Petrohradsk padn 2017

12.-13. 05. 2017

Rdi bychom vs pozvali na setkn a tak trochu zvod boulderist Petrohradsk padn 2017. Jako je tomu zvykem v poslednch letech, zzemm nm bude arel koly v prod Sklrna nedaleko zpadoesk ihle.

Odtud se astnci vyprav asi dva kilometry pky ke kamenm, kde na n ekaj ti stovky boulder vech vek a klasifikac.

Registrace (pro astnky i divky, slou tak jako objednvka ubytovn):

docs.google.com/forms

Prezence na mst: ptek 12.00 16.00; sobota 8.30 12.00

1


Pravidla: http://www.padani.eu/pad%C3%A1n%C3%AD/pravidla.html

Kategorie: mui, eny, mlde, dti

Ubytovn: vpokojch, stanu,aut, koln td nebo pod irkem - ve vregistranm formuli

Startovn: 300 CZK dospl / 200 CZK dti pi vyuit registranho formule, 350 CZK / 250 CZK na mst; kad astnk dostane mj. novho prvodce nejen na oblast tohoto padn, ale tak na dle mho nzoru nejkrsnj balvany oblasti Ddek a Bba.

Stravovn: profesionln catering, nejrznj npoje a jdla (vetn vegetarinskch) od ptku do nedle (fronty nebudou!)

2


Lezen: zhruba 2 kilometry pohodln chze od msta registrace, obtnosti od jedniek do 8C(?), asi 300 boulder, vka 2 a 8 metr

Dal program: ZLAG BOARD CONTEST, ptek 19 23 hodin

OCN pjovna a testovn lezeek, stnek se super cenami

After party: vyhlen, tombola, iv hudba (Kohout stopa a Wanmensonk)

Partnei: Ocn, Peter Bouldering, Lezec, Montana, HoryInfo


Krtk video zchystanch boulder:



Pijte si zalzt, zablbnout, ale zrove snmi oslavit hned dvoj vro. Jednak je tomu 30 let, kdy oblast Petrohradu ukzal veejnosti jej objevitel Olda Lw, kter tu sLou Kaparem udlal prvn asi stovku cest a boulder, druh vro jest patnctilet existence Petrohradskho padn.

Olda Lw

Olda Lw


No a, kdy u jsme u tch vzpomnek, vyhrabal jsem jedenct let star video. Je na nm Adam Ondra, coby tinctilet hoch, kdy se poprv astnil padn. Tehdy jet nevyhrl, skonil tsn druh za Rosou tefnkem, ale ronky nsledujc u ve bylo jasn. Adama uvidte vboulderu Karavana Mrak za 7C/C+. Video najdete zde:



Veker dotazy prosm bu na telefon, nebo mail:

http://www.padani.eu/pad%C3%A1n%C3%AD/kontakt.html

Dotazy i odpovdi psan zde vdiskusch nelze povaovat za vypovdajc, protoe jsem se mj. doetl le na tma jakchsi spor sochranou prody a kdosi se tu permanentn podepisuje mm jmnem. Veker potebn povolen m padn vyzen.

Jak to bude spadnm dl (msto jeho konn a tm i sten formt), mete ovlivnit tak vtto anket:

docs.google.com/forms

Tady na Lezci jet probhne zhruba tden ped akc klasick sout v tipovn potu astnk. Kdo bude nejble, obdr hezk drek od firmy Ocn.

plakt


Plakt v pdf ke staen:
 Petrohradsk padn 2017 - plakt

Program Petrohradsk padn 2017:


Ptek 12. 05. 2017
12.00 zahjen registrace na Sklrn
12.00 zhruba 19.00 lezen (pjovna lezeek ocn)
15.00 monost ubytovat se vpokojch
16.00 konec registrace pro tento den
19.00 23.00 Zlagboard Contest a njak ta zbava

Sobota 13. 05. 2017
8.30 zahjen registrace na Sklrn
8.30 zhruba 18.00 lezen (pjovna lezeek ocn)
12.00 konec registrace
19.00 limit pro odevzdn vsledk
20.00 vyhlen vsledk, after party.

Nedle 14. 05. 2017
Voln lezen dle sil a stavu ke, do 12.00 nutn opustit pokoje, do 15.00 nutn opustit arel

Tme se na vs Petr a Karel

3

Petr Resch   [pravy] 11:52 21.04.2017

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Sraz vandal12:18:46 21.04.2017
On na se ten sraz vandal stle pod a fakt se najde jet nkdo, kdo tam pojede? Nevm.
V.odpovdt 

 Padn12:21:06 21.04.2017
Chpu, e vcelku masov ast na akci je solidn argument ji uspodat i pes nesouhlas minoritn sti zaprdlch pprd.

Pete tv cesty na Roviti jsem vdy rd lezl a vdy jsem t rd potkal, nicmn tv optovn kandidatura do veden svazu a dal podan ronk tto akce se kterou nesouhlasm, mj pohled na tvou osobu kaz. Stala se chyba, ty jsi ji uznal, ale sm ze sebe bych uvtal a i bych si t proto vil, kdy bys vyvodil sm pro sebe dsledky a kandidatury i tto akce by ses vzdal. A to dl kdokoli..

J s akc mu nesouhlasit, to je mj problm, teba bude ve kilov ist a skvl, ale kdy jsi pod tm o5 podepsan ty, kon se to kde se to kon a souasn jsi i ve veden svazu, pak z toho jednoznan vyvozuji nsledujc:

Kdo jede na Padn, podporuje sekn.
 BBodpovdt 
 Re: Padn12:36:44 21.04.2017
No a co? Pokud nkdo njak utry pisekal, aby byly lezitelnj, nebo tam nadlal vce boulder pro stedn dobr lezce, tak je to jedin dobe. Je mi jedno, zda Resch sekal, nebo ne, pokud pispl k tomu, e v oblasti je ada dobrch vc na lezen, tak palec nahoru. J bych jednou za 10 let klidn pesekal ve, na peklice se cesty tak pravideln mn.
odpovdt 
  Re: Padn12:42:44 21.04.2017
Nek se sekal, pisekal, vysekal, ale kartoval, pikartoval a vykartoval! Jinak by taky mohla ltat trestn oznmen.
odpovdt 
   Re: Padn14:36:16 21.04.2017
sekal a mlatil kladivem... a taky pacil pacidlem,...
odpovdt 
  Re: Padn14:34:47 21.04.2017
je to secko spatne prave,... resch si neco odkope a za rok se na tom neda lizt... je to normalni maniak co musi cistit kopat a sekat...
odpovdt 
   Re: Padn23:50:42 21.04.2017
Bohuzel to tak je. Na obrazcich v pruvodci to vypada hezky, kdyz tam clovek dorazi, je to nelezitelny zarostly hnus. Takova invaze cloveka pro totalni nic o ktere evidentne nikdo neprojevuje zajem, zda se nestastna...
odpovdt 
  Re: Padn11:10:25 22.04.2017
ty blbe, tvoje dti si klidn postav 100 novch stn, ale pochybuju e jim z nebe spadne njak nov oblast a panensk kameny...neuviteln e to ubec vypust z huby...zustan radej na te stene, kde se to stale mn...dky..
osodpovdt 
   Re: Padn12:03:51 22.04.2017
A k emu jsou ty panensk kameny poteba? Je pln jedno, zda je tam sedma prodn, nebo sedma udlan... Chpe? Chci si jt zalzt ven, na erstv vzduch, do prody, a jestli se nkde vl utr a nkdo na nm udlat tyi cesty, tak super. A e ta cesta nezvnikla tak, e kus kamene odlouply koeny, ale majzlk? No a co? Bylo by blb, kdyby nkdo z irokho vbru obtnost ve pesekal na dvojky, ale pokud dodr urit pomr obtnost, tak a tvo.
odpovdt 
    Re: Padn12:47:13 22.04.2017
Taky nzor, ale jeliko sekn nen dovoleno a stle vtina lidi si to nepeje, tak to bude muset asi respektovat, pokud jsi tedy demokrat. Pokud jsi aktivista, tak nemus respektovat nic a jet dostane njak prachy na neziskovky proti diskriminaci meniny v lezecke komunit.
odpovdt 
     Re: Padn12:58:02 22.04.2017
A te mluv za koho? Nejsem-li lenem HS, tak nevm o dnm pravidle nebo zkonu, kter by upravoval, zda si na njakm utru v bnm lese smm nebo nesmm udlat zez na prsty. Ale je pravda, e na Resche jako na lena HS by mla platit pravidla trochu jin, ne na neleny.
odpovdt 
      Re: Padn16:23:41 22.04.2017
To si dl prdel, ejo? Nen to nikde zakzno? Stav se za prvnm advoktem a poptej se jej...cipe.
odpovdt 
       Re: Padn17:18:12 22.04.2017
Co oi nevid...:-)))
odpovdt 
       Re: Padn18:24:40 23.04.2017
chlapci, snad se nenechte vytoit njakm magorem kter si z vs beztak dl prdel.. a jestli nedl, tak to je ppad pro chocholouka...
odpovdt 
      Re: Padn16:45:10 22.04.2017
To mas pravdu, akorat tim prispivas k tomu, ze priste se vyjimka s ochranou prirody nevyjedna. A pak tedy lezenim nebudes porusovat pravidla spolku ale zakony ochrany prirody, ktere plati pro vsechny.
odpovdt 
       Re: Padn18:56:30 22.04.2017
iju v blah nevdomosti, kdy si chci zalzt, vezmu vybaven a jdu. O njakch povolen nebo vjimkch nic nevm. A ani nechci, jsem v jdru jednoduch lovk.
odpovdt 
        Re: Padn20:34:42 22.04.2017
Jo, jednoduch.
odpovdt 
         Re: Padn20:49:22 22.04.2017
Radji budu jednoduch spokojen, ne ve ec intelektul s depresemi :-) M sta ke tst mlo.
odpovdt 
          Re: Padn21:00:58 22.04.2017
Nekdo tahne, nekdo se holt jen veze a neni ho skoda.
odpovdt 
      Re: Padn00:46:38 23.04.2017
nejde o to, zda-li jsi lenem CHS. Jde o to, ze to jsou nevratn zmny a dle toho je nutno s tm nakldat. Na druh stran pokud se domluvis s majitelem napr. LesyCR, tak ti nikdo nezabrn udlat nco jako je toreador ve Hrensku a nemus bt v CHS.
odpovdt 
       Re: Padn09:36:17 23.04.2017
Nebt nevratnch zmn, tak by ada lezeckch tern vbec neexistovala.
odpovdt 
    Re: Padn16:42:44 22.04.2017
Na svete ale neexistujes jenom ty a tve sobecke potreby. Prirodu je treba chranit, ne ji zbytecne narusovat kvuli zcela neprinosnym individualnim potrebam. V tomto pripade, kdy to nikdo za rok nepoleze (evidentne ani ty tam nejezdis..), to plati o to vic.

Vse by melo byt umerne prinosnosti daneho pocinu. K posouzeni prinosu pro lezeckou obec staci zajet do oblasti Zihelska, kde se konaly posledni rocniky a cele si je projit...
odpovdt 
     Re: Padn17:24:21 22.04.2017
Jak tu nkte psali, je to po njak dob cel zase zarostl a neleziteln? To skoro svd k vaze, e je tedy pln jedno, zda tam nkdo nco vysek, nebo ne, za rok za dva to stejn zmiz.

A ochrana prody? Dej s tm, v tomto ppad, pokoj. Prod se tam nic nestane. Nevm o niem, co by j njak zsadn vadilo a nevzpamatovala se toho. I kdyby tam pijelo nkolik tisc lid a trvalo to 14 dn, prod je to jedno.
odpovdt 
      Re: Padn18:18:23 22.04.2017
Nejde jen o sutr, vole ... Navic tvuj argument lze pouzit na uplne jakoukoliv cinnost.
odpovdt 
       Re: Padn18:55:15 22.04.2017
No vak tak ano. Nech nco leet ladem a uvid sm. Zarostly i star fabriky, cel vesnice v pohrani zmizely, po pr destkch let u nepozn, e tam nco stlo. Star hrady, star cesty... I kdyby na Padn ve okartovali, vechnu zele olmali, pdu peorali, za chvli to tam bude zpt.
odpovdt 
      Re: Padn18:19:28 22.04.2017
Sorry. To, ze ty nevis, vubec nic neznamena :)
odpovdt 
       Re: Padn18:52:30 22.04.2017
Prv, dky za potvrzen. A proto na Padn pojedu. A se mnou spousta dalch.
odpovdt 
        Re: Padn21:32:33 22.04.2017
J taky samozejm pojedu dokonce vemu i dt, protoe je to skvl akce. A vdy byla. Vdy jsem tam byl spokojenej a pokad to bylo pkn. Prost takov setkn, s ostatnma, kdy lezen pro m bylo a na druhm mst.
Steveodpovdt 
         Re: Padn13:14:12 24.04.2017
Vem si tam radi holku a me si udlat jet druh dt.Nebo si ho tam zkus udlat s klukem.
odpovdt 
  Re: Padn11:10:42 22.04.2017
tvoje dti si klidn postav 100 novch stn, ale pochybuju e jim z nebe spadne njak nov oblast a panensk kameny...neuviteln e to ubec vypust z huby...zustan radej na te stene, kde se to stale mn...dky..
osodpovdt 
   Re: Padn11:37:34 22.04.2017
Vichni kritici jsou v podstat jen takov kutko,kter se zrovna vylouplo a ki-TAKOVEJ BORDEL JSEM JET NEVIDLO!:-D Skoro 20 let tam nkdo nco kut a a te se probud spi,snac se kzat vodu...a pitom nejradji chlastaj krabiky pod hezky upravenou sklou!Kazatel prav vry=pokrytci!!!;-)
odpovdt 
    Re: Padn11:12:00 25.04.2017
ale picu...

pamatuju kdy resch resil spat nespat v lese a komu les patri a bla bla... kokotiny

klid jesenicke zule... zachovat ty stare oblasti a vyprdnete se uz na nesmyslne padani na hnusnejch sutrech, kde simusite sekat chyty bo ulamovat bloky aby vas to netrefilo...

delejte neco uzitecnejsiho...

nechapu tu motivaci, pokud pres to resch nepere nejaky prachy...
odpovdt 
  Re: Padn19:55:38 22.04.2017
wtf? ty budes asi hodne jednoduchy alfasamecek, co? myslim, ze nejsem zadna zelena palice, ale chovat se ohleduplne (nejen) k prirode, je snad samozrejmost? nebo ne?
odpovdt 
   Re: Padn20:14:35 22.04.2017
A co to "chovat se ohledupln" pesn znamen? Mm pocit, e teba nkter zem v esku se staly uniktnmi a vzcnmi teba dky tomu, e tam bylo vojensk cviit a tankodrom, a kdy tanky dojezdily, zem trp a zanik. Jin zem zase potebuj jednou za as projt porem a kdy lid porm zabrnili, opt nastaly nedouc zmny. Kdy chce mt hezk trvnk, mus ho "niit" vertikuttorem a vlcem. Co pesn tedy tou ohleduplnost mysl?
odpovdt 
    Re: Padn21:04:05 22.04.2017
Pravda! Navrhuji pro blaho prirody ji celou vybetonovat a vse zive vymytit.
odpovdt 
     Re: Padn11:00:18 23.04.2017
Ze smru souhvzd Andromedy se na nai galaxii t galaxie M31 a nejpozdji za 3 miliardy let se sraz a smch s tou na...ta u si s vybetonovanou planetkou a vm potomstvem porad.:-)))
odpovdt 
    Re: Padn10:50:32 23.04.2017
a napadlo t, e ne tam vjely ty tanky, vypadalo to tam jinak? e opravdu nen nutn, aby lovk lezl ( v obou vznamech slova) vude, a kdy u tam vleze, tak tam jet neurvale zahradniil? ten hezk trvnk lechtn chemi, vertikultory a kadotdennm seknm taky nen nic pirozenho.
odpovdt 
     Re: Padn12:03:04 23.04.2017
No a v em je problm. Pr let si bude zahradniit, pak zahradu opust a za pr let ji u nikdo nenajde, zmiz. A za pr destek let nikdo nepozn, e tam zahrada byla, i kdy bude stt uprosted... Jak u jsem psal - v pohrani zmizely cel vesnice a u nepozn, kde byly. A nen to tak dlouho.
odpovdt 
    Re: Padn11:31:10 23.04.2017
Pokud ti pijde normln kat, e njak zem trp tm, e tam dojezdily tanky, asi je nco patn. Ano, vytvoil se tam dky tankm njak ekosystm, ale urit ne pirozen. e s odjezdem tank zanik, je dkazem jeho nestability a nepvodnosti. Jasn, pory pirozen vznikl k prod pat. nkter stromy se i samovznicuj, jak jist v. Ale pod je to o tom, e proda sama se sna vytvoit nco stabilnho a opravdu nepotebuje, aby ji do toho lovk "strkal rypk". Na konci pojmenovv pesn to, v em je problm "kdy chce mt" - kdy chce mt banny, vykc prales, kdy chce mt dlnici, zabetonuje zem, kdy chce mt sjezdovku, vykc les atd. Ve vtein zmn nco, co tisce let fungovalo a vyvjelo se samo a bylo to stabiln. Jasn e pr seknut a kartovn nezni ekosystm tto planety. Ale je to jeden dlek z mnoha a je to o principu. Bu do veho "strkm rypk" a bojuju s prodou pro potchu vlastnho ega a ukojen mch nicotnch poteb a nebo se ovldnu, nechm to pirozenmu bhu a pjdu jinam.
odpovdt 
     Re: Padn11:59:53 23.04.2017
No prv. No a co? Byl tam njak ekosystm, pijely tanky, byl tam 60 let jin ekosystm. Tanky odjely, bude tam zase nco jinho. Nkde byl ekosystm, piel lovk, vyszel smrkovou monokulturu, je tam u mnoho destek let njak jin ekosystm. Smrku se neda, pojde, nco ho napadne, bude tam jin ekosystm. Nesouhlasm teba s vybetonovn, ale jestli je tam strom A nebo strom B, nebo jedna my i druh my, je mi vn pln jedno. ivot je zmna, nco se mn pirozen, nco nsiln, se zmnami klimatu stejn vtina druh pravideln na uritch zemch vyme.
odpovdt 
     Re: Padn10:10:27 24.04.2017
a ak niekto navrhne, ze ta celkom prirodzenou cestou zbavi zivota, tiez to nikomu neuskodi, nie? logika egotrippera...ja, ja ja a nic ine
Modpovdt 
      Re: Padn13:06:00 24.04.2017
Ale vdy se to dje dnes a denn. Dokonce legln.
odpovdt 
      Re: Padn17:05:26 24.04.2017
ano, uz som z tvojich predchadzajucich komentarov pochopil, ze tebe mozog umiera denne xD
Modpovdt 
       Re: Padn18:49:17 24.04.2017
No jo no. Ale jet neumel... :-)
odpovdt 
 Re: Padn13:48:48 21.04.2017
Na padani jedu. Sekani rozhodne nepodporuju. Tve tvrzeni je na urovni: "Kdo neskace, neni cech." Myslim, ze nenavist vuci poradatelum vznikla ve stylu: Kamarad kamarada tam byl a je to vazne tak.. Atp.. Proste chci ty nejnovejsi smery videt na vlastni oci. Slyset, treba i nejake dalsi vyjadreni, mluvit s autory.. Ne kdyz stoji pred davem s davovou psychozou, ale v klidu. Navic, pokud by se rozhodli pro dalsi rocniky pro oprasovani starych oblasti. Samoztejmne bez manipulace, tak nevidim duvod nevyrazit i priste. Na Zihli si myslim, ze dalsi rocnik opravdu nema moc smysl, i kdyz podle ankety na strankach padani je to zatim 50 na 50..zihle/jesenice,,tak uvidime...
Valmarodpovdt 
  Re: Padn14:12:00 21.04.2017
Dobr zdvodnn toho, e m etiku nkde u pozad.
odpovdt 
   Re: Padn18:34:21 21.04.2017
Absolutn ne. Dobre zsuvodneno, proc se nechci ucastnit haneni nekoho, koho osobne az tak neznam, ale vim, ze toho dobreho udelal rozhodne vic, nez jen par cest na Rovisti a ze vtina padani predtim byli super akce by jeste pred par lety potvrdili vsichni boulderiste. Podle toho, co uvidim napr na dedkovi se rozhodnu, zda jet ci nejet na dalsi padani...
Valmarodpovdt 

 Tipovaka12:56:08 21.04.2017
29
Honzaodpovdt 

 Povoleni masove sportovni akce???14:31:21 21.04.2017
Kdo povolil to lezeni na Dedkovi a Babe....???



odpovdt 

 bidne...14:33:30 21.04.2017
Uprimne, minuly vikend jsem projizdel petrohrad a zihli na kole a ty oblasti co nejsou centralni a relativne otevrene jsou naprosto bidne, zarostle nelezene,... ja bych tam ty lidi netahal hromadne... chapu ze za to sou nejaky love od soutezicich a potazmo spolku, ale..
odpovdt 

 Tk kartovn14:55:59 21.04.2017
Von neni zalezlej v kanlech?! Pod padnm je podepsanej nkdo mizernou etikou a navc hro k. Nejedu. A souhlasim kdo jede je kkt a podporuje sekn.
jodpovdt 

 Tak kolik21:07:58 21.04.2017
Poet bouldristu 125, poet koment 254
odpovdt 

 tipovaka23:39:19 21.04.2017
170
Valmarodpovdt 

 Karte s sebou?00:03:10 22.04.2017
Bude to u okartovan nebo si mme vzt karte s sebou? Nebude to okartovan mlo?
odpovdt 

 K dotaznku11:13:03 22.04.2017
Dotaznk zan takhle: Potencil na stle nov oblasti pro akci Petrohradsk padn ubv. Dve nebo pozdji tedy budeme muset zmnit pravidla lezeckch sout.
To m...
odpovdt 

 Doplnn13:01:48 22.04.2017
Pestoe si tu debata pob svm ivotem, doplnm dv informace:
a) vechny bouldery jsou star vc ne rok, pesn podle slibu OVK Z jsme nic novho neoistili
b) "Padn" neprobh na Bb a Ddkovi
Petr Reschodpovdt 
 Re: Doplnn16:50:58 22.04.2017
A ty stare veci jste cistily?
odpovdt 
  Re: Doplnn16:51:31 22.04.2017
*se cistily
odpovdt 
 Re: Doplnn19:24:13 25.04.2017
jasny neprobiha, jen dostanou pruvodce a hint ze je to tam nejkrasnejsi, takze az uvidi ty kvaky bude jich tam mraky... takze vlastne probiha, hele
odpovdt 

 OSTUDA20:39:28 22.04.2017
3X FUJ pro Reschovo PADn (lpe eeno hoblovn). Potm, e v tom e na vrcholu lezeckho svazu sed lovk tak nzkch kvalit je ve svt opt jedinen. koda, jeho RESHen by si zaslouilo lnek na 8a.nu spolu s vyjdenm teba Admka. Tohle nejde okecat, to je hnus...
Kamilodpovdt 
 Re: OSTUDA20:52:59 22.04.2017
Jasn, a a to bude kritizovat, tak by pod to mohl pipojit reklamn videa, ve kterch slou jako lkadlo, a pehled vsledkovch list, kde figuruje.
odpovdt 
  Re: OSTUDA21:51:41 22.04.2017
Pesn tak:-)
Valmarodpovdt 
   Re: OSTUDA01:24:27 23.04.2017
Super npad. Jedni budou kydat hnj na Petra, druz na Adama. To se mi lb :-).
odpovdt 
    Re: OSTUDA10:09:15 23.04.2017
Nikdo nekyd hnj na Adama.. jestli to tak vyznlo, mrz mto. Rd bych, aby se nekydalo vbec..
Valmarodpovdt 
 Re: OSTUDA07:51:29 23.04.2017
Kamile, jet by to chtlo aby ho vyhodili z prce a ti kdo s nim spolupracuji budou veejn zostuzeni. prijde znan zbabl, tmto stylem eit problmy a pipomn mi to een problmu po bolevicku, jak je dnes u mladch revolucioni v oblib.
odpovdt 
  Re: OSTUDA08:00:42 23.04.2017
Jen chci dodat.Dky za video z roku 2006, tento ronk jsem navtvil a pardn si zabouldil.Jsem rd, e tato akce pokrauje dl a taky , e na takovch "zarostlinch"(o kter by nikdo ze zde ptomnch diskutr ani nezakopl), vznikly pkn b ouldry.
odpovdt 
   Re: OSTUDA11:07:48 25.04.2017
pekny boulder uz par let nevznikl.... a kdyz uz tak asi pul metru pod zemi nekde po praci pajcru a kladiva...

navic koho dop... zajima nejaky lezeni v tehle oblastech, nikoho, jdete se tam projit nekdy pres rok, pravidelne jezdim na houby a sorry jako to co je na zihli je kekel a ne lezeni

a rozhodne ne Vznik novych boulru... potazmo oblasti...

to ze resch prasi i na babe...

pripominami to jak driv typci z BB sekli neco na dedkovi...

Petre vyser se uz na ty padani... a dej jesenicku klid ;)
odpovdt 
    Re: OSTUDA11:32:21 25.04.2017
Z BB na Ddkovi nikdo nesekal. Byli to urit plzeci a hodn rychle sv innosti zanechali.
Bdaodpovdt 
     Re: OSTUDA14:25:41 25.04.2017
Sorry, stranu asi se mi to pomichalo, nebo slo o mlynak, nevim... omluva do BB a tem dedum co se jich to tyka :)
odpovdt 
   Re: OSTUDA11:34:02 25.04.2017
O ty bouldry a kameny nezakopavaji nejen zdejsi diskuteri, ale vsichni a to i po tom, co tam bylo uskutecneno padani. Zajed se tam podivat a ty oblasti si cele projdi.
A mimochodem, jake konkretne hezke nove bouldery mas na mysli?
odpovdt 

 ach jo..10:36:50 23.04.2017
- dlouho jsem neet tady diskuze. porad hnuj
- s tema nepodepsanyma co prohlasuji, ze sekani je v poradku a ze to prirode nevadi atd - neni to tak o prirode a ostatnich lidech jako hlavne o vas samotnych. a velmi rad bych vas potkal, treba na skalach, vyrikame si to.

- v ankete jsem hlasoval pro variantu vratit se do starych oblasti. PROC JE POPIS ALE TAK MANIMULATIVNI? Z INFORMACI K JEDNOTLIVYM VARIANTAM JE JASNE VIDET, ZE AUTOR SMERUJE V BUDOUCNU STALE NA ZIHLY. JE TO POPSANE JEN V RAMCI VYHOD ZIHLE. NAPR. SKUTECNOST ZE VE STARYCH OBLASTECH JE VICE CHYTU JE POPSANO STYLEM, ZE JE TAM MENE SPECIFICKE LEZENI! KDO TO TAM NEZNA, TAK BY MUSEL BYT VUL, ABY HLASOVAL PRO VAR B.
Dannyodpovdt 

 BOJKOT 10:58:54 23.04.2017
klid jesenicke zule !!!
lezte tam kde to ma smyslu a nepodporujte niceni prirody
odpovdt 
 Re: BOJKOT 12:04:36 23.04.2017
T ule je to jedno i kdybys z n udlal terk pod dlnici.
odpovdt 
  Re: BOJKOT 09:53:47 24.04.2017
to okynku o tvyho auta je taky asi jedno kdyz ho vemes kladivem :)
odpovdt 
   Re: BOJKOT 09:56:51 24.04.2017
Naprost pravda. Tak se toho auta jednou za ti a tyi roky zbavm a koupm si nov. Urit si nepodm auto a nesam se cel ivot jezdit novm, ani bych na nm provedl jedinou zmnu.
odpovdt 
    Re: BOJKOT 11:52:32 24.04.2017
Ja se ho teda zbavuju uz po mesici, aby ty tri roky nemusel jezdit s tim vybitym okynkem.
odpovdt 

 Smutn12:34:29 23.04.2017
Petr se omluvil, svoj chybu uznal. Jestli pojedete na Padn je vae vc. J chci jet a rozhodn si nemyslm, e kdy pojedete, tak to znamen, e podporujete sekn. Nen poteba dalch ostrch slov. Pokud potebu ostrch slov mte, na Padn nejezdte, alespo tam bude diskuze plodnj.
Jinak koukm, e se prod nejlpe pomh tm, e se han iny druhch. Vytven cest i samotn lezen je o permanentn konfrontaci s tm, zda i spe jak moc prod (pedevm skalnm tvarm) kodm, kdo se s tm nevyrovn, a neleze.
 tcaodpovdt 
 Re: Smutn16:04:06 24.04.2017
Ta omluva byla neco jako by se usvedceny prznitel deti omlouval za to, ze omylem pohladil 2 deti po tvari a tim povazoval zalezitost za vyrizenou.
odpovdt 
 Re: Smutn16:05:51 24.04.2017
Spis bych si kladl otazku "ma to cele kvuli par jedincum smysl?"
odpovdt 

 ...13:01:19 23.04.2017
tady se ale najde osl v diskuzi, koda e nemu letos pijet.
honza k.odpovdt 
 Re: ...16:01:12 24.04.2017
A oslove jsou ti, kteri rikaji to s cim souhlasis, nebo ti, kteri rikaji to s cim se neztotoznujes?
odpovdt 
  Re: ...14:03:43 25.04.2017
oslov jsou vichni ti, co akci/Resche kritizuj, ale sami nikdy dn zdy, cestu, boulder, neudlali. Samozejm, sekat se nem. Ale obas se pes ru dostane kad (viz kras, kde se dosekvalo, lepilo taky, vichni to v, ale nikdo to nee a cesty se hoblujou vesele a hrot se zpisy). Petr se omluvil, chybu uznal, snad se pouil, tak na ho dle prskat biem? Navc, a to u tu oml kde kdo - 70% bouldr na perti kter tam jsou, nikdo neleze, nebo minimln. Jsou to kvaky, nehezk krystalo/kryso hnusy. Lezou se jen jen ty pkn. Take pokud m nkdo hodn energie, oist to, udl akci - j proti tomu nic nemm. Lidi se pobav a o tom bouldering je. Za 3 msce nikdo nepozn e tam byla njak akce a vznikl bouldry si tam pijede pelzt 10 lid za rok a to jen ty pkn...
honza k.odpovdt 
   Re: ...14:24:17 25.04.2017
"oslov jsou vichni ti, co akci/Resche kritizuj, ale sami nikdy dn zdy, cestu, boulder, neudlali"

Takze kdyz ho budou chvalit a vse ostatni co pises zustava, tak oslove nebudou? :)

A nezapadas take do sve definice osla, nejaka oblast se jiste najde, tipuji politiku, policii, soudy, sport, ...
odpovdt 
   Re: ...14:27:50 25.04.2017
Byls na ihli? I po 5 letech je to vidt. Byls na Mlku? e to po 3 mscch nebylo nic poznat?! Mon tak po 3 letech. Piznal se? K tlaen na kart. Omluvil se? Kde? Choval se jak malej kluk a zmanipuloval disciplinrn zen a pak ho jet pikryl Hobl. A to je mon to jdro pudla. Kdyby se zachoval a jednal jako chlap, byl klid a ve by lo urovnat. Ty "vykartovan" chyty jdou poznat i po 10 letech. A lidi si vmaj a hlavn u nikdo nestrk hlavu do psku. Za tto situace je logick, e dost velk st lezc nepovauje Resche za dveryhodnou osobu, kriticky se k nmu vyjaduj a u vbec se jim nelb, e byl opt zvolen.
odpovdt 
   Re: ...14:28:37 25.04.2017
sam si osel :)

akci poradame... cesty a bouldry delame....

Resch mel po fiasku kdy se provalilo sekani celou akci zabalit...

a ne delat v kreci rocniky porad dokola...

kurva... tohle fakt smrdi prachama
odpovdt 
   Re: ...15:51:09 26.04.2017
Nen mon, nen mon, Resch se nepouil a ani se nezachoval, jak se slu a pat, neb jak jsem psal v jin diskuzi, kde jsem i uvdl odkazy na Reschovy pedel kauzy a jeho vyjden.

Resch sklu poreschil u minimln po druh, mon i po tet.

1. Sekal v ernm dom na Srbsku, tam se piznal, ale jeliko je to tola, tak to prej nevadilo.
2. Mon, nikdo nev, jak to pesn bylo, "kartoval" v Tomkov lomu na Srbsku, skandln odhalen pinesl Teplkov dmon, jeho tvrzen je nutno brt s rezervou, ale asto na jeho tvrzench nco opravdu bylo.
3. "Kartoval" na ihli.

Suma sumrum se moc nepouil.

Jak kaj Amc, 3x a dost, doivot, nebo keslo:)
k.odpovdt 
    Re: ...16:04:20 26.04.2017
Souboj Resch x Sulke pujde dohledat zde na lezci. Tedy ta verejna cast. To co obesilal prevazne Resch maily, to nalezt nepujde. Co si pamatuji je to velmi divoke a zajimave pocteni.
odpovdt 
     Re: ...Teplkov dmon22:39:06 28.04.2017
lenec Teplkov dmon....jo kdepak mu je asi konec? Mon ho nkdo u vyreschil.
odpovdt 
     Re: ...Teplkov dmon22:40:48 28.04.2017
lenec Teplkov dmon....jo kdepak mu je asi konec? Mon ho nkdo u vyreschil.
odpovdt 

 navc psmenko "k"14:46:03 23.04.2017
Nepebejv nhodou v vodn vt tohoto lnku v "jednom slov"  navc psmenko "k"????
Lukodpovdt 
 Re: navc psmenko "k"15:18:42 23.04.2017
:) myslim, ze slovo setn nic neznamena.. Takze asi ne..
Valmarodpovdt 
  Re: navc psmenko "k"18:03:35 23.04.2017
Ledae by tam chyblo cel slovo na K,.....
odpovdt 
 Re: navc psmenko "k"00:57:01 24.04.2017
mysl psmenko "t", e jo.
odpovdt 
  Re: navc psmenko "k"07:56:41 24.04.2017
Jo jasne mas recht. Pismenko: "t" samozrejme:)
Lukodpovdt 

 Na Padn jedu, mm to 15 km :o)23:56:06 23.04.2017
Jezdit, i nejezdit na PADn nen podle mne tma. Na Padn jezd lid, kte respektuj nejen pravidla HS, pravidla ochrany prody, ale i pravidla etiky a selskej rozum. Bl chyt neuke svoj historii. Jezdm na Padn, lezme, setkvejme se, debatujme, ale netolerujme bezohledn nien tch kamen.
J na PADn pojedu a budu tam komukoliv na bru k dispozici na pokec.
Azbestodpovdt 
 Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)08:40:28 24.04.2017
Tak toto mi pijde jako nejrozumnj koment z celho vlkna. Doufm, e diskuze na baru bude konstruktivn a pokud mono pozitivn.
Pjaodpovdt 
  Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)15:54:22 24.04.2017
No vo tom to je. Te, kdy Resch ustl VH a je dl u koryta, tak je teba se tam s nm poplcat po ramenou, udlat z nj muednka a prohlsit za ivoucho svatho. Jako atribut pro sochy a obrazy doporuuji drtn kart.
Zetodpovdt 
   Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)11:59:54 25.04.2017
Zet...Ty asi bude pknej borec, super lezec co pro lezen mnoho udlal.Zet budu rd, kdy ses nma podl, kolik jsi udlal cest, kolik jsi uspodal lezeckch akc....a nebo jen tak blb plc, hovno leze ana padn nejede, e by ses akort tak schodil.
odpovdt 
    Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)13:04:28 25.04.2017
Co ma spolecneho vyjadrovani nazoru s tim, kolik udelal cest, co vsechno udelal pro lezce a kolik usporadal akci??

Mimochodem, co vsechno udelal Resch pro lezeni? Co se vetsiho dopadu na lezeckou obec tyce vim o nejakych cestach na Srbarne, ktery se docela lezou. Jinak se mi moc veci, ktere by lezci hojne vyuzivali, nevybavuje.
odpovdt 
     Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)13:13:26 25.04.2017
Jde o to, e tady na diskuzi je tolik debil, co se vyjaduj k vcem, kde nebyli, nikdy to nevidli, nikdy nevytvoili cestu boulder, nikdy nepodaly dnou akci (komernnho vznamu) spojenou s organizac, propagac a kusem prce aby se dan vc mohla podat.A jen tady cpou svoje moudra.Na takovch zarostlch kvakech, co jsou na petri je zzrak, e vznikly takov bouldery.No a kdy tam nikdo nepojede teba rok, tak ani nikdo nepozn, a tam nco bylo a e se tam vbec lezlo END.
odpovdt 
      Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)13:43:57 25.04.2017
No prave, taky mam pocit, ze ti lide, co nad tim plesaji, tam byli maximalne tak na padani. Jak pises, za rok je to znovu zarostle. K cemu pak tolik expanze a bordelu kvuli sobeckemu poteseni par desitek jedincu vtesnanem do casoveho intervalu pouhych dvou dni...?

Kazdopadne tva filosofie se mi libi, doufam, ze ji ale aplikujes na vse - od politiky po vedu a tedy neustale drzis hubu.
odpovdt 
       Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)14:20:08 25.04.2017
ono nejde o poteseni ale o PRACHY.... ;)

snad to je letos naposled, nejak mi chybi ta moznost c ANKETE

pripadne bude treba prikrocit k radikalnejsim akcim a sabotazim :)
odpovdt 
    Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)14:05:32 25.04.2017
Co by to bylo za debatu, kdyby nedolo na ncky a komunisty. da, Stalin, Mao - ti toho tak udlali tolik pro lidi a tak za nadenho jsotu vtiny.
Zetodpovdt 
     Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)14:16:37 25.04.2017
nekdo je na to nejaka studie, snad se to jmenuje i p onejakem doktorovi :) pokud je diskuze dostatecne dlouha vzdy se stoci na hitlera :)
odpovdt 
      Re: Na Padn jedu, mm to 15 km :o)19:40:10 25.04.2017
Zete pomodlit a spt.
odpovdt 

 prespani 14:33:48 25.04.2017
>>>Prosme, nenocujte mimo arel. / Do not camp outside the facility area, please.

prdlajs :)
lesy sou CR ne soukrome jak jsi lhal v minulosti

Lidi spete venku je to bozi :)
odpovdt 

 Anketa - Moznost 314:38:59 25.04.2017
Prosim o pridani varianty:

Nepreji si dalsi rocniky Padani na Jesenicku

Dekuji
odpovdt 
 To je zase pius16:00:03 25.04.2017
Nepestane m udivovat, kolik se tu vdycky vyroj pius, kte se sna otrvit nkoho, kdo udl njakej nezitnej poin pro ostatn.

Tipuju, e plka z nich bouldry vbec neleze a mon leze houby i na skalch a druh plka se sna si tu oddebatovat mindrk, e v ivot neudlali nic uitenho. A tet plka zvid imaginrn prachy, kter se fakt na padn vydlat nedaj.

Kadej dl chyby, ale nkdo m k tomu za sebou mraky nezitn prce, kterou dl u roky a nkdo je jen pius, kterej m za sebou jen historii v diskusi, za kterou by se ml stydt.


Prudiodpovdt 
  To je zase sekt16:12:05 25.04.2017
A dal adept na zakoupen ikony sv. Resche. By je na padn mohl prodvat, aby si konen po letech tolika nezitn prce pro lidiky piel na njakou korunu.
Zetodpovdt 
   Re: To je zase sekt17:16:52 25.04.2017
Zete to se plete na svatho si tady hraje akort ty a pr dalch debil.Jen jsem se t ptal dlal jsi njakou cestu, dlals nkdy boulder..v jak vypad zarostl kmen od mechu a kaprad hmmm.Jinak doufm, e nepouv magnzium, kartek na istn chyt, lezeky, neleze na rybu, kdy se vysere tak si po sob svoje hovno zahrabe, nekopruje si prvodce, ale kad si koup,nesp nikde kde je to zakzan(mimo kemp, plochu k tomu urenou)a pod...
odpovdt 
    Re: sekti se ozvaj proti sektm a tvrd, e nejsou sekti18:22:22 25.04.2017
Na tve otazky odpovidam ano. A presto mne osobne prijde jako zoufalstvi delat takovej bordel na Zihelsku, kvuli necemu tak chabemu.. Na druhou stranu oprasovani tech kvalitnejsich oblasti Petrohradu by mi az tolik nevadilo.

Jinak jsem zvykly hodnotit veci podle kvality ne podle kvantity ci pouze jen podle toho zda byla vykonana cinnost, jak to zde delas treba ty. Za rozpadlej barak taky asi nebudes chvalit stavebni firmu jen kvuli tomu, ze ten barak stavely a ty si nikdy nic nestavel. Z meho pohledu zbytecna nebo nekvalitni cinnost muze nadelat vice neplechy a mit mensi prinos nez zadna cinnost. Tvorte, organizujte, ale tam, kde to ma dlouhodobejsi smysl a neco to prinese vice lidem nez par desitkam. Ale treba to prinos ma, jen ho nevidim oproti jinym oblastem.

Mam za to, ze i prumerna cesta na Rovisti nebo v Krasu prinese za par hezkych vikendu mnohonasobne vyssi poteseni lezecke obci nez kdy zvladnou cele sektory z poslednich rocniku padani.
odpovdt 
    Re: To je zase sekt18:29:17 25.04.2017
Jeliko jsi peel do roviny nadvek do debil, nem dal diskuse s tebou smysl. Kup si obrzek sv. Resche a 5x denn se k nmu modli. A bude ve sv ve opravdu pevn, jdi ji kzat pohanm do Fonte, Cresciana, Chironica apod. Uka jim, co je to progrese al Resch.
Zetodpovdt 
    Re: To je zase sekt18:33:12 25.04.2017
to jsem nepsal j
Prudiodpovdt 
     Re: To je zase sekt19:17:13 25.04.2017
Zete ty jse njak divnej ?..Pod sem tah modlen, svatej obrzek,vru neml jsi s tm v tlm vku njak problmy a te t to pod stra? Je m jasn, e je to tk se s tm vyrovnat, mon se veer jet z toho pourv...Ale j t mohu ujistit, e se k dnmu obrzku nepotebuji modlit a to jet ptkrt denn (to jsi musel mt v dtsv opravdu peklo).Dobrou noc
odpovdt 
     Re: To je zase sekt19:29:58 25.04.2017
To jsem pochopil, dotyn na petrohrad nebyla ije ve svt fantazie.
odpovdt 
  Re: To je zase pius19:23:06 25.04.2017
presne, jen doufam, ze se otravi dostatecne :)
odpovdt 
   Nesmysln negativa19:53:19 25.04.2017
Pete Reschi a dal, co pracujete v zjmu ostatnch a vichni normln uvaujc: nenechte se znechutit negativnmi vlevy kdejakho protivy, evidentn postrdajc elementrn soudnost. Uijme si chvle ve skalch a nad rejpaly veho druhu se povznesme. A sami pedvedou, co um vytvoit, krom en vlastn blb nlady.
daveodpovdt 
    Re: Nesmysln negativa19:55:57 25.04.2017
Dave pesn tak....
odpovdt 
    Re: Nesmysln negativa20:43:56 25.04.2017
Chlapci, vase retorika me fakt bavi! :)
odpovdt 
    Re: Nesmysln negativa20:45:14 25.04.2017
Ano, nenechte se otrvit. Ale ctte pravidla a bute soudn. Jestli tu soudnost v sob jet nkde najdete.
Petrodpovdt 
  Re: To je zase pius22:23:56 28.04.2017
Prce m za sebou hodn, o nezitnosti bych tolik nemluvil. Ovem to je nakonec pirozen poteba za prci oekvat i nco jinho ne jen pocit uspokojen (a kritiku pius).
odpovdt 

 tip na veern promtn16:45:25 26.04.2017
Myslm e akce se neobejde bez promtn tohoto pro souasn esk boulderisty obzvl᚝ kultovnho snmku:
https://www.youtube.com/watch?v=ky20lDsp6iA
bouldermanodpovdt 
 Re: tip na veern promtn09:40:21 28.04.2017
pijedu taky,jsem docela nabuil na Fritu
Willhemodpovdt 
  Re: tip na veern promtn09:41:06 28.04.2017
vlastn nepijedu : DD huuujiiii
Willhemodpovdt 
  Re: tip na veern promtn09:46:25 28.04.2017
vlastn nepijedu : DD huuujiiii
Willhemodpovdt