Pokud byste rádi v Praze vyzkoueli něco nového, Adidas pro vás připravil několik netradičních outdoorových kurzů.
Pokud vám pracovní vytíení nedovoluje odjet v letních měsících z Prahy, přijďte si vyzkouet outdoor do centra Prahy. Adidas pro vás připravil několik netradičních outdoorových kurzů pod vedením zkuených instruktorů. Můete se tak těit na bouldering na náplavce pod Palackého náměstí, na slackline v největím praském parku Stromovka nebo na novinku mezi vodáckými soutěemi paddleboard na Vltavě. Kadý z kurzů probíhá ve čtyřech termínech:
BOULDERING:
26. června, 10. července, 7. srpna a 4. září od 17:00 do 21:00 na náplavce pod Palackého náměstí, kurzy povede Dominika Dupalová a Dorka Vlková z týmu Lokalbloku, bouldermatky budou k dispozici, ale nezapomeňte doma lezačky.
SLACKLINE:
19. června, 24. července, 14. srpna a 11. září od 17:00 do 21:00 ve Stromovce, kurzy povedou Danny Meník a Luká Černý z týmu Equilibrium Slacklines, vekeré vybavení bude k dispozici.
PADDLEBOARDING:
26. června ve Freestyle parku Modřany, 17. července v areálu YC CERE (Podolí), 21. srpna na Výtoni a 18. září v areálu USK Praha Trója, kurzy povedou Honza Rott, Jakub Zíma a Patrik Hrdina. S sebou budete potřebovat jenom letní oblečení, u kterého vám nebude vadit, kdy se namočí.
Vstup na vechny akce je zdarma, proto neváhejte a přijďte si vyzkouet něco nového pod vedením zkuených profíků.
...přijďte si vyzkouet outdoor do centra Prahy!!!
To jsou takhle zdegenerovaný marketingový manaeři těhle firem nebo zákazníci (lidi)to opravdu chtěj? Doufám, e vechno pouité vybavení bude BIO a emise CO2 boudou max. 5 g/os./hod. Jo, a taky doufám, e bude z akcičky nějakej reportík s fotečkama a ideálně jako hlavní článek na Lezci.
To není zdegenerovaný marketingový ředitel. Ale člověk, co má za úkol a chce vydělat nějaké peníze a je v tom celkem dost úspěný. To, co člověk na této pozici dělá za akce, nemá nic společného s tím, jaký je a co si opravdu myslí. Byl jsem s lidmi na podobných postech ve velmi úzkém styku a jsou dost normální. Včetně vkusu třeba. Nemají za úkol vymýlet a ukazovat, jak se něco líbí jim, ale hledají, co se líbí lidem. Mase. A čím stupidnějí reklama nebo akce, tím větí účast. Bohuel. Ale neviň z toho marketéry, ale nás, spotřebitele a uivatele, kteří na podobné nesmysly jako masa slyíme.
Je jasný, e napsaný je to vtipně, ale jak u bylo řečeno, je to napsaný pro irokou veřejnost a ne jenom pro lezce. Tady se to objevilo hlavně z toho důvodu, aby si lidi, kteří si chodí zalézt na bouldrovku, zkusili něco nového. Moc lidí o téhle monosti lezení na náplavce neví nebo k tomu nemá bouldermatku, tohle je jenom ukázka dalí moné cesty, jak se v Praze zabavit. e to zaplatí Adidas? No a co, super příleitost je to tak jako tak :-)
Ani bych neřekl, e jde o to ukázat lidem, e jde lézt na náplavce.
Spí jde o to ukázat lidem, e se dá lézt i v hadrech od Adidasu. Počítám, e tam bude Nelly Kudrová, alespoň já bych jí tam pozval. V Adidasu jí to sluí.
Poleze se, prohodí se slovo se zástupci Adidasu, uvidí se, e Adidas můe figurovat i outdooru, přítí rok se uvidí, e Adidas do outdooru patří.
Uvidíte příjemný a funkční materiály. Svěí barvy. Moná se pohovoří o lezačkách. Asi se dozvíte, e ne kadej musí mít Lasportivy.
Před akcí i po akci bude reportík, samozřejmě řádně označenej a řádně zaplacenej. Prostě to dělaj stejně jako jiné outdoor firmy.
A na tom je něco patného? Já třeba lezu v kalhotách od Salticu a je to mnohem pohodlnějí, ne díny. Třeba budou Adidas pohodlnějí, ne Saltic. Nějak tvůj příspěvek nechápu.
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.