LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Těžký místo vynech a lez dál.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Vánoční závody Praha Ruzyně (24.12)
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)

Žebříček
Cesty:
41.Zaoral 10119
42.Nosek 10098
43. 10094
Bouldry:
41.Ďurech 8756
42.Zímová 8706
43.Paděrová 8706
Hory:
20.Novotný 3598
21. 3470
22.Petr 3271

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1146613 cest
Nové přelezy:
Mr. Freeze 8A
Rocinante 7c
Kopa Kaban 8b
Okrimono 9+
Skyline 9
Inner Smil 9-
Pusht Bush 9-
Fandango 8A+
Dar Z Nebe 8A+
Loneliness 7b

Stěny
Boulder Hluchák - Šumperk
Le Blok - Ostrava 1
Lezecké centrum na Dlouhém Mostě - Dlouhý Most

Prodejny
Mapis - mapové informační středisko - Praha 5
Rock Point OC Olympia - Brno
Rock Point Outlet Store - Praha 5 - Radotín

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Na rok zadarmo do Holešovic

-PR-

Nová soutěž na stěně v Holešovicích u příležitosti otevření nové haly "3D" od Rockplastu a rozšíření původní stěny o další profily. Vyhlášení soutěže najdete na konci článku.



Stěna v Holešovicích se brzy po svém zprovoznění dostala na pevné místo v kalendáři mnohých pražských i okolních lezců. Je totiž opravdu jen lezecká. Netlučou tam do vás decibely aerobikářů, ani vás tam nemohou trefit míčem, jako na stěnách postavených v tělocvičně. Při zahájení si ji vyzkoušel Tomáš Mrázek:


Tomáš Mrázek v nejdelším stropě v Holešovicích, foto (c) Petr Jandík


Pak se rozběhl každodenní provoz. Někteří nad stěnou ohrnovali nos, tvrdili, že je pro nýmoše, ale mně i jiným se tam líbí. Možná nás je někdy až moc. Můžete tam potkat různé zajímavé osoby. Tužil si tam svaly třeba Zdeněk Míka, Tomáš Náhlík, Viktor Walzel, trénuje tam a staví cesty úspěšný závodník Honza Zbranek a na hlavu vám může někdy spadnout i známý herec.


Legendární nestor pražského sportovního lezení Zdeněk Míka, foto (c) Petr Jandík


Můžete tam potkat Šťávu. Samozřejmě s vybavením výhradně od Mammuta. Má i mammutí pulovr.


Šťáva, vlevo v pozadí kluše Libor, foto (c) Petr Jandík


Nebo požádat o autogram herečku Vilmu Cibulkovou, pokud má zrovna volné ruce....


Vilma Cibulková umí zabojovat, foto (c) Jan Polák



foto (c) Jan Polák




Herec Miroslav Etzler není lezecká rychlokvaška, začínal lézt někdy před 17 lety v Adršpachu.


foto (c) Jan Polák


V Holešovicích si kromě ovyklých cest můžete dát spáru žábovku:


Libor žábovky zásadně sóluje, foto (c) Petr Jandík


Vyzkoušet si drytooling:


Cepíny drží ve kmeni líp, než ve skutečném ledu a taky se hůř vyndavají,
foto (c) Petr Jandík


Dát si sokolík:


foto (c) Petr Jandík


Nebo rajbas:


foto (c) Petr Jandík


Zabouldrovat si:


foto (c) Petr Jandík


Ani děti nepřijdou zkrátka:


foto (c) Petr Jandík


Přivítá vás tam přívětivá obsluha:


Libor vás naučí lézt, natočí vám pivo a rád s vámi pokecá
o čemkoliv kolem lezení, foto (c) Petr Jandík


Po akci si můžete sednout do příjemné hospůdky a průhledy pozorovat cvrkot, nebo si v prvním patře koupit chybějící matroš,


foto (c) Petr Jandík


podívat se s čím se lezlo dřív, (mezi exponáty patří i Liborovy vlastnoručně vyrobené jümary, perfektně připravená pískovcová bačkora, staré cepíny a mačky a jiné vzácnosti).


foto (c) Petr Jandík


Když už začalo na stěně být těsno, začaly stavební úpravy. Nejprve přibyl laminátový sloup v bouldrové místnosti, (viz též článek na Lezci),


foto (c) Petr Jandík


přibyla nová šatna,


foto (c) Petr Jandík


rozšířila se hospoda,


foto (c) Petr Jandík


pak se prodloužily cesty vedoucí do světlíků.


Lucka Hrozová v závěru prodloužené cesty, foto (c) Petr Jandík


O dva metry byl zvýšen světlík vedle hospody a do něj postavili Marčíkovci (Makak) na dosud prázdnou stěnu nový profil, na kterém je teď několik pěkných dlouhých cest od Honzy Zbranka a Davida DAFE Bobra.


3 metry široký a 12 metrů vysoký profil vede do zvýšeného světlíku, foto (c) Petr Jandík


Z vrcholu stěny ve zvýšeném světlíku je dokonce i trochu rozhled na Prahu. Světlík je otevírací a to bude v létě jistě příjemnější.


foto (c) Petr Jandík


Mezitím začalo tajemné kutění v sousední hale, jehož výsledky Libor s radostí předvádí.


foto (c) Petr Jandík


V hale nazvané 3D, kterou realizoval podle Liborových nápadů RockPlast, je spousta zajímavých profilů, které slibují pěkné cesty. Od 30. listopadu, kdy se nová hala otevírá, si je budete moci vyzkoušet i vy. Zatím se intenzivně staví cesty. Honza Zbranek předvádí několik cest, které postavil:


foto (c) Petr Jandík



Tak co, ještě něco si přejete? Foto (c) Petr Jandík



Aha, netopýra.... Foto (c) Petr Jandík



Tuhle slezl sólo bez lana, foto (c) Petr Jandík




Nebyly by to Liborovy Holešovice, aby v těch nových profilech nebyla taky spára. A ta je hlavním objektem nové soutěže:


Soutěžní spára, foto (c) Petr Jandík




Soutěž o roční permanentku

Bezplatné vstupné na holešovickou stěnu na 1 rok získá lezec, který jako první vyleze na první pokus spáru s převisem v nové hale "3D" za těchto podmínek:

1) Výstup musí být proveden ve stylu OS nebo flash, to jest zdola, v jednom zátahu a na první pokus.

2) Pokus musí být proveden za přítomnosti obsluhy stěny.

3) Lezec musí mít boty a nesmí používat žádné rukavice, ani spárové, ani tejping, lepicí pásku, nebo jinou ochranu rukou.

4) Pokud by bylo dodatečně zjištěno porušení podmínek (např. předchozí nácvik), bude permanentka zrušena a poskytnuta dalšímu kandidátovi, který podmínky splní.

5) Vítěz může permanentku používat buď sám, nebo ji věnovat libovolné osobě. Tím se vzdá práva permanentku používat a přenese jej na zvolenou osobu.


(c) 2005 Petr Jandík

Petr Jandík   [úpravy] 11:56 29.11.2005Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 hu12:14:50 29.11.2005
nejlepsi z cely steny je ta Vilma, to teda bez kecu
Mr. Skivoodpovědět 

 Super stěna, super propagace12:34:11 29.11.2005
Nevím proč, ale takovejhle článek mě dost sere. Zajímalo by mě, kolik jste zaplatili Mrázkovi, že tam byl při otevírání vaší stěny a kolikrát si tam šel potom zatrénovat. OK, chcete vydělat prachy, na tom není nic špatnýho, ale takováhle propagace ... s tím jděte do pěkně velký pr.e.e!!! (PS: na Ruzyni mě míčem ještě nikdo netrefil)
Správceodpovědět 
 Re: Super stěna, super propagace12:44:07 29.11.2005
Klasický PR, nic podivného, pravděpodobně za to lezci zaplatili tak jako např. za banner v záhlaví. Tak proč ne. Je to stejné jako článek o tom, že Hudy vydává propagační letáky.

Prostě to tak je.
PRodpovědět 
  Re: Super stěna, super propagace12:50:53 29.11.2005
Kdyz za to zaplatili (nevim), tak by nebylo špatný, kdyby někde v záhlaví byla poznámka, že jde o komerční sdělení.
Správceodpovědět 
   Re: Super stěna, super propagace12:55:25 29.11.2005
Stačí se podívat vedle titulku, pane správče. Jsou tam písmenka PR, což jak modří už vědí, znamená Public Relation, neboli reklamní článek.
Musíte se víc snažit, pane správče :-)
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Super stěna, super propagace16:46:54 29.11.2005
Jasně Jandíku, musím se víc snažit, lépe zkoumat titulky článků. Přece jako komunista a socialista bych se v tom ouřadě nudil. Vždyť blaho občanů této země je mi nade vše. Čest.
Správceodpovědět 
    Re: Super stěna, super propagace16:52:16 29.11.2005
Jasně Jandíku, musím se víc snažit, lépe zkoumat titulky článků. Přece jako komunista a socialista bych se v tom ouřadě nudil. Vždyť blaho občanů této země je mi nade vše. Čest.
Správceodpovědět 
   správce je hňup!15:17:09 30.11.2005
Podle mě je to moc hezky a vtipně napsanej článek. Sice neni ze skal, ale to přece neva. Hezký a výstižně okomentovaný fotky, článek psaný dekadentnim patosem, spousta novejch informací... Navrhuju to na článek roku a lano jako výhru. Třeba by se dal férově odměnit spárař-šikulda! Stejně ale Mamuta nechci a líst pujdu radši jinam....To je ale každýho věc.
Bůčanodpovědět 
    Re: správce je hňup!15:29:46 30.11.2005
Správce je bušmen a ne hňup. Tedˇka místo oběda šel dělat shyby!!! Ty komunisti se maj. Za režimu získali byty v centru Prahy, takže 10 sérií po 10 opakování ve 2 min. intervalech stihnou za polední pauzu. A k tomu maj vysoký PLATY. Jo jo. My necinkali, ale hledali teply fleky na ministerstvech. Cha chá lůzo.
Správceodpovědět 
     SUPERKOMOUŚ nebo normální svině15:42:27 30.11.2005
jo takhle! a já si teď shybuju ve svym volnym čase a platim si internet! splácim byt a musim makat! budu zvonit klíčema za návrat do starejch dobrejch časů. Ať žije DDR a jejich maxi pískověže!!!
alaodpovědět 
      Re: SUPERKOMOUŚ nebo normální svině15:45:14 30.11.2005
Sakra. Všechno jsem prozradil. Petr Jandík měl pravdu. Musím se víc snažit.
Správceodpovědět 
       Re: SUPERKOMOUŚ nebo normální svině16:24:37 30.11.2005
To je ten správce, co se v Juře pere s místníma staříkama?
Papoušodpovědět 
        Re: SUPERKOMOUŚ nebo normální svině18:24:11 30.11.2005
Jo. To je on!!! Kde je soudce Lynch?
Bonzákodpovědět 
        Re: SUPERKOMOUŚ nebo normální svině20:32:35 30.11.2005
Ale Papouši, ten Správce, co se měl údajně prát v Juře se staříkama, fotí skvěle, a neměl by pro něj být problém dát si do kupy taky takovou prezentačku. Tak by ji sem loupl místo tohohle kyselení, ne?
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: SUPERKOMOUŚ nebo normální svině21:01:15 30.11.2005
Jo, to jo. Já se akorát ptal. Jinak pěknej píárek, kvalitní produkt. Libor Hroza uměl svůj byznys vždycky dobře prodat. To je, prosím, bez ironie. Zdravím Palmovku i Holešovice.
Papoušodpovědět 
    Re: správce je hňup!15:49:05 30.11.2005
Pozor, abych tě bůčane netrefil míčem nebo na tebe nasadím armádu aerobiček s velkými, ale opravdu velkými charizmaty?
Správceodpovědět 
 Re: Super stěna, super propagace15:22:21 29.11.2005
Já ti sdělím proč tě to sere, protože seš komouš.
George-JPodpovědět 
  superkomouš15:19:33 30.11.2005
Správce neni komouš, je jenom národní socialista a chodil ke Stalinovi na konzultace.
alaodpovědět 
   Re: superkomouš15:31:33 30.11.2005
Jsem všechno. Komouš, superkomouš, národní socialista. Jéminé Staliné!!!
Super správceodpovědět 

 Spara12:41:55 29.11.2005
Tak na tu sparu se tesim
Alešodpovědět 

 :-)12:52:49 29.11.2005
mě zase se** kvetak.. tuhle sem videl jeho propagaci na kvetakovem serveru. asi jim napisu do kvetakove redakce, ze me pekne stvou.. JO, du na to!
kedlubnaodpovědět 

 Prachy12:54:18 29.11.2005
Tak v prvni rade jde prece o prachy, ze jo?
Reklama musi bejt, protoze:
..."chces novej eurotel, najem zvedej... :o("
To je přece jednoodpovědět 

 pyjár nepyjár, ale fotky fakt pekny13:07:42 29.11.2005
neni nad to chytit inspiraci a takovehle lezecke centrum je fakt hezky, jen kdyby aspon v tech sportovnich sektorech byl povoleny MG v normalni forme. Je to sice narocnejsi na uklid, ale ten pocit ruky trepetajici se v pytlůiku a virici krasne snehobile vlocky magnezioveho prasku.
no neni to romantika jak cyp! :-)
radek

PS: co kdyz vyhraje prespolni?
zobanodpovědět 
 Re: pyjár nepyjár, ale fotky fakt pekny13:46:54 29.11.2005
Zobane, díky za dotaz. Libor doplnil podmínky soutěže tak, že vítěz může určit osobu, která bude moci permanentku zen rok používat.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: pyjár nepyjár, ale fotky fakt pekny15:42:47 29.11.2005
permanentku zen? Dyz to vylezu budu moc chodit do zensky satny? I kdyz 'ji' nemam?
:)odpovědět 
   Re: pyjár nepyjár, ale fotky fakt pekny15:46:34 29.11.2005
Překlep. To mělo být ne "zen" ale "ten" :-) Ale je to nzajímavej námět. Uvidíme, co na to Libor řekne
Petr Jandíkodpovědět 

 PR13:14:54 29.11.2005
Jasne malym pismen PR, srovnani s bannerama v jinejch mistech stranky vsak lehce pokulhava, hlavne co se tyce napadnosti. Skoro se mi chce rici ze to je neco jako podprahova reklama. Ale jinak ocenuju ze tohle centrum si konecne dava alespon tohle maly PR do zahlavi svejch reklamnich prispevku, protoze to na zadynm predeslym nemelo. Mozna se nakonec dockame i jasny, zretelny, flashovy reklamy, ktera bude naprosto nediskutovatelna.
Jinak jsem chtel podotknout ze M. Etzler neni Michal ale Miroslav viz prilozeny odkaz
http://www.super.cz/celebrity/miroslav-etzler, to jen pro autora tohoto podprahoveho banneru.
Jakub Sodpovědět 
 Re: PR15:01:56 29.11.2005
Díky za upozornění na překlep :-)
Petr Jandíkodpovědět 

 PR13:15:17 29.11.2005
Takovýhle PR s fotkama se mi líbí - ukáže to i mě kterej jsem tam nebyl jak to tam vypadá a třeba mě to i naláká k návštěvě. Je to mnohem lepší než klasické máme novou stěnu ale zítra je zavřeno - to mě fuck nezjímá. Co ve mě ale budí pousmání je nová soutěž - doufám že to nedopadne jako minule když chlapík bouchnul spáru naboso tak se objevilo v zadání že musí mít boty - nyní by třeba měl mít boty i lano od MAMUTA :-)
BBodpovědět 
 Re: PR13:55:33 29.11.2005
S tou minulou soutěží nemám nic společného, ale jak jsem to tak pozoroval, šlo o blbé nedorozumění, protože někdo na Lezci vyhlásil soutěž s nepřesným zadáním. Na stránkách stěny to sice bylo správně (to jest podmínka lezení v lezečkách), ale lidi to logicky brali podle Lezce.
Tentokrát si zadání soutěže Libor kontroloval, tak doufám, že k podobnému lapsu nedojde.
Spárám zdar.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: PR14:29:38 29.11.2005
to kecáš, nikde to nebylo napsaný... Napsany to bylo na stránkách holešovický stěny až po tom !!! co to nejmenovaný lezec přelezl...
odpovědět 
   Re: PR14:42:00 29.11.2005
Možná máš pravdu. Díval jsem se tam až poté, co to (tuším Magnusek) přelezl bos a začalo se o tom mluvit, takže kdy se to objevilo se už teď nezjistí.
Teď to vyhlásil Libor a ten také cenu poskytuje, takže by to mělo být OK.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: PR16:34:01 29.11.2005
No a před tím to vyhlásil kdo??? Fantomas??? Sem zvědavej na to až zase někdo tu "nelezitelnou" další spáru vyleze a Libor ten přelez začne zpochybňovat... Co to bude tentokrát?? Růžový tkaničky??
odpovědět 
     Re: PR18:48:48 29.11.2005
Je pro úplnost. Bude přelez uznán, i když nebude lezen čistě pouze spárou, tedy na žábu, nebo sokola? Láká to jít s odšlapy a využitím okolních strukturu, s tím, že jednou částí těla půjde lezec stále ve spáře. Myslím, že by se to vyplatilo dospecifikovat, protože vylézt spáru je dost široký pojem. Ne že bych si myslel, že budu vítězem:-)
Gejzaodpovědět 
      Re: PR19:13:07 29.11.2005
muzes to rvat klido na sokola, zadny chyty koleem
odpovědět 
       Re: PR10:24:39 30.11.2005
no ale az to prelezes tak ti Libor rekne ze na Sokola se to nepocita.... :-)))
odpovědět 
        Re: PR13:21:32 30.11.2005
Jestli to das cely na sokola tak ti tu pernamentku klidne zaplatim. Dafe
dafeodpovědět 

 Musí být zadán titulek!14:13:11 29.11.2005
Hmm, Zlatacek, asi nekdy zase zajdu na zejdlika
lacoodpovědět 

 Soutěž14:25:42 29.11.2005
NO to sem teda zvšdavej, jak dahle soutěž dopadne... Modří už vědí jak dopadla ta minule... Přišel nacvičil vylez a lano stejně musel si koupit.....
T@Modpovědět 

 Chvála14:28:30 29.11.2005
PR je správně označený jako PR, přesto zajímavější než dost normálních článků :-)
jkodpovědět 

 14:44:20 29.11.2005
cim to je prosim foceny? digizrcadlem?
odpovědět 
 a prej ze musi:)14:46:01 29.11.2005
ale zapomel sem se podepsat
lacoodpovědět 
 Re:14:53:03 29.11.2005
Canon 350D digital, povětšinou bez blesku. ISO 1600. WB různá, většinou Fluorescent, ale všechno ještě dodatečně upravováno.
petr Jandíkodpovědět 
  15:00:27 29.11.2005
d'
odpovědět 
  Re: Upravy15:35:46 30.11.2005
No, ono to vypada, ze tech uprav je tam trochu vic. Nejak se mi nezda, jak jde lano u ty fotky s Vilmou. Rekl bych, ze ho je kus umazanej a netusim duvod. Teda ne, ze bych si toho vsiml hned :-). A taky je mozny, ze se pletu.
vencaodpovědět 
   Re: Upravy08:49:20 01.12.2005
:-) Uz je to lepsi, ale porad tam zustava stin lana, ktery tam neni :-)
vencaodpovědět 

 stena16:34:54 29.11.2005
moc krasna stena..skoda ze ji nepostavili u nas v sokolovne,mozu jen zavidet:(
vlkosodpovědět 

 Ta první soutěž17:57:29 29.11.2005
A už teda někdo vylezl tu první spáru v botech a dostal lano? Na webu je pořád dole zpráva o vyhlášení soutěže, ale nic o případném výherci.
TomasCodpovědět 

 Ta první soutěž18:02:03 29.11.2005
A už teda někdo vylezl tu první spáru v botech a dostal lano? Na webu je pořád dole zpráva o vyhlášení soutěže, ale nic o případném výherci.
TomasCodpovědět 
 Re: Ta první soutěž01:23:30 30.11.2005
Pokud Vim, Tak jeste nikoho nepustila a adeptu moc neni :))) je to proste brutalita
Dafeodpovědět 

 skoda18:24:07 29.11.2005
Velmi pekna stena, hlavne tie 3D profily. Skoda,ze nieco podobne nie je aj u nas v Ziline. Je tu len bouldrovka a nic ine...
babaodpovědět 

 spara bez lezacek18:48:14 29.11.2005
Nejak sem nepochopil tu cas s botama, ono je jako tezsi vylezt sparu s lezackama nez bez?? Teda ja osobne bych nohu bez lezacek do spary nezaklinil ani zanic.....

Usakodpovědět 
 Re: spara bez lezacek20:48:05 29.11.2005
vypadá to nádherně hlavně ta spára je skvělá jen bych tam dal jen 1 nejt až pod převis jako to je v ádru :-) aby to bylo ještě dokonalajší :-) už se tam těšim
odpovědět 
 Re: spara bez lezacek21:32:00 29.11.2005
To se týkalo spáry prstovky ve staré části stěny, co okolo ní byla ta první soutěž. Palec se do ní vejde, bota ne, takže ten rozdíl je celkem dost znatelnej.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: spara bez lezacek07:44:02 30.11.2005
Když k vylezení cesty vede to že si sundám botu tak si jí prostě sundám a cestu vylezu - to je prostě lezení. Kdybych to neudělal byl bych trubka- proč si ztěžovat už tak těžkej problém.
Když někdo po přelezu změní pravidla tak prostě u mě malinko ztratí tvář, když v druhé soutěži zvítězí ten kdo jí vyhlásil tak je dle mého zcela evidentní, že prostě o žádné výherce nejde a je to jen lákání lidí kvůli bakšiši.
Nicméně stěna a celé centrum podle fotek vypadá moc hezky a rád se zajdu podívat.
BBodpovědět 
   Re: spara bez lezacek07:50:24 30.11.2005
Tak tu sedím píšu voloviny a kecám a kecám - omlouvám se za předchozí komentář, nějak mám ještě po ránu rozostřenej zrak a vidím tu věci které tu nejsou a reaguji rychleji než zaostřuji. Stěně zdar BB
BBodpovědět 

 Povedený21:07:50 29.11.2005
Vcelku povedený PR. Označený a obsahově klasicky píárovský. Liborovi fandím jen více obdobných podnikatelských záměrů.
Radim Bzuraodpovědět 

 jak na to?08:59:53 30.11.2005
ne ze bych planovala pokus, ale muze mi nekdo polopaticky vysvetlit, jak se leze takova spara s previsem?
kodpovědět 
 Re: jak na to?10:15:35 30.11.2005
Treba takhle: http://www.supertopo.com/climbing/thread.html?m=118050 :)
TomasCodpovědět 
  Re: jak na to?10:16:30 30.11.2005
musí se teda zascrollovat trochu dolů na tý stránce
TomasCodpovědět 
   Re: jak na to?10:50:33 30.11.2005
Hu , ty krabe superlink. nejenze tam clovek asi muze hazet fotky, ale ty diskuse! Louis:)) a spol. alternativni realita ve virtualni realite pod Separatni realitou:). necim mi to trochu pipomina Lezce...
lacoodpovědět 
   Re: jak na to?16:15:23 30.11.2005
Diky za odkaz, foto je husty!
Radek J.odpovědět 
 Re: jak na to?11:38:35 30.11.2005
Stejně jako lezeš po chytech kolmou stěnu a strop, tak i žáby (zaklínění ruky do spáry) můžeš dávat v kolmým i ve stropě. Tady se ale ten strop leze na sokola a není ani tak těžkej, dobře bere. Jinak cesta stěnou a stropem až po výlez ze stropu je tak VIIa-b, a dokonce to jde přelízt i bez žab. To výlez je jiný kafe, myslím, že se v Holešovicích budou množit jedinci se strupama na hřebetech rukou, pár nás už je :-)
FrantaSodpovědět 
  Re: jak na to?07:51:39 01.12.2005
Si tady právě někomu prosral potencionální OS :o)))
Azbestodpovědět 
   Re: jak na to?10:34:41 01.12.2005
No jo, komu bude líto, že to kvůli mně má jen OSF, odškodním v místní hospodě :-)))
FrantaSodpovědět 

 Zavody?15:01:37 30.11.2005
Muzem se letos tesit i na nejake zavody?
Frantaodpovědět 
 Re: Zavody?16:34:56 30.11.2005
Tady závody asi nikdy nebudou. Víš kolik je to práce? A kolik peněz by uteklo?
odpovědět 

 Holesovice15:05:38 30.11.2005
Chalani ja teda neviem ale bol som tam razkrat a uz tam nepujdem.Stena presycena, cesty postavene kokotsky a ta knajpa i s obslhou pekne k hovnu.
Miro
miroodpovědět 
 Re: Holesovice18:43:39 30.11.2005
A cesty mi prijdou dost nadhodnoceny
miraodpovědět 
  Re: Holesovice19:35:26 30.11.2005
Mně přijde, že tak klasifikace lítá oběma směry. Ale nepovažuju to za žádnej velkej problém. Důležitý je, že se o stěnu pěkně staraj a rozšiřujou - ty nový úpravy jsou fakt príma, hlavně na spáru se těším :-) Ještě bych tam uvítal nějakou širočinu - chci se je naučit a nemám kde...
Hurzyodpovědět 
   Re: Holesovice21:07:40 30.11.2005
Docela Vam posahani prazaci tu holesovickou Lezarnu zavidim.Musel Vam ale prijet Rebel z Decina aby Vam liny potkani neco udelal.Ale lizt spary se stejne nenaucite, leda tak vylizovat!
Venkovanodpovědět 
    Re: Holesovice09:35:48 01.12.2005
Líný pošahaný potkan zdraví burana z vidlákova.

Pražákodpovědět 
     Re: Holesovice13:38:05 01.12.2005
Tady Buran z Vidlakova.Taky zdravim statecne prazske lezce.Hodne v Holesovicich trenujt.Aby jste meli na jare silu a moral.
Venkovanodpovědět 

 Spára22:38:07 30.11.2005
Bohužel při vyhlášení první soutěže o přelezení naší prstokladky vznikl komunikační šum, protože jsme neřekli, že se musí lézt v botách. Magnuskovi se podařilo spáru přelézt.Spára je samozřejmě velice těžká na vylezení i bez bot, ale nechtěli jsme aby nám po stěně lezli lidi na boso! Čistě z hygienických důvodů!Nějak nám tehdy nedošlo, že když je na celé stěně zákaz lezení bez bot, někdo zkusí naboso prstokladku.Za pár dnů se chystá úprava této spáry, tak aby byla lezitelná pro širší lezeckou veřejnost. Tím se stane Magnusek jediným kdo prstokladku přelezl v té nejtěžší podobě a právem mu bude patřit to inzerované lano! Takže pokud sním budete mít někdo kontakt řekněte mu, že se pro něj může stavit!Pokud jde o novou soutěž,jsou snad pravidla jasná. Máš-li sílu vola přelez spáru na sokola!
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Spára08:45:41 01.12.2005
To si teda Libore pekne vymeknul. Dat spagat takovymu chuliganovi co leze s mackama po topolech a roznasi plisen po stene..:)
Jinak s tou druhou sparou dobrej napad, sem zvedavej kdo ji onšichtne, vylez je fakt desbes.
lacoodpovědět 
  Re: Spára14:47:06 01.12.2005
No vida, to je supr. Takze zanedlouho bude mit magnusek lano i rocni permici do holesovic, parada! snad mi aspon jednu tu cenu da, aby toho na nej nebylo moc, chudak je takovej vetchej, nemusel by to unyst.
Spicalodpovědět 
  Re: Spára22:36:51 01.12.2005
Počkej počkej, na tom stromě to byl von?????????
Glutonodpovědět 
   Re: Spára09:35:27 02.12.2005
Nee to byl Jan Puš odjištěný Matym.
Filípoodpovědět 
    Re: Spára15:00:45 02.12.2005
Asi Te pokousu!
Ba ne, dobryyyy!!! :-)
dagodpovědět 
     Re: Spára15:18:30 02.12.2005
Gdyž mně to nedalo.
Filípoodpovědět 
      Re: infopára18:15:41 02.12.2005
Dyt rikam dobryyy! :-) Ja na to koukal jako tele, neb jsem netusil kdo je Marty a co s tim jako ja. Pak mi to doslo a poprskal si smichy pocitac. :-)
Ale mas spatny informace. Ja jsem ta duta a vyhnila vrba, fotil to Hanz Dag jisil to Schubert a jedna se o fotomontaz.
dagodpovědět 
 unglaublich15:38:27 01.12.2005
Ó díky šlechetný rebele. Přijdu se zastavit. Fšem nahaněčům děkuji, už mám nahnáno dost, tak se na mě můžete. Uta uta na mamuta.
magnusekodpovědět 
  happy end10:59:25 08.12.2005
A co myslíte? Měl ho tam! Vopravdickýho mamuta, tak cenťák na vejšku a dobrejch 70 metrů (i s chobotem) na dýlku. Konečně si umotám pořádnýho bambuláka. Jupí.
magnusekodpovědět 

 Ach jo - ty Cesi....08:33:56 01.12.2005
Ach jo - ty Cesi...Posledni dobou uz me to nechava chladnym, ale dnes jsem se asi spatne vyspal, tak to napisu...Obrovsky cesky fenomen, ktery se vyskytuje jak u mladych tak u strarych - zavist a potreba honit si nad nekym ego a schazovat usili ostatnich...Polovina zprav v tomto foru je proste o tom, jak Vas to v tech Holesovicich sere, popripade o tom, ze v vas to sere vsude, jak to neumi poradne delat a podobne...Tohle funguje opravdu jen v cechach a jeste ke vsemu ve vsech oborech...zamyslete se nad tim - vzdyt tim, ze nekoho pochvalite udelate mnohem vic nez svym negativnim pristupem a pokud se Vam neco nelibi, proc to neresite primo s odpovednou osobou nebo radeji nemlcite...A pro lidi, kteri mi odpovi na tento vzkaz slovy - MAME DEKOKRACII A MUZU SI RIKAT CO CHCI - tak mam prostou odpoved - a kde mate SLUSNE CHOVANI, ETIKETU A ZDRAVY SELSKY ROZUM !!!Kdyz se kouknete na fora zapadnich zemi, tak tam najdete jen pozitivni a podporujici vzkazy a to hlavne z jednoho duvodu - podporou a sounalezitosti toho dosahnete vic nez schazovanim a nadavanim...
Michal Habrdlaodpovědět 
 Re: Ach jo - ty Cesi....08:51:25 01.12.2005
konečně rozumná věta .. díky!
tom pešekodpovědět 
 Re: Ach jo - ty Cesi....09:07:53 01.12.2005
souhlasim v tom, ze kdyz se pise o prelezu spary, taky mne nebavi cist, jak si kdo stezuje co je kde na h...o. ale uplne stejne me stve, kdyz si nekdo povzdychne timhle zpusobem - to je jen u nas, jen cesi jsou tak hrozny, nikde jinde se nepomlouva/nekrade/nezavidi....(dopln potrebne). ja mam tuhle zemi rada a jako cesce se mi nelibi, kdyz jsou nam prisuzovany jen spatny vlastnosti. tim spis, ze mam srovnani a pokud vidis vsechny ostatni narody v lepsim svetle, mel by sis sundat ty ruzovy bryle.
kodpovědět 
 Re: Ach jo - ty Cesi....09:16:58 01.12.2005
Cece , kde? Dyt je to tu skoro sama chvala.
odpovědět 
 Re: Ach jo - ty Cesi....09:35:02 01.12.2005
konečně rozumná věta .. díky!
tom pešekodpovědět 
 Re: Ach jo - ty Cesi....09:42:53 01.12.2005
Etiketu? Treba na lahvacich :-)
odpovědět 

 Ruzove bryle ...09:46:36 01.12.2005
Ruzove bryle rozhodne nemam - pouze jsem reagoval na tuto jednu vec...Cesi maji samozrejme spoustu pozitivnich vlastnosti, stejne jako negativnich a stejne tak to maji i jine narody...ale mrzi me, ze se tvarime jako velky kapitalisti a demokrati, ale vlastne o tom nic nevime a hlavne - chybi tu POZITIVNI MOTIVACE, zatim to je vsude jen o NEGATIVNI MOTIVACI...az se naucime i tohle, tak to bude super - snad to nebude trvat moc dlouho :) Takze lidi - snazte se sve okoli motivovat pozitivne, povzbuzovat a chvalit - myslim, ze brzo uvidite rozdil :)
Michal Habrdlaodpovědět 
 Re: Ruzove bryle a tak vůbec09:54:19 01.12.2005
Usmívej se, vole, je to zadarmo!
Václav Širlodpovědět 
  Re: Ruzove bryle a tak vůbec11:18:40 01.12.2005
:-)))
odpovědět 
  Re: Ruzove bryle a tak vůbec11:48:10 01.12.2005
Vašku, jsem šokován, že i ty čteš články o překlližce :-) Nechceš tam někdy zajít, až bude v Šárce pršet? :-)
Petr Jandíkodpovědět 
   Re: Ruzove bryle, zejména v Šárce16:54:29 01.12.2005
Na překližku bych zajít nechtěl - Šárka je totiž taky zadarmo. A proč bych neměl lízt venku jenom proto, že prší či sněží? (Ostatně - i umělce Cibulkovou a Etzlera jsem potkal v létě v Příhrazech, venku!) Nazdar! V. Š.
Václav Širlodpovědět 
    Re: Ruzove bryle, zejména v Šárce17:19:51 01.12.2005
Tak, teď jsem to dostal :-) Ostatně se ani nic jiného nedalo čekat.
Petr Jandíkodpovědět 
     Re: Ruzove bryle, zejména v Šárce13:15:25 05.12.2005
To máš za to!
A mimochodem, ta fotka Kopího a Honzejka za všední lezecký dav je unfér, vole, byli tam poprvé (a od tý doby naposledy) a Kopí sice zaprášené prostředí překližek považuje za svůj přirozený ekosystém, avšak takhle nabonzovat toho druhého nebožáka (vždyť on chtěl přestopupit z našeho báječného HO k Pušovým mechomilcům a teď bude mít škraloup v rejstříku)!
Tomáš F.odpovědět 
      Re: Ruzove bryle, zejména v Šárce13:24:18 05.12.2005
Kopiho ani Honzejka osobně neznám. Na které jsou fotce?
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Ruzove bryle, zejména v Šárce13:50:23 05.12.2005
devata fotka :-) A chudák Honzejk má škraloup, a nevezmou ho k Šutroplazům. Jsi zlý chlapec! Takhle ho napráskat.
Tomáš F.odpovědět 
        Re: Ruzove bryle, zejména v Šárce14:40:39 05.12.2005
Ti dva si tam vedli poměrně zdatně. Koukal jsem na ně. V jejich prospěch budiž, že si i na překližce vybírali cesty neolezené a povětšinou v severních stěnách. Mám dojem, že i koukali dovnitř sokolíku, jestli tam přece jen nenajdou nějaký mech.
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: Ruzove bryle, zejména v Šárce14:56:38 05.12.2005
Nase eticko-licheno-bruologicka komise ve slozeni Ja a Dag se sejde a vec posoudi. Ovsem misto na pokani nechavame i hrisnikum a neni vyloucene odpusteni. Vysadba novych mechu na skaly ci prace na slechteni noveho druhu velmi klouzaveho mechu schopneho rust velmi rychle a nezadrzitelne i na preklizce a odolavajici chemii dokaze smyt i tak odpudivy cin, jako je navsteva tohoto mista neresti.
Vam panove dekuji za obcankou-mechlisejnikovou uvedomelost. Pokracujte!!!
dagodpovědět 
          Re: Ruzove bryle, zejména v Šárce11:53:01 06.12.2005
Tvůj pozitivní přístup jsem vždy obdivoval. Možná by to šlo dát na podmínku - byl tam nepochybně zavlečen a byl pod vlivem pochybného individua (o Kopím je známo, že dokonce i navštěvuje závody). Takže bych mu ten flastr dal podmínečně a ještě v nejnižším rozsahu trestu (a pokud už nikdy nebude na překližce přistižen - tedy i po vypršení podmínky, doporučoval bych výmaz z rejstříku flastrů). Musíš uznat, že jinak to je docela svéctidbalý mechomil. Jen bych radši ještě v rámci řízení vyslal zásahovou brigádu na domovní prohlídku za účelem zajištění důkazů, co když má doma pytel na máčo - nedejbože se zbytky podezřelého bílého prášku. To bych potom na Tvém místě o podmínce neuvažoval!
Tomáš F.odpovědět 
           Budoucnost je v mechu a kapradi20:25:13 07.12.2005
Ja do toho stejne nemam co kecat. Ja

rm zodpovednost; funkce > J.B.

Ale Kopi se uz take hlasi. :-) Studujte mechy, v nich je budoucnost lezeni! Tohle -- viz fota, (ostatatne malo modra) uz je jen agonie preziteho stylu! :-))))
dagodpovědět 
 Re: Ruzove bryle ...12:55:07 01.12.2005
Pozitivni motivace?Za sto let.Zapomen ze to bude driv.Tohle je jeste generace komousu.
S.K.odpovědět 
 Re: Ruzove bryle ...13:57:16 01.12.2005
O te pozitivni motivaci by sis mohl pokecat s nekym v Anglii. Tam ti pochvalej kdejakou blbost, jak ji mas peknou a skvelou, ze ti vrta hlavou, jestli to fakt myslej vazne a uprimne a ne ironicky a pozdeji uz tem chvalam radsi ani moc neveris. A zkus anglickymu pozitivne motivovanymu spratkovi rict, ze neco udelal spatne, nebude ti rozumnet. Jak spatne, co to je "spatne"? Vzdyt on od malicka dela veci jenom dobre, pripadne perfektne. Proste super. :))

To takhle kdyz mi kamarad u kruhu rekne, ze jsem vylezl peknou cestu a ze on by to asi na prvnim nedal (dal, nic jinyho by mu totiz nezbylo), to je panecku pochvala. Sice jenom parkrat za sezonu, ale potesi.
J.odpovědět 
  Re: Ruzove bryle ...14:30:27 01.12.2005
jenže tady to trochu smrdí sebechválou, proto ty reakce. Ve výše uvedenym výpisu vlastností mi chybí skromnost a objektivita. Máš li mozek vola, vezmi pivo od MAMUTA. Nic moc, já vim. Líp mě to ale nenapadlo. Vzhůru ke kapitalismu, topkomouši:)
a.odpovědět 
   Re: Ruzove bryle ...15:58:22 01.12.2005
Ano Alo, Petr Jandik je hrube neobjektivni, zamlcel totiz ze tam maj malo malejch list a ze objekt neni bouldrovka ve sklepe. Nicmene, asi sem vul, uzteckej Zlatak nadojenej od Mamuta nejni vubec spatnej.
 L.odpovědět 
    Re: Ruzove bryle ...16:12:06 01.12.2005
Punk, sex a pivo!!!
Petr Pindíkodpovědět 

 No joooo...19:45:40 01.12.2005
Ej K*rva ci ste tu vseeeci  priserne mudri, vsak budte radi, ze sa vobec take nieco otvorilo...
XXXodpovědět 
 Re: Ano, jsme moudří ...19:50:57 01.12.2005
... a ještě kdybys viděl, jací jsme krásní!
Václav Širlodpovědět 

 Pivo a maglajz20:19:47 01.12.2005
To podstatné nám Petr Jandík nenapsal.Jestli se už leze s práškovým maglajzem  a jaký se pivko točí ?
Zdendyšodpovědět 
 Re: Pivo a maglajz20:53:37 01.12.2005
Speciálně pro Zdendyše: Jak můžeš vidět na druhé fotce z rozšířené hospody, i z cedulí na výčepu, je to Zlatopramen 11. Já osobně tam piju nealkoholické pivo z Budějic, anžto tam jezdím popelnicí převlečenou za auto.
Jak je to s maglazem, je psáno na stránkách stěny www.stenaholesovice.cz a pokud vím, nic se na tom nezměnilo, takže nic pro tebe. :-)
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Pivo a maglajz19:45:30 02.12.2005
Zlatopramen. Hm...no jo jenže bez maglajzu v krku to pivo tolik nechutná.
Zdendyšodpovědět 

 stena09:29:37 02.12.2005
na Ruzyn TO STEJNE NEMA MAJ TAM 6 JAKO 7 Spatne čislovane .HOLA VOLA RUZYN!!!!!!!!!!!!!
Dominikodpovědět 
 klasifikace10:44:09 02.12.2005
Shanim nekoho (nejlip nejakou peknou slecnu:)) ktera by mi pomohla s urcovanim klasifikaci cest v Holesovicich. Nejak porad nejsem schopnej poznat kdyz neco postavim za kolik to vlastne je:))). Zatim jsem se dopracoval k tomu, ze kazdy stupen se deli jesta na dva podstupne, lehky a tezky (napr. tedy LEHKA 6+ a vedle TEZKA 6+). jinak na listecky zaciname psat i autora, takze si muzete stezovat konkretne, coz je urcite mnohem vetsi zabava, nez placat do vzduchu, ze "tam nesedi klasifikace" Cus Borci :))))
Dafeodpovědět 
  Re: klasifikace11:37:54 02.12.2005
Jo tak slečnu?
Co si pamatuju, tak máš spíš problém s těžkou 5 a lehkou 5. Až uvidíte u cesty napsáno "míša", tak jděte za Honzou Z.-on vám řekne, kdo to podle něj je.
Syselodpovědět 
   Re: klasifikace17:30:59 02.12.2005
Bud tak laskav a nech se zkratit nez do toho zacnes mluvit normalnim lidem :)))
dafeodpovědět 
  Re: klasifikace17:43:47 06.12.2005
neni problem, klidne ti pujdu pomoct s klasifikaci. mam svuj vlastni system - delim cesty na lehky (vylezu), narocny (vylezu, ale je to drina), tezky (mozna nekdy v budoucnu vylezu) a strasne tezky (to nikdy nevylezu, proc to tu zabira misto?). :-)
klaraodpovědět 
   Re: klasifikace12:45:54 14.12.2005
Tohle hodnoceni je super a ja ho taky pouzivam. Ma to ale hacek. Je super pro me, ale pro ostatni je dost na kocku, takze proto ty hratky s cisly... Klidne prijd, uvidime co vznikne souctem nasich spolecnych stupnu "Nevylezu nikdy" :))))
dafeodpovědět 

 bicák09:35:28 02.12.2005
veselý aranžmá
odpovědět 

 Nejlepsi clanek13:42:45 02.12.2005
To se Jandikovi povedlo.Napsal nejlepsi clanek na principu klasicke komercni zpravy.Proste je dobrej.Je jen skoda , ze ostatni kteri se o to tady pokouseli nekompromisne kritizoval a udelal z nich mnohokrat naproste bezcharakterni pitomce.Vetsi reklamu nez je tento clanek krasna holesovicka arena nemohla dostat.Jandik je dabel protoze i toho Mamuta tam dokazal dosta.Musime se od tebe ucit ty Jandiku sikovnej.
Darziusodpovědět 
 Re: Nejlepsi clanek14:45:34 02.12.2005
Z těch kejdů tady na netu ať si nikdo nic nedělá. Vyjařuje se tu každej hoven, kterej by ti to, co tady píše nebyl schopen v životě říct do očí. Netové diskuse jsou fajn nástroj pro léčení komplexů.
Jaroodpovědět 
  Re: Nejlepsi clanek20:12:18 02.12.2005
ano to je pravda komplexy si tu spousta lidí léčí, myslím ale, že reklama má být jasně vyznačena a neměla by se skrývat jako je to v tomto článku, který se vydává za zcela objektivní, což není.

je to ale onanie dávat sem příspěvěk asi jako 150tej. . . já četl jen 3 komentáře . . . tak jsem možná mimo mísu)))
fumoodpovědět 
   Šťáva a jeho triko13:14:19 03.12.2005
Nevíte, kde se dá tohle triko sehnat bude asi od Mammuta a je fatk perfektní:) Díky za odpovědi
Karelodpovědět 

 Foto dne:
Bibendum
Ceuse
 Databáze cest:
Všechny cesty (180167)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Apología Del Sika Hard 7B Arico Nuevo
Apología Del Sika 6B+ Arico Nuevo
Press Enter For Rebirth 6c Leonidio
Extensión Nave Espacial 7B Arico Nuevo
Nave Espacial 7A+ Arico Nuevo
Nově komentované:
There Is No Rich Man In ... 6b+ Leonidio
There Is No Rich Man In ... 6b+ Leonidio
Houpačka 8 Skály U Kutné Hory A Malešova
El Sarcofago De Nuremberg 8a Chulilla
Oběšencova 4+ Holý Vrch

 Nově v diskusi:
Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami |

 Nové komentáře:
Re: ucta | Re: Vácman | Re: Vácman | ucta | Re: **** | Re: **** | Vácman | Re: Achttausend drüber ud drunter | Re: **** | Re: **** |

 Kde to vře:
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (76)
Ondrova hvězda (69)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (38)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (31)
Zkusíme to znova (30)
Salzburskou cestou na Watzmann, (21)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (6)
EpicTV: Videomedailon o Pepovi Šindelovi (6)
Kontinentální pohár v ledolezení na obtížnost v Brně (5)

 Nově v inzerci:
Prodám skialp boty | Přilba PETZL SIROCCO | Wánachten na lyžích | Scarpa ALIEN RS | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Praha Big-Wall | Ve dvou se to lépe leze | Rád poznám parťačku, která už ví, co chce | Pinguin Gelanots XP |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 798 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 717 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 599 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 637 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 533 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.