou věc nechával po akci na větru dešti veřejnosti napospas, tak bych to udělal macatější a odvezl do zinkovny.

Lukas B.odpovědět 
   Re: Pár technických poznámek - upozornění14:08:20 22.11.2018
pečlivý čtenář jistě odhalil, že jsem se dopustil jedné hrubé nepřesnosti, omlouvám se. nešť. jádro poselství pro skladníka ve šroubárně zůstává beze změny.

hele, kdybych něco takového dělal, tak buď nafurt pozink a macatý, nebo bych si půjčil nějakej standardní variokit či co a po akci bych to zase pěkně vrátil. možná, že by na to šlo pověsit i docela macatý logo, co by šikouně srazilo náklady.
Lukas B.odpovědět 
    Re: Pár technických poznámek - upozornění18:35:06 22.11.2018
No vidíš, děláš chytrýho a pak vypadáš jak trubka, žánop. A taky by jsi měl vědět, ze povyšovat se nad dělnickou třídu není dobra cesta jak komunikovat. Mohlo by ti kladivo skončit tam kde nechceš.
odpovědět 
 Re: Pár technických poznámek - upozornění13:41:01 22.11.2018
Tak k tomuto vecnemu argumentu by sa mal asi niekto s organizatorov vyjadrit... a asi aj viac ako jednou vetou.
Michalodpovědět 
  Re: Pár technických poznámek - upozornění14:34:51 22.11.2018
Asi nekdo ze stavecu, ale pochybuju, ze ted sedi u pocitace a ctou diskuze. SPise ted visi na piliri a makaj. Takze pokud ma nekdo technicke pripominky, tak by bylo super zvednou telefon a treba ZObanovi zavolat..... Osobne si myslim, ze je to takto z duvodu casoveho presu, tyto jedny zavody to vydrzi a na dalsi se konstrukce zlepsi...ale nevim nestavim to a videl jsem to jenom z fotek....
Tom Vidlakodpovědět 
   Re: Pár technických poznámek - upozornění14:44:53 22.11.2018
Konstrukce je na zavody dostatecna a pak poresime. Ted stihame tak tak pripravit zavod. Urcite bude super, kdyz nekdo, kdo to umi spocitat a navrhnout se s nami spoji (lokalka.eu), nejlepe prijede to omrknout a nakresli to. Diky za podporu!
Bacaodpovědět 
    Re: Pár technických poznámek - upozornění17:43:27 22.11.2018
tak hele: Brno není žádnej prdelákov, tam je ve městě a v okolí inžinýrů co umí napočítat takhle jednoduchou ocelovku víc, než si kdy viděl pětikorun pohromadě, a to i vožralej a se zrcadlem v ruce. když Vás to trošku živí a dochází Vám konečně, že by to mohlo skončit průserem, tak si holt ňákýho místního zjednejte.
Lukas B.odpovědět 
     Re: Pár technických poznámek - upozornění00:24:05 23.11.2018
Při tomhle zatížení není co počítat. Pokud to nebude plech, je to dimenzované dostatečně i na případ, že na konstrukci bude kromě člověka i led a sníh. Výpočty jsou fajn, ale zejména pro větší hmotnosti, kde, kromě pevnosti a nosnosti, potřebuješ i minimální náklady. Tedy spočítáš minimum, vynásobíš nějakým bezpečnostním koeficientem, a máš minimální potřebu materiálu při zachování minimální požadované bezpečnosti. Pokud však budeš stavět takovouto konstrukci, tak prakticky každý sáhne po dostatečně pevných materiálech, protože už je jedno, zda pracuji z jeklem nebo profilem 4mm nebo 6mm. Hmotnost i náklady budou přijatelné (rozdíly deseti/stokorun, ne desítek tisíc), takže naprostá většina podobných konstrukcí bude dost předimenzovaná. problém bych viděl spíše v trvanlivosti a ukotvení konstrukcí k pilíři. Ale věřím, že kluci mají zmáklé i toto, takže nové konstrukce bych se neobával :-)
odpovědět 
      Několik vět08:28:12 23.11.2018
Omlouvam se, že nereaguji, ale fakt te´d máme trochu jiné starosti.
1) Na názvu pilíře "Hitlerův pilíř" rozhodně netrváme a budeme rádi, pokud se pilíři i naší činností zažije jiné jméno. Zvykově to tak je, stejně jako "Hitlerova dalnice", nikdo to zde v brně neřeší a použili jsme to. Nic víc, nic míň, žádnáý politický podtext v tom hledat nemusite. Opravdu trochu nadhledu by nemělo chybět, doporučuji vybrané epizody "Karl und Karl", Česká soda.
2) technické parametry konstrukcí jsou pro závod dostatečné, jedná se o profil 52x52x3 a pro další provoz se budou ještě na dvou místech upravovat aby to bylo uplne 300%
3) zadani na zavod prislo v pulce rijna, takze doufamze rozumnym lidem nemusim nic dalsiho vysvetlovat, organizaci zavodu prace nekonci, ba naopak nas ceka spousta prace nejen fyzicke a vyskarske, ale take administrativni a rada dalsich jednani z mestem, ktrajem, atd.
4) hlavni zamer je at je kde drytool lezt, at je kde pravidlene poradat zavody a misto, ktere nese aktualne pro mnohe obtizne stravitelny nazev a je mementem doby, kterou je potreba neustale pripominat ve vsech souvislostech zacne zit svuj novy zivot, mnohem veselejsi nez doba v niz vzniknul. Mozna dekujme za to, ze mame starosti jake mame a vazme si toho, jsou totiz furt pomerne banalni.

jinak koho to zajima jsem uz zase od 5:00 v procesu. Nestuzuju si, vybral jsem si to sam. Mam totiz narozdiul od mnoha jinych v historii moznost volby.

Tem kteri nam fandi dekujeme za podporu, hezky den a zitra si prijdte zalezt, zafandit nebo jen se potkat z radou lidi, ktere jste treba dlouho nevideli a uzit si prima sobotu.

Radek
zobanodpovědět 
       Re: Několik vět21:56:50 24.11.2018
Zobane, zvykově to není. Už jsem psal i nahoře. Já nikoho neznám kdo tomu tak říká. Ano "hitlerka" dalnice/silnice ok. Ale pilíř je pilíř.
A to že máme čas o tom mluvit? Ano máme, doba nám hraje do karet tak proč proboha používat do letáku na sportovní akci jméno člověka co asi po Stalinovi byl největší vrah v dějinách lidstva...

Česká soda co tady furt zmiňujete je "humorný" pořad. Ty taky pořádáš sportovní akci "humoru" v TV.
Že to pořád obhajujete je úlet. Jako o co vám de? To nemáte trochu úcty, když vám lidi napíšou že je to nevhodný. Těch lidí je tady dost. Není to o tobě, ani o nikom jiném, jen o slušnosti k obětem...
Nemůžeš napsat, ok, přestřelilo se, nikdo to nebral zle, netrváve na názvu, z naší strany nepochopeno. To se tady furt budou dokola prndat keci.
odpovědět 
        Re: Několik vět01:59:55 25.11.2018
Není to až tak podstatné, ale co do absolutních počtů byli lepší vrahouni. Třeba Tamerlán, Čingischán... Hitler se může krčit až daleko za Stalinem a jeho rudými soudruhy.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Několik vět08:10:34 25.11.2018
Info o přípravě na závody a kde kdo se to snaží nasměrovat tam, kam potřebuje. Ve dvě v noci chodí opilci a zloději, tak co si dělal na netu ty? WC? :-D
Willhemodpovědět 
          Re: Několik vět09:24:09 25.11.2018
Ty jsi asi v noci nikdy nepracoval, omluv se všem pracujícím, ty jeden intelektuální byrokrate.
Nočníodpovědět 
           Re: Několik vět19:00:55 25.11.2018
Vypisovat na Lezce je u tebe "práce"?
odpovědět 
            Re: Několik vět20:11:15 25.11.2018
Geniální marketingová strategie pro zvýšení návštěvnosti.
odpovědět 
         Re: Několik vět08:58:42 25.11.2018
Mýlíš se, jako obvykle. Co do absolutních počtů vede Mao Ce Tung, cca 78 miliónů mrtvých. Na druhém místě je Adolf Hitler, cca 70 miliónů mrtvých. Stalin je až na třetím místě, cca 27 miliónů mrtvých.

U všech jsem použil horní hranice odhadů obětí, i pokud bych použil spodní hranice, pořadí zůstane nezměněné.
Arcikacířodpovědět 
          Re: Několik vět11:35:02 25.11.2018
Stejne jsem prvni ja.
Morodpovědět 
          Re: Několik vět19:07:41 25.11.2018
Je to tedy poněkud cynická debata, ale budiž:

Těch "Hitlerových" 70 milionů je zřejmě celkový počet mrtvých 2. světové války (vojáci i civilové). Vzhledem k tomu, že ji rozpoutali Hitler spolu se Stalinem, ale Hitler své lidi šetřil a zemřelo jich proto cca 1/3 oproti Rusům, je "spravedlivé" každému přičíst "jeho" oběti - tedy Hitler 25 milionů v důsledky války a 17 miliónů mrtvých při genocidě = 42 milionů

Stalin 27 miliónů mrtvých převážně na vlastních lidech při hladomorech a v gulagu a 45 milionů ve 2. světové válce a několika dalších jím vyvolaných konfliktech = 72 milionů

Mao Ce Tung 78 milionů

Čingischán - poměrně přesně se ví o 15 milionech Íránců, další desítky milionů se odhadují na Blízkém Východě, další miliony v Číně a v Asii od Mongolska po Polsko.

Leopold II. belgický 5 až 15 milionů v Kongu

Ivan Hrozný - neví se nic přesného, ale ví se, že bezdůvodně nechal zabíjet stovky lidí denně

Tamerlán 20 milionů (což bylo tehdy 5 % lidské populace)

Attila několik milionů

Lenin 31 milionů při Rudém teroru, hladem a v gulagu
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Několik vět20:06:06 25.11.2018
Společně? Možná se Adolf rozhodl pro nějaké rozpoutání až po úspěšném "Mnichovu" a stejně ho předběhli Japonci v Číně. Ty počty jsou trochu zjednodušený, třeba spojenecký nálety na města v Německu a Japonsku si taky připsaly dost obětí mezi civilisty. Nejsem si jistej, že Hitler šetřil své vojáky, hlavně na východě, tím spíš tam nešetřil obyčejný lidi. Na východě to bylo vždycky "jiný", než na západě. Leninův "rudej teror" měl asi taky trochu nějakej důvod, když potřeboval srovnat "bělogvardějce" vydatně podporované jak bývalým nepřátelským Německem, tak i "spojencema" Francií a Anglií. Stalin v tom pokračoval, až chorobně tvrdě, ale kdo ví, jak by to tam jinak dopadlo. Dalo byse pokračovat nebo to rozvést víc do podrobna, ale chytrý si hádam dost a vědět, případně najít, bys to mohl.
odpovědět 
           Re: Několik vět20:25:34 25.11.2018
Druhá světová by bez Hitlera nezačala. Všechny oběti WW2 v Evropě je nutné připsat Hitlerovi. Těžko připisovat 2/3 obětí WW2 Stalinovi jenom kvůli tomu, že Rudá armáda bojovala méně efektivněji než Wehrmacht. Bojovala jak uměla a zvítězila. Na rozdíl od všech ostatních evropských armád, které kapitulovaly.

I opravdový vstup USA do války v Evropě v roce 1944 chápu jako snahu zachránit alespoň co se dá před Stalinem, protože výsledek války byl v tu dobu již jasný.

Před oficiálním začátkem WW2 bylo německé převzetí okupovaného Porůří, německé angažmá v občanské válce ve Španělsku, anexe Rakouska a zbytků ČSR.

SSSR byl až po uši ve sračkách. Do dělení Polska se připojil v okamžiku, kdy Polsko bylo fakticky poražené. Sám by se na to nezmohl. Fakticky se vrátil na svoje hranice na Crozonově linii, které ztratil během občanské války.

Mimochodem, dnes se těmto místům říká Bělorusko a Ukrajina. Historicky jde samozřejmě o území Rzecpospolity Polske, ale rovněž historicky o nezávislost tohoto území na Polsku / Rusku střídavě místní obyvatelstvo bojovalo asi jenom 500 let.

Morální nárok Polska na tato území je zhruba stejný, jako kdyby si Česká republika nárokovala Horní Lužici a Pomořansko.

A na závěr: Opravdu nemám rád relativizování mezi Hitlerem a Stalinem. Oba byli masoví vrazi. Ale Hitler mě osobně chtěl zabít v podobě předků z důvodu špatné rasy. Proti tomu není obrany. Stalinovi stačilo, když budou držet hubu a krok, pak směli žít. Není to žádná výhra v loterii, ale šance na přežití jsou přeci jenom větší.
Arcikacířodpovědět 
            Re: Několik vět22:38:06 25.11.2018
(Poručík Hamáček právě obdržel raport od mistra, že vojáci jsou utahaní a nepracují.)
Poručík Hamáček: „Svobodník Halík, takhle by to dál nešlo. Já rozumím tý vaší náročnosti, že jo? Já rozumím, že chcete ještě po směně zocelovat mužstvo bojovým výcvikem, já rozumím, že ste pochopil slova soudruha ministra, že naši lidově demokratickou armádu nebudujeme pro srandu králíkům, to já všechno beru, Halík, ale věc má z marxistickýho hlediska ještě druhou stránku! A tou je plnění pracovních povinností vojáků naší čety! Chlape, uvědomte si, že když po tom vašem výcviku budou druhej den padat na huby, že plnění plánu pude kam? ... No pude do prdele! A jak jistě víte, i my podle plnění plánu budeme brát jaký prémie? Kurva nižší! Nižší! Nižší!!! Halík, politicky, myslete politicky, Halík!”
Tom Bystrcodpovědět 
            Re: Několik vět22:49:14 25.11.2018
2. světová válka začala tak, jak se na ni Rusové s Němci dohodli v paktu Molotov-Ribbentrop. Společným útokem na Polsko. Pak si chtěli společně rozebrat zbytek Evropy. Že extrémní levičácké režimy nejsou schopny dodržet jakoukoliv dohodu, nás zachránilo a v důsledku vedlo k 2. světové válce, následně porážce nacismu a o další půlstoletí později i porážce komunismu.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Několik vět15:54:33 25.11.2018
Uz bych toto tema uzavrel. ALe neda mi to. Myslim, ze k Zobanovi jsem hodne kriticky clovek, ale tvarit se, ze on jedinej je ten kdo tomu takto rika je ulet. Kdyz mas cas prispivat na lezce, udelej si prosim cas a do googlu zadej Hitleruv pilir Brno. Projdi si par linku, vcetne wikipedie apod. a mozna budes prekvapen, kolik lidi to takto pojmenovava, zna a na kolika webech se toto oznaceni pouziva.
Tom Vidlakodpovědět 
         Re: Několik vět08:29:20 27.11.2018
Neznám nikoho, kdo by tomu říkal jinak. Většina lidí to pro to žádnej název nemá a zbytek tomu říká Hitlerův pilíř. Žádná adorace ani zlehčování ničeho v tom není.
Ale za tu zábavnou diskuzi to stálo, děkuji všem zůčastněným!
Žebříkodpovědět 

 komedie14:57:39 26.11.2018
Tady se člověk zasměje. někdo řekne v diskuzi, že je z Brna a název Hitlerův pilíř zná a zná i jiný lidi, kteří mu tak říkaj. Někdo jiný z Brna napíše, že ten název nezná a zná i jiné lidi, co ho neznají. Potud je to v pohodě. Ovšem později se v diskuzi objeví náor, že ten název nezná nikdo, nebo naopak názor, že ten název znají všichni. Tady už je to absurdní komedie :)
odpovědět 
 Re: komedie13:19:27 30.11.2018
Brňáci, co bys chtěl???
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.