LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Paráda, už budu u kruhu! Ale proč je od kruhu vždycky bouldr?
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140270 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Boulder Bar - Praha 7
SAUNA - Plzeň

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Rozpis nákladů komise sportovního lezení

Ledy a drytooling 2011-2014

Na několika následujících stranách se vám dostává do ruky rozpis prostředků vynaložených na reprezentaci a  další činnost komise sportovního lezení – ledy a drytooling za roky 2011 - 2014.

Komise, kterou jsem v tomto období vedl, byla velmi často napadána pro nehospodárné využívání svěřených finančních prostředků, nedostatečnou podporu některých členů reprezentace a naopak protěžování jiných členů reprezentace. Až bych skoro byl řekl, že možná také může za finanční krizi na Wall Street, hladomor v Súdánu a občanskou války v Libyi. Každý se nějak musíme živit, že. Tak, promiňte ironii, dále už se budu vyjadřovat pouze věcně a vážně.

Následující materiál není odsouhlasen VV ČHS a to nikoli z důvodů nesouhlasu s uvedeným údaji, ale zejména z důvodů možného obtížně předvídatelného dopadu na další komise.  Současně podotýkám, že mou rezignaci na základě značné demotivovanosti vyplývající mimo jiné i z tvorby materiálů jako je tento, má VV ČHS na stole a jak s ní naloží, je na jeho uvážení. Tento materiál jsem dal dohromady jako soukromá osoba a to zejména z toho důvodu, že nemám a nikdy jsem neměl potřebu nic skrývat a pokud si projdete nominační kritéria jednotlivých let, zjistíte, že zde není nic, co bych jako předseda komise dělal v rozporu. Pakliže se něco měnilo v průběhu roku, bylo to vždy v zájmu reprezentantů, nikdy se nejednalo o krácení přislíbeného plnění, ale vždy o navýšení (z nevyčerpaných plánovaných částek), případně zařazení některého závodu jehož existence nebyla při tvorbě rozpočtu známá. Navíc, nikdy tato věc nebyla zatajována, či jinak upravována a komise na to na základě poslední klauzule nominačních kritérií měla nárok.

Další text (Přehled čerpání) je materiálem, který dostali k odsouhlasení všichni dotčení reprezentanti (samozřejmě včetně jmen). Někteří odpověděli s velmi konkrétní připomínkou, jako například Míra Matějec, někteří odpověděli, že samozřejmě a jestli opravdu musí souhlas poslat písemně na svaz. Takže těm, kteří se nebojí jít s kůží na trh děkuji, protože otevřeně riskovali, že se zcela určitě najde řada „chytrých a zasvěcených hlav“, kteří jim to osladí. Mírovi Matějcovi, Martině Kratochvílové, Honzovi Strakovi a Lukáši Pálkovi velmi děkuji za jejich snahu a ochotu. Někteří neodpověděli, přeci jen už z různých důvodů nezávodí, neměli čas, těžko říct. Jedna odpověď byla negativní. No co už.

Proto jsem se nakonec rozhodnul, že krom sebe nebudu reprezentanty jmenovat, právě z toho důvodu, že se mi nechce ani tu jednu negativní odpověď komentovat a pokud bych jména zveřejnil, mohlo byt být považováno za příliš adresné a tedy porušující neposkytnutý souhlas. Myslím, že i beze jmen je materiál dostatečně srozumitelný, přehledný a pokud bude staženo negativní stanovisko dotčeného reprezentanta/reprezentantky, pak nemám problém všechna jména doplnit.

Bohužel je to dlouhé a pro plnou orientaci je nezbytné přečíst i další dokumenty jako jsou nominační pravidla pro konkrétní roky, nebo i zalistovat ve výsledcích IWC na stránkách UIAA. Případně můžete použít články týkající se IWC na stránkách horosvaz.cz nebo horyinfo.cz atd.

Pokud se ptáte po motivaci, pak se ptáte správně. Motivací není vyřizování osobních účtů, ale celkové znechucení nad situací, kdy je dobrovolná činnost lidí ve svazu stále někým napadána a zpochybňována a to velmi často nepravdivě a bohužel se nemohu zbavit pocitu, že zejména u některých hlasů nikoli nepravdivě z nevědomosti, ale zcela úmyslně. Výsledek je jednoduchý. Svaz zatím nemá prostředky na to, aby mohly komise vést placení zaměstnanci a bez dobrovolné práce nadšených lidí se zatím neobejde. A těch ochotných lidí je čím dál míň. Bohužel i v důsledku stálého a cíleného mediálního pranýře, o jehož „upřímných důvodech“ mám poměrně značné pochybnosti.

Takže v mezích možností příjemné počtení a popřemýšlení:

 Rozpis nákladů komise sportovního lezení - Ledy a drytooling 2011-2014

radek lienerth   [úpravy] 09:59 10.03.2014Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 kde je zakopán pes?11:39:14 10.03.2014
Letmým pohledem se zdá, že Hrozovci za zveřejněné roky vždy urvali největší část koláče. Problém je tedy v tom, že měla být ta část ještě větší? Nebo je problém v tom roce 2010, který není zveřejněn? Nebo nejde o prachy, ale o princip?
honzaodpovědět 
 LRH doplní rok 201011:44:39 10.03.2014
a hned bude jasno, podpora Hrozovců klesla ze skoro 100% rozpočtu na půlku. Vzrostl počet lidí v repre a společný koláč se musí víc dělit. No a on se dělit nechtěl...
odpovědět 
  Re: LRH doplní rok 201012:10:46 10.03.2014
Vsadím se, že za rok 2010 ve velikosti koláče nebude podstatný rozdíl, uvidíme co si připravil Libor, ten to bude mít jistě o kousek víc do minulosti.
odpovědět 
   Re: LRH doplní rok 201012:44:12 10.03.2014
a kde to je od Libora? Až bude po operaci, po lyžích po porodu?

prakticky to muže ukázat jen dvě věci:
A. před Zobanem měla Lucka víc ... tak si teď stěžuje, protože nepochopila, proč už nemá všechno.

B. před Zobanem měla míň, tak si polepila a fňuká jen tak ze srandy

odpovědět 
    Re: LRH doplní rok 201013:18:07 10.03.2014
Věřím, že do večera budu mít vše zpracované. Bohužel pro mě nemám přístup k informacím ze svazu, tak mi to déle trvá. Je fakt, že jsem během posledních pár dnů byl na operaci kolena a teď čtyři dny v Itálii.
Je dobře, že Zoban zveřejnil tyhle čísla, alespoň to bude přesnější.
Tak trochu prosím o strpení.
Rozumný čtenář si pak může udělat úsudek sám. Tohle je pohled jedné strany. Tak počkejte prosím i na tu druhou.
LRHodpovědět 
     Re: LRH doplní rok 201013:50:16 10.03.2014
Najednou prosíš o strpení, po tom co jsi tady veřejně urážel nejednoho člověka. Pokud použiju Tvoje slova: "Co to tady předvádíš?" Neměl jsi náhodou stjně času jako Zoban?
odpovědět 
      Re: LRH doplní rok 201014:14:39 10.03.2014
Myslím, že diskusí vedenou v podobném duchu nezíská ani jedna ze zúčastněných stran.
honzaodpovědět 
       Re: LRH doplní rok 201014:17:49 10.03.2014
Bohuzel tohle uz davno neni diskuze. Teda ja si pod pojmem diskuze predstavuju trosku neco jineho...
Tom Vidlakodpovědět 
        Re: LRH doplní rok 201021:46:42 10.03.2014
Mel bys ses stydet a omluvit LRH! Sam pomlouvas ale svoje sliby nedokazes naplnit. Zamet si pred vlastnim prahem

odpovědět 
         Důležité varování22:11:15 10.03.2014
Pomlouva, neplni sliby, stydet, ma nezameteno, omluvit, pred prahem, bys ses, LRH, HRL, RHL, HLR, LHR, RLH, bla bla bla, ble ble ble, bli bli bli, blo blo blo, blu blu blu, . . .

Pozor, to bude nejspíš začínající záchvat padoucnice! Volej 155 - hned!
MUDr Chocholoušekodpovědět 
         Re: LRH doplní rok 201010:26:56 11.03.2014
???? něco mi uniklo, nebo ten komentář neměl být odpověď na muj příspěvek o tom, že si myslím, že tohle už není kultivovaná diskuze????
Tom Vidlakodpovědět 
         Re: LRH doplní rok 201011:45:45 11.03.2014
Hele frajere, zařaď zpátečku, přitáhni pár shybů, srkni kafe;) Libor to včera večer poslal a dnes to na Lezci visí. Lidi prostě nejsou na čudlík jako nepodepsané komentáře :)
 martanodpovědět 
          Re: LRH doplní rok 201012:44:28 11.03.2014
Jaxe do lesa vola ...
odpovědět 
  Re: LRH doplní rok 201014:45:32 10.03.2014
Zajímavé, že někoho překvapuje, že závodník, který se zúčastní většího počtu akcí dostává více peněz než závodník, který jede jen na zlomek akcí a to většinou těch dostupnějších..
A asi nikdo nepopře, že Reprezentant 1, až do dnešního roku byl víceméně jediný člověk, který nás v této disciplíně mohl reprezentovat. Spíš mě zklamalo, že často ty příspěvky těžko nahradí náklady spojené s reprezentací na akci. O cestě pro trenéra ani nemluvě.
Co mě dost překvapilo je, jak hodně se každý rok podpora měnila - jak postupně někomu klesala a někomu narostla. Ale to je asi změnou politiky k podporování širokého spektra závodníky a to i těch málo nadějných.
Mimochodem, tahle tabulka samozřejmě anonymní není. Zcela jednoznačně v ní každý může identifikovat některé závodníky a to při vynaložení téměř nulového úsilí. Řekl bych, že v této situaci i z hlediska práva není anonymní (co na to právníci?), tak proč tam rovnou neuvést jména?
Nakonec, díky za sepsání tabulky. Doufám, že se z toho stane standard pro budoucí roky a i pro ostatní disciplíny a celkové náklady svazu. Je to dobrý krok k transparentnosti svazu. A je škoda, že to je autorem vnímáno jako silně zbytečnou věc namísto toho, aby to bylo považováno za standard.
odpovědět 
   Re: LRH doplní rok 201014:51:57 10.03.2014
Autorem to není vnímáno jako zbytečná věc a omlouvám se pokud to tak vyznělo. Autorem je vnímáno jako zbytečné zpětné rozklíčovávání a zejména určování jestli františek dostal jeden a půl nanunaku zatímco anička jednoho. Letošní rozpočet nebyl problém rozklíčovat, protože byl na takovou možnost připravený. Jinak jsem navrhnul, že od příštího roku bude souhlas reprezentata se zverejnenim vyse podpory kterou cerpal. Jestli to tak ovsem bude, tak to uz jde mimo mne.
Radek
zobanodpovědět 

 Směju se...11:44:12 10.03.2014
Dovolím si malý exkurz do oné směrnice. A hele, ona neříká nic o souhlasech dotčených osob. Ale říkám si: Dobře, dá se to chápat jako ochrana jejic osobních údajů, takže když dají souhlas, není to nic proti ničemu.

Pak si dovolím nahlédnout do tady přiloženého dokumentu a ona tam nejsou uvedená jména. Proč dávali tedy jednotlivci souhlas?

Pak se zabořím do tabulek a zjistím, že je tam jediný závodník (reprezentant 1), který byl podporován na závodech SP. Všichni, kdo se o to byť jen minimálně zajímají, vědí kdo to je. Jde to zjistit i googlem. To už se fakt musím smát.

Autor zjevně nechtěl splnit podmínku, kterou tento závodník napsal do e-mailu, ale protože chtěl ukázat, že má pravdu, přesto vše zveřejnil i bez souhlasu. Tomu říkám principiální přístup.
Syselodpovědět 
 Re: Směju se...11:56:29 10.03.2014
Když si pořádně přečteš text na začátku PDF, dočteš se, že to zveřejňuje jako soukromá osoba a navíc že kdo si dá tu práci, k podobným číslům se dobere i na základě již zveřejněných nominačních kritérií. Takže v neadresné podobě nic nového pod sluncem, jen to je o něco přehlednější pro ty, kdo nečtou běžně publikované informace. Podobný přehled by si udělal skoro každý, kdo by se v tom chtěl týden rýpat. Klidně to vyzkoušej...
Juraodpovědět 
  Re: Směju se...12:02:02 10.03.2014
Popravdě jsem nominační kritéria četl. Rozpočet Svazu taky znám. Přesto pořád neumím z toho všeho vyčíst, kolik kdo dostal na jaký závod.

Jojo, když chci něco zveřejnit a je to v rozporu spolku, jehož jsem členem, stačí to zveřejnit jako soukromá osoba...
Syselodpovědět 
   Re: Směju se...12:08:17 10.03.2014
Úplně kosher to není, v tom máš pravdu. Ale když na tebe někdo kydá hnůj a pak jako jediný nesouhlasí se zveřejněním přehledu, aby na tobě ten hnůj nezůstal, tak zobana docela chápu, jakkoliv je ten způsob zveřejnění kontroverzní.
Juraodpovědět 
  Re: Směju se...12:09:08 10.03.2014
Zobana nemam rad, ale toto mi prijde(o pravdivosti si ani netroufnu pochybovat)jako vcelku jasne ciselne vyjadreni, ktere mohlo prijit drive a predeslo by se spekulacim u min. clanku. A ikdyz si otom udela kazdy usudek sam, vysledek vede spravedlive k cislu 1 :-)
Michal Sodpovědět 

 hmm13:54:17 10.03.2014
přiznám se že jsem to celý nečetl, obrázky a grafy mluví za vše co asi autor chtěl zdělit.

Jen mi tam chybí dost podstatný informace. Jako jak se který reprezentant umístil na daným závodu na který dostal dotaci a jaký byly celkový náklady reprezentanta na daný závod, tedy kolik si doplácel ze svého.

Další co by stálo za diskuzi, jestli je nutné aby si úspěšní závodníci/reprezentanti dopláceli na závody ze svého, když svaz hospodaří s takovým přebytkem.
d.odpovědět 
 Re: hmm13:58:25 10.03.2014
Nejlepsi je ta specialni polozka "radek linerth" :)))
xp13odpovědět 
 Re: hmm14:09:50 10.03.2014
Ale Libore, vždyť nám to večer všechno naservíruješ ne?
odpovědět 
 Re: hmm14:19:40 10.03.2014
Informace o tom, kolik si zavodnik doplacel sam by byla zajimava. Uz jen proto, ze ta tabulka na to zrejme ma ambice - viz ty "polozky hrazene zavodniky" atd. A tak bych tyhle informace uvadel bud u vsech nebo u nikoho.
Pochybuju, ze 3375 Kč pokryje naklady na Koreu :), tak s informaci o tom, kolik si zavodnik doplacel, by si clovek mohl udelat predstavu, jak moc se vyplati jezdit pro vysledky do ciziny.
odpovědět 
  Re: hmm14:34:19 10.03.2014
Že by zase nepodepsaný Libor? Nebo by snad tohle mohlo napadnout někoho jiného?
odpovědět 
   Re: hmm14:40:50 10.03.2014
Treba mne to napadlo take. Vlastne to byla jedna z prvnich uvah, kdyz jsem videl tu smesnou castku.

Jinak anonym kritizujici anonyma, pekne:)
 lupaodpovědět 
   Re: hmm14:53:43 10.03.2014
Líbí se mi to vytváření obecného názoru, že každý hlas kritizující svaz je Libor. Možná situace není tak růžová, jak si někteří namlouvají a je mnoho lidí, kteří se s fungováním svazu neumí ztotožnit.

A to na co narážíš asi napadne mnoho lidí, kteří se do tabulky zadívají. Někde totiž vidí, kolik si kdo hradil ze svého na různé akce a někde vidí relativně nízký příspěvek na nákladnou cestu bez informace, kolik si člověk hradil ze svého. A zřejmě také očekávájí informaci o tom, kolik bylo dopláceno z vlastní kapsy. Ale chápu, že tyhle informace Zoban nemá a tak zřejmě budou postupně doplňovány do "položek hrazené závodníky".
ten předchozí anonymodpovědět 
    Re: hmm19:34:15 10.03.2014
To není kdokoliv kritizující svaz. To jsou Liborovy charakteristicke mantry, ktere nejspis mumla i ze spani. Ale treba uz stihnul nekoho nakazit, jeden nikdy nevi.
Ten nasledujici anonymodpovědět 
     Re: hmm22:16:04 10.03.2014
Mozna zkus zapojit trochu nadhled a akceptovat, ze mnoho lidem nezavisle na Liborovi muhou prijit nektere veci divne. Proc nutne vytvaret podvedomi, ze to je bud jeden osamoceny Libor a nebo mensina, ktera je "nakazena". Holt kazdy nema nazor jako ty ;), bud za to rad. Nekoho pohledem na tabulky prekvapi vyse prispevku na reprezentaci ve vzdalenych koncinach a nekomu (pravdepodobne tobe) ta vyse prijde zcela odpovidajici. Dokonce i tak, ze ho ani nenapadne, ze by mohlo existovat vice lidi, kterym ta castka prijde mala.
odpovědět 
      Re: hmm23:03:40 10.03.2014
Me celkova castka neprijde mala. Kdyby melo byt pokryte uplne vsechno, byl by to nejspis dvojnasobek, to mi prijde vzhledem k celkovemu rozpoctu komise uz moc. Proc jeden zavodnik objizdi uplne vsechno a ostatni ne? Co z toho je opravdu nutne objet a proc? Co by se dalo pripadne vynechat? Melo by to vynechani pro svaz nejake negativni dusledky? Nejak se v tom nevyznam, vysvetli mi to nekdo?.
Johnyodpovědět 
       Re: hmm11:21:11 11.03.2014
Objíždí skoro všechno, protože jako jediný má výsledky a vozil z toho v minulých letech opravdu velmi dobrá umístění. Ostatní měli umístění spíše na druhém konci žebříčku. Když např. vezmu částku za celý rok 2013 - 17 410 Kč, tak mám pocit, že to ztěží pokryje letenky do Korei, natož pak celý rok... A tento rok byl velmi úspěšný, tak mi přijde, že je někde něco špatně..
odpovědět 
        Re: hmm17:38:29 11.03.2014
Snad bylo ne? Letos to vypada uz o neco lip..
Lonyodpovědět 
  Re: hmm - upresneni polozek hrazenych osobne14:39:29 10.03.2014
Polozka hrazeni zavodniky - tim je myslena polozka souvisejici s tim abych vubec mohl zavodit, tedy uhrada licence. Jako jedina se totiz da vyjadrit presne. Vycislovani veskerych dalsich osobnich nakladu nad ramec podpory CHS je pohybem po velmi tenkem a ne zcela specifikovatelnem ledu.
Co je naklad na zavod? Cesta, ubytovani, pripravne vyjezdy, trenink, koupe vybaveni?
Samozrejmne ze tyto naklady bude mit nejvyssi zavodnik, ktery objede nejvic zavodu, ale pak asi na zaklade napr.ziskanych price money ma pro nej objeti vsech zavodu smysl. Pro ty ostatni ma smysl jen treba jen dva nebo tri zavody.
Navic neni napr. v Saas Fee problem spat za 100 CHF na noc a nebo spat za 25 CHF na noc. Proste to zalezi jak jsi sikovny.
Radek
zobanodpovědět 
   Re: hmm - upresneni polozek hrazenych osobne15:28:19 10.03.2014
A mel bys tam taky uvest, kolik kdo zaplatil za cepiny, macky, boty, vstupy na stenu pri treninku, chybi ti tam spousta udaju.. Treba je doplni Libor.
odpovědět 
    Re: hmm - upresneni polozek hrazenych osobne16:31:16 10.03.2014
Tak znovu. Muzu napsat to co slo pres svazovou pokladnu, to je ucetne podlozene a jasne. Muzu uvest kdo si platil licenci sam a zavodil s rizikem, ze neobdrzi ani korunu podpory od CHS. Muzu uvest ze mimo rozpocet se platil kurz, ktery muze byt pro zavodeni prinosem.
Ale nedovolil bych si ani u sebe vycislit kolik penez do drytoolingovych zavodu davam, protoze co vsechno do toho zahrnout?
Zakoupeni novych hrotu na zbrane - 3 páry za sezonu cca 200 EUR. Treninkovy vyjezd do Kanderstegu - cca 4500,- Kč. Atd. atd....
Kde je hranice? Nákup zubní pasty pro svěží dech?
Co je dulezite? Snad to jestli neco chci delat, tak to delam a pokud mi s tim nekdo pomaha je super. Misto podekovani se dostava CHS pouze nadavani ze je to malo.
Ano mozna to bylo min v uplynulych letech, ale i to bychsi nodovolil hodnotit bez znalosti vsech informaci. Jestli ovsem nekdo rekne, ze v roce 2014 bylo financovani drytoolingu nedostatecne tak je to opravdu nesoudny blazen.
Radek
z o b a nodpovědět 
     Re: hmm - upresneni polozek hrazenych osobne19:01:16 10.03.2014
Myslim, ze to mel byt jen pokus o zesmesneni tech, ktere by zajimalo na kolik treba vyjde takova ucast na zavodech v Korei. Netreba na to odpovidat.
odpovědět 
  Re: hmm00:05:12 11.03.2014
A proc musi jet i do Koreje? Co by se stalo, kdyby tam nejela?
Johnyodpovědět 
   Re: hmm16:06:31 11.03.2014
A proc musime mit zavodniky v lezeni? Co by se stalo, kdybysme je nemeli? A v ostatnich sportech?
odpovědět 
    Re: hmm17:42:04 11.03.2014
Tak jsem to nemyslel. Jen ze vynechat jeden SP neni zadna tragedie, kdyz to pry stoji tolik. Ostatni zavody at klidne jezdi, nic nerusit.
Johnyodpovědět 

 Polovicni pravda je ta nejvetsi lez14:36:42 10.03.2014
Nechci nikoho napadat ani urazet, ale bohuzel muj prvni dojem by se dal popsat slovy "polovicni pravda je ta nejvetsi lez".

Cele to na mne pusobi jako snaha ukazat ze Lucka dostava v porovnani  s ostatnimi desnou hromadu penez. Ale jaksi zde chybi informace ze uvedene penize dostala Lucka za medaile! A take informace kolik si zavodnici na jednotlive podniky doplaceli ze sveho by prisla vhod.

A navic, co si pamatuju, LRH si hlavne stezoval na to ze zavodnici v lezeni na obtiznost dostavaji vice za posledni mista nez Lucka za medaile v drytoolu. Teprve tabulka rozsirena o lezeni na obtiznost, vcetne umisteni zavodniku a celkovych nakladu na zavody by poskytla zajimave udaje. Takhle ... prinejmensim pro mne je to pomerne nesikovna forma utoku, dalsi trapna epizodka z nekonecneho serialu Zoban vs LRH.


Lukasodpovědět 
 Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez14:46:32 10.03.2014
Lukasi, stravil jsem hodne casu nad tvorbou tohoto materialu. Nedelalo se to snadno a napr. pokud by jsi docetl az na konec, pak by jsi videl tabulku kde je jasne rozepsano, kdo kolik ziskal medaili, kdo kolik finalovych ucasti a kdo kolik semifinalovych.
Radek
zobanodpovědět 
  Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:04:24 10.03.2014
V tom pripade se omlouvam, na tu uplne posledni stranku jsem nedosel.

Uvedeni techto udaju v ramci tabulek pro jednotlive roky by bylo vhodnejsi, byly by lepe videt souvislosti.

Za me je financvani Lucky fakt mizerne, ale v ramci rozpoctu drytoolu asi na maximu. Chapu tu hromadu prace, ale neslo by doplnit aspon strucny souhrn financi i pro lezeni na obtiznost? Vetsina stiznosti od LRH zde byla prave ne velky nepomer ve financovani drytoolu a obtiznosti. Jinymi slovy, Lucka udajne dostavala stejne nebo i mensi penize za medaile (nebo umisteni v prvni desitce) nez lezci na obtiznost za 50-te misto ... par cisel by tohle mohlo objasnit. Dik
Lukasodpovědět 
   Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:23:29 10.03.2014
Proč jen v obtížnosti? Za chvíli stejně někdo vymyslí požadavek na tabulku v boulderingu, v rychlosti a ve finále si vzpomeneme že do svazu patří i skialpy....
odpovědět 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:47:17 10.03.2014
Vzdyt duvod je jasne uveden: "Vetsina stiznosti od LRH zde byla prave ne velky nepomer ve financovani drytoolu a obtiznosti."

Ale jinak by bylo samozrejme idealni, kdyby podobne informace zverejnoval CHS pravidelne, pro vsechny discipliny. Melo by to byt normalni!
odpovědět 
     Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez17:05:23 10.03.2014
Svaz se ale nestará jen o závodníky. Mělo by tedy být normální že bude zveřejněna podpora instruktorů (svaz jim přece hradí část školení), náklady na školitele, podpora přetloukačů, podpora prvovýstupů (kolik kruhů kdo dostal a kam je dal) a já nevím čeho všeho ještě. Těším se na smršť informací…..to už neexistuje nějaká hranice kde si ještě věříme mezi sebou navzájem?
odpovědět 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez22:10:22 10.03.2014
Vsak jo. Ty snad nechces, aby svaz fungoval transparetne?
odpovědět 
     Transparentnost predevsim!23:43:06 10.03.2014
No jasne ze jo, vsichni do trenek, vcetne sekretariatu! A kazdej mesic by meli vsichni podavat majetkovy priznani na predepsanym formulari a prinest ho potvrzeny s razitky od PČR, BIS a FAÚ. Navic by mel kazdej bafunar nosit elektronickej naramek, at se muzem na webu kdykoliv kouknout, jestli nahodou pres den nesedi v knajpe. Transparentnost musi bejt!
Dundeeodpovědět 
     Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez08:05:19 11.03.2014
Já tu slavnou transparentnost nepotřebuju do detailů. Já jim prostě věřím a nepožaduju aby někdo dělal 30 hodin úplně zbytečnou práci.
odpovědět 
      Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:13:35 11.03.2014
Vzhledem k tomu, ze tyhle informace existujou a jsou cinovniku svazu vyuzivany, tak by to melo jen znamenat jen presypani do nejake ucelene tabulky. To moc casu nezabere. Je to diskutovane tema. Tak ma cenu se tim zabyvat. Uz jen treba kvuli tomu, ze to muze vzbudit diskuzi o tom, jak zreformovat financovani reprezentace. To predtim neslo, nebyla k tomu data.
Tomu o prispevek vyse - nekdo neklade stejnou vahu vysvlekani do trenek a zverejnovani toku financi ve svazu a pro nekoho (pro tebe) to zase jsou 2 rovnocene informace. Nejlepsi je to respektovat. Proc se to hned snazit shazovat?
odpovědět 
       Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez17:44:43 11.03.2014
A kde jsi prisel ne to, ze ty informace existujou a jsou v teto podobe vyuzivany? To jsou nejaky tvoje halucinace ne? Data jsou, to jo, ale utridit je do informaci je jeste prace jak na kostele.
Tomasodpovědět 
 Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:31:10 10.03.2014
Muzes nam prosim pripomenout, ktere medaile to letos byly?
Jirkaodpovědět 
  Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:44:07 10.03.2014
Nechcete snad dělat rovnítko mezi medailí v drytoolu a v obtížnosti? Je jasný že za každou z nich je spousta dřiny ale přece jen musí být jasné, že obtížnost bude v trochu jiné pozici a závodí se v trochu jiné konkurenci.
odpovědět 
   Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:56:24 10.03.2014
jako že černý nesmí závodit v drytoolingu a proto je malá konkurence?
Ono kdyby na svěťáky v obtížnosti nejezdil každej jouda, kterýmu to někdo zaplatí, třeba tatínek ze svazových peněz, ale jen ti co na to opravdu mají, tak ta účast nebude až o tolik větší než v drytoolu
d.odpovědět 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez21:19:32 10.03.2014
Jde o to, koho nazýváš joudou. Jestli každého, kdo není z Hrozovic rodiny a k tomu případně ještě Adama, pak to sedí. Ale jestli se obtížnosti u nás věnují stovky závodníků (včetně dětí), pak ta pyramida taky musí mít nějaký vrchol, skupinku lidí, kterým to jde líp než těm pod nimi. Aby měli proč závodit a zlepšovat se, stejně je to stojí fůru času a vlastních peněz. Kecy o placení zájezdů tatínkem jsou ubohý plky, bude to stejný příběh jako v drytoolu. Třeba se časem dočkáme dalšího přehledu, ke kterému nejspíš LH opět nedá souhlas. Bude to jako přes kopírák, i s velikostí pomyslného koláče.
Míraodpovědět 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez23:32:27 10.03.2014
Černý? Jak to myslíš? Proč nesměj?
Jiřinaodpovědět 
   Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:00:52 10.03.2014
Rovnitko tam asi nikdo nechce. V porovnani s drytoolem ma obtiznost vetsi clenskou zakladnu, vetsi konkurenci, vic sponzoru ... bez ohledu na narocnost nebo vykony bude v obtiznosti penez vic. Je to tak i v jinych sportech a je to normalni.

Ale ten rozdil by nemel byt tak dramaticky, preci jen drytool neni zas o tolik mensi. Z cisel ktera se zde obcas objevi to vypada ze Lucka dostava za zavod kde skonci na bedne nebo aspon v prvni desitce vicemene stejny prispevek jako zavodnici kteri se v obtiznosti pravidelne umistuji na poslednich mistech. To je trochu ulet, ne?
Lukasodpovědět 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:45:15 10.03.2014
Ty discipliny nejsou úplně srovnatelné. Počty startujících, zemí, závodníků celkově... Zlatá z MS v drytoolu nebude bodově ani za půlku zlaté z MS v obtížnosti. Stačí se podívat, kolik je u nás drytoolových závodů a kolik lidí se jich účastní. Podpora drytoolu ano, ale úměrně jeho zastoupení a významu.
Tomášodpovědět 
     Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez19:42:46 10.03.2014
Tomáši? Nejsi ty Binter? :-)
odpovědět 
      Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez20:55:39 10.03.2014
No dovol... nejsem.
Tomášodpovědět 
  Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:47:00 10.03.2014
Martina Kratochvilova - juniorske MS. Paklize narazis na tymovou medaili z Ufa, tak k tomu bych se z dovolenim nevyjadroval. Luccino umisteni na 4. miste je vynikajici a tim bych to uzavrel.
Radek
zobanodpovědět 
   Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:44:56 10.03.2014
Martina Kratochvilova - juniorske MS , tak k tomu bych se z dovolenim taky raději nevyjadřoval. :-)
odpovědět 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez17:43:36 10.03.2014
S udelovanim tymovych medaili se zacalo na MSJ v Champagny Vanoise. Podivej se na vysledky, kdo a jak vyhral.
My jsme meli obsazeneho jednoho zavodnika, v jedne ze sesti hodnocenych kategorii a celkove skoncili v obtiznosti ctvrti.
Tato soutez tymu, tak jak je nastavena je naprosto neobjektivni a podivej se kdo vyhral nejvic "tymovych" zlatych a tedy kvuli komu se tato "soutez" zavedla.
Jinak pro mne osobne ma 4. misto Lucky vzhledem k objektivite podminek v Ufa hodnotu nekde na urovni stribra v Saas Fee (a to nevim, jestli nepodhazuju).
Radek
zobanodpovědět 
     Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez22:26:27 10.03.2014
Ještě ke Tvojí rezignaci - rezignace není jednostrannej akt, kdy prostě oznámíš že končíš, protože Tě to už sere?

Protože pokud jo a ty přesto necháváš rozhodnout o svém angažmá v čele komise drajtůlu VV, pak to vypadá nikoliv jako východisko z opruzu, ale jako taktickej tah (VV nikoho jiného nebude mít, tak tě ukecá, jestli by ses ještě neobětoval, a ty se obětuješ a posílíš si tím pozici).

Ještě silnější mandát bys však mohl získat, kdybys požádal VV, aby o Tvém osudu v čele komise nechal hlasovat VH. VH by Ti to nejspíš podle zákona setrvačnosti posvětila, nejednalo by se o velké riziko.
honzaodpovědět 
      Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez22:53:12 10.03.2014
A o odvolani takoveho komisare by pak taky musela rozhodnout VH a jinak by byl neodvolatelny?
odpovědět 
       Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez17:37:06 11.03.2014
Proč ne?
honzaodpovědět 
        Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez19:30:54 11.03.2014
Pokud by mela Valná hromada rozhodovat o věcech týkajících se běžného chodu, což je i jmenováni nebo odvoláni komisaře, musela by se svolávat tak 3-4x do roka. To není úplné reálné. Navíc složitější diskuse je na VH spatne řešitelná.
Juraodpovědět 
         Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez07:53:06 12.03.2014
Nemyslím, že by principielně musela, ale spíš výjimečně (např. na požádání onoho komisaře) mohla.
honzaodpovědět 
          Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez08:43:01 12.03.2014
Nebude lepší si nejdřív přečíst stanovy svazu? Tam je celkem jasně napsané co patří do působnosti VH a co do působnosti VV. Nebo chcete i změnu stanov?
odpovědět 
           Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez13:02:40 12.03.2014
Asi bude;)
honzaodpovědět 
           Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez09:40:20 15.03.2014
VH je nejvyšším orgánem svazu. To znamená, že může - pokud chce - rozhodnout o čemkoliv, i když to má jinak v působnosti někdo jiný, nižší/podřízený (třeba VV).
odpovědět 
 Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez23:03:37 10.03.2014
Mimochodem, Lukáši tvůj argument je vůči Zobanovi nefér, on sedí v komisi drytoolingu, nikoliv v komisi soutěžního lezení dospělých. Tak mu podsouvat záměrnou manipulaci tím, že nezveřejnil rozpočet komise, ve které nesedí, je trochu mimo.
Mykodpovědět 

 problem?18:59:23 10.03.2014
Pochopil jsem spravne, ze cely spor je o tom, jak se vloni rozdelilo cca 50 tisic mezi 8 lidi? A v letosni tabulce ty 3000 korun na cestu do Koreje nekoho vytrhnou? Vazne vas bavi se o takovy ranec hadat tady hromadne na netu?
jx zeroodpovědět 
 Re: problem?19:39:26 10.03.2014
Nebavi, ale Liborovi to nejspis naridil jeho psychoanalytik. Tak mu tady hromadne pomahame, aby se z toho brzo dostal. Ale jak vidis, je s tim Hrozna prace.
Juraodpovědět 
  Re: problem?20:57:11 10.03.2014
..super odpoved a pravda uplna
odpovědět 

 Rocni rozpocet21:20:27 10.03.2014
Asi nema zadnou cenu rozebirat, kolik kdo dostal, a jestli ma pravdu jeden nebo druhy.
Mnohem zarazejici je ale skutecnost, ze cely lonsky rozpocet komise sportovního lezení ledy a drytooling je mensi nez naklady dvouclene rodiny provozujici sport na amaterske urovni.
Nebylo by lepsi, kdyz uz nejsou penize na aspon trochu reprezentativni podporu, celou komisi zrusit, a zamezit dalsim zabomysim valkam?
Myssakodpovědět 
 Re: Rocni rozpocet21:34:29 10.03.2014
Hele, to není vůbec špatnej nápad :)
Tyčkařodpovědět 
  Re: Rocni rozpocet22:18:04 10.03.2014
Bohuzel uz mne tato myslenka taky napadla...
zobanodpovědět 
 Re: Rocni rozpocet07:15:22 11.03.2014
No - chtěl bych vidět amatéra, co za rok dá na svou činnost (z vlastního) 80 000 Kč, což je pro spoustu lidí 3/4 celoročního příjmu. Lidé s tímhle názorem musej bejt buďto novodobí zloději, anebo alespoň pražáci...
Honzaodpovědět 
  Re: Rocni rozpocet07:20:03 11.03.2014
App.
Jinak mám ovšem zato, že takhle provedené a zveřejněné revize nákladů by měly bejt součástí každýho hospodaření s penězi CHS. Jako vzor je to určitě na 100%
Honzaodpovědět 
   Re: Rocni rozpocet08:51:06 11.03.2014
Hele a kdo bude platit tu práci? 30hod padlo na podrobné rozkličování malé komise s rozpočtem kolem 100tis. A to si troufám tvrdit, že Zoban je rychlej a produktivní jako málokdo. Kdyby se takhle mělo rozebrat všechno, byla by na to potřeba roční pracovní doba jednoho člověka. Vážně v tom vidíš tak velkou přidanou hodnotu? Kolik členů by kvůli takovým přehledům bylo ochotných platit vyšší příspěvky?
Juraodpovědět 
    Re: Rocni rozpocet09:48:48 11.03.2014
nevim, ale přijde mi, že to nemůže být takový problém.
Když někomu na něco dám peníze, tak to někam poznamenám.
Pokud to vedu pečlivě v el-podobě, tak ti pak stačí na to pustit script, který ti v mžiku udělá koláče, kterýma se můžeš každou neděli v poledne chlubit v pořadu "Volejte Předsedu komise XY lezení"

Pokud si záznamy nevedeš, nebo jen na papírky, který schováváš u ponožek, tak pak je to opravdu těžký
d.odpovědět 
     Re: Rocni rozpocet10:08:44 11.03.2014
Jestli nad tím uvažuješ v duchu svých papírků u ponožek, je mi jasný, že ti to přijde jednoduchý, možná by stačilo ty ponožky vyprat a můžeme ještě tuto neděli volat řediteli :)
Tady byla řeč o detailním rozklíčování úplně všech peněz, to bude nejspíš pár stovek dokladů měsíčně, Ty už by se ke tvým ponožkám vešly špatně.
Většina těch dokladů by se musela rozebrat o dost podrobněji, než se normálně zaúčtovávají.
I těch skriptů by jistě byla hromada, někdo by je musel napsat a odladit.
Tomášodpovědět 
      Re: Rocni rozpocet16:19:39 11.03.2014
Bych v tom tak velky problem nevidel :). Rozhodne ne v tvorbe takovych tabulek jako je tahle. Jeste kdyz budes dopredu premyslet a delat veci tak, aby se daly pozdeji vyuzit. Tohle jsou vsechno existujici informace, ktery nekdo ve svazu skoro v takove podobe musel mit.
odpovědět 
       Re: Rocni rozpocet17:47:03 11.03.2014
Vidis to jak Hurvinek valku.
odpovědět 
        Re: Rocni rozpocet18:33:15 11.03.2014
Takhle se to v každé normální organizaci dělá. Takže žádný Hurvínek. Každá normální účetní program je na to připraven. Říká se tomu střediskové hospodaření, starší to znají jako chozrazčot.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Rocni rozpocet19:25:16 11.03.2014
Pletes si strediskove hospodareni a podrobne rozděleni nákladu na jednotky podstatne menši než střediska. Podle tvoji teorie by musel kazdy jednotlivec čerpající náklady, třeba i předseda oddílu na VH čerpající cestak, byt zavedeny do systému jako samostatné nákladové středisko. Takovych stredisek by mohlo byt dobre pres 200 a jestli mas vazne dojem, ze by s tim nebyla zadna prace a naklady navic, tak vazne nevim, co k tomu slusne dodat. Asi ze mas pravdu, Hurvínek by takovouhle blbost nevymyslel.
Petrodpovědět 
          Re: Rocni rozpocet09:24:37 12.03.2014
Nevím, jaké máš zkušenosti s účetnictvím, ale přesně takhle to normálně funguje. Na pár kliků se dá zjistit, nejen jaký oddíl a na co spotřeboval svazové peníze, ale také jmenovitě (to má jistě sekretariát a vedení k dispozici stejně jako třeba vedení akciovky). K tomu se přihodí tabulka kdo a jak dopadl na dotovaných závodech (tu má jistě vedení každé komise). Pokud je to příliš složité, je něco špatně - buď je blbě nastavené účetnictví a jeho sestavy, nebo (to bývá obvyklejší) je složitý systém vyplácení dotací.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Rocni rozpocet13:56:09 12.03.2014
Zda se, ze pan je opravdovy znalec a odbornik na podnikove ucetnictvi. To by se ale mel rychle prihlasit za svazoveho ekonoma, ma k tomu ted pomerne unikatni prilezitost. Radi se podivame, jak to vsechno bude za par tydnu behat, rozebrane do nejmensich detailu, s pristupovym modulem v okynku na vsech lezeckych a outdoorovych serverech. Ze to bude stat maximalne par tisic a zadnou praci navic je nejspis samozrejmost, takze poznamka pod carou, ciste pro poradek..
Dusanodpovědět 
           Re: Rocni rozpocet16:23:17 12.03.2014
Hele Kubo, nepleteš ty si náhodou účetní program pro malou firmu v ceně do 10tis. s ERP systémem, kde jen samotná analýza a zavedení stojí stovky tisíc?
Dušanodpovědět 
            Re: Rocni rozpocet18:06:11 12.03.2014
Nepletu. Myslím, že ČHS není žádná velká firma zralá na SAP, ale pidifirmička, která asi jede v Pohodně nebo možná dokonce v tabulkách z Excelu. Ale to na věci nic nemění - i kdyby účetnictví vedla stará paní na sčotu, tak může házet paragony od R1 do jedné krabice a od R2 do druhé krabice. Může ze Strahova skočit třeba na Smíchov do Teska a zadarmo přinést klidně pět krabic pr Ramy pro R1-R5, popsat si je svítí fixou a bude se cítit jako ve Star Wars.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: Rocni rozpocet22:01:45 12.03.2014
Úplně to vidím před očima. Jak tam ta paní sedí, kolem sebe má rozložených na podlaze 250 krabic se jmény všech veřejně sledovaných lidí, a když přijde faktura, rozstříhá ji na příslušný počet různě velkých dílků, každý o velikosti podílu toho člověka na částce z faktury nebo účtenky.
A kdykoliv se objeví nový člověk, kterého je potřeba sledovat, což bývá dost často, nedostane nic proplaceného, dokud si nepřinese svoji vlastní krabici, paní mu na ní svítivou fixou napíše jeho jméno a zařadí ji do příslušné skupiny krabic, podle dělení na nákladová střediska a komise.
A každý večer v 18:00 paní smaže čísla z tabule se jmény všech 250 sledovaných lidí, dopíše tam nová aktuální čísla a v 18:20 už bude za dveřmi netrpělivě čekat Kuba Turek, tabuli vyfotí a opublikuje na HD včetně odkazu z Lezce.
Prostě idyla z filmu pro pamětníky :)
Dušanodpovědět 
              Re: Rocni rozpocet15:15:52 13.03.2014
A nestačilo by prostě zveřejnitkaždej měsíc pdf- ko transakcí přímo ze svazovýho účetnictví? Na to ti stAčí pět minut práce.
A to může dělat ůčetní.
pepaodpovědět 
               Re: Rocni rozpocet18:23:27 13.03.2014
Když se na to budeš chtít podívat v takovém detailu, jako tady zpracoval Zoban, tak to z účetních transakci nevyctes. To už tady někdo vysvětloval x krát. Kdyby jo, tak by nad tim přehledem Zoban nestravil 30 hodin. A komu by podle tebe to pdf melo byt přístupné? I nečlenům? A co jim do toho je? Proc to cpát např.i dodavatelům aby viděli, jestli múzou zkoušet zdrazit? Nebo partnerům aby si řekli - hele příští rok dame jen půlku penez, vždyť konkurenti jim dávají min než my? Nenadelalo by se tim víc skody než užitku?
Lubosodpovědět 
                Re: Rocni rozpocet18:57:20 13.03.2014
jak je vidět, žádná vůle o větší transparentnost ze strany Svazu není. Jen výmluvy, jak je to hrozně komplikovaný, zveřejnit kdo za co. Zajímalo by mě jestli byste byli ochotni zveřejnit alespoň měsíční a roční uzávěrku. To znamená jen celkový Pŕijmy a výdaje za každý měsíc a za celý minulý rok.
To je dohromady 2x 13 údajů na papíře pod sebou.
pepaodpovědět 
                 Re: Rocni rozpocet10:21:08 14.03.2014
S tim nejspis nebude nejmensi problem. Ve standardnim ucetnim vykazu. Akorat vysvetli, cemu rikas zverejnit. Poslat to predsedum oddilu? Nebo k tomu dat pristup clenum, kteri si ho vyzadaji, nebo ukazat kazdemu kdo si o to rekne na sekretariatu? Nebo to pridavat do svazoveho infa? To zverejneni by melo mirit primarne k clenum.
Rocni uzaverku CHS normalne zverejnuje v podkladech, na VH Honza Bloudek navic nekolikrat nabizel, ze kdyz bude nekdo chtit o prestavce kouknout do ucetnich vykazu (ktere jsou zbytecne komplikovane, standardizovane a vetsinou z nich nefinancak moc nevykouka) at si rekne, nikdo se ale nikdy neprihlasil. Na VH nejspis opet bude plna rozvaha i vysledovka k dispozici, staci si rict.
Jestli ma nekdo dojem, ze by se mesicnim vykazem z uzaverky zlepsila transparentnost, nemel by s tim byt technicky problem. Navrhni na VH, je to spis otazka technickeho doreseni, ktere asi nebude kdovijak komplikovane.
Tomasodpovědět 
    Re: Rocni rozpocet16:44:55 11.03.2014
hele, a proč by se kvůli tomu museli zvyšovat příspěvky. Podívej se, jak je vysoká rezerva.
odpovědět 
     Re: Rocni rozpocet17:46:33 11.03.2014
A proto ji propalime za delani tabulek a grafu, jo to je taky super napad!
odpovědět 
      Re: Rocni rozpocet21:09:04 11.03.2014
To je samozřejmě nesmysl. Za zprůhlednění výdajů ( tvorbu tabulek) dáš nanejvýš několik tisíc. A přínos bude mnohonásobně vyšší.

odpovědět 
       Re: Rocni rozpocet07:03:05 12.03.2014
No - volení zástupcové snasd nějaký prebendy berou. Tak ať se staraj i o tohle - a bez nároků. Dnes si každej myslí že i jeho prd navíc se musí zaplatit. My už 20 roků trenujeme zadara (a věřím, že nejsme sami) a nijak nám to nevadí), i když i tu agendu musíme přidat a taky zadara. Tak ať to dělá každej na svý úrovni. Ono peníze nejsou všechno a je třeba je dávat tam, kde je to nutný. Třeba na provoz oddílů (stěny a t.d.), přejišťování skal, cestovný pro instruktory a revize jištění a t.d.
Honzaodpovědět 
        Re: Rocni rozpocet12:21:32 12.03.2014
Volení zástupcové žádné prebendy neberou a proto je o ty funkce taková rvačka. Nic neberou ani členové komisí.
Mykodpovědět 
         Re: Rocni rozpocet16:45:47 12.03.2014
tak, oficielně nic neberou, ale skutečnost může být jiná . V každém případě je evidentní motivace současného vedení tam setrvat i v následujícím období. Jinak by znovu nekandidovali.
K motivaci bezpochyby přispívá i plánovaná profesionalizace VV. Asi i proto docházelo k neustálému navyšování rezervy.
Placené fce jsou na jednu stranu dobrou motivací, na druhou stranu bude docházet ke krácení peněz sportovcům a jejich přesunu na platy bafuňářů.
J.odpovědět 
          Re: Rocni rozpocet17:14:30 12.03.2014
Jé, to je ale úžasná pitomost! Nejspíš je platí CIA aby naši sportovci nepřeválcovali zbytek světa.
Elementorodpovědět 
          Re: Rocni rozpocet17:46:26 12.03.2014
Výborně, tak se nezdržuj plkáním a honem podej kandidaturu, ať se taky dosyta nažereš. Zatím jich tam je jen 7 na 7 míst, to na velkou soutěž nevypadá. Na to, jaký to je podle tebe lukrativní flek se moc lidí nehrne, možná jen nevědí, jaká úžasná škvára tam je k mání. Jdi do toho, mazaných chytráků, co do všeho vidí, není nikdy dost.
Juraodpovědět 
  Re: Rocni rozpocet08:02:07 11.03.2014
No tak např. za tejden na sjezdovkách v Alpách dá dvoučlenná rodina třeba 30000. Dát 3 - 3,5 tisíce měsíčně za svoje koníčky mi nepřijde jako úplnej extrém. To by asi nebyl moc šikovnej zloděj;) Jasněže to není legrace pro někoho těsně nad životním minimem.
honzaodpovědět 
  Re: Rocni rozpocet09:55:37 11.03.2014
Stačí, když si v zimě párkrát ve dvou zajedeš na skialpy a v létě do Alp, zaplatíš cestu autem, spaní na chatě, občas jídlo, lanovku a jsi na 80tis. za několik výletů, zvlášť když to budeš násobit dvěma. Nebo podle tebe můžou jezdit na hory jen zloději a pražáci?
Lubošodpovědět 
   Re: Rocni rozpocet11:03:41 11.03.2014
Asi jo. Protože spousta rodin na venku žije za 15 000 a to i se 2 dětma. A chtěl bych vidět ten jejich život za 2000 na osobu a měsíc. Oni všichni nejsou Romové, aby zbytek dostali od státu.
Honzaodpovědět 
    Re: Rocni rozpocet11:42:04 11.03.2014
Spousta rodin na venku žije za méně než 1USD/den. Ti co žijou za 15000 Kč/měs. si žijou jak prasata v žitě (byť to není na lyžování v Alpách).
honzaodpovědět 

 Jaké je to pojištění?07:28:17 11.03.2014
Objevuje se tam položka pojištění. U koho jsou pojištěni reprezentanti? Kdo je tam pojistil? Jeden rok jsou pojištěni, jiný ne?
odpovědět 
 Re: Jaké je to pojištění?08:01:14 11.03.2014
Jedna se o standartni pojisteni CHS, na rozdil od jinych pojistek se totiz zcela bezproblemove vztahuje i na "vrcholovy sport" za coz jsou souteze povazovane.
V roce 2011 bylo pojiteni hrazeno za Lucku, ostatni si je nenarokovali. V roce 2012 a 2013 nebylo pojisteni planovane a reprezentanti si je resili samostatne. V roce 2014 byla uhrada znovu zavedena a to z duvodu ujednocovani formy podpory reprezentantu v zavodnich disciplinach reprezentujicich CHS.
Radek
zobanodpovědět 
  Re: Jaké je to pojištění?08:33:52 11.03.2014
Jestli se nepletu, je v tom znovuzavedení i nějaká výhodnější nabídka pojištěni od ČSTV nebo jak se to teď jmenuje.
Romanodpovědět 
   Re: Jaké je to pojištění?09:25:03 11.03.2014
To by jsi se prosim musel obratit na sekretariat. Vetsina zavodniku ma svoje osobni pojisteni a proto jsme to neresili v minulych letech, nicmene se ukazalo, ze u vetsiny techto pojistek jsou ruzne klauzule, ktere spochybnovaly plnění u závodů úrovně IWC. Proto dostal sekretariat za ukol vybrat nejvhodnejsi dostupny produkt kryjici i IWC a uhradit za zavodniky pojisteni shodne jako je tomu u letnich disciplin.
Radek
zobanodpovědět 
    Re: Jaké je to pojištění?10:12:00 11.03.2014
Aha, díky, už je mi to jasný.
Romanodpovědět 
    Re: Jaké je to pojištění?10:19:52 11.03.2014
Zobane, ptal jsem se nahoře, ale nikdo mi neodpověděl. Proč R1 jezdí do Koreje nebo do Rumunska a nikdo jiný tam nejezdí? Co by se stalo, kdyby tam nejel nikdo? Uvažovali jste o této možnosti?
Proč komise tyhle závody podporuje, ale jen tak napůl?
A jak to vlastně je s podporou účasti na MS? Je ve výsledku mezi účastí na MS a v Koreji nějaký rozdíl?
Johnyodpovědět 
     Re: Jaké je to pojištění?11:38:30 11.03.2014
Ano uvazovali. O alespon castecne podpore pro reprezentaty s pravdepodobnosti slusneho vysledku se rozhodlo zejmena z toho duvodu, ze body ziskane v Korei, mohou pomoct k zisku dobreho umisteni v celkovem poradi SP. To sice nema vyznam z hlediska dotaci MSMT ale muze to mit pomocny vliv pri dalsi marketingove cinnosti.
Jinak podpora se na Koreu vyplacela pro dva zavodniky pouze jednou, jinak vzdy pouze jednomu. Prave z toho duvodu, aby byla alespon trochu znat v rozpoctu akce.
Podpora by samozrejmne mohla byt vyssi, ale pak by asi zavodnici museli obetovat sve osobni sponzory a svaz by mohl vyjednavat s nejakym genralnim partnerem jako ma napriklad Hame pozici u biatlonu. Nicmene se obavam, ze do tohoto bodu doba jeste zdaleka nedospela a tak musi zavodnici vzit podporu co je a zbytek si doplatit sami, nebo zavodit treba za Azerbajdzan.
Radek
Radek
zobanodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 359 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.