ČHS pořádá 31.5.2014 na Rabtejně dalí metodický den.
Metodický dne je určen nejirí lezecké veřejnosti, nejen členům ČHS. Organizuje jej metodická komise ČHS a výcvik povedou lektoři a instruktoři ČHS.
Akce je zaměřena na základy lezení a jitění na skalách, na programu bude teoretický výklad k vybraným tématům i praktické ukázky jitění a lezení.
Termín a místo konání: sobota 31.5.2014, Rabtejn (CHKO Jeseník, okres umperk).
Sraz účastníků v 10 hod. na louce u starého ohnitě, program do cca 16 hod., podle zájmu účastníků.
Kapacita metodického dne není omezena, přesto prosíme zájemce, aby se předem zaregistrovali na info@horosvaz.cz; do předmětu zprávy uveďte Metodický den Rabtejn a napite, zda jste či nejste členy ČHS.
Ahoj Petře - nevím který, ale kdy to pořádá ČHS ... ?
1.Problém se sponzory - co tam sponzorujou, kdy je ve zdarma pro členy i nečleny ČHS. Provizi lektorům ČHS?
2.Je mi líto Rabtejna, e musí luknout takovou morbidní akci, páč se nemůe aktivně bránit .... to znamená, e ČHS fakticky uznává nefunkčnost oddílů ? Opravdu se MK ČHS domnívá, e kolení 4-5 nováčků v oddíle je méně účinné, ne na Adidas - metodickém dnu ČHS pro neznámou grupu lidí nejasného zaměření ?
3.Celé to na mně působí dojmem, e se jedná o promo akci Adidasu, realizovanou prostřednictvím ČHS ......... něco jiného by bylo, kdyby sponzor dal prostředky do kasy ČHS a úplně nejlepí by bylo, kdyby ČHS řekl e to půjde VK Jeseníky na obnovu jitění a pod.
4.Take se vracím k tvé reakci na prvního rejpala, zda by to nechtěl zaplatit namísto sponzora - tedy zaplatit co ???
Ta akce mi přijde na hranici přijatelnosti. Metodickej den si představuju nějak jako horokolu ve skalách a proti tomu snad nikdo nic moc nenamítá. Ale promo adidasu ve skalách zase naopak jde kadýmu krkem. A bude to spí horokola nebo spí promo? Ta hranice mi přijde dost tenká. Pokud např. budou mít instruktoři jenom hadry s pruhy, pak mi to přijde jetě ok. Pokud tam budou vlát transparenty a půjde tam řeč o značce (např. formou poděkování v nějaký úvodní řeči či co), pak mi to u přijde za hranicí dobrýho vkusu.
A to je právě ten podstatnej rozdíl - rozdíl mezi pouhými představami a skutečnou realizací čehokoliv...
Od Třech prouků nemám zrovna doma nic, ale irituje mne stále víc skoro přímá úměra, e čím větí teoretik, tím více teoretických úvah.
A je jedno, zda se týká závodů pro děti, vedení ČHS nebo velikosti ručníků, který si balíme na vandr po Galaxii.
Řeej se prostě hlavně bláboly.
Tak de vo to ze se kolem toho řeej vůbec nějaký bláboly. Take promo addidasu zafungovalo, čtenost lezce neklesá a povědomí o addidasu roste. take vlk se naere a koza zůstane celá.
No to nemusí být tak úplně pravda. Ta reklama a povědomí také mohou být i patné. Já například znám firmu Tendon i její výrobky, ale můj postoj je k nim díky podpoře podle mne velmi problematické koncepce dětského lezení natolik negativní, e lano bych si od nich nevzal, ani kdyby bylo zadarmo. Pokud tohle někdo získá u Adidasu, moc jim to nepomůe...
Je patrno, e diskutující se nikdy této akce nezúčastnili, jinak by o její smyslu nediskutovali. Ale oni moudrostmi jen srí. Asi chtěji sypat z vlastní kapsy na pokrytí nákladů takové akce. Minimálně cesta několika instruktorů přes půl a někdy i celou republiku něco stoji (u těch vzdálenějích do úvahy případá také nocleh). A e takové akce se pořádají několikrát do roka, pak náklady jdou do tisíců. Myslím, e nikdo z Vás nejezdí na pracovní cesty za vlastní a tak potom buď akci zasponzorujte nebo seeňte jiného kvalitního sponsora. S takovou velkohubosti to určitě dokáete!!!
AK, směuje několik věcí dohromady. Pokud svaz získal sponzora, který platí do svazové pokladny nějako částku za výměnu za roziřování svého jména, je to jedině dobře. Minimálně já neříkám, e konkrétně na této akci musí Adidas mít nějaký podíl. Nemusí. Ani na té akci nemusí být zmíněn, jde tu jen o rozíření povědomí o značce, k čemu je mnohem důleitějí zařadit jméno do názvu akce, ne prezentovat značku na akci. A pokud je na svazu někdo trochu schopný, nebude se propagace řeit akci od akce, ale jde o dlouhodobou spolupráci. Take z tohoto hlediska je opravdu napadání metodického dnu a spojení se jménem Adidas hloupé a svědčí o ne moc velkém rozhledu přispívajících.
Ale jsou tu jetě minimálně dvě dalí věci, které je potřeba zváit. První je, zda to nevypadá trochu násilně a zda toto spojení Adidas metodický den není v této komunitě spíe kontraproduktivní, protoe můe vyvolávat i negativní emoce. Toto posoudit neumím, ale vzhledem k tomu, kdo tvoří lezeckou základnu, se za chvíli Adidas mezi lezeckou komunitu dostane.
No a druhá věc, o které jsem psal, je spojení jména s negativními věcmi. To také můe být patné. Metodický den je asi v pořádku, ale sponzorství tak kontroverzní akce, jako jsou současné dětské závody, u je na zváení. Tím, jak lidé získávají negativní postoj k akci, získávají ho i k značce.
Dalí chytrák, co neví, o čem píe a o čem je řeč :-) Kdybys občas zapojil i mozek, věděl bys, e se tu nejedná o závodění dětí, ale o koncepci, kterou řada závodníků i rodičů povauje za patnou, a o patné závody jako takové. Projdi si diskuze k letoním dosud realizovaným Tendon U14.
A navíc je směný, e se Adidas angauje v metodice, o které neví zhola nic. Kdyby Petzl nebo Singing Rock, neřeknu ani popel.
A s těma penězma je to vdy o prioritách. Kdy chce vyjet Dolárek na vejlet, prachy jsou. Ale kdy jde o metodiku, tak nejsou a je třeba přizvat odbornou firmu s plnou prkenicí.
Moná by bylo dobrý ty tepláky nejdřív zkusit na trhacce, ne někdo udělá na nohavici uzel a nacpe ho do spáry. Takovyhle věci není dobrý na oficiální web jako je lezec psát, pokud to není provereny. Osobně myslím, ze jedna nohavice bude mít max tak 3 kN.
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.