| | Český pohár mládeže - Svitavy |  | 
 Český pohár mládeže ve sportovním lezení na obtížnost Svitavy, 20.05.2006 - výsledky: 
 
 | Lezec.cz   [úpravy] | 18:09 22.05.2006 | 
 
 
 | !!! | 21:13:34 22.05.2006 |  | nechci rýpat protože je pozdě a navíc nemám náležitou video nahrávku ale ve finále nebude rikat ktere kategorie, lezec A drzel zluty chyt a dal z neho pokus dál výkon XX+, lezec B chytne zluty chyt výkon XX, lezec C chyt žlutý pouze tečuje a padá a záhadný způsobem dostává stejne jako A XX+, a nejlepsi na tom je to ze vysledek(rozhodcim byl) zapisoval sam predseda sportovni komise DK. bohuzel jsem si tohoto omylu všiml az byl zavod ukoncen a vysledky byly na nastence a ja musel spechat na vlak pac ten nepocka! |  | ondra | odpovědět  | 
 |   | Re: !!! | 14:40:55 23.05.2006 |  | Taky mam podobnou zkusenost, ze stejneho mista jeden lezec nepatrne tecuje, druhy promachne, ale oba maji XX+. Tak nevim, asi tu tec rozhodci nevidel... |  | Dan | odpovědět  | 
 |   |   | Re: !!! | 20:33:26 23.05.2006 |  | Kluci, přečtěte si pravidla. Ne ta pro dospělé ale pro mládež, tam se skákat nesmí. Nemám moc času na podrobné vysvětlování, omlouvám se. |  | dosm | odpovědět  | 
 |   |   |   | Re: !!! | 09:09:14 24.05.2006 |  | tady nikdo nic o skákání nepsal... |  | ondra | odpovědět  | 
 |   |   |   |   | Re: !!! | 10:05:34 24.05.2006 |  | V pravidlech se píše:  Bod 12 ad a) jestliže je chyt dosažen statickým tečováním, bude odměřena vzdálenost tohoto tečovaného chytu se znaménkem mínus (-). ad b) jestliže je chyt dosažen dynamickým tečováním, bude odměřena vzdálenost posledního staticky drženého chytu se znaménkem plus (+).
 Pokud se tedy závodník staticky nedotknul chytu, byl ohodnocen pouze pluskem,pravidla ČPM tak předchází situaci, kdy závodník přeskočí několik chytů a o pořadí by mělo rozhodnout pouhé plácnutí výše hodnoceného chytu. Na pohled možná odlišné výkony jsou ve výsledku hodnoceny stejně.Ale taková jsou pravidla a každý závodník by si je měl prostudovat.
 |  | Eva | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: !!! | 15:08:43 24.05.2006 |  | lol tady jde o to ze zavodnik ktery chyt cislo napr30 jenom tecol tak dostal 30+ místo 30- a tím pádem se dostal pred dalsi dva lidi ktery meli jeden 30 a druhy 30+(ale mel horsi vysledek z kvali...) |  | ondra | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   | Re: !!! | 16:55:30 24.05.2006 |  | Tak tohle už nevyřešíme. Pokud se cítíš poškozený, existuje v pravidlech ustanovení o protestech. Stížnosti tři dny po závodech jsou na ... |  | dosm | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: !!! | 18:00:51 24.05.2006 |  | Dekuji, pokud jsem to pochopil spravne, ma zavodnik pri dynamicke teci, plus k poslednimu drzenemu. Ale pokud jeden zavodnik dynamicky tecuje a druhy netecuje nemuzou prece mit oba plus, nebo ano? |  | Dan | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   | Re: !!! | 19:25:20 24.05.2006 |  | Ano, oba dva mají stejně = Poslední držený chyt + . Za mínus je považováno podržení chytu na cca 1 vteřinu. Důvod, proč tomu tak je, lze vyčíst výše. Jinak samozřejmě incident v posledním finále byl na protest, teď je už pozdě. Výkřik na Lezci je k ničemu, problémy se mají řešit hned a tam, kde se řešit dají. |  | Bokula | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   | Re: !!! | 17:28:45 25.05.2006 |  | sranda na tom je to ze ja si na NIC! nestezuju JENOM jsem to chtel podotknout...samozrejme ze vim ze mam smulu a ze je pozde... |  | ondra | odpovědět  | 
 
 |