HS: jednme s SL o obnoven spoluprce v boulder zvodech | zpis z VV HS |
 Veden eskho horolezeckho svazu oznmilo, e zaalo jednat se spolkem esk sportovn lezen o obnoven spoluprce v boulderingovch zvodech. HS o tom informuje v zpisu z poslednho jednn svho vkonnho vboru:
Organizace eskho pohru v boulderingu
21. 5. se v Praze uskutenila schzka se zstupci eskho sportovnho lezen o monosti obnoven spoluprce pi realizaci serilu zvod P v boulderingu a P v boulderingu mldee. Ob strany se shodly, e prioritn je kvalita zvod, a pedbn projevily zjem na organizaci zvod opt spolupracovat, za pedpokladu nalezen novho modelu spoluprce, kter umon eliminovat dosavadn problmy, kvli nim byla vypovzena rmcov smlouva. O realizaci plnovanch zvod bude rozhodnuto podle vsledk dalho jednn, kter za HS povede J. Bloudek a D. Urbek.
Veden HS vypovdlo spolku esk sportovn lezen smlouvu o podn eskho pohru v boulderingu ped mscem s odvodnnm vceetnho neplnn smlouvy ze strany SL. Psali jsme zde: HS vypovdl spolku SL smlouvu o bouldrovch zvodech
Po vpovdi smlouvy ml HS podat dal pohrov zvody v boulderingu u ve sv reii. Nejblim je Mistrovstv R v boulderingu, kter je v kalendi zvod naplnovno na 16. ervna v Praze, ale zatm u nho nejsou na pslun strnce HS zveejnny propozice.
HS je od loska ve sporu se spolkem SL ohledn zvodnho lezen. Viz souvisejc lnky ne.
Veden horosvazu dle v zpisu s jednn informuje, e VV kooptoval do funkce lena vkonnho vboru Pavla Aksamita z HO Lokomotiva Teplice, kter nahradil Radana Keila, kter odstoupil z funkce v dubnu 2018. Pavel Aksamit bude mt v gesci oblast vzdlvn. lenstv Pavla Aksamita ve VV bude pedloeno ke schvlen nejbli Valn hromad HS. Funkn obdob kooptovanho lena VV je shodn jako u ostatnch len VV, tj. do valn hromady v roce 2021.
Cel zpis z jednn VV HS, kter obsahuje i adu dalch bod, je zde:
Zpis z jednn Vkonnho vboru eskho horolezeckho svazu
| kocourkov | 08:13:08 26.05.2018 | Kocourkov jak m bt! HS, zante konen myslet hlavou a ne itnm otvorem. Narychlo se te snate zachrnit co jste si pokakali.
Kdyby st z pspvk nela na jitn ve skalch, tak u dvno u vs nejsem | | Franta Kocrek | odpovdt  |
| HS | 10:04:04 26.05.2018 | | Aneb Kdy HS zjist, e je bez SL v prdeli. Zvody nen schopn na rovni uspodat, a tak jim je SL zase dobr ;-). | | smch | odpovdt  |
| banda | 10:06:26 26.05.2018 | | spatnejch komiku | | odpovdt  |
| Nedvryhodn partner HS | 10:57:34 26.05.2018 | HS zjistilo, e to nezvld, neda se j ani to kvli emu dala SL vpov SL.. Vpov jist byla soust dlouhodob kampan proti SL. HS nevhalo plivat na SL kde mohlo a lilo ji jako nejvt zlo. A nejednou chce spolupracovat? Tak by m zajmalo, co SL od obnoven spoluprce ek? e najednou HS oto a zane se chovat jinak? HS se svm konnm stalo znan nedvryhodnm partnerem.
pln vidm ten model, e v asovm presu SL upod MR v ervnu namsto HS (kter zejm totln nezvld) a hned potom se za odmnu od HS zase dok kritiky.. Doufm, e do toho SL nepjde. Je vbec reln znovu naskoit do rozjetho vlaku ani by to odnesla kvalita zvod?
Ale zajmav, e tak schopn lid, u kterch jsme si v trakttu od HS mohli dost, ze jen dky nim i pes neschopnost SL mly zvody podan SL velkou rove, to nezvldli.. Fakt zajmav. | | odpovdt  |
|   | Re: Nedvryhodn partner HS | 16:37:58 26.05.2018 | | No zase tak rov bych to nevidl. SL m problm tak - maj vybaven, hodn a drah, ale bez HS je jim k niemu. Take i SL to vt, nic nen ernobl. A hrdost je pkn vc, ale prachy jsou prachy. | | odpovdt  |
|   |   | Re: Nedvryhodn partner HS | 21:19:45 26.05.2018 | Prave protoze nic neni cernobile, to finale zase odsere CSL.
Rozjedte kluci vlastni soutez. | | odpovdt  |
| Taktika | 11:51:04 26.05.2018 | | Nkdy se mus vypovdt star smlouva, aby se mohla uzavt nov. Tak jak nkdo vnm omezen problem a nen schopen objektivnho posouzen situace, svd o neschopnosti hledat faktick argumenty pro a proti, pot mus nutn pouvat povrchn vkiky - viz komente ve. Vm ze se Bloudek s Olivacem dohodnou ku prospchu vech a zrove vm, ze mme kvalitn lezce s asti na dleitch zvodech, kte budou mt pleitost sdlet sv zkuenosti s mladmi talenty. | | odpovdt  |
|   | Re: Taktika | 12:06:25 26.05.2018 | | To je dobe oba jsou inteligentn a doufm, e najdou een. Autoi koment ve... Potebuji 3 lopaty... Lidi k lopat... IQ 45 na vc nesta, ale s biem na zdech snad zvldnete ovldat lopat. Nechte mi kontakty ozvu se vm bdilov koment. A Turka taky beru, alespo bude jednou v ivot dlat nco uitenho, tluhuba jeden. | | odpovdt  |
|   |   | Re: Taktika | 21:21:55 26.05.2018 | | Pro hloupeho kazdy hloupy? | | odpovdt  |
|   | Re: Taktika | 15:31:00 26.05.2018 | "vm,e... vm" - mluv jak politik,he.
to je fakt p*del tyhle dva subjekti tajtrdlici jedni rozkacen...HS a SL-et skaln levovozkov uzavraj dohodu po zruen dohod s eskmi hauptky skal o spoluprci budouc:-D fajn, piznvm ted a tady - pspvky u dvno neplatm, ale ve skalch sbrm aspo odpadky, jako innost pro skly a jen skly, jinak u nic dobrho na poli kdysi mon slunho svazu nevidm... | | odpovdt  |
|   |   | Re: Taktika | 16:30:34 26.05.2018 | | Kdy neplat socko, tak doufm ze nelezes v CHKO kde svaz vyjednv vjimky. Socko vychcankovsk. | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Taktika | 18:49:27 26.05.2018 | | Vyjimky jsou vyjednane pro vsechny. Clenstvi v tom nehraje roli. | | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Taktika | 19:16:37 26.05.2018 | | Je to komunista!Chce nm vnutit lenstv ve stran,nacpat stranick knky do kapes!Me fakt leda doufat! | | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Taktika | 19:49:28 26.05.2018 | | Vole ty jsi debil, tam me lezt je clen HSa obdobnch spolk... To nen kad. Jako zavedl bych pokuty 1000,- za lezeni bez prkazek... Asi by to vyeilo hodn vc. Zmetky jako ty treba.... | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Taktika | 20:20:47 26.05.2018 | | Diky za odpoved. Ted ti doporucim precist si ceske zakony. Tvuj trol. | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: Taktika | 20:33:59 26.05.2018 | | Bu konkrtn, stoj to nemal sil, as a penze. Myslm e dn zkony nezn trole.... | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Taktika | 21:25:24 26.05.2018 | No hezky pozvedvas diskuzi. Mas pravdu, ostatni k lopate, tebe jako reditele sveta.
To ty si tu vyplodil skoro vsechny ty prispevky zde vcetne toho, ze lide majici jiny nazor nez ty patri k lopate, ze? | | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Taktika | 19:50:26 26.05.2018 | | Mele kraviny trole | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Taktika | 19:59:31 26.05.2018 | | Jojo,tam mou lzt jen lenov strany...Dal komunista!A jet pokutky by rozdval,kdr jeden! | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: Taktika | 20:37:22 26.05.2018 | | Zadarmo ni kure nehrabe. Ano trol z novinek se znalost prva 😀 | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Taktika | 20:40:40 26.05.2018 | | j mu lzt kde chci a neplatit v.m nikdo nechyt. | | pl | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Taktika | 20:53:13 26.05.2018 | | No na takov jako ty by ta pokuta 1000 zafungovala... A bylo by dost penez na fsechno.. | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Taktika | 21:29:52 26.05.2018 | | bore, neber si zlostn represe do stnho otvoru, zapomnl jsi e lenstv kdekoliv je dobrovoln vc, partikovnm ve veden nem s mylenkami HS a lenstvm, nato individulnm pesvdenm se souasnm projevem svazu nic spolenho. to t asi zosobnne prva nikdy nenapadlo, j radi pomu a klidn v x hodinch zdarma, ne toto panoptikum haug. | | odpovdt  |
|   | Re: Taktika | 21:21:14 26.05.2018 | | Tak toto je velmi nepovrchni vykrik :-D a ... nesmysl (to "oduvodneni" tema smlouvama). | | odpovdt  |
| frov dohoda | 16:09:50 26.05.2018 | | a kolik z toho komu kpne? | | odpovdt  |
|   | Re: frov dohoda | 13:19:16 27.05.2018 | | Lezu 12 let v hs sem byl 1 rok ... Banda kokotu me nedonuti nikomu platit abych mohl lizt kde chci a Lezu s co jako a Lezu i v adru chlorid a kde chci ste pokrytci vichni | | Punk | odpovdt  |
|   |   | Re: frov dohoda | 06:16:41 29.05.2018 | | Pokud neplat 20.lety student/ka, protoe penze, tak se to d pochopit. Pokud neplat 40.lety chlap, kter m ji pjem, pedpokldm, ze to tak dla be svm ivot poad, nejen lezeni a k se mu takzvan ern pasar. To ze nkdo v lese obas sebere njak odpadek, je jist skvl, ale s lezenim to nem nic spolenho, toto dlaj i nelezci. | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: frov dohoda | 10:46:48 31.05.2018 | | Alpenverein je clenem UIIA takze platim a lezt muzu... Sry co to jako je ty tanecky s vysledkem zruseni zavodu, zerou a mlaskaj... | | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: frov dohoda | 15:59:48 31.05.2018 | | Kde jsi prisel na to, ze rakousky Alpenverein je clenem UIAA? Koukni na stranky UIAA, za Rakousko tam AV neni. A jak souvisi clenstvi v UIAA s udrzbou skal a domlouvanim vyjimek v CR? | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: frov dohoda | 16:24:29 31.05.2018 | | tak pardon nejaky cas nebyl pak zas byl a ted zase asi neni.... no souvisi to tak ze pokud budu clenem jinde, tam kde se nebudu citim ojebavan , muzu si legalne lezt kde chci... a skutecne se ve svetle tehle tahanic o miliony rostouciho rozpoctu citim tak, ze clenem byt nechci, tecka. me to pripomina amaterismus a zlodejny a protekcionismus a takovy to lizani si prdeli kvuli postum... sry :) | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: frov dohoda | 16:53:15 31.05.2018 | O tom, k emu OEAV pouv penze od eskch len, nem ani pont, jen jak ptros strk hlavu do psku. Je nepochybn, e tm pispv na chaty, ferraty a jin vci v Rakousku. Jestli je to to, co chce, pak OK. Ale vliv na to, co se tam s tmi nemalmi penzi dje nem vbec dn.
Pokud se lezen u ns tk, vtina chrnnek je i s OEAV v podku, ale ne vechny. | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   | Re: frov dohoda | 20:12:46 31.05.2018 | | No hlavne ze tady nekdo na neco vliv ma. | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   | Re: frov dohoda | 23:23:45 31.05.2018 | | Rozhodn vt, ne na rozpoty rakouskch sekc OEAV | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: frov dohoda | 16:01:07 04.06.2018 | | njn ale kdyz mi jako svaz prijde spis jak banda papalasu co se chova jak stary komunisti, smlouvy se taji, pristup k informaci nula... kdo by to chtel platit? leda nejakej blb / ovce... nn jednou te nekdop zklame a je to nadlouho... dokud neuvidim nejakou kloudnou myslenku bo akci tak je to NE... a ty vyjednavaci taktiky se smlouvaou na zavody? to uz je vysmech panove... jooo kdyz rozte rozpocet a jsou miliony na rozhazovani... to se jeden cejti jako pan... jednim slove buzny, ale to vlastne slovy klasika urazim normalni buzeranty :) | | odpovdt  |
| Vtipn? Ne tragicky ... | 21:48:28 28.05.2018 | | To je u opravdu silenej seril. Ted jsem etl nejnovj text Chs (bez povolen diskuze) a stle to graduje. Odvolavam co jsem odvolal ... Chci spolupracovat s tm s km jsem spolupracovat nechtl ... Ufff ... | | J.Klada | odpovdt  |
|   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 21:57:56 28.05.2018 | | Ale ochota je velk! Vak taky ten posledn dl od HS tou ochotou (a touhou po bezproblmovm jednn bez kydn pny) jen . | | odpovdt  |
|   |   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 22:41:21 28.05.2018 | | At jdou do ),( csl i chs! Je me z toho na zvraceni. | | odpovdt  |
|   |   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 23:33:27 28.05.2018 | | Taky jsem si kal, e jestli si takhle HS pedstavuje pozvnku k dal spoluprci, tak nevm jestli bych se bt SL nechal ukecat. Je to jako ct holce: jsi hnusn, pitom krva, ale kdy mi d, tak ztratim slovo u svejch oklivjch kamard 😞 | | Slabouch | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 06:23:22 29.05.2018 | | J to vnmm tak, ze se CHS konen probrala a bude nco s tm zvodnm lezenim dlat. A pokud to tak bude tak CSL minimln sehrla roli, ze se zane nco dt. Nek se tomu vvoj? A kdy si vzpomenu jak kdysi star lenov CHS mli tendence vytunelovat CHS, viz chata v Ostrov atd, tak i tam vidm posuny. | | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 11:14:40 31.05.2018 | 1. Je to dost star zleitost (asi tak 28 let).
2. Vystdalo se od t doby u kormidla nkolik pedsed (asi tak 5).
3. Velk st tehdejho lenstva u neije (asi tak polovina).
4. Byl to tunel jako hrom.
5. Me se to opakovat - je na to zadlno tm, e Valn hromada v roce 2016 odmvla Honzovi a Petrovi narychlo spchnut (?) nvrh, e by bylo dobr zdit s.r.o. Vehementn jsem tehdy proti tomu protestoval, ale bohuel ns, kte chpali, e to je cesta do pekla (kter se me kdykoliv pout), bylo mlo. | | Kuba Turek | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 11:29:10 31.05.2018 | | Nechpali, nebo jim to bylo jedno? J bych tipoval to druh. | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 12:23:44 31.05.2018 | | Bohuel bych ekl sp to prvn. e jim to bylo jedno, byl dsledek. Mimochodem, je to dsledek eskho kolstv, e spousta lid neum do pti potat, neboli nechpe nejzkladnj ekonomick souvislosti - kter velmi ovlivuj jejich ivot. A u jsou to dluhy v exekuci, nebo eseroko v HS. | | Kuba Turek | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 20:03:37 31.05.2018 | | Co se tk dluhu, tak nm jdou pkladem politick strany - pklady thnou;). Dluhy se pece neplat. A devadasatky byly ve znamen odebrat zbo na fakturu a pak nezaplatil. Tm jsem chtl ci, ze to nen jenom ve kolstv, ale i v ns. Kadopdn to sro mi njak uniklo. Jak byl dvod zaloen? Dk. | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Vtipn? Ne tragicky ... | 19:35:21 29.05.2018 | | A u to m dal vvoj. Tak ty dal zvody nebudou. A je, prosm pkn, na dost toho spolku kter s tm nem nic spolenho a kter dostal vpov. To jako fuck SL, takhle nm zruit zvody!!! Fuj! | | odpovdt  |
| co | 11:02:14 29.05.2018 | | Vy tu ete sportovn lezen kde se to par tisc,ale e p. Bloudek che zaloit S.R.O. ve svazu kde se bude toit par milionu.To tu u jednou bylo za pana J: Skandery jak to dopadlo svaz prohrl chato Ostrov u soudu.A to podstatn. | | K.Navrat | odpovdt  |
|   | Re: co | 12:16:05 29.05.2018 | | Skandera hovoil o hospodaen, ale uml jen rozdvat z cizho. Honza Bloudek um hospodait a za nj by tko dolo k takovmu krachu, jako za Skandery. | | odpovdt  |
|   |   | Re: co | 14:23:50 29.05.2018 | | Umi ucelne prerozdelovat. Hospodareni je neco jineho! | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: co | 20:37:54 29.05.2018 | | M njak dkaz? Sem s nim nebo lpe na Policii :). Anebo radi nehlsej pi.... | | A.K. | odpovdt  |
|   |   |   | Re: co | 21:24:54 29.05.2018 | | M njak dkaz? Sem s nim nebo lpe na Policii :). Anebo radi nehlsej pi.... | | A.K. | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: co | 14:10:49 31.05.2018 | | No kdy nco dostane a utrat nebo perozdl dl, tak to rozhodn nen hospodaen. To nen o policii, ale pevrcench hodnotch a pokivenm vnmn reality... kat hospodod nkomu kdo utrc dotace je opravdu smutn. Hospod je ten kdo hospoda, to co mysl ty je sp makl, mon sprvce v ppad HS sportovn funkcion. Hospode vnmm jako lovka kter je spjat s uritmi hodnotami a rozvj je, nap pozemky. Vyschnou dotace a kde jsou ti co nazv hospodi ty? Jo pesn tam a sp hloub, protoe z potpjc lodi utkaj krysy prvn, hospod se radji ude, ne by opustil hospodstv! | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: co | 12:37:36 01.06.2018 | Hospod kdysi piel do zem nikoho, a matce prod vytrhl, resp. vyplil, pole z rukou, zabavil zvtka, seral zvtka, kytiky vylehtil do vnosnch zrd, stejn jako ty zvtka a pedval to vlastnm nstupcm, sdral eledny, i otroky, obas piel nkdo jin - nehospod, kter mu to vzal a stal se tm hospodem a tak to bylo stovky, i tisce let.
Kadopodn na zatku je vdycky nkdo, kdo si jakoby neoprvnne nco vezme a pak to obhospodauje, aby z toho nco ml dl, ili hospoda.
Hospod nen definovn tm, e si nco sm vyzskal(vtinou to zddil), co je blbost, protoe v konenm dsledku vah o tocch energie a materilu se vdy dostane k bohu slunce a mrtvm hvzdm, ale hospod je ten, kdo s njak zskanmi prostedky nakld hospodrn, tedy je zmnouje, i alespo obnovuje, zrove ho to iv, ale zrove je to trvale udriteln, aby pt rok mohl zase... a jeho dti mohli zase atd.
Otzka tedy zn, zda souasn veden svazu jen nakupuje nov traktory, i zkou nov osebn postup, anebo m za lubem nco, co povede k tomu, e nae hospodstv - svaz nebude za pr let/generac prospvat a plnit svj pvodn el, a potomkm zbydou jen oi pro pl a splen pda... U nm prodali stodolu(chatu v ostrov)...
Nabiz se analogie s epkou: Dv lidi hospodaili, aby si zajistili potravu (svaz se staral, aby lenov mohli horo/lzt), pak se svt zblznil a nkdo vymyslel, e m smysl plit jdlo v autech (m smysl lzt jen po umlch stnch a zvodit tam), problm je, e epky nevypstuje nikdy tolik, aby ti uivila ten traktor, nedej boe nco navc, mus tam stejn lt naftu odjidnut (nem smysl tvrdit, e lezen na peklice je svbytn dispiclna a s horolezectvm nem nic spolenho, poprat pvodn smysl celho poinu, zatracovat ho). A protoe na epku jsou dotace, tak nkdo j pstuje, aby se mu cel ten podnik vyplatil, na sti svho hospodstv, protoe ostatn plodiny se v tom lenm svt zrovna nevyplc, ale jst se mus, e ano. Pak je tu druh hospod, kter vid jen dotace a chce vude pstovat jen epku, ty ostatn vci ne, protoe je to pece ekonomick blbost a pro by epka mla dotovat obil. A ty dva se te perou. e ten druh, by po njak dob pvodn el hospodaen pln popel a zapomnl je zejm, nsledky dsiv, otzka je, zda ten prvn sv hospodstv obdlv tak, aby jeho pole, epka, neepka, byla rodn i po letech a pro dal generace...
Konec pohdky:) | | k. | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: co | 19:43:15 02.06.2018 | | Souhlas. Dobe eeno. | | HanzaK | odpovdt  |
|