Nové stránky filmu o Adamovi Ondrovi | dvouletý filmový projekt |
Peťan naděluje pod stromeček video z přelezu Der Heilige Gral 9a.
Dnešním dnem je oficiálně spuštěn web, který je věnován připravovanému filmu o Adamovi Ondrovi. (Natáčení probíhalo 6. května 2009 až 30. listopadu 2010, nyní práce na filmu pokračují ve střižně.) Postupně se tam dovíte všechny informace o blížícím se filmu a budou také přibývat nové videoupoutávky a krátké filmy z cest, které Adam během natáčení přelezl, které se ale do hlavního filmu nevlezou.
Autorem textů, filmů a většiny fotek (není-li napsáno jinak) na tomto webu je Petr Pavlíček - BERNARTWOOD. Design webu má na svědomí nadaný grafik a střihač Jan Švejkar.
Na stránky vás zvou Adam, partneři filmu a studio BERNARTWOOD...
nové webovky: www.adamondrafilm.com
V sekci video najdete:
...tříminutovou upoutávku na připravovaný film.
...Adamův akrobatický přelez nádherné těžké frankenjurské cesty Der Heilige Gral 9a. Tato cesta se sice do hlavního filmu nevejde, ale pořád je to 9a a Adam ji vylezl famózním stylem na druhý pokus! (12 minut)
...další videa
"Příjemnou zábavu a klidné Vánoce vám všem...
Petr Pavlíček"
ADAM ONDRA - DER HEILIGE GRAL 9a from BERNARTWOOD on Vimeo.
Zdroje:
www.adamondrafilm.com
www.bernartwood.cz
Respekt | 13:26:58 24.12.2010 | Velkej mazec =) Peťan má můj velkej respekt a tohle je výbornej lezeckej dárek k Vánocům | Hans | odpovědět |
film | 13:59:20 24.12.2010 | No už aby byl konečně celý film, ne jen další upoutávky ;) Je škoda, že v něm nebudou záběry z přelezu cesty Tough Enough, nebo se mýlím? | Lukáš | odpovědět |
film | 14:25:54 24.12.2010 | No už aby byl konečně celý film, ne jen další upoutávky ;) Je škoda, že v něm nebudou záběry z přelezu cesty Tough Enough, nebo se mýlím? | Lukáš | odpovědět |
jo | 14:41:22 24.12.2010 | nadhérná atmosféra. moc povedená ukázka, super | omas | odpovědět |
Luxus | 15:29:47 24.12.2010 | Velmi povedené :) | TujboPefa | odpovědět |
video | 15:53:01 24.12.2010 | to kdyz lezu sestku, tak mi to da vic zabrat :-/ | mara | odpovědět |
  | Re: video | 17:50:10 24.12.2010 | ;-) vím o čem mluvíš :-) | martin | odpovědět |
Upoutávka není film | 16:50:30 24.12.2010 | Upoutávku si strčte za klobouk. My chceme film. Už se o tom kecá dost dlouho a to čekání mě přestává bavit... | Jožka | odpovědět |
  | Re: Upoutávka není film | 19:53:56 24.12.2010 | Tak neměj blbé pindy, vůbec na ni nečum a trpělivě si počkej | vole | odpovědět |
  | Re: Upoutávka není film | 20:36:32 24.12.2010 | Je to tak film bude možná někdy v roce 2011 možná taky nikdy jedna ukázka za půl roku pěkný | souhlas | odpovědět |
  | Re: Upoutávka není film | 09:29:30 25.12.2010 | Začínáš mě bavit:) Možná bude celý film až na Fesťáku, možná bude stát DVD peníze... Uděláš s tím co...nic. Stránky dobrý i v angličtině, ukázka a Grál taky dobrý. Takový dývko si klidně zaplatím. | Možná | odpovědět |
  |   | Re: Upoutávka není film | 11:28:43 25.12.2010 | Ty mě určitě nebavíš a kup si co chceš já stim dělat nebudu nic tak jako autor :) ten dostane medaily za výmluvy :) | nechápu | odpovědět |
  |   |   | Re: Upoutávka není film | 12:39:29 25.12.2010 | Víš,jakou to dá práci takový film natočit,sestříhat,vyrobit?Ty si ho pak zadára ukradneš na netu a ještě máš blbý připomínky.Upoutávka luxusní.Na film se moc těším. | Dan | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Upoutávka není film | 14:25:12 26.12.2010 | chytráku tak se těš a dej pokoj s hloupostma | | odpovědět |
  |   |   | Re: Upoutávka není film | 15:51:04 31.12.2010 | co ti říká pravopis | | odpovědět |
  | Re: Upoutávka není film | 14:52:42 25.12.2010 | Musí to k něčemu vypadat ten film, takže jestli to bude ve stylu "der heilige gral", tak se máme na co těšit a hlavně ať to autor neuspěchá. | Knapa | odpovědět |
Paráda | 18:54:25 24.12.2010 | Nechci nějak snižovat Smržovu Trilogii, ale todle je ouplně jiná káva... | Venca | odpovědět |
  | Re: Paráda | 23:52:40 24.12.2010 | Já zase zvyšuju tu Trilogii. | Tonda | odpovědět |
  |   | Re: Paráda | 11:10:56 25.12.2010 | Nechci tohle hanět, to vůbec ne. Ale Trilogie se mi líbila moc, ty rozhovory k tomu, různý poznámky (zákulisní). Moc se mi to líbilo. | Hadrburg | odpovědět |
  |   |   | Re: Paráda | 15:36:26 25.12.2010 | Jenže ty jsi ... | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Paráda | 11:56:20 26.12.2010 | Ani Trilogie, ani Ondra jednička je Cliffhanger. A to je opravdu jené kafe !!!
| Gabe | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Paráda | 12:23:55 26.12.2010 | Trilogie je v super prostredi se super vykonem, ale ta atmosfera me tam nejak nezaujala. Hudba moc vlazna a rozhovory sice fajn, ale chtelo to tomu dodat jeste nejakou stavu. Tady je naopak ta atmoska paradni od zacatku do konce... | Venca | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Paráda | 23:48:25 26.12.2010 | Jasne, kazdej ma jinej vkus, kazdej autor cejti pojeti filmu po svym. Ja to videl a slysel tak jak to je - pocitam i (ne)pouzity filmovy vyrazovy prostredky. | Ondřej | odpovědět |
Pekny | 12:56:58 25.12.2010 | Parada.Pusobilo to strasne dramaticky, gradace hudby, spomalenej prostrih na dlouhej naprah ruky, ...
Dobra prace :) Dik | Vlada | odpovědět |
Der Heilige Gral | 14:49:58 25.12.2010 | Takhle povedený video jsem dlouho neviděl. Na 2. pokus 9a LOL:D Víc takových movieček v LEZECKÝM SVĚTĚ prosím. Díky | Knapa | odpovědět |
  | Re: Der Heilige Gral | 12:43:03 26.12.2010 | netušíte co to hraje za song na pozadí toho Der Heilige Gral ? | pepa | odpovědět |
  |   | Re: Der Heilige Gral | 18:49:01 26.12.2010 | Asi to bude v titulkach | tul | odpovědět |
  |   |   | Re: Der Heilige Gral | 19:58:36 26.12.2010 | napad dobrej ale podle nich jsem to nenasel ... | pepa | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Der Heilige Gral | 22:00:58 26.12.2010 | Děkuju
Tleskám
Dobrá práce
do 11 na konci* jenom samé 11
Přeju a Gratuluju | Iv | odpovědět |
Hmmm | 09:19:43 27.12.2010 | Není to celé trošku hunbuk? Pořád se psalo, jak už ten film bude, i Peťan pořád posouval data, třeba i půlrok/ rok... Nevím, přijde mi divné, že by třeba šarmiš vytruboval, že jeho film je ve střižně, že bude za rok a půl, pak za rok, pak to posunul. Myslím, že lezec kalibru AO si to ani nezaslouží. Ola, jen píšu, co si myslím, jsem připraven na nesouhlasné názory, jen si vemte, kolik mají elitní lezci videí za tu dobu a kolik Adam... | nesmrtelný blázen | odpovědět |
  | Re: Hmmm | 21:48:30 27.12.2010 | Je to přesně tak diskutoval jsem o tom i na http://www.bernartwood.cz/ autor se bohužel stále jen vymlouvá a skutek utek vtipné je že tahle novinka měla bejt už 17.12 ale opět zpoždění a udělal se z toho vánoční dárek je to k pláči | Miikovec | odpovědět |
  | Re: Hmmm | 22:59:29 27.12.2010 | Pises tady kolik maji ostatni lezci videi a nenapadlo te treba, ze nebejt Petana a jeho prace, tak nema Adam snad zadny spickovy video nebo dokonce film? Me teda prijde vase fnukani k placi. Pravda, taky jsem se hodne tesil, ale z vaseho kritizovani je mi fakt trosku smutno (viz.Mikovec). | Vlada | odpovědět |
  |   | Re: Hmmm | 09:22:37 28.12.2010 | Ale to je přece blbost, nemyslím si, že by třeba BIG uu productions měli o Adama malý zájem. Spíše je to tak, smůla, tady mistr o mě točí skvělej biják , tak až potom...
Další věc je , kolik videí má třeba Paul Robinson, David Graham , nebo i na youtube třeba naše DZC. | nesmrtelný blázen | odpovědět |
  |   | Re: Hmmm | 12:38:53 28.12.2010 | Nevim proč je ti smutno já pouze konstatuju pravdu smutno by ti mělo bejt z toho když někdo takto nespolehlivý zastupuje extra trídu jako je adam. Adam by si zasloužil stejného profesionála jako je on sám.Tak to vidim já | Miikovec | odpovědět |
  |   |   | Re: Hmmm | 18:51:45 28.12.2010 | Miikovče, brzdi.
Zastupuješ snad A. Ondru a vyjadřuješ jeho nespokojenost? To by asi mohl být důvod takhle si otevírat hubu.
Nebo bys zvládl udělat film rychleji a líp a cítíš jako křivdu, že místo tebe to dělá někdo jinej?
Nebo víš něco o tom, že se autor poflakuje, zívá a nic nedělá?
Pokud ne, tak jenom vedeš nepřípadný řeči. Myslím, že jediný, co můžeš, je těšit se. A teda ještě odpustit si takhle blbý komentáře. | P. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Hmmm | 20:12:54 28.12.2010 | Promin ale už předtim jsem psal jak to vidim já tedy že je to můj názor. A nezastupuju adama jen svůj názor bohužel nechápu proč se tak hloupě ptáš jestli to zvládnu líp já to nedělám tudíž reč o mě je z cesty.A informace o tom co autor dělá nemám a ani mě to nezajímá.Já žádné nepřípadné řeči nevedu pouze ty se hloupě ptáš na věci mimo téma.Mysli si co chceš ale né děkuju budu dělat co já budu chtít :) | Miikovec | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Hmmm | 12:25:24 29.12.2010 | mohol by si chcieť prestať písať takéto sračky. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Hmmm | 09:20:25 29.12.2010 | Ahoj P, ty jsi ale trouba. | nesmrtelný blázen | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Hmmm | 16:35:40 29.12.2010 | To možná jsem, dost často si to myslím taky.
Ale taky mi přijde divný navážet se takovým způsobem, jako to dělá přinejmenším Miikovec (i na stránkách Bernartwoodu), do někoho, kdo už do toho filmu dal zatracenou spoustu času i práce. (Už proto to asi sám bude chtít dotáhnout k solidnímu výsledku. Nemám důvod nevěřit, že Peťan ten film nechce dát ven hned, jak to podle něj bude možný.) Nejde to až tak moc rychle, škoda. Seknul se v odhadu, nojo. Ale myslím, že Peťan nemá vůči nám lačným klávesnicovým fanouškům žádný opravdový závazky. Taky se na ten film těším, ale nepřipadá mi, že je na místě, abych já v tomhle případě někomu něco vytýkal, zvlášť takhle ostře. Tady nejde (aspoň z naší "divácké" strany) o byznys, nebo o něco, "na co máme nárok"... Nic jsme si pokud vím nepředpláceli... A tyhle Miikovcovy výpady mi právě přijdou, jako by měl pocit, že mu někdo jinej něco dluží. (A zdá se mi i trochu odvážný, pokud teda nemám nějaký informace přímo od zdroje, dělat Adamovi advokáta a říkat, jak a co by mohl a měl.)
Tak to bylo jenom abych tu troubovitost ještě podtrhnul.
| P. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Hmmm | 17:52:04 29.12.2010 | Jde spíš o to, že za tak dlouhou dobu je toho matroše tolik, že i top výběr pořád něco hodně zajímavého nechá někde ležet a to je škoda. Prostě mi přijde, že za tu dobu by šly vyrobit supr filmy minimálně dva. Každopádně Ada toho nalezl na filmů deset a většinou to byly fakt čupr věci, škoda to nevidět. A tahle promotion , která začala vlastně už více než rok před dokončením filmu/!!!!/, mi přijde, jako kdyby začal točit Lars von Trier s Kidman, Cruisem, Ledgerem a Redfordem dohromady a házel na net ukázky, že to za pulrok/třičtvrtě/ rok či dva snad bude...
Ale, nechme se překvapit, třeba někdy? | nesmrtelný blázen | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Hmmm | 10:07:17 30.12.2010 | Jo, promotion, která byla od začátku docela velkolepá, už teď působí trochu nepatřičně. Realita se holt rozešla se záměrem (čas). S množstvím materiálu máš možná pravdu, a třeba ne - uvidí se, až bude film, jestli v tom třeba bude zřetelný nějaký Adamův vývoj, nebo jestli to bude jen série jednotlivých věcí, ke kterým se dá libovolně přidávat, nebo z nich zas ubírat.
Každopádně nereagoval jsem v prvním komentu na tebe, ale na Miikovce, u kterého mě podráždily celkem ostré řeči o neprofesionalitě a nespolehlivosti, podtržené pak ještě debatou na BW. K tobě jsem neměl nejmenší potřebu něco psát. | P. | odpovědět |
  | Re: Hmmm | 10:48:06 11.01.2011 | Kvantita nerovná sa kvalita.
btw, nechápem ten Tvoj pičung. Možno by si ho mohol osloviť Ty osobne a natočiť veľa veľa videí, nech je na čo na internete klikať a pozerať... Ale ako sa vraví - kto nič nerobí, nič nepokazí, že? | tah-sha-tunga | odpovědět |
Mr. Krutor :-) | 12:12:18 28.12.2010 | Adam je opravdu neuvěřitelně úžasnej... Některý kroky, popírají zákony fyziky!
Líbilo se mi, jak v nějakým filmu říkal, že je "basically weak". Bych taky chtěl být tak weak jako on :-)))) | Honza | odpovědět |
lepší dobrý pozdějc | 17:09:39 28.12.2010 | Mrkněte na starší videa Bernartwoodu, Peťan radikálně zlepšuje řemeslo, máme se na co těšit. Lepší dobrej film pozdějc než špatnej brzo. Až potud souhlas, ale podle mě bylo třeba si včas říct "teď už nenabírat". Vítězsví SP, Golpe de Estado a šlus, konec výletů, do střižny. Jo ale když se nabíralo ještě teď na podzim, to by nestih nikdo. Hodně zdaru každopádně, je radost na to koukat a znovu říkám, lepší pozdějc a dobře. | Miloš | odpovědět |
moc pekné | 23:15:15 28.12.2010 | Veľmi pekné zábery moc sa teším na ten film. | martin | odpovědět |
skoda | 13:41:19 05.01.2011 | Zdary. je to skoda, co se okolo toho filmu deje. Neznam nikoho na tom pracujiciho, takze ani podrobnosti okolo. Dlouhe protahovani dokonceni je trapny, v souvislosti s osobou Adamy Ondry a puvodnim terminem (nechapu proc se neco dopredu slibuje, kdyz nikdo netlaci) mi to pride jako vyuziti jeho jmena na neco, na co Pavlicek nestaci. jak uz tady nekdo rika, treba od BigUpu bysme na novej film se Sharmou asi necekali o moc dele nez by inzerovali.
Co se kvality zaberu tyce, jsou urcite super a kvalitni, ale zase ve spojeni s AO (nebo kymkoliv podobnym na svetove spicce) by to melo byt jeste o kus dal! vsechny ukazky jsou tmavy, coz je pomerne lacinej trik, moc kontrastu. kazdej druhej zaber je samoucelnej, pride mi to jako prehlidka filmovejch triku a moznosti zaberu. Chtelo by to nejakej napad. pro me jen takovy vynuceny zaklad, s filmy treba od BigUpu, petzla nebo BD pro me zatim nesrovnatelny. Verim ze casem se to zlepsi, ale takhle zacit a zkazit si to, je skoda...
Nevim, asi bych se priklonil k nataceni rovnou v ANJ bez titulku...
Me osobne takovahle ukazka o koupi urcite nepresvedci.
Presto preju dalsi uspechy nejen Pavlickovi, ale hlavne AO. | Danny. | odpovědět |
  | Re: skoda | 15:31:27 05.01.2011 | Obcas to moc tmavé je, ale jinak celkově kontrast se mi líbí a dává tomu šmrnc... | Knapa | odpovědět |
  | Re: skoda | 21:51:13 08.01.2011 | No vzhledem k tomu ze Adam je Cech tak nevim proc by ve svem filmu mel mluvit anglicky, zvlast kdyz ho dela ceska spolecnost. | Honza | odpovědět |
  |   | Re: skoda | 09:52:48 09.01.2011 | Asi proto, ze Adam je svetovej lezec a film, jestli nekdy vznikne, bude sledovat spousta cizincu a Adam umi pekne anglicky, tak je zbytecny aby vsichni museli louskat titulky... Muzem vyjit vstric, nebo bejt jako francouzi. Ja preferuju vyjit vstric... | Danny | odpovědět |
  |   |   | Re: skoda | 16:14:37 09.01.2011 | Máš recht, je to od něj fakt nevstřícný, když prostě drze vykřikne "Já jsem debil!" a amíci s tlamama mastnejma popkornem jen zíraji do obrazovek a nechápavě se na sebe dívají.
A celej film by měl rozhodně začínat scénou, kde AO sóluje v nějakym převisu sto metrů nad zemí, najednou mu vyklouznou nohy, diváci přestávají dýchat, ale on se jen sebevědomě usměje a zbytek cesty vyshybuje.
Kromě světla by to tam chtělo i víc holek. Ti naši to prostě neuměj natočit. | Aleš | odpovědět |
  |   |   | Re: skoda | 10:50:39 11.01.2011 | Tak trochu si zabudol na Nemcov, Švédov, etc ...alebo sa pozeráš len na americké/anglické lezecké filmy.
Ako sa tu už písalo vyššie - je to český film, tak nech je v češtine. Kto nerozumie, použije titulky... | tah-sha-tunga | odpovědět |
Adam Ondra si koleduje! | 21:19:15 08.01.2011 | Všimli jste si, že nakonec v tom autě jedou všichni bez zaplých bezpečnostních pásů? | A-d-a-m | odpovědět |
|