Natoen zlodji

smallNabdka pro vkendov zlodje z Refugia!?

Dostali jsme nabdku na zveejnn videa, na kterm jsou natoeni lezci zlodji, kte tento vkend ukradli vci v Refugiu v Tis.

Jindich z Refugia zlodjm vzkazuje:

Do trncti dn ekme balek s omluvou a kradenm zbom, nestane-li se, zahrajete KAMARDM (jestli vbec njak mte) hlavn roli v krtkm filmu z naich kamer a pak budete muset chodit kanlem.   

Krmek


"Ppad "horokrde" pibv, nkdy je to z bivaku, jindy pmo pod sklou, z auta, tentokrt se jedn o krmek.
Kdosi m od nedle nov GRIGRI, asi na nj neml, stejn ho m. Pedpokldm, e bu se s nm pochlub, nebo ho nkomu vhodn stel. V ppad, e vm - kamardm nkdo uke cosi drahho, na co jet ped chvl neml, nebo vm nco zzran
levn nabdne,  pedstavte si...."



Refugio Tis


Strnky "Refka":

Refugio Tis



Zdrav



Jindich   [pravy] 08:29 28.04.2011

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 bokovka09:11:52 28.04.2011
j to nebyl! tentokrt mam alibi!!
A.odpovdt 
 Re: bokovka14:55:38 28.04.2011
Myslm, e adekvtn by bylo neposlat omluvu a balk, ale kdy u o produkt ml zlodj zjem, tak by ml poslat sp sloenku.

Jestli teda to nebyl zlodj, kter nejdv krade a pak a peml co s tm.
Hadrburgodpovdt 

 :(09:14:46 28.04.2011
bda no,ve stt kde krade i prezident tuky je to darebn vechno, morlka dn,lidi se chovaj jak chovaj,tak si myslim,e tu uvidme dv to video.
rohlikodpovdt 
 Re: :( BDA10:52:51 28.04.2011
FAKTO TO BYL BDA???
BDO, BRA SE!!!
JANKOVIT STROUEK ESNEKUodpovdt 

 pro dobrotu..09:18:30 28.04.2011
.. dukazy rovnou na policii
yellowodpovdt 
 Re: pro dobrotu..11:43:51 29.04.2011
..nie je to tak, e ak ms vedomos o tom e bol spchan trestn in, je tvojou povinnosou to ohlsi ?? :)))))...ja by som nevhal...hajzli
majoodpovdt 

 nove veci09:58:48 28.04.2011
Mam 4 nove expresky, ale fakt mam od nich blocek ;-)
misoodpovdt 

 parchanti10:03:31 28.04.2011
au Jindro, fakt si mysl, e by tma kanlama nemli chodit u rovnou te!3koda to je mal ,ale ostuda velk! A myslm, e pro pouen by to bylo jen a jen dobe !! TODLE SE FAKT NEDL !!
OndraH.odpovdt 
 Re: parchanti10:38:12 28.04.2011
Urit maj ti idioti jet pocit Jnok,e zlmu kapitalistovi,kter stejn okrd lezce tm,e jim prodv matro za vysok ceny,vci sebrali vlastn prvem...
Ostatn kdy nkdy tu komente pod lnkama,kde se e njak obchodnk s lezeckm materilem,tak mm z nich taky pocit,e kad m vlastn prvo si kupovat matro za nkupn cenu...
J bych na dn vracen neekal a ty zlodje normln udal..
Petr odpovdt 
  Re: parchanti16:18:13 28.04.2011
Kterypak obchod vlastnis Ty? Obhajovat marze 60 a vice procent, kdyz obchodnik v podstate nepridava zadnou dalsi hodnotu, mi prijde stejne nechutne, jako vyse zminena kradez...
Derekodpovdt 
   Re: parchanti16:40:26 28.04.2011
hle, Janosik...
odpovdt 
   Re: parchanti20:18:11 28.04.2011
Hele dereku, nebo jak se jmenuje, e m tady u ns
koncov obchodnk mari 60%, jak jsi to generalizoval, jsou pkn kecy, to se snad tk jen vrobc, kte maj zrove svoje obchody. Bn
koncov obchodnk m od dvaceti do tyiceti procent /pokud zrovna nen obchodn zstupce a zrove prodejce - ikovnej/, mm kamardy, kte daj mari 10% jen pro to, aby mli v obchod exkluzivn znaku, kterou tady koup jen procento zkaznk.
J osobn nemm s obchodem nic spolenho, ale trochu do toho vidm, a vm, e to nen dn sranda - v dnen dob se objednv zbo minimln rok dopedu, tak se stane, e na ISPO vybere vzorky na pt zimu, a cel mnostv je u zabukovno. Bhem roku je prakticky nemon piobdnat dal velikosti a je jen na majitelch tchto koncovch obchod, jak se tomu vnuj a jak jsou chyt a pedvdav. Tak si kecy o 60 procentech a nicnedln str do prdele. milano
 milanoodpovdt 
    Re: parchanti21:39:55 28.04.2011
Ooch, pln jsi m svm dojemnm vyprvnm rozbreel! Dlal jsem cca 8 let v Hudi a musm ct, e tch 60% vbec nen nerelnch. Take si svoj legran obhajobu eskho knedlkovho kapitalismu str taky do prdele!
Pedroodpovdt 
     Re: parchanti23:36:45 28.04.2011
edestka je docela normln. Ale mysli taky na to, e se z neho mus zaplatit njem prostor, elektina, lidi, kte to prodvaj, software, kterej to zatuje, dal rozvoj prodejny, sleva na vechny mon kartiky a podobn. Pak to zacluje kartou, banka si slupne z platby dal 3 procenta a istej zisk na prodanm GriGri bude deset kaek. V outdooru se tko bohatne, ale kdy se sna, uiv se...a vbec, jak mare maj teba konzultanti? Dlat obchod neni zlodjina. Je top stejn tk prce jako kad jin.
O.odpovdt 
      Re: parchanti09:27:12 29.04.2011
Obchodnci s jinm zbom (nap. elektronikou, potravinama, ...) by si nco takovho nemohli dovolit. Co mm zkuenost, tak se to pohybuje nkde mezi 10 - 20 %. Outdoor je opravdu specialitka a zdvodovat to njmem, SW a kartama je hovadina, ostatn maj podobn vdaje a uiv se. T vm od kamardky, kter pracovala v Hudy, e 60 % nen nic vjimenho. Co si pak o tom mm myslet ?
Martinodpovdt 
       Re: parchanti16:16:44 29.04.2011
ne nevm, kdy teba zemdlci prodvaj etzcm mlko za 6 K a pak to koup za 20, to nen zrovna 10 proc. mare
tomodpovdt 
        Re: parchanti21:25:00 29.04.2011
a v americe zase lyncujou cernochy...
odpovdt 
         Re: parchanti11:09:06 30.04.2011
To bylo naposledy nekdy v 19: stoleti. Dneska je to spis naopak...
odpovdt 
        Re: parchanti07:09:28 30.04.2011
Ale to tu trochu plete. Zemdlci dodvaj surov mlko. Ti, co ho vykupuj, nejsou pekupnci, ale zpracovatel. Mlko se mus zpracovat, oetit a zabalit. Proto se cena dostane na tch 10 K.
Martinodpovdt 
      Re: parchanti01:01:04 01.05.2011
Konzultanti prodvaj to, co maj v hlav, ale ne zbo v reglech, kter vyrob nkdo jin. Npad tedy dobr, ale logika mimo msu.
Konzultantodpovdt 
  Re: parchanti16:24:08 28.04.2011
no taky mi dost vad, e esk lano v Arcu stoj polovinu co tady.. no bohuel u je tam levnj i mslo. Pokud tedy mm monost ho pes znmho koupit za tady za cenu co tam, ekn te mi kdo by jste to nebral. Ale tohle trochu koresponduje s eskou nurou.
Pesto bych to uzavel .. KRST SE PROST NEM a tohle nabdka byla a moc velkorys
vilikodpovdt 
   Re: parchanti20:57:41 28.04.2011
nj v zahranici je levneji nez u nas a nejmensi mzda tak 2-3x vetsi jak u nas... Opravdu pekna ukazka kapitalismu :D made in CR
odpovdt 
    Re: parchanti11:13:05 30.04.2011
...ale hlavne ze se uz nestoji fronty na banany, ze!
odpovdt 
 Re: parchanti10:43:35 28.04.2011
Pesn tak! J bych se nikoho neptal a rovnou sem lupnul video a pro jistotu i fotky ksicht z toho videa njak zvten, jestli to jde. Jasn e je fr dt druhou anci nkomu, kdo nco omylem po*ere, ale tihle hajzlov zmrn kradli ve tvym obchod! A si na n daj ostatn majzla, kdy to udlali jednou, pochybuju, e pt je svdom a vzpomnka na tvoje mil jednn pemluv, aby to nedlali... Kad svho tst strjce a pro tohle omluva prost nen. Hore zdar.
Polodpovdt 
  Re: parchanti11:19:48 28.04.2011
Zveejnit a usekat ruce...
M vykradli auto s vekerou vbavou cca dva roky zpt, v dob kdy jsem na to jako student pracen etil kdovjak dlouho. dn slitovn!
mira.kodpovdt 
 Re: parchanti12:11:26 28.04.2011
Taky si myslm, e je Jindichova nabdka a pli velkorys, ale co naplat, jednou byla zveejnna a nezbv, ne ji dodret.
 Kovkodpovdt 

 Bych se stm nesral12:48:29 28.04.2011
Zveejnit!!!!
M.odpovdt 

 Dirty world13:30:31 28.04.2011
No jednou sme bavili,e lezci peci nejsou kurvy...no,lezci ne,ale lidi jo..ale co na druhou stranu ekat ve stt,kde prezident veejn prohls o krdei,e je to normln a bn vc..chce se mi tu z toho zvracet..
ertodpovdt 
 Re: Dirty world22:10:07 29.04.2011
lezci nejsou svin ale tch je mlo.myslm tm star klasiky-takov ty fousat ddky,ty prav horolezce.
dneska potkvam pod skalama kdejakho kapara s kostkovanejma teplkama jak hon outdoor a je mn z toho na blit
fousodpovdt 
  Re: Dirty world07:15:28 30.04.2011
Fousat ddkov jsou prav horolezci ? Zdvodni.
Protoe lezou dl ? Protoe lezen brali jako tk z reality, jako protest proti dob ? Protoe mlad lezou jen pro zbavu ?
Fakt by m zajmalo, m se li pravost fousatho lezce od kostkovanho lezce ;)
odpovdt 
  Re: Dirty world11:10:53 30.04.2011
Myslim ze fous m jen mindrk z toho, e ti kostkovat lezou vci o kterch se mu ani nesn..
odpovdt 
  Re: Dirty world11:18:37 30.04.2011
Myslm e toto je ndhern ukzka vzpomnkovho optimismu. Co dodat, fousi nai si budk!
Pedroodpovdt 
   Re: Dirty world15:08:57 30.04.2011
mozna chtel basnik rici ze ty fousaty nekradou.
odpovdt 
    Re: Dirty world21:20:35 30.04.2011
sta klasici co lezou vci o kterejch se vm tudentkm v kostkovanejch gatch ani nezdlo.
jsou to lidi co maji nejakej vztah k prod a ne jako mlad tlupa uvanejch pitomc co se posype maglajzem a de rybait do skal a pak si ty svoje ,,vkony,, zapisuje do jejich trapnejch denk.
fousodpovdt 
     Re: Dirty world21:23:10 30.04.2011
a stejn-bte nkam kostkogatci vs mm tak leda u prdele
fousodpovdt 
      Re: Dirty world22:44:29 30.04.2011
Vousi, z Tebe z tk zamindrkovanost! B to radi rozdejchat do njak nlevny...
odpovdt 
      Re: Dirty world22:45:44 30.04.2011
U prdele je nem, to by sis tu nevylval lu...
Pedroodpovdt 
  Re: Dirty world19:24:11 03.05.2011
:)
mr. dirty odpovdt 

 Dirty world13:31:01 28.04.2011
No jednou sme bavili,e lezci peci nejsou kurvy...no,lezci ne,ale lidi jo..ale co na druhou stranu ekat ve stt,kde prezident veejn prohls o krdei,e je to normln a bn vc..chce se mi tu z toho zvracet..
ertodpovdt 

 Humanismus = cesta do pekel13:49:23 28.04.2011
Kradli? Tak se s nima ne...! dn ohledy, oznmit na policii a zveejnit video, aby ostatn vdli na koho si dt pozor. Cokoliv jinho je sr.. si do vlastnho hnzda. Pro njak ohledy a monosti "vrcen s omluvou"???  To sam plat pro naeho slavnho prezidenta, stydim se za nj. Chce se mi blejt velebnosti.
Lynchodpovdt 
 Re: Humanismus = cesta do pekel14:17:12 28.04.2011
Me se zas chce blejt z tvejch kecu...
R.odpovdt 
 Re: Humanismus = cesta do pekel16:19:59 28.04.2011
Jsi fakt drsnak!
.odpovdt 
 Re: Humanismus = cesta do pekel17:28:58 28.04.2011
kdyz uz citujes, tak presne, puvodni verze je >to je hnus, velebnosti<.
odpovdt 

 Mimo misu14:03:22 28.04.2011
Sorry, ale nechapu, proc sem furt pletete Klause - to byl medialni (ne)for od CT, na kterej se mnoho lidi uplne zbytecne upnulo. Jestli sem chcete tahat prirovnani s politkou, najdete si jiste mnoho zavaznejsich prohresku.
O.odpovdt 
 Re: Mimo misu20:08:19 01.05.2011
ale Klaus nekrad jen propisky
blackodpovdt 

 Nezverejnovat14:26:10 28.04.2011
bacha na to zda to chces zverejnit paaac zakon to zakazuje a to za dost jasnych podminek + velice tucna pokuta,rozhodne pocitej ze zlodej se muze citit dotceny,pac kdo krade je i takova kurva aby chtel odskodneni za mazani jeho jm. :)

byl jsem upozornen na obdobne jednani ze se ho nesmim dopusit necht me ta osoba muze zalovat..
treba na net foto s cinem,nebo vylepit v jeho okoli plakaty ze krade..

vitej v CR :D

Klausovo pero nebylo darovaci o cemz vypovedela mluvci Chile ze se jednalo o remeslny "sperk" nedarovaci a ne o "klasickou" podepisovaci tuzku co se nechava po podpisech statnikum. I kdyz i ta nekdy dosahuje velkych sum.

Opet jen VITEJ V CR :D

politika je svinstvo a uz dlouho se divim ze je netopime ve vltave.....
odpovdt 
 Re: Nezverejnovat14:35:59 28.04.2011
Bude h, stt u nic nem a te jsme na ad my!
odpovdt 
  Re: Nezverejnovat14:39:01 28.04.2011
ale nm nevad spt ve skalch a vait na ohni =D take mme nskok =D
OndraH.odpovdt 
   Re: Nezverejnovat22:27:11 29.04.2011
jestli se to stane kazdej budem radi za tu zkusenost... jen bude asi nepeknej pohled na ty dalsi,ale ja "sul" menit za zlaty hodinky k h**** nebudu :D
odpovdt 
 Re: Nezverejnovat14:38:47 28.04.2011
Nen problm video se zlodjema anonymn zveejnit kdekoli a pak pevzt sem, na Lezce a nazvat to teba:!Jak plyne as v Refu...". a nevidim problem.
odpovdt 
  Re: Nezverejnovat15:20:28 28.04.2011
haha....echXechojXzlodjXzlodji....kdy krade vclav pro ne vobyejnej oban,nebo stan???Divme se nmi proslul aktivit???krade se se vude,to nepoprm ale u ns je to jako vait v itoce makarni.....kanlem nebo tunelem
ten vlodpovdt 

 Dobr reklama15:34:19 28.04.2011
Nebo taky slun reklama toho krmku, teba lep ne banner na tejden za ty sam prachy jako grigri ...ha ha
Rodpovdt 
 Re: Dobr reklama16:21:38 28.04.2011
...myslim ze to byl hlavni ucel tohoto clanku :-D
odpovdt 
 Re: Dobr reklama17:13:08 28.04.2011
Vzhledem k tm fotkm ukazujcm krmek v cel krse je to dost mon:-)))
Willhemodpovdt 
  Re: Dobr reklama18:43:59 28.04.2011
Vzhledem k posledn zkuenosti dvm Refugiu palec dol, jdlo nic moc, dlouho se ek, ceny jak v Hudi.
Ivanodpovdt 
  Re: Dobr reklama18:52:24 28.04.2011
Nevm jestli si to dobe pamatuji, ale v knce rock stars se Ron Kauk(nebo nkdo jin) cestou do Josemit:) "zastavil" taky v njakm krmku a nco si odnesl. Rovn zlikvidovali pneumatiky njakmu rangerovi. Treba se jedn o budoucho nadjnho lezce, kter ije pod skalami, pojd pagety s keupem a na vercajk prost nem. Ted u vn, kdy to chce eit - pro ned zbry z kamery policii? Rovn zveejnn zbr z kamery se ti nemus vyplatit. Tak pestan dlat reklamu a konej tak jak se m. A propo doufm, e u jste zlepili kuchyni. Protoe kdybych natoil na kameru co jsme tam dostali(byl jsem tam cca ped rokem), tak by jsi byl v podobn situaci jako ten, kter ti odnesl gri gri.
elementodpovdt 
   Re: Dobr reklama21:41:46 28.04.2011
Souhlas, jdlo k zblit, ceny nehorzn... REFUGIO NEVER MORE!
Kamilodpovdt 
    Re: Dobr23:24:07 28.04.2011
Podle m va vborn a ceny jsou jako kdekoliv jinde. Prosted je pjemn a nekou mi tam nikdo pod nos.
Steveodpovdt 
     Re: Dobr08:12:27 29.04.2011
Osobn jsem z Refa naden. Skvl msto, hezk bark a hlavn pjemn majitel a vtinou i obsluha. Nechodim tam rt, ale vdy kdy si nco dm, je to chutn a m to i stravovac kulturu.
Ale to je na vkusu kadho. Nkdo m rd pln tal omky a knedlk.
Vce takovch obchodnk a provozovatel nejen restaurac!
Fberaodpovdt 
   Re: Dobr reklama22:07:08 28.04.2011
Cus Elemente, jo, vaej tam na bakoru... zastav se pi cest ze Snnku do Dna ve Zlat Lp. A je to hotlek 4 hvzdy, ceny za velmi kvalitn jdlo ekl bych relevantn. Z Jury jsme se tam s Mauglim stavili a fakt pecka. Obsluha pjemn a jdlo rychle na tali. Vpe oproti tomu taky nic moc.
Mikiodpovdt 
    Re: Dobr reklama22:56:27 28.04.2011
Jj, souhlas, Vyprez taky nicmoc.. Staci vedet kdo ji vlastni...
odpovdt 
     Re: Dobr reklama22:50:30 29.04.2011
Hele Vpe zase nen patn, ale v porovnn se Zlatou Lpou je hor. Rozhodn ale lep ne Refugio.
M.odpovdt 
    Re: Dobr reklama10:07:54 02.05.2011
No, tak podle m v okol skal v Tis a Ostrov na jdlo nic lepho nen. Jestli nkde blb vaej, tak rozhodn ne v Refugiu. Pokud se vm v Refu nelb, tak vs tam nikdo nenut chodit, i tak tam je lid o vkendu a dost. Lpa mon patn nen, ale je to 17 km a srovnvat tyhvzdu hotel s lezeckou kavrnou je trochu mimo msu.
Kubaodpovdt 
   Re: Dobr reklama22:42:01 28.04.2011
Nebo knka Westwand, tam si rovnou v obchod naplnili celej tahak:)
 martanodpovdt 

 lezec?16:07:44 28.04.2011
A byl to lezec? Teba to byla njak smaka na vlet a je j celkem jedno, co na lezci pjde za video, jestli vbec v o lezci.
vranikodpovdt 
 Bez viny? 21:17:35 28.04.2011
Kdo jsi bez viny, ho prvn kamenem. Nikdy jste nic neukradli? J kradl jablka po sadech v Arku, brambory na polch, ryby z potoka kde se dalo a jezdil jsem dlouh roky "naerno" alinama nebo jsem obas "omylem" pejel vlakovou zastvku. Nkdy jsem na lezeckch vletech dlabal opravdu jen pagety s keupem, ostruiny posbran v pkopech a nebo ryby, kter jsme nachytali. Jezdili jsme stopem nebo nejlevnjm autobusem. Nejsem na to dneska njak extra pynej, ale je to tak. Byly to docela krsn roky. BTW nkde jsem etl, e Hudy (nebo kej jinej bory?) zanal lzt na lan, kter se zratilo na Labi z njakho fu. Jet e tam tenkrt nebyly kamery..
motkodpovdt 
  Re: Bez viny? 21:35:59 28.04.2011
Prvni rozumnej prispevek-smekam!
odpovdt 
  Re: Bez viny? 21:48:11 28.04.2011
dalsi janosik... tos myslel fakt uplne vazne? jestli jo... pak se neni co divit ze to v cesku vypada tak jak to vypada.
odpovdt 
  Re: Bez viny? 21:49:32 28.04.2011
srovnavat jabka natrhany z ciziho stromu s ukradenym lezeckym vercajkem v krame.. trochu mimo, nezda se ti?
odpovdt 
   Re: Bez viny? 22:48:47 28.04.2011
A u je to tady. Nepodepsan a schovan za dav budou urovat co se jet krst me (jablka v sad a ryby v potoce) a co u je mimo (mdn lezeck cajk). Krde je krde. km, e jsem kradl brambory, pytlail a jezdil na erno... Jsem lep ne zlodj z toho obchodu? O kolik jsem podle Vs lep? Jo, taky ctm urit rozdl ale z ve uvedench dvod alespo nehodlm nikoho anonymn soudit. Pipad mi rozumnj teba vnovat pebyten jisttko a sedk po sge (co u neleze) njakmu zatenkovi a pidat mu k tomu i njak bezplatn kolen nebo poslat prachy na charitu. Dal dobrej poin je zaplatit ze svho nov nerezov jitn pro vechny. A pokud ho ve svm volnm ase (po dohod s mstn vrcholovou komis) i bezplatn osadte... Sice vechno celkem nic moc vznamnho ale furt lep ne na netu anonymn skuhrat "kam ten svt spje". Nebojte, u Vm ten lyn nebudu dl kazit.
motkodpovdt 
    Re: Bez viny? 23:01:10 28.04.2011
Priteli, podepises-li se jako motak a tvuj emajl je stejne anonymni datl, myslim ze tvuj podpis ma stejnou vahu jako absence meho. Touzis-li skutecne pokracovat v tehle diskusi s pouzitim jmen a plnych referenci, rekni a na emajl se ti ozvu.
Proc se tady exponuju: Tvuj citat o opravnenosti hazeni kamenem mi tu proklate nesedi. Shledavam ZASADNI rozdil mezi tim kdyz nekdo utrhne hrusku na cizim strome nebo upytlaci pstruha v potoce (dobre, v podminkach stredni evropy lze skutecne hladovet a byt tim dohnan ke kradezi jen v hodne extremnim pripade...) a tim kdyz nekdo v ksefte s vice mene luxusnim zbozim (jo, lezecke cajky jsou luxus..) ukradne neco z regalu.
Tvoje povidani o venovani ojeteho matrose, pripadne dobrocinnosti a obecne prospesnych pracech pro blaho vsech na skalach..maji svoje misto ale ne tady. Obavam se ze skutecne michas prislovecne hrusky s jabkama.
odpovdt 
    Re: Bez viny? 08:23:02 29.04.2011
To si snad dl srandu.Take zvrem!podle tebe".Zlodj je vlastn chudek co okradl velkho kapitalistu a dobe mu tak( vdy to dl kadej) .Motku Ty jsi asi zamstnanec co ??? Kdybys byl soukromnk a ml si vechno zbo kupovat(za svoje) a pak se modlit, abys to prodal a ml na njem, dan atd..Tak bys tady asi tahle blb nekecal a rovnoul Ty parchanty ukioval.
Mrtyodpovdt 
     Re: Bez viny? 10:39:49 29.04.2011
Krst se nem. Nic jinho jsem netvrdil. Zlodji nejsou chudci a pokud si to ani je nijak neobhajuju. Majitele nebo vedoucho prodejny lidsky chpu ale e to prost blb. Vad mi tady jin vc. Nen vm divn, e se vdycky najde dost spravedlivejch, kte maj hned jasno. Vm, e vichni kte se tu rozhoujete, mte doma nebo ve svch firmch v PC jen legln SW a na skce originln CD a DVD. Prost by ml kadej msto blbho krafn o tvrcen zlodj zat sm u sebe.
Motkodpovdt 
      Re: Bez viny? 07:33:49 01.05.2011
A ti prkrt vykradou auto. et na kolo a to ti taky nkdo ukradne.Tak t napadaj een ,e tato diskuze je prochzka rjem.A majitel to e blb hmmmm.Policie mu v tomto nepome TAK TO M PODLE TEBE SEDD S RUKAMA V KLN ???? Jeho okradli tak m svoje een a s tm souhlasm:J bych to dal na net u dvno.Jo a prosm T, e nikdo nen bez viny to m pravdu, ale to neznamen , e se bude krst a zlodji se budou obhajovat to je fak k zbl...
Mrtyodpovdt 
      Re: Bez viny? 08:20:53 01.05.2011
Myslm, e sis to vyloil po svm a Motk ml na mysli trochu jinou stranu mince. Pestoe sady a pstruzi nejsou upln nej pklad, tak teba ten nelegln soft i dal vci, u lovka vedou k zamylen nad sebou samm. Pspvek byl minimln zajmav naukl vrut.
Kadopdn drm palce a se to povede njak rozumn vyeit. Nkdy je lep pistupovat k tomu tak, e se to stalo a tm to taky skonilo. lovk eenm banality me ztratit vc ne onu vc. Procento takovchto lezo-zlodjk je doufm mal. Co bych asi dlal j kdybych ml ivot jak ml ten dotyn...
P.s. j v Tis o vkendu byl a kolem Refa lid jak mraky. Nedivil bych se kdyby to udlal njak hejsek, co m zkreslen pedstavy o krdei, jako mnoho z ns...
pgodpovdt 
  Re: Bez viny? 22:48:50 28.04.2011
To byli ve tiatyictm roce tyi vtenci na Kov ve Svatm Janu. "Pjili" si lano od zvonu v Beroun, a protoe nestihli vylzt ty ti dlky vas, nezvonilo se ten den klekn. Ale nakonec lano vrtili! Dva z nich se poslze stali slavnmi horolezci: A. ernk, M. Lev, J. Schmidt a M. Schller
Kuba Turekodpovdt 

 Otesn21:03:27 28.04.2011
Njak to nechpu. Nkte se sna pseudopozitivn reagovat, jini pseudovtipn reaguj akoliv je to katastrofa. Nkdo nco lohnul je to skuten odporn fakt a to by  lovk teba nemohl uveejnit? Ostuda! Jednotlivci, jist jich nen mnoho, kte takovto vci dlaji, by  mli bt ukiovni a vyloueni  ze spolenosti. Mon jsou neinformovan, mon jsou kleptomani, nebo maj jin nutkn toto uskutenit, ale  to se prost ve slun spolenosti nedl. Tisckrt za ivot jsem byl konfrontovn s chut nco mt mal vci i vci celkem velk s tm se prost ned nic dlat - ale nijak jsem si nic nepivlastnil. Hotovo je to prost odporny fakt a tak to m  lovk i mt monost  zveejnit
Michael Beranekodpovdt 
 Re: Otesn21:21:39 28.04.2011
Souhlas. Klaus a podobn ppady s tm opravdu nemaj co dlat. A jinak k tm steskm na mare. Ani nejsem obchodnk a ani nejsem bohat. Ale vm,e jsme mal rybnk a od toho se to vechno odvj. V Itlii,Francii,Nmecku,Polsku a samozejmn v Americe ije lid trochu vce a tak ty mare jsou o nem jinm.
Ale tohle v Refku je o normln zlodjn..Proto udat a trestat.dn shovvavost s tm mejdem.
Petr odpovdt 
  Re: Otesn21:59:56 28.04.2011
1.)Reklama!!!
2.)Na policajtech stejn stm nic nenadlaj, a dobe to vd, je to do 5-tis.
Jak psal nkdo ve- slun si to vynahradili reklamou na Lezci / fotky,web odkaz, jet to rychle piletili/.
3.)Krst se krade vude, teba u ns holky v Albertu bez ostrahy se perou staten dnes a denn se zlodjkama i s podnma rkaema.Teba dnes ulovily 100m od krmu vozk narvanej tak za 10tis. a maj z toho hovno a taky za hovno. Jenom se tm podniky prost nechlub, e se jim tam krade, taky to m negativn dopad na klientelu.
Pedroodpovdt 
   Re: Krde22:40:43 28.04.2011
Po peten tto diskuze, se opravdu nesthm divit, to co se stalo je u fakt humus, jsem pro to ty idioty zveejnit, protoe pesn jak tady ji nkdo psal policie s nimi stejn nic nezme, a takovhle jednn nen pln v podku, kdyby jsme si navzjem vichni takhle kradli, asi by to nikam nevedlo. Myslm si e rozebrn kvality jdla v restauraci, nebo krde pera nam presidentem, sem taky pln nepat. Co se jdla tk si myslm e, kad m jin chut a to co nkomu nechutn, druhmu me pln vyhovovat. Ale co m zar je nestydatost nkterch z naich ad, kter zde zmiuj "vysok mare" v nkterch naich obchodech, mare si obchodnk nestanov sm, ale jsou mu zsti stanoveny, ale hlavn myslm si e nebt obchod, tak asi budeme lzt v dchodkch a sedky si t doma, jako za totality ,kdy tu nic nebylo. A pro ty co jsou tak "chyt" a soud tady obchodnky, vzkazuji, a si zkus sami podnikat v odvtv obchodu a poznaj, e to nen zas tak jednoduch, jak si pedstavuj. A tvrzen e snahou zviditelnit se tady prostednictvm videa se zznamem krdee, k tomu se snad ani nebudu vyjadovat, to asi nkdo myslel jako nepochopen vtip, ne?Jinak peji nm vem, a se takovto ppady stvaj co nejmn. Hezk veer vem Yeti
Yetiodpovdt 
    Re: Krde23:23:28 28.04.2011
J to ekal. J to kal.. Sta e se to stalo obchodnkovi a u se zved lzy kik..:-) Troku pehnm,ale mnoho koment je ta stejn klasika. Zaiovn se historkama znmch lezc,co kde a kdy jak ukradli jak nemli na matro a na jdlo a blabla. Troufm si tvrdit,e je to z 99 procent akort lezeck latina a reklama jak se udlat zajmavm a "nezvislm". Kecy. Zlodj je jenom zlodj..
Petr odpovdt 
   Re: Otesn22:51:34 28.04.2011
1. REKLAMA, nedovedu si pedstavit, e by kad outdorov obchodnk eil podobn problmy zde na tchto strnkch.
2. Jakou m majitel Refugia jistotu, e zmnn zlodj je lezec ? Jestlie nikoliv 100%, pak je otzkou, zda toto obvinn, zde na lezci smrem k pchozm nvtvnkm, nen slun eeno "netaktn"
Ivanodpovdt 
    Re: Otesn23:27:08 28.04.2011
Zatm to dnho outdorovho obchodnka nenapadlo. Asi jsou u zhnusen, tm, e jim tam lidi kradou, take je chpu a jsem zvdav, zda se to gri-gri navrt, nebo se uvid, kdo to byl.
Steveodpovdt 
    Re: Otesn23:32:35 28.04.2011
Lezci se poznaj obvykle podle slangu, sandl naboso a nkolika jinch poznvacch znamen. Podle strunosti a pojet lnku vm v tomto ppad vce majitelm obchodu ne obanskm sdruenm a jinm zstupcm karmy a podobnch zleitost...;)
Gampodpovdt 
   Reklama sotva23:51:13 28.04.2011
Foto, jsem tam dal j z vlastn iniciativy, mm rd lnky s fotkou. Od Refugia jsem dostal pouze mal odstavec s dost o zveejnn, na co jsem s chut pistoupil, protoe prost kraden se mi hnus, vm ne?
 jirkasodpovdt 
    Re: Reklama sotva05:16:41 29.04.2011
Znm Jidicha a Pavlnu dost dlouho na to, e by se nesnili, takov reklam!!Mm dojem, e lezeckou chsku poznaj velice dobe, u dlouho lezou, take by nedali tuto zprvu, kdyby nemli jistotu, e orkai byli bohuel z ad lezc.Sp je natvalo, e i tto dob m jet nkdo zapoteb prost krst z lezc je to prost smutn!
Jenk Pletichaodpovdt 

 Nic nemte.08:05:38 29.04.2011
Pokud nemte po celm krm stopy rukou od maglajzu nebo na videu borce co si neodpust pi krdei pr shyb na futrech, jak si mete bt jisti e jsou to lezci ? :D Navc si myslm, e je to jen bububu a nic nemte.
Loupenkodpovdt 

 Nic nemte.08:08:09 29.04.2011
Pokud nemte po celm krm stopy rukou od maglajzu nebo na videu borce co si neodpust pi krdei pr shyb na futrech, jak si mete bt jisti e jsou to lezci ? :D Navc si myslm, e je to jen bububu a nic nemte.
Loupenkodpovdt 
 Re: Nic nemte.08:50:28 29.04.2011
Lezeck komunita je sice mnohem a mnohem vt ne nap. ped ticeti lety, ale pod spousta lezc zn spoustu lezc a to by mohl bt tenhle ppad.
K.odpovdt 
  zlodeji stale chodeji !!!10:21:37 29.04.2011
jsem pro zverejneni videa . do 5 tisic je to jen prestupek , ktery se nikde zlodejickovi v rejstriku neobjevi . misto kecu o reklamach , zradlu , prezidentech a dalsich blbostech , by se mel tento cin verejne odsoudit a potrestat tak lapku aspon krutou ostudou. z drobnch kradezti se stava bezna norma . to vsak nelze tolerovat.
klikodpovdt 
   Re: zlodeji stale chodeji !!!17:09:22 29.04.2011
Hele nejsem si upln jist, ale on to video asi zveejnit neme. Kdy instaluje kameru na takov msto, tak to podleh njak legislativ, a asi nco podepisuje. J jen aby majitel refugia nemuseli platit vce ne stoj gri gri adu na ochranu osobnch daj, protoe pokud to zveejn tak tm, e to tady veejn oznmili, bude ihned jasn kdo to zveejnil. V hospod, kdx si naistaluje kameru, tak ji taky neme dt online a zznamy jsou v reimu ochrany. Ale teba se mlm. Tme se nezastvm zlodjm, nejradi bych je taky vidl, ale pouze upozornuji na mon skal zveejnn daj z prmyslov kamery. Banky taky nezveejnuj zznamy o zlodjch a v mi, e kdyby to lo, tak u to dlaj. Take jedin co mu zbv je to pedat policii a pomoci jim s identifikac, samozejm pouze tehdy pokud svoj kameru dn nahlsil a splnuje vechny poadavky dan zkonem. V opanm ppad, by se asi jednalo o dkaz, kter nelze pout. A i kdy to bude pouze pestupek, tak me dostat pokutu, nebo prospn prce v mst bydlit pokud nem prachy. No a pokud nezaplat nebo neodpracuje, tak me dostat podmnku. Co za gri gri je u dobr. Ale prvnk by to jist vysvtlil lpe. A myslm, e komente co se tk kvality jdla, pokud to nebudou brt osobn, jim mou pomoci se zlepit v postaven proti konkurenci, kter je v okol Dna zajist velik. Jinak lep informace asi najde na www.uooz.cz.
Elementodpovdt 
    Re: zlodeji stale chodeji !!!17:10:27 29.04.2011
sorry www.uoou.cz
elementodpovdt 
     Re: zlodeji stale chodeji !!!23:01:50 29.04.2011
Jestli by Refugio mlo platit njakou pokutu za zveejnn, tak j na n rd nco pidm;)
 martanodpovdt 
      Re: zlodeji stale chodeji !!!23:43:55 29.04.2011
To by YouTube asi vbec nefachal, kdy je to tak psn hldno...;)
odpovdt 
      Re: zlodeji stale chodeji !!!12:50:53 01.05.2011
Na ppadnou pokutu pispju s radost tak! Myslm, e zveejnn zznamu je super npad,nakonec jak jinak to eit,e?!(vlastn jet funguje podnej lepk!) Jindichovi drm palce!
Tom Beneodpovdt 
    Re: zlodeji stale chodeji !!!13:11:53 10.05.2011
http://zpravy.ihned.cz/ cesko/c1-51812460-urady-maji-brat-nahravky -jako-dukazy-prestupku

Jen k tematu
Radek J.odpovdt 

 No a co teda s tim16:51:50 29.04.2011
Do 5000Kc je to prestupek ve kterem se mozna policie vubec nebude angazovat..a kdyz jo, tak dotycnej odejde s usmevem na rtech a bez zaznamu v rejstriku.
V tehle povedene zemi nelze zverejnit video zlodeje aniz by se clovek vystavil nebezpeci zaloby. No dobry.
Majitel obchodu asi udelal nejrozumnejsi moznou vec - pokousi se apelovat na jakesi zbytky moralky.
Dotycnej zlodej se muze chytit za nos a ukradenej matros s omluvou vratit.. a ostatnim nezbyde nez doufat ze mu casem dojde ze by se asi krast nemelo, a to ani tam kde nejsou kamery.
Pokud se balicek s vracenym cajkem neobjevi, primlouval bych se za zverejneni.. i s rizikem nasledneho orientaku s zalobou za nezakonne zverejneni osobnich udaju (pravnici, opravte mi terminologii, jestli to mam zasadne spatne).
Pak by se totiz mohlo ukazat jaka je nalada mezi lidem v podzamci - jestli bude zlodej ostrakizovan (nejen mezi svymi kamarady.. u tech totiz nelze vyloucit ze maji moralni uroven podobnou, tj nebylo to na reteze nebo pribity, takze je v poradku to ukrast) .. nebo zda bude okradeny majitel kramu predmetem vysmechu jako naivni prostacek ktery jeste veri v pravo a spravedlnost.
Kazdou chvili cteme o vykradenym aute, vykradenejch batozich pod stenou..a komentare jsou plne rozhorceni.
V tomhle clanku popsana zlodejna se v principu vubec nelisi od vykradeni auta.
Navrhoval bych aby majitel obchodu informoval (na Lezci) jak se zalezitost vyviji - a dojde-li k zalobe za zverejneni osobnich udaju, mohli by vsichni co tu broji proti zlodejum prijit delat publikum do soudni sine a v pripade verdiktu proti majiteli obchodu se slozit na (pripadnou) pokutu.
neni to jedno?odpovdt 

 myslenka18:16:03 29.04.2011
Jsme opravdu nrodem zbablch zlodj, jak se domnval tatek Masaryk, kdy ns nabdal nebt se a nekrst?
odpovdt 
 Re: myslenka20:20:22 29.04.2011
zverejnit na para dni , aby ho nekdo poznal a identifikoval . pak stahnout . jo s tema soudama to neni zas tak horke . zaplatit pravnika si zlodej asi tezko dovoli. nebylo by to jednoduche a jednoznacne pro zlodejicka .
odpovdt 
  Re: myslenka21:46:47 02.05.2011
komicky se mylite.

video zverejnit muze, ale musi se zdrzet kometare ze slo o zlodeje. to muze az po jejich pravomocnem odsouzeni, jinak riskuje.

Indyodpovdt 
   Re: myslenka21:49:31 02.05.2011
a bez tech zvastu o tom jak se kdo komicky myli by to neslo?
odpovdt 
    Re: myslenka10:04:58 03.05.2011
Vy mamlasov to se vm to dneska moralizuje kdy mte nesrovnateln monosti ne sme mli za komunist.ale co my s vcvikem co si neukradne to nem,jak se ik vojk se star vojk m.Chtl bych vs vidt mirkov dunov jak byste s timhle pstupem peili na vojn, no museli byste se pizpsobit a hotovo,tak to toti je.aA mimochodem kradlo se vdycky a nejenom tady ale po celym svt akort to m vude trochu jinou podobu.Samozdejm e milion ze vcarska neude vykrdat auta a zase vykrada aut asi nebude kupovat eskou spolenost aby zlikvidoval konkurenci,kadej si jede ve svym ale vsledek je stejnej
ondraodpovdt 
     Re: myslenka10:59:23 03.05.2011
No tak tebe musel njakej suprk dn vzt po palici. Mon e tu hvzdu s opasku m na ele vytetovanou pod.
odpovdt 
     Re: myslenka16:25:03 03.05.2011
Jezismarja, to je krasa..do kamene tesat. A jeste jsi mohl pridat ze udavat se nema, ale hlasit se to musi. A kdyz sem tam nekoho vesej nebo upalujou, no dobre mu tak, mel drzet hubu a krok a tak nam aspon ted obstara zabavu na nudny odpoledne.
Clovece, vzdyt ty jsi primo archetyp, tebe by meli vyznamenat nejakou statni cenou nebo dat do muzea..
odpovdt 
      Re: myslenka18:09:48 03.05.2011
aspon by byl klid vod vaich nesmyslnejch koment,je vidt e prochzt ivotem jako v bavlnce vechno mte snahu hodnotit aodsuzovat a samozdejm si myslte e vm by se tostt nemohlo vy jste spravedlnost sama ale tomu nevim zle toti na podmnkch.Kdy se lovku nic nedje a ije si jako prase v it je snadn bejt mirek dun,neni problm vechno je v pohod ale bda jak zane vo nco jt tobyste se zaali projevovat upln jinak tomu vte
ondraodpovdt 
       Re: myslenka20:53:17 03.05.2011
No tak nas teda pouc, kdyz jsi to tak pekne zrelativizoval. Jake prikori je nutno utrpet aby podle tve stupnice relativni moralky mel dotycny jedinec nezadatelne pravo ukrast v obchode zbozi s visackou rekneme... 1000 kc?
odpovdt 
        Re: myslenka12:22:57 05.05.2011
Jedinec se musi predtim v tomtez kseftu nechat okrast o ... rekneme ... 1000 Kc.
honzaodpovdt 
       Re: Myslenka20:58:16 03.05.2011
Ondro myl se. Prost se nekrade a hotovo, a u je to svetr z reglu nebo krabice mlka v samoobsluze. A tak nem pravdu, e se krade vude na svt. V nkterch evropskch sttech stle i v dnen dob nezamykaji sv domy a teba v nkterch horskch chatch ve vcarsku nebo Rakousku je nepiroubovan ani etzem nepipevnn kasika do kter pi neptomnosti chatae prost ti co pespali hod penzky za pespn. A jet mn m pravdu, e situace ped sametovou revoluc byla takov, e se krst muselo, jak vzplv z Tveho textu. Kupodivu byla velik spousta lid, kter prost z principu nekradla a takov jako Ty se jim prost tenkrt smli jac jsou hlupci. Krst se prost nem a to za kadch okolnost, v jakkoliv dob, kdekoliv.

Michael Beranekodpovdt 
       Re: myslenka11:19:36 05.05.2011
Ondro, je mi z tebe smutno. Obhajovat zlodje je u fakt sla!
Za stedovku i muslimskch zemch se zlodjm sekaly/sekaj ruce, u ns se bohuel na zlodje nesm ani kiv podvat. Msto toho si zlodje pmo pstujeme!
Kdyby se hlasovalo, jsem pro nvrat tradice sekn ruk, pak by si to kad takov vychcnek i jejich obhjci 2x rozmysleli.
PS: na vojn jsem byl a vbec nerozumm tomu, o em to blbol.
Martinodpovdt 

 Hned10:56:08 03.05.2011
Jindro, normln to sem loupni a se na toho mejda vichni koukneme. Klidn na tu cenu zbo co ukradl pispju ale fakt by poteboval podn pes hubu jako odstraujc pklad.
FERYodpovdt 
 Re: Hned18:43:54 05.05.2011
Pesn tak,krst je prost patn a ani omluva,ani vysvtlen pro to neexistuje.Zveejni to rovnou a je po ptkch.
 Ollyodpovdt 
  ..se nem.13:13:40 09.05.2011
Krst se nem, to je jednou dan. Snad ten chudk zlodj to nkdy pochop,a teba se i polep /a vrt nebo zaplat:)
Jinak Refuko - dobr jdlo,obsluha,vci. Jo, kdyby bylo vce takovch i jinde..
miresodpovdt 

 Jak to dopadlo?19:41:21 13.05.2011
Ahoj, jak to tedy ve dopadlo?
kudrnodpovdt 
 Re: Jak to dopadlo?16:24:13 17.05.2011
Taky by m to zajmalo
Zdenkodpovdt 

 tak nic10:43:07 17.05.2011
Tak co, bude video?
petrodpovdt 
 Re: tak nic23:16:37 17.05.2011
hovno,reklamu si udlali a to jim sta.
peju jim at se jejich hovno zmn v jeka a at tam maj mnohem vc zlodju ba cel bandy kter jim to tam rozeberou do mrt.
fuck off cel refuio a jestli vs okradli tak vm to peju!ted aspon vm kde se bojej zveejnit zznamy z kamery a pojedu na orku-tte se!
lump/zlodjodpovdt 

  17:25:25 24.05.2011
Jak to teda vlastn vechno dopadlo???

Kdy sem dte lnek a navnadte hafo lid, tak to alespo dothnte a eknte njak resume...
odpovdt 
 Re:08:33:14 26.05.2011
Jestli to nebyla jen reklama...
reklamaodpovdt 
  Re:10:05:43 26.05.2011
V tom ppad si tam u NIKDY NIC nekoupm!
J.odpovdt