| | Vojta Trojan vylezl své čtvrté 9a: cestu Pornographie v Ceuse |  | 
  Vojta Trojan vylezl své čtvrté 9a, a to cestu Pornographie v Ceuse ve Francii. K přelezu mám napsal:
 "Pár dnů zpátky se mi podařilo přelézt cestu 'Pornographie' 9a ve Francii v Ceüse.
 Cesta je spíše silově vytrvalostního charakteru. Celkově je to 36 hodně těžkých kroků, které v půlce odděluje rest za koleno. Cestu jsem lezl celkově 10 dní a poslední 4 dny jsem padal v posledních dvou těžkých krocích.
 
 Tři dny na to jsem ještě vylezl cestu 'Le Part du Diable' 8c+ - tuhle cestu jsem hodně lezl minulý rok a bylo hodně těžký odjíždět bez přelezu, i proto jsem hrozně rád, že to letos padlo do 3 pokusů! Vrchní boulder z týhle cesty je ta nejhezčí sekvence kroků, kterou jsem kdy lezl.
 
 Ceüse je pro mě srdcová záležitost a tak trochu druhej domov a vylízt tady něco těžkýho je vždycky obrovská výzva a taky zážitek, protože tady tak nějak nic není zadarmo. Takže jsem hrozně rád, že se to letos daří!"
  © Adri Martinez (Porno)  © Jakub Konečný (Le part) 
Vojtův deníček:
Trojan Vojtěch (Trojeyy) 
 
 
 | Co na to JiB? | 13:56:44 25.07.2021 |  | JiBe není to náhoda? |  | Hejter | odpovědět  | 
 |   | Re: Co na to JiB? | 14:50:13 25.07.2021 |  | +1 :D :D :D 
 Dobře ty
 |  |  | odpovědět  | 
 |   |   | Re: Co na to JiB? | 16:35:42 25.07.2021 |  | Má Vojta formu, byla zrovna podmínka nebo v Ceüse chyběla světová špička? Byl u přelezu Tomáš Binter?  Zkoušel cestu už Jan Tlekač? |  | Martin | odpovědět  | 
 |   |   |   | Re: Co na to JiB? | 17:28:11 25.07.2021 |  | Babaca po posledních příspěvcích z vedlejší diskuze zalezl, protože i on sám pochopil, že je mimo. Tipuji, že se tam ještě zmohl na agresivní trolling, ale už bez podpisu tím, čemu se v jeho svete říká iniciály. |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   | Je mi líto | 17:58:38 25.07.2021 |  | Je mi líto, ale ve Světovém poháru mezi dospělými stačí takováto výkonnost na:
 Insbruck 2021 … 77. místo
 Briancon 2019 … 69. místo
 Chamonix 2019 … 100. místo
 Vilars 2019 … 61. místo
 Kranj 2018 … 45. místo
 
 Na slzavé údolí české kotliny je to na RP/PP bezesporu pěkný výkon, Vojtovi z tohoto titulu patří velká gratulace, ale světová špička je v obtížnosti někde jinde.
 
 Na bednu v SP dospělých to dnes zjevně nestačí.
 
 (a nepodsouvejme tvé vlastní nekalé praktiky)
 
 |  | JiB | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 18:03:26 25.07.2021 |  | Oprava překlepu, správně mělo být: „a nepodsouvej mi Tvé vlastní nekalé praktiky“ a dodávám zbabělý anonymní šmejde
 
 |  | JiB | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 18:32:18 25.07.2021 |  | Kde se tam píše, že se těmi přelezy měl zařadit do světové špičky??? Už se prober, kedlubno. |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 19:12:06 25.07.2021 |  | Je fakt, že JIB je blb, ale v něčem má pravdu ať se nám to líbí či ne. Myslím si, že mu spíš vadí a mě možná taky někdy, to adorování výkonů, které jsou ve světě už jen lepším průměrem. |  | Karel | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 19:57:39 25.07.2021 |  | ? V diskuzi není jediný příspěvek, který by ten výkon adoroval. Není tady jediný příspěvek, který by o tom přelezu hovořil jako o světové špičce. Není žádný důvod mluvit o světáků - i kdyby člověk použil jednoduchou (a neplatnou) logiku, že výkonnost na skále je rovna výkonnosti na závodech - neboť Vojta letos reprezentantem není. 
 Přesto JiB tohle udělal. Je to prostě troll. Všimni si, jak ve vedlejší diskuzi sklapl po oprávněné kritice krovky - předtím mě spoustu řeči, pak z něj už nevypadlo ani pismenko. Takhle se chová troll, ne člověk, kteremu jde o konstruktivní diskuzi.
 |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 20:01:19 25.07.2021 |  | Troll asi ne, spíš trotl, to na JiBa sedí líp |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 20:34:20 25.07.2021 |  | Co te vede k negativite vuci vyzdvihovani nejlepsich CZ vykonu a jejich porovnavani se zbytkem sveta? Prece pokud nekdo patri do nasi spicky, je fajn o nem obcas cist, motivuje to nas ostatni. Kde vidis problem? |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 20:32:50 25.07.2021 |  | Chtěl bych to tu pro některé zaostalé členy diskuze uvést pár faktů, zrovna jsem se vrátil ze ceüse a myslím si že tohle si určitě svou dávku chvály zaslouží, zaprvé srovnávat někoho výkony na závodech se skalníma přelezama je extrémní nesmysl. Tak například se podívejte na Jorge Díaz-Rullo, na stěně je dalo by se říct ještě horší než třeba právě Vojta, ale na skalách patří mezi světovou špičku v přelezech. Cestu Pornographie třeba v Ceüse zkouší i Dave Graham a Gabriel Moroni(ti snad nepatří mezi světovou špičku?:D), na 8a.nu má cesta po roce jen 3 přelezy, Vojta je na 8a.nu v žebříčku přelezů(plovoucí rok) okolo top40 to snad není světová špička? Mylsim si ze Jib je extrémní retard:) |  | Jiří Tulík | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 20:37:33 25.07.2021 |  | Chtěl bych to tu pro některé zaostalé členy diskuze uvést pár faktů, zrovna jsem se vrátil ze ceüse a myslím si že tohle si určitě svou dávku chvály zaslouží, zaprvé srovnávat někoho výkony na závodech se skalníma přelezama je extrémní nesmysl. Tak například se podívejte na Jorge Díaz-Rullo, na stěně je dalo by se říct ještě horší než třeba právě Vojta, ale na skalách patří mezi světovou špičku v přelezech. Cestu Pornographie třeba v Ceüse zkouší i Dave Graham a Gabriel Moroni(ti snad nepatří mezi světovou špičku?:D), na 8a.nu má cesta po roce jen 3 přelezy, Vojta je na 8a.nu v žebříčku přelezů(plovoucí rok) okolo top40 to snad není světová špička? Mylsim si ze Jib je extrémní retard:) |  | Jiří Tulík | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 21:08:33 25.07.2021 |  | Chtěl bych to tu pro některé zaostalé členy diskuze uvést pár faktů, zrovna jsem se vrátil ze ceüse a myslím si že tohle si určitě svou dávku chvály zaslouží, zaprvé srovnávat někoho výkony na závodech se skalníma přelezama je extrémní nesmysl. Tak například se podívejte na Jorge Díaz-Rullo, na stěně je dalo by se říct ještě horší než třeba právě Vojta, ale na skalách patří mezi světovou špičku v přelezech. Cestu Pornographie třeba v Ceüse zkouší i Dave Graham a Gabriel Moroni(ti snad nepatří mezi světovou špičku?:D), na 8a.nu má cesta po roce jen 3 přelezy, Vojta je na 8a.nu v žebříčku přelezů(plovoucí rok) okolo top40 to snad není světová špička? Mylsim si ze Jib je extrémní retard:) |  | Jiří Tulík | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 23:03:48 25.07.2021 |  | Každý si pod pojmem "světová špička" představí něco jiného. V rámci kontextu minulé diskuze (kam se odkazoval i prvotní komentář toho diskuzního stromu) bohužel světová špička není = medaile ze závodu nevozí. To je prostě jasný sportovní fakt. Ale jinak je to samozrějmě obdivuhodný výkon celosvětového formátu. |  | KFC | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 22:30:43 25.07.2021 |  | Drž už piču !!!!! |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 22:34:48 25.07.2021 |  | JiB by už zasloužil zavřít hubu |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 22:44:39 25.07.2021 |  | JiBa moc rád nemám, ale řekl bych, že tady jste ho prostě jen vyprovokovali, a to, co se předvádí tady, za ním moc nezaostává. Smečka anonymů, co se uspokojujou tím, že jednomu trollovi okopávaj kotníky a plivou na něj. |  | P. | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 10:26:47 26.07.2021 |  | Tak k tomu, aby napsal, co napsal, ho nikdo nevyprovokoval. Nemá to nic společného s těmi příspěvky, na které reagoval. To byla prostě jeho aktivita, kterou shodou okolností připojil do vlákna, kam se vůbec nehodí. Další jejo trollí kousek. 
 A že si z něj tady lidi dělaj srandu, to se nediv. Je to nepoučitelnej troll, tak se nediv, že mu někdo "okopává kotníky a plive na něj". Akce a reakce.
 |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 11:08:04 26.07.2021 |  | Jasně že vyprovokoval. První 4 příspěvky pod tímhle článkem si ho braly do huby, aniž by tu od něco napsal. Ten čtvrtý provokoval dokonce tím, že JiB zalezl a bojí se ozvat. A JiBův příspěvek byla reakce na ty úvodní útoky a souvislost tam tedy podle mě je. No a zdůvodnění akce a reakce myslím není omluva hloupého chování. Jak už jsem napsal, JiBa nemám rád, ale ekluje se mi i kolektivní vyjadřování výsměchu a skupinové nadávání.
 |  | P. | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 11:31:52 26.07.2021 |  | No však JiB zalezl a bál se ozvat. Povídej se do vedlejší diskuze. Zrovna na tom nebylo nic provokativního, to bylo konstatování reality. 
 Ten zbytek - ano, to byla hloupá provokace, ano, v tom máš pravdu.
 |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 12:01:45 26.07.2021 |  | Lidi jako Babača mi fakt vadí - nejdřív kritizuje a když zjistí, že byl mimo, tak se po něm  slhne zem. Žádný sorry, nebo splet jsem se, nebo něco takového. To neexistuje. Takové chování se musí potírat ohněm i mečem :) |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 16:05:51 26.07.2021 |  | Na tom, s čím jsem do oné diskuse vstupoval a to, že na zvýšeném přílivu medailí české repre v poslední době se nijak nepromítl Binterův odchod z funkce, ale zejména vnější vlivy jako velmi slabá účast světové špičky, se vůbec nic nezměnilo. Proto pokud by se měl někdo omlouvat, tak ti, kdož neunesli můj názor a z oné diskuse udělali kůlničku na dříví. Tak si laskavě zameť před vlastním prahem. |  | JiB | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 17:17:34 26.07.2021 |  | To je ale jen část toho, s čím jsi do diskuze vstupoval. Jak Babača záměrně vynechal další části toho, s čím do diskuze vstupoval :D A jak vynechal ty další věci, co tam napovídal :D A to je přesně to, o čm mluvím, zbabělec, kterej se neumí postavit čelem vlastním omylům. |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 17:19:40 26.07.2021 |  | Podobně jako i jiní jsem to v té vedlejší diskusi pod výsledky z Brianconu vnímal tak, že problém nebyl ani tak v těch "faktech" (obsazení závodu...), jako spíš v tom, jak jsi je prezentoval a že jsi prezentoval i věci, které by bylo vhodnější nechat stranou (Kuba Konečný a jeho osobní věci). To by možná nějakou tu reflexi zasloužilo. Vzpomínám si, jak jsi kdysi v nějaké diskusi vyjel na nějakou takovou moji "věcnou", nicméně také osobní poznámku namířenou proti tobě velice divoce. Já uznávám, že jsem si ji měl odpustit. Totéž se myslím čekalo v té vedlejší diskusi pod výsledky z Brianconu od tebe, a pokud nechápeš, že tam z tvojí strany nebylo všechno tak úplně pěkné, tak se asi musíš smířit s těmi nevybíravými útoky proti tobě.
 
 |  | P. | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 17:43:34 26.07.2021 |  | Až na to, že tyto věci byly reakcí na sprostoty, které vyhřezly po mém úvodním komentáři. Ale to ty nevidíš. |  | JiB | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 12:35:59 27.07.2021 |  | Konečník, aspoň podle fotek, bude (byl) v Ceüse, což asi nebude za trest :) |  |  | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je mi líto | 22:45:28 25.07.2021 |  | A je škoda rozjet tenhle hnůj pod článkem o pěknejch přelezech někoho úplně jiného. |  | P. | odpovědět  | 
 |   |   |   |   | Re: Co na to JiB? | 22:03:42 25.07.2021 |  | „Dospět znamená uvědomit si, kolik věcí nepotřebuje tvůj komentář.“ |  | Martin | odpovědět  | 
 |   |   |   |   |   | Re: Co na to JiB? | 22:59:11 25.07.2021 |  | A ještě bych přidal, že dospět znamená najít si babu a přestat onanovat. Problém je, že při onanii nad filmy přijde vrchol a je na nějakou dobu klid. Při sebeukájení na lezci.cz žadný vrchol není a tak hoši jedou nonstop. |  | Jeb | odpovědět  | 
 |   | Re: Co na to JiB? | 00:34:37 26.07.2021 |  | https://www.youtube.com/watch?v=UAyh23l1mx4 |  | Valmar | odpovědět  | 
 |   |   | Re: Co na to JiB? | 11:04:20 26.07.2021 |  | Kluci z lezce by měli takový komentáře mazat který jsou úplně mimo téma a urazej.jinak je to od vojty dost dobrý  výkon když  to má jenom 3 nebo 4 prelezy. |  | gorbi | odpovědět  | 
 
 | Life is Porno | 07:11:10 27.07.2021 |  | Super výkon ! Pro 50% lidí na lezci by byl výkon jen dojít pod skály a nechápu jak tady může někdo porovnávat závody na plastiku s výkonem v Ceuse Ceuse je Top oblast skalního lezení přes 20 let a vylézt tady 9a je a bude výkon
 |  |  | odpovědět  | 
 |   | Re: Life is Porno | 09:14:11 27.07.2021 |  | Souhlas, kolik lidí v ČR má vylezeno 9a...7-8? Definitivně špička v rámci ČR. Taky by mě zajímala výkonnost zdejších diskutujících...aneb mám vůbec právo kritizovat někoho kdo leze 9a když sotva vylezu 7a a objektivně o lezení 9a vím absolutně nic?
 |  | Jenda | odpovědět  | 
 |   | Re: Life is Porno | 09:38:44 27.07.2021 |  | Souhlas, kolik lidí v ČR má vylezeno 9a...7-8? Definitivně špička v rámci ČR. Taky by mě zajímala výkonnost zdejších diskutujících...aneb mám vůbec právo kritizovat někoho kdo leze 9a když sotva vylezu 7a a objektivně o lezení 9a vím absolutně nic?
 |  | Jenda | odpovědět  | 
 |   |   | Re: Life is Porno | 10:00:10 27.07.2021 |  | Viděli jste někdy někoho vylézt 9a na živo? Top výkon i ve světě, gratulace.
 |  | P. | odpovědět  | 
 |   |   |   | Re: Life is Porno | 19:15:12 27.07.2021 |  | Videl jsem adoucha vylezt 9b a nevylezt 9a v jednom tydnu. Videl jsem sebe v 8a a vim, jaka je makacka "blby" 8a vylezt. Kolik casu lezeni zabere aby nezustalo u jednoho. Takze debaty ohledne vyznamu prelezu 9a mi pripadaji uplne mimozni. I kdyby mel JiB atd trochu pravdy, mohl si ji nechat pro sebe a ridit se pravidlem "mlceti zlato".
 Hezky report, pekny fotky. Preji dalsi prelezy :)
 |  | A. | odpovědět  | 
 
 |