LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když nevíš kudy dál, tak namáguj.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
4.Trojan 12140
5.Štípek 11538
6.Nespoutaný 11416
Bouldry:
4.Stráník 10650
5.Pochman 10603
6.Novák 10575
Hory:
10. 6150
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5666 lezců
1140055 cest
Nové přelezy:
Elements 7b+
Annapurna 8a
Bulina 7c
El Menjapi 7b
Ambra 8B
Bombshell 8A
Bombshell 8A
Spálena Re 8A+
Noční Běžc 8A
Fantastisc 8A

Stěny
HO Náchod lezecká stěna ZŠ TGM - Náchod
SQUASHPARK Cibulka - Praha 5
Česká beseda - tělocvična TJ Sokol Bělá - Děčín X

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
HUDYsport - Frýdek - Místek
Lezecké centrum Vertigo - Bratislava

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Stěna Holešovice

Včera jsem byl s přítelkyní lézt na stěně v Holešovicích a myslím,

že to bylo naposledy, co jsem tam byl. Přijde mi to jako úlet pouštět do haly tolik lidí. Každý směr byl obsazen, na cesty se čekalo.Desky  a stupy jsou ojeté, některé chyty se lámou. Co je ale horší je fakt, že na stěnu chodí tolik lidí, kteří začínají a nedodržují bezpečnostní podmínky. Několikrát se mi stalo, že těsně vedle mne někdo spadl a chybělo málo, aby mne smetl. Jde mi především o to, že maximalizovat zisk za každých okolností s sebou většinou nese i stinné stránky a to je případ Mammut centra. Lidi neblázněte!!!!

Honza Kopecký   [úpravy] 09:13 30.03.2006Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 jasne09:27:24 30.03.2006
nejsi sam kdo kdo tam byl. ze bylo preplno je asi normalni,ale byl jsi nekdy na ruzyni?? chyty se lamou.. no to asi provozovatel neolivni a to ze na tebe porad nekdo pada je spis tvoje vina, nebo ty si myslis ze padat by se nemelo?? ale chodit tam nemusis aspon o dva min :-)
odpovědět 
 Re: jasne10:54:30 30.03.2006
Ty jsi ale hloupy clovek (!)
odpovědět 
 Re: jasne11:20:17 30.03.2006
no ty tam snad pracujes, nebo co. taky tam lezu a jsem vdecna za kazdy prostor, kde se pres zimu lizt da a ze je to konecne mozno trochu stridat, ale ruku na srdce, vsichni vi, ze pristup lidi v holesovicich je naprosto prisernej a spousta lidi tam prave proto nechodi. tak trochu uprimnosti....
monkeyodpovědět 
  Re: jasne13:39:51 30.03.2006
ne nepracuju tam a an nemam rad Hrizuv pristup k lidem, ale tenhle vyjev mi prisel trochu z cesty.
odpovědět 
 Re: jasne16:45:02 30.03.2006
jj souhlas
teda newim co tohle ma spolecnyho s normalnim clankem spis mi prijde ze jen chce neopravnene zostudit holesovice!
odpovědět 
  Re: jasne16:45:54 30.03.2006
souhlasim: nejsi sam kdo kdo tam byl. ze bylo preplno je asi normalni,ale byl jsi nekdy na ruzyni?? chyty se lamou.. no to asi provozovatel neolivni a to ze na tebe porad nekdo pada je spis tvoje vina, nebo ty si myslis ze padat by se nemelo?? ale chodit tam nemusis aspon o dva min :-)
odpovědět 
 Re: jasne22:31:56 02.04.2006
Holešovice nejsou špatné, občas si tam zelezu rád, ale je fakt, že je tam spousta lidí kteří nedodržují ani ty nejzákladnější bezpečnostní pravidla (hra na kuželky==TR na špatném konci lana apod.).
Myslím si, že přeplníno je tam ve večerních hodinách dost často a že provozovatel by měl stanovit maximální počet lezců a víc jich tam prostě nepouštět!
Viktor Čížekodpovědět 

 *10:25:51 30.03.2006
Lézt na umělé stěně když je nepříznivé počasí je sice fajn, ale ne za každou cenu. V létě taky nechodím lyžovat na umělý sníh, protože je to opruz (je vůbec v ČR ještě nějaký??). V zimě je spousta jiných radovánek, o to pak víc to letní lezení víc chutná. Samozřejmě pokud nechci lézt 10- kde je síla zásadní.
PSodpovědět 

 Stačí přijít jindy10:34:58 30.03.2006
Ve všední dny dopoledne je tam prakticky prázdno.

Nás tam jednou nepustili, s  tím, že už leze moc lidí, takže asi není pravda, že by maximalizovali zisk úplně za každou cenu.

Co dodat... chodit na stěnu ... když je hezky jako včera a dá se lézt venku ... a zvláště pro začátečníky jsou terénu dostupné MHDčkem ... Lidi mají přesně co si zaslouží :-))
jkodpovědět 
 Re: Stačí přijít jindy11:00:23 30.03.2006
Mohl bys mi prosim rict, kde jsou nejake tereny
dostupne MHD? Zacal jsem s lezenim v zime (shodou
okolnosti take v Holesovicich) a rad bych uz zkusil skutecnou skalu..(ted lezu tak okolo V) Diky.
Jirkaodpovědět 
  Re: Stačí přijít jindy11:30:39 30.03.2006
Klasika jsou Šárka, Holý vrch, Hlubočepy.

http:// tinyurl.com/qlodx
http:// tinyurl.com/fcnmc
http:// tinyurl.com/k86hy

odpovědět 
   Re: Stačí přijít jindy11:47:49 30.03.2006
Samozřejmě vymaž z adres mezery.

Na skálu můžeš ať už lezeš na stěně 3 nebo 7. Rozdíly jsou v jiných věcech - jako vidět chyty a stupy (někde dosud nejsou zas... zapatlané magnéziem, zvlášť teď na jaře), věřit jim. V některých cestách zakládat jištění, věřit mu.

jkodpovědět 
    Re: Stačí přijít jindy12:56:33 30.03.2006
jo diky, to vypada dobre. Jen jsem se chtel zeptat jeste na jednu vec.. To " jen organizovaným lezcům na základě vyjímky" znamena, ze musim byt u CHS nebo staci treba AV (ten mam)?

A jeste jedna otazka zacatecnika..:-)
Expresky, smycky mam, ale jake dalsi nebo spis ktere zelezo by si clovek mel poridit na zacatek? Treba vklinencu nebo friendlu je spousta velikosti..
Jirkaodpovědět 
     Re: Stačí přijít jindy13:11:43 30.03.2006
Staci AV
Jisteni, tot otazka. Fiendy jsou drahe a nekdy svoji snadnosti zakladani matou. Myslis ze drzi a ono ne. Na tyhle zakladni tereny, bys mel vystacit se sadou vklinencu.
Smyckama jde odjistit neuveritelne moc.
Opet a zase, navstiv stranky Sakalu a jejich metodiku.
dagodpovědět 
     Re: Stačí přijít jinam13:56:36 30.03.2006
Když si pořídíš Koubovy freindy vel. 1-3 a nějakou sadu vklíněnců, tak si myslím, že v dalším lezení nebudeš toho nákupu litovat, takže si to můžeš koupit rovnou. Obecně dobré je si kdyžak koupit několik po sobě jdoucích velikostí, abys tím měl pokrytý nějaký rozsah velikostí spár.

Mimochodem, když se tu furt vedou ty debaty, neuvažuješ přihlásit se do nějakého oddílu ČHS? Učení se zakládní jištění určitě neuškodí, kdybys to dělal pod dohledem někoho zkušenějšího. Navíc v řadě oddílů si můžeš nějaké množství železa půjčit, takže nemusíš hned všechno kupovat.

jkodpovědět 
      Re: Stačí přijít jinam17:24:04 30.03.2006
Diky. Slo mi prave o ty velikosti vhodne pro zacatek.

Co se tyce oddilu CHS.. tak na to uz se citim kapku stary (teda ne ze by to bylo tak hrozny :-)). Zaklady jsem se snad dozvedel na horokurzu na stene a zazil pres zimu take tam. Ted jsem ve stavu, ze pokud by se to dalo odjistit expreskama, tak je to v pohode (teda pokud to vylezu, ze :-)) No a figle pri zakladani postupoveho jisteni holt budu muset zjistit za pochodu. Teorie by byla (metodika na sakalu je me oblibene misto pro cteni), tak uz jen tu praxi..
Jirkaodpovědět 
       Re: Stačí přijít jinam17:31:52 30.03.2006
Jestli chces, tak se ozvi na mejl a muzeme se nekde na tech skalach potkat.
dagodpovědět 
  Re: Stačí přijít jindy12:34:06 31.03.2006
staci zajit na sekci pruvodce tady na lezci, nebo na CHS, jinak bych jeste dodal treba Cernolice - pravda musi se vlakem, ale je to kousek, jinak treba Srbsko
Doktorodpovědět 
 Re: Stačí přijít jindy11:11:27 30.03.2006
Nojo jenze zacatecnikum z preklizky (neni mysleno jako urazka - taky jsem tam zacal) vetsinou vadi, ze jim nestaci jen presa. Preci jen zelezo vetsinou v ruznych start setech nebyva.
ladaodpovědět 
  Re: Stačí přijít jindy11:43:30 30.03.2006
Hlubocepy jsou odjistene velmi huste na vetsine cest. Srbsko je trochu dal, ale tak hrozne to neni.
Sarka je na tom s jistenim hur, ja bych tedy rekl lip :-), ale i tam se najdou solidne odjistene kousky. Zabak: Krouzek, unosna je Postolka a Opici.
dagodpovědět 
   Re: Stačí přijít jindy11:45:45 30.03.2006
Jo, pravda, Holy vrh. Tam se najsou take cesty, ktere jde vylezt jen s par expreskama.
dagodpovědět 
    Re: Stačí přijít jindy22:48:38 30.03.2006
ale stejne bych si vzal sebou sadu vklinencu a nektere ty cesty si dojistil, ono, cim vic, tim vetsi sance... jinak nic proti takove velke postolce, ale rozhodne neni uplne zadarmo pro nekoho, kdo umi jenom cvakat lano do expresek a nebo sem tam cvaknul i tu expresku. jak bylo vtipne poznamenano vyse, chce to videt a myslet (coz na stene je narysovano dost jasne) a pak obcas je dobre verit, ale i proverit jisteni, stup, plus na stene se da rici, ze bych se mohl vice mene na chyt, stup, nyt s preskou naprosto spolehnout, coz se o skale neda rici, ze to proste vydrzi at budu delat co budu delat.
Doktorodpovědět 

 Ruzyne11:24:54 30.03.2006
Stěna v Ruzyni je v poslední době parádně vytížená, není tam přeplněno, prostě paráda.

Lidi choďte na Holešky, josu parádní ať normální lidi maj stále tak volno a volněji na normální dobré stěně, tedy na Ruzyni.
Honzaodpovědět 

 Ahoj Honzo,12:42:15 30.03.2006
Tvůj příspěvek patří spíše do diskuze. Příště díky.
 jirkasodpovědět 

 Holešovice13:58:13 30.03.2006
Mě přijde, že kritizovat Holešovice je tady trochu móda, něco jako že já jsem borec a nechodím na stěnu, kde mohou chodít i začátečníci.
Chodím tam po dobu její existence, ale špatného přístupu a lámavých chytů jsem si nevšiml.
Někdy přeplněno je, limit na počet lidí mají, taky jsem občas čekal, ale dá se to i tak přežít.
Daleko větší obavy z toho, že mi někdo spadne na hlavu a také větší problém s přeplněností jsem míval v BB, ale to nikomu nevadilo, ten byl in.
Jinak docela volněji bývá i v Týnské.

Jiříodpovědět 
 Re: Holešovice14:51:54 30.03.2006
jo jo, pod tohle bych se klidně podepsal
marianodpovědět 
  Re: Holešovice16:03:42 30.03.2006
Me prijdou Holesovice zoufale a porad ronim slzy za Brumlovku. Kazdopadne chapu provozovatele, nestavel to pro zabavu, ale kvuli zisku. Nikdy se mi tam nijak extra nelibilo a poslednich par navstev zastavilo muj prispevkovy system do pokladnice Holesovic navzdy. Nemam nic proti zacatecniku, taky sem zacinal, co se da delat. Uz aby Vasek dodelal to vopicarnu na smichove, to pak bude parada, kazdopadne je pravda, ze to co se obcas deje v Holesovicich je hrozny - dost je to mimo jine dane tim, ze provozovatle se absolutne nevenuji lidem co zacinaji, tj,. nehlidaji, zda se dodrzuji alespon zakladni pravidla bezpecnosti. Az tem nekdo buchne, tak bude klid, dostanou to narizenim nebo jim stenu nekde zavre. Holt chces zacit, zaplat si kurz. Je mi z toho na zvraceni, ale realita je realita - z lezeni se stal masovy 'modni' sport, ono to nakonec zase odejde a bude klid.
upmanodpovědět 
   Re: Holešovice16:43:19 30.03.2006
Neni to tak davno co se tu takhle skuhralo na ruzyň. Překližka je prostě překližka.
dabodpovědět 
   Re: Holešovice19:30:18 30.03.2006
No už se tam přece jeden HUSTEJ úraz stal...
radši nikdoodpovědět 
    Re: Holešovice12:37:11 31.03.2006
kde se nejaky nestal? je treba rozlisovat urazy na zavinene lidskou blbosti a nedbalosti a technicke duvody (koneckoncu kolikrat taktez lidska nedbalost)
Doktorodpovědět 
   Re: Holešovice16:46:55 04.04.2006
mas pravdu
monkeyodpovědět 
  Re: Holešovice16:07:16 30.03.2006
Me prijdou Holesovice zoufale a porad ronim slzy za Brumlovku. Kazdopadne chapu provozovatele, nestavel to pro zabavu, ale kvuli zisku. Nikdy se mi tam nijak extra nelibilo a poslednich par navstev zastavilo muj prispevkovy system do pokladnice Holesovic navzdy. Nemam nic proti zacatecniku, taky sem zacinal, co se da delat. Uz aby Vasek dodelal to vopicarnu na smichove, to pak bude parada, kazdopadne je pravda, ze to co se obcas deje v Holesovicich je hrozny - dost je to mimo jine dane tim, ze provozovatle se absolutne nevenuji lidem co zacinaji, tj,. nehlidaji, zda se dodrzuji alespon zakladni pravidla bezpecnosti. Az tem nekdo buchne, tak bude klid, dostanou to narizenim nebo jim stenu nekde zavre. Holt chces zacit, zaplat si kurz. Je mi z toho na zvraceni, ale realita je realita - z lezeni se stal masovy 'modni' sport, ono to nakonec zase odejde a bude klid.
upmanodpovědět 
   Re: Holešovice16:22:20 30.03.2006
Teď Holešovice neholešovice, ty si vážně myslíš, že by provozovatel měl chodit po stěně, kontrolovat jak kdo leze a co dělá a školit začátečníky? To jsem ještě neviděl. Když třeba jdeš lyžovat, také na sjezdovce pořádá provozovatel doškolování pro neumětely (docela bych to uvítal)?
Jiříodpovědět 
    Re: Holešovice16:34:17 30.03.2006
No to je zase článek..k autorovy postav si svoji stěnku, bouldrovku a trénuj si tam a budeš mít klid.Nikdo tě přece nenutí někam chodit...
odpovědět 
    Re: Holešovice22:31:39 30.03.2006
No osobně si myslim, že chodit po stěně a koukat jak kdo leze a co dělá by provozovatel právě dělat měl. Tím tedy nemyslím někoho zadarmo školit, ale podle mně dohled nad dodržováním bezpečnosti na stěně je základní povinností provozovatele jakékoliv stěny...
Blátošlapodpovědět 
     Re: Holešovice10:51:27 31.03.2006
a kde to asi tak delaj?nikdo woe
odpovědět 
      Re: Holešovice13:28:54 31.03.2006
No, třeba na Ruzyni občas někoho "sprdnou" a počítám, že i jinde. Ostatně provozovatel by neměl na stěnu pustit bez dozoru nikoho, kdo by mohl (např. z neznalosti) ohrožovat sebe nebo ostatní. Až si někdo zlomí někde na stěně nohu a začne se soudit s provozovatelem, že ho neinstruoval o tom, jak založit lano do osmy, dost provozovatelů nejspíš změní názor.
Vzhledem k trendům práva v EU se bojím, že ta doba není daleko. Ten kdo ví, jak to vypadá třeba na stěnách ve "Státech" ví o čem mluvím.
odpovědět 
       Re: Holešovice14:09:53 31.03.2006
Ale sprdávaj. Tuhle jsme tam vzali jedno starého Mistra sportu a autora mnoha cest v Tatrách i Ádru, kterej už je v penzi a protože byl na překližce poprvé, vyrazil lehkou cestou bez lana ke stropu. A než slezl dolů, přilítl mladej Libor, kterj ho neznal a už pucoval, že jako se bez lana neleze.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Holešovice20:54:11 31.03.2006
He tak ja tedu lezu ve statech... A predvest pred lezenim, ze umim jistit a pak dostat "prukaz jistence" je podle me celkem rozumny pristup... Zvlaste vzheledem k poctu kopyt, ktere tu behaj... :)
J.odpovědět 
    Re: Holešovice14:39:15 31.03.2006
No, tak si zajed mozna za hranice a poucis se. Zil sem 2 roky v Britanii a neexistovalo, aby provozovatel nekontroloval, zda se dodrzuji alespon ZAKLADNI pravidla lezeni na stene. Dokonce sem byl i pakrkat pri tom, kdy dotycneho upozornil a pokud se nic nezlepsilo, tak ho vyhodil. Cele je to postavene na tom, ze provozovatel zodpovida za kazde zraneni na stene - pro priklad uvedu v CZ asi pravidla v bazenu - uci te snad plavcik plavat?
upmanodpovědět 
   Re: Holešovice11:22:43 31.03.2006
Myslím, že hlídat lidi na stěně nepatří zrovna k povinnostem provozovatele. Přesto jsem několikrát zažila, že Hroza upozorňoval lidi na chyby. Na zimu jsou Holešovice super příležitost, jak léčit lezecký absťák.
Olgaodpovědět 
 Re: Holešovice16:45:03 04.04.2006
to je legracni, fakt. v BB preplneno byvalo, ale pro urcity typy lidi teda fakt IN nikdy nebyl, teda aspon pro ty co si nechtej porad sundavat pri lezeni tricko, tam nelezli lezci ale prave a jen boulderi
monkeyodpovědět 

 Tragedie16:48:06 30.03.2006
Vopravdu, to je tedy hrůza. Doporučuji nelézt na skály, protože se tam a) lámou chyty, b) padají kameny i lidi, c) bejvá tam přeplněno
dabodpovědět 

 asi mistr sveta amoleta17:59:31 30.03.2006
k tomu padani - znamena to, ze jsi nastoupil do cesty ktera nebyla bezpecna protoze tesne vedle uz nekdo lez {a je jedno jestli je zacatecnik}???
Desky  a stupy jsou ojeté - desky jsou natrene, proto to klouze, a stupy? zvykej si
kuba S.odpovědět 

 steny18:52:58 30.03.2006
Chodim prakticky na vsechny steny po praze,
nejcasteji na holesovice. Zadny zasadni rozdil
ale mezi jednotlivymi stenami nevidim.
je pravda, ze na holesovicich je o neco vice
uplnych amateru a mnoho cest(zejmena tech lehcich-cca 5-6UIAA)je spatne postavenych...
ze by to bylo tak spatne jak pises...
to asi ne...
dawidodpovědět 

 Bla bla19:11:21 30.03.2006
... ale prosimtě.. chodim tam taky ve špičce a vždycky si zalezu. A už jsem párkrát čekal, než se to trošku uvolní, takže není pravda, že chtějí maximalizovat zisk za každou cenu. Oklouzaný chyty - no kamaráde, zajeď do Srbska a pochopiš co jsou uklouzaný chyty. Jinak pro toho člověka, co se chystá ze stěny do skal. To že lezeš na stěně za pět, v klasických oblastech - Šárka, Holý Vrch, vůbec nic neznamená. Opatrně, opravdu raději s někym zkušeným, ať se nezrakvíš.
Vacanodpovědět 

 steny19:17:00 30.03.2006
Chodim prakticky na vsechny steny po praze,
nejcasteji na holesovice. Zadny zasadni rozdil
ale mezi jednotlivymi stenami nevidim.
je pravda, ze na holesovicich je o neco vice
uplnych amateru a mnoho cest(zejmena tech lehcich-cca 5-6UIAA)je spatne postavenych...
ze by to bylo tak spatne jak pises...
to asi ne...
dawidodpovědět 

 Brňáci se maj20:17:19 30.03.2006
Jo jo hoši ta praha je ale blbý město co? Drahý stěny, hrozní lidi, co tam zavazej, já to říkám furt. Zlatý Brníčko a jeho Kras. Tady si nikdo na nic nestěžuje (krom pražáků), ale ať vás ani nenapadne se sem nasrat...
Kořeň z Brnaodpovědět 
 Re: Brňáci se maj21:36:59 30.03.2006
Che... Presne tak... cheche...
Moravák jak polenoodpovědět 
  Re: Brňáci se maj21:57:07 30.03.2006
jojojo..Brno je zlaté loď.
otuleodpovědět 
   Re: Brňáci se maj23:32:34 30.03.2006
Ale tady převažuje názor, že Brňáci nejsou kabrňáci, ale pěkný buzny!
Ropodpovědět 
    Re: Brňáci se maj07:21:26 31.03.2006
Brnoooooooo, brnooooooooo, buzerantu plnoooooooo :o)))
dddddodpovědět 
     Re: Brňáci se maj07:31:46 31.03.2006
Dobře Ti to řekli ve filmu Bony a klid. Jo hochu. Tade je PRAHA. To není nějaká zas...ná Boleslav.Tu není žádnej malej bordel ale pořádnej.
Honzaodpovědět 
      Re: Brňáci se maj15:59:57 31.03.2006
Hele voe ja neprijel do Prahy na babete ...
dddddodpovědět 
 Re: Brňáci se maj15:26:29 31.03.2006
Hehe, asi je to stejný. A ten Moravský Kras, no, abych řekl pravdu, tak nic moc, stejný jak Srbáč, kromě Macochy, Holštejna a tý obrovský stěny vedle lanovky jak vedou Rorýsi. Ale Sloup- bizzarre.Leze se tam jen proto, že nic jinýho není.
Bobanodpovědět 
 Re: Brňáci se maj09:26:51 03.04.2006
Pochopitelně jsou stěny v Brně poloprázdné,když spousta Brňáků přes týden zaclání v Praze..:-)
konikodpovědět 

 zpřekližkybarák08:30:10 31.03.2006
Když už si tady tak pěkně nadáváme a moralizujeme,taky přispěju:
1)Prosim vás,když už lezete na stěně na druhym,NECHÁVEJTE SI ZAPNUTÝ POSLEDNÍ  D V Ě  PRESA.
2)Když stahujete lano,tak za ten konec,co vede skrz jištění!!!! Za posledních pár dní mě několik lidí (a nejen mě) málem přizabilo pádem lana z nejmenované nejvyšší stěny v Čechách.
Monžá že touto cestou to má větší účinek,než to vysvětlovat každýmu zvlášť,navíc tam od toho nejsem.
"Chci,abys vo tom co? pře-mej-šlel."
Zdeněkodpovědět 
 Re: zpřekližkybarák12:09:36 31.03.2006
To musí být opravdu smrtelný zranění z toho pádu lana!
Tondaodpovědět 
  Re: zpřekližkybarák13:10:26 31.03.2006
No, asi tě to nezabije, ale takový vyšvihnutý oko je docela průser, si myslím...
Kočkaodpovědět 
 Re: zpřekližkybarák12:43:57 31.03.2006
souhlas, kdyz se druholezkyne (ci druholezec) snazi rozsroubovat vratnou karabinu a na nekolikere upozorneni se nasledne zepta: proc ne? tak mam jedinou odpoved: pravdepodobne mas kridla - bezna vec, proste bezmyslenkovite lezeni nahoru, cvakani vseho co je po ruce a druhy bezmyslenkovite leze nahoru a vycvakava vsechno co ma po ruce - klidne i cizi - taky videno. na skale musi trosku premyslet, kde zalozit a jestli to bude v pohode, ale taky dost lidi u toho nepremysli - jedni protoze se to jeste nenaucili a druhy proto, ze preci lezou tak dlouho - tak to zapomeli - nejednou pri ruseni jisteni nekdo vycvaknul cizi, svoje,... zakladaji moralove jisteni za lokr...
Doktorodpovědět 

 vocasové...13:16:17 31.03.2006
vyserte se na lezení to je nejlepší...... a nepičujte tu....je to vopruz....
majkiodpovědět 
 Re: vocasové...19:13:04 31.03.2006
To je taky zajímavá myšlenka, možná by stálo za to ji trochu rozvést do větších detailů, je pro nás všechny hodně přínosná.....
michalHodpovědět 

 Lezeš-li za 517:00:29 03.04.2006
Pro toho borce co leze ty cesty za 5. Mám jedno doporučení. Blízko PHY je skvělá oblast na pochopení rozdílu mezi stěnou a lezením na skalách. Mám na mysli Řež u PHY. Dostupná městskou dopravou nebo vlakem směr Kralupy nad Vlt. Vhodná na lezení touto dobou, kdy materiál je suchý a na slunci. Doporučuji jít s někým, kdo ví o co jde. Osobně mám tuto oblast moc rád, ale taky vím, že tvá představa o tom, že lezeš pětky, se změní. Zdar
aliodpovědět 

 Perlicka11:34:32 05.04.2006
Uz je to trochu dyl, byl jsem na Holeskach nejak kolem obeda (presne uz nevim). Docela malo lidi. Najednou se tam objevila znama dvojice z tv (myslim ze vystupujou v nejaky ty Izershow,ale dobre je neznam).Nataceli tam nejakej shot o stene. Podrobnosti nevim:D.
Ale, co me zarazilo: Typek uz docela umel, ale ta co ho jistila, vypadala, ze to drzi poprve v zivote. Levou ruku na osme, prvou na lane nad osmou:D. Musel jsem ji upozornit, ze takle to nejde a ze az ji ten, urcite tak o 30kilo tezsi, typek do toho lana hupsne, tak to bude mela. Cely to tocil kameraman, kterej se tam mihal ze strany na stranu a jeste se cpal do me(kdyz sem jistil kamose), jako ze mu mam uhnout aby mel lepsi zaber. Byli tam tak pul hodky a celou tu dobu jsem se docela bal o nejakej ten incident. Pak neco tocili v boulderu a odesli. To sem si oddech. Asi sem se bal vic nez provozovatele:D, ty si jich snad ani nevsimli.
Miraodpovědět 

 Perlicka11:38:33 05.04.2006
Uz je to trochu dyl, byl jsem na Holeskach nejak kolem obeda (presne uz nevim). Docela malo lidi. Najednou se tam objevila znama dvojice z tv (myslim ze vystupujou v nejaky ty Izershow,ale dobre je neznam).Nataceli tam nejakej shot o stene. Podrobnosti nevim:D.
Ale, co me zarazilo: Typek uz docela umel, ale ta co ho jistila, vypadala, ze to drzi poprve v zivote. Levou ruku na osme, prvou na lane nad osmou:D. Musel jsem ji upozornit, ze takle to nejde a ze az ji ten, urcite tak o 30kilo tezsi, typek do toho lana hupsne, tak to bude mela. Cely to tocil kameraman, kterej se tam mihal ze strany na stranu a jeste se cpal do me(kdyz sem jistil kamose), jako ze mu mam uhnout aby mel lepsi zaber. Byli tam tak pul hodky a celou tu dobu jsem se docela bal o nejakej ten incident. Pak neco tocili v boulderu a odesli. To sem si oddech. Asi sem se bal vic nez provozovatele:D, ty si jich snad ani nevsimli.
Miraodpovědět 

 Foto dne:

Langtang Lirung
 Databáze cest:
Všechny cesty (179353)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Prosze Konia 7 Przewodziszowice
Za Kantem Serka 7 Przewodziszowice
Kant Serka 7+/8- Przewodziszowice
Humus 4 Budčice
Údolka (Mešní Cesta) IV Malý A Velký Štolpich
Nově komentované:
Confetto ... 6c+/7a Massone
Confetto ... 6c+/7a Massone
Kdo Hledá, Najde 6C+ Kotek
Star Line 6+ Geyikbayiri
Yilan 7- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Chýba SERENE | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Teoretik | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Teoretik | Re: Praktitik to je v*l |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Cesta | Re: Není to jednoduché |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (43)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (8)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | 2X Simond Piranha | Asolo Elbrus vel. 46 | Našel jsem presky | Benešov u Prahy 29.10.-01.11. |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 307 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 279 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 247 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.