R to je jako Retardovanej? No ja jsem se z clanku, na rozdil od tveho komentare, dozvedel spoustu informaci. mmm lidi jsou dneska naky divny. Ale co, ze ja vubec reaguju na anonyma.
To je super. U jsem se tak dlouho a upřímně nezasmál jako teď, kdy jsem si přečetl reakce na jednotlivé komentáře. Dík za zlepení nálady. Jupíííííííííííííííí.
Nahodou Vlasta prinesl krasne, fakt krasne reportazni zabery. Muze se o nem (Mrazovi) psat do nekonecna, proc ne, ale v Montanach je fakt vse, jeho trenink, nazory, vyziva... Pouze se to dokola neopakuje. Inspirujme se a furt si nestezujme...
Ave!
Já nečtu Montanu, jsem etřílek a sleduju jenom net. Take mě info o Mrázovi prostě potěí... Já fakt o něm celý rok nic nevím, akorát kdy mi leze nad hlavou na Brumlovce, tak su auf. Take díky za info zadarmo! Montanu si asi koupím teprve a se budu fakt cítit jako lezec. Jestli uetřím;)
hele vy zuřiví reportéři, za metr piv vám zařídím setkání s nejlepím indonézským pískařem (toti jediným...). Jmenuje se Ali, tuhle s náma byl na Prachově.
Já vám zase můu zprostředkovat rozhovor s lezoucím transsexuálem a dozvíte se tak jeho (její) originální názory na lezení na písku respektive lezení vůbec.
Mně se portrét zamlouvá. Klidně by to mohla být i samostatná rubrika Kdo je hů.
Zapsal: David, 16:06:00 30.07.2002
For Ondra a případné dalí neználky
Ty voďo, začínám z Vás mít fakt dost. Nechci tady mluvit moc sprostě, ale fakt si hoi nevidíte do huby.
Píe se o kdejakým vonáskovy, e vyleze pochybný 8a a vy se tady beze studu oháníte, e je přemrázkováno. Děte někam. Pokud Mráza bude podávat neuvěřitelný výkony, který podává tak nechápu proč by se o něm VUDE nepsalo.
A v momentě, e s lezením skončí, tak si zasluhuje daleko! větí ovace ne jaký měl Hudy.
Hudy byl bourák ve svý době, Mráza je v týhle.
To kdo je či byl větí je nesrovnatelný a nehodlám to zkoumat.
Take se sklidněte a tie trénujte.
P.S: Jo a nehodlám s někým diskutovat, e lezení je víc ne sport a e o sportovní stránku v lezení nejde.Na takovou diskusi upřímně kálim. A kdo ji v této souvislosti rozjede je fakt smíek s malym...
:) Tak toliko výchovnej příspěvek ode mě pa a
Zapsal: Oliváč, 22:36:45 30.07.2002
RE : Oliváč
Neschazuju Mrázův sportovní význam. Jde mi jen o to, proč dávat na Lezce informace, kterých je vude dost. Jak říkám, o Mrázovi se píe skorem vude. Kdo je pozornej sledovatel lezce má o něm irí přehled ne lecjaký sportovní redaktor. Prostě radi uvitám informace které jsem jetě nikde neslyel či nečetl. A mitec...
Ondro, ne kazdej odebira Montanu, nekdo skutecne zna Mrazu jen z Lezce a pro ty, nebo ty co dosud o Mrazovi neslyseli jsou tyto informace. Kdyz umre prezident, tak taky o tom pisou vsichni, je to holt vrcholna udalost doby.
Olivaci, vychovne to moc nepusobilo, ale souhlasim s tvymi nazory, az se tomu sam divim.
Zapsal: Maty, 09:03:44 31.07.2002
pár dotazů
tak jo. ve vech článcích jsem se dověděl podrobně, jakýho má sponzora, jesli jí maso a kde se jak umístil. teď teda dotaz: kdy se na kadém jeho úspěchu přiivuje několik "omáček", jako e je to úspěch komise mládee nebo bůhvíkteré z horolezeckého svazu, zajímalo by mě, z kterého je oddílu.
a druhá otázka. na předposlední fotce mu ňákej maník ahá do uzlu na sedáku. je to proto, e byl po dolezení tak vyavenej, e sám uzel nepovolil, nebo jsou nějaký pravidla, podle kterejch musí kadýho navazovat pořadatel?
Stejně je to lumpárna e byl zcenzurován můj článek s rozhovorem s jedním mým známým. Nechapu tedy co tady dělá tento článek a proč nebyl zruen, kdy mám daleko nií informační hodnotu ne ten můj. Proto ádám odstranění toho článku, na vechny stejným metrem.
Na základě reakcí na tento portrét jsem nucen reagovat.
S realizačním týmem lezce jsme chtěli více přiblíit závodní scénu na těchto stránkách. Hop dal dohromady seznam českých závodů s prolinky na jednotlivé závodníky a jejich umístění. Velký kus práce jestli mohu soudit.
Dále chceme na těchto stránkách nabídnout základní informace alespoň o nejlepích závodnících. Tento článek byl prvním ze série o lezcích z naí reprezentace. Neříká mnoho, ale je rozhodně bohatí ne ten na oficiálních stránkách ICC.
Srovnání s papírovými médii ze svého pohledu vidím jako nepřiměřené. Lezec si ije svůj vlastní internetový ivot a realizační tým lezce se snaí nabídnout co nejvíce informací. Je samozřejmé, e některé informace se budou objevovat ve vech titulech píících o lezení. Doufáme, e lezec bude vdy informovat jako jeden z prvních a navíc vdy bude moné se k jakékoliv informaci snadno zpětně vrátit a najít relevantní odkazy. Tak jako v tomto článku je například aktuálně propojen deníček, výsledky na mezinárodních závodech a výsledky na domácích závodech.
Jsme si vědomi toho, e větina přispěvatelů (včetně mě) nemůe kvalitou článků soupeřit s profesionály (např. Papou, mafra). Na druhou stranu si myslím, e lezec je aktivní medium se spoustou informací. Díky tomu, e na lezce přispívá mnoho nadených lezců neprofíků, je lezec ivějí, ne by tomu asi bylo při několika málo profi redaktorech. Je to adekvátní daň za aktuálnost a íři informací? Krom toho, kdo by je platil?
V návaznosti na tyto portréty připravujeme rozhovory s jednotlivými závodníky a ve velmi blízké době zde bude zveřejněn rozhovor s koučem repre Slávkem Vomáčkem. Osobně doufám, e se ve podaří.
- na Lezce vstupuji jako soukromá osoba a nijak neakcentuji, kdo mě iví. To, e je to poznat z toho, co je za zavináčem, je jen moje lenost zřizovat si k soukromé komunikaci extra adresu.
- právě v tomto bodě se, Vlasto, liíme. Ty si chce z Lezce dělat privátní byznys, proto příslunost ke svému zaměstnavateli zdůrazňuje. O.K. nic proti tomu, jak píe, jsi domluven s vydavateli. Jen aby bylo jasno.
- nabízí tu ovem různé kurzíky, které pořádá Tvůj zaměstnavatel. Taky neva, ale mohlo by to být extra, aby z toho bylo vidět, e je to reklama (banner, sólo rubrika - jako třeba na chyty Hot Stone vlevo). Jako to dělají ve vech dobrých novinách - extra zpravodajství, extra komentáře a úplně extra reklama.
- tím, e klade důraz na svého chlebodárce, vypadá to, e něco prodává. Ale to, co prodává, je nuda a u to bylo (Montana, RT). To je statistika, sponzůrci, dva, tři drbíky. To by mohlo být v rubrice Deníčky a vypadalo by to mnohem efektněji (s těmi barvičkami). BTW. Mrázkův deníček tady stojí za pendrek, chop se ho!
Jen takové malé doplnění a skrytá reklama.
Celá tato akce co se týče deníčku a portrétů a rozhovorů s lezcema pochází z Prahy z jednoho nejmenovaného baru. S Hopem sme o tomhle asi před půl rokem měli docela dlouhé diskuse, které vak z několika důvodů prostě nevyly a víceméně u asi nevyjdou.Je fajn, e se kluci do toho pustili a e se o něco podobného pokouejí.
Za nejmenovanou umělou stěnu mohu oznámit, e se chystají nové lezecké stránky, které nehodlají konkurovat Lezci,ale zvětit výběr informací a stylu jejich vedení.
Jak se tyto stránky budou jmenovat u asi větina tuí...:)
Take za měsíc a něco se na nich móná někdy uvidíme.
P.S. Zdravím Hopa, omlouvám se mu za můj dementní mobil a těím se a si o vem pokecáme :)
Zapsal: Oliváč, 20:12:54 31.07.2002
Poklona
Teda! Jsem jen o cenák větí, ne Tomá, ale, e bych váíl 60 a 62 se rozhodně říci nedá. Těch mejch 69 mi přitom nepříjde tak moc. Tak jsem se asi spletl, to musí dret asi nějakou tvrdí dietu. Já si neumím představit den bez pěkného nadlábnutí v devět večer. Asi se budu muset víc snait a nepřeírat se tak.
P.S. pro Tomáe:
Jo a s těma závodama - jan tak dál, jde ti to skvěle
Dalas
Zapsal: Dalas, 22:20:08 06.08.2002
To: Hugo
... nezbývá ne v podzemí mimo dosah reflektorů čekat na svou příleitost :( . To ví, klasici se smyčkami a bez mága u pasu, to tak neletí...
Tedy, při ví úctě k úasnému výkonu, jakým je přelezení Undergroundu, musím protestovat proti označení tohoto přelezu jako RP. Počasí mne vyhnalo z Dolomit do Arca a tak jsem se el na ten skvost podívat. Celá cesta, i sousední Pietra Murata, má expresky naroubované ocelovými karabinkami natrvalo na nýtech a takovýto přelez není RP, ale PP. Nebo si Tomá přinesl ebřík a před finálním pokusem si ty expresky s pouitím plochého klíče číslo 10 odrouboval? To asi těko.
Take se domnívám, e RP přelez UNDERGROUND zatím vůběc nemá, pouze PP. RP by bylo jetě o dost větí maso, kdyby si lezec musel pěkně áhnout na sedák, dosáhnout k nýtu (a ne jen k expreskou prodlouené karabině), cvaknout expresku a cvaknout lano.
Nazývejte věci pravými jmény.
Souhlasím s Petrem Jandíkem, e RP by to byl o troku větí kotel.
Mráza to opravdu RP nedal a taky proč?
Chtěl bych znovu podotknout, e RP styl v těkých cestách u dááávno odeel do věčných lovi a OS téměř neexistuje...
Nemá smysl diskutovat o tom, e RP sou cesty těí...:)
Zapsal: Oliváč, 22:04:35 11.08.2002
RP
No dobrá, RP styl odeel, to chápu, proč se tomu pak ale říká RP. kdy to RP není? Nebo jako e mají vichni vědět, e od 8b- nebo kolika, se pod RP myslí PP? To je na makovici.
RP je RP!!!!!!!!!! A nemá cenu o tomhle diskutovat.Ovem u vás je to OK.Je to jako na překlice viď?Nechce si dát vude presa?Bude se cejtit jako doma a bude moct lízt RP? :))))
Nicméně platí e Mráza je borec a já bych to nedal ani na rybu.
To rejpnutí je jen proto e jednou se něco označí tak se tomu pak nedá říkat jinak.Nebo chce jezdit po chodníku a říkat tomu dálnice,jen pro to e tam nikdo nechodí a autem tam jezděj vichni?Trochu větru do palice?
:))))
Hore zdar
Ach jo :))) vy ste smíci hádavý.
Díky Petře.Jaký sem to byl ale Neználek.U jsem moudřejí a teď u konečně vím, e RP je něco jinýho ne PP.
Ovem obtínost to nezvyuje.
Cílem Vaí diskuse je,aby si to Mráza přepsal v deníčku. Jasná věc.A to Mráza nebo kdo mu deníček zavedl udělá.Dy je to přece nefér, e tam má ERPÉ...
P.S. :) jo a jetě. Nemůu pořád rozlousknout větu:"Ovem u vás je to OK". Tady teda fakt tápu.Pomůe mi s tím někdo?Díky, díky.
P.P.S. musím znovu podotknout, e diskuse tohoto typu mě Ohromně baví, protoe jsou velmi poučné a nápadité. Rád se do nich zapojím, protoe ve by se mělo nazývat pravými jmény! Jen tak dál hoi. Musí se v tom přece udělati pořádek...
Zapsal: Oliváč, 20:26:06 12.08.2002
RP-PP
Oliváči, na cestě typu Undergroundu styl RP obtínost oproti PP (= s nacvakanejma expreskama) zvyuje a pokud jsi dobrej lezec, ví to sám dost dobře. Prostě se musí na těch chytech-nechytech viset dýl a při cvakání dosáhnout dál, kdy si má borec cvakat i expresky. To musí přece vidět kadej. Cílem mého příspěvku je, aby se neříkalo čistě alpský výstup na osmitisícovku lezení v bandě se edesáti dalími borci z jiných států na pronajatých fixech a aby RP bylo to, co má být, to jest bez nacvakaných expresek. Jinak se prostě mlí a znedůvěryhodňuje to přísluné výkony.
Petře, Oliváč samozřejmě myslel, e při RP se nezvyuje stupeň obtínosti (neboli číslíčko). Jiný výklad mě nenapadl a docela se divím , e tebe ano.
Pokud někdo za Mrázu blbě vyplnil styl v deníčku, měl by to opravit, ale silně pochybuju, e tu někdo chtěl mlit, protoe u Mrázy není důvod a určité cesty v Massone, ale i jinde se prostě RP nelezou. Take to buď někdo napsal z nepozornosti a duchem nepřítomen a nebo to psal lezecký neznalec.
Zapsal: David, 00:52:16 13.08.2002
:)))
A jedééém...
Take kdy to vylezu RP není to 9a, ale 9b...:)
Já myslim, e u to vichni dávno pochopili.
U to Tomovi opravte.Dy to znedůvěryhodňuje jeho výkony.
Zapsal: Oliváč, 00:57:49 13.08.2002
Tě pic Davide
Telepatie...:)
Jaktoe etě nespí? A píe skoro stejný komentáře.
Zapsal: Oliváč, 00:59:55 13.08.2002
RE
Protoe jsem Tvůj pseudonym.:))?:
Zapsal: David, 01:07:19 13.08.2002
RE
Protoe jsem Tvůj pseudonym.:))?:
Zapsal: David, 01:08:12 13.08.2002
RP-PP
Pokud se uvádí odliná klasifikace při lezení (třeba na písku) AF a RP, nepřipadá mi tak blbé mít i jinou klasifikaci pro PP a RP. Je-li klasifikace obrazem výkonu (a právě podle něj, tedy subjektivním dojmem lezců se klasifikace určuje), který je třeba pro vylezení dané cesty daným stylem, pak by u takových cest MĚLA být odliná klasifikace při RP a PP a u kadé klasifikace by také měl být napsán styl, jakým byla vylezena, a to ten, kterým byla opravdu vylezena a ne jiný, jak je to v tomto případě.
Cesta má jen jednu obtínost, liit se můe styl, kterým cestu této obtínosti přeleze - OS, OSF, RP, RK, PP, TR - tzn. více či méně hodnotný. Stylem AF nepřelézá cestu, pouze její jednotlivé kroky či pasáe a klasifikace pro souvislé přelezení se tu samozřejmě pouít nedá. Protoe např. na písku má tento styl své zastánce, mívá i svou klasifikaci, ale ideální by bylo, kdyby byla např. v odliné stupnici ne klasifikace pro tzv. sportovní lezení, protoe se jedná o odliný typ výkonu.
A neourej pořád do RP-PP Undergroundu, bylo to nedopatření.
Zapsal: David, 20:35:51 14.08.2002
:)
Kdy sme u těch stylů...:)
Docela prdel by bylo pojmenovat styl který sem několikrát viděl na skalách a vypadá následovně:
Frajer nacvaká cestu,patřičně si prodlouí expresky a v traverzu si je přilepý tejpkou ke skále aby se mu líp cvakala. Co vy na to? Exemplární případ je třeba cesta Za staro kolo blah blah blah.Například tuhle cestu tímhle stylem vylezl upizdovanej Uro Perko.Výkon parádní,ale co říci stylu? Nebo sem několikrát viděl jak si dojčlandi prodlouej topovou karábly několika expreskama a pak to cvaknou z místa pod bouldrem,chytěj presa a nazdar.Cesta vylezena (příklad Tabou v Buoux). To sou věci co :))) ?
No nic u to váně tomu Mrázovi přepite...:)
Zapsal: Oliváč, 22:51:35 14.08.2002
jejich problem
At si kazdej leze jak chce a pise co chce, kdyz ho to samotnyho uspokoji...
Na zavodech jsou rozhodci, tam jde o vykony, venku kazdej leze pro sebe, az na par vyjimek, ktere lezou i pro sponzory...
Mraza je proste borec. Ale fakt by me zajimalo, jestli nekdo z tech nejlepsich to 9a leze RP? A jak se posuzuje u techto cest rozdil mezi RP a PP? Je to fakt takovej rozdil? Asi blba otazka, ale lezu asi o 8 stupnu niz...
Zapsal: Maty, 16:51:22 15.08.2002
pro Matyho
Tak jetě jednou chlape...RP is dead :)
Najde se sice pár pankáčů, kteří se o RP pokouejí,ale těch je tááák malounko.
Jo a samozřejmě, e je kadýho věc jak si kdo leze a čím se prezentuje.Mě je to taky fuk.
Hoi já se tady u těch blábolů po pracovním dnu dycky tak odreaguju.
To je pohoda vivat Lezec.
Zapsal: Oliváč, 21:59:46 15.08.2002
já to maslel váně
Oliváči, já ten dotaz myslel váně, v kruzích top lezců se nepohybuju, ale zajímá mě to. Jaký je teď teda standard?
A e je RP dead, mi vůbec nevadí, nikdy jsem ho nelezl.RP je mrtev a ije PP!
Zapsal: Maty, 09:26:47 16.08.2002
RP x PP x Freepoint x TR
Jeliko jsem Tomáovi do databáze zadal cesty já, tak jsem ten, kdo zapříčinil zmatení části lezecké populace. Za co se omlouvám. Nicméně z mého pohledu praxe trochu předběhla striktní katalogové dělení a přelezy zejména těkých cest jsou zpravidla uváděny jen jako RP. Pro zjednoduení. Tak jsem učinil i já.
Podle mého názoru to vychází z moderního přístupu k lezení, kde je důleité cestu přelézt odspodu v kuse. Jitění je tam jen proto, aby se člověk nezranil, či nezabil. Obtínost cesty je tak tedy dána obtíností kroků a délkou cesty.
Například na stránkách 8a.nu vůbec nerozliují RP a PP a jdou dokonce tak daleko, e za RP přelez povaují, kdy si lezec lanem procvakne jednu, či více expresek a pak sleze nebo skočí na zem, ani by bylo lano v akci. Následně můe dávat dalí pokusy odspodu s tím, e pokud spadne, stáhne lano k předem procvaklým expreskám a jde do toho odspodu znova. Údajně taková je praxe na některých těkých cestách.
Dále na stránkách 8a.nu označují za Freepoint takový přelez, kdy lezec má lano cvaklé v jakékoliv expresce (není důleité jak byla cvaknuta) a cestu přeleze bez pádu. Pro zkomplikování situace, tak takovýto (skoro top-ropový ) přelez oni hodnotí o stupeň méně ne RP přelez.
Teď sem lezl cestu na Sukách - myslím, e se jmenovala Levitace a v průvodci byla napsaná obtínost VIIIb,RP VIIIc/XIa nevíte někdo jak je to moný...? Taky by mě zajímalo za kolik je to, kdy sem to dal os...- stejný jako RP? - mám v těch písmenkách bordel...No popravdě mě to ani tak netrápí, protoe lezu spí lehčí cesty pro radost - větinou os a nepotřebuju si psát nějaký deníčky, abych si něco dokazoval a ukazoval ostatním co jsem vechno přelezl... - protoe na nic jinýho podlemě ty deníčky nejsou - a jestli si nepomatujete cesty, který jste lezli tak vás fakt lituju a tím spí je vidět, e lezete jen kvůli tomu, e je to extreme-outdoor-mega-super-in-giga-Bravo-Cosmorebelský a e po tom máte o čem kecat před babama jak jste velký HOROlezci atd.(neřikám, e taky někdy něco neřeknu:) Jestli se mýlim a zatím jsem nepřiel na to, proč jsou ty deníčky na netu dobrý, tak mi to kdytak napite... - já teda doufám, e si to vichni píete jen kvůli tomu abyjste mohli zafrajeřit a srovnat se z ostatníma a e nejste ty druhý případy: hurá do BB - překlika je nejlepí - tam nemusíme bodat cepíny do skály a mlátit skoby do těch pískovcovejch věí...;) a moknout kdy se zkazí počasí. Joo, přelez sem 9 - bylo to napsaný na stěně pod cestou - rychle si to napíu do deníčku - jé, ono to bylo jen číslo na dveřích - no to je jedno, kdy to v tom deníčku mám napsaný tak u to přece nebudu mazat... atd. - znám jich hodně (ale taky to jsou lidi)-teda větinou diskofylové... Cau Vojas
Teď sem lezl cestu na Sukách - myslím, e se jmenovala Levitace a v průvodci byla napsaná obtínost VIIIb,RP VIIIc/XIa nevíte někdo jak je to moný...? Taky by mě zajímalo za kolik je to, kdy sem to dal os...- stejný jako RP? - mám v těch písmenkách bordel...No popravdě mě to ani tak netrápí, protoe lezu spí lehčí cesty pro radost - větinou os a nepotřebuju si psát nějaký deníčky, abych si něco dokazoval a ukazoval ostatním co jsem vechno přelezl... - protoe na nic jinýho podlemě ty deníčky nejsou - a jestli si nepomatujete cesty, který jste lezli tak vás fakt lituju a tím spí je vidět, e lezete jen kvůli tomu, e je to extreme-outdoor-mega-super-in-giga-Bravo-Cosmorebelský a e po tom máte o čem kecat před babama jak jste velký HOROlezci atd.(neřikám, e taky někdy něco neřeknu:) Jestli se mýlim a zatím jsem nepřiel na to, proč jsou ty deníčky na netu dobrý, tak mi to kdytak napite... - já teda doufám, e si to vichni píete jen kvůli tomu abyjste mohli zafrajeřit a srovnat se z ostatníma a e nejste ty druhý případy: hurá do BB - překlika je nejlepí - tam nemusíme bodat cepíny do skály a mlátit skoby do těch pískovcovejch věí...;) a moknout kdy se zkazí počasí. Joo, přelez sem 9 - bylo to napsaný na stěně pod cestou - rychle si to napíu do deníčku - jé, ono to bylo jen číslo na dveřích - no to je jedno, kdy to v tom deníčku mám napsaný tak u to přece nebudu mazat... atd. - znám jich hodně (ale taky to jsou lidi)-teda větinou diskofylové... Cau Vojas
Milý Vojasi,
a poleze dvacet a více let, budou se ti ty cesty u pěkně plést. Bude vědět, e jsi něco lezl na takovou tu vě s tim zahnutým vrcholem ve Schmilce a e tam byl hroznej komín a pod ním kříovej přeah, ale nezvpomene si zaboha jak se ta vě menovala, jenom e to byl nějak Weg na nějakj Turm. No a na to se právě velice hodí takovej deníček, protoe průvodce, do kterejch si cestu asi zapíe, se pořád vydávaj nový a kdo to má z těch startejch pořád opisovat.
Taky jsem si kdysi myslel, e si budu vechny cesty pamatovat, ale po pár letech... a seitky se poztrácejí... Tak jenom abys věděl, e motivy mohou být různé. Kromě toho jsou deníčky provázané na databázi cest. Zapisem do deníku se cesta přidá do seznamu, pokud tam jetě není. Pak se jí taky přičte přelez a tím pádem taky do statistiky lezenosti cest.
Kdyby si deníčky psali vichni, dalo by to celkem pěknej obraz co se jak často leze a tím pádem i co stojí za to lézt.
To s tou statistikou cest, můe bejt docela dobrý, ale jak si říkal - e uz si ty cesty bohuel nepomatuje, tak tím líp, ne? aspoň si to zase můe dát napoprvý a mít z toho větí záitek...
Bohuel, zase a takovou sklerózu nemám. Spí si pamatuju, jak to před léty bola brnkačka a teď se tam pomnalu nezvednu od země :-)) To je tzv. vzpomínkový optimismus - velmi nebezpečná věc.
Jo, a protoe si ty cesty za pár let nepamatuje, je dobrý je někam zapsat, aby ses tam mohl podívat. Kdykoliv jsem to neudělal, zákonitě jsem to zapomněl a občas u se to nedá dodatečně najít.
Mráza je prostě dobrej a jestli se to někomu nelíbí(nebo mu snad závidí)tak a si ho nevímá.Díky za portrét.
Zapsal: David, 20:55:13 27.08.2002
proč ne
Po velkém přečíslování bude provedena změna názvů servrů.Lezec.cz bude změněn na MAGOR.cz, diskuze provádějte na KOKOTCHAT. dík.
Zapsal: zlá bůča, 19:50:36 06.10.2002
galerie
Na jedné straně myslím, e fakt není dobrý neustále preferovat hvězdy, i kdy si to zřejmě a pochopitelně zaslouí, na druhé straně proč ne?!. Proto doporučuju prostě zřídit galerii těch nejlepích lezců i s úspěchy(a u nás jich fakt není málo a pro výkony přelezů je asi jiná rubrika...) s tím, e tam bude kadej jenom 1x. A pokud mono i s popisy jejich začátků v mateřských oddílech, z nich vyli. Tam se ta sláva u tak neprezentuje, stejně jako je tomu i v ostatních sportech (bohuel). Peníze a sponzoři jsou asi důleitějí...
"Proc Mraza? Hele, o mrazovi se fakt pise i jinde. Napiste neco o mne, to jeste nikdo nikde neotisk, takze to bude pro R a podobny troubaliny fakt zajimavy."
Nechce to zkusit rozvést? Díky. Nemám jak ti poslat mail. T.R.
FAKT VELMI OBDIVUJEM T.M. za to ako rychlo sa stihol vymakat k takým vysokým výkonom,a drzim mu prsty aby to skoro nenechal.
Ale ja chcem byt este lepsí:).alebo
len ma to hecuje a nedava mi to pocit ziarlivosti.
HOR SA DO HOR!!!
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.