LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Pískař dá 10 m do kolen.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140258 cest
Nové přelezy:
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+

Stěny
Bouldrovka Praha - Lužiny - Praha 5 - Lužiny
Sokol Nymburk - Nymburk
Boulder sokolovna Hrušovany - Hrušovany u Brna

Prodejny
Ksport - Třinec
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor
HUDYsport - Olomouc

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v boulderingu Praha: Adam Ondra 2.

finále mužů

Stříbro vybojoval Adam Ondra dnes večer ve finále pražského závodu světového poháru v boulderingu. Vyhrál Korejec Dohyun Lee (v českém přepisu: I To-hjon), třetí byl Francouz Mejdi Schalck.

Adam dal všechny 4 topy, stejně jako vítěz, který je měl na méně pokusů.

Detailní výsledky finalistů:

1 DOHYUN LEE KOR 4t 4z 5 5
2 ADAM ONDRA CZE 4t 4z 13 9
3 MEJDI SCHALCK FRA 3t 4z 3 6
4 YOSHIYUKI OGATA JPN 3t 4z 5 5
5 YANNICK FLOHÉ GER 3t 3z 9 7
6 JAN-LUCA POSCH AUT 1t 3z 1 7

Infografika s finálovými výsledky:



Celkové výsledky jsou zde:

muži

"To bylo prostě parádní," komentoval po závodě Adam. "Zisk téhle stříbrné medaile pro mě fakt hodně znamená. Vím, že to dnes bylo dost o štěstí, ale někdy je to i o tom jít štěstí naproti. Jsem velice šťastný a těším se na nadcházející závody."




Adam Ondra topuje poslední 4. finálový boulder SP v boulderingu v Praze



Vítěz Korejec Dohyun Lee topuje 3. finálový boulder SP v boulderingu v Praze



Francouz Mejdi Schalck právě topoval 2. finálový boulder SP v boulderingu v Praze



Finálový boulder č. 1 topuje Japonec Yoshiyuki Ogata, který skončil 4., SP v boulderingu v Praze



Finále muži, SP v boulderingu v Praze



Stupně vítězů © Jan Virt/IFSC



Na 5000 diváků sledovalo dle IFSC finále mužů SP v boulderingu v Praze



Finále SP v boulderingu v Praze


...




Předchozí zpráva:

Jako druhý nastoupí Adam Ondra ve finále pražského závodu světového poháru v boulderingu, které začíná dnes ve 20:00. Vedle přenosu na kanálu ČT sport můžete sledovat průběžné výsledky na stránkách IFSC.


...

Standa Holec   [úpravy] 21:15 03.06.2023Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 stavitelé tras21:19:27 03.06.2023
Chtěl bych hodně
Radekodpovědět 
 Re: stavitelé tras07:37:33 04.06.2023
bylo to hodně nešikovně postavené, závodilo se prakticky jen na dvou bouldrech, prvním a třetím. na druhým jen AO udělal dvě drobé chyby a Posch to z nepochopitelných důvodů nedolezl. ten čtvrtý nebyl ani soutěžní, ten byl jen exibiční. ale zase se na to hezky dívá, když se furt topuje.
-U -odpovědět 
  Re: stavitelé tras17:11:59 06.06.2023
Hej to bola tragedia. Stavacom by som strhol premie.
Ta stvorka bola total fail, ze tam mohli zalozit petu.
Tohto roku zatial najhorsi vykon od stavacov.
Vseboecne tohto roku tie bouldre niesu nic extra.

odpovědět 
   Re: stavitelé tras20:56:53 06.06.2023
Já myslel, že je to nějaká slovenská báseň a přitom je to úplná blbost.
odpovědět 
    Re: stavitelé tras21:34:47 06.06.2023
:D
odpovědět 

 Gratulacia22:37:59 03.06.2023
Nadherny vysledok Adama za neuveritelny vykon.
Paloodpovědět 
 Re: Gratulacia09:46:23 05.06.2023
Taky se přidávám, Adam je skvělý. Je to fakt fenomén a titul nejlepšího lezce světa mu zaslouženě patří za jeho ultimátní výkony napříč lezeckými disciplínami.
 Stýfodpovědět 

 i to hnuj22:48:12 03.06.2023
Je tu nejaky koreanista, ktery spravne prelozi jmeno a prijmeni viteze? Na seznamzpravach to pisou jako I To-hjon...
streptokokodpovědět 
 Komentator na místě23:46:27 03.06.2023
Komentátor na místě taky většinu soutěžících komolil a to vsemi možnými způsoby. Ale za rok to asi pořádat nebudeme. Tak poučení asi nemá smysl.
Valmarodpovědět 
  Valmar asi00:08:39 04.06.2023
Asi Valmare :) tys tady vždy perlil a opět jsi nezklamal. Hejtů carevič. Svěťák byl (a zítra ještě je) skvělý a za rok znovu! Těším se moc.
:)odpovědět 
   Re: Valmar asi10:37:06 04.06.2023
Svetak je skvelej o tom zadna. Pokud ti prijde komoleni jmen zavodniku jako neco na cem nema smysl zapracovat, tak v pohode.. Jestli je i za rok,tak super. To zatim nezkoumam. Ale osobni narazky si strc nekam, kdyz se ani neumis podepsat.
Valmarodpovědět 
  Re: Komentator na místě13:04:33 05.06.2023
Komolení by mělo smysl řešit na úrovni IFSC, jména (i některých našich závodníků) komolí skoro všichni komentátoři. Komentátoři si sice dělají přípravu, ale při skoro 200 jménech na startovce to lze dost těžko vyřešit úplně bez chyb.
Honzaodpovědět 
   Re: Komentator na místě14:37:51 05.06.2023
Tak pro mě nebo pro tebe asi ano, ale pro ně je to práce, jsou za to placení, mají na přípravu týmy, zázemí a spoustu času, je na místě očekávat profi výkon bez chyb.
odpovědět 
    Re: Komentator na místě20:52:39 05.06.2023
Myslím, že ty týmy, zázemí a spousty času trochu přeceňuješ.
Honzaodpovědět 
     Re: Komentator na místě01:20:46 06.06.2023
Jen pro jistotu - bavíme se o profesionálních komentátorech z ČT?
odpovědět 

 Lišky na vinici08:51:26 05.06.2023
Je zajímavé, že se těchto závodů vůbec neúčastní skutečná boulderová špička, tedy lezci, kteří přelézají 8C+ a 9A bouldry (vyjma AO pochopitelně). Asi se tento druh sportu už tak vzdálil od normálního skalního lezení, že si jde svou vlastní "umělou" cestou. Co má vlastně takový Tomoa Narasaki reálně přelezeno na skutečných skalách? 9A boulder, 9b+ sportovku? Asi ne.
Doby kdy světová skalní špička byla i světovou závodní špičkou jsou nejspíš nenávratně pryč (vyjma AO pochopitelně).
Podruh Bártaodpovědět 
 Re: Lišky na vinici09:19:57 05.06.2023
No jo, kde sou ty časy, kdy Kamzík viděl budoucnost lezení v chytech na stisk...
odpovědět 
 Re: Lišky na vinici09:32:37 05.06.2023
A proč by měl lézt ve skalách? Sportovní lezení a lezení venku jsou dvě odlišné disciplíny. Já a lidi v mém okolí lezeme cca 12 let a také jen překližku, venku jsme to zkusili a nic nám to neříká. A znám i pár lidí ze závodního lezení, co sem tam něco přelezou venku, aby se o nich psalo a zůstali v povědomí, ale jinak je skály nezajímají. O tom, jak je rozdílný bouldering venku a vevnitř ani nepíšu, na dnešní závodní bouldery to už nechce skály, ale spíše městský parkur, podobné skoky a akrobacie nejsou venku možné.
odpovědět 
  Re: Lišky na vinici09:43:14 05.06.2023
Pravdu máš, tuhle jsem byl venku na skalách. A co vám mám povídat. V každým chytu pavučina, nikde lavička na převlečení a to vůbec nemluvím o možnosti dát si kafe nebo něco zakousnout. Jo a domů jsem si odvezl klíště. Zlatá vnitřní stěna!
 Stýfodpovědět 
   Re: Lišky na vinici11:54:45 05.06.2023
A jak to spolu souvisí? Jedno je volnočasová aktivita a druhé vrcholový sport. Oboje má jiné hodnoty, jiné preference, očekávají se od toho jiné věci. Řadu lidí baví prostě to závodění, trénink, baví je lézt před publikem, baví je ta show okolo toho. A proto jim lezení venku nic neříká, nemají tam, co je baví. A obráceně - znám pár lidí, co závody zkusili a nebavilo je, trénink opruz, publikum a stres jim nedělalo, bednu si nijak neužili a vrátili se do skal. Tak to nesměšuj, závodní lezení nabízí jiné věci a emoce, než lezení skalní.
odpovědět 
    Re: Lišky na vinici12:46:59 05.06.2023
Mezi deseti nejlepšími bolderistkami roku 2O21 ode Gripped https://gripped.com/profiles/ 2021s-top-10-female-boulderers/ jsou i závodnice.
odpovědět 
     Re: Lišky na vinici14:35:39 05.06.2023
A proč by ne :-) Něco přelézt zvládnou, zejména když si mohou vybrat místo a čas :-)
odpovědět 
 Re: Lišky na vinici09:42:57 05.06.2023
čirou náhodou jsem viděl včera bedně asi patnáctivteřinový střih, a lezení to opravdu není, je to urban parkour ne nepodobný filmovému akrobatickému fackování se číňáků (samozřejmě je obdivuhodné, že někdo něčemu takovému věnuje sposty a píle a blablabla, a přitom je to taková pitomost)

a teď si představme že atlet je na procházce ohrožován agresivním psem, a zachraňuje se skokem přes plot - flopem!
Lukas B.odpovědět 
  Re: Lišky na vinici10:30:03 05.06.2023
Lukasi, doporučuji shlédnou nádherný Šimánkův film o návštěvě Adama Ondry v Británii Back to the Real thing. A věnuj pozornost tomu, jak tam Adam přeleze na flash 8B boulder (vůbec první flash na grilu) a jak tam říká, že to je poprvé, co se mu na přírodních boulderech hodilo něco natrénovaného z překližky.
Jinak: vítězka včerejšího závodu SP v Praze Oriane Bertone má venku přelezený boulder 8C, Jana Garnbret 8B+, Staša Gejo zrovna přijela z Jihoafrické Rocklands, kde lezla bouldery do 8B. Pokud se týká lezení na laně, tak Janja má vylezeno tuším 9a a je s Domenem Škoficem na obálce horolezeckého průvodce Kraški rob.
Petr Jandíkodpovědět 
   Re: Lišky na vinici13:00:57 05.06.2023
ale jo, jasně, špičkovej voštěpař taky občas běhá stovku pod 10,50.
Lukas B.odpovědět 
   Re: Lišky na vinici13:03:00 05.06.2023
Petře, když už jsi v tom výčtu přelezů venku, tak přihoď něco i u těch chlapů. Tomoa Narasaki má boulder 8B+ na flash, což má i Adam a řada dalších. Na laně nic dohledatelného. Mejdi Schalck má jedno přelezené 9a. A vítěz z Koreji?? Nedá se nic dohledat. Proč na SP nezávodí Will Bosi, Shawn Raboutou, Seb Bouin nebo Stefano Ghisolfi, Megos, Schubert atd.?
To, že AO v dokumentu přiznal, že se mu konečně něco z překližky hodilo i na skalách? To je spíš smutné.
Podruh Bártaodpovědět 
    Re: Lišky na vinici13:16:26 05.06.2023
Člověče trochu si zjisti fakta, než začneš psát seznamy. Třeba Megos i Schubert teď v Praze na SP byli, akorát neprošli kvalifikací (Megos 23., Schubert 27.), Ghisolfi byl vloni 17. v obtížnosti na ME v Mnichově. Což jen ukazuje, že špičkové výsledky na skalách úspěch na závodech nezaručí.
Juraodpovědět 
     Re: Lišky na vinici13:36:26 05.06.2023
Ano máš pravdu, ti dva v Praze byli, skončili v kvaldě, nevšiml jsem si toho. Což ovšem nemění nic na tom, že nůžky mezi borci, kteří podávají nejlepší výkony venku a těmi, kteří je podávají v tělocvičně, jsou alespoň u chlapů velmi rozevřené. A často ti mladší závoďáci v boulderingu už ani venku nic moc nelezou.
Podruh Bártaodpovědět 
      Re: Lišky na vinici13:52:12 05.06.2023
No a co? Ať každý dělá co ho baví, naplňuje a živí. Pochybuju, že by Dohyuna Lee ponouklo k lezení venku jen pošťuchování v diskuzích na lezci.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Lišky na vinici17:05:28 05.06.2023
Bude jen dobře, když se to dogmaticky oddělí, aspoň bude ve skalách větší klid, když se tam překližkáři přestanou s...:-). Aspoň nebude nutno pořád poslouchat, že by jištění mělo být všude po metru a půl, protože jinak je to nebezpečné a jeden pak nebude muset raději odcházet venku lézt jinam, protože sice neví co ti exoti ze stěn dělají, ale ví jak to dopadne a to fakt jeden nemusí:-). Berte to tak, dnes je to jiná generace a tím i hodnoty:-). A parkůr je taky pěkná zábava, aspoň pro někoho. No a nějaký profi sport, tak to mi fakt vůbec nic neříká a vrážet do toho peníze mi přijde úplně na hlavu, je spousta daleko důležitějších věcí, kde by se hodily. Avšak konzum světem vládne, tak je to takové, jaké je:-).
Vlkodpovědět 
        Re: Lišky na vinici20:59:05 05.06.2023
Bude dobře, když se Vlk dogmaticky oddělí od mladší smečky a poleze si free sólo stropy někde ve vlastní jeskyni, schované v nejhlubších hvozdech a pro jistotu se zamřížovaným vchodem.
Juraodpovědět 
      Re: Lišky na vinici17:12:10 05.06.2023
Zkrátka se smiř s tím, že speciálně závodní bouldering dnes vyžaduje něco dost jiného než ten skalní a špička se prostě bude specializovat. Vyžaduje větší škálu dovedností (koordinace, flexibilita kloubů, různé tlaky a vzpory...), ale na druhé straně závodní bouldry nejsou zdaleka tak na hranici možností jako skalní - taky na ně mají indoor borci 4 minuty, kdežto outdoor borci ty své nacvičují desítky dní, na začátku to vypadá, že to nikdy nemůžou vylézt. Tomoa Narasaki prostě nebude 2 měsíce nacvičovat 1 konkrétní boulder, to by mu pro jeho závodní kariéru, kterou preferuje, nijak nepomohlo, spíš uškodilo. Lead se zatím od lezení venku až tolik neliší, tam ještě univerzálové být mohou.
Petrodpovědět 
       Re: Lišky na vinici17:42:10 05.06.2023
Pěkně řečeno. Líbí se mi o to prolínání generací, kdy zde SP v boudrech v roce 2023 komentují s prominutím dědci (Bludský, Jandík) u nichž jsem přesvědčen, že jejich nejlepší parkourový výkon je pád na schodech vybraný o zábradlí a jejichž nejlepší lezecký výkon býval ty schody vylézt metodou tří pevných bodů.
A teď tady všemu rozumí. No prdel.
Čendaodpovědět 
        Re: Lišky na vinici18:55:31 05.06.2023
asi bych se měl urazit, Petr jandík je o půl generace starší než já :)
ale s charakteristikou našich maximálních bouldero-parkourových výkonů jsi se strefil naprosto přesně. ještě tedy (když se echt vyhecuju) umím pád z třešně a pád ze švestky, z třešně jsem kdysi v šerém dávnověku poloviny osmdesátek padal, v letu se chytil suché větve, ta se zlomila a dopadl jem na bratrance, který se leknutím počůral. a ze švestky jsem spadl o rok později na kompost, zlomil si levé předloktí, a tedy nejsem ďábelským kytaristou ani fenomenálním lezcem.
Lukas B.odpovědět 
         Re: Lišky na vinici19:51:20 05.06.2023
Však já vím, že se za prvé trefím ohledně výkonů, a za druhé, že se neurazíte.
Je to proto, že lezete celej zivot. Jen je fakt sranda sledovat jak tady pindáte moudra k SP v bouldrech v roce 2023.
Čendaodpovědět 
         Re: Lišky na vinici20:00:57 05.06.2023
Valná hromada 2023, Jandík shody zóna na 4 pokus (mezipodesta) top (zasedacka) na 9 pokusů.
Čendaodpovědět 
         Re: Lišky na vinici20:19:27 05.06.2023
S fakturou za web ČHS v ruce.
odpovědět 
         Re: Lišky na vinici21:04:49 05.06.2023
Fakt je Petr starší? Podle zatuhlosti názorů bych tipoval spíš tobě tak o dekádu víc. Jo mimochodem Petr svýho času tahal morálový devítky v Sasku, což je docela kotel i dnes.
Juraodpovědět 
          Re: Lišky na vinici10:05:20 06.06.2023
fakt je tahal? jen jestli se spíš nevozil za většíma frajerama jako třeba čert? myslim hlavně ty morálový pasáže - nějakej ten traverz od kruhu, i když v devítce, zas tak morálovej neni.
-U-odpovědět 
           Re: Lišky na vinici11:52:58 06.06.2023
Fakt i tahal. Třeba Čáru tužkou, ta svého času měla zvuk.
Petr (ne Jandík)odpovědět 
            Re: Lišky na vinici22:29:17 06.06.2023
na co to vede? v deníčku ji nemám a v žádným průvodci sem nenašel. Bleistiftlinie?
-U -odpovědět 
             Re: Lišky na vinici08:35:00 07.06.2023
Schwarzes Horn, Gedenkweg 67
Juraodpovědět 
              Re: Lišky na vinici10:08:29 07.06.2023
tomu se řikalo čára tužkou? no ja, lajna je to odvážná, myslim že hlavně od třetího do žlabu. tak richtig.
-U-odpovědět 
         Re: Lišky na vinici21:51:57 05.06.2023
Ahoj Lukasi, příspěvěk podepsaný Petr jsem nepsal, takže buď v klidu. Ne všecnbo podepsané Petr píšu já. Na druhou stranu s tím, co ten jiný Petr píše, můžu jedině souhlasit.
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: Lišky na vinici18:52:19 05.06.2023
Jak to? Stráníci tam byli a jak dopadli.
odpovědět 
  Re: Lišky na vinici18:15:45 06.06.2023
Yanick Flohé docela dobře teď prolíná lezení venku a závody, myslím že je to dobrý prototyp.
Jinak straníci na to prostě kurva nemaj vždyť tak jejich zatuhla síla je jim k hovnu, když mají dovednost na úrovni gramlavců, Adam měl neskutečné štěstí že se sem tam někde zahákne a nepřeváží se ...
Boulecodpovědět 
   Re: Lišky na vinici10:34:50 09.06.2023
Určitě souhlas ohledně Yannicka Flohé. Skvělé přelezy na venkovních boulderech a super výkon i teď v Praze na umělce. Ale myslím, že stojí za pozornost i Mejdi Schalck. Mám dojem, že o něm někde v podcastu mluvil Giuliano Cameroni a byl paf z toho, jak silnej byl na venkovních boulderech a jak dokáže ten parkour a dynamický styl přetavit na outdoor výkony. Takže o něm podle mě ještě bude slyšet i na outdoor scéně vedle Aidana, Willa, Shauna a dalších.
Jirasodpovědět 
    Re: Lišky na vinici12:04:30 09.06.2023
Jenže zajet občas ven, ukázat sílu, dát 8B+ OS ještě nestačí na 9A projekty. Tam už je třeba čas a když stráví Yannick nebo Majdi měsíc ve Finsku na Burnes of Dreams, tak nebudou tak dobří na závodech. Koneckonců na Yannickovi je to vidět už teď, loni byl na závody líp připraven. Kdo chce být v něčem úplná špička, tak si prostě bude muset vybrat.
Petrodpovědět 
     Re: Lišky na vinici16:38:20 09.06.2023
Nemůžu jinak než souhlasit. Je to tak, že kdo chce být špička a lézt nejtežší bouldery venku, tak mu uteče trénink a příprava na závody a ten, kdo tráví čas přípravou na svěťáky a potažmo olympiádu, nebude sedět měsíc na zadku v Lappnoru. Spousta lidí to asi ještě zkusí kombinovat, ale ty nejlepší si budou muset vybrat, jinak nejlepší nebudou. O něco snažší je zatím situace na laně, ač je vidět, že třeba Seb Bouin, který se soustředí čistě na skálu, tak ty těžký přelezy sbíra poslední dobou rychleji než třeba Adam, který do toho tahá závody a ještě k tomu bouldering.
Jirasodpovědět 
      Re: Lišky na vinici00:41:56 16.06.2023
Jestli to neni trebas i tim, ze se Adam honi spoustu casu za vlastnim ocasem, tedy tocenim marketinkovych spotu pseudozdravych produktu misto ladeni treninkoveho programu.
odpovědět 
       Re: Lišky na vinici17:45:49 18.06.2023
Tak ještě mu má kdo poradit, viď? Měl bys dostat metal;-) uf uf.
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 283 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.