Obří reklama na Toyotu v New Yorku jako lezecká stěna
Obří reklamní banner v centru New Yorku přeměněný v lezeckou stěnu se skalní strukturou využil americký prodejce vozů Toyota pro reklamu na nový model. A k tomu dodal příběh s akcí.
Akce na slavném náměstí Time Square se přenášela živě na Facebooku. Výsledek ve čtyřminutovém videospotu je zjevně atraktivní pro laickou veřejnost, z lezeckého hlediska nic moc. Dívka leze toprope, evidentně nějakou lehkou cestu, jednou ji dojde síla, tak si odsedne, a pak zas pokračuje. Ale je vidět, jak je lezení stále víc trendy. No posuďte sami:
To video jsem ani nezvlád skouknout v kuse. S lanem shora, v očích smrt, po madlech až nahoru. (Akorát to bylo celkem dlouhý, na umělou cestu.)
V zemi, kde je doma Alex Honnold a Steph Davis, třeba. Hrůůza :(
P.S. Ten komentář jsem psal po návratu z hospody, nicméně názor neměním ani za střízliva :)
Jen by asi bylo spravedlivý dodat, že pokud jsem z toho rychloskouknutí správně pochopil, tak ta baba není lezkyně a na tenhle šot natrénovala jen tak; takže na její hlavu bláto asi nepatří, prostě dělala co uměla a co jí naučili. Za koule do průvanu patří pověsit kreativec tohohle spotu a scénárista.
taaak toto bolo dost narocne dopozerat do konca, asi 5x som sa tresol do cela... porovnavat WRC s vylezenim nejakej 4ky toprope...nechapem ze autorom videa nikto nevysvetlil aspon pointu lezenia.. hoci by som kludne veril ze sa to aj stalo, ale odirgnorovali to s cistim svedomim :) holt lezeni byt trendy muze ale to jeste neznamena ze mu verejnost vice rozumi, ze? :)