Adam Ondra #64

Jet jeden pokus!

Nov epizoda videotdenku Adama Ondry na Youtube je o jednom dni pokus o prvopelez nov nejt잚 cesty v echch - Bohemian Rhapsody za 11+ (9a+) - z minulho tdne na Roviti.

"Po dlouh dob tady mme super outdoorovou lezeckou epizodu, plnou novch zbr a mch etnch pokus o pelez! Najdete ji ji nyn na mm Youtube kanlu a pt tden se mete tit na pokraovn, vetn finlnho zdoln tto cesty! napsal Adam v upoutvce k videu.

Video m cca 9,5 minuty:



O pelezu jsme psali minul tden zde:

Adam Ondra: Bohemian Rhapsody 11+ (9a+) na Roviti



Pedchoz lnky k videoserilu Adama Ondry jsou zde:

Adam Ondra #63 - Iceberg 8C

Adam Ondra #62 - Zapomenut projekt ve Smith Rock

Adam Ondra #61 - Vzpomnka na Chile / La Sensacin del Bloque 9a

Adam Ondra #60 - Frankenjura / Becoming 9a+

Adam Ondra #59 - Karantna / simulace bouldrovho zvodu

Adam Ondra: Road to Tokyo #58 - jitn beze strachu

Adam Ondra: Road to Tokyo # 57 - padn beze strachu

Adam Ondra: Road to Tokyo # 56 - Boj s horkem

Adam Ondra: Road to Tokyo # 55 - Let's Train Together

Adam Ondra: Road to Tokyo # 54 - Hangar Masters 2020

Adam Ondra: Road to Tokyo # 53 - Spray Wall

Adam Ondra: Road to Tokyo # 52 - Croatia Climbing Road Trip 2/2

Adam Ondra: Road to Tokyo # 51 - Croatia Climbing Road Trip 1/2

Adam Ondra: Road to Tokyo # 50 - Nov Milnk na Strnsk + 360 video bonus

Adam Ondra: Road to Tokyo # 49 - Jak trnovat shyb na malku jedn ruky

Adam Ondra: Road to Tokyo # 48 - Jak trnovat lezen na rychlost?

Adam Ondra: Road to Tokyo # 47 - The Best Boulder Ever Built

Adam Ondra: Road to Tokyo # 46 - Best Moments 2019

Adam Ondra: Road to Tokyo # 45 - Q&A Adam Ondra & Charlie Boscoe

Adam Ondra: Road to Tokyo # 44 - Projekt Rarahil

Adam Ondra: Road to Tokyo # 43 - olympijsk kvalifikace v trojkombinaci, Toulouse, Francie


Adam Ondra: Road to Tokyo # 42 - Voln divoiny - Chiroptera 9a+

Adam Ondra: Road to Tokyo # 41 - Perfect Day - Pumeloun 8C FA

Adam Ondra: Road to Tokyo # 40 - trnink s Albertem Ginsem

Adam Ondra: Road to Tokyo # 39 - Vizualizace: stejn st lezen

Adam Ondra: Road to Tokyo # 38 - Jak je pro lezen nejlep tlesn konstituce?

Adam Ondra: Road to Tokyo # 37 - Patxi Usobiaga: lezeck trenr Adama Ondry

Adam Ondra: Road to Tokyo # 36 - Bouldering v jeskyni: Ghost Rider 8C


Adam Ondra: Road to Tokyo # 35 - ME: jen nebt opt druh



Adam Ondra: Road to Tokyo # 34 - Adam vyhrv legendrn SP v Kranji



Adam Ondra: Road to Tokyo # 33 - Adam's Nightmare



Adam Ondra: Road to Tokyo # 32 - Climbing with Stefano Ghisolfi


Adam Ondra: Road to Tokyo # 31 - Zem zaslben

Adam Ondra: Road to Tokyo # 30 - Rock Master Duel

Adam Ondra: Road to Tokyo # 29 - spch i katastrofa

Adam Ondra: Road to Tokyo # 28 - Na podmnkch zle

Adam Ondra: Road to Tokyo # 27 - Rok ped olympidou

Adam Ondra: Road to Tokyo # 26 - Jak se sprvn hbat

Adam Ondra: Road to Tokyo # 25 - Krizov minuty ped zvodem. spch je v hlav!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 24 - Adam a tradin nsk medicna

Adam Ondra: Road to Tokyo # 23  - Dva ei v napnavm finle!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 22  - Japonsk sla

Adam Ondra: Road to Tokyo # 21 - Nejt잚 cesta na svt

Adam Ondra: Road to Tokyo # 20 - Zrann zpst: Adam Ondra mus vynechat 1. svk na obtnost

Adam Ondra: Road to Tokyo # 19 - Jak bol trnink lezen na obtnost

Adam Ondra: Road to Tokyo # 18 - Lezen na rychlost: Vzva pijata!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 17 - Jak si sprvn vybrat lezeck boty?

Adam Ondra: Road to Tokyo # 16 - Hradby na pilasu 8b

Adam Ondra: Road to Tokyo # 15 - Mnichovsk skok pro stbro

Adam Ondra: Road to Tokyo # 14 - Kousek domova vude s sebou

Adam Ondra: Road to Tokyo # 13 - nsk boj

Adam Ondra: Road to Tokyo # 12 - Jak se stav bouldery? Vzva pro Adama

Adam Ondra: Road to Tokyo # 11 - Nov ra v boulderingu!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 10 - Napnav boj v Moskv

Adam Ondra: Road to Tokyo # 9 - Prvn zvod sezny, prvn zlato

Adam Ondra: Road to Tokyo # 8 - Trninkov den v Brn

Adam Ondra: Road to Tokyo # 7 - Tajemstv spchu

Adam Ondra: Road to Tokyo # 6 - Za trninkem do Tokia (2/2)

Adam Ondra: Road to Tokyo # 5  - Za trninkem do Tokia (1)

Adam Ondra: Road to Tokyo #4  - Kdo je Adam Ondra

Adam Ondra: Road to Tokyo #3  - Lezeck silov desetiboj

Adam Ondra: Road to Tokyo #2 - Jak vyhrt olympidu

Adam Ondra: Road to Tokyo #1 - Pedstaven nov srie


Standa Holec   [pravy] 09:15 05.05.2020

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Tento zpsob dln15:52:30 05.05.2020
"novch" cest, zd se mi ponkud neastnm. A co bude dl, megadynamopeskok do Nebe na Higlandru?
odpovdt 
 Re: Tento zpsob dln17:06:37 05.05.2020
Souhlas
odpovdt 
 Re: Tento zpsob dln11:53:56 06.05.2020
Souhlas, tahle kombinace m taky vbec nenadchla. Kdyby ale pi ken Wave, chvli lezl Wavem nahoru, pak traverznul zpt doleva do Hafty, tm slezl dol a znovu pokraoval Bohemian Rhapsody, mohlo by to bt pkn a logick 9b. Obtnost by byla voliteln v zvislosti na potu pelezench koleek.
pavelllodpovdt 

 To tak16:05:46 05.05.2020
http://www.lezec.cz/ clanek.php? key=16016&nazev =proc_nejsou_lezci _mnohde_vitani &lim=0&==& caut=#koment
Vlekodpovdt 
 Re: To tak11:51:11 06.05.2020
S lnkem souhlasm, jen nechpu umstn linku pod tohle video. AO v nm dn zkazy neporuuje.
pavelllodpovdt 

 Nova cesta???16:22:07 05.05.2020
Toto je nie je nova cesta, ale na silu vytvoreny variant variant varianty, akoze nepouzivat policu pod spodakom ? WTF. Chlapi, uz jebte na to. Je to asi ako ten boulder Iceberg v krase.
Tenconatonemaodpovdt 
 Re: Nova cesta???17:01:00 05.05.2020
No a...? Pro by to nevylezl, nepojmenoval a neoklasifikoval, kdy to je kombinace toho nejt잚ho lezen, co stna nabz a krsn kroky k tomu. Bohuel tady doma nemme nekonen psy skal jako ve pu, kde je to lajna vedle lajny, ale kompaktn skalky jako je Rovit, kde nejt잚 cesty vznikaj kombinac tkch mst stvajcch cest.
Honzaodpovdt 
  Re: Nova cesta???18:05:31 05.05.2020
Pesn tak, vdy je to pln v pohod. Tm lp e vznikne dal nov vzva. Vo co vm jde?
Logikodpovdt 
   Re: Nova cesta???18:23:25 05.05.2020
tak treba ze se na to neda koukat,protoze ta posedlost vykonem zacina bejt dost nudna.ale je to vec nazoru.
losanodpovdt 
    Re: Nova cesta???22:00:01 05.05.2020
Koukat se na to prv d a posedlost vkonem je fascinujc.
Karel IVodpovdt 
     Re: Nova cesta???10:03:54 06.05.2020
Pesn tak.
ivoodpovdt 
    Re: Nova cesta???10:57:04 06.05.2020
j se na to rd podvm, dost m to bav a ty se na to nekoukej ;) easy
odpovdt 
 Re: Nova cesta???14:46:47 06.05.2020
je to dojemn, jak to lidi sere. Myslm, ty varianty. Boha, v dob korony bys ml bt za kadou variantu rd! Jde jen o to, e ty na takov slo nem. Kdyby to byla varianta sedmiky, a bylo by to pkn lezen, tak si to urit nepujde pelzt, jen proto, e to je varianta vi? i kdyby ti ekl kmo, e to je pecka lezen... dpc nehledejte ve vem problmy, bordel a pnu. b radj lzt a nepru tady! peace
.odpovdt 
  Re: Nova cesta???15:06:40 06.05.2020
Problm je,e ten keclista vej nevyleze ani tu sedmiku :D
odpovdt 
  Re: Nova cesta???15:34:26 06.05.2020
J osobn nemm problm s variantou, kdy zanu lzt jednu cestu a v mst ken s jinou to dolezu tou druhou cestou, abych si z obou vylezl to "zajmavj" a "hez". Ale ve chvli, kdy nco nesmm brt, i kdy je to v podstat v linii, a nebo na nco nesmm stoupnout, tak u m to nebav a lzt to nepjdu. Nepijde mi to pirozen a lid, co to dlaj, jsou u m fakt pacienti.
Ale problm s tm tak nemm :-) Mon vlastn, e kdyby mi vechno ostatn pilo lehk, u jsem to ml vylezen a nemohl jsem jet jinam, zaal bych sm se sebou takov hry (typu pjde to bez toho madla a nebo ne?) hrt taky.
odpovdt 
   Re: Nova cesta???15:52:48 06.05.2020
Presne tak. Tymto pristupom by si kludne v oblasti bez potencialu urobil 9c. Cesty, ktore maju zakazane chyty a stupy zasadne tiez neleziem, nie su to totiz nove cesty. Robia to vetsinou ludia, co sa nemaju sancu pohnut z oblasti, kde je vycerpany potencial alebo ti co si myslia, ze koli takymto kokotinam sa vyplati aktualizovat sprievodcu a zasa si zanho vypytat peniaze. V pripade Adama, to je absencia moznosti vyrazit do zahranicia. Ved ta kombinacia je uplny ulet.
Tenconatonemaalepicujeodpovdt 
    Re: Nova cesta???16:06:29 06.05.2020
Za m to naopak nen totln let. Oproti Big Cicrcle na Wessensteinu do cela pohoda. Jen se to bude asi blb vycvakvat a pi lezen se zabere nkolik lini (a prv v tomto mst obvykle nebv pelidnno).

Nic neporuil, nikoho neomezil. Kdo chce me to lzt, kdo nechce nemus to lzt. Naprost pohoda.
odpovdt 
    Re: Nova cesta???21:26:18 06.05.2020
to jo , to m pravdu. Taky si moc nedoku pedstavit , e bych tady u ns z mstn vyhlen estky udlal 8a tak, e vynech prav madlko nad borhkem a me stoupat pouze na krystlek 10 cm od borhku vlevo a vbec nesm stt vpravo od borhk, to je zakzan :)) to u pak smrd, e se budou blou rou kreslit co jo co ne.. co sem u taky vlastn vidl, take bomba :)
.odpovdt 
     Re: Nova cesta???09:03:09 07.05.2020
V podstate ide o to, ze na Adamovi je vidiet, ze sa presunul do takeho kvalitativneho extremu, ak ide o sportove lezenie, ze v oblasti kam pride na to, aby si zaliezol ma jednu max dve cesty, v niektorych nic. Ako nositel takejto kvality by sa nal zamysliet nad tym ci sa na podielat na takychto kokotinach a podporvat tento uplne chory trend. Ako keby to bolo spojenie niekolkych ciest kde sa beru vsetky ich povodne chyty a stupy OK. Ale zrejme je to o tom ako pise niekto nizsie, ze z hladiska marketingu musi nieco produkovat. Zaujimalo by ma kde on hlada motivaciu na taketo podniky, musi to byt prenho asi dost tazke, ja osobne to moc nechapem. Tiez nerozumiem tomu preco s takym potencialom nevytvori nieco hodnotne v horach. Nejake krute 9a po vlastnom. Viac dlzok atd. V sportovom lezeni sa podla mna zacina zabijat.
Tenconatonemaalemahoradodpovdt 
      Re: Nova cesta???09:57:26 07.05.2020
Ty chor trende a kokotino, od ti tm njak, nebo nkomu jinmu? Ne, tak nedrkuj a dlej si svoje, nemus mt ve vem stejn nzory, jako nkdo jinej, ale to neznamen, e kdy m nkdo na jinej jinej nzor, je to chor trend a kokotina.

Jako by Adam nudelal dost hodnotnejch vstup. A na Madagaskaru nieo hodnotn v horch vytvoil.
odpovdt 
       Re: Nova cesta???10:33:23 07.05.2020
Daj si rohypnol brasko a uzivaj si vymyslenu obtiaznost.
Tencotidaliekodpovdt 

 product placement 18:18:23 05.05.2020
nejsem prilis fanda ao ale co mi vylozene zacina vadit je jaky dostava neomezeny prostor na tomhle webu. To ze maka a hrne jeden vykon za druhym je pro sportovni lezeni prima,ale pokud neexistuje smlouva mezi lezec.cz a jeho manazerem,tak aby znacka aoa a bezne tri,ctyri videa na strance,mela tolik prostoru,proste neni normalni. Bylo by nacase si rict,ze aoa je proste marketingova znacka,ktera je cilene budovana a to prma video -delam to prece pro lidi _je proste vyrobni nastroj. Neni to nic proti olympionikovi,ale lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely.anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji.
losanodpovdt 
 Re: product placement 19:03:06 05.05.2020
losane tak na to neum! a nepru tady.me se to libi. kdy si tak chytry nato video a dej ho sem prosimte at se muzeme pokochat.
Horymirodpovdt 
  Re: product placement 22:14:41 05.05.2020
j nemm problm s tm, e se ti to lb. to je vc vkusu/nzoru.
m jen vad nevyvenost, e se z tohohle webu zan stvat web adama ondry. a jedno moje - nebo kohokoliv jinho - video na tom nic nezmn.
to bychom je museli chrlit se stejnou kadenc.
losanodpovdt 
   Re: product placement 04:45:26 06.05.2020
Nezvi Mistrovi a piho sem kvalitn content.
Papouodpovdt 
    Re: product placement 08:13:50 06.05.2020
ahoj,nekritizuju kvalitu ani zamereni videa,ale nevyvazenost webovyho obsahu. Chapu ze kazdej tyden neni zasoba novych kousku napric spektrem,ale tohle je zas opacny extrem. Vzdyt by se dalo dohodnout a nasdilet videa hanibalu,emontany,pripojit k tomu neco textu jako bonus,chlivek s bio dotycnyho lezce,prip. Historicke pozadi,zajimavy paralely..nedalo? Videa z vyroby chytu,info o novych stenach-na trinactce je nova venkovni stena??.Davam jen reakci z pohledu konzumenta,nemam ambice se prezentovat min kvalitnimi videy a zahlcovat jima medialni prostor.
losanodpovdt 
     Re: product placement 09:03:50 06.05.2020
Samozejm by byl web lezec lep takovej, jak ho popisuje. Otzka ale zn, pro by takovej ml bejt a kdo by to zaplatil.

Celkem si doku pedstavit, e nkdo pijde za majiteli lezce, ekne hele mte znaku a databzi cest ale chyb vm obsah. Jsem ochoten a schopen dodat obsah, zde je ukzka, odhaduju e za pl roku vm to pinese iks proklik navc a budu po vs za to chtt tolik a tolik. A doku si pedstavit i to, e kdy ten obsah bude za nco stt, tak se takovej novin dohodne. Ono by mon "stailo" prolejzat zahranin lezeck weby rznho zamen a vybrat a pekldat to nejlep z nich.
honzaodpovdt 
     Re: product placement 15:03:33 06.05.2020
Nem ambice nco dlat, tak to tu zahlcuje kecama. Jestli to dobe chpu, tak tohle je komunitn web, take kdo sem co pinese v zubech, to tu vis. Jestli chce zapalovat, mus sm hoet, tak nco stlu dohromady a komunitn se podlej. Nebo pij s vlastnm projektem a uka se.

AO je best of, take jedna dv zprvy tejdn o nejlepm lezci svta na lezeckym webu jsou moc?
odpovdt 
      Re: product placement 15:12:30 06.05.2020
losan nechpe cel historick pozad tohoto webu.jeho vznik a vvoj.Nechpe kdo,co,kde a s km.Je to jen jeho konzument.Nic nevytvo.Ale rd by pitom tvrce smroval.Tk to m ten n losan.
odpovdt 
       Re: product placement 16:25:25 06.05.2020
+1
odpovdt 
       Re: product placement 07:46:50 07.05.2020
+1
odpovdt 
      Re: product placement 16:25:14 06.05.2020
+1
odpovdt 
 Re: product placement 19:55:23 05.05.2020
video z nejtesi cesty v cechach v oblasti kterou zna kazdej prazak. To asi patri na web o taznych ptacich.
kokojumboodpovdt 
  Re: product placement 10:15:11 06.05.2020
+1 pkn
odpovdt 
 Re: product placement 10:14:35 06.05.2020
@losan "nejsem prilis fanda ao" tady si moh skonit, vechno ostatn u bylo zbyten. Zvis je svin.
odpovdt 
  Re: product placement 11:03:02 06.05.2020
neni tvuj argument trochu ucelovej?na zavist se da svest skoro vsechno.kdyz mela ct kauzu s ucelovym a nevyvazenym zpravodajstvim,za kterou se pak omlouvala,byl ten tlak a kritika zvenci taky jen zavist? Ne/byt neci fanda jeste nemusi znamenat narokovat si stejnou medialni pozornost.
losanodpovdt 
   Re: product placement 11:57:37 06.05.2020
Nen, jsem na 99% pesvdenej o tom, e za tvm hloupm vstnm stoj zvist. Adam je zdaleka nejlep eskej lezec, nen nic divnho na tom, e se na lezci objevuje asto. Pesto nicmn zdaleka na pedn stran nen jen on.
odpovdt 
    Re: product placement 12:27:42 06.05.2020
J AO na rozdl od losana docela drm palce. (Kadopdn jako lezci. Jako autorovi tun medilnho materilu a influencerovi - tady bych asi byl troku opatrnj, i kdy vyloen negativn urit nejsem.) No a zd se mi, e to, co losan napsal, stoj za vahu, e na tom nco je. Jasn, vsledky t vahy a praktick dsledky, kter by z toho vzely, mohou bt rzn. Nezdlo se mi ale, e by psal nco agresivn, a co psal, mi pilo mnohem podntnj ne zkratka, kter vechno pevede na zvist.
P. (star)odpovdt 
     Re: product placement 13:43:46 06.05.2020
Co je podntnho na mylence, e je Adam markentingov znaka? To u tu bylo mockrt. A i kdyby to tak bylo, tak co jako? Na tom nic nen pece. A e se nejlep eskej lezec objevuje asto na dedikovanm portlu, na tom nen nic divnho, natopak, kdy v podstat jako jedin produkuje takovto videa. Jestli jste si s losanem nerili vimnou, objevuj se tady i jin lezeck videa, pokud jsou.

K vaze, e losana ene zvist, me dovd prv to, e o vcech naprosto normlnch pe s despektem a agresivnm podtnem, vdy podle dle nj se tu dje nco nefr.
odpovdt 
     Re: product placement 13:51:33 06.05.2020
Na vodn strnce je mj.: pednky Trvy, Horezdary s Hkem, Smolo, Mrkva, Ji Prcek Slavk... Prost to, co pe losan, je mimo. A budou jin lezci dlat videa jako Adam, jist tu taky budou. Kad vjimen esk vkon se tu objev a realita je, e Adam jich m na svdom zdaleka nejvc. A neobjevuj se tu jen na vkon zamen videa, zdaleka ne.

Take: vobyejn zvist, losan i ty.

P.S. Adam influencer? Lol, to urit ne. Zvist jako vyit. Podle sebe...
odpovdt 
      Re: product placement 14:07:54 06.05.2020
Dk za analzu :)
P. (star)odpovdt 
       Re: product placement 14:12:56 06.05.2020
:-D nen za. A k vci najednou nic. Podjebvat, to jo, ale pak nic.
odpovdt 
    Re: product placement 13:30:52 06.05.2020
tak jestli jsi na 99.9 pr presvedcenej,tak me by zajimalo to 0.1pr protoze to je aspon nejaka sance,ze si cetl i neco jinyho nez jen svuj nazor.i tak jsem promyslel tvou pripominku,ale nedava smysl.zavist ceho,ze dobre leze?bohuzel nejsem fanda vykonnosti,mam jiny idoly.ze je svobodnej,ze ma respekt?to ma kupa lidi,tak proc zrovna zavist tady.
losanodpovdt 
     Re: product placement 13:44:18 06.05.2020
Viz ve.
odpovdt 
 Re: product placement 11:56:21 06.05.2020
Nen to tak, jak pe v vodu losan. Vci se maj tak: dky tomu, e je Adam Ondra aktivn, tak meme mt obsah, o kter m ada ten zjem. A dlaj to obdobn mnoh zahranin lezeck weby.
 Standaodpovdt 
  Re: product placement 13:35:55 06.05.2020
to zni jakoby zbytek lez osobnosti sedel u stolu u piva,coz neni pravda. Kdyz mi kazdej tyden do mastale privezou krmeni taky ho spasu a nebudu se ptat jestli je vse cajk? Proc tedy rovnou neudelat mezi diskuzi a inzerci zalozku adam ondra?
losanodpovdt 
   Re: product placement 14:42:54 06.05.2020
pro ne? mon to nen patn een, ten kdo se bude chtt dvat na to klikne. A je fakt, e nemus bt zaplnn hlavn strnka jeho videi. Ikdy m to teba osobn nevad. Adam Ondra je nejlep lezec svta. Nkomu asi unik, e je z R a lezec.cz je esk server. Z toho vyplv ledasco.. a mu to leze, peace!
odpovdt 
    Re: product placement 16:09:53 06.05.2020
Nemus bt zaplaven. Ale za to neme AO! On je prost a jednodue aktivn a vtina lid ho rda sleduje. Neme za to, e ostatn dlaj houno, nebo oproti nmu mnohem mn. A nebo mon toho matroe je dost, ale sprvci webu na to serrouu.
Karel IVodpovdt 
 Re: product placement 14:09:27 06.05.2020
losane losane, pokud opravdu uvaujes takto, jde to se tebou (a bohuel nejen s tebou, je to mdl astj jev) z kopce. Pro probohaivho by se ti ml nkdo zpovdat, pro vkld na vlastn web - kter ti mimochodem dv k dispozici a ty jej konzumuje zcela zdarma - obsah takovej nebo makovej a denn nebo jednou za uherskej rok? IMNSHO bulvrnch s*aek a reklamnch stel je tu hodn rozumnej objem. A stejn se najdou deblci tvho raen, kter msto aby lnek prost a jednodue nerozklikvali tak to udlaj, petou, skouknou video a pak zanou vypisovat e je tohle nebo tamto "moc asto" a reklama a PP ve videu na kter je FAKT nikdo nenutil koukat a kdesicosi dalho vyhrabou. Jako stelen. Nerozumm.
DXodpovdt 
  Re: product placement 16:24:38 06.05.2020
+1
odpovdt 
  Re: product placement 16:27:57 06.05.2020
Pesn, tihle lidi, kte maj pocit, e by se kvli nim ml posrat, to je fakt komedie. e by se jim njak ml zodpovdat. Kdyby se svm nvrhem aspo piel a mluvil jinm tnem, ale ne, on si to jet ke vemu nape stylem "vichni se ze m poserte". Skromnost a cta k druhm, to u se dnes pestv nosit, mm ten pocit. A bohuel i mezi lezci. Zajmalo by m, kolik losanovi je.
odpovdt 
 Re: product placement 12:30:29 08.05.2020
Lezec, tak jako x dalch, publikuje lnky ze sv vle. dn smlouva neexistuje.
 pavelblazekodpovdt 

 Zvidm AO jeho anglitinu..20:40:53 05.05.2020
ale njak nedoku pochopit, e v tch nejkrunjch momentech, kdy se nco nepovede a emoce by mly jt ven to doke zmknout v anglitin.. Takhle njak si pedstavuju pracovn pomr v lezen na pln vazek...
Laodpovdt 
 Re: Zvidm AO jeho anglitinu..23:49:04 05.05.2020
Mi to prijde celkem normalni teda. Uz nejaky cas ziju v zahranici a kleju anglicky jako nativ spikr haha. Ve Spanu po par mesicich mi to taky preplo do puta de madre
Michalodpovdt 
 Re: Zvidm AO jeho anglitinu..10:19:13 06.05.2020
A dal nenpadn porypujc zvistivec.
Bt lep se neodpout.
odpovdt 

 bo11:00:44 06.05.2020
Zase pecka, ten drive do pelezu je neuviteln. Jen tak dl, dky za kad video.
odpovdt 

 okay20:28:01 06.05.2020
mate recht,kdyz je neco zadarmo,nemel by nikdo vznaset namitek.nechal jsem se unyst a zapomnel ze telku a radio si platim ale tenhle web je soukromej.takze sory za rozmary a neberte se tak vazne borci.
losanodpovdt 
 Re: okay20:39:13 06.05.2020
U dr hubu ty arogantn mejde.
odpovdt 
 Re: okay09:31:47 07.05.2020
"kdyz je neco zadarmo,nemel by nikdo vznaset namitek" tak to je jen jedna z vc, kter ti tady lidi vytkali. Koukm, e pat k tomu typu lid, kte hlavn musej mt pravdu a vcn strnka je a tak nezajm, tak ses chytil toho, co je nejsnze napadnuteln a na ostatn vtky u nereaguje. Se chudk.

"neberte se tak vazne borci" to plat hlavn pro tebe. Uvdom si, e ty se ten, kterej tady zaal agresivn rejpat do neho, co niemu nekod, nikomu neubliuje...? Ostatn ti jen kaj, e je to v pohod. A kdo se bere vn, ten, co bere v klidu nco, co nikomu nekod, nebo ten, co na tom hled mouchy... ;) Hdm pat k typu lid, kterejm tenhle paradox nikdy nedojde.
odpovdt 
  Re: okay15:09:02 07.05.2020
tak zaprve,pises tu o agresivite ale sam titulujes druhy chudakama,a zadnej smajlicek na tom nic nezmeni.za druhy,vadi ti ignoranstvi,ale sam nejsi schopnej se ani podepsat,coz je zaklad slusnosti jakykoliv komunikace.za treti,omluvil jsem se,protoze to ze mi neco nesedi,je muj problem,presto nejsi schopen to vzit na vedomi a dal viris bahno. Mam pokracovat dal?asi ne. Bohuzel realita je takova,ze cast toho hnoje kterym titulujes druhyho,jses ty sam,at uz jsi jeden nebo kolik vas je. Bohuzel kde vitezi emoce vlastni bidy nad argumentama a vecnocsti,konci diskuze.
losanodpovdt 
   Re: okay19:03:34 07.05.2020
Tak za prve, to, e je nkdo jinej agresivn, nic nemn na tvoj agresivit. Za druh, je hodn velkej rozdl, jestli lovk s agresenm zane, nebo je agresivn v reakci na nkoho, kdo s tm zaal. Za tet, vzhledem k tomu dodatku neberte se tak vn borci vyznla cel ta tvoje omluva neupmn, take jsem sotva na nco mohl brt ohled. Neomlouv se tak, e zrove d tomu druhmu najevo, e vlastn pod ten druhej je ten "debil".

Vidm, e nco jako pokora je ti naprosto ciz.

odpovdt 
    Re: okay20:13:27 07.05.2020
Jene narozdl od tebe jsem ani neosooval nikoho z agresivity, ani nikoho jinak neurel, co ty dl a jet stav druh do lat.
Jedin na co jsem poukzal je, e je na webu peadamovno, co je mj nzor, vtina je proti, vid to jinak, okay, nejsem vlastnk webu, neplatm si ho, nen co eit.

ale napsat e ty bejt agresivn me, protoe tvoje agrese je jin - vznikla a jako reakce - zatmco j bejt agresivn nemu -asi protoe se ti nehodm do tv optiky kterou sis nastavil kdesi nazatku?? tak to je docela sla.
to se vracme nkam do totality.

to, e nejsem dostaten pokornej, dle jakho mtka? tvho?? Co by sis pedstavoval jako dostatenou pokoru??

Bohuel, zanm mt pocit, e lezcm nebo "takylezcm" nebo bhv vlastn kdo se to tu vyskytuje, je spolen jedna vlastnost. kdy druhej uzn chybu, e nco pepsk, vltnou na nj a zanou do nj kopat.slabost se neodpout, co? jak bys nazval takov chovn, schvln? to nen ani na toho chudka, kterm jsi m tituloval.

ztrta asu tohle..




losanodpovdt 
     Re: okay17:13:13 09.05.2020
"napsat e ty bejt agresivn me, protoe tvoje agrese je jin - vznikla a jako reakce" no tak to tam fakt napsano neni. Je tam napsano "je hodn velkej rozdl, jestli lovk s agresenm zane, nebo je agresivn v reakci na nkoho, kdo s tm zaal." - A to je rozdil.

S tou agresivitou to taky nejni tak, jak rikas "a to prma video -delam to prece pro lidi"..."lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely"..."anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji"

"Jedin na co jsem poukzal je, e je na webu peadamovno" tak to rozhodne neni pravda, postnu ti sem, cos napsal: "product placement 18:18:23 05.05.2020
nejsem prilis fanda ao ale co mi vylozene zacina vadit je jaky dostava neomezeny prostor na tomhle webu. To ze maka a hrne jeden vykon za druhym je pro sportovni lezeni prima,ale pokud neexistuje smlouva mezi lezec.cz a jeho manazerem,tak aby znacka aoa a bezne tri,ctyri videa na strance,mela tolik prostoru,proste neni normalni. Bylo by nacase si rict,ze aoa je proste marketingova znacka,ktera je cilene budovana a to prma video -delam to prece pro lidi _je proste vyrobni nastroj. Neni to nic proti olympionikovi,ale lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely.anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji."

Jako mnoho lidi v dnesni dobe ti jde lip hledani chyb na druhejch, nez na sobe.
odpovdt 
      Re: okay09:05:20 11.05.2020
bohuel, nen to tak. sta se podvat pr desetilet zpt na povlenou situaci v eskoslovensku, beneovy dekrety, lyne a odsun nmc.
agrese prost nen ospravedlnnm protoe "on si pece zaal". agrese vdycky byla a bude jen jedna.

taky je dobr zauvaovat, ne zanen stlet soudy, nakolik to, co pe, plat pro tebe samotnho. lovk vtinou m druhm optikou sebe sama. take bych mon zaal s hlednm chyb u sebe sama, kdy u m potebu kouovat druh.
losanodpovdt 
       Re: okay10:00:47 11.05.2020
Nepochopils. To nemelo byt ospravedlneni, ja jsem si svoji agrese vedom. Ty ne, ty tady pises, ze jsi agresivni vubec nebyl a lzes o tom, co jsi vlastne napsal, ne ja. Jen sis moje slova spatne vylozil, resp. je nepochopil.

hezky, jak jsi se vyhnul komentovani toho zbytku :-DDD

"lovk VTINOU m druhm optikou sebe sama" i kdyby, tak porad jen vetsinou ;) bylo by fajn, kdybys rozumel aspon svym vlastnim slovum. Takze zpatky na znacky...Jako mnoho lidi v dnesni dobe ti jde lip hledani chyb na druhejch, nez na sobe.
odpovdt 
        Re: okay10:49:33 11.05.2020
tak bu%d si tak naivn (nebo blbej), e ti nedolo, e fakt pli nemm chu smysluplnjc zabvat nkm, kdo ani nem elementrn slunost se podepsat zato nadren ek na dal pspvek, jen aby mohl zareagovat.

bohuel u se opakuje a nud, nejen tm, e ti dochzej argumenty, ale i tm, jak interepretuje psan text. to toti ukazuje na to, kdo ve skutenosti jsi, trochu zakomplexovanej trollk.

losanodpovdt 
         Re: okay12:50:57 11.05.2020
"tak bu%d si tak naivn (nebo blbej), e ti nedolo, e fakt pli nemm chu smysluplnjc zabvat nkm, kdo ani nem elementrn slunost se podepsat" lol to urit, vmluva

"zato nadren ek na dal pspvek, jen aby mohl zareagovat" lol vdy jsi zareagoval rychleji, ne j... A losan 20:13:27 07.05.2020 moje reakce 17:13:13 09.05.2020 a i kdybych tady "nadren ekal" na tvou reakci, tak na tom nen patnho a to e z toho dl nco patnho je jen tvoje dal agrese...

Agresivn HODN ZAKOMPLEXOVAN vykrucovai jako ty jsou nejhor. A nud m u hodn.

P.S. co je to za podpis, losan? Pokud vm, tak v R maj lidi jmno a pjmen. Kadopdn v diskuzi je pln jedno, jak se kdo jmenuje, tak se na to nevymlouvej ;)
odpovdt 
          Re: okay13:16:56 11.05.2020
tak v tom asi vjimen souhlasim, pokud jsi schopen pest a interepretovat "neosooval jsem druh lidi z agresivity" jako "pe, e jsi agresivn vbec nebyl a le" tak fakt nem cenu, aby ses podepisoval. uij si onanii..

losanodpovdt 
           Re: okay13:58:02 11.05.2020
Urit jsem neinterpretoval tvoje slova "neosooval jsem druh lidi z agresivity" jako "pe, e jsi agresivn vbec nebyl a le".

Vychzel jsem z tohoto: "Jedin na co jsem poukzal je, e je na webu peadamovno" - to je podle tebe jedin, co jsi udlal = dn agrese.

Kadopdn ty jsi ten tonouc, co se chyt stbla, nereaguje na to, v em mm pravdu, to velkoryse pehl, nem odvahu na to, aby ses s tm konfrontoval...tobe u vbec nejde o diskuzi.

musel bych bt blzen, abych se podepisoval nkde, kde jsou agresivn hloupouc ustraen lidi jako ty.
odpovdt 
            Re: okay14:32:31 11.05.2020
jojo..bacha na zanet slach!
losanodpovdt 
            Re: okay16:32:14 11.05.2020
take teba namtkou:
10:00:47 11.05.2020
Nepochopils. To nemelo byt ospravedlneni, ja jsem si svoji agrese vedom. Ty ne, ty tady pises, ze jsi agresivni vubec nebyl a lzes o tom, co jsi vlastne napsal, ne ja...

- "agresivn jsem vbec nebyl.
patn prce s textem, vkldn mi do st nco, jsem jsem neekl/nenapsal, pekrucovn, le.( a jet obviovn z toho, e lu j).

-sprvn znn textu:
Jene narozdl od tebe jsem ani neosooval nikoho z agresivity, ani nikoho jinak neurel, co ty dl a jet stav druh do lat.

- to sam vraz agresivita. zejm s n m njak problm, cosi t nut to slovo neustle pouvat (vypoutt?). nikde nen dkaz o m agresivit, jde pouze o tvj vklad a interpretaci toho, jak vid chovn druh (virtuln osoby), take se m nesna trapn vmanipulovat do role agresora, protoe to je tvoje bludn pedstava.

"Jedin na co jsem poukzal je, e je na webu peadamovno" - byla pouze zkratka, kterou jsem dodaten shrnul ji nco, co jsem povaoval za uzaven( .."kdy druhej uzn chybu, e nco pepsk.."), co si zejm opt defektn interpretoval jako pokus vyvlct se ze stnu toho, co bylo mnou napsno.

celkov netum, pro m neustle potebu m vmanipulovvat do role, kde bych se ml "ped inkvizici" zpovdat za svoje nzory. jestli m s moj agres (tvoou pedstavou ) problm, je to tvj problm a m pli nezajm. Jen mi pijde smvn, kdy chce "pacient" lit sv bludy napravovnm oveek.

jinak pokud jsi na webu agresivnch hloupoukch lid (agrese u se zejm roziuje do davu), je to opt jen tvj problm. J ten problm nemm a tak se v pohod podepisuju.
losanodpovdt 
             Re: okay13:16:12 12.05.2020
joj, tahle mlde kolou povinn...hoani, tu sice obas potkte superpsychologa i uitelku z va kolky, ale u vm to kon;)
odpovdt 
             Re: okay14:26:49 13.05.2020
...no ty vole :DDD
odpovdt 

 Adame dky!20:48:13 06.05.2020
Je pln jasn pro jsi v tom co dl nejlep. Velk inspirace.
odpovdt 
 Re: Adame dky!09:08:16 08.05.2020
To je koment... To u vechny ty hejty maj vt hloubku.
Inspirace k emu? Bt nejlep? Dlat varianty? Vlastn poad Olympionika? Bt?
odpovdt