
 Výběrové řízení na obsazení pozice administrativní a organizační pracovník sekretariátu ČHS
Náplň práce: Podpora činnosti svazu v oblasti administrativy, marketingu a komunikace. Zajišťování agendy ČHS, pomoc při organizaci akcí ČHS a jeho komisí, spolupráce při realizaci marketingových projektů, vytváření obsahu pro média apod.
Co očekáváme:
- Zájem o horolezectví včetně znalosti prostředí (ideálně aktivní lezec) 
 - Zapálení pro věc - práce pro ČHS by neměla být jen přestupní stanicí 
 - Komunikativnost a schopnost pracovat v malém týmu 
 - Samostatnost, pracovní nasazení a časovou flexibilitu 
 - Organizační schopnosti, spolehlivost a důslednost 
 - Minimálně SŠ vzdělání 
 - Uživatelskou znalost práce s PC 
 - Řidičský průkaz skupiny B 
 - Dobrou znalost angličtiny
 
Co nabízíme:
- Možnost podílet se na rozvoji horolezectví v ČR 
 - Zajímavou a různorodou práci v malém kolektivu 
 - Prostor pro seberealizaci a odborný růst 
 - Zaměstnání na plný úvazek s možností flexibilní úpravy pracovní doby 
 - Motivační finanční ohodnocení 
 - 5 týdnů dovolené 
 - Služební telefon
 
Předpokládaný nástup: leden-únor 2013 (možnost dohody)
Uzávěrka výběrového řízení je 
25.11. 2012.
Pokud budete mít o nabízenou pozici zájem, pošlete nám nejpoději do 25.11. 2012 e-mail na adresu  
info@horosvaz.cz, jehož součástí musí být motivační dopis a strukturovaný životopis. Do předmětu e-mailu uveďte „Pracovník ČHS“.
Těšíme se na vaše nabídky. Všech uchazečům, kteří postoupí do dalšího kola výběrového řízení, pošleme do 30.11. e-mail s dalšími informacemi.