LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Dobrá horolezkyně dosáhne vrcholu, už v základním táboře.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
SAUNA - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Chce to změnu..

Po posledním světovém poháru ve Slovinsku už došlo snad každému, kdo alespoň po očku sleduje sportovní lezení, že něco není v pořádku,  nějak se nám to štěstíčko vyhýbá.

Tomáš Binter je trenérem naší reprezentace. Dle mého názoru je to trenér, který by měl nést důsledky za úspěchy i neúspěchy závodníků. Nicméně jsme v situaci, kdy závodníci, kteří trénují pod jeho křídly, jsou právě ti neúspěšní. Naopak tu máme partu velmi úspěšných, za jejichž úspěchy se Tomáš dost často dobře schovává.

Jsem přesvědčen, že práce trenéra se svěřeným sportovcem (s klientem) by se měla zakládat na komplexním a individuálním přístupu, kdy trenér pomáhá analyzovat slabé stránky a maximálně efektivně se snaží pracovat na jejich odstranění. Plánuje, řídí celý proces a následně je ten, kdo rozhoduje o soutěžních (reprezentačních) výjezdech.
Tomáš se snaží o maximální fyzické výkony svých svěřenců, ale evidentně zapomněl, že výkon záleží i na jiných aspektech. Například na technice a psychice, nebo na kvalitní regeneraci, kterou podmiňuje i správná životospráva a strava. Zde dle mého názoru jako trenér kompletně selhal. Náš??? trenér nejen že není schopen po technické ani psychické stránce svým svěřencům pomoct, ale současně je sráží a ve finále jim ubližuje. Není schopen ani po stránce fyzické odhadnout, kdy mají jeho svěřenci dost, a proto pravidelně dochází k tréninkovým zraněním a běžně také k poklesu výkonnosti uprostřed soutěžní sezony – vzpomeňme na letošní MS.

Jak z toho ven?
Tome, ve svazu máš možná velkou podporu, ale to je proto, že svaz dnes už není řízen lidem, ale žije si svým vlastním životem bez ohledu na názory a potřeby běžné lezecké populace.
Vzal jsi příliš velké sousto, na které evidentně nemáš, a nastal čas to přiznat.

Veřejně tě vyzývám k odstoupení ze všech zastávaných funkcí v rámci sportovního lezení.

Neberu argument, že někdo odchází od rozdělané práce, jak to zkouší i Petr Resch, se kterým jsem na podobné téma také diskutoval. Je čas na základě historicky nejhorších výsledků (tebou trénované části) české reprezentace přiznat, že to co děláš, je kompletně špatně a jít od toho. Možná se ukáže, že když to chvíli nebude dělat nikdo, že to možná půjde i lépe. A nebojím se, že by se časem někdo nenašel.

V našich krajích je zvykem vykřikovat, když se ti to nelíbí, jak to dělá, jdi to dělat lépe. Osobně se necítím dostatečně kvalifikovaný na vedení reprezentace, a ani kdybych byl, nejsem ochoten tomu dát svůj čas. Jsem si vědom, že tímto nahrávám na smeč, protože odpověď bude znít -  tak mlč a buď rád že to někdo dělá – ale to už se točíme v kruhu. Než to dělat takhle, to ať to radši nějakou dobu nikdo nedělá..

Na závěr jen poznámka k těm reprezentantům, kteří mají občas tendence plakat, že je nikdo nemá rád. Věřím, že jste do toho dali vše, co bylo ve vašich možnostech. Nicméně na srovnání se světovou špičkou to prostě nestačí. Přeji, abyste se nadále zlepšovali a dobře lezli, ale o Vašich reprezentačních výjezdech by měl rozhodovat kvalifikovaný trenér. Ten by i následně měl nad vámi držet ochrannou ruku a zároveň by měl nést odpovědnost. Nicméně když si přečtete shrnutí posledního SP, tak se děje pravý opak. Trenér vědomě vozí na soutěže nepřipravené závodníky a pak se jim vysměje.  Apeluji pouze na vaší sebereflexi, protože dlouhodobé vymetání posledních míst by pro Vás mělo být dostatečnou informací, že je něco špatně.

Břéťa Brodský (BB), České Budějovice

BB   [úpravy] 13:32 09.12.2016Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Ubohé vedeni naší repre13:40:30 09.12.2016
Nemohu než souhlasit. Binter je ŠAŠEK!!!
odpovědět 

 Mazat, mazat a mazat...13:48:31 09.12.2016
Toto téma není úplně bezproblémové a pokud má někam vést a nesklouznout zase k žumpě, která semele vše a bude z ní nic, kterému se Binter zase jen vysměje, měli by admini všechny nepodepsané nebo neidentifikovatelné (anonymní přezdívka není identifikace) komenty mazat. Nejsem příznivce cenzury, ale je to jediný způsob, jak zachovat alespoň minimální hodnotu příspěvku i následné debaty. Pokud by admini dali tento úmysl vědět předem, bylo by to v pořádku.
odpovědět 
 Re: Mazat, mazat a mazat...14:43:37 09.12.2016
A proto ses sam nepodepsal ;)
odpovědět 
  Re: Mazat, mazat a mazat...14:57:29 09.12.2016
Ano, pokud by to admini provedli, smazali by i tento koment, tedy jméno by nebylo důležité, stejně by se ztratilo. Kromě toho se můj komentář netýkal Bintera a repre, ale pouze formy diskuze :-)
odpovědět 
   Re: Mazat, mazat a mazat...15:02:27 09.12.2016
Je to takova anonymni vyzna k neanonymite.. :) Schizofrenni, usmevne a vahu postradajici.
odpovědět 
    Re: Mazat, mazat a mazat...15:30:57 09.12.2016
Mi přijde, že autor článku se podepsal, takže o co go? Lepší diskutovat k věci, ne?
jinej anonymodpovědět 
    Re: Mazat, mazat a mazat...15:34:30 09.12.2016
podstatnější by mi přišlo neumožnit diskuzi neregistrovaným, páč TO by omezilo tu žumpu, ke který se to beztak brzo zvrtne. Ale webmasteři jsou v tomhle ohledu marní (ne, nechci tu teď tuhle otázku řešit. Nikdy se pořádně neřešila, tak se jí nezačneme zabývat pod článkem, kterej je na úplně jiný téma).
jinej anonymodpovědět 
     Re: Mazat, mazat a mazat...15:53:14 09.12.2016
Já jsem psal úmyslně o identifikaci, ne o registraci. Udělat si tu libovolnou registraci není problém, otázka pár kliknutí. Takže registrace nic neřeší.
odpovědět 
      Re: Mazat, mazat a mazat...17:35:26 09.12.2016
Souhlasím, ale status quo je, jaký je a žumpotvorné prostředí zůstává.
jinej anonymodpovědět 

 souhlas13:57:53 09.12.2016
Sice mě závodní sportovní lezení příliš nezajímá, ale naprosto s tebou souhlasím. Trenér je to špatnej a arogantní. A to natolik, že vlastní chyby valí na své svěřence a schazuje je ještě ke všemu veřejně. Opravdu světovej přístup.
kaodpovědět 

 v zásadě souhlas14:27:51 09.12.2016
No v zásadě souhlasím. Ale obávám se, že ať trenéra bude dělat kdokolik, tak s tím daným materiálem žádné extra zázraky nevykouzlí. Jak se říká na Slovensku, z h.... bič neupleteš (a keď, tak nezapráskáš)
Karel Mňauodpovědět 
 Re: v zásadě souhlas14:37:41 09.12.2016
Jenže to je právě ten základní problém. Pokud vím, tak poměrně hodně lidí skončilo právě kvůli Binterovi a jeho přístupu. Takže nelze vyloučit, že pokud by tam nebyl Binter, ale někdo, kdo by k závodnímu lezení a repre přistupoval jinak, že by měl i mnohem lepší základnu, se kterou by se dalo pracovat a dosahovat lepších výsledků. Já současnou repre vůbec nevidím jako českou elitu, ale jako partičku okolo Bintera, což je obrovský rozdíl.
odpovědět 
  Re: v zásadě souhlas15:02:53 09.12.2016
Tak to nic nevíš...Jmenuj aspon dva lidi, co kvůli němu skončili...
odpovědět 
   Re: v zásadě souhlas15:16:48 09.12.2016
Mr. Binter velmi silně ovlivňuje (škodí) i lidi z repre pod něj nespadající co vozí medaile...
Trojkařodpovědět 
    Re: v zásadě souhlas15:24:40 09.12.2016
No to mě zajímá-můžeš to víc rozvést?
Karel Mňauodpovědět 
     Re: v zásadě souhlas15:31:21 09.12.2016
Jak bych to napsal diplomaticky... Heslo "kdo nejde s námi, jde proti nám" je v okolí p. Bintera na denním pořádku.
odpovědět 
   Re: v zásadě souhlas15:55:06 09.12.2016
Naopak, jmen bych ti klidně uvedl více, než jen dvě. Ale nebylo by to vůči nim fér. Ale je řada lidí, co skončila jednak kvůli samotnému TB, tak i kvůli podmínkám a přístupu, které TB nastavil.
odpovědět 

 všichni chytří15:07:10 09.12.2016
Něco je pořád lepší než nic. Až bude k dispozici lepší trenér, přijde čas na debatu. A že někteří skončili kvůli trenérovi: tyhle typy si jako tělocvikář dovedu představit. Vždy je nejjednodušší argument svést své neúspěchy na okolí, než si přiznat své. Vedu nejen horooddíl, ale i družstvo mládeže, tak vím, že pracovat s lidmi není vůbec jednoduché a rozhodně vedoucí nemůže zodpovídat za všechny výsledky všech sportovců v celé míře. Na druhé straně, nemám přehled o činnosti reprezentace a trenéra, ale jde mi o princip nezasvěcené, nekonstruktivní kritiky, to dovede každý. Úroveň debat na lezci je ovšem kapitola sama pro sebe.
dave skálaodpovědět 
 Re: všichni chytří15:27:37 09.12.2016
"Na druhé straně, nemám přehled o činnosti reprezentace a trenéra..."

to bude asi ten důvod, proč je tvůj příspěvek totálně mimo...
..odpovědět 
  Re: všichni chytří18:08:18 09.12.2016
Ty ten přehled máš? Jen pro úplnost, zda jsi vůbec v obraze...
odpovědět 
 Re: všichni chytří15:32:38 09.12.2016
Neco rozhodne nemusi byt lepsi nez nic.. Napriklad v situacich, kdy to neco prinasi vice skody nez uzitku nebo vytvari falesny dojem, ze lepe to nejde.
odpovědět 
  Re: všichni chytří15:59:03 09.12.2016
Až bude k dispozici lepší trenér, tak co? Tak nic, protože nebude vpuštěn. I kdybys tu měl deset lepší, jsou ti k ničemu, protože základem je spolupráce s TB. Na trenérských kvalitách nezáleží, musíš být kamarád s vedením.
odpovědět 
 Re: všichni chytří16:01:13 09.12.2016
Dave, vedení horooddílu a vrcholová trénink jsou trochu odlišné věci. Kolik dětí a mládeže z vašeho oddílu stálo v minulých pěti letech na bedně v MČR nebo celkovém pořadí ČP?
odpovědět 
 Re: všichni chytří16:26:29 09.12.2016
"Úroveň debat na lezci je ovšem kapitola sama pro sebe."
Tak sam jsi soucasti te debaty.. Co konkretne ti na teto debate tu ve stavajicim stavu vadi?
odpovědět 
 Re: všichni chytří16:33:35 09.12.2016
Dave, není to jen o výsledcích. Je to o metodách a přístupu trenéra. Výsledky jsou pouze hmatatelný důsledek.
 BBodpovědět 
  Re: všichni chytří TBTraining nejchytřejší17:58:41 09.12.2016
Pro BB

Pokud bys jsi chtěl použít proti Tomáši Binterovi cokoli ze stránek TBT, tak asi narazíš na jeho obranu, že to nejsou jeho stránky a on tam nic nepíše.
Pod články, které mohou působit, že je píše Binter st. nikdy není jeho podpis. Tak se ti teda může vysmát.
Ale trochu pro info. Webové stránky TBTraining patří kupodivu slečně Brkalové. Ano té která je údajně korunní fotografkou ČHS.
Takže Monika Brkalová by měla být zodpovědna za trapné články které se na téhle stránce objevují.
Celkem hezká ukázka pokrytectví a falše Tomáše Bintera st.
Nevím jestli slečna Brkalovou s Tomášem Binterem st. spí, ale je jisté, že se snížila k tomu, aby Tomáš Binter st. mohl beztrestně publikovat své výplody.U kterých může kdykoliv říct, že stím nemá nic společného.
Zapoměla ovšem, že za své stránky je odpovědna.
odpovědět 
  Re: všichni chytří17:59:48 09.12.2016
Co blbnete? TB není trenér jako v hokeji, kde je zodpovědný za přípravu svých hráčů. Spojujete výroky na jeho soukromém trenérském webu a jeho prací jako trenéra repre. Jeho hlavní práce je ale v komisi soutěžního lezení - to nechápete? Kdo komunikuje se závodníky? Tady je potřeba si uvědomit že to není jen obtížnost dospělých, co hlavně vidíte vy, ale i bouldry a rychlost, včetně mládeže. Kdo připravuje soustředění? Kdo hlídá rozpočet?
odpovědět 
   Re: všichni chytří18:08:32 09.12.2016
Kdo připravuje soustředění? Kdo hlídá rozpočet? ...

Binter!?

A kdo hlídá Bintera? To je pro mě důležitějsí odpověď?

Jestli napíšeš, že VV nebo revizní komise, popukám se smíchy.
odpovědět 
   Re: všichni chytří19:21:49 09.12.2016
No právě. Téměř vše, co jsi vyjmenoval, je rozvrtané a špatně. Ne že by se Binter nesnažil, to mu nikdo nebere, ale je to z principu špatný přístup, takhle budovat sportovní lezení, kde na jedné straně je široká členský základna a na druhé špička opravdu dobře reprezentující, nejde. Celý systém je nastaven směrem k průměrnosti, na pohodu. Z tohohle nemůže kvalitní repre vzejít, protože na jedné straně chybí zázemí pro talenty a na druhé straně se nemá kdo postarat o jejich rozvoj. Takže tu máme masu průměrných samouků :-(
odpovědět 
 Re: všichni chytří18:44:59 09.12.2016
Trenér se nehodnotí podle toho, jak vede skupinu (oddíl), ale podle výsledků jednotlivců. Je rozdíl mezi oddílovým vedoucím a trenérem repre. Ten by měl umět najít talent, vychovat ho a prodat (to už má dělat management). Za utržené peníze se "nakoupí" sada nových talentů, z nichž trenér vychová další(ho) na prodej a tak stále dokola. Tak to funguje ve všech vrcholových sportovních disciplínách.
j.odpovědět 
  Re: všichni chytří19:34:18 09.12.2016
Odkud jsi spadnul? Manager, vychovat talent, prodat, najít další.....? Tohle není fotbal. :-)
odpovědět 
   Re: všichni chytří20:52:51 09.12.2016
...prodat ve smyslu mediálním. POkud toto svaz nepochopí, tak to stále bude pouze ten "oddíl se zájezdy". Proč ne... ale ne za naše prachy. Současný stav je taková slátanina.

Dříve reprezentovat v lezení znamenalo velké výstupy v cizině, kde naši nej (horo)lezci reprezentovali Č(S(S)R. POku se teď bavíme o čistě komerční záležitosti, jako je lezení na obtížnost na umělých stěnách, musí být i vedeno komerčně. Stav jsme pankáči, ale stejně budem na špici fungovat nebude. Všude samozřejmě existují vyjímky potvrzující pravidlo.
j.odpovědět 

 Vůbec 18:21:41 09.12.2016
Vůbec netuším co tady tento článek dělá a už vůbec nevím, co za vypovídácí hodnotu má toto sdělení od BB přinést? Jaké jsou pohnutky pisatele? Pokud chce dělat trenéra místo pana Bintera, pak bych tento článek, sice s těžkým srdcem, ale pochopil. BB se však od tohoto distancuje. Pokud je vnitřně nespokojený s výsledky reprezentace, může vše řešit (komentovat) s vedením horosvazu,případně nabídnout protikandidáta. Ale spíš se přikláním k názoru, že jde o osobní antipatie a v tom případě by si to měl pan BB s panem TB vyříkat mimo stránky Lezce  a nejlépe z očí do očí. Ta osbní rovina z toho článku jen srší.
Matejodpovědět 
 Re: Vůbec 18:26:09 09.12.2016
Souhlasím. Fakt to sem nepatří.
odpovědět 
 Re: Vůbec 18:31:25 09.12.2016
Taky tam BB píše, že možná lepší nikdo než TB. Aspoň dokud se nenabídne někdo schopnej.
Willhemodpovědět 
  Re: Vůbec 18:44:06 09.12.2016
Jenže varianta nikdo znamená, že se nic dít nebude. Třeba několik let. Oni ti mladíci vědí kolikrát jim TB poradil, třeba jen kdy a kde se mají rozlézt. Kolik hodin byl někde v hale a sledoval závody, zatímco ostatní si užívali klidu. Ale tohle ti musí vysvětlit někdo z repre nebo těch co se v závodech pohybují.
odpovědět 
   Re: Vůbec 18:53:55 09.12.2016
Na to, aby poradil, kde jsou WC, kde je izolace nebo kde budou spát je potřeba licence "A"? Pokud ne, tak místo Bintera může jezdit kdokoli. A na administrativu máme sekretariát.
odpovědět 
   Co by se stalo? 19:16:10 09.12.2016
Co by se stalo, kdyby tu na rok dva tři zmizela repre? Nic. 99 % toho, co se dělá pro repre, tedy nějaké plány, soustředění a výjezdy, je k ničemu. Těch pár typu Stráník nebo AO by si odjeli, co chtějí, ti stejně nemají s repre týmem nic společného, a u zbytku je úplně jedno, zda přiveze nebo nepřiveze poslední místa. Pokud se tu někdo vypracuje na výkonnost na finále SP/MS, nebude to díky současnému vedení.
odpovědět 

 výběrko na trenéra19:13:00 09.12.2016
Možná by stačilo jen vybrat trenéra veřejně... prostě výběrový řízení, nějaký parametry, nenapsaný na míru někomu konkrétnímu nebo pár osobám. umění trénovat lezce zatím nespočívá ve vlastnictví nějakých licencí nebo vysokých škol. pořád je zde hodně velká složka nehmatatelných faktorů, psychika a pohyb celého těla atd.
Honzaodpovědět 
 Re: výběrko na trenéra19:27:23 09.12.2016
Samotný trenér ti v tomto prostředí nepomůže. Aby jeho práce mohla mít výsledky, potřebuje k tomu i přiměřené prostředí. To znamená, že je potřeba změnit celý tým, který by se o tuto oblast staral. Jenže to jsem zpět u toho, o čem se tu již dlouho jen píše - volba šéfa komise na základě celkové vize a koncepce místo jeho dosazení kamarády na základě dobrých vztahů.
odpovědět 

 Co tě k tomu vede?21:31:49 09.12.2016
Mě by jen zajímalo, co tě k tomu Břéťo vede? Máš nějaké informace o tom jak to v repre chodí? Účastníš se nějakých SP, kde Binter shazuje svoje lidi? Arogance Tomáše je nebetyčná o tom žádná, kde ale bereš tu jistotu? Celý článek působí tak, že tě trápí, že repre obsazuje poslední místa. A Gabča se do semi dostala omylem?
 MartinKodpovědět 
 Re: Co tě k tomu vede?23:20:48 09.12.2016
Gabca v semi? Myslis Slovinsko (tam ani omylem) nebo historicky vysledek?
odpovědět 

 Blbci...21:59:37 09.12.2016
Čech neumí pochválit...jenom kritizovat a starat se o věci, kterým nerozumí.
odpovědět 
 Re: Blbci...22:14:57 09.12.2016
ok. Aby to tedy bylo spravedlivé - co z práce Tomáše Bintera bys pochválil? Já ho obdivuji za jeho nasazení, čas a námahu, se kterou se tomu věnuje. Myslím, že tomu dává opravdu hodně.
odpovědět 
 Re: Blbci...23:22:03 09.12.2016
Presne! Tomas odvadi vyjimecnou praci a jine nazory bych proste zakazal a okamzite bych za ne odebral karticku CHS!
odpovědět 
 Re: Blbci...23:22:53 09.12.2016
Jo a klidne Tomase pochval - uved to tu, at vime za co..
odpovědět 
  Re: Blbci...11:33:51 12.12.2016
myslel jsem to dobře, s Tomášem vycházím velmi dobře...byla to reakce, na ty komentáře co se tu objevují...
odpovědět 
   Re: Blbci...11:51:15 12.12.2016
Komentare hlasi nazory lidi na Tomase Bintera, ktere se zrejme neshoduji s tvym nazorem. Jiste je snadne to odbit "Cech umi jen nadavat". Touhle smesnou vetou muzes odbit jakoukoliv kritiku a hlavne tim rikas, "chval nebo drz hubu" - s takovou bysme porad byli sto let za opicema.

Proto jeste jednou, misto univerzalnich hloupych vykriku prispej do diskuze pozitivni kritikou, je-li to to co citis! Protoze mnoho lidi proste nic pozitivniho pri pohledu na jakym smerem kraci nase repre proste nenapada.

Takhle to totiz vyzniva pro Bintera dost smutne, kdyz i lide, kteri se ho zastavaji neumi rict co dela dobre..
odpovědět 

 Blbci...21:59:46 09.12.2016
Čech neumí pochválit...jenom kritizovat a starat se o věci, kterým nerozumí.
odpovědět 
 Re: Blbci...12:19:57 10.12.2016
...napsal Čech
odpovědět 

 Kdo je BB?22:16:16 09.12.2016
He he, dobře popisuješ trenéra, ale o sobě a o vztahu k Bitnerovi jsi nenapsal ani ň. Kdo jsi že máš takový přehled a s jistotou o ní píšeš? Rád si to přečtu, protože toho trenéra co měl tuším článek i v Montaně je hádam placený z ČHSa, kterého taky sponzoruji svým členským příspěvkem!
Neznalý poměrůodpovědět 
 Re: Kdo je BB?17:03:58 10.12.2016
on mel dokonce i clanek v Montane... hmmmmm
odpovědět 

 Binter je zlo 08:31:36 10.12.2016
Naprostý souhlas s článkem.
Jodpovědět 

 Kde nic není...11:49:24 10.12.2016
Článek asi celkem tne do živýho. Ale chtěl bych k tomu říct, že podobný stav je u nás i v mnoha jiných malých sportech kde se moc netočí prachy. Samozvaný činovníci co celej sport tak divně zabetonujou. "Reprezentanti" co si asi vlastně ani nejsou jistý jestli fakt chcou reprezentovat.. No těžko můžete po závodníkovi chtít, aby do lezení dal úplně všechno když se tím uživí jen pár nejlepších. Vsadit vše na jednu kartu je velký riziko a každej si to v dnešní době radši rozmyslí. Leda že by měl mimořádnou podporu ze strany rodiny a některý věci tak nemusel řešit. A argumentovat že třeba Tom Mrázek to tak udělal a vyšlo mu to? Mráza je dost specifickej případ a já zas mám ve svym okolí dost sportovců co ve 20ti neviděli nic jinýho než ten svůj sen no a dneska jsou na totálním sociálním dnu, páč jim to holt nevyšlo... V tenisu nebo golfu můžeš bejt uprostřed těch jejich žebříčků a uživíš se a zaopatříš do budoucna, ale lezení??
A ještě k trenérovi. Kdo tady vykřikuje že by se mělo udělat výběrko na novýho trenéra tak by měl zároveň taky vymyslet, z čeho se asi tak zaplatí!? Myslim že jednou z hlavních pohnutek TB že to dělá je že tam zuby nehty drží svýho syna, kterej je jinak zcela marnej. Ještě bych napsal jinej pravděpodobnej důvod, ale to by asi bylo na žalobu:-D
Krkovičkaodpovědět 
 Re: Kde nic není...17:17:16 10.12.2016
Binter jr. ale prece neni marnej. Jen na uplne kazdym zavodu zjistil, ze je nemocnej.
odpovědět 
 Re: Kde nic není...18:12:49 10.12.2016
Na tom co píšeš je určitě kus pravdy. Jen bych nesouhlasil se soudem Toma ml. Tom je kvalitní lezec, silnej jako prase. (Do této doby jsme byli přátelé a doufám, že to tak zůstane i po mém vystoupení proti TB). Osobně TB vlastně i obdivuji pro nasazení, kterým Tomovi prošlapává cestu, nicméně dle mého názoru mu tímto dělá jen medvědí službu.
Nechci se navážet do reprezentantů – mám na to svůj názor, psal jsem to v závěru.
• Tom – Tomáš ml.
• TB – Tomáš Binter st.
 BBodpovědět 
  Re: Kde nic není...19:28:00 10.12.2016
To já bych se zase do reprezentantů klidně navezl. Podporu ze strany svazu mají mít jen ti, kdo podávají výsledky. Ostatní ať si závodí za svoje prachy...
lkodpovědět 
   Re: Kde nic není...19:34:55 10.12.2016
Jenže opět jsme u toho, že lezci v repre za to nemohou, je opravdu zbytečné se do nich navážet, pouze využívají situace. Nedělají nic špatného, systém to umožňuje, sám jim účast v repre nabízí. Takže navážet se do reprezentantů je zbytečné. Jestli se chceš do někoho navážet, tak do toho, kdo z nich ty reprezentanty udělal a kdo dopustil, aby to dlouhodobě reprezentanti byli.
odpovědět 

 Tragédie13:29:10 10.12.2016
Zeptejme se na důležité vlastnosti trenéra. Určitě by to měl být aktivní pohyb pro hlubší pochopení lezeckého těla, TB nemůže čerpat z ničeho jiné než ze vzpomínek a z teorie. To v dnešní době nestačí. Stačí se podívat na německou reprezentaci. Dokážete si představit, že pan Binter zastává stejnou funkci jako Udo Neumann??? Viděli jste jeho přístup?? práce s celým tělem, mentální trénink a boulder + parkourové hry na rozvoj obratnosti...TB? k pláči. Trenér by měl být určitým vzorem pro své svěřence. O tom se nelze bavit. Není divu, že mu svěřenci nevěří a od toho se odráží výsledky, ono mu totiž není co věřit. Navrhuji výběrové řízení na nového trenéra reprezentace. VŠICHNI VÍME, ŽE KRITÉRIA NA TUTO POZICI SI STANOVIL SÁM BINTER A DO TÉTO FUNKCE SE SÁM NANOMINOVAL I ZVOLIL. To musí skončit. Jinak nelze z této bídy vybruslit.
Pavel Švientyodpovědět 
 Re: Tragédie14:29:51 10.12.2016
Ahoj,
myslím si že třeba Eliška Karešová nebo Helča Lipenská jsou dobré kandidátky na trenéra reprezentace.

Osobně jsem zažil ne úplně reprezentativní chování (v lidské rovině) pana Bintera na závodech v Imstu, včetně neprofesionální zpětné vazby mladým závodníkům po skončení závodů.

Nevím jak je to v současnosti, ale výběrko by nemusel být špatnej nápad.

Jan Čaj Šálekodpovědět 
  Re: Tragédie16:00:11 10.12.2016
Je to smutný ale dá se nad tím přemýšlet i tak, že spousta nespokojených musí být ticho kvůli jiným vazbám na ČHS. TB má pod drobnohledem na závodech všechny neoblíbence, zákulisních bojů a lidskou stránku věci spousta z nás také zaslechla. dosud asi nikdo nechtěl dávat sílu do odboje.
Mělo by se ale stoupat vzhůru. Někdo to píše výše - je to o celé sportovní komisi a o vedení svazu.
muset být tichoodpovědět 
   Re: Tragédie17:28:59 10.12.2016
Těch věcí je více. S některými nelze dělat nic, vyplývají z určité omezenosti většiny místních diskutérů, některé ze systému a některé by mohli vyřešit admini, pokud by chtěli, ale neděje se tak.

Jedna z věcí patřících do kategorie první a druhé, jsou útoky na Bintera. Ok, také nesouhlasím s tím, co se v závodním lezení děje. Ale nemsylím si, že by to byl úmysl nebo ziskuchtivost nebo něco podobného ze strany Bintery, před tím Svobodové. Jsem dokonce přesvědčen o tom, že měli dobrý úmysl a oba do toho dávali hodně nad rámec povinností. TB pořád dává. Nemyslím si, že by možnost pobýt ve skalách nebo nějaký teoretický zisk mohly vykompenzovat čas, který tomu TB věnuje. Ať už tréninku, nebo celkově péči o závody. Myslím si, že TB jedná dle svého nejlepšího uvážení a cílem je opravdu zlepšení. To, že tento způsob není to nejlepší, je už otázka jiná, asi jako pravice versus levice, republikáni proti demokratům. Lidé z obou táborů jsou přesvědčeni, že pravdu mají oni, že druhá strana je špatná. Na to má každý nárok a právo. A s tím souvisí ty útoky - řekl bych, že většina útoků je krátkozraká a omezená, od lidí, co vidí jen ta negativa a považují je za úmysl.


A tím se dostávám k bodu dvě - každý má nárok na svůj názor a svůj přístup, ale v politice rozhodnou o uplatnění přístupu voliči, zde je, bez ohledu na stav a situaci, stav nařízen a uměle udržován vedením ČHS. Proto tedy odpovědnost není na Binterovi, ale na tom, kdo mu to umožňuje, tedy vedení ČHS.

No a bod tři. Píšeš se tu, že se nevyjadřují závodníci nebo rodiče/trenéři. Tak hodně teoreticky se mohou lidí obávat odvetné reakce a případného "útisku" na závodech, třeba nemusí být uznán protest, o kterém rozhoduje rozhodčí dle vlastního uvážení, v krajním případě se může vyhrotit atmosféra v repre, nezbude místo v autě, někdo konflikty špatně snáší a raději by pak nikam nejel... ale nakolik je toto pravděpodobné, to nevím. Ale celkem určitě vím věc jednu - já bych sem pod svým jménem nepřispěl už jen proto, že bych nechtěl, aby zde bylo mé jméno spojováno s odpadem typu "Binter je šašek" a jinými osobními útoky. Psal jsem to hned na začátku ve 13:48. Dokud nebude zaručeno, že případná diskuze bude udržena v rámci základní slušnosti, nikdo tu pod svým jménem nenapíše. Dokud tedy nebude zaručeno, že se to nezvrhne v další žumpu, je marný jakýkoliv příspěvek. A to je otázka na adminy.

Za mne tedy přestaňte útočit na Bintera, ale požadujte vysvětlení a řešení od vedení ČHS, a volejme po kultivaci místních diskuzí, po kterých chceme nějaký rozumný výsledek.
odpovědět 
    Moderovaná diskuse17:42:50 10.12.2016
Ahoj, sám nesouhlasím s nucenou registrací před vložením komentáře, tak jsem nechal článek tak jak je.

Nicméně, jsem domluvenej se Standou, že pokud se to začne zvrhávat, tak bude diskuse moderována.

Zatím se dle mého názoru dost slušně daří udržet nezvyklou úrověň a těch pár výkřiků, že je někdo šašek(jedno jestli BB nebo TB nebo někdo jinej), bych neoznačil úplně za žumpu.

 BBodpovědět 
     Re: Moderovaná diskuse18:09:44 10.12.2016
Ono nejde ani tak o registraci, za deset minut ti napíšu deset příspěvků, každý s jinou registrací. Jde o to, aby bylo možné příspěvky propojit se skutečnými lidmi. Pokud bude chtít napsat hanlivý příspěvek někdo pod vlastním jménem, ok, ať tu je. Chápu, že si někdo může myslet, že TB je šašek. Ani nemám nic proti tomu, že se to tu zveřejní. Ale ať je možné posoudit okolnosti a udělat si vlastní názor. To bez identity pisatele není možné. A kromě toho by se odstranily i různé doměnky a informace typu "jedna paní povídala" nebo "mé kamarádce se prý stalo".

Jenže tu vidím dva problémy - první je moderace typu "mazání". Tedy pokud se objeví jakýkoliv příspěvek bez identifikace, tak ho ihned smazat. Je to v reálném čase vůbec proveditelné? A věc druhá - místní čtenáři. Zdejší zkratkovité myšlení a neschopnost posoudit věci z hlediska systému a v širších souvislostech zrovna podobné diskuzi nenahrává. Podle mne by bylo mnohem lepší vyvolat podobnou debatu na VH. Tedy předem oznámit úmysl a sezvat i závodníky a jejich zástupce, případně by svaz mohl udělat tuto debatu úplně samostatně. Tedy vedení, Binter a všichni zájemci. Jenže to by se muselo vedení zavázat k respektování výsledků této debaty a podniknutí patřičných kroků.

Takže když o tom tak přemýšlím, tak výzva k odstoupení bude mít nulový efekt, ale možná, že výzva k otevřené debatě mezi vedením a dotčenými by nějaký úspěch mít mohla, pokud by to byla forma otevřeného dopisu/výzvy, který by podepsalo dostatečné množství závodníků a jejich zástupců.
odpovědět 
      Re: Moderovaná diskuse19:43:20 10.12.2016
Aby to melo smysl, musi to byt symetricke. Tedy propojeni se skutecnymi jmeny musi byt nejen u hanlivych prispevku, ale take pochvalnych, kde lze "jedna pani povidala" aplikovat uplne stejne. Jinak by pak diskuze, jak je tu casto zvykem, odkracela smerem, ze anonymni rejpavy a klidne podnetny prispevek bude udupavan a bagatelizovan a na druhou stranu anonymnimu pochvalnemu nebo souhlasnemu prispevku bude davana vaha.
odpovědět 
       Re: Moderovaná diskuse19:46:29 10.12.2016
Však jsem také psal "měli by admini všechny nepodepsané nebo neidentifikovatelné (anonymní přezdívka není identifikace) komenty mazat. "

Tím je myšleno všechny, tedy negativní i pozitivní :-)
odpovědět 

 Stránky TBTraining19:42:44 10.12.2016
Tak jsem taky zavítal na ty slavné stránky... No a teda pan Binter... To je teda hodně špatný.

Ale četl jste někdo profily "závodníků"? Jako asi pohodový a fajn lidi, ale s takovýmhle materiálem neudělá nic ani sebelepší trenér... Nebo tam ten drajv a touhu po tom lízt naplno nevidím jenom já?
odpovědět 
 Re: Stránky TBTraining19:47:52 10.12.2016
A základní otázka tedy zní jak??? Co třeba "Proč tedy ti závodníci u TB jsou?"
odpovědět 
  Re: Stránky TBTraining19:48:54 10.12.2016
Otázka zní proč radši nedělaj něco co je bude bavit a naplňovat.
odpovědět 
  Re: Stránky TBTraining20:14:23 10.12.2016
Jestli něco umí TB dobře, pak je to manipulovat s lidmi. Nejlépe s mladými - přes city a emoce jdou za ním jako ovce.
odpovědět 
   Re: Stránky TBTraining22:31:51 10.12.2016
....TB umí manipulovat s lidmi nejen přes city,

.. ale i přes aroganci, represe a navození strachu.

A co se týká jeho schopností trenovat lezce? TB nepochopil o co v lezení jde. A pokud bude praktikovat svuj styl treninku budou jeho svěřenci mít pořád stejný vzorec výkonosti. U mladých relativně rychlý nástup výkonosti a potom už jen propad popř. stagnace. V horším případě nemoci a úrazy z přetížení.
Jsou nám potřeba reprezentanti kteří mají vrchol výkonnosti v 16 letech a pak jdou do kopru? Nebo reprezentant léta jezdící pro špatné umístění?
Ale já vidím hlavní problém v celém systému který TB nastavil. Od trapné "A" trenerské licence přes komisi kterou si sestavil tak aby v ní neměl žádného oponenta až po rozdávání disciplínárních trestů reprezentantům s tím že obchází disciplinární komisi.
Tomáše Bintera st. vidím přes jeho snaživost a plné nasazení pro lezení bohužel jako největší překážku pro rozvoj soutěžního lezení u nás.
LRHodpovědět 
    Re: Stránky TBTraining00:49:24 11.12.2016
Jóó Libore, budeš asi to místo trenéra vzít nejspíš Ty...
odpovědět 
 Re: Stránky TBTraining21:26:01 10.12.2016
já to teda moc nesleduju, ale podle výčtu úspěchů co na těch stránkách uvádí, to nevypadá špatně. ale jak říkám nesleduju to. každý má své slabší silnější období, třeba jsou ted na té vlně slabšího období, to máme každý v životě. ale je pravda, že jeho pověst je mezi lezci známá...tak kdo ví jak to je doopravdy. to by museli říct lezci, které trénuje
honza k.odpovědět 
  Re: Stránky TBTraining21:46:47 10.12.2016
To jsou bohužel ty ovce, které bečí na povel a ty nic neřeknou. Mnohem zajímavější je vyzpovídat ty co už netrénuje.
odpovědět 
   Re: Stránky TBTraining22:49:15 10.12.2016
...nebo lidi, které verbuje zajímavými praktikami ne nepodobnými těm z minulého režimu.
odpovědět 
  Re: Stránky TBTraining01:45:47 11.12.2016
Nez nejakej podivnej vycet uspechu uvedenych na strankach (mam za to, ze tam jsou uvedene veci, jejichz strujcem neni Binter) je lepsi zkouknout vysledky jeho ovecek za posledni rok.
odpovědět 
   Re: Stránky TBTraining10:17:24 11.12.2016
Tady je jeden největší problém Tomáš Binter si z toho udělal rodinou "firmu" na výlety a k tomu "okrajově" na závody kde se hraje o první místa od konce.A jak je vidět ČHS výsledky našich repre vyhovuju no a komu ne, tak z kola ven.
odpovědět 
    Re: Stránky TBTraining11:34:09 11.12.2016
Bohužel, tento stav vyhovuje naprosté většině lidí v ázvodním lezení a repre, kromě několika opravdu dobrých jedinců. Proč? Protože mají lezení a repre jako zábavu, nejde jim o výkony, ale o ty výlety. Pokud by svaz šel po výkonu, 95 % současné repre by si ani neškrtlo. Takže je jendodušší a pro většinu přijatelnější umlčet a znechutit těch pár dobrých, než začít makat a opravdu trénovat, aby výkon odpovídal dnešní konkurenci. Pravda ovše je, že se nabízí otázka, proč by to v dnešních podmínkách někdo dělal. Prestiž nulová, ohodnocení nulové, podmínky žádné, zázemí žádné... Takže proto může vládnout Binter a proto máme repre, jakou máme. Až se vymění celé vedení závodního lezení, bude to třeba jiné. Ale s tím, co tam je teď, je šance minimální. A to nemluvím o tom, že bude muset dorůst nová generace závodníků. Pokud se neobjeví alespoň nějaká naděje na změnu, bude znechuceno a odrazeno i těch pár nadějných, co je v dnešní U14.
odpovědět 

 samy kecy16:43:35 11.12.2016
jako vzdy na lezci, krome jednoho konkretniho navrhu jenom hovna. Nepamatuji si, ze by se v minulosti  nekdo takle intenzivne venoval cele repre. Neumim posoudit kvalitu treningu, ale jiste lepsi nez 90% komentaru!
jiny tomasodpovědět 
 Re: samy kecy16:46:39 11.12.2016
Milý Tomáši! Vypadá to, že jsi se vším spokojený. Gratuluju Ti, ČHS v Tobě našel ideálního člena! A nyní nech nás ostatní, abychom zde mohli pořešit co se nám zdá už trochu chucpe...
netomášodpovědět 
  Re: samy kecy18:10:19 11.12.2016
vubec jsem nepochopil v cem to vase reseni je, jenom TB tahate v h****ch, diskuze jako vzdy na lezci. Najde se tedy nekdo jiny, lepsi? Zatim mi to spise pripada jako marne povzdechy zavistivych hlupacku!
jtodpovědět 
   Re: samy kecy18:51:50 11.12.2016
Ano, najde. A pokud ne, tak to přeci nevadí, Binter by tam zůstal, ne? Takže čemu by vadila volba místo dosazení? Napiš jeden jediný důvod. Ok, Binter to dělá nejlépe, můžeš si to myslet. Ale tato debata není o Binterovi, ale o tom, jakým způsobem je závodní lezení řízeno. Takže proč je lepší předsedu komise dosadit, místo aby si ho ti, kterých se závodní lezení týká, mohli sami zvolit?
odpovědět 
   Re: samy kecy21:28:01 11.12.2016
Mame trenera, ktery se tomu dle tebe poradne venuje a zaroven take mame historicky nejhorsi vysledky. Rozhodne neplati neco lepsi nez nic v situaci, kdy to neco je ku skode..
odpovědět 
   Re: samy kecy21:29:02 11.12.2016
Co by ti zavistivi hlupacci meli zavidet?
odpovědět 

 -18:54:48 11.12.2016
Snaha mnohých diskutujících personifikovat komplexní problém českého závodního lezení do jedné osoby mi přijde úsměvná. České závodní lezení je na tom bídně – může za to ďábel Binter. Pojďme najít mesiaše, on to všechno vyřeší. To je jako říkat, že úspěšnost českého fotbalu závisí na českém fotbalovém reprezentačním trenérovi, úspěšnost české cyklistiky na cyklistickém repretrenérovi atp. Očividný nesmysl. Stejně jako repretrenér fotbalu neudělá z nějakého nagelovaného borečka Ronalada, tak repre trenér lezení neudělá z „8a“ lezce „9a“, což je potřebná výkonost pro umisťování se v přední části startovního pole. Zásadní problém není v trenérovi reprezentace, ale v tréninku na úrovni klubů a samotných lezců.     
Jiriodpovědět 
 Re: -19:07:44 11.12.2016
Nemáš pravdu. Trenér sice takového lezce neudělá, to musí lezec sám, trenér mu k tomu může maximálně pomoci, ale Binter má ze své pozice na starost nejen ten trénink, ale celkově prostředí celého závodního lezení od děcek až po dospělé. A ačkoliv není v jeho moci udělat super lezce, je v jeho moci, a bohužel se to děje, takové lezce odradit a demotivovat. A samozřejmě, když už píšeš o tréninku na úrovni klubů a samotných lezců, tak právě pozice, kterou Binter zastává, by měla být odpovědná za podmínky, které ty kluby a lezci budou mít. A ty nejsou. Nejen tréninkové, ale ani závodní, kdy je zde špatně celá koncepce od dětí až po dospělé - chybí podpora regionálních závodů pro nevýkonnostní lezce, závody nejvyšší kategorie jsou mixem trénujícíh i amatérů, protože chybí rozdělení první a druhá liga s motivací postoupit výše...

Takže proto Binter.
odpovědět 
 Personifikace versus systémová chyba19:31:22 11.12.2016
A,
hlavní chyba je v tom, že o soutěžním lezení rozhodují i lidi, kterým je soutěžní lezení úplně ukradené. Rozhodují totiž svými hlasy na valné hromadě kdo bude ve VV Čhs

B,
další chybou je, že VV Čhs složený i z lidí kterým je soutěžení ukradené určje kdo bude přeseda komise soutěžního lezení.

C,
následující chybou je, že takový předseda komise soutěžního lezení si muže sestavit komisi jen z takových lidí kteří mu jdou na ruku.

D,
VV potažmo i předseda komise soutěžního lezení v podstatě nejsou nikomu zodpovědni za svou práci

E,
no a potom už může jit jedna chyba za druhou
zkráceně řečeno " pilnej blbec horší než kontrola z finančáku"

Zastoupení soutěžních lezců na VH je oproti nesoutěžních je malé a tak mohou jen těžce prosazovat své zástupce do VV a když už se jim tam nějaký ten soutěžení nakloněný zastupce podaří dosadit, tak je opět čsto přehlasován ve VV nesoutěžními členy VV.

Pro soutěžní lezení je to velice špatná situace když o něm rozhoduje někdo komu je soutěžení ukradené.

Neuvedl jsem žádné jméno. Uvedl jsem dost chyb proč naše soutěžní lezení nefunguje, tak jak mělo. A proč jeden člověk v podobě předsedy soutěžního lezení může bez ohledu na samotné soutěžní lezce určit kam bude po dobu jeho "vládnutí soutěžení směřovat. A samotní soutěžáci mohou bohužel jen přihlížet.

Je na čase tenhle systém změnit!!!
LRHodpovědět 
  Re: Personifikace versus systémová chyba22:47:15 11.12.2016
Akorát že to nejsou chyby, ale vlastnosti systému. Proč by spolek klasiků mělo zajímat soutěžní lezení?
honzaodpovědět 
   Re: Personifikace versus systémová chyba22:52:40 11.12.2016
Podle koho ci podle jake stanovy je CHS spolek klasiku?
odpovědět 
    Re: Personifikace versus systémová chyba11:15:38 16.12.2016
Podle struktury zájmů členský základny, váženo počtem, nikoliv hlasitostí v diskusi na lezci.

A motivace k provozování závodní činnosti jsou imho prachy z eráru.
honzaodpovědět 
     Re: Personifikace versus systémová chyba11:54:23 16.12.2016
Takze nikde. Jen v domnenkach..
A navic dle tveho vykladu spolek trpi silnou schizofrenii. Vubec je to nezajima, presto se tomu venuji, smeruji tam nejake ty finance, dokonce na to maji lidi, vyuzivaji to jako dost znacnou cast naplne do jejich rocenek a dokonce si k tomu zalozili spratelene s.r.o. :)
odpovědět 
      Re: Personifikace versus systémová chyba14:50:53 16.12.2016
Já netvrdím, že lezení není sport. Sportovní lezení je samozřejmě sport jak řemen, to mi vůbec nemusíš vyvracet.

A moje domněnka ohledně toho, že svaz je plnej klasiků, je postavená na výsledcích VH, který v podstatě konzervujou status quo. A jakej je status quo? "Zájmy klasiků" - tedy přejišťování, nějaký to školení, knihovna, nově teď zajímavý pojištění - jedou tak nějak setrvačností a vše celkem funguje.

Zájmy sportovců? Tak na ty sere pes a sami sportovci si na to zde v diskusích pořád stěžujou. A když už jsme u toho - za svou remcavou pasivitu, kterou sportovci tady na lezci předváděj, si ty sračky plně zasluhujou. Jen houšť, Bintera na ně!

Nebo jakým způsobem jako ČHS reflektuje zájmy sportovců?

Ad "schizofrenní" sportovní činnost "klasického" spolku: podle mě minimum, aby to neohrozilo příjem dotací. Tedy prachy, žádná schizofrenie.
honzaodpovědět 
       Re: Personifikace versus systémová chyba14:57:43 16.12.2016
Ty rad zaviras oci vuci vecem, ktere ti nevyhovuji, co?
odpovědět 
        Re: Personifikace versus systémová chyba17:24:17 16.12.2016
S tím zavíráním očí - nevím, je to možný. Ale nijak to nesouvisí se soutěžním lezením ani s ČHS. Nemám žádnej vztah k soutěžnímu lezení (spíš tady jen tak kafrám, stejně jako všichni ostatní) a ČHS jsem členem, ale čistě účelově. Věci tak jak jsou mi v podstatě vyhovujou. Vč. Bintera, nákupu mrtvejch duší a jánevímještě jakejch nešvarů. Nevím, před čím bych měl zavírat oči.
honzaodpovědět 
         Re: Personifikace versus systémová chyba18:58:53 16.12.2016
Takže klasicky "účel světí prostředky"? Pokud budeš zaměstnacem firmy, která bude nepoctivá, bude okrádat zákazníky a šidit na daních, tak budeš tam spokojený a nebudeš vidět žádný problém, jen proto, že budeš mít vysoký plat a dobrou pracovní dobu?

Co třeba nemocnice? Budeš spokojený člen personálu s dobrým platem v nemocnici, kde management šetří na léčbě, vykazuje výkony, které nebyly realizovány a lidem se kvůli tomu nedostává péče, na kterou mají nárok?

Samozřejmě pro určitou skupinu členů je fungování ČHS velmi výhodné, ale právě toto parazitování skalních lezců na sportovcích jen proto, že je jich méně, je to, co se tu kritizuje. Takže vlastně děkuji za tvůj příspěvěk, ukázal hloupost a ubohost současného stavu (a také určité části členů ČHS) v plné šíři.
odpovědět 
          Re: Personifikace versus systémová chyba09:14:19 17.12.2016
Účel světí prostředky - v případě ČHS bch to tak bral.

Proč se ptáš na takový divný věci? Odpověď na obě tvý manipulativní otázky zní ano.

To se tu kritizuje? Měl jsem dojem, že se tu kritizuje Binter. Řekl bych, že fungování je výhodné pro valnou část členů - proto to taky tak funguje.

Jsem rád, že jsem ti rozšířil obzory.
honzaodpovědět 
           Re: Personifikace versus systémová chyba16:24:59 17.12.2016
Tak to jsi měl dojem špatný.
odpovědět 
       Re: Personifikace versus systémová chyba15:21:46 16.12.2016
To je roztomilé, jak jsi vedle a jak se tu ptáš kolem dokola na věci, které tu byly už mnohokrát vysvětleny a napsány :-)
odpovědět 
     Klasika vs Sport12:10:12 16.12.2016
Víš, co se mi tu na tobě podobným líbí nejvíce? Ty řeči o tom, jak lezení není sport, jak je to životní styl, vyznávání hodnot, příroda... a pak tady učůráváte z toho, jak je AO nominovám na Sportovce roku a žebráte o hlasy.
odpovědět 
      Re: Klasika vs Sport12:25:42 16.12.2016
Já teda nejsem honza, ale kde bereš tu jistotu, že zrovna tady ten honza učurává z AO a žebrá o hlasy na sportovce roku? To se mi na tobě podobným opravdu, ale o-pra-vdu líbí, tohleto sebevědomě zjednodušující vidění všech, co vyskakujou skrze komentáře na monitoru.
odpovědět 
       Re: Klasika vs Sport13:57:13 16.12.2016
Máš pravdu, ale beru to obecně. Že výjimky mohou být, o tom nepochybuji. Ale když denně mluvím s mnoha lidmi z oblasti lezení, tak jako celek je to relativně homogenní.
odpovědět 
       Re: Klasika vs Sport10:02:21 17.12.2016
Tak o sebevedomne zjednosujici pohledy muzes videt i u vyroku honzy :). Hlavne kdyz tvrdi neco, co CHS nedela a ani se k tomu nikde nehlasi resp. investuje zdroje do opaku..
odpovědět 
   Re: Personifikace versus systémová chyba22:58:15 11.12.2016
A proč spolek klasiků dobrovolně a aktivně zastřešuje lezení jako sport, má reprezentaci, repre trenéra, investuje do závodů ČP/MR... ???
odpovědět 
 Re: -19:33:12 11.12.2016
Omyl závodní lezení na tom je super. Máme Adama Ondru, Stráníka, v nedávné minulosti sourozence Hrozovi. Co víc za úspěchy chcete?
Kazí to snad jen neúspěchy ČHS se na tom podílet, ale lépe na tom zřejmě roky nebo možné desítky let nebudeme.
Hadrburgodpovědět 
  Re: -21:34:34 11.12.2016
a
odpovědět 
 Re: -21:33:54 11.12.2016
Usmevne spise je slyset jen to co chci slyset, i kdyz to vlastne nezazniva. Zadna personifikace zla se nekona nebo se maximalne kona v tve hlave..

Mimochodem, nase lezeni na tom neni tak spatne - Adam Ondra, Martin Stranik, Jakub Konecny jsou myslim docela dobri, akorat toho nemaji pramoc spolecneho s TB.
odpovědět 
  Re: -22:44:57 11.12.2016
Oni nemají nic společného ani s ČHS. Opět lze jen zopakovat, že tu neřešíme občasného samorosta založeného na náhodě, ale systematický přístup k určitému sportovnímu odvětví. Jinak bys mohl závodní lezení jako takové zrušit, lidi jako AO nebo MS se bez toho obejdou. Ale pokud už tu je, mělo by být k něčemu.
odpovědět 
 Re: -23:42:01 11.12.2016
Také si myslím, že české závodní lezení je na tom momentálně relativně dobře. Šlo mi o to vyjádřit názor, že výměna reprezentačního trenéra ničemu zásadnímu nepomůže. Článek chápu jako kritiku faktu, že kromě borců jako Adam, Martin jezdí na světové poháry závodníci trvale se umisťující na zadních pozicích. Je potřeba si položit zásadní otázky na úrovni českého závodního lezení jako celku. Lezení na stěně je už bohužel vrcholový sport! Pokud chceme úspěšné vrcholové sportovce, je potřeba talentovaným jedincům vytvořit podmínky tak jako v jiných sportech, tzn. platit je za to, že trénují. Nelze si lhát do kapsy, že náš „systém“ vytvořený nějakým geniálním trenérem reprezentace bude produkovat jedince typu Martina Stráníka, který je schopen pracovat a přitom se ještě umisťovat na vrcholných akcích. Anebo si řekneme, že toutou cestou jít nechceme a budeme tak nějak „podporovat“ borce, kteří se náhodně vynoří jako je např. Jakub Konečný a doufat, že to přes naší malou podporu chvilku vydrží a udělají nějaký výsledek – pak ale nemůžeme očekávat, že budeme mít další 3, 4 lidi schopné časem se propracovat do první poloviny čím dál profesionálnějšího závodního pole.
Jiriodpovědět 
  Re: -09:34:07 12.12.2016
Jenže Binter není jen reprezentační trenér, ale peávě šéf celé komise sportovního lezení, který právě nastavuje to prostředí. Od výběru do repre až po systém závodů.

Takže zda dělá, nebo nedělá repre trenéra je úplně jedno. Je to jen pro zoufalce, co si neumí najít jiného. Ti nejlepší by s ním stejěn do styku nepřišli. Takže to vůbec není o pozici repre trenéra. Ale Binter má na starosti celou organizaci závodního sportu, domluvu se stěnami, systém závodů, stanovení podmínek pro repre... A to je to, kde škodí. Ne na pozici trenéra, ale tím, jaká atmosféra a jaké podmínky zde díky němu vznikly. Je to demotivující a ty nejlepší to odrazuje, místo aby je to hnalo dopředu. A řada lidí toho nechá právě proto, že je to za současných podmínek nebaví. Takže promiň, ale se svým názorem jsi mimo, podstatě problému a celkově závodnímu lezení jako vrcholovému sportu nerozumíš.
odpovědět 

 Můj názor21:26:41 11.12.2016
Tento článek beru ne jako útok na TB, ale snahu o změnu. I já vnímám situaci v této oblasti, tj. v závodním lezení, ne dobrou – diplomaticky řečeno. Na rozdíl od mnohých diskutujících jsem rád, že BB tuto otázku otevřel. Jestli je Lezec to pravé místo, je věc druhá, ale snad tato diskuse dolehne k těm kompetentním. Jsme v situaci, kdy máme nejlepšího závodního lezce na světě – mistra světa, máme lezce, který je nejen závodní sportovní lezec, ale je i jeden z nejlepších skalních sportovních lezců, lezec, jež dokázal přelézt skalní projekty sportovní, ale i jednu z nejtěžších BW světa - AO. Máme i  jednoho z nejlepších lezců na rychlost - LH. V boulderingu AO sekunduje i MS. AO má svého trenéra, LH má asi také svého trenéra, nebo trénuje sám a nevím, že by MS využíval služeb svazového trenéra. Závodní lezení nepotřebuje trenéra, lezení potřebuje managera. Potřebuje někoho, kdo toto dokáže „prodat“. Potřebujeme někoho, jako je Hamza v biatlonu. Někoho, kdo na to všechno sežene krom jiného – peníze. Je to na zamyšlení, ale třeba je to cesta. Cesta tréninkových skupin, trenérů jednotlivců. Kdy budou vytvořena jasná kritéria reprezentace a svaz bude platit přímo lezcům, jejich managerům či trenérským skupinám – podle výsledků. Berte to jako jeden z názorů.
 vlsaodpovědět 
 Re: Můj názor21:50:54 11.12.2016
Ahoj. Mám známého který byl nedávno na výběrovém řízení do ČHS na jedno uvolněné místo.Při pohovoru se dostalo i na soutěžní lezení,když ten známý řekl co by se mohlo v tomto udělat ( podotýkám že se soutěžním lezením nějaké zkušenosti má) bylo mu vesměs vysvětleno že nemá šanci nic změnit že o tom rozhoduje ....... a ten nebo ty nic měnit nebudou že to tam je tak zavedené a je to. A tak to je asi se vším v ČHS.
odpovědět 
 Re: Můj názor21:55:18 11.12.2016
Ahoj. Mám známého který byl nedávno na výběrovém řízení do ČHS na jedno uvolněné místo.Při pohovoru se dostalo i na soutěžní lezení,když ten známý řekl co by se mohlo v tomto udělat ( podotýkám že se soutěžním lezením nějaké zkušenosti má) bylo mu vesměs vysvětleno že nemá šanci nic změnit že o tom rozhoduje ....... a ten nebo ty nic měnit nebudou že to tam je tak zavedené a je to. A tak to je asi se vším v ČHS.
odpovědět 
  Re: Můj názor23:59:28 11.12.2016
To si opravdu někdo myslí, že tenhle článek, potažmo diskuze, k něčemu bude? To je, jak kdybych si myslel, že Miloš Zeman odstoupí na základě diskuze na Novinkách. V rozhovoru v letošní Montaně TB hned v první větě říká, že diskuze na Lezci od roku 2011 nečte (a ani se nedivím). Kdyby si to autor článku přečetl (nebo přečetl pořádně), mohl si ušetřit čas.
Nějak u nás panuje utkvělá představa, že musíme pořád ze všech sportů vozit placky. Z fotbalu, hokeje, atletiky, lyžování... A teď do toho i z lezení. V zemi, která má oněco víc obyvatel než New York to prostě není možný. Je úžasný, že máme marťana, co se pokouší vylézt 9c.
Čímž netvrdím, že TB je super trenér, to nehodlám hodnotit. Jen mi přijde, že tu spíš většině lidí leží v žaludku on, než výsledky repre.
Jéňaodpovědět 
   Re: Můj názor00:20:41 12.12.2016
No a co? Pokud je to podle tebe zbytečné, tak proč se tím vzrušuješ? Asi naprostá většina lidí tuší, že na základě výzvy na Lezci to Binter nesloží. Ale to přeci není důvod k tomu, aby tu lidé podobnou věc nemohli zveřejnit nebo tom diskutovat.

Jo a s tím zbytkeme jsi také mimo - jsou země, které mají obyvatel mnohem méně, než ČR, přesto jsou celkově mnohem úspěšnější. Slovinci mají kolik? Přes dva miliony? To je 5x méně, než ČR. A podívej se, kolik závodníků mají po celém startovním poli a bedně. Rakousko má 8 mega a také je úspěšnější.

Samozřejmě, podpora u nás nikdy nebude taková, jako třeba ve Slovinsku, ale nezkoušej neúspěchy svádět na malý počet obyvatel. A kromě toho se tu neřeší málo medailí, ale to, že v repre vůbec podobní neschopáci jsou (nemají-li na víc, vůbec v repre nemají být), a že tu chybí rozumné zázemí pro rozvoj.
odpovědět 
    Re: Můj názor05:13:39 12.12.2016
Plky,plky,plky...Těším se,že tu uvidím po další VH ČHS fotky stovek demonstrantů s transparenty "ODVOLAT BINTERA"!Či spíše nějaké fajné podefenestrační!Nebo neuvidím???:-)))
odpovědět 
     Re: Můj názor08:24:37 12.12.2016
Proc ti vadi, ze lide maji jiny nazor nez ty a neboji se ho zverejnovat?
odpovědět 
      Re: Můj názor08:58:13 12.12.2016
Mně nevadí,mě naopak baví!:-)))
odpovědět 
    Re: Můj názor08:07:25 12.12.2016
No jasně, že nejde úplně o to, kolik nás je, ale o priority, čili o peníze. U Rakušáků a Slovinců jsou to jasně hory - lyže a tak. Ale kolik znáš rakouskejch atletů? Fotbalisti, hokejisti? U nás toho prostě máme moc a ještě jsou všichni naštvaný, že z olympiády vezem jen 8 placek a ne 20.Fotbal sleduje i ten, kdo ho nikdy nehrál, lezení nesleduje ani většina lezců. Až Adam přiveze tu zlatou z olympiády, pak se možná něco změní. A jestli chce Adam našemu závodnímu lezení opravdu pomoct, nechá se předělat na krásnou blondýnu. Nebo aspoň krásnýho blonďáka.
Jéňaodpovědět 
     Re: Můj názor09:38:10 12.12.2016
Ne nutně musí jít o peníze. Naopak, o ty jít nemusí. Stačí schopnost domluvy a komunikace, lepší domluva s provozovateli stěn, jiné nastavení závodů (minimálně zavedení výkonnostních tříd) a jiné nastavení podmínek pro repre (ne, systém "kdo přijde na závody, má repre jistou, protože postupují do repre první 4, ale startují jen 3 závodníci" není správný) a podobně. Opravdu to není o dalších penězích, ale o komunikaci, nastavení motivačního a konkurenčního prostředí a efektivním využívání financí stávajících.
odpovědět 
      Re: Můj názor18:56:28 12.12.2016
Čenu se divíte, sekat se může (pro to nejsem rád), ale ČHS rozhodla,konečně se může na panťáku offíkó maglajzovat, (za to jsem rád) a no a že si Binter udělal ze závodů soukromou cestovku ( no možná teď už ne, ale dva roky zpět to už bylo do očí "blijící") za to nesjem rád.Jen někdo by mohl našemu trenérovy říc, že se opravdu závody počítají od prvního místa a ne od posledního, no když je někdo pořád poslední, tak snad by už neměl na závody jezdit a on jizdí....kdo ??
odpovědět 
       Re: Můj názor15:30:01 14.12.2016
Kde jsi vzal, že sekat se může?
odpovědět 
        Re: Můj názor14:57:27 15.12.2016
Místopředseda seká a nic se neděje. Tak ať někdo říká, že se to nemůže.
odpovědět 
         Re: Můj názor16:07:15 15.12.2016
Nebyl podán žádný důkaz, že by místopředseda sekal. Přiznal se ke kartáčování a za to byl napomenut. Existuje skupina lidí, kteří se domnívají, že sekal, ale domněnky nejsou důkaz.
odpovědět 
          Re: Můj názor09:24:45 16.12.2016
Ano video nebo fotku s majzlíkem nikdo nedodá.. Chápu, že tvrzení někoho jiného není důkaz a vysekané chyty také ne. Je to to stejné jako s TB - web není jeho, nelze mu ta slova vkládat do úst.. Přesně pro toto chování může jít Svaz do hajzlu..
odpovědět 
          Re: Můj názor11:58:31 16.12.2016
Bylo ukazano dost fotek se vzniklym dilem, vypovedelo dost lidi i z okruhu Petra Resche...
Jasne primy dukaz nemas, ale neprimych je mnoho. Z nejakeho duvodu byly prehlizeny. A to ze nekdo neco neoznaci za dukaz, jeste nemusi znamenat, ze to dukaz neni ;)
odpovědět 
           Re: Můj názor13:21:21 16.12.2016
Jediné co nelze zpochybnit je, že byla skála nějakým způsobem manipulovaná, ale nešlo prokázat kdo to udělal a jak přesně. Předpokládám, že západočeská OVK dodala k disciplinárnímu řizení všechny důkazy, které sehnala, leč nebyly dostatečné a kdyby se Rešík nepřiznal ke kartáčování, nemohla by ho odsoudit za nic.

Ať už je to jak chce, nevyplývá z výsledků celého řízení, že by se snad mohlo sekat, jak se tvrdí na začátku téhle větve diskuze.
Stejně není pravda, že by ČHS povolil maglajz na Panťáku. To povolila po mnoha letech návrhů od ČHS ochrana přírody. Povolit MG na Panťáku navrhoval už ČHS za předsedování Aleny Čepelkové. Tenkrát to od OP akceptováno nebylo, teď už ano.

Prostě se tu míchají dojmy a pojmy a dělají se z toho závěry.
odpovědět 
            Re: Můj názor15:27:33 16.12.2016
Opakuji výsledek pokusu provedého na Žihli - běžný drátěný kartáč neudělá z naprostou většinou žihelské žuly vůbec nic. Myslím tím "štětiny" drátěného kartáče. P. Resch a spol. používají tento kartáč: http://1url.cz/UtBFn
Jeho kovovým koncem lze srážet krystaly, hornina změní texturu i barvu. Přesto nelze vysvětlit vznik některých chytů pouze tímto způsobem.
Dalším tématem je umělá modelace chytů v tom nepevném podílu žihelské žuly - prakticky se dají vyškrábat a vylepit kdekoli a jedná se i bouldry oceněné při výstupech roku.
Návštěva Žihle přesvědčila mnohé skeptiky ohledně plošné manipulace se skálou ke změně názoru a jsou zajedno s OVK Západní Čechy, že čeho je moc, toho je prostě příliš. Disciplinární řízení je takové slovíčkaření s "přílišným použitím kartáčů" - tady je už fakt jedno, jestli vezmete do ruky šroubovák nebo kartáč. Kartáčem hlavně neupravujete zadní svislou stranu chytu a přesně takové chyty na Žihli jsou a je jich tam 6 půlek. I když P. Resch v Montaně používá manipulativní fotku se zamešeným balvanem (dost nešťastně, protože ukazuje OP, co vlastně myslí tím čištěním a šílených bryologů a bryofilů už je taky dost), tak v r. 2004, kdy některé bouldry vznikly, tam žádné stopy po "čištění kartáči" nebyly a ani nebylo nutné něco podobného vytvářet. Normální bouldrista nepotřebuje vytvářet bouldry tam, kde je příroda nenabízí. Není totiž pod tlakem sponzorů, lidiček a zbytnělého ega.
Omlouvám se, že tu odbíhám od tématu, ale je to jedna banda a kdo se podívá na stránky souteznilezeni.cz, tak ví, kdo odpovídá za výkonnostní sport. K trenérovi se vyjádřím někdy jindy. Zatím počítám do 1000 a přemýšlím.
Bídaodpovědět 
            Re: Můj názor16:39:23 16.12.2016
Pojmy a dojmy se michaji take tak trochu tobe.. Disciplinarni rizeni neni soud a tedy rozhodnou-li se komise, ze neco bude prehlizet, nic s tim nenadelas (viz zminovane hlasy lidi, kteri na Padani pomahali, ci fotky). A ani se nedockas vysvetleni (precti si zapis, hlavne o odvolani).
Davat pak v takove situaci rozhodnuti disciplinarniho rizeni stejnou vahu jako soudu (o co se tu zrejme snazis retorikou o "nedostatecnosti" dukazu) je smesne..
odpovědět 
             Re: Můj názor19:29:05 16.12.2016
Omyl. Já se tu snažím vyvrátit tvrzení na začátku této větve, že ČHS řekl, že se smí sekat. Není to pravda, nic takového neřekl. DK Resche napomenula, to přece není schválení jeho činnosti na Žihli.

Že to někdo s myslí ovlivněnou neustálým čicháním polyvinylchloridu nepovažuje za dostatečné je zase jiná otázka.
odpovědět 
              Re: Můj názor10:00:14 17.12.2016
Sekat se smí, nesmí se tlačit na kartáč.
.odpovědět 
              Re: Můj názor10:32:30 17.12.2016
Mám pocit, že ty tvoje tvrzení a výklady mají stejnou váhu jako ta poslední věta, která není ničím jiným než pouhou domněnkou a trapnou diskuzní praktikou.

Je to celé o výkladu, který se ti zrovna hodí. Celá tvá argumentace by měla smyslu, kdyby disc. řízení bylo na úrovni soudu (Takto sporná věc by jistě měla být řešena trochu profesionálněji než jak to pojala disc. komise). Jinak z toho nelze dělat závěry, které z toho děláš.. Každopádně jakási podmínka pro jednoho z nejvyšších činovníků ČHS, který by spíše svým konáním měl jít všem členům příkladem a která nemá vůbec žádného důsledku, nic neznamená. Největší dopad té podmínky je, že se bere do úst k utišení nesouhlasných hlasů (např. k argumentaci, kterou tu děláš ty). Pro mnoho lidi je tato podmínka spíše výsměchem a velmi neadekvátní reakcí. Proto např. nastalo i odvolaní vrcholové komise, které bylo řešeno velmi laxně a úsečně a nedočkalo se žádného vysvětlení..

Zbytek je víceméně slovíčkaření. Pro někoho podmínka == zákaz (asi pro tebe). Někomu to zase posílá vzkaz, že když svým konáním provede změny jako se provedly na kamenech na Žihelsku a se značným sebepřesvědčením prohlásí, že šlo jen o čištění, vlastně se v důsledku vůbec nic nestane.
odpovědět 
               Re: Můj názor10:37:13 17.12.2016
Sorry. Ne "podmínka", ale "napomenutí"
odpovědět 
                Re: Můj názor14:59:18 17.12.2016
Pořád z toho všeho nijak nevyplývá, že by ČHS schvaloval sekání, jak bylo tvrzeno na začátku
odpovědět 
                 Re: Můj názor16:14:04 17.12.2016
To je vec interpretace. Ta tva je, ze nevyplyva. Pro mnohe to symbolicke nic neznamenajici napomenuti rika, ze vyplyva. Vzdy lepsi hodnotit dle cinu nez dle vyroku.
odpovědět 
                  Re: Můj názor20:41:34 17.12.2016
Chápu, že jsou anarchisté, kteří by chtěli doplnit disciplinární řád o pomazání medem, vyválení v peří, povožení na kládě a demonstrativní oběšení provinilce včetně jeho všech příbuzných na náměstí v Petrohradě.
Většinový pohled je ale myslím takový, že se Resch omluvil, prohlásil že to už dělat nebudou, dostal napomenutí. Když spočítám kolik práce Resch udělal pro lezeckou komunitu a odečte tenhle jeho lapsus s manipulováním skály, zbývá toho do plusu pořád daleko víc, než vidím u těch, co by ho nejraději lynčovali.
Co užitečného udělal pro horolezectví třeba takový Bída?
odpovědět 
                   Re: Můj názor09:55:04 18.12.2016
Jací anarchisté? Chtít dodržovat základní pravidlo volného lezení = nesekat, je anarchie?
Ne, Petr Resch se nepřiznal, neomluvil, naopak spoustu lidí napadl. Jediné, co udělal je, že lhal, zamlžil, zastrašoval, zmanipuloval. Nikdo nechce nějaký lynč, jen si myslím, že takový člověk nemá ve vedení svazu co pohledávat.
Poslední otázku bych otočil o 180° -> Co všechno v lezení Bída nezkurvil?
Bídaodpovědět 
                    Re: Můj názor11:20:13 18.12.2016
Co Bída nezkurvil, fakt nevím. Jiný projev než dadávání na to či ono jsem od něj nezaznamenal.
Ale v dokumentu DK čtu například: ... neboť přestupci při komunikaci s členy DK uvedli, že si jsou přestupku, ale zejména jeho závažnosti vzhledem k poškozování korektních vztahů ČHS k dalším subjektům a osobám vědomi, a hodlají se jej napříště zdržet.
odpovědět 
                     Re: Můj názor11:37:13 18.12.2016
Ano, zdrží se tlačení na kartáč. Výsměch.
Bídaodpovědět 
                      Re: Můj názor13:02:49 18.12.2016
Sekání ČHS povoluje zcela běžně!Jen se tomu odborně říká "osazování fixního jištění"!!!:-)))
odpovědět 
                    Re: Můj názor18:47:43 23.12.2016
Lidí, co nikdy nic pořádnýho ani nezkusili a nemohli tím pádem nic viditelně zkurvit, jsou plný hospody. Nadávat a pomlouvat uměj skoro tak pěkně jako Bída. Jednoho by možná napadlo, že si zkurvili akorát vlastní život a pak nesnášej každýho, komu se něco podařilo. Takže Bído, hrrrr na Reše, jen mu to spočítej! :)
Juraodpovědět 
                     Re: Můj názor22:37:44 23.12.2016
Fuj, to je hnus. Kdyz neni argument, nastupuje zbytecna utocna osobni rovina.
odpovědět 
                   Re: Můj názor22:35:24 23.12.2016
Ano, i takto funguje doba postfakticka. Mlzit, lhat, prekrucovat a vetsinovy pohled to zachrani ;)
odpovědět 

 Změna20:39:20 13.12.2016
Myslím že BB dal výborný impuls k tomu, aby se lidé minimálně zamysleli. A to ať už jde o sportovní lezení a repre a nebo o celkový chod svazu. Je evidentní že tu je něco, co minimálně zavání. V březnu je valná hromada ČHS - je volební. Vy všichni co tu čtete a píšete, apelujte na své předsedy, na lidi v oddílech. Otevřete lokální diskuze o tom co si myslí kámoši a spolulezci. Potom jděte, a řekněte svým lidem ať na tu valnou hromadu jedou a reprezentují vaše názory. Nestačí jen to, utrousit tady pár vět. Ten kdo nadává, pojeďte do tý podělaný Prahy a znemožněte jim prodloužení mandátu. Ty spokojený pojedou. Proto je potřeba něco udělat a nejen nadávat.
 petr.vhtodpovědět 
 Re: Změna21:06:38 13.12.2016
Jo, a ta nespokojenost udělá co? Za tři měsíce tady vznikne skupina která dosud není vidět a bude fungovat?
odpovědět 
  Re: Změna21:54:47 13.12.2016
Zatím osobně neznám nikoho, kdo by chtěl jít a nechat se zvolit. Ale takoví lidé jistě existují, a pokud se vysloví nedůvěra ve stávající lidi, je tu možnost pro lidi z řad "nespokojených" předložit svoje vize, a dát dohromady důvěryhodné lidí, kteří to zkusí. Myslíš si že skupina která bude fungovat, musí být nutně vidět dopředu? Ani nemůže. A myslet si že jediní schopní lidé jsou právě v čele svazu, to by bylo dost úzkoprsé. Nemá cenu něco negovat, nebo obhajovat tady na lezci. Jediná cesta jak se pokusit něco efektivně udělat, bez nadávek, urážek a házení špíny na stávající VV, jsem již výše popsal.
 petr.vhtodpovědět 

 Kalendář 201713:35:52 14.12.2016
Nemohu na horosvaz.cz a ani na souteznilezeni.cz najít kalendář závodů na 2017, ale to asi nebude chyba T. Bintera. I když vlastně je to také svým způsobem manažerská chyba.
rodičodpovědět 
 Re: Kalendář 201715:28:38 14.12.2016
https://goo.gl/Vtj8J8
odpovědět 
  Re: Kalendář 201715:58:00 14.12.2016
Tak to vypada, ze se bude soutezit jenom v boulderingu ;).
odpovědět 
   Re: Kalendář 201716:09:40 14.12.2016
Kalendář je vždy až v polovině ledna.
odpovědět 
    Re: Kalendář 201720:16:04 15.12.2016
Kecy. Loni jsem tu o tom psal a první termín byl znám snad až někdy začátkem února, snad 14 dní před prvními závody nebo jak to tam bylo. Klasika :-(
odpovědět 
    Re: Kalendář 201712:01:24 16.12.2016
No minuly rok nebylo hodne terminu znamo ani do leta. Proto pak vznikaly terminove kolize - resilo se to tu nedavno.
odpovědět 
     Re: Kalendář 201715:24:23 16.12.2016
Velmi špatně řečeno. Celé to vypadá, že termíny nebyly na straně ČHS známy proto, že se čekalo, s čím přijdou stěny, aby se to vypsalo stejně. Takže ne chyba a důsledek špatné organizace, ale úmysl.
odpovědět 
 Re: Kalendář 201716:19:44 14.12.2016
Sem myslel, ze Binter ma ze zenu tudletu: goo.gl/Dke6JU, ale asi to tak nebude, pac koukam, ze vona ma nak jinak usporady pismena....
Papoušodpovědět 
 Re: Kalendář 201716:32:54 14.12.2016
Snažíme se o vyvážený mix obchodních center a malých stěn v tělocvičnách. Také čekáme na to, až velké stěny zveřejní termín jejich závodů. Též chceme dát výhodu svěřencům TBT, aby věděli, na kdy se mají připravit, aby se mohli nominovat a pak jezdit na výlety. Čekáme i na VH, jestli mě zvolí a pak budu moct dál tunelovat soutezni lezeni.
Člen VV odpovědný za výkonnostní sportodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.