LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Místní klasifikace: mluví; nemluví; nemluv na mě!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Boulder Cave Bar - Opava
Venkovní stěna v areálu gymnázia Volgogradská, Ostrava Zábřeh - Ostrava
LSJ - Javorník

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
HORALSPORT - KLADNO
HUDYsport - Jičín

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Zemřel Zdeno Zibrin

poutPriatelia, smutná správa: v stredu 29. septembra zomrel Zdeno Zibrín - po dlhej a ťažkej chorobe, vo veku 73 rokov. Pohreb je v pondelok 4. októbra o 15. h v Brezne.



Zdeno Zibrín, parťák horolezce století Radovana Kuchaře, spolu lezli třeba legendární výstup severní stěnou Eigeru (pozn red)
Repro z knihy Horolezectvo encyklopédia,
Ivan Dieška etc..., Šport, Bratislava 1989


Petr   [úpravy] 18:21 01.10.2004Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 nevim, jestli je to pravda14:38:40 03.10.2004
Výsledek hledání \"Zibrin\"
pořadové číslo výsledku: 4883364


Osoby zapsané ve svazcích STB
Příjmení, jméno

Narozen(a)

Bydliště

Typ spolupráce
Evidující správa STB

Krycí jméno
Svazek
Zibrin Zdeno
???

Tajný spolupracovník
Banská Bystrica Hronský
1645
Zibrín Zdeno
02.05.1931

Agent
Banská Bystrica
645
Zibrín Zdeno
02.05.1931

Tajný spolupracovník
neurčeno
645
Zibrín Zdeno
02.05.1931

Tajný spolupracovník
neurčeno
64509
odpovědět 
 Re: nevim, jestli je to pravda18:19:29 03.10.2004
Nech odpocivat v pokoji a zamysli se nad sebou anonyme!
tomasodpovědět 
  Re: nevim, jestli je to pravda19:21:49 03.10.2004
Proč by to nebylo dobré vědět?Horolezec si zaslouží úctu nejen za výkony, ale i za svůj život.No a to je právě blbé, že dnes máme ty informace, že? Anonyme!!!
Kontrášodpovědět 
   Re: nevim, jestli je to pravda08:39:48 04.10.2004
No jestli je to pro vás důležité tak ten anonym je Marcel Suchomel, masu@seznam.cz
odpovědět 
   Re: nevim, jestli je to pravda12:34:37 11.10.2004
Kdyz nevis, ty troubo, jestli je to pravda, nebo ne tak to radsi ani nevytahuj. Zaslouzil bys do zubu!!!!! Julek
Julekodpovědět 
  Re: nevim, jestli je to pravda19:35:31 29.10.2012
Bolo to tak chlapci,bol vzdy udany ked sivypil,
3x mu vzali vodicak,povedali mu ked nepodpise
spolupracu,nedostane vodicak,pre sport a pracu
musel mat vodicak,neostalo mu nic ine. ale urcite neuskodil nikomu. To viem osobne od neho. Takze,priatelia ostante kludni, Zdeno mal
charakter. Jano
jan Bankoodpovědět 
  Re: nevim, jestli je to pravda15:53:52 27.01.2013
Precitaj si moj clanok, v Jamese-online, alebo
vo Vetroplach Zivot na lane-Zibrinovci.
Potom pochopis ako pracovali komancovia. Jano
Jano Bankoodpovědět 
 Re: nevim, jestli je to pravda08:48:37 04.10.2004
Cibulkovi seznamy nejsou 100%, navic to mohl podepsat aniz by o tom vedel, i to se pry stalo. Ale myslim ze by se o tom vedet melo. Ja ho neodsuzuju prave proto jaka byla doba. Proc maji mit mrtvi vyhodu o proti zivymi?
Marcel Suchomelodpovědět 
  Re: nevim, jestli je to pravda09:36:56 04.10.2004
Marceli. Je-li to Tvé jméno, zasluhuješ odpovědi. Nevím, kolik Ti je, ale pro mladší, které to zajímá. Seznamy nejsou na 100%, ale hlavně pojem estébák je převelice široký. Estábáci zjednodušeně: 1) pracovník v řádném pracovním poměru v této organizaci (dnes většinou majitel prosperující sro nebo bohatý důchodce). 2) Udavač na plný úvazek formálně pracující jinde. Ty poznal například úředník vyřizující formality při výjezdech ven-na západ. Normální postup mnohatýdení trval náhle jen pár dní a nebo i den, někdy i s rozkazem přímo z vnitra. Ty ale ve vyhledači nenajdeš, jejich dokumentace v 89 (jak jinak) zmizela. 3) lidé, které vyhledal nějaký stb a oni mu podepsali, že po návratu z ciziny mu řeknou o všech imperialistických agentech které potkali. V některých případech to byla i schůzka poslední a dotyční se na agenta vykašlali a nebo zašvejkovali a udělali ze sebe nepoužitelné pitomce. Tedy se někdy jedná jen o ten podpis ve slabé chvilce. 4) lidé zlomení odborným nátlakem, ale to se asi nebude týkat horolezeckých kruhů. Ještě bych chtěl dodat, že poslat do prdele stb nebyla až taková sranda, jako dnes třeba revizora v tramvaji. Přeber(te) si to jak chceš.
jan pušodpovědět 
   Re: nevim, jestli je to pravda10:09:52 04.10.2004
Myslim si , ze nemas v nicem pravdu.Konkretne v pripade Zdena tak jsem s nim o jeho spolupraci mluvil .Ptal jsem se ho na duvody.Proc podepsal.A on primo rekl ze byl srab.Lezec je lezec a srab je srab.Tak by to melo byt.Jakokliv spoluprace s rezimem , ktery tady tolik let dusil statisice lidi je v kazde situaci neprijatelne.Zkusme veci nazyvat spravnym jmenem a nic nemaskovat a omlouvat.Zkusme se poucit, alespon pro ty mlade co to nepamatuji.Nechci se do techto debat dal poustet, protoze jsem sam udelal stejnou chybu.Stveme to stydim se za to a musim s tim zemrit.Ale pral bych si aby dnes ti mladi nebyli takovi SRABOVE.Pri lezeni a i v normalnim zivote.Diky.
smejcodpovědět 
    Re: nevim, jestli je to pravda10:34:52 04.10.2004
Tak na druhou stranu oceňuju, že to řek takhle přímo. 99% lidí se vymlouvá a vykrucuje nebo nekomentuje. Jo a mluvit by se o tom mělo už jen kvůli té hrstce lidí co ty stbáky do tý prdele poslalo.
žebroodpovědět 
    Re: nevim, jestli je to pravda13:30:29 04.10.2004
Jo. Já si sice nejsem jistej, jestli dotyčný musel ve všech (úplně všech!) případech tak přesně vědět do čeho leze - fakt nevím. Poněkud mi ale vadí, že propíraný jsou ti co byli "srabové" a pod.. a velký fízlové, co to řídili jsou čistý jak lilie. Já bych mohl hulákat, že jsem je do háje poslal, ale abych to také nazval pravým jménem-jenom jsem v nich vzbudil (nejspíš oprávněný:))) pocit, že jsem natolik nepříčetnej (a navíc jsem byl natolik bezvýznamnej), že se na mne nakonec vykašlali. Někdy požívali opravdu účinné metody "přesvědčování" ale za tolik námahy jsem já nestál. Co bych dělal, kdybych jim za to stál? No, dobré s námi, zlé pryč.
jan pušodpovědět 
    Re: nevim, jestli je to pravda13:23:27 07.10.2004
Mijamoto Musaši kdysi napsal: „Dal jsem slib, že nebudu litovat toho, co jsem udělal“.

Já s tím souhlasím.
Martin Sivekodpovědět 
     Re: nevim, jestli je to pravda21:01:16 29.10.2012
To je krásně dvojznačná formulace (takhle sama o sobě, bez kontextu).
P.odpovědět 
     Re: nevim, jestli je to pravda19:48:09 27.01.2013
Mijamto taky ve 13 sejmul prvního chlapa a když už byl stár, tak kázal o nenásilí, za mlada,když se něco šustlo, tak byl u toho a nesral se s tím.
Jinak přeju upřímnou soustrast pozůstalým.
George-jpodpovědět 
   Re: nevim, jestli je to pravda12:26:05 04.10.2004
Agentem se člověk nestal tím, že by si jednou pokecal s estébákem v hospodě. Věděl, co činí, a také to vlastní rukou podepsal. Otázkou je pod jakým nátlakem, nebo jestli rád a dobrovolně, a jak potom škodil. Průšvih, který nám zanechali komouši, je teď v tom, že nic nelze ověřit a ničemu nelze zpětně věřit...
Kuba Turekodpovědět 
    Re: nevim, jestli je to pravda16:29:53 04.10.2004
Chlapi mějte rozum, buďte rádi, že je to za nama. A tyto rozbory je nevkusné podněcovat, když Zdeno Zibrín ještě není ani v zemi.
Petr J.odpovědět 
     Re: nevim, jestli je to pravda17:02:50 04.10.2004
Ta debata je naprosto na místě. Ten chlap se prostě upsal a na to konto měl výhody. Prostě bral takový "ideologický anabolika". Má kolem toho snad člověk chodit po špičkách a pak se divit, že komáři dostávaj pětinu hlasů? Ne, ne.
Papoušodpovědět 
      Re: nevim, jestli je to pravda18:04:40 27.01.2013
To je černobílý vnímání funkce Stb, někdo podepsal kvůli výhodám pro sebe - pro rodinu, jinem podepsal jen proto aby mu dali pokoj a ustal někdy krajně nepříjemnej tlak (ač i to je svým způsobem výhoda). Je tam mnoho šedejch odstínů.

A to se nikoho nezastávám, já ani nikdo z rodiny jsme nepodepsali.
odpovědět 
   Re: nevim, jestli je to pravda17:56:27 27.01.2013
Znám člověka, kterej se scházel ve skupině věřících na faře a díky tomu měl tu čest zúčasnit několika výslechů na Stb.
Prý tam podepisoval několik listin a byl fakt vyklepanej. Prej pravděpodobně nepodepsal nicméně sám o sobě tvrdí, že kdyby zalačili, tak by podepsal.

Ono je to s podepisováním a výslechy na Stb podobný jako s lezením na písku. Pár lidí se nebojí, ale většina jo. A někdo se s tím strachem dokáže vyrovnat a aspoň některý cesty leze, třeba ty na který prokazatelně má, ale dost lidí na písku lízt nedokáže, prostě se bojí.
odpovědět 
 Re: nevim, jestli je to pravda17:19:40 04.10.2004
George Orwell 1984 - to si kromě těch seznamů taky přečtěte a potom suďte.
stipodpovědět 
  Re: nevim, jestli je to pravda10:01:14 28.01.2013
No když to zmiňiješ, tak současná doba překonává jakoukoli autorovu fantazii!
odpovědět 
 Re: nevim, jestli je to pravda23:45:28 31.10.2010
Spolu sme spravili prvy zimny priestup hrebenom Nizkych Tatier za 12hodin a liezli v Tatrach,lyzovali spoluod malicka. Poznam kazdy jeho detail. Bol roky vedeny ako nepriatel republiky pod menom Buric aKoristnik. 3 krat bol chyteny ako alkoholizovany na aute a zobrany vodicak. Pritlacili ho o stenu, ak nepodpises, ziadny vodicak. To nam aj povedal, nerobil tajnosti. Pochybujem, ze poznate tak dobrich
kamaratov ako bol on. Stal sa veducim Biotiky
a ako prve bolo, ze zakontroval a vyhodil vsetkych komunistov, na to treba tiez odvahu.
Teraz by som sa ospravedlnil za niektore sproste
clanky. ked nevies,drz hubu,to je lepsie.
Jan Bankoodpovědět 

 Mimochodem17:48:54 04.10.2004
Osobnost Zdeno Zibrína je možná mladším ročníkům málo, nebo vůbec známá. Tedy pro čtenáře několik vedlejších informací, které snad, vzhledem k tomu, že server se jmenuje Lezec, nejsou úplně mimo. Spolu s Radovanem Kuchařem byli jedni z prvních kteří (tehdy čekoslovenské) naše horolezení dotáhli do nadnárodního formátu, když na konci padesátých a začátkem šedesátých  let vylezli Petit Dru, severní stěnu Matterhornu, Piz Badile, severní stěnu Cimy Grande, Jorasses a severni stěnu Eigeru. Snad jsem to nepopletl, (píši to z hlavy bez knihy) a snad je to také trochu zajimavá informace. Možná i popis výstupu na Eiger od Oty Pavla, který ač nehorolezec věc dokázal napsat podle mého velmi pěkně (vydáno mnohokrát knižně ve výborech sportovních povídek O. Pavla), stojí za přečtení.
jan pušodpovědět 
 trapný07:33:40 06.10.2004
Mě zrovna tato osobnost známa je (možná už nepapřim k mladším ročníkům ?!) a to díky knize Radana Kuchaře "Deset velkých stěn", kterou jsem zdědil (1. vydání) po strejcovi. Nechápu proč někdo (viz. výše) reaguje na zprávu o úmrtí tak nechutně že si lustruje a uveřejní politickou minulost zesnulého. Jsme na LEZCI tak hodnoťme život Zdena jako LEZCE - a ten hodnotu měl...
 herriodpovědět 
  Re: trapný08:19:16 06.10.2004
a máme tady znovu oblíbené téma, které pracovně nazývám mozartův syndrom. tážeme se, jak je to možné, že člověk v nějakém oboru vynikájící může být v něčem jiném průměrný. hudebník je arogantní sobec. filmař przní děvčátka. vzorný otec a milovník umění neméně vzorné řídí koncentrák. horský vlk agentem. tatranské eso připisuje nuly na složenku. sportovní lezec přistižen při krádeži....
problém nemá řešení.

(nediskutuji o tom, jestli je vhodná chvíle hodnotit občanské postoje čerstvě zesnulého)
Lukas B.odpovědět 
   možná09:10:44 06.10.2004
Ano Lukáši. Ale možná řešení je. Moje osobní řešení je: Pokud jde o zemřelého, tak čest jeho horolezeckému odkazu a ať si v horolezeckém nebi dobře poleze s Buhlem, Pochylým a dalšími, co už tam na něj čekaj. Hore zdar!

Pokud jde o další, asi se musíme smířit s tím, že dokonalí lidé nejsou. Podle mnohých teologů měl i Ježíš lidské chyby. Mirka Dušína známe jen z krátkého úseku jeho života. Major Zeman? Taky ne. Dr I. M. Jirous se s estebákama nezaplet a taky není každýmu všechno na něm pochuti... Nicméně třeba ten Mozart jde dobře poslouchat. Bádat pár let a udělat opravdu poctivou studii o někom ze všech úhlů pohledu taky není špatné, ale to chce čas a práci.
P.S. Nedávno jsem někam napsal, že vzorem je mi xxx, který zemřel hned po porodu a tak nestihl udělat nic špatného. To je další řešení. :))
Jan pušodpovědět 
    Re: možná09:22:24 06.10.2004
ale v tom se shodujeme! lze to vyřešit, pokud je dotyčný spolulezec, spolupracovník, manžel... problém nemá nějaké "komplexní řešení", a vlastně ani nic takového nepotřebuje (teda, pokud s dotyčným nepracujeme, nelezeme, nebydlíme a nesdílíme lože i rozpočet zároveň). teda v jednom případě takové řešení každej potřebujeme a asi marně hledáme, páč musíme až do smrti vydržet se sebou samým, ale to je dost soukromou věcí, ale to už začínám blábolit a tak toho radši nechám.
Lukas B.odpovědět 
     Re: možná09:26:12 06.10.2004
Shodujeme se. Já pochopil, že chápeš. Já si jen dovolil v podstatě rozvést Tvoji myšlenku do ŠGPS šíře:))).
jan pušodpovědět 

 ...poněkud ubohé14:15:38 07.10.2004
první reakce  na úmrtí vynikajícího lezce v této diskuzi spočívá v  prolustrování dotyčného na cibulkovi. nezlobte se, připadá mi to zoufale ubohé. osobně považuji myšlenky ideologii komunismu za krystalicky čisté zlo, ale přesto musím napsat těm starším: byli jste v disentu ? seděli jste v lochu za podvracení republiky ? pokud ne, tak prostě mlčte, protože i vy máte svůj podíl viny, i když,uznávám, mnohem menśí. těm mladším bych vzkázal asi toto: nesuďte, nezažili jste to. nebo ještě lépe: naučte se španělsky, odjeďte na kubu a popovídejte si s místními lidmy, jakej že to je život v totáči.a suďte až potom. rb
roman bémodpovědět 
 Re: ...poněkud ubohé15:29:08 07.10.2004
Těžko hodnotit tyto případy, ale přemýšlím o tom, jestli by Kuchař se Zibrínem byli nejslavnějšími československými lezci té doby i tehdy, kdyby měli stejnou šanci jezdit do Alp a jiných hor i všichni ostatní. Rozhodně byli vynikající, sláva jim, ale nebyli vynikající sami.
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: ...poněkud ubohé10:06:38 28.01.2013
Víš kolik lidí dneska tvrdí, že byli v disentu a seděli v lochu za podvracení republiky? Přitom jen kradli cihly na stavbu chaty ...
odpovědět 
 Re: ...poněkud ubohé10:09:50 28.01.2013
Když zmiňuješ tu Kubu, jak se Ti líbí, že dáváš prachy (prostřednictvím Člověka v tísni) spolupracovníkům teroristů (Posada, dokonce na seznamu teroristů FBI)
odpovědět 

 ...poněkud ubohé14:39:56 07.10.2004
první reakce  na úmrtí vynikajícího lezce v této diskuzi spočívá v  prolustrování dotyčného na cibulkovi. nezlobte se, připadá mi to zoufale ubohé. osobně považuji myšlenky ideologii komunismu za krystalicky čisté zlo, ale přesto musím napsat těm starším: byli jste v disentu ? seděli jste v lochu za podvracení republiky ? pokud ne, tak prostě mlčte, protože i vy máte svůj podíl viny, i když,uznávám, mnohem menśí. těm mladším bych vzkázal asi toto: nesuďte, nezažili jste to. nebo ještě lépe: naučte se španělsky, odjeďte na kubu a popovídejte si s místními lidmy, jakej že to je život v totáči.a suďte až potom. rb
roman bémodpovědět 
 Re: ...poněkud ubohé15:26:18 07.10.2004
MÁ PRAVDU, MÁ PRAVDU, MÁ PRAVDU !!! ALE STEJNĚ TYHLE INTERNETOVÝ DISKUSE NEMAJ SMYSL - AŤ JE TÉMA JAKÉKOLIV A NA SERVERU KTERÉMKOLIV, KONČÍ TO VŽDY UPLNĚ NĚKDE JINDE A VŽDY U TOHO SAMÉHO: LIDI SI TU NAVZÁJEM VNUCUJOU SVOJI NEBETYČNOU MOUDROST...
odpovědět 
 Re: ...poněkud ubohé16:20:41 07.10.2004
Je zajimave jak jsou lidi schopny najit na nekoho nejakou spinu. Myslim ze clovek se ma soudit podle cinu a ne podle toho co podepsali. Muj deta byl komunista a nikdy se za nej stydet nebudu protoze to byl uzasnej clovek co zazil srab, bidu a nucene prace v Reichu. A proste veril ze svet muze bejt jinej.
Vojtasodpovědět 
  Re: ...poněkud ubohé17:27:50 15.10.2004
Když už taháš tak nabubřelý slova, jako je ČIN, není takový čin třeba taky něco podepsat, a nebo nepodepsat, když na to přijde? Asi v té době nešlo o obyčejný podpis, znamenalo to, že se zas o kousek posunula celková atmosféra ve společnosti, že se povedlo zastrašit a potenciálně zneužít dalšího člověka. A že to ti ostatní budou mít teda zas o kousek horší.
Souhlasím s tím, že není od věci znát o lidech, kteří jsou trochu víc vidět, i tyhle ne úplně čisté záležitosti. Aspoň se ukazuje, že nic není černobílé. Bourá to tendenci k vytváření model, a to je skoro vždycky prospěšné.
Něco jiného je, jestli by taková informace - a klidně předpokládejme, že to podepsal při vědomí a o život mu při tom nešlo - měla dotyčného zcela diskvalifikovat. (Není to politik - na druhou stranu svým způsobem reprezentant, proto nakonec informace o jeho smrti zaujala i lidi, kteří ho osobně neznali.) Osobně bych si to tak radikálně hodnotit netroufnul. Mohl to být zároveň třeba výborný kamarád a kdeco dalšího. A nebyl jsem v jeho situaci...
Ale neustále srovnáváme, někoho hodnotíme. Když se někdy jindy bude psát o někom jiném, kdo takový flastr nemá, tak to aspoň pomůže rozlišovat. Myslím si, že zveřejnění takových informací by v principu nemělo být snad ani namířené proti nikomu konkrétně, ani ZZ.
No a pak ještě jiná věc je otázka vkusnosti - vytáhnout to jako první reakci na zprávu o úmrtí? Na druhou stranu by na to možná jindy už řeč nepřišla.
Piškotodpovědět 
 Re: ...poněkud ubohé17:14:05 07.10.2004
Kuba je hovno. Zrejme nazornejsi je Severni Korea, to je teprve maso.
loudisodpovědět 

 jojo16:57:46 07.10.2004
jo je to sice trapny,ale  co vas trapi na  nepodepsanym komentari .Je bez podpisu-> pro me jako by nebyl.
No kritici moralky-vite co vubec vylez?
lacoodpovědět 
 Re: jojo17:36:25 07.10.2004
Snažil jsem se něco, snad podstatného-tedy lezení, připomenout výše.

Ještě k té horolezné historii a hysterii, snad mi bude odpuštěno. Eiger to má vůbec blbé. Prvovýstupci totíž byli Němci v roce 1938. Takže to bylo podáno v duchu tehdejší propagandy a někteří z nich a vůbec a fašísmus a tak... Takže se to také řešilo. Diretku sólo (neskutečný výkon 1981) vylezl Pavol Pochylý a zase se to dodnes moc neslaví, neb Pochylý měl ty "problémy" se společností.
Je to složitý. A nebo jednoduchý - jak se to vezme.
jan pušodpovědět 
  Re: jojo13:26:46 11.10.2004
Tak za prve jemi moc malo let abych na vlastni kuzy poznal co a jak. Takze musim posuzovat z doslechu a tak ruzne. Ja jsem slysel ze kazdy kdo chtel vycestovat na tu spatnou stranu, at uz z jakychkoli duvodu, musel podepsat neco v tom smyslu ze bude davat pozor kde se co sustne a pak o tom da zpravu. Nepodepsal = nejel. Tato rovnice je mi jasna. A tim se oficialne mohl dostat kam nechtel, protoze chtel nekam jinam. Co pak doma povidal a o kom to uz je vec jina.
Ahoj vsem
trdloodpovědět 
  Re: jojo17:09:54 12.12.2004
1983
trpaslíkodpovědět 

 Poctari...08:56:49 01.11.2010
Kdo vi, mlci, kdo nevi, zvani nesmysly.
Kolik je 2010 minus 73? rozhodne ne 1931.
Hazeni blata na mrtve je svinstvo.
 Ďuraodpovědět 
 Re: Poctari...09:26:33 01.11.2010
Článek z roku 2004 - 73 = 1931?
 martanodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.