LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hrdinů jsou plný hřbitovy.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
24.H2 10760
25.Janošová 10748
26.Šofránko 10698
Bouldry:
24.Moravec 9350
25.Šťastný 9300
26.Klapal 9215
Hory:
26.Kaván 3148
27.Verner 3138
28.Malý 2920

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140442 cest
Nové přelezy:
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
SAUNA - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

O škodlivosti

Tak jsem si přečetl pár novin a chci Vás o něčem informovat.
Reflex poslední loňské čislo volný překlad
poslanec Schling dal do parlamentu návrh vyjímky pro vodní dílo na Labi úsek Ustí na Labem státní hranice.Stavba za 10 miliard nyní nepotřebuje povolení pro stavbu od ministerstva životního prostředí.Naši poslanci vše schválili a stačí jen podpisy senátorů.
HN z 12.1. doprava na Labi přepravovala v letech 1990 okolo 7 mil tun ročně v roce 2003 to bylo jen  O,36 mil tun a letos se počítá s 0,1.S tím souvisí i nezdařená restrukturalizace Čspl a následné propouštění a prodej lodí.
nově budovaný vlakový koridor je schopen pojmout asi 20 mil tun ročně.
MF z 13.1.EU hrozí pokutou za bezprecedentní přístup k ekologii při stavbě vodního díla na Labi.
hrozí také ztráty dotací pro narodní park nebo pro přestavbu ruzinského terminálu.
Ale my stavět budeme.
Chtěl jsem jen znát názor lidi kterým vadí třeba maglajz nebo uloméný chzty na cestách co se hodně lezou jelikož jsou vynejtovaný.Každému asi dojde co to bude pro labák a jakej to má význam.Ale 10 miliard není zas tak moc ne.
Sám nevím jak mám jako občan s tímto bojovat třeba někdo ví a něco udělá.představa co se všechno dá udělat pro rozvoj turistiky za 10 miliard tady na severu třeba cyklostezky atd je dost divoká.
David Peterka

david peterka   [úpravy] 16:00 13.01.2004Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 diskriminace19:41:27 13.01.2004
Opravdu nejsme na tvé klávesnici? Škoda ...
čárka, tečka, mezera ...odpovědět 

 Vyjmenovaná slova po Z...00:24:27 14.01.2004
Brzy, jazyk, nazývat, Ruzyně. Existují pouhá čtyři vyjmenovaná slova po "Z" (pouhá čtyři!) Davide Peterko. Článek jistě k uvážení, ale ty pravopisné chyby!
Paní učitelkaodpovědět 
 Re: Vyjmenovaná slova po Z...11:53:35 14.01.2004
Vaše kokotiny na naše hlavy.
To nemůžete přestat votravovat slušný čtenáře?
kokotodpovědět 
 Re: Vyjmenovaná slova po Z...12:17:50 14.01.2004
Za bolševika platily jiný:
Drzý jazyk
brzy Ruzyně
Papoušodpovědět 
 Re: Vyjmenovaná slova po Z...16:16:16 14.01.2004
Sa uvedom co pises...
acrinodpovědět 

 Re: O škodlivosti09:21:48 14.01.2004
V době kdy se lidi chlubí tím, jaký naschvál aktivistům se jim podařilo udělat se není co divit. Ostatně co by si počaly Vodní stavby a.s. a jim podobné?
Vladaodpovědět 
 Re: O škodlivosti09:38:45 14.01.2004
no ja s tim celkem souhlasim, doprava po vode je nejlevnejsi a v podstate nejekologictejsi.
sartoriodpovědět 
  Re: O škodlivosti10:23:29 14.01.2004
Doprava po vodě je fakt "laciná", zvlášť proti proudu:-)) a na na ne moc velké řece, kde se musí budovat zdymadla, které ji úplně ničí. Spoutání řeky betonem je fakt ekologické, zvlášť když je vedle železnice s volnou kapaciou. Jezy v Prostředním Žlebu a Březně jsou naprosto zbytečné. Plavba pro větší lodě je stejně dál do vnitrozemí nemožná. Nedávno ukazovali jednu loď stejně velkou, jakou chce mít Schling až někde v Mělníku a i dál. Postavili ji v jedněch loděnicích, bohužel jsem zapomněl kde, a měla jet do Hamburku. Každopádně musela jet úplně prázdná a přes jedno zdymadlo ji museli doslova prorvat heverama za současného zvednutí hladiny pomocí vypuštění asi 3 zdymadel proti proudu. Tvrzení o "okresce" na dálnici do Hamburku je dost lživé, ta dálnice je do českého vnitrozemí maximálně silnicí 2. třídy. Megalomanské plány ministra dopravy plus naprosté selhání parlamentu mají zničit jedinečné údolí mezi Děčínem a Hřenskem, doufám, že senát ukáže, k čemu vlastně je (nepochybuji, jaké mínění má o jezech na Labi náš pan "lidový" prezident) a zákon neschválí. Úřady v Ústí rozhodly, že ne, tak proč nějaké direktivní příkazy shora. No jo, socialismus se vrací, vstanou nové "temelíny"...
 Bídaodpovědět 
   O škodlivosti11:52:16 14.01.2004
Bído tys mě docela překvapil. To je snad první Tvůj komentář se kterým se dokážu bez problémů ztotožnit.

Pozadí megalomanství pana Šlinga je bohužel jasné - korupce spojená s obří zakázkou.

Mám obavu, že možnosti boje jsou velmi omezené a v tomto případě bude na straně ministra i veřejné mínění. Přece "zase pár ekologů chce zastavit sqělý projekt, který zajistí pracovní místa, zlepší dopravu a celkově povede k rozkvětu naší socialistické vlasti".

Takže zbývá jediné: můžeme se modlit "ó velký Pitharte, vzbuď se a hlasuj za nás..."


dkodpovědět 
    Re: O škodlivosti12:27:51 14.01.2004
Já se termitům moc nedivím, že na to schválili extra zákon, obzvláště po zkušenostech s dálničním obchvatem Plzně, kdy si zelený kupovali proužky parcel a s každým z nich se muselo jednat extra, což celou věc zdržovalo. Je trapný, že ochranáři vyhrávaj voloviny typu "zákaz lezení pod Labskou na základě vyjádření významného bryologa", ale zásadní věci jdou obvykle zcela mimo ně. Proto se také stává, že se s chutí profilujou na lezčících. To samozřejmě nemění nic na tom, že jezy jsou chujovina.
Papoušodpovědět 
     Re: O škodlivosti12:32:30 14.01.2004
Nicmene proti stavbe byl ministr ziv.prostredi Amrozek, Buzkova a Sobotka. Nicmene vladou to proslo, parlamentem taky, tak doufam ze v Senatu to neprojde. Jinak se tam pujdu privazat.
loudisodpovědět 
     Re: O škodlivosti12:49:24 14.01.2004
Papouši, s tím obchvatem jsi trošku vedle. Už i bývalé zastupitelstvo přiznalo chybu a zákon "urychlil" stavbu asi o 14 dní. Navíc je slavnostně otevřený obchvat paskvil jako svině se 4 mrtvými za měsíc provozu. Část vede po silnici přes vesnice a zbytek je omezen na jeden pruh. Už při tom otvírání vjel jeden kamión málem až do stanu s našimi "politiky", škoda, naneštěstí se jej podařilo zastavit...
Dokončení obchvatu je v nedohlednu, protože schválená varianta si to jaksi namířila tunelem skrz Valík (ještě že tak, je tam pěknej les) do docela hlubokýho údolí Úhlavy, který musí přemostit.
Bídaodpovědět 
      Re: O škodlivosti00:41:58 15.01.2004
Jen jestli ten Reflex moc nežereš?
Zdenekodpovědět 
       Re: O škodlivosti10:05:18 15.01.2004
Žeru:-)) Ono natrefit na článek, kterej ti mluví z duše je dneska docela těžký. A navíc momentálně bydlim s výhledem přímo na onu kratší trasu, takže vlastně mohu být rád, že ta dálnice vede dál, takhle čumim na pole a louky v údolí Úhlavy bez betonu. No a kolem těch parcel chodim běhat a kolem Valíku jezdím na kole, takže už podle nohou poznám, kde je ten kopec větší.

A ještě žeru Nedej se, to je fakt boží pořad...
Bídaodpovědět 
        Re: O škodlivosti15:03:00 16.01.2004
Hele až zase půjdeš na Valík, zastav se u mě doma. Já totiž nejsem šťastlivec jako Ty a mám tunel skoro přímo pod barákem. A můžu vám všem říct, že je tam celý dny a noci pěknej kravál.
TomasHodpovědět 
    Re: O škodlivosti13:02:08 14.01.2004
Nové stavby, čím větší a dražší tím lépe, pozvedávají důležitost ministra, řeší nezaměstnanost a jsou v horizontu do příštích voleb pravým požehnáním! Že je to kolosální kravina (jako tohle), není pro ty kteří o tom rozhodují až tak zajímavé. A investoři jsou bohatí; a kdo je svatý, že...?!
Lid prostý se zatím zabaví televizníma estrádama a svoji svobodnou vůli a právo spolurozhodovat může realizovat při volbě Zlatého slavíka a podobně (také ve volbách, kde si může zvolit ze dvou stejných variant s jiným nátěrem). Zařvat si může na hokeji. Bohužel, zatím jsou jen dvě perspektivy uspořádání společnosti. Jednu popsal trefně Huxley v Překrásném novém světě, druhou Orwel v 84. Ta první je příšerná a ta druhá ještě horší.
V současné době si ale můžeš stěžovat, obtěžovat (úřad ti musí [!!!] odpovědět), vstupovat do, i zakládat spolky... Když se dost velký počet lidí bude angažovat, něčeho dosáhne. I když lid v téhle zemi je přesvědčený o své bezmoci, kterou si hýčká, neboť je to pohodlné. A nadává v hospodě, nebo doma...nebo na internetu...(to nebyl rejpanec přímo na Tebe!). Zdá se mi, že nová generace už není tak předposraná, jako ta naše.

K tvé otázce, proč za tohohle stavu řešit ulomené chyty...atd. Právě proto! Samozřejmě je dobré vidět malost problému v porovnání s jinými, ale to, že chcípají lesy v celých pohořích také neznamená, že máš v klidu šlapat po stromkách. Právě pro to, udělat co jde a co umíš a co můžeš...a doufat.
Jan

P.S. Narážkama na sníženou gramotnost se nenech znechutit! Já také neumím psát, a jak si žiju! I MY, fšichni dysgrafici jsme také savci! A jeden to v usa dotáhl až na prezidenta...no...no, jo...
Honza Pušodpovědět 
   Re: O škodlivosti10:33:43 15.01.2004
Pěkné. Bídáku souhlas.... . Letos začli opět po letech bagrovat zanesené dno Labe. Nevím za zdymadla zvednou podstatně hladinu když se dalo skoro celý letošní rok LAbe v UL bez problému přejít a to pod střekovskými zdymadly a i pár desítek km nad nimi. Doprava po vodě je poměrně ekologická, ale to neznamená, že bude více využívána - je pomalá, je nutno překládat z železnice na loď, zpětně na železnici či kamion....atd...tím se vše prodražuje....Železniční koridor za X miliard není také zdaleka využitý a je ekologický, hotový...státem podporovaný.....není to pouze o vhodnosti trasy z ekologického hlediska, ale i o ceně, službách, spolehlivosti, rychlosti atd.....
Radim Bzuraodpovědět 
  Uc se vic12:24:09 14.01.2004
Ty jsi pekny chytrak. Zkus si precist Respekt 02/04, coz je minuly vytisk clanek Velka skoda na Labi(www.respekt.cz). Tam je muzes docist spolstu zajimavych podrobnosti o efektivite a ekologicnosti vodni dopravy po Labi. To se v blesku tezko dozvis. Loudis
loudisodpovědět 

 for čžech týčr12:47:15 14.01.2004
Omlouvám se za čěštinu ,ale jak mě to tam ten počítač neoznačí tak to neopravím.Psal jsen to podle pravidel sudetské češtiny vzdané dr papoušem csc a ta má svá vlastní pravidla.Šlo hlavně o informaci.
Jinak kdyby se udělal podobný precedens v Plzni tak s tím souhlasím ,tam to ma logiku a okruh mohl stát před lety.Ale tady X miliard do vlakového koridoru který je minimálně využíván a nyní x miliard do vodního toku co nebude vzužívám
d a v i d p e t e r k a @ s e z n a m . c zodpovědět 
 Re: for čžech týčr12:57:42 14.01.2004
Tak ještě jednou plzeňský obchvat:
-tehdejší zastupitelstvo přiznalo chybu - kratší varianta by byla holt kratší a o jeden tunel, x metrů mostu a x km dálnice levnější a hlavně by byla dříve hotová
-taktiku vykupování pozemků použila i radnice, když pozemky na kratší trase rozprodala na stavební parcely pro rodinné domy
-dokončení obchvatu je ještě daleko - v současnosti proudí auta v jednom pruhu dálnice a v jednom místě po silnici skrze obce, zatím 4 mrtví - otevření bylo jen politickou akcí v rámci zviditelnění, dopravní policie byla proti.

Zkrátka mi to vychází, že "zelené" mozky byli na té správné straně.
 Bídaodpovědět 
  pro bídu13:16:09 14.01.2004
plně s tebou souhlasím co se ekologů týče měli pravdu ale..Svět se vyvíjí a dálnice do němec bzla třeba a těch aut v centru plus kamiony mohu posoudit jelikož jsem půl roku v Plzni dělal.
Beru že v tomto případě musela příroda ustoupit lidskému vývoji.Zda byla nalezena nejlepší varianta nemohu posoudit.V Labáku je to opak nikdo to nepotřebuje.Šífáci co jezdili na labi jezděj v holandsku a okolí a každej ti poví proč protože nebyli kšefty.To se asi nedá říct o dálnici kolem Plzně podle mne je to jen menší zlo z pohledu lidí z centra Plzně
d a v i d p e t e r k a @ s e z n a m . c zodpovědět 
   O Plzni a vubec13:45:09 14.01.2004
Vzpominam si, ze zeleni nebyli proti dalnici. Byly dokonce pro dalnici, akorat trvali na nazoru,
ze je nesmysl stavet trasu, ktera je delsi a drazsi a mene ekologicka. Cas jim sice asi dal za pravdu, ale to je celkem hovno platny. Z dalsich zajimavych staveb co se planuji, me napada napr. rychlostni silnice přes CHKO Cesky raj nebo dalnice stredem CHKO Ceske stredohori. Zplavnovani Labe je dalsi typicka korupcni akce. Bohuzel me fakt nenapada co proti tomu delat. Privazanim se ani pres soudy u nas jeste nikdo zadny podobny VELKY spor se statem nevyhral. A supernasili v posledni dobe taky neni zrovna v mode.
Martin A.odpovědět 
    Re: O Plzni a vubec14:28:36 14.01.2004
Trošku nerozumím Davidovu: „Příroda musela ustoupit lidskému vývoji“ Čemu to? Snad lidské touze jezdit neustále sem tam a vyvážet český jogurt do Němec, německý do Ameriky, americký..?. Nebude muset jednou lidstvo ustoupit lidskému vývoji? A neustupuje už?
Těch staveb bude víc. Je také třeba nových a velikých a mocných jaderných elektráren. Na Temelínu se napakovalo tolik podniků i jedinců, že se nedivím. Tohle jsou příliš lákavé kšefty! Co s tím dělat? Přivazování a „Přímé akce“ se neosvědčili. Ale: Před časem nějaký vykuk chtěl u Suchých skal udělat lom a pro odpor místních se to nerealizovalo. (zatím! Oni si zase jistě vzpomenou!). V Králově dvoře odmítli v referendu cementogiganta a také to nebude. Třeba to není tak beznadějné, jak to podle všeho je!?!?!
Honza Pušodpovědět 
     Re: O Plzni a vubec15:14:57 14.01.2004
Teď mi napadlo, jak ten zákon zničit!
Jedna možnost: Vysvětlit holkám ze silnice v údolí že i jde o kšeft. Tyto vybaveny svými pracovními orgány a případně kořalkou vyrazí přesvědčit naše zákonodárce. Při známé poživačnosti těchto by to neměl být problém!
Druhá. Donutit Havla, aby řekl, že by si zatopený Labák moc a moc přál, a že je to dobrý nápad. No a Klaus to natruc zadupe do země!

Honza Pušodpovědět 
    Re: O Plzni a vubec11:59:06 15.01.2004
Ochránci byli proti delší variantě (té součastné), proti všem ostatním variantám byli okolní domkaři; sepisovali petice a obce, přes jejihž katastr měl obchvat vést se tomu bránily. Rozhodnutí magistrátu, ustoupit radši místním, než nějakým aktivistům, bylo docela logické.
To, že se kvůli obchvatu musel udělat zvláštní zákonm je asi štěstí pro Plzeň, ale neštěstí pro všechny, protože se tím vytvořil precedens, který teď hodně usnadňuje třeba přijetí specilelního zákona o labi. Mimochodem, i v součastné nedodělané odobě je ten obchvat lepší, než co bylo před tím.
Co se týká toho "lodního" zákona, osobně si myslím, že ho Klaus spíš nepodepíše, možná spíš kvůli tomu, že je "nesystémovy", než neekologický.
A co proti tomu dělat? Nemusíme psát jenom senátorům, každý máme taky poslance a i s těmi se dá mluvit. Je i krajský uřad a i ten má k tomu co říct. A lze taky založit občanské sdružení, které má ze zákona právo se potom účastnit schvalovacího řízení a připomínkovat ho.
pavelkodpovědět 
     Re: O Plzni a vubec20:00:56 15.01.2004
Ono je to nepěkné i pro ten precedens. I kdyby šlo o sebegeniálnější věc, prosadit něco „ve státním zájmu“ se mi vůbec nelíbí. Půjde tak jedno, pak druhé...Co všechno se vejde do „státního zájmu“? Právě tohle: Všechno!
K tomuto: nějaké Sdružení lezců za Labák si myslím, že není vůbec špatnej nápad. Minimálně se nějakou tou peticí nic nezkazí!
Honza Pušodpovědět 

 Co dělat16:15:20 14.01.2004
1.
Napsat každý svému senátorovi (svým senátorům). Vylíčit proč plán považuju za špatný, kde a jak sem lezl/lezu, zmínit možnosti pro rozvoj turistiky,... Třeba i to, že ač s ochranářema sem v křížku ohledně ..., v tomhle mají pravdu.
Emaily senátorů jsou na
http://www.senat.cz/ISO-8859-2.cgi/senatori/kancelare.php?lng=cz
Ještě lepší možností asi je zkusit se senátorem setkat (časy otevření kanceláří tamtéž).
Oproti častému dojmu si myslím, že senátoři jsou VĚTŠINOU normální, v podstatě slušní lidé, kteří když je člověk přímo osloví, tak ten názor aspoň zváží. Při množství zákonů často nemají čas každý zákon podrobně zkoumat, takže dají na všelijaké rady klubů, stran a poradců. Když jim někdo napíše, alespoň si třeba zkusí získat informace. Přinejhoším si člověk udělá obrázek, koho příště volit/nevolit.

Každý účastník Mg debat - místo jednoho příspěvku - jeden mail senátorovi :-) Povině.


odpovědět 
 Re: Co dělat16:40:45 14.01.2004
No konečně aspoň nějaká rada .Já osobně napíšu.
David
odpovědět 
 Re: Co dělat17:13:31 14.01.2004
Souhlas!!! A možností je víc. Já se odbývám jen tím stěžovatelstvím (na víc není sil). Výsledky jsou různé, ale někdy i dobré. Tož, na kůň!
Honza Pušodpovědět 
  Re: Co dělat10:08:33 15.01.2004
tak jo, taky napisu. ze se stavbou souhlasim a podporuju ji.
sartoriodpovědět 
   Re: Co dělat10:20:47 15.01.2004
Asi děláš v ústeckém kraji v nějaké stavební firmě, nebo jsi nezaměstnaný. V tom případě Tvůj názor chápu.
Jinak mám otázku: Byl jsi někdy v Prostředním Žlebu v Labském údolí?
Bídaodpovědět 
    Re: Co dělat11:00:11 15.01.2004
Souhlasit má ten muž plné právo.Já ovšem nesouhlasím. Krom psaní jsem se zajímal v rozhlase, a přítel P. H. (to není označení kyselosti, ale iniciály). mi poslal kopii dopisu, který byl poslán na všechny možné instituce a masmédia (tedy i jim). Takže pro Vaší informovanost:
TISKOVÁ ZPRÁVA

V Praze 13.1. 2004 K okamžitému zveřejnění

Labské jezy: Stavba za všechny peníze

Stavba jezů na Labi zničí chráněnou a vzácnou krajinu! Jde o unikátní úsek řeky, jaký nenajdete v celé naší republice. Jezy, jejichž výstavba nás bude stát více jak 6 miliard Kč, zničí i řadu ohrožených, v Evropě chráněných rostlin a živočichů. Proto za jejich stavbu může dostat Česká republika od Evropské komise vysokou pokutu v řádu desítek milionů Kč!

Senát Parlamentu České republiky projednává v těchto dnech novelu zákona o vnitrozemské vodní plavbě. Do této novely se zastáncům betonářských lobby v Poslanecké sněmovně podařilo propašovat ustanovení, kterým je vyloučena možnost zohlednit při těchto stavbách zájmy ochrany přírody.

V místě stavby se nachází 41 zákonem chráněných druhů rostlin a živočichů (z toho 14 kriticky ohrožených). Nejméně 23 přítomných druhů živočichů je chráněno legislativou Evropské unie (například bobr nebo losos). Se vstupem naší republiky do EU bude na tomto území Evropská komise vyžadovat důsledné zajištění jejich ochrany! Na území SRN už tomu tak je a Labe je v navazujícím úseku chráněno. Pokud u nás budou vybudovány jezy, dojde k definitivnímu zničení tohoto úseku, tím porušíme příslušnou směrnici EU a tak bude následovat evropský soud a vysoká pokuta.

Podobný případ se stal v anglickém přístavu Bristol. Proběhla tam modernizace přístavu, která spočívala v zabetonování břehů. Evropská komise za tenhle počin popohnala Velkou Británii k Evropskému soudu. Ten také vyhrála. Británie dostala za úkol na svůj náklad odstranit stavby, které zničily vzácnou přírodu.

Nákladná stavba jezů ztrácí smysl i z toho důvodu, že německá strana nepočítá se zvyšováním splavnosti Labe. Pokles říční dopravy je navíc trendem ve více zemích Evropy. V naší republice není plně využita ani železniční kapacita a to i přesto, že se stále modernizuje! Český svaz ochránců přírody domnívá, že zlepšení plavebních podmínek na Labi není veřejným zájmem. Lodní dopravci, kteří po letošním mimořádně suchém roce skutečně stojí na pokraji ekonomického kolapsu, tak slouží jako vítaná a dobře viditelná záminka pro zájmy budoucích stavitelů (nikoliv provozovatelů!) vodní cesty. Senátoři a poslanci Parlamentu ČR ještě mají šanci uhájit skutečný veřejný zájem!

Za Český svaz ochránců přírody
Marcela Mikesková

V případě zájmu kontaktujte Ing. Martina Duška, tel. 724 166 133


Honza Pušodpovědět 
     Re: Co dělat17:23:48 15.01.2004
Jenom pro upřesnění.
Lodě s ponorem 140 cm mají okolo Magdeburku v průměru 230 splavných dní v roce. Na českém úseku je to okolo 200, jezy by to zvýšily na cca 340 dní v roce, přičemž Němci nehodlají na součastném stavu nic měnit
pavelkodpovědět 

 A už chtějí stavět18:16:30 14.01.2004
Viz http://www.ekolist.cz/zprava.shtml?x=160719
Kuba Turekodpovědět 
 Re: A už chtějí stavět09:29:13 15.01.2004
A co delegovat na valné hromadě někoho na podání žaloby proti státu?? Vcelku je nás dos a jak bylo řečeno výše - velká skupina velké problémy:-))
Nicméně jdu napsat senátorovi.BB
BBodpovědět 
  Re: A už chtějí stavět11:00:42 15.01.2004
Já osobně jsem právě odesla informativní mejl svému senátorovi - nečekám nějakou odpověď ale třeba alespoň někomu dojde co se děje - pokud někdo chce znění dopisu aby jej mohl použít dále není problém. BB
BBodpovědět 

 reakce19:02:23 15.01.2004
na popud jednoho z Vás jsem napsal senátorům.Odpověděla mě p.Moserová a p.Mejstřík že budou proti.Prosím pište jim stačí když to senát zamítne a je to.
Ještě by bylo dobré aby předseda svazu CHS napsal jménem lezčíků to by možná pomohlo.
Ja sám nejsem členem tak to nechci iniciovat.No v nejhorším zaplatím tri stovky legitku abych moch remcat legalne na schůzich cha cha.
Moc mne na tom záleží a kdo chce mít labák jakej je at se stará.
david
d a v i d p e t e r k a @ s e z n a m . c zodpovědět 

 Proti15:58:28 19.01.2004
Jsme také proti jezům na Labi v úseku Děčín - Hřensko. Procestoval jsem toho mnoho, ale takovou krásu jako v Labáku jsem neviděl nikde. Vím o čem mluvím - máme v Labské Stráni oddílovou chatu. Uděláme vše proto, aby stavba neprošla - nezaměstnanost lze řešit i jinak, investicí do jiných oblastí průmyslu na Děčíně. Za HO "Rot sport" Jarda.
"Rot sport"odpovědět 
 Re: Proti18:02:56 19.01.2004
Senátoři mají prý hlasovat koncem tohoto týdne! Takže hurááá na ně a hned! Pokud to zamítnou, vrátí se to poslancům a je třeba zastavit ještě je. Pošli to dál...Naprej!
Honza Pušodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.