Lezecké centrum Mammut v Praze Holešovicích vyhlašuje fotosoutěž o nejlepší snímky z tohoto centra. Fotografie bude hodnotit porota, jejímž předsedou bude filmový režisér Pavel Stingl. Výherci soutěže obdrží šťavnaté ceny z nabídky firmy Mammut, které dodá zástupce Mammutu v Čechách Ing. Jiří Šťastný, alias Šťáva.
Organizátor fotosoutěže: Jiří Šťastný - Šťáva a Libor Hroza (vlevo v poklusu)
Podmínky soutěže:
- Soutěž je anonymní.
- Soutěžní snímky musí být pořízeny v lezeckém centru Mammut v Holešovicích, tématika není omezena.
- Každý účastník dodá 3 snímky jednak v podobě fotografií ve velikosti minimálního rozměru 10x15 cm, jednak v podobě datových souborů. na CD. Snímky +CD lze odevzdat v obálce na recepci Lezeckého centra Mammut, nebo zaslat poštou na adresu:
Lezecké centrum - Mammut
Bubenská 1536/43
170 00 Praha 7 - Holešovice
Tlf: 233 371 481
Fotografie a CD označte svou značkou a přiložte zalepenou obálku, obsahující vaše jméno, adresu, telefon, případně e-mail a tuto obálku označe stejnou značkou, jako fotografie a CD.
- Zasláním snímků do soutěže dává tvůrce fotografií souhlas s vystavením snímků v areálu lezeckého centra Mammut a na webových stránkách centra. V případě vystavení bude uveden autor snímku a jeho copyright. Lezecké centrum Mammut se zavazuje zabránit všemi dostupnými prostředky šíření soutěžních fotografií bez svolení jejich autora.
- Hodnotné ceny (lana, bundy apod.) dodá firma Mammut.
- Uzávěrka soutěže je 15. března 2006. Rozhoduje den odevzdání snímků v recepci, nebo otisk poštovního razítka na zásilce.
vostrý | 15:47:15 02.02.2006 | Vím, že je to PR. Ale fakt vostrej.... alias i tak se dá dělat reklama či jak pořídit super fotky použitelné pro další reklamu téměř zadara. Těším se na vyhodnocení. | s. | odpovědět |
hm | 16:03:47 02.02.2006 | hm...nejak mi z toho neni dobre | kybl | odpovědět |
Ceny | 16:04:33 02.02.2006 | Fakt me pobavila "presna" specifikace cen v soutezi. :-) | Martin | odpovědět |
Peníze | 16:08:51 02.02.2006 | Nevím proč, ale z celého centra Mammut mám prostě dojem, že jde jen a jen o peníze. Nějak tam necítím to, že by provozovatel měl rád lezení. | Tonda | odpovědět |
  | Re: Peníze | 16:19:39 02.02.2006 | Vlezný na 2,5hodiny za 100, nebo 120 na jak dlouho chceš... No nic moc | s. | odpovědět |
  |   | Re: Peníze | 16:21:19 02.02.2006 | Reklamně komerční, blitka. | Zoro | odpovědět |
  |   |   | Re: Peníze | 23:43:06 07.02.2006 | jo, tak doufam, ze si se z toho poradne zeblil a uz tu nebudes takhle kafrat. Zijeme snad v totaci? hamburgery taky nezeres, co? | tq | odpovědět |
  |   | Re: Peníze | 17:11:45 02.02.2006 | Jo, mělo by to být víc. Ale my lezci jsme holt socky. Málokdo z nás (echt lezců) pravidelně maká a vůbec makat chce. Těžko pro takovou pakáž něco dělat. A ten kdo něco pěkného udělá, tak po něm chcem, aby dřel stejnou bídu jako my. Jinak ho nebudem považovat za echt lezce. To se ví. Jen tak dál. | echt lezec | odpovědět |
  | Re: Peníze | 16:32:28 02.02.2006 | Všem provozovatelům komerčních objektů pochopitelně nutně musí jít o peníze. Bez peněz nejsou stěny. Ale že by zrovna Libor neměl rád lezení, je totální nesmysl. Kdo do Holešovic chodí pravidelně, vidí, že výdělek stěny se z velké části reinvestuje to jejího rozvoje.
Každý má svou volbu. Někdo běhá po skalách zadarmo každý den v Šárce (zdravím Václava), někdo dá frfníky za visení na plastbetonu. Je na každém za co svě peníze utratí. Špatná je taková stěna, kam lidi nechoděj, a to Holešovice nejsou.
| Petr Jandík | odpovědět |
  |   | Re: Peníze | 16:48:41 02.02.2006 | Zdravím všechny narudlé mozky, kteří si myslí, že pro všechny časy existuje oběd zadarmo, všeobecná dobročinnost, podnikání jen pro radost, regulovaný nájemný, nový za cenu starýho... a přeju jim, aby tedy i oni pracovali zcela nezištně bez požadavků na úhradu nákladů a natožpak nějakou mzdu! Majetek je zločin a zisk je sprosté slovo!
(Zdravím kapitalistu Jandíka - ani Šárka není zcela free of charge, těch bot co prošoupu a těch chemikálií co sežeru!)Howgh! V. Š. | starej Širl | odpovědět |
  |   |   | Re: Peníze | 18:43:30 03.02.2006 | Já musím též pozdravit a sic všechny namodralé mozky, kteří si čuchnou k penězům a chtějí jich víc a víc, ty co je jim u prdele nějaká lidská solidarita a jejich sobeckost, konzumnost a arogance vítězí nad tím posledním kouskem slušnosti, který v sobě ještě maj. (tím myslím zejména trend dnešní doby, o tocích peněz v Holešárně nemám dostatek informací na to, abych je mohl hodnotit) | Janek | odpovědět |
  |   | Re: Peníze | 16:52:52 02.02.2006 | Jandiku ty jsi ale Vojta. | | odpovědět |
  |   | Re: Peníze | 16:59:53 02.02.2006 | Hruza tak miluje lezeni , ze je schopen udelat vse.Je ochoten vse ponicit/viz.detske lezeni/.Je ochoten jit az pres mrtvoly.Smutny pribeh. | Pavel | odpovědět |
  |   |   | Re: Peníze | 10:32:45 03.02.2006 | Při čtení příspěvků na Lezci začínám mít dojem, že kdekoliv se objeví jméno Hroza a stěna Holešovice, zvedne se okamžitě hysterie jak je všechno špatně. Cesty, stěna, Hroza - všechno tak blbé až je to podeždřelé. Jestli v tom není závist chudáků, kteří umí jenom kritizovat. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Peníze | 12:32:25 03.02.2006 | Problém, je možná spíš v tom, že se jméno „stěna Holešovice“ objevuje až příliš často, navíc téměř výhradně v – PR – článcích z pera mistra Jandíka. O informační hodnotě většiny z nich by se pak dalo dlouze debatovat a to jak si většinou neopomenou plivnout na kde koho jim na popularitě taky moc nepřidává. Možná by stačilo trocha skromnosti a odpustit si například z mého pohledu dost trapné výlevy typu „Podívejte jaké k nám chodí slavné osobnosti...“, jako v posledním díle tohoto "seriálu". Přinejmenším tady na Lezci to pak působí dost lacině a uboze. Možná to zabere na trochu jiný „segment trhu“, ale tady...
Pokud jsou v Holešovicích tak přesvědčení, že jsou tak super – což ostatně může být i pravda – možná by stačilo trocha více skromnosti a umírněnosti. Pokud z Holešovic sypou na Lezce co dva měsíce jeden – PR – článek výše uvedeného ražení a neopomenou jedinou příležitost, kde sami sebe alespoň trošku nepochválit, nelze se divit, že to některé lezce mající na věc (a úroveň jejich stěny) jiný názor dost pobuřuje a snese se na takový článek vlna kritiky.
Tento článek bych sice v tomto směru prohlásil za zatím nejkultivovanější, co z jejich dílny kdy vyšel a vcelku neškodnou záležitost, ale ani mně není úplně jasné, proč se se „soutěží“ určenou v podstatě výhradně pro své zákazníky vnucují ostatním tady na Lezci? Ať si vylepí plakátek na stěně, dají si to na stránky a nevnucují se s tím celé republice.
Jsem zvědav, jestli se dočkáme –PR– článku pokaždé, když v Holešovicích někdo postaví novou cestu...
Váš věrný čtenář
Blátošlap
| Blátošlap | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Peníze | 12:40:11 03.02.2006 | Úplně s tebu souhlasím ... | Správce RSDr. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Peníze | 12:40:57 03.02.2006 | uteklo mi "o" | Správce RSDr. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Peníze | 13:48:26 03.02.2006 | Jen pro dokreslení, zatímco na Lezci se celá "soutěž omílá" už druhý den, na jejich vlastních stránkách jsem o ní dosud nenašel ani zmínku... | Blátošlap | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Peníze | 23:54:52 07.02.2006 | Tak zaprve se minimalne podepisu, kdyz uz si tu hraji na soudce. I ty se ohanis slusnosti, no ne? A dalsi vec je ta, ze se vzdy najde negativni postoj :) ale mel by mit hlavu a patu a prinejmensim byt vecny. Jen to, ze je neco nekomu vnucovano (apropo tyka se to lezeni a o tom tento server je ne?) a ze je vse spatne, je nazor ubohy... A v neposledni rade, jak uz bylo napsano, jde o komercni projekt ve spotrebni spolecnosti :) CHAPES? Jen pro tve info, spousta lidi tam dela pro ostatni spoustu prace zcela nebo temer zdarma. Co jsi udelal ty? No, nic... tohle je to smutne. | Martas | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Peníze | 12:22:26 08.02.2006 | Na soudce si nehraju, jen jsem se snažil vyjádřit svůj názor, proč se tady vždycky okolo Holešovic strhne takový humbuk.
Nebavím se o kvalitách stěny. Holt někomu se tam líbí a někomu se zase líbí jinde. Nemá moc smysl to tady řešit. Ani jedna strana tu druhou jednoduše nepřesvědčí. Proti komerčnímu subjektu nic nemám, každý se nějak živit musí. Bavím se pouze o způsobu vaší mediální prezentace, který mi přijde zbytečně agresivní a jednoduše mi nesedí. Proč, to jsem napsal výše. Stejně tak mi samozřejmě nesedí ani některé zbytečně agresivní komentáře jak příznivců, tak odpůrců...
Že tam někdo dělá pro někoho něco zadarmo? Super, ale s výše uvedeným to nijak nesouvisí.
Jinak se vší úctou, podpis "Martin z 4design.cz" má pro mně zhruba stejnou vypovídací schopnost jako můj podpis pro tebe... Možná snad kdybych chtěl otestovat tvůj spamový koš :)
Jinak koukám, že jsi se na stránkách činil :)
| Blátošlap | odpovědět |
  |   |   | Re: Peníze | 17:03:23 03.02.2006 | tak ty ses bud deeesneee zakomplexovanej, nebo Hroza utrhl tvemu decku nohu, jinak to nevidim :( | | odpovědět |
  |   | Re: Peníze | 19:34:10 02.02.2006 | Myslím si, že v Praze budou chodit lidi na jakkoliv špatnou stěnu, je tu prostě moc lidí. Já sám se nebojím pustit korunu, jen to na mě v Mammutu tak působí. (Např. když jsem přišel v 14:55 a dožadoval se zlevněného vstupu, obsluha mi v žertu řekla, že mě obslouží až po 15:00. Mě to zas tak vtipný nepřišlo.) | Tonda | odpovědět |
  |   |   | Re: Peníze | 21:04:27 02.02.2006 | to chce jíst maso:-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: Peníze | 09:49:20 05.02.2006 | TY JSI JOUZA, A MAMINKA BY TE NEMELA DRZET ZA RUKU?CO? | TO JE FUK | odpovědět |
posledni fotka? | 17:35:14 02.02.2006 | tyjo, co je to na ty posledni fotce (struktura na zdi)? | Ondřej | odpovědět |
  | Re: posledni fotka? | 17:58:54 02.02.2006 | Prece dalsi soutezni cesta!! Kdo ji prvni vyleze, muze si z toho typka co tam visi sundat cokoliv bude chtit! ;-) | LeoN | odpovědět |
  |   | Re: posledni fotka? | 18:49:42 02.02.2006 | a ceta zacina hromadnym stavenim :-)))))) | | odpovědět |
Fujtajbl PR | 18:18:26 02.02.2006 | ... | Boban | odpovědět |
Oh, ach | 18:47:31 02.02.2006 | Hm, je snadné být trendy! Rádio Kiss, 98 FM. Ke každému výtisku čepice JUICY jako dárek pro Vás zdarma! Aktivujte svojí angličtinu poslechem. Stop pomerančové kůži. Pere hezky, mluví česky. Tašku prosím, urinal? na co to máte? Dlouhotrvající dech. Více ze života. 256 Milionů barev.
Oh ach, je snadné být trendy | Správce RSDr. | odpovědět |
Kabrňáci | 18:50:03 02.02.2006 | Jandík je Kabrňák :-) | Správce RSDr. | odpovědět |
  |   | JOKE? | 20:12:32 02.02.2006 | Doufam ze je to jen JOKE!
na tu stenu bych nesel uz jen z principu
ze vyhlasi tak stupidni fotosoutez.
Kdyz jdu na stenu tak lozit!
Pro porizeni fotek s lezeckou tematikou budu volit vhodnejsi prostredi. | 007 | odpovědět |
Vo co vám ksakru de? | 20:25:25 02.02.2006 | O co vám jde vy pomlouvači? Nutí vás někdo abyste tam chodili? Nebo povinně fotili? Mně to přijde jako prima nápad - stěna získá pěkný fotky a vítězným fotografům určitě přijdou mammutí dárky vhod.. A fotografická soutěž je hra jako každá jiná, možná půjdu taky něco blejsknout - čistě ze sportu :-) | Hurzy | odpovědět |
  | Re: Vo co vám ksakru de? | 08:41:16 03.02.2006 | Tak zkus blejsknout nějakou pořádnou roštěnku (třeba ve smyslu "akt na stěně") ať to má šťávu:-)). Zdar a sílu chlape | Kubrt | odpovědět |
  |   | Re: Vo co vám ksakru de? | 11:17:35 03.02.2006 | No jo, prima nápad. Zkusím to doma navrhnout, jestli mi to projde :-D A nakonec - můžem se vykašlat na soutěž, taky něco takovýho blejskni a uděláme si interní promítání.. | Hurzy | odpovědět |
  |   |   | Re: Vo co vám ksakru de? | 12:08:02 03.02.2006 | OK, a výherce nedostane nic od Mammuta ale třeba něco od Prazdroje :-))). Takže bude mejdlo... Huráááá | Kubrt | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Vo co vám ksakru de? | 18:09:06 03.02.2006 | V Holešovicích bych to viděl spíše na Zlaťáka. K ostatním komentářům se směju, přece pokud na to nechceš koukat, číst, fotit, tak to nedělej. Vidíš na začátku PR a Holešovice, už víš co tam bude, tak to přejděte. | Michal | odpovědět |
reklama | 23:05:07 02.02.2006 | Reklama se dá udělat i daleko lépe než takto, takhle je to do očí bijící reklama, která se tváří jako že ne... | | odpovědět |
  | Re: reklama | 23:37:31 02.02.2006 | Náš oddíl měl v Holešovicích fotovýstavu. Libor nám zadarmo poskytl prostor a zablokoval na vernisáž část baru. Jestli to byla jeho reklama (ano, byla!), tak s ní souhlasím a dokonce ji i podporuji. A to prosím na umělou stěnu nechodím lézt ani k němu. | Kuba Turek | odpovědět |
Reklama a peníze | 08:42:53 03.02.2006 | Všechno je každého věc. Nelíbí se ti soutěž - neúčastni se. Myslíš, že je vstupné vysoké, choď tam kde ti vstupné vyhovuje. Víš jak by to mělo vypadat lezecké centrum, aby to nebylo jen o penězích, udělej ho a uživ ho. Některé příspěvky mi nutně připomínají duševní ejakulaci člověka, který dnes zjistil, že existují peníze a ty ještě ke všemu na něm někdo chce za používání svého majetku a poskytování služeb.
Osobně znám Libora Hrozu jen z jeho lezeckého centra v Holešovicích a jako zákazník jsem si nikdy stěžovat nemohl. | Janýsův táta | odpovědět |
  | Re: Reklama a peníze | 09:15:34 03.02.2006 | Já bych to tak nekategorizoval, všem se nezavděčíš, je nutno bez emocí objektivně připustit, že tohle je podivný způsob reklamy jaký nemá snad obdoby nikde jinde a objektivně řečeno, cesty v Hole nejsou moc kvalitně postavený, toť asi vše, není nutné někoho obviňovat z kapitalismu či komunismu. Já osobně dám třeba dvojnás. vstupný, když tady bude stěna evropských parametrů, prostě mi Hole připomíná jakýsi patvar- hybrid, ale není moc možností kam jít jinam a tak tam stejně občas zajdu. Ta propagace mi přijde úplně ujetá, dal bych to na úroveň prezentace CK s desítkou inzerátů v rubrice na Lezci:-) | Boban | odpovědět |
  |   | Re: Reklama a peníze | 10:48:52 03.02.2006 | Naprosto souhlasím. | Tonda | odpovědět |
  | Re: Reklama a peníze | 09:16:30 03.02.2006 | Hroza je dusevni Caban.Precti si jeho minule dusevni prujmy.Ale dela to dobre,protoze me to lidi zerou.Jak dela nebo nedela lezecke centrum je vec jina.Dnes tam je zitra tam byt nemusi. | JoJo | odpovědět |
  | Re: Reklama a peníze | 13:47:30 03.02.2006 | Jak je to stim focenim.Dnes jsem tam chtel fotit a rekli mne , ze za to musim nejdrive zaplatit.Tak jak to vlastne je? | Lubosh | odpovědět |
  | Re: Reklama a peníze | 19:33:25 03.02.2006 | Až tě tam někdo vyfotí (a nemusíš ho vůbec znát) a dá tě na nějaký reklamní …. pak budeš teprve pěkně viset. Možná ti to tak jedno nebude. | Vlada | odpovědět |
ach jo... | 14:06:27 03.02.2006 | kdyz napisu ze ste ubozaci, budu si pripadat stejne jak vy, ale.... ste ubozaci..
na druhou stranu zijem v dobe kdy existuje svoboda slova takze musim pripustit ze i TOHLE je nazor.. | michal | odpovědět |
BARRYVOX | 15:02:46 03.02.2006 | Neodpustim si osobni zkusenost s panem Stastnym 'Stavou'. Firma Mammut, kterou tento clovek v CR zastupuje, prodava jiz nekolik let lavinovy vyhledavac Barryvox, jenze bohuzel prakticky bez ceskeho navodu. Protoze si myslim, ze tak dulezita a ne zcela trivialni vec (lav. pipak) si zaslouzi dobry navod (original ma 32 stran..), prelozil jsem jej komplet a nabidnul p. Stastnemu. Po kratke vymene nazoru (kdyz zjistil, ze za to neco chci -nemalou praci to dalo) doslo k ukonceni komunikace s tim, ze uz navod maji. Nemaji! -alespon ja jeden papir A4, se kterym pipak stale dodavaji, za navod nepovazuji - a proto dale na pozadani rozesilam svuj preklad (pro nekomercni ucely) nebohym uzivatelum, kteri maji super pipak (za odpovidajici cenu okolo 9000Kc!), jenze bez ceskeho navodu. Kazdy, necht si vytvori nazor sam, na cem zalezi ceskemu Mammutu predevsim...-osobne se obavam, ze renome spickove svycarske znacky to bohuzel neni.
| MC | odpovědět |
  | Re: BARRYVOX | 22:31:28 07.02.2006 | Moje zkusenost s pane Stavou je otresna.Mozna je dobry obchodnik , ale jako lezec nebo horolezec stoji za prd.Videl jste ho nekdy nekdo neco prelezt.Pro me to je sasek.Lituji ho. | Cmoud | odpovědět |
  |   | Re: BARRYVOX | 22:39:33 07.02.2006 | Nic než čmoud.... víš prd. Byl v českém repremančaftu. | | odpovědět |
  |   |   | Re: BARRYVOX | 17:57:05 08.02.2006 | Boze, v kterem a kdy? | Cmoud | odpovědět |
  |   | Re: BARRYVOX | 12:12:14 08.02.2006 | Tady ale neni rec o tom jak leze.. jde o ten obchodni pristup - nechapu jak je mozne ze se dodava Barryvox s jednostrankovym prekladem manualu.. Tim sice splnuje pozadavky zakona ale nedostatecnym poucenim uzivatelu riskuje jejich zdravi nebo zivot.. A muze tam byt tisickrat napsano ze pouziti je na vlastni nebezpeci.. | Honza | odpovědět |
  |   |   | Re: BARRYVOX | 11:00:15 09.02.2006 | Ano, presne tak! | MC | odpovědět |
  |   |   |   | Re: BARRYVOX | 14:15:23 10.02.2006 | Mas pravdu.Koupil jsem si od Mamuta lano.Proslanil jsem ho a ono udelalo smycky , ktery se nedali ani rozdelat.Pri reklamaci mne rekli , ze jsem udelal chybu , ze jsem na nem slanoval!Hrozny jednani!Dali ze me pitomce a jeste se u toho chechtali.Stava mel z toho evidentne srandu.Nic bych uz od nej nekoupil.Jsou to krivaci. | Lopata | odpovědět |
..premyslim... | 21:08:57 04.02.2006 | Souteze jsou obcas fajn, i nejaka cena by byla fajn:)A proti stenam vubec nic nemam. Ale tak usilovne premyslim, co se da zajimaveho nafotit na stene? Sval z jedne strany, sval z druhe strany..mozna nejaka slicna slecna...kdo vi. Ja bych asi volila na soutezni fota zajimavejsi prostredi. Ale kdo vi? | Kili | odpovědět |
  | Re: ..premyslim... | 12:01:28 05.02.2006 | Vis, dobry fotograf dokaze vyfotit i zachodovou misu tak, ze uz nikdy nebudes chtit sedet na jine.. A o to jde v reklame predevsim, ne? ;-)
(srovnani se zachodovou misou bylo ciste nahodne, sam obcas do Holesovic rad zajdu) | | odpovědět |
  |   | Re: ..premyslim... | 12:29:49 05.02.2006 | no treba vcera nekdo vyfotil toho borce co se sesypal na zem... myslim ze by dotycny mel jisty misto na bedne :-)) | | odpovědět |
  |   |   | Re: ..premyslim... | 17:18:24 06.02.2006 | Ty seš ale pěknej kretén! Je velká škoda pro fotografy, že ses tam nesesypal ty! Možná bys byl i víc fotogenickej.:-) No, co není, může být někdy příště, no ne? :-))) | | odpovědět |
  | Re: ..premyslim... | 11:50:06 24.03.2006 | Otázka, co zajímavého vyfotit na stěně, je vyřešena. Vítězné snímky jsou vystavené na webu Holešovické stěny. :-) | Petr Jandík | odpovědět |
|