SP Xiamen

Adam Ondra vyhrl

Adam Ondra vyhrl dnes zvod svtovho pohru v lezen na obtnost v nskm mst Xiamen (Sia-men). Ve finle dal top, stejn jako dva Japonci, kte sice dolezli  pedtm i v semifinle stejn, ale mli hor vsledek z kvalifikace.

V ench vyhrla Korejka Chaehyun Seo.



Vsledky:
IFSC CLIMBING WORLDCUP (L, S) - XIAMEN (CHN) 2019

Zznam finle:



Adam Ondra finle top

Adam Ondra dolz ve finle obtnosti do topu a sth pitom zamvat divkm


Adam Ondra si tetm vtzstvm na svku v obtnosti zajistil celkov vtzstv celho pohru 2019. Nikdo u ho neme na poslednm zvod pt tden v Japonsku pedstihnout. Dle startovky se tam Adam ani u nechyst.

Aktuln ranking po dnenm zvod:
IFSC CLIMBING WORLD CUP 2019: M E N LEAD

Po zvod v Xiamenu se Adam Ondra dky dalmu startu v rychlosti, v n skonil 50. (psali jsme zde), dostal do kombinovanho rankingu a figuruje v nm na 2. mst. M tedy jistou ast na kvalifikanm zvod na olympidu 28. listopadu ve francouzskm Toulouse, kam se dostane 20 nejlepch v kombinaci.
Dal nai jsou v aktulnm kombinovanm rankingu ne. Jan K na 34. pozici, Martin Strnk na 38., Jakub Konen na 59.

Do Toulouse jde dvactka zvodnk oitn o u nominovan a reprezentanty stt, kde u jsou nominace vyerpny, jako Japonsko apod. Tm pdem 34. a 38. msto dv naim anci bt v prvn dvactce, a do Toulouse by pak mohl jeden z nich jet taky.

Viz kombinovan ranking: IFSC COMBINED WORLD CUP RANKING 2019





Zprva ze semifinle:

Adam Ondra postoupil dnes do finle na zvod svtovho pohru v lezen na obtnost v nskm mst Xiamen (Sia-men), a to z druh sdlPrben vsledky:
IFSC CLIMBING WORLDCUP (L, S) - XIAMEN (CHN) 2019en pozice. Kuba Konen a Martin Strnk skonili v semifinle. Kuba na 15. mst, Martin byl 19.

V semifinle dolezl nejdl Japonec Kai Harada.





Zznam semifinle:



Zde se bude dnes odpoledne penet live finle:

Finle:






Pedchoz zprva ze sobotn kvalifikace obtnosti:

Adam Ondra, Martin Strnk, Kuba Konen jdou do semi obtnosti


Adam Ondra, Martin Strnk a Kuba Konen postoupili dnes do semifinle na zvod svtovho pohru v lezen na obtnost v nskm mst Xiamen (Sia-men). Adam v kvalifikaci topoval ob cesty a postupuje spolu s dalmi sedmi z 1. pozice.


Kuba Konen jde z 10. msta, Martin Strnk ze 17. msta.

Jan K skonil v kvalifikaci na poslednm 55. mst.

Prben vsledky:
IFSC CLIMBING WORLDCUP (L, S) - XIAMEN (CHN) 2019

Semifinle a finle obtnosti je v nedli.

Zde se bude penet live:

Semifinle:



Finle:


sth   [pravy] 15:12 20.10.2019

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Zvody v n 06:45:00 20.10.2019
Adam postupuje do finle  e 4 msta
gorbiodpovdt 
 Velk spch09:15:15 20.10.2019
Adam postupuje z dlenho druhho msta. Obrovsk gratulace vem TEM semifinalistm. O semifinle SP se Binterovi snilo deset let a nebyl tam ani jednou :). Rejpnout si musm. Hlavn, e u soutn komise svobodn dch. Skvl!
Detailistaodpovdt 
  Re: Velk spch14:24:54 20.10.2019
Sp tce oddechuje
odpovdt 

 Zase prvn.13:54:40 20.10.2019
Congrat!
odpovdt 

 Obtnost???13:56:09 20.10.2019
Finle se stavm moc nepovedlo
Vejtaodpovdt 
 Re: Obtnost???14:36:21 20.10.2019
Nooo, ne nutne, top zas tolik lezcu nedalo ...
odpovdt 
  Re: Obtnost???16:15:17 20.10.2019
3 je na finle celkem dost
Vejtaodpovdt 
   Re: Obtnost???17:20:12 20.10.2019
myslm si top sam sledujuu to u kvaldy , prost ikmi maj dobr chyty i stnu ale postavit to neumj .. Zbranka na n
ale joodpovdt 
  Re: Obtnost???18:15:48 20.10.2019
3 je na finle celkem dost
Vejtaodpovdt 
  Re: Obtnost???19:04:09 20.10.2019
Te jsem se podval na to jak dopadlo finle en a tam tak padl 3x TOP. Nebylo tch top na finle a moc?
Vejtaodpovdt 
  Re: Obtnost???11:18:20 21.10.2019
To ses dval na jin zvody. Byly ti topy. Jednoznan patn postaven.
odpovdt 

 japonci15:23:45 20.10.2019
japonci do toho lapou jak vztekl...
ty joodpovdt 

 Skvl Adam16:24:13 20.10.2019
Bylo neskuten, jak klid Adam zachoval ped  poslednm topem a dovolil si pidat krok navc, ne jt do rizika, a dky tomu vyhrl! Ani jsem tomu nevil, jen doufal. Kai zrovna nen zvodnk, ktermu bych to nepl... Adamv klid, sebedvra a rozvaha je rozdl oproti zvodm, kde ten klid neml a smekaly mu nohy. Mon i posledn kombinace po ne zcela povedench bouldrech, toho byla dkazem. Bouldry na MS pak urit, hlavn myslm sebedvra a klid Adamovi tehdy ve finle chybly.
Take dky vichni ti za dal mimodn zitek!!! A drm vem palce dl.
Zico RTodpovdt 
 Re: Skvl Adam11:22:40 21.10.2019
Jednou mu smeklo v kombinan obtnosti, to se obas mus stt kadmu. Dlat z toho zvry, e to bylo psychika, to mi pijde jako velk (a hlavn zbyten) divoen. Nkdy je mn vce. Mluviti stbro, mleti zlato.

Mimochodem Kai mi teda sympatick nen, jeho nadut vraz mne neoslovuje...tedy oslovuje, ale negativn.
odpovdt 

 njak m to nevzalo18:08:47 20.10.2019
tak jsem ze zvdavosti nakoukl co se dnes lezlo za cesty a nuda k uzoufn. Neoslovila m typov ani cesta, ani atmoka, kdy to srovnm s evrop. svky, kde ped pr lety lezla mina markovi stropy a holky lely a mon leli i chlapi a kdyby se nestydli, tak hzej boxerky na podium, tak toto je njak prazvltn penos psobc dojmem moderovanho instruktnho videa.

to je te furt toto, nebo jsem ml jen smlu a pustil si blbej penos?
Jendaodpovdt 
 Re: njak m to nevzalo18:13:37 20.10.2019
No nevm, co si pesn pedstavuje, ale tenhle svk mi piel jeden z nejnudnjch. Jak cestami, tak atmokou. Ono, kdy je to v nesvobodn zemi...
Valmarodpovdt 
  Re: njak m to nevzalo18:57:55 20.10.2019
hlavne tam lezeni nema tradici, malokoho to zajima, a porada se to tam jen proto, ze na to maji penize a chcou se zviditelnit.

k te politice, divim se ze sportovci (nejen lezci) ty cinske zavody nebojkotuji. nejen kvuli honkongu, ale i tibetu
klatrerodpovdt 
   Re: njak m to nevzalo22:47:02 20.10.2019
A koho zajm Tibet? Pr pecitlivlch, jak vid, vtina si tam vesele nakupuje, na vesele nakupuje po svt... Netahej politiku do bnho ivota.
odpovdt 
    Re: njak m to nevzalo23:30:13 20.10.2019
Ona ta politika toti do bnho ivota pat vc, ne ti docvakv...
AO si nathne lachu teba cestou pro lahve dom a tuny koment v pedstihu a dky PR monch i tady pjdou prost do kytek...
AO na OH potom vyleze houno, stejn jako Sparta nebo Slavie hraje v relu, ale bude o em stle dokola vanit. A o tom to ve finle nejastji i je...
AO nen marnej. ale ei jsou lid, kte kupuj Blesk jako nejtenj noviny kad den. Na tom si AO postavil i alibi i tady na Lezci (kvalitn marketing) stejn jako Babi jinde.
Mn je pln jedno, zda vee fazole, jak se mu a po em s..e..re.. pornu...
Bu piveze medaili nebo a je pt zticha vetn jeho party fanouk. A e Ty a jin jsou z toho mok, to je akort mlha okolo in.
us.
Kosotverecodpovdt 
     Re: njak m to nevzalo23:32:57 20.10.2019
Reagoval jsem na Tibet, ne na Ondru. Pro mne idol nen a jak leze je mi fuk. Moje 7a je pro mne dleitj, ne jeho 9c.
odpovdt 
      Re: njak m to nevzalo12:33:23 21.10.2019
Chov se jjkovsky a arogantn. Pedpokldm, e si toho na sob cen. Pecitlivlejch? ...dobrej zpsob, jak udlat z vlastnho nedostatku "chybu" druhch. Nco je v nepodku, vim to, ale nedm se podle toho, take nemm pln ist svdom - take to radi otom a eknu, e ti, kterm to vad, jsou pecitlivl, ne abych (si) musel piznat, e je nco patn se mnou.

"Reagoval jsem na Tibet, ne na Ondru. Pro mne idol nen" ty si mysl, e jsi hodn dleitej, vi?Vvak nikdo ani nekal, e je Adam idol. A i kdyby to nkdo ekl, tak je jasn, e nen idol pro vechny.
odpovdt 
       Re: njak m to nevzalo13:22:23 21.10.2019
Jak jinak ne jjkovsky a arogantn bych se ml chovat, kdy arogantn jjista jsem? Fakt. Asi to nen pln trendy, ale iju pedevm proto, abych se ml dobe. J. Pidej k tomu trochu oportunismu a pragmatismu a vyjde ti celkem spokojen ivot :-) A nemus to bt vdy jen na kor okol, asto se pomoc nebo projeven zjmu vyplat i z hlediska nslednho pnosu.

Jo a co se tk m dleitosti, tak ta je nulov. I kdy mon e ne tak pln, psovi bych urit chybl (nikdo jin mu rt nedv). Ale jinak jsem na svt dlouho nebyl a za njakou dobu zase nebudu. Ostatn jako vichni ostatn.
odpovdt 
        Re: njak m to nevzalo13:36:15 21.10.2019
ekl bych, e dnes je trendy bt arogantn jjnek, podle m jsi naopak trendy, splv s vtinou. J nevm, pokldal tady nkdo otzku, jak by ses ml chovat? J tady nevidm, e by se tohleto nkdo ptal. Chovej se, jak je ti libo.

Pochopil jsem, e jjkovstv a aroganci dv do pm souvislosti s "mt se dobe". Checht.

Tvoje dleitost je podle tebe nulov. Pesto ale m potebu se vymezit proti nemu, o em nikdo ani nemluvil... M v tom bordel, tvoje iny kaj, e si o sob mysl hodn, k ale, e tvoje dleitost je nulov. To si protie. Podle mne rozhoduj iny.
odpovdt 
         Re: njak m to nevzalo17:18:40 21.10.2019
Take?
odpovdt 
          Re: njak m to nevzalo18:24:12 21.10.2019
normalni schiza
doktor odpovdt 
           diskuze, ehm, monology dvou teenek?20:44:14 22.10.2019
jojo,jet e dcka u touhle dobou chod spt...
odpovdt 
     Re: njak m to nevzalo11:49:12 21.10.2019
Myslm, e nzorov jsi v souladu se tvm nickem. To sis takhle vybral sm? Obdivuhodn!
Steveodpovdt 
      Re: njak m to nevzalo13:11:03 21.10.2019
+1
odpovdt 

 tm18:34:32 20.10.2019
Kluci celkov poskoili jako tm na 5. msto. To je asn. Vem moc velk gratulace. Parda. To se jet nikdy nestalo
Janaodpovdt 

 zajimave rozuzleni19:03:53 20.10.2019
jak baby, tak chlapi skoncili se trema prvnima s topem, a ctvrty to mohl vyhrat, ale kvuli nepovedenemu dynamickemu kroku do topu spadl

u Janje me to zamrzelo, protoze mela fakt nepovedenou sezonu na lane, a jinak v te ceste mela prevahu
klatrerodpovdt 
 Re: zajimave rozuzleni13:38:53 21.10.2019
No tak j bych ekl, e Adam je jistej, ale jist to pravda nen, mea culpa.
odpovdt 
 Re: zajimave rozuzleni20:47:21 22.10.2019
tak to si to pus jet jednou, pevahu v poslednch pti esti metrech cesty mly tak dv ti lezkyn, ale Janje mi pijde e do nich tentokrt nepatila. Sexapppppeallllem to nezachrn.
odpovdt 

 njak m to nevzalo19:06:12 20.10.2019
tak jsem ze zvdavosti nakoukl co se dnes lezlo za cesty a nuda k uzoufn. Neoslovila m typov ani cesta, ani atmoka, kdy to srovnm s evrop. svky, kde ped pr lety lezla mina markovi stropy a holky lely a mon leli i chlapi a kdyby se nestydli, tak hzej boxerky na podium, tak toto je njak prazvltn penos psobc dojmem moderovanho instruktnho videa.

to je te furt toto, nebo jsem ml jen smlu a pustil si blbej penos?
Jendaodpovdt 

 Vhra celyho svetaku20:28:22 20.10.2019
je super, pokud nkoho zajm olympida, tak z toho hlediska dleitj je ze byl Adam 50. v rychlosti a m tak zapsan dva zvody ve vech tech discpilinach, take se konen objev v rankingu kombinace. Do 20. msta a tud asti v kvald v Tulouse to bude bohat stait. Honza K a Martin Stranik zatm ve tvrt destce, Martin si asi trochu polep bodov dky 60. mstu z rychlosti, ale ifsc jet kombinovan ranking neaktualizovali. M
odpovdt 
 Re: Vhra celyho svetaku06:29:51 21.10.2019
Ano, dky za pipomnku. Zmioval jsem tu kombinaci kvli olympid v pten zprv z rychlosti. Te u je kombinovan ranking aktualizovan. Adam je druh. Doplnm to do lnku. Dky.
 Standaodpovdt 
  Re: Vhra celyho svetaku06:56:24 21.10.2019
Skoda ze nepublikuji ocisteny ranking pro nominaci do Toulouse. Jestli dobre chapu nominacni pravidla.
Tak do Toulouse jde 20 ocistena o jiz nominovane a orezane o staty kde dalsi nominovani byt nemuzou. Takze musime odstranit vsechny japonce, a dalsi. tim padem 34 a 38 misto dava obou sanci, ze se mohou objevit v prvni 20 a do Toulouse by jeli taky. Treba si tu nekdo da praci si to spocitat jak to je takto upravene.
odpovdt 
   Re: Vhra celyho svetaku08:59:20 21.10.2019
Ano, dobr poznmka, doplnm to do lnku.
 Standaodpovdt 
   Re: Vhra celyho svetaku12:00:25 21.10.2019
PO oitn je Honza K 19. a Martin Strnk 21., ale me tam stejn jen jeden.
Honzaodpovdt 
    Re: Vhra celyho svetaku12:33:47 21.10.2019
jak to? Na OH muzou dva, cili Adam a Stranik, nebo adam a Honza, ne?
judovanaodpovdt 
     Re: Vhra celyho svetaku13:11:59 21.10.2019
Myslel to tak, e tam me jen jeden z dvojice Martin - Honza, protoe Adam je u jistej.
odpovdt 
      Re: Vhra celyho svetaku13:18:06 21.10.2019
Tak na nominan zvod snad mou vichni ti, ale postoupit jen dva.
Vejtaodpovdt 
       Re: Vhra celyho svetaku13:51:10 21.10.2019
Prv e ne. Nominan zvod je jen pro 20 lid a pokud u se z nkter zem nkdo nominoval na MS, me do Toulouse z t zem jen jeden zvodnk, jinak max.2.
odpovdt 
        Re: Vhra celyho svetaku11:10:39 23.10.2019
jj.diky
jodpovdt 
    Re: Vhra celyho svetaku13:19:19 21.10.2019
Jo a p na poslednm svku v Inzai bude jen obtnost, tak m Martin pi svch vyrovnanch vkonech na lan pomrn slunou anci se do prvn dvactky probojovat. Doufm, e se do Toulouse dostane a pak i s Adamem na Olympidu.
Vasekdegammaodpovdt 
     Re: Vhra celyho svetaku08:36:04 22.10.2019
Drm Martinovi psti. Ale potaj se 2 nej vsledky a Martin m v obtnosti u dv finlov umstn, 6. a 8. msto. Take aby se mohl posunout tak bude muset bt lep ne 8. Tak to chce mohutn zafandit na tu dlku.
odpovdt 
  Re: Vhra celyho svetaku22:18:43 21.10.2019
To sem blzen a koukm jak klikm, furt tam vidm ten starej ranking...
odpovdt 

 Gratulace!!!23:39:53 20.10.2019
Adam je borec, velka gratulace k vitezstvi svetaku! A kluci taky vali, je super videt i dalsi nase lezce v semi, je tak dal!
aTomodpovdt 

 gratulace12:48:32 21.10.2019
Vichni ti borci pkn, Adam velk gratulace, fantastick sezna na lan! Tk ivot m hejtr Adama... (-:
odpovdt 

 A je to on, ten dmon21:37:42 21.10.2019
Nen to Verdi, ne Stradivari,
ne Paganini, jen njakej Ondra...
Aje to on, je to on, brnnskej dmon, ten dmon..
Pokmonodpovdt 
 Re: A je to on, ten dmon08:10:44 22.10.2019
prevtek jeden a tyi tety k tomu
Papouodpovdt