LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Vystřízlivim a nelezu.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Vánoční závody Praha Ruzyně (24.12)
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)

Žebříček
Cesty:
1.Šindel 12447
2.Votoček 12262
3.Trojan 12246
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11156
3.Volf 11006
Hory:
1.Groš 7855
2.Skopec 7324
3.Rojko 7286

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1146741 cest
Nové přelezy:
Lola Flore 8a
Holokaust 8A
Elektrické 7C+
Mr. Freeze 8A
Centipede 7c
Mr. Freeze 8A
Rocinante 7c
Kopa Kaban 8b
Okrimono 9+
Skyline 9

Stěny
Prysk - Prysk
Venkovní lezecká stěna -Strahov - Praha 6
BASE CAMP BAR - Přerov

Prodejny
Husky Outdoor Shop - Plzeň
Horolezecké vybavení - VK-SHOP.CZ - Plzeň
Keen Concept Store - Palác Flóra - Praha 3

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

ČHS informuje o obnovení spolupráce s ČSL

Český horolezecký svaz se dohodl s Českým sportovním lezením na obnovení spolupráce při pořádání závodů Českého poháru v boulderingu. Horosvaz o tom informuje ve stručné zprávě na svých stránkách.

"Oba spolky jednají i o dalších možnostech propojení aktivit v oblasti indoorového lezení, s cílem jejich postupné integrace," píše se na webu horosvazu.



Zprávu doplňuje tato infografika s logy obou spolků:



loga



Viz:

horosvaz.cz: Obnovení spolupráce ČHS a ČSL

Standa Holec   [úpravy] 11:38 02.02.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Startocné14:32:18 02.02.2020
Kolik bude startovné pro děti?
Pepaodpovědět 
 Re: Startocné14:49:33 02.02.2020
Můžeš si to už přečíst na webu ČHS v propozicích k závodům.
odpovědět 
 Re: Startocné13:44:25 04.02.2020
Správná otázka. Součástí smlouvy mělo bejt limitování startovného pro jednotlivé skupiny, aby neutrpěla masovost. Zvláště pro ty dětské závodníky by to neměla bejt jakkoli okecaná "otázka trhu"....
Honzaodpovědět 
  Re: Startocné08:58:53 05.02.2020
1. Matematika a trh: Čím vyšší startovné, tím vyšší náklady pro závodníky (rodiče) rovná se pokles počtu startujících. 2. Zkušenost a roky: Čím vyšší startovné, tím vyšší tlak na děti, nervozita rodičů (ne všech, ale většiny/obecně ano, viz. sociální rozložení). Z důvodu č. 2 by bylo fajn, kdyby na svazu popřemýšleli o tom, že by startovné pro děti drobet dotovali (minimálně těm, kdož jsou členy). Ne plnou, ale výrazně. Děti i rodiče budou o kousek víc v pohodě, a bude jich víc, a třeba se aspoň částečně vrátí pohodová atmoška dávných dob - teda, když už ty dětský závody musejí být.
semtamodpovědět 
   Re: Startocné10:06:51 05.02.2020
Tak s tím tak úplně nesouhlasím - počet dětí na závodech je potřeba limitovat. Je potřeba si uvědomit, že toto mají být vlastně vrcholné závody ČHS, ne lokální závody pro kolemjdoucí. A tedy mají být i přiměřené podmínky pro závodníky. Jak z hlediska obtížnosti, tak z hlediska přístupu k cestám. A jestliže máš třeba 6-8 bouderů a k tomu 30 děcek ve skupině, je to celkem masakr, protože po půl hodině jsou lehčí bouldery prázdné a na pokusy na těžší se stojí fronta, kde i když máš reálnou šanci to na třetí nebo čtvrtý pokus dát, nemáš šanci, protože se k tomu nedostaneš, frontu blokují děcka, co na přelez šanci nemají, ale zkusit to chtějí. Jeslti si někdo chce jen zalézt, ať jde na nějaké oddílové závody, ale neleze na ČHS pohárové závody. Ale to jsme zpět u rozdělení an 1. a 2. ligu... V každém případě raději zaplatím třeba 500 startovné, když za to budou profi podmínky, než za 100 nepřehledné mraveniště k ničemu.
odpovědět 
    Re: Startocné10:13:13 05.02.2020
100% souhlas. Nicméně to lidé jako semtam nikdy nepochopí (omílá to samé v každé diskuzi k dětskému závodění). Mimochodem hláška, že rodiče vyvíjejí tlak na děti kvůli výši startovného je hodně úsměvná.
Pepa Oktábecodpovědět 
    Re: Startocné11:53:45 05.02.2020
Jasný. Jen/že těch, kdo raději zaplatí 500 za profi šanci než 100 za mraveniště je bohužel drtivá menšina. Ostatní (rodiče) chtějí strávit v tělocvičnách co nejvíce víkendů;)
odpovědět 
     Re: Startocné12:57:26 05.02.2020
Ano, menšina jich je. Ale také do toho dávají mnohem méně, mají to jen jako občasnou zábavu. Což se na rozdíl od těch, kteří něčeho chtějí dosáhnout, říci nedá. Ještě tak U8 a U10, ale ve U12 už musíš celkem makat a U14, pokud to myslíš se závodním lezením vážně, už je z hlediska tréninku a pěněz téměř profisport. A pokud dáš do tréninku a závodů 80 000 - 100 000 ročně, pak tě pár korun startovné moc nebere, ale chceš raději dobré závody. Ono když jezdíš na závody ven (a to pár dětí už od U12 jezdí, platíš na startovném cca 20-30 Euro??), v celkových nákladech se to ztratí. A nemusíš zrovna do zahraničí, pro lidi okolo Prahy je Mandala blíže, než Ostrava. A opět platí - pokud jedeš z Ostravy do Prahy, nebo z Prahy do Ostraby nebo do Košic či Blavy, tak náklady jsou už tak vysoké, že pár korun navíc se ztratí, ale nic nenaštve tak, jako když po téhle cestě stály závody za nic.
odpovědět 
      Re: Startocné09:47:54 06.02.2020
je to holt mladej a neusazenej sport. vemte si nějakej slušnej etablovanej sport, třeba takový šachy, tam mají elo, pořadí loňských ročníků, závodníky na bedně v krajských soutěžích a divoké karty.

jo, jednou se i lezci naučej počítat a stesky ustanou. možná.
Lukas B.odpovědět 
      Re: Startocné10:13:57 06.02.2020
Jasné, bez debaty. Jenže organizuj v ČR špičkové závody, seriál, pro 15-30 dětí v součtu všech kategorií. To dává smysl snad jen jako závodní součást tréninkového procesu, i když asi ani to ne, neb všcihni se znají a většinou by byli i všichni na bedně, tzn. psychoaspekt "tréningu závodění", tzv. "reprezentační odpovědnosti" je značně snížen.
Takže je prostě nutné přizvat i ty, kteří to s lezením (dětí) myslí i méně vážně. Aby si osahali, aby měli srovnání a motivaci když se na závodech potkávají se špičkou, aby té špičce vytvořili reálné podmínky na place. Fronty pod bouldery jsou mínusem, na druhou stranu učí děti organizovat si čas, prostor, síly. Odbočka, související: Stokrát jsem ovsem viděl jak rodiče, ale i profitrenéři hulákají v průběhu závodů na děti a s touhle organizací jim "pomáhají", včetně rad jak řešit cesty, což nevím jak je nyní, ale bývalo za hranicí pravidel - čímž vlastně učili děti nehrát fair.
semtamodpovědět 
       Re: Startocné11:10:25 06.02.2020
hra fér je romanickej mýtus a pohádka pro hejly. nezvítězí ten, kterej nejrychleji běhá, umí dát největší švihu raketou do míčku, nejpřesněji kopce do míče atakdále, ale ten, kterej se umí dostat na hranici pravidel a soupeřům vzít radost ze hry a rozhodit je. tenisti hekají, fotbalisti se popotahují za triko a kašlají si do ksichtu, volejbalisti si berou čas na oddech, běžci se štulcujou loktama v zatáčce a blokují si navzájem dráhu, a i ti šachisti si vyzývavě koukají s úsměvem upřeně do očí a popotahujou nosem. proč by mělo být ausgerechnet lezení výjimka?

chceš-li hrát fér, běhej sám pro sebe v lese a pinkej s kámošema na plácku (lez si v borovým lese na ty svý kvaky), ale nelez na závody.
Lukas B.odpovědět 
        Re: Startocné11:25:04 06.02.2020
dobře ty;)
odpovědět 
        Re: Startocné15:10:56 06.02.2020
Nadsazka nenadsazka, deje se to a rodic nebo trener, kterej tohle tlaci detem, je pitomec.
odpovědět 
       Re: Startocné11:29:58 06.02.2020
No jo, to by bylo málo. Ale podívej se na startovní listinu. Jen na obtížnosti POUZE v holkách máš v U10 27 holek, v U12 34 a v U14 jich je 43. To je poněkud úchylné. Neříkám, že jich tam má být 5, ale třeba 15 na kategorii by stačilo, zejména kdyby podmínkou bylo umístění třeba v první desítce na regionálních pohárech pořádaných podle pravidel ČHS.
odpovědět 
        Re: Startocné11:50:14 06.02.2020
Jasné, souhlas, oficiální "ligy" aspoň dvou úrovní by byly ideální stav, to už ovšem předpokládá daleko hlubší organizovanost - dlouhodobou. K tomu nutno připočíst ochotu a schopnost těch pravidly konkrétně definovaných kvalifikantů/jmen objet seriál (nemoci, dovolené, nechce se mi, bo na těch špičkových podnicích stejně končívám na chvostu), a tohle vychytat bude, tady pokud by byla vůle, trvat roky. Pak/mezitím klíčové osobě, která na tom ve svazu maká, dorostou děti, resp. jiná změna = neudrží nasazení a jsme zase zpět. Klasika "malých sportů". Mimo jiné proto je stav jaký je, tak trošku přirozený.
semtamodpovědět 
      Re: Startocné17:36:55 09.02.2020
Zřejmě pražák suverén. Jen tak ...kdo z těch s průmerným vejdělkem, a 3 byť ndanejma a schopnejma dětma a bytem za 10 000 dá do tréninku a závodů 80 000 - 100 000 ročně? Takže neplandejte tu a říkejte rovnou, že tenhle sport je pouze pro bohaté a vyvolené, jako v raném kapitalizmu minulého století.Protože tam to dnes spjeje a nejen v tomhle sportu. Dnes to totiž v tomhle národě to jak bývalým socanům, tak třeba i též kapitalistovi Baťovi neshá ani ke kotníkům...
Honzaodpovědět 
       Re: Startocné18:31:06 09.02.2020
Tvl to je koment. Raději drž hubu ty ranej kapitalisto. To že seš zoufalec kterej není schopnej vydělat alespoň nějaký slušný peníze,. nemá nic společnýho s Prahou.
odpovědět 
       Re: Startocné19:59:48 09.02.2020
No, hele, je to smutné, ale máš pravdu. Jestli to chceš dělat na špičkové úrovni i v rámci mezinárodní konkurence, tak to opravdu sport pro chudé není. Nemyslím to nijak špatně, nevytahuji se, jen to konstatuji. Si to spočti sám - hlavní položky jsou trenér (ne, opravdu nestačí, když ti Binter nebo Lipenská napíšou od stolu program nebo někde mají skupinu dvaceti dětí, potřebuješ s trenérem být sám na stěně, počítej několik tisíc), strava (ne, pizza a hambáč fakt nestačí, jen za doplňky jsou to nižší desítky tisíc ročně), fyzio a další (obvyklá cena je okolo 700-900 za hoďku/návštěvu, potřeba je pravidelnost, jen Chovan jednou za čas je málo) se také dost prodraží. No a teď cestování - jednak je potřeba cestovat za tréninkem (po ČR i do zahraničí, často vidíš o víkendech Ostravu/Brno na Offu a nebo se jezdí do Německa či Rakouska) a jednak na závody. Kromě jiného máš u mládeže závody v Trondheimu (1900km), Soure (2500km), Sofii (1300km), Ostermundigenu, Puursu, Voroněži, Permu... Co ČHS zaplatí? Trochu ano, ale že by ti to poktylo náklady? Ani náhodou. A pak k tomu máš další hromadu dalších drobností, které sice nejsou nijak vysoké, ale když se to vše sečte, udělá to dost. Stačí pro Otraváky závody v Praze nebo Plzi(nebo obráceně). Potřebuješ jet den předem, takže musíš někde spát, to je litr nejméně. K tomu řekněme 500 tam a 500 zpět, když započítáš náklady na auto (ne jen phm, ale i další položky) jsi na 5000? I kdyby to bylo méně, ok, někdy jsou závody blíž, někdy dál (nebylo tam dokonce nějaké Slovensko, takže daleko a ještě plus dálnice), pár tisíc to ale bude vždy. A kolik těch závodů je? Seženeš sponzory? Spíše ne. Takže to neber jako zpovykaného Pražáka nebo nějaké machrování, ale takhle to prostě je. Peníze jsou potřeba a dost rozhodují o tvé přípravě i úspěchu (jestli chceš dobré umístění v EP, tak si spočítej, kolik závodů budeš muset objet a co tě to bude stát). Schválně, zkus si to spočítat. Na kolik tě sezona vyšla?
odpovědět 
    Re: Startocné12:45:47 05.02.2020
Vpodstatě souhlas,i když to vypadá, že si protiřečím. Ergo - Udělejte tedy i tu ony regionály jako II ligu s menším startovným a pak ty vaše původní pro ty špičkové vrcholové mohou zůstat. A klidně si pak třeba omezte u toho vrcholového ten počet startujících.Ono i pro ty nešpičkové je zajímavější, když bojují o umístění v tabulce než tu a tam nějaký závod.
Honzaodpovědět 
     Re: Startocné13:00:55 05.02.2020
Ale ony tu závody pro hobíky jsou. A velmi kvalitní po celé ČR. Jen z hlavy mne napadá Sambar cup, Překližka cup, Hudy série, MPM... Tohle je pak už i o rodičích a jejich soudnosti. Když někdo, kdo se nedostane ani do finále na těchto malých závodech, přijede na ČP, nemůže se divit, že zaplatí více a zaleze si méně.
odpovědět 
      Re: Startocné10:21:05 06.02.2020
...a na soudnosti trenérů, především těch v hobby kroužcích, a jejich schopnosti komunikace s dětmi a rodiči.
odpovědět 
      Re: Startocné10:32:14 06.02.2020
tož třeba tu na Moravě bídečka letos...
odpovědět 
      Re: Startocné17:43:07 09.02.2020
Jo. Či alespoň byly. Ale svaz není schopnej ani je uvádět (tedy v minuloati- nově se to zlepšilo) a ani dát výsledky u těch svých dotovaných do výsledné tabulky v CHS.
Honzaodpovědět 

 Jen tak dál16:51:48 02.02.2020
Gratuluji k rozumnému kroku, doufám, že se to pod novým vedením začne konečně ubírat správným směrem.
odpovědět 
 Re: Jen tak dál17:46:21 02.02.2020
Tak zatím po těch všech kecech ČSL o tom, jaký to bude krok vpřed pro závodníky, o silných partnerech, ze kterých potažmo budou závodníci různými způsoby profitovat a samochvály je pro závodníky krokem vpřed zdražení registračního poplatku :)))
Bierhanzlodpovědět 
  Re: Jen tak dál21:23:37 02.02.2020
Co to meleš za blbosti?
odpovědět 
  Re: Jen tak dál21:39:21 02.02.2020
A proč sem taháš toto? Prvořadé nyní je zabezpečit kvalitní boulder závody. To v současné době v moci ČHS není. Třeba máš pravdu, nevím, klidně ji mít můžeš, já to hodnotím z hlediska kvality závodů.
odpovědět 
   Re: Jen tak dál22:33:05 02.02.2020
Jen konstatuju realitu. Což se lidem okolo ČSL nelíbí.
A o co bude kvalita závodů tak znatelně lepší, aby se závodníci z toho posrali? Jako že jim Blažková utře o velký přestávce prkýnko na hajzlu?
Nebo tam budou barevnější chyty?
Nebo chcete říct, že do teď na to stavěči srali, ale potom, co na tom začne vydělávat ČSL, tak se budou konečně snažit?
Jo, bude kvalitní přímí přenost v HD, který mají závodnící ve skutečnosti úplně u prdele. Super.
Aaa už to začínám chápat. S ČSL dostane tričko každý závodník. Zatímco s ČHS jenom finalisti. Tak to se z toho posereme. Třičko, který si závodníci zaplatí sami z toho statrovnýho, ale to je v pohodě. Potlesk za to sklidí ČSL. Konečně bude moc ukázat, že s nima nastal krok vpřed ke světlým zítřkům.
Bierhanzlodpovědět 
    Re: Jen tak dál00:01:03 03.02.2020
Vidíš to topchu zjednodušeně. Jasně, na velké stěně udělat závody asi není problém. Pronajmeš si na pár dní Off nebo Trináctku, případně to splácáš někde na menší bouldrovce. Ok, jde to, svaz zaplatí dost peněz a lezení bude i nadále 30 let zpět. Bude svaz mít dost zdrojů a know-how, jak udělat závody na úrovni odpovídající dnešní době? Zvládne svaz postavit podium a mobilní stěny na vhodných místech. Jo, určitě by to zvládl, vše je otázka jen peněz. Má svaz investovat do podobného cirkusu? Nemyslím si, že by to bylo výhodné. A jediný, kdo to v ČR dělá, je ČSL. Takžo ano, máš pravdu. Otázka zní ale jinak - je to i s těmito průvodními problémy pro ČHS výhodné, nebo ne? Podle mne to výhodné je a Oliváč se Žákem neodvádějí úplně špatnou práci. Ono by to šlo ještě jedním způsobem, a to je, pokud to ČHS nechce dělat sám, uspořádání výběrového řízení na zabezpečení poháru a MR. Jenže pokud vím, nikdo jiný, než ČSL, stejně není schopen to zabezpečit. Takže ať se mi ČSL líbí, nebo ne, jejich volba je je prakticky jediná rozumná věc, co může ČHS udělat. Vše ostatní s sebou nese obří náklady a značnou nejstotu. Ale mohu se plést, to je pravda.
odpovědět 
     Re: Jen tak dál13:51:17 04.02.2020
V tomhle systemu v tom byznys vždy hledej. Nejsme v sociálizmu, kde se prachy na spartakiádu a pod.akce jen kupily. Možná se počítá s masovostí návštěvníků a sponzorů jako tomu bylo v onom Nescafe boulder. Ale to už není věcí závodníků.
Honzaodpovědět 
    Spolupráci vítám06:47:54 03.02.2020
Tobě trochu šibe, ne :)? Potlesk sklidí ČSL? Sklízí ho už roky. Viz ročníky bez i s ČHS. Nemáš všechny vstupní fakta, ale střílíš kanonádu. Byznys v tom nehledej. Nikdy v tom nebyl a jestli někdy bude, tak až za hodně dlouho. Je zřejmé, že ČHS by to bez ČSL letos neutáhl. Třeba se jednoho dne probudíš a bude ti na světě lépe. Jenže to zřejmě ze své anonymity beztak nikdy neuznáš a budeš za mrzouta. Spolupráci spolků vítám. Palec hore za společnou dohodu.
Fandaodpovědět 
     Re: Spolupráci vítám07:04:49 03.02.2020
Troufam si rict, ze byznys v tom vzdycky byl a vzdycky bude. At uz ze strany CHS nebo Olivace a spol.
odpovědět 
     Re: Spolupráci vítám09:12:03 03.02.2020
"Byznys v tom nehledej."
Sympatizanti a členové ČSL si protiřečí. Jeden říká byznys v tom nehledej a druhej řve, že o byznys jde a je to dobře, protože to je cesta vpřed. A když někdo řekne právě "pro ČSL je to jenom byznys", tak ho začnou zesměšňovat kecema typu "socka chce všechno zadarmo" apod.

Jde o to, že ČSL se navenek prezentuje tak, že člověk má pocit, že závodníci by se z toho měli posadit na prdel, být jim vděčný a očekávat světlou budoucnost, závody s mega price money, super sponzoring pro celou škálu závodníků, trenéry za dostupnou cenu atd.
Realita je ale taková, že závodníci z toho budou mít ve výsledku hovno (kromě vyšších poplatků, drahých trenérů atd.) a ČSL se bude starat akorát o to, aby spadlo co nejvíc peněz na konta jim.

Jako pro mě to není nakonec problém. Já na závody nejezdím žádný. Jenom mi prostě vadí ta manipulace založená na lžích. Řekněme si to na rovinu. Kdyby bylo ČSL upřímné, což samosebou je veřejně nemyslitelný, tak by museli říct asi tohle:

Chceme dělat byznys okolo sportovního lezení a závodů. Náš cíl je na tom co nejvíc vydělat. Závodníci jsou jen prostředek jak tohoto cíle dosáhnout. I v nich vidíme zdroj příjmu. Jinak jsou nám u prdele.
odpovědět 
      Re: Spolupráci vítám10:10:19 05.02.2020
No a? To je přeci logické. Jak jinak by to mělo být. Výhoda je, že pokud se chce mít dobře ČSL, musí se mít dobře i závodníci. Nechápu zdejší rýpaly, co si myslí, že by pro ně nědo měl pracovat zadarmo. S tímhle přístupem si jděte někam do DDM (ale také se podívejte, jak na závdech tyto děti končí). Tady se bavíme o vrcholovém sportu, sponzorech a především penězích, protože bez těch to prostě nejde.
odpovědět 
    Re: Jen tak dál08:55:21 03.02.2020
Nikdo z ČSL neříkal, že budou dělat nějaký supermegakvalitnější závody, to v první řadě. To je jednoduchý, vymyslet si něco, co ten druhej neřekl, a pak ho za to kamenovat - ale jistě chápeš, že to není v pořádku, Bierhanzle.

No a skutečnou výhodu, jako třeba přenos v HD, smést ze stolu? To je jako co? :-DDD

Chováš se jako základoškolák.

P.S. a že se to lidem z ČSL nelíbí? Tyve, tohle už smrdí normálně paranoiou a megalomanstvím.
odpovědět 
     Re: Jen tak dál09:36:40 03.02.2020
NEpsal jsem že přenos není výhodou a že to chci smést ze stolu. To jsi mi podsunul šmejde. Psal jsem , že to není zas takový posun dopředu, aby se z toho museli závodníci posrat. Je to jednoduchá tech. věc, kterou by zvládlo i ČHS.

Stejně tak jsi mi podsunul tvrzení, že ČSL říkalo, že s nima budou supermegakvalitnější závody. Takhle úplně ne. Ale!
Z jejich článků a prezentací sebe sama je úplně jasný, že chtějí aby lidé věřili, že pod ČSL to bude o hodně lepší. Především závody a podmínky pro závodníky obecně (viz jejich kecy o sylných partnerech atd.)
A tomu jim nežeru. Závodníci jsou pro ně jen prostředkem výdělku. Jinak je mají u prdele (viz moje vyjádření nahoře)

A jaká paranoia a megalomanství? To chceš jako říct, že když vznesu kritiku proti ČSL, že to přijímají s radostí? Jasně že se jim to nebude líbit.
odpovědět 
      Re: Jen tak dál20:42:40 03.02.2020
:-DDD Kdo ti co vložil do úst? O přímém přenosu jsi napsal: "Jo, bude kvalitní přímí přenost v HD, který mají závodnící ve skutečnosti úplně u prdele. Super." - v pozitivním smyslu ses o přímém přenosu nevyjádřil, jen v negativním. Možná jsi to tak nemyslel a blbě ses vyjádřil, já ale nemůžu odhadovat, co sis asi myslel, já musím vycházet z toho, co jsi napsal.

O kvalitě závodů jsi napsal: "A o co bude kvalita závodů tak znatelně lepší, aby se závodníci z toho posrali?"

2x jsi popřel to, co jsi napsal. Sám jsi dokázal, že tě nikdo nemůže brát vážně. ŠMEJDE. ;) jsi na mě krátkej.
odpovědět 
      Re: Jen tak dál20:44:54 03.02.2020
A co se týká té paranoii a megalomanství, tak to bylo myšleno tak, že tvá kritika je ČSL ukradená, nejspíš o ní ani neví.
odpovědět 
      Re: Jen tak dál20:47:17 03.02.2020
Jen tak pro pobavení obecenstva: podle pana Bierhanzla:

"Jo, bude kvalitní přímí přenost v HD, který mají závodnící ve skutečnosti úplně u prdele. Super." rovná se "Psal jsem , že to není zas takový posun dopředu, aby se z toho museli závodníci posrat."

:-DDD
odpovědět 
       Re: Jen tak dál23:22:12 03.02.2020
Když to čteš celý v souvislostech, tak to smysl dává. Ovšem teď už ti nejde o nějakou polemiku, ale o slovíčkaření, abys vyhrál argument a odešel s pocitem nadřazenosti. O.K. dopřej si to. Vyhráls argument a já jsem idiot.

Realitou ale zůstává, že zájmem ČSL je dělat byznys okolo sportovního lezení a závodů. A jejich cíl je na tom všem co nejvíc vydělat. Závodníci jsou pro ně jen prostředek, jak tohoto cíle dosáhnout. Ne partneři, o které mají skutečný zájem, aby se jim taky v tom celém byznysu dařilo a společně na tom profitovali. Jenom jim mažou med kolem huby. Prázdný kecy. Ve skutečnosti ČSL v závodnících vidí jen zdroj příjmu. A to je prostě málo. Proto je to na hovno. A pokud se zásadně nezmění k tomuhle přístup, tak to dál na hovno bude.
Sundejte naivní růžové brýle přátelé.
Bierhanzlodpovědět 
        Re: Jen tak dál10:18:06 04.02.2020
Kdo zna Olivace a Zozulaka, tomu je jasne o co tady jde a nepotrebuje se vyblivat zde.
odpovědět 
         Re: Jen tak dál15:30:40 04.02.2020
Ano, ten kdo je zná ten to nepotřebuje ventilovat těm co je taky znají. Píšu to tu pro ty, kdo je neznají, abych je vyvedl z jejich naivity.
Bierhanzlodpovědět 
        Re: Jen tak dál10:41:00 04.02.2020
Tak to by mě zajímalo kdo seš, že víš o co těm lidem jde, tak nám to napiš, ať zjistíme jak to všechno tak dobře víš? Máš za sebou spolupráci s nima,nebo jsi jejich "kamarád" a oni ti své tajemství jak zbohatnout vyzradili? Leda prd, vsadím se že ses naprosto nikdo,kterej tady blije vlastni názory jak danou pravdu. Takže nejspíš pravidelny prispevovatel na novinkách. Svaz jim to prostě vzal, zjistil že na to nemá, tak sklonil hlavu a vrátil jim to. Nic víc. Vím dobře kolik kolem toho bylo humbuku, kdyby nebyli v hovnech (kam to sami dopracovali), tak jim to nikdy nevratej :) tak vůbec nevím co řešíš, to je realita
Kamil Houšekodpovědět 
         Re: Jen tak dál11:10:03 04.02.2020
S tím skláněním hlavy bych byl opatrný. ČHS je sice stále ČHS, ale problémy byly za Bintera. Takže bych to spíše viděl tak, že po odchodu Bintera a spol byly zase obnoveny normální vztahy.
odpovědět 
         Re: Jen tak dál15:37:08 04.02.2020
Kamile, máš zkreslený pohled. V ČHS byla velká výměna. Takže jiná situace s jiným přístupem k věci. Není to nutně kvůli tomu, že by to bez ČSL nešlo. Má tam teď vliv Blažek a ten je s ČSL jedna ruka, protože jde stejně jako lidi z ČSL za smradem prachů jako pes za hárající fenkou.
wencaodpovědět 
          Re: Jen tak dál15:11:56 05.02.2020
Jednoho z ČHS vyhodíme druhého přibereme a jsou tu zásnuby s ČSL. Jak vte pohádce Pyšná princezna.
K.Návratodpovědět 
        Re: Jen tak dál19:11:52 04.02.2020
"Když to čteš celý v souvislostech, tak to smysl dává." A jak víš, že to nečtu v souvislostech? To je tvůj věčnej hloupoučkej argument na všechno - když s tebou někdo nesouhlasí, tak je to podle tebe jen proto, že nečte věci v souvislostech. Jenže já to v souvislostech právě čtu a smysl to nedává. Mám dojem, že žiješ v přesvědčení, že to, co jsi napsal, je nějak opodstatněné, vyargumentované. Ono ale není. Bez důkazů jsi vykonstruoval nějakou teorii, která škodí určité skupině lidí, a při tom jsi ještě shodil, co se dalo. To je to, co jsi udělal. Čteno v souvislostech.

Jestli mi šlo o to vyhrát argument s člověkem, se kterým nesouhlasím v tom, co říká? Ano, o to mi šlo. Dělat z toho špatnou je věc je jen jeden z tvých dalších kroků vedle. Jestli jsem odešel s pocitem nadřazenosti? Ne. Že jsem napsal, že jsi na mě v tomhle krátke, neznamená, že mám pocit, že jsem ti nějak nadřazený. To jsou dvě různé věci. Tvůj výklad jen ukazuje na tvůj způsob myšlení a tvůj smutnej svět, ve kterým žiješ: soutěž, nadřazenost, podřazenost.
odpovědět 
         Re: Jen tak dál20:11:05 04.02.2020
Realitou ale zůstává, že zájmem ČSL je dělat byznys okolo sportovního lezení a závodů. A jejich cíl je na tom všem co nejvíc vydělat. Závodníci jsou pro ně jen prostředek, jak tohoto cíle dosáhnout. Ne partneři, o které mají skutečný zájem, aby se jim taky v tom celém byznysu dařilo. ČSL v závodnících vidí jen zdroj příjmu. A to je prostě málo.
Zamyslete se nad tím přátelé.
Bierhanzlodpovědět 
          Re: Jen tak dál21:05:03 04.02.2020
Zamysli se sám nad sebou jaká si svině. Osočuješ tady a hulákáš. Mluvil jsi někdy s klukama osobně? Byl jsi na schůzkách, které vedou s ČHS a oddíly?
Těžko, co? Prostě jsi jen anonymní sráč, který nemá koule na to mluvit z očí do očí. Dokaž, že nejsi :)
(ne)přítelodpovědět 
           Re: Jen tak dál23:09:32 04.02.2020
Vyjmenuj prosím tě konkrétní benefity, které mají závodníci díky ČSL.
Já se o to pokusím spíš s pohledem do budoucna.
1. ČSL školí trenéry. Proč? Aby mohli pomáhat závodníkům se zlepšit. To zní na první pohled dobře. Jenže to není nic jiného než způsob, jak vydělat na závodnících. Trenéři tu jsou i bez ČSL. ČSL se ale snaží vzbudit dojem, že oni nabízí ty nejlepší služby a bez nich to nepůjde. Prachy z kapes závodníků pak budou končit na kontech lidí z ČSL.
2. Budou kvalitnější závody. Jenže o co kvalitnější? A především jaký skutečný benefit z toho bude mít samotný závodník, který skončí třeba na 5 místě? Jako že si odnese tričko s logem ČSL? A co dál?
3. Bude a už je dražší registrace. O.K. o nic nejde. Pár stovek navíc. Ale benefit pro závodníka určitě ne.
4. ČSL bude nabízet závodníkům další služby jako fyzio, víkend s AO, přednášky sport. psychologů a já nevíc co ještě. Jako samozřejmě můžeme říct, že závodník z toho benefituje, protože dostal dobrou radu, což vede k jeho zlepšení.
Jenže to vše bude stát tolik, aby skončila část peněz v rukou ČSL. A o to jde ČSL na prvním místě. Takže prioritou není, aby z toho benefitoval závodník, není to ani 50/50. Na prvním místě jde o benefit ČSL. Je to stejný jako když si jdeš koupit třeba sekačku. Jasně. Jsi rád, že posekáš zahradu. Ale je to prostě jen byznys. A to je z mého pohledu málo. To není skutečný partnerství mezi závodníkem a daným subjektem.

A jak bych si to asi v té své posrané, idiotské hlavě představoval. Já socka, co chce všechno zadarmo?
Asi takhle:
Nic není zadarmo. Byznys je O.K. Za dobrou službu si ČSL zaslouží dobrý prachy. Jen hovado by si mohlo myslet, že ČSL bude organizovat závody zadarmo. To může platit tak akorát někde na oddílové úrovni pro sranda závody. Jinak je správný, aby na tom vydělával ten, kdo na tom maká a odvede dobrou práci na téhle úrovni.
Stejně tak trenéři si zaslouží plat na úrovni. A když jsou pod hlavičkou ČSL, tak ať z toho ČSL taky něco má. Atd. Platí to pro každou službu co ČSL nabízí pod svojí hlavičkou, pokud má nějakou hodnotu.
Jde ale také o to pochopit, že závodníci nejsou jen prostředek, ale pilířem celého byznysu. Jsou to oni kdo dřou a jejich dřina dělá tenhle sport atraktivní. A jejich dřina logicky vytváří celý ten byznys.
Do budoucna to nemůže fungovat tak, že závodník má výdaje na trenéry, závody, matroš, vstupný atd. apod., a jediný co může čekat je to, že někomu milostivě odpadne něco od huby a on posbírá drobky, ačkoli je to právě on, jehož dřina drží celý byznys na nohou. Nebo, že nějaká únosná úroveň bude platit jen pro 3 nejlepší v ČR a zbytek pole bude sloužit jako komparz, který si musí platit ze svého privilegium být komparzistou, aby někomu jinému vytvářela příjmy v celém tom byznysu.
Jednoduše je potřeba si závodníků vážit a hledat způsob, jak je skutečně ocenit.
Je na tom snad něco špatného?
Jako oni snad nedřou a nevytváří celý to závodní show? Tak proč by si neměli také zasloužit odměnu jako všichni ostatní v tom celém byznysu?

Vysvětlete mi prosím vás někdo inteligentně a věcně v čem jsem tak mimo a proč jsem takový idiot, když mám takový názory?

Navíc mi o nic nejde. To jediný o co mi jde je, že mám rád lezení a baví mě sledovat závody. Oceňuju dřinu, kterou do toho ty kluci a holky dali. A sere mě, že na ně všichni tolik serou.
Neznám žádnýho závodníka osobně. Ale prostě mě sere, když vidím, jak dokonce i ti nejlepší (řekněme všichni finalisti v boulderu a obtížnosti s vyjímkou AO), aby se posrali, aby byli vůbec schopný celou tu dřinu a nároky nějak ustát.
Ale možná se mýlím, třeba má Stráník, Konečný, Potůček, Trojan, Slezák, Smetanová, Slezáková, Kubátová, Adamovská a další od sponzorů a organizací jako je ČHS a ČSL na růžích ustláno. Mají tedy?
Jsem fakt tak mimo a prostě jsem jenom hnusnej troll?
Zkuste mi to někdo inteligentně, srozumitelně, věcně a bez urážek prosím vás vysvětlit.



Bierhanzlodpovědět 
            Re: Jen tak dál06:45:15 05.02.2020
Jsi totálně mimo a především jsi svině.
S tím se prostě smiř.
Pálíš tady do jména ČSL a přitom máš správně používat jméno ČHS. To co popisuješ je právě obrovská chyba ČHS, že to za ty roky/desetiletí dotáhlo, kam to dotáhlo. ČSL naopak začalo aktivně makat na tom, aby se věci začali měnit. Vedení ČHS je všude vláčelo a kydalo špínu. Kluci do toho lejou své prachy, svůj čas, svojí energii. Jestli z toho někdy bude byznys, tak dobře pro ně. Co vím, tak letošní rok je opět finanční průšvih a ČHS je samo rádo, že má ČSL po boku. Je moc dobře, že oba spolky našli společnou řeč a spolupracují. Nic se nestane ze dne na den. Šanci zatím kluci neměli. Snad ji dostanou.
Šmejdi jako ty nic aktivně nedělají a jen anonymně blejou. O vykopané podpoře pro Martina Stráníka taky nic nevíš, viď :)?
Prostě dnešní doba nahrává sviním jako ty, které můžou psát hovna jaké chtějí a ovlivňovat veřejnost. Ta jim to buď baští anebo ne. Jenže pachuť pak zůstává na osočených lidech, ať je to pravda nebo není. Zjisti si nejdříve fakta, než začneš psát domněky nebo dokonce vydávat prohlášení.
Ty stejně odepíšeš, viď :)?
Tisíc komentů o jedné noci...
(ne)přítelodpovědět 
             Re: Jen tak dál08:35:23 05.02.2020
O.K. všechno zpětně měním z ČSL na ČHS.
Ale všimni si, že jsem psal o organizacích jako je ČHS a ČSL. Ne jenom ČSL.
Ale pořád by mě zajímalo v čem konkrétně bude ten benefit pro závodníky do budoucna, který jim přinese ČSL? Nebo ještě lépe to popsat takto: konkrétně toto ... ČHS pro závodníky neudělala, toto ... jim nedala, toto ... udělá pro závodníky ČSL a toto ... jim dá. Ať vidíme ten rozdíl a můžeme se těšit na lepší budoucnost s ČSL.
Bierhanzl/sviněodpovědět 
            Re: Jen tak dál07:24:12 05.02.2020
Hlavne me fascinuje veta:" Neznam zadneho zavodnika osobne. Ale..." Kdyz zadneho neznas, tak predpokladam, ze ani nezavodis. Takze proc ty kilometrovy uvahy?
Pepa Oktabecodpovědět 
             Re: Jen tak dál08:43:37 05.02.2020
Vždyť jsem to tam psal.
"Prostě mě sere, když vidím, jak dokonce i ti nejlepší (řekněme všichni finalisti v boulderu a obtížnosti s vyjímkou AO), aby se posrali, aby byli vůbec schopný celou tu dřinu a nároky nějak ustát.
Ale možná se mýlím,..."

Jak jsem psal, třeba se fakt mýlím. Tak mi někdo řekněte jak konkrétně se ČHS a ČSL stará o blaho závodníků?
Třeba to vidím moc černě, vy mi to vysvětlíte na konkrétních příkladech, co přesně ČSL udělala pro všechny finalisty v boudleru minulý rok a já změním názor.
Bierhanzl/sviněodpovědět 
              Demence??09:58:13 05.02.2020
Hele, v něčem máš pravdu ale tohle už trochu zavání tvojí demencí. Z hlediska oficiálních závodů ČHS je ČSL dodavatel a dodá přesně to, co ČHS pořaduje. Co by tedy mělo ČSL jako dodavatel pro závodníky dělat? Pokud se budeme bavit o závodech ČSL, je to jiná, ale teď se bavíme o bouldrových závodech ČHS. Tím se dostáváme k tomu, co pro závodníky dělá ČHS. A to je nezávislé na dodavateli. Ale zde je právě otázka, nakolik je správné se teď do ČHS navážet. Celá část, co měla závdní lezení na starost, skončila. Teď nechci hodnotit stav, v jakém to Binter a spol zanechali, ale aktuálně Saša začíná prakticky od nuly. Co bys chtěl? Aby vytáhla ze své kapsy několik mega a hned od začátku to rozjela ve velkém? Blbost, viď? Současné vedení pracuje s tím, co má, jedná se rozjezd, pro děti i dospělé se toho dělá mnohem více, než dříve, od přípravy přes péči až po cestu na závody. Takže, a to se dostáváme k tomu nehezkému hodnocení tebe na začátku, proč rýpeš do současného cedení za chyby vedení minulého? Skoro to vypadá, jako kdybys byl jeden z těch, co byli odejiti, a teď se mstíš a pomlouváš, což je hajzlovina. Co kdybys nechal třeba jednu sezonu jako ochrannou lhůtu, kdy se nové vedení může předvést, a hodnotil až potom. A samozřejmě ještě oddělil ČHS a ČSL, protože ČSL je v tomto případě jen organizátor, ne pořadatel, je to stejné, jako kdybys vinil majitele stěn, kde se poleze lano. Prostě dodavatel dodá, co si ČHS objedná, a do za podmínek a pravidel, které se stanoví po domluvě ČHS. Takže je úplně jedno, zda závody technicky zajištuje Franta nebo Pavel, a určitě po ČSL nemůžeš chtít, aby pro závodníky dělali něco, ce není domluvené.
odpovědět 
               Re: Demence??10:06:00 05.02.2020
O.K. Nechávám jednu sezonu jako ochrannou lhůtu, kdy se nové vedení může předvést, a hodnotit jaké konkrétní benefity z toho měli závodníci budu až potom.
Bierhanzlodpovědět 
                Re: Demence??10:13:25 05.02.2020
Pokud to i příští rok bude vypadat jako nyní, tak se k tobě přidám. Dříve jsem býval kritikem, ale teď čekám. To, jak to Saša Gendová pojala, se mi docela líbí, kroky, které podniká, a kam to směřuje, také. Tak uvidíme, zda bude mít sílu to dotáhnout.
odpovědět 
                 Re: Demence??10:26:21 05.02.2020
O.K. Gendovou neznám, ale nechám se překvapit. Rok budu držet kritickou hubu.
Bierhanzlodpovědět 
                  Re: Demence??07:00:31 06.02.2020
Ty drž v těchto věcech hubu pořád. Svině jako ty se rádi anonymně vyjadřují k věcem, kterým nerozumí, nežijou je a mají tu drzost je kritizovat. Vůbec netušíš, co vše je potřeba udělat a kolik za vším je práce. Rok?! Jestli se to vše povede změnit a nastartovat, tak to budou nejméně tři. Prober se.
(ne)přítelodpovědět 
                   Re: Demence??08:11:15 06.02.2020
Ty drž v těchto věcech hubu pořád. Svině jako ty se rádi anonymně vyjadřují k věcem, kterým nerozumí, nežijou je a mají tu drzost je kritizovat.
odpovědět 
                   Re: Demence??09:41:16 06.02.2020
Co se těch urážek od (ne)přítele týče.
Není (ne)přítel někdo z ČSL nebo ČHS? Někdo tu možná řekl, že jediný o co jim jde jsou jejich vlastní výhody. Zatímco oni chtěli získat vliv tím, že lidem okolo závodění mažou med kolem pusy. Ale skutek utek.
Je to úplně jednoduché. Jako v každým jiným kšeftu.
Někdo chce prodávat (ČSL/ČHS hlavně služby) a vydělávat. Jako každý jiný kšeftman ti bude nakecávat, že jeho produkt je ten nejlepší, bez něj se neobejdeš a začne ti vnucovat, jak to pro tebe bude dobrý. A když mu někdo řekne, že mu o moje dobro nejde, jenom o moje prachy, a že se bez těch jeho cajků lidi v pohodě obejdou, nebo můžou koupit jinde, tak začne zuřit, nadávat a nenávidět toho, kdo to otevřeně řekl, protože to ohrožuje jeho kšefty.

(ne)přítel tu nepodal jediný argument, který by smysluplně a na konkrétních příkladech ukázal, že Bierhanzel nemá pravdu.
Mohl v pohodě napsat: do budoucna pro závodníky plánuje ČSL, nebo ČHS (nebo v této situaci oba dva dohromady) tyto... výhody a toto... zlepšení.
Ale zřejmě toho není schopen.
Asi je to jen internetový anonymní tlachal.
Nebo je to někdo z ČSL nebo ČHS, ale prostě nemá co napsat.

Dobrá, od něj nemůžeme čekat nic smysluplného. Jedině tak primitivismus a zlost.
Tak si tedy počkáme třeba i ty tři roky jak to bude dál vypadat.
Bierhanzlodpovědět 
                    Re: Demence??09:56:37 06.02.2020
A jaké výhody od organizátora závodů by sis představoval? Ty o toho pořád taháš nějaké osoby, nějaké prachy, komerci, reklamy... Fajn. Ale co má ten, jehož úkol je postavit překližkové desky a na nich vhodné cesty (popsáno velmi zjednodušeně), společného s nějakými výhodami nebo podmínkami pro závodníky? Co závodník na závodech potřebuje? Místo na převlečení, místo na rozlez, cesty, toalety, místo na izolaci a prostor pro přelez. Toť vše. Proč do toho teď taháš ČSL? Vše toto organizátor akce zabezpečí tak, jak si to pořadatel objedná. A samozřejmě za peníze, na kterých se domluví. Veškerou péči o repre a oficiální závodníky má nyní na starost ČHS. Není snad jedno, kdo a jací jsou lidé z ČSL? Ať si jedou svůj byznys, ať si závodníky třeba vykořisťují, vždyť je to přeci jedno. Jednak u nich nikdo být nemusí a na jejich závody nemusí jezdit, jednak to přeci nemá s ČHS závody nic společného. Chápal bych, kdybys takto psal třeba u závodů ČSL (i když také ne moc, protože, na rozdíl od ČHS závodů, na ČSL závody nikdo nemusí), ale proč, když si pořadatel objedná od organizátora nějakou službu za nějaké peníze, tu píšeš o tom, jaký organizátor je. Není to snad jedno? Není důležitější, zda tu službu poskytne, nebo ne? Fakt nechápu, jaký smysl tvá kritika ČSL zde na tomto místě má.
odpovědět 
                     Re: Demence??10:38:46 06.02.2020
Díky. V této konkrétní situaci to co píšeš oproti prskání (ne)přítele dává smysl.

Ovšem kdyby ČSL získala postupně větší vliv něco jako monopol na závody, a je to čistě jen kšeftmanská organizace, tak by to mohla být špatenka. Můžou mít pak prsty všude. Mohlo by pak docházet k tomu, že ti co nevyužívají draze placených služeb ČSL by byli nenápadně šikanovaný a ti co je využívají nenápadně protlačovaný. Kupř. by ČSL byla jedna ruka s nějakým velkým sponzorem. Někdo se může vypracovat na řekněme celkově 2. místo. Normálně by mu sponzor nabídl dobrý podmínky, což by otevřelo možnosti lépe trénovat (jezdit třeba na bouldery i do ciziny apod.), platit si fyzio atd. Ale ČSL se "postará" o to, aby neměl stejný podmínky. Protože není ve stejný partě tj. neroztáčí kruhy jejich osobního byznysu.
Toho se nebojíš? Jestli ne, tak v pohodě. Jen se ptám.
Bierhanzlodpovědět 
                      Re: Demence??11:16:26 06.02.2020
Ano, to máš naprostou pravdu. A kdybych já byl na místě ČSL, tak o něco takového bych se snažil. Ale je to něco, za co si zaslouží kritiku právě ČSL? Podle mne by měla kritika padnout na ČHS, ktreé to nechalo do tohoto stavu dojít, případně připustí to, co jsi napsal. Jediný způsob, jak z toho ven, je ale větší konkurence mezi dodavateli ČHS. Já kdybych byl na místě ČSL, snažil bych se o rozdělení ČHS a převzetí jejich role v oblasti závodního lezení. To nevypadá moc dobře, ale vše je legitimní podnikání a myslím, že si urážky a odsouzení nezaslouží. A co ČHS zbývá? Pokud má ČHS pořádat ČP a MČR a starat o repre, tak jaké možnosti má? Pořádat závody v nevyhovujících podmínkách malých bouldrovek? Pronajímat si celé velké boudrovky jako je Off, Třináctka, Hangár... Pokud majitelé budou ochotní za několik dní zavřít (potřebuješ vše shodit, nastavět závodní bouldery, dva dny závody a pak zase vše shodit a nastavět běžné buldery), kolik za to tyto bouldrovky budou chtít? A ještě musíš mít tým, který se o to postará. To také není prča, od stavěčů až po rozhodčí... A pokud by ČHS chtělo mobilní boulder (protože i když je to olympijský sport, na závody na Třináctce moc sponzorů nesežeš), aby byl schopen pořádat závody na místech jako třeba Slané, kde na to sebere zázemí a ještě větší tým? Na těch pár závodů v roe se to nevyplatí držet. A shánět na každé závody nové rozhodčí, nový tým... Takže on je to trochu zamotaný kruh. A situace je výsledkem práce předchozího vedení ČHS, novým lidem aktuálně nic jiného, než spolupráce s ČSL, nezbývá, pokud tu závody chtějí. Takže ano, s tvými obavami souhlasím, ale nevidím způsob, jak z toho ven, protože ať jsou v ČSL jací jsou, jsou jediní, kdo aktuálně v ČR zkušenosti a možnosti uspořádat rozumné závody má. A je to na ČHS, jaké podmínky akceptuje a jaká pravidla nastaví. Třeba se objeví někdo další, stejně, jako Hudy udělal pohár pro děti na laně, třeba přijde i s bouldery, těžko říct. Ale pokud mám trochu přehled, tak moc jiných variant, než je spolupráce s ČSL, není, alespoň ne za ekonomicky výhodných podmínek. A když si to tak vezmeš, pokud se z lezení stane po OH ještě populárnější sport, nějaké ty páky na dodavatele budou, protože sice třeba budou mít výhradní zastoupení velkých sponzorů, ale na druhou stranu spolupráce s ČHS bude jediným způsobem, jak to třeba dostat do TV a médií, protože pro ty bude určitě zajímavější oficiální MČR nebo výsledky repre, než cokoliv jiného.
odpovědět 
                       Re: Demence??12:29:30 06.02.2020
Díky za rozumnou reakci a vysvětlení.
Bierhanzlodpovědět 
               Re: Demence??15:55:36 05.02.2020
jen technicka. prohodil jsi roli organizatora a poradatele.
Organizator je CHS - organizuje a prideluje zavody
Poradatel je u boulderu CSL - porada konkretni podnik
odpovědět 
                Re: Demence??18:30:43 05.02.2020
Jsi si jist? Řekl bych, že organizátor organizuje pro pořadatele. Pokud to mají být ČHS závody, pořadatel je ČHS, organizátor je ČSL. Toto je například ze smlouvy o soutěži, kterou pořádalo Nestlé:

Společnost PROMOANGEL s.r.o., se sídlem v Praze 4, Bělehradská 237/11, 14000, Česká republika, IČ: 29024463(dále jen jako „Organizátor“) organizuje pro Pořadatele Nestlé Česko s.r.o. se sídlem v Praze 4 –Modřany, Mezi Vodami 2035/31, Česká republika, IČ:45799504 (dále jen jako„Pořadatel“).

A současný stav v lezení je, že ČSL organizuje pro pořadatele ČHS. Nebo se stále pletu?
odpovědět 
                 Re: Demence??07:55:12 06.02.2020
nevim jak to ma Nestle, ale podivej se do propozic zavodu. vsichni to tak uvadi uz nekolik let.
odpovědět 
                  Re: Demence??08:42:41 06.02.2020
Tak jestli chceš něco třeba ze sportu, například značka Bigshock, tak když ti dělali soutěž, tak:

1.1 Pořadatelem soutěže je společnost Al-Namura, spol. s r. o. se sídlem Na Viničních horách 1831/16, 160 00 Praha 6, IČO: 45795436 (dále jen „pořadatel“). Organizátorem soutěže je reklamní agentura Socialsharks, s.r.o. se sídlem Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 206086 (dale jen “organizátor”).

Stejně tak, když byla soutěž o obchodníka roku, pořadtel byl Mastercard a organizároem reklamní agentura Ogilvy.

Opět tedy - výrobce firma, která má produkt, značku nebo chce soutěž pro své členy/klienty, tak je pořadatel. A na to si najme firmu, která to pro něj vše zajistí, a to je organizátor. Jak to ČHS uvádí ve svých odmínkách je mi jedno a není to důvod začít používat správné názvy obráceně. Pokud ČHS chce udělat nějaké závody, je pořadatelem, a závody pro něj technicky zajistí ČSL, tak je ČSL organizátorem.
odpovědět 
                   Re: Demence??08:10:24 08.02.2020
tak ono to mas ve vysledku jedno. ty slova jsou podle slovniku cizich slov k sobe synonymem. takze zalezi na uhlu pohledu.
odpovědět 
          Re: Jen tak dál21:20:26 04.02.2020
Otazka internetoveho neandrtalce. Vy tusite kdo je kdo v tyhle konverzaci???
Otazka cloveka co se kolem zavodu mota. Ciste nahodou, pokud budou CSLáci delat kvalitni zavody, zavodnici budou jezdit a CSL z toho bude mit buzinesss jak svina, bude to spatne. Logicky mi vychazi, ze pokud jim budou zavodnici ukradeny, nebudou na zavody jezdit. A businec nebude! Je to mozny????
Slabouchodpovědět 
           Re: Jen tak dál23:54:55 04.02.2020
Já tomu rozumím takhle. Každý účastník závodů Tendon cupu, Rock Pointu apod. dělá reklamu Tendonu, Rock Pointu apod. Podobně jako třeba Kotek dělal reklamu pro T-Mobile. Nebo modelka značce, kterou na sebe navlíkne při módní přehlídce. No a stejně jako Kotek si platí ze svého privilegium být na reklamě T-Mobilu a modelka si platí ze svých peněz za to, že může na sebe navlíknout určitou značku, případně si sami shání sponzory, aby to mohli vůbec dělat, by měl každý závodník platit kupř. Tendonu nebo Rock Pointu za to, že pro ně může dělat reklamu. A nebo si na takovou práci sehnat prachy někde od sponzorů.
A nebo jsem blbej? Jak to vlastně normálně ve světě funguje?
tydýtodpovědět 
            Re: Jen tak dál10:21:03 05.02.2020
Co myslíš tím "normálně ve světě"? Nikdy mi nešlo na rozum, proč si lidi koupují třeba trička nebo čepice s logem nějaké firmy. Přeci to má být obráceně, ne? Lezecké kalhoty nebo lezecké tričko čisté třeba za 1000, když to bude značkové, jako třeba na tom bude nápis a logo Ocún, tak by to mělo být třeba jen za 700, ne? Vždyť tím, že si to koupím a chodím v tom, přeci dělám té firmě reklamu...? Jenže lidi jsou debilní, klidně zaplatí 1500 jen aby... nevím co... se cítili lépe? Také tomu nerozumím, proč jsou značkové věci (mluvíme o tom, když se jedná o ten samý materiál a stenou užitnou hodnotu, tedy třeba to samé tričko, jen jedou s logem a jednou bez) dražší, když by to mělo být obráceně :-(
odpovědět 
             Re: Jen tak dál13:36:50 05.02.2020
Je to mentalita dětí na pískovišti. Heč, já mám lepší lopatičku. Druhý brečí a chce mít taky takovou.
Pak přijde třeba Ocún, nebo La Sportiva, vyfotí nějakýho borce na cestě za 8c v jejich hadrech a beze slova nakecá lidem do podvědomí, že ten kdo leze v obyč hadrech je socka a jako lezec sračka. Kdežto ten kdo nosí Ocúny nebo LS je pan někdo a taky lezec. Natož se v lidech v jejich podvědomí probudí to malý dítě na pískovišti, začnou uvnitř uraženě brečet a aby se uchlácholili, tak si jdou koupit nějakou tu značku.
Takhle se dál točí nekonečný kolo honění se za větrem. A namočený jsme v tom +/- všichni :)
Hloupý Honzaodpovědět 
           Re: Jen tak dál16:21:51 06.02.2020
Ano, pochopil jsi to dobře. A pokud nikdo nebude jezdit na závody, CSL,CHS z toho nebudou mít byznys, rozhostí se v českých závistivých bažinách klid
odpovědět 
           Re: Jen tak dál16:55:29 06.02.2020
Ne. Neprestanou jezdit. Protoze sponzorske smlouvy atd. atd. atd
odpovědět 
            Re: Jen tak dál17:01:47 06.02.2020
Přesně tak, jezdit nepřestanou. Zvlášť po OH a zjištění, že v tom Čech může něčeho dosáhnout.
Jen bude možná ještě větší prostor ke zneužívání než teď.
K.T.odpovědět 

 Proč řvát teď?10:22:40 05.02.2020
Bierhanzl má pravdu v tom, že všichni po závodnících natahují akorát pracky, ale málokdo pro ně něco udělá.
Ale proč řvát zrovna teď, když je naděje na změnu k lepšímu?
Autorodpovědět 

 Autor14:26:36 05.02.2020
"Bierhanzl má pravdu v tom, že všichni po závodnících natahují akorát pracky, ale málokdo pro ně něco udělá."
odpovědět 
 Re: Autor10:03:29 06.02.2020
Ale to přeci není chyba těch, co se po závodnících natahují, ne? Toto je záležitost ČHS. A to, nakolik na to ČHS kývne, nebo ne, se odvíjí od mnoha věcí, například od konkurence mezi dodavateli. ČHS není schopno závody na vrcholné úrovni samo zabezpečit. Potřebuj tedy dodavatele. Kdo všechno se jako dodavatel přihlásil a mezi kým byl výběr? Kdo nabídl jaké podmínky? Těžko můžeš vinit někoho z toho, že chce vydělat. Naopak, výdělek je základní věc, protože proč by to jinak kdo dělal? Budeš po republice jezdit s mobilní stěnou a zaměstnávat tým stavěčů jen tak pro radost? Nebo jsi majitel komerční stěny, který si jen tak pro nic na tři dny zavře? Asi ne, viď. Když je to takový super byznys, proč tu podobných dodavatelů není více? ČHS udělá výběrové řízení a bude to. Ale určitě bych nevinil ČSL, jsou to normální komerční firma. Vznes spíše dotaz na ČHS, proč zrovna oni, když jsou tak nevýhodní.
odpovědět 

 ...16:27:48 06.02.2020
Bierhanzl nemá pravdu v tom, že všichni po závodnících natahují akorát pracky, ale málokdo pro ně něco udělá. A nemá pravdu v řadě dalších věcí.
Autorodpovědět 

 Krok vpřed?16:41:26 06.02.2020
Možná se to tu už řešilo, a nebo jen nemám dostupné info, ale proč 1. závody v sérii tohoto roku nejsou na veřejném prostranství ale zavřené na lokální stěně? Nebyl právě tohle důvod proč by to měl od ČHS někdo přebrat? Aby se lezení dostalo do určité úrovně a mezi lidi?
odpovědět 
 Re: Krok vpřed?16:45:23 06.02.2020
A tím myslíš co? Zase třeba další závody v nákupním centru, které se tu také tak kritizovaly?
odpovědět 
 Re: Krok vpřed?16:48:28 06.02.2020
na "verejnem prostranstvi"... "lokalni stene".... Kamo, tys tu chybel;))))
odpovědět 
 Re: Krok vpřed?14:55:33 12.02.2020
To má bejt asi připomínka onoho NESCAFE BOULDR na Václaváku. Ldyž to někdo zaplatí, možná bude i to. A národ to má pak zdarma či za útratu něčeho. (Tehdy NESCAFÉ jindy možná COLA Cup za colu) Jinak asi závody v hale s účastí obecenstva. Pak bych byl ovšemr ád, aby se to uvedlo v propozicích i se vstupným...
Honzaodpovědět 

 Foto dne:
Chorreras
Cabeçó D’Or
 Databáze cest:
Všechny cesty (180225)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
6B+ - D (Blocco 7 Black Cave) 6B+ Val Masino
6A - B (Blocco 5) 6A Val Masino
6A - D (Blocco 5) 6A Val Masino
5B - C (Blocco 5) 5B Val Masino
Rutina Všedního Dne 5 Svah Pod Aplitovými Skalami
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
There Is No Rich Man In ... 6b+ Leonidio
There Is No Rich Man In ... 6b+ Leonidio
Houpačka 8 Skály U Kutné Hory A Malešova
El Sarcofago De Nuremberg 8a Chulilla

 Nově v diskusi:
Re: Eliska Adamovska | Eliska Adamovska | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami |

 Nové komentáře:
neni to kret..... | Re: **** | Re: **** | Re: **** | Re: **** | Re: **** | Re: ucta | Re: Vácman | Re: Vácman | ucta |

 Kde to vře:
Ondrova hvězda (75)
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (72)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (37)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (31)
Zkusíme to znova (30)
Salzburskou cestou na Watzmann, (21)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (6)
EpicTV: Videomedailon o Pepovi Šindelovi (6)
Kontinentální pohár v ledolezení na obtížnost v Brně (5)

 Nově v inzerci:
Prodám skialp boty | Přilba PETZL SIROCCO | Wánachten na lyžích | Scarpa ALIEN RS | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Praha Big-Wall | Ve dvou se to lépe leze | Rád poznám parťačku, která už ví, co chce | Pinguin Gelanots XP |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 807 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 726 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 610 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 645 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 544 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.