LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Ho lano. ...ne cel!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Boulder Bar - Praha 7
Big Wall - Praha 9 - Vysoany
Rock 'n' Wall - Plze

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Dry Tool Cup Brno 2018 u pt tden

24.11.2018

Po pti letech letos probhne MMR v drytoolingu na obtnost. Nov epizoda, skoro by se dalo ct. Nov lokalita se staronovou lezeckou stnou. Na Hitlerov pili se konaly jedny z prvnch zvod v lezen v esk republice a byly organizovny HO Lokomotiva Brno.

Vposlednch dvou mscch dostala cel oblast pile znanch prav, na vlastnm pili vyrostly nov doplujc struktury a byl cel pejitn.

1

Stav ped zahjenm prac


2

Vhledov vize pile


3

Aktuln hotov struktury


Zvod m nov i star partnery. Nov je jednm zhlavnch partner PETZL, a na zvodech tak budete moct vyzkouet nejnovj ledolezeck a drytoolingov vybaven zjejich dlny. Zvod by se nepodailo zrealizovat i bez pomoci dalch, kte ns podpoili o pes velmi krtk as na ppravu, prezentaci a tak vbec. Take rozhodn dky mstu Brnu, HUDY, ROCK EMPIRE, LA SPORTIVA,  SUNINVENT, pivovar BERNARD a HUDY lezeck stna Brno. Svj nemal dl poskytnutm sti financ, materilovou podporou i lidskou silou tak maj esk horolezeck svaz a HO Lokomotiva Brno. Ten nejvt dk, ten ale pat pr podobn naladnm lencm, kte se nechali zblbnout i mimo sv dal bohat pracovn vyten makaj na pili jak bobi :-)

4

STomem mme na pili odpracovno nejvc a oteven, bez takovho parka bych to nedal


Nov bude lehce i systm zvodu, kdy kvalifikace bude urena i pro ty, kte si pijdou lezen scepny vyzkouet. Zpti spolench cest kvalifikace pro mue i eny bude dv sTR, dv na prvnm, ale slidskou tv, a jedna super poctiv rozazovaka. Ve finle u ve ve sportovn rovni MR.
Take poslejte pihlky a trnujte, peci jen zvod se bl

Registrace: http://drytoolcup.eu/startovni-listina-prihlaska/

5

Vtz poslednho Dry Tool Cupu na betonce u Olympie Janez Svolak, kdo vyhraje letos?


Propozice:

Kompletn informace, pihlaovn i fotogalerie zminulch ronk 2009 2013 na www.drytoolcup.eu

Organiztor a poadatel:

Organiztorem MMR Dry Tool Cup Brno 2018 je esk horolezeck svaz

Zvod podaj ve spoluprci HO Lokomotiva Brno a HUDY lezeck stna Brno

Partnei zvodu:

PETZL, HUDY, SUNINVENT, ROCK EMPIRE, DIRECT ALPINE, HUDY lezeck stna Brno

Mediln partnei zvodu:

www.lezec.cz, www.horosvaz.cz, www.james.sk

Termn zvodu:

Sobota 24.11.2018

Msto konn zvodu:

Brno, Hitlerv pil u brnnsk pehrady

adresa:
Brno, Pehradn ulice
mapa

mapa


Systm zvodu v obtnosti:

Kategorie mui a kategorie eny. Kvalifikace na pti cestch Flash, finle mui 8 zvodnk, eny 6 zvodnic stylem OS.

Pedbn asov harmonogram zvodu:

9:00 zahjen prezentace
10:00 pedlezen kvalifikanch cest
10:40 16:00 kvalifikace
17:00 17:15 prohldka finle eny
17:15 18:00 finle eny
18:00 18:15 prohldka finle mui
18:45 20:00 finle mui
20:00 vyhodnocen vsledk, pedn cen vtzm
20:30 ? - afterparty

Startovn

Pro leny HS, OeAV a partnerskch organizac UIAA a neorganizovan zvodnky registrovan do 20.11.2018 300,- K/ 13 EUR.
Startovn pi registraci po 20.11.2013 je 350,- K /15 EUR . Startovn se hrad hotov u prezentace zvodnk.
Startovn zahrnuje oberstven a zvodn triko LA SPORTIVA 90. vro

Ceny

Kad ze zvodnk obdr od organiztora malou pozornost.
Obtnost mui

1. pohr + vcn cena
2. pohr + vcn cena
3. pohr + vcn cena

Obtnost eny
1. pohr + vcn cena
2. pohr + vcn cena
3. pohr + vcn cena

Kontakt:

Horolezeck oddl Lokomotiva Brno
Mgr. Radek Lienerth zstupce hlavnho organiztora
Tel: +00420603810600
e-mail:zoban@seznam.cz

Zoban   [pravy] 06:23 15.11.2018Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 FB zavodu07:50:38 15.11.2018
na FB dry tool cup nahravame zmny prbn a mn se to hodn rychle
zobanodpovdt 

 pil15:09:54 15.11.2018
To opravdu myslte vn a dte do propozic msto konn Hitlerv pil? Protoe pochybuju, e to je oficiln nzev t struktury a e bych to nael na  map Brna.
odpovdt 
 Re: pil15:23:28 15.11.2018
a pro to nejv nezkus? mapy.cz normln najde, jedn se o normln ofi jmno technick pamtky.
odpovdt 
  Re: pil15:31:40 15.11.2018
Ml se chlape, to nen dn oficiln nzev, jen se tomu tak k. Stejn jako v Praze se k u Stalina, ale nikdo soudnej tenhle nzev nepouije ve spojen s njakou ofiko akc.
odpovdt 
   Re: pil16:22:52 15.11.2018
Reagoval jsem na borca ktery zcela evidentne ani nezkusil pouzit hledani v mape a misto toho hura na poradatele.
odpovdt 
    Re: pil17:30:31 15.11.2018
Koukm do tech druh map: google map, turistick atlas a mapa na cykloserveru a nzev je : Dlnin pil, prav beh. Take navrhuji a budete nhodou dlat njakou akci v Brn na Masarykov ulici dt do propozic - ulice Hermanna Gringa. Tak se peci jmenovala za Hitlera.
odpovdt 
     Re: pil17:49:22 15.11.2018
Vida, nasels, fajn;) jinak mapy.cz jsem vyse uvedl ne proto ze jsou jedine kde je pojmenovani viz propozice pouzito, ale proste proto ze jsou jednim z nejpouzivanejsich a nejlepsich mapovych podkladu u nas.
odpovdt 
     Re: pil14:11:35 24.11.2018
Zpitomn nkterch je opravdu na zamylen. Masarykova ulic je tu od dob Masaryka a pat j to. Hitlerv pil dal zbudovat onan Adolf, tak pro ne. Kad soudn lovk se nad onm zpitomnm nkterch(ne nepodobnm bvalch soudruh), stejn jako nad Hitlerovou megalomani jen usmje.
Honzaodpovdt 
      Re: pil16:47:34 24.11.2018
Tak dlnice Vde-Wroclaw byse zrovna hodila, rozume...
Willhemodpovdt 
       Re: pil22:50:29 25.11.2018
Dycinky Wien a Breslau, nicht wahr?
Kuba Turekodpovdt 
        Re: pil09:41:01 26.11.2018
Jo, m pravdu
Willhemodpovdt 
    Re: pil18:03:16 15.11.2018
To je pece jasn i bez vysvtlovn. Ten, co reagoval na tebe, to evidentn pochopil. A evidentn reagoval na tvoje tvrzen, e se jedn o oficiln nzev. Co jsi evidentn, nebo mon i evidentln nepochopil. A nebo pochopil, ale v tom ppad jsi odpovdl ponkud nepilhav. Trochu to zavn, e sis to "ofi jmno technick pamtky" vycucal z prstu a po zjitn, e to tak asi nebude, zaal opatrn couvat, ani bys prost piznal, e to tak pln bt nemus...pro nkoho piznat, e ses spletl, je asi hodn velk porka.
odpovdt 
     Re: pil19:50:26 15.11.2018
Slova jako spletl, priznat nebo porazka bych sem netahal. Asi proste kazdej jinak chapeme slovo OFI, tot vse.
odpovdt 
      Re: pil13:01:19 16.11.2018
To m nepekvapuje, e bys sem takov vrazy netahal, vdy to pesn zapad do toho, co jsem psal. A svj pokrauje v tom... Slovo oficiln nem zas tak moc vznam na to, abys pod tm mohl chpat nco jinho, ne j. A jestli si mysl, e kdy si pod slovem idle pedstav slona, take pro tebe je idle slon a basta, tak ne, takhle to nefunguje. idle je idle, oficln je oficiln. Klidn ze sebe dlaj blbce dl, jestli ti to vyhovuje, doporuil bych ti ale otoit kormidlem.
odpovdt 
       Re: pil22:23:10 16.11.2018
"...jestli si mysl, e kdy si pod slovem idle pedstav slona, take pro tebe je idle slon a basta..." Presne tak to je. A, ano, tak to funguje. A ne ze ne;)
odpovdt 
        Re: pil13:19:23 21.11.2018
Ne, pesn takhle to nen. Lidi vymysleli slova (jazyk) a dali jim konkrtn vznam prv proto, aby se mohli domluvit, aby pro vechny idle znamenala idle a oficiln oficiln. Ze idle neudl slona to, e j nkdo bude kat slon. Zkus nkdy pouvat mozek.
odpovdt 
   Re: pil17:55:11 15.11.2018
Mozna se mylim, ty se vsak mylis urcite - srovnavas hrusky s jabkama. Zkus si na mnou zminene podklady mapy.cz najit Stalin nebo jak ty rikas "u Stalina".
odpovdt 
   Re: pil14:06:13 24.11.2018
Soudnej imbecil opravdu ne. Ostatn normln lid si djiny neohbaj a je jim to fuk.
Honzaodpovdt 
  Re: pil15:36:51 15.11.2018
Oficiln nzev je "pil nedostavnho mostu pod Brnnskou pehradou"
odpovdt 
   Re: pil15:47:40 15.11.2018
Aspo to dal do uvozovek:-). J to taky mm lta zait jako pil Hitlerovy dlnice:-).
Vlkodpovdt 
    Re: pil17:21:21 15.11.2018
Vsak to taky pilir Hitlerovi dalnice je :-)
Tom Vidlakodpovdt 
     Re: pil17:50:31 15.11.2018
Presne. Akorat se mu tak "nema rikat", tedy, soude dle nekterych prispevku zde;)))
odpovdt 
      Re: pil18:35:43 15.11.2018
Pesn. J bych to nazval Hitler pil cup 2018.
odpovdt 
       Re: pil19:47:48 15.11.2018
Osvtlen zajist stovky pochodn a zdravit se budou vichni stejn :-D
odpovdt 
        Re: pil15:40:30 16.11.2018
:-):-):-) jako obcerstveni se bude podavat pribinacek :-), Nevedel jsem, ze hyperkorektnost uz dorazila i mezi lezce. Takze pilir bych nazval "nedostaveny pilir dalnice toho jehoz jmeno se nesmi vyslovit, protoze by z toho mohl nekdo mit trauma"
Tom Vidlakodpovdt 
         Re: pil15:41:09 17.11.2018
Hupi, vichni vte kde to je, ale budete tu cintat jak poslaneck snmovna, kdy m odvolat Buree.
U mte nabroueno a natrnovno?
M.odpovdt 
         Re: pil17:04:47 19.11.2018
Za hlavniho sponzora bych navrhoval Kefirer, vudce mezi kefiry (goo.gl/RJ4XfR)
zly clovekodpovdt 
          Re: pil14:25:08 24.11.2018
Uboz postkomunist (ovem) v jinm roue) i s jejich vlastnostmi i retorikou jak vidno nevymeli a jejich pochode ve stylu modern korektnosti nesou dl. Msto pochodn nos transparenty v Praze i jinde stejn jako kdysi na 1.mje, jen msto oslavnch projev plivaj. Msto agitek soudruh Soro a penze. Jim je to fuk. Prost "Nov doba" ...
Honzaodpovdt 
           Re: pil15:53:17 24.11.2018
Ty pako jdi si kecat na Novinky.
odpovdt 
            Re: pil21:29:37 24.11.2018
Asi Potrefen hus.
Honzaodpovdt 
 Re: pil18:35:51 15.11.2018
Vae starosti na moji hlavu, ale jako odreagovn dobr, pokud bude vadit jenom tohle...
Tak asi dlme dobrou prci :-)
Radek
zobanodpovdt 
  Re: pil19:09:34 15.11.2018
Tobe to prijde v poradku?
odpovdt 
   Re: pil09:57:20 16.11.2018
nam jo
odpovdt 
  Re: pil17:11:43 16.11.2018
Zobane dkujeme za vechnu tu snahu a prci!! Dky tob , Tomovi + zbytku tmu bude zase v Brn mon trnovat a lzt drytool! Drm palce a vyjde organizace zvod.
Vaekodpovdt 
 Re: pil19:58:41 18.11.2018
Hej tady je kdytak odkaz na mapy, jet nco??
https://mapy.cz/s/39iHn
Inaodpovdt 

 Brno a jeho nzvy17:52:41 15.11.2018
Wikipedia
Vvoj nzvu msta
Zkladem slova je brnie (kal, pna)

odpovdt 

 Brno je zlat lo19:17:06 15.11.2018
Vtina soudnch lidi tmhle magorem nmeckm opovrhuje, ale v Brn, tam si paneku podle nj pojmenujou dry toolovou stnu.
odpovdt 
 Re: Brno je zlat lo20:42:08 15.11.2018
J bych zakzal Mgo, protoe je bl.
Hodpovdt 
  Re: Brno je zlat lo20:48:40 15.11.2018
Tak teba v K. Varech je taky Telmak podle Ernsta Thlmanna. Tak starej nejsem a do dneka nevm jak se skuten jmenuje. :-)
odpovdt 
  Re: Brno je zlat lo20:58:46 15.11.2018
Jse sprvn pokrokovej. J si do nj pidvm saze.
odpovdt 
  Re: Brno je zlat lo22:12:57 20.11.2018
:DDDD top koment
wondrisodpovdt 

 Diky dobrovolnikum23:22:19 15.11.2018
Diky vsem tem blaznum co jsou jako ja v devadesatych kdyz se delaly puvodni zavody na Hitlerove piliri. Skoda ze nebudu pobliz rad bych se prisel podivat. Zlomte vaz a at vam vyjde pocasi.
Stepanodpovdt 
 Re: Diky dobrovolnikum05:35:23 16.11.2018
Dkujeme
Radek
zobanodpovdt 
 Re: Diky dobrovolnikum08:04:49 16.11.2018
Dkujeme
Radek
zobanodpovdt 
 Re: Diky dobrovolnikum17:18:14 16.11.2018
tpne, nenech se mlit.
Doba se sice mn, ale sp k hormu. Sta pardi zvykl pracovat bezelstn, zadarmo a bez nrok na odmnu pomalu vymraj a nebo strnou. Mlad jsou pak vychovvan k bezskrupulznmu individualismu a prospchstv. Bez vidiny nleit odmny vesms zadkem nepohnou (est vjimkm potvrzujc pravidlo).

Nicmn charaktery jednotlivc jsou stle stejn. Ten, kdo byl v mld v devadestch letech vyran jak dra do snhu, je stejn i dnes. Jen to lp maskuje a lpe se nauil PR. Doba mu naopak jet v mnohm nahrv. A vzpome si, co jsi na adresu nkterch kval v tch devadestch letech

Dnes, kdy se v lezen objevily penze, a kdy si na n lze shnout i tam, kdy bys to dve neekal, ve jen akceleruje. Dnes je to u ns pln stejn jako u vs v Mal Britnii. Penze, penze, penze. Ve se to kolem penz. Dnes u se vci nedlaj proto, e by to bylo dobr a prospn, ale protoe se danm zpsobem d dostat k penzm. A u se jedn o vemon granty, dotace a nebo vnosy z reklamy. A nebo alespo propagace vlastnho byznysu. Ti kdo v tom um chodit a v jak na to, ti se dnes um opeit i tam, kde jsme to dve dlali zadarmo a thli ze sv vlastn kapsy.

Ty tam jsou doby, kdy nkte jedinci spolen s jinmi vyrbli za sv nty, aby pak po vkendech pejiovali skly bez nrok na odmnu a sebepropagaci a nebo tebas makali na pili aby se zde mohly podat zvody a nic z toho pro sebe nemli to u je dnes minulost. Takto u to dnes opravdu nefunguje.


Mimochodem Brnnsk vlet dnes plat za jednu z nejoblbenjch klasik. Stala se z n kultovn cesta.
PS: neuvauje o nvratu do vlasti?
Kirodpovdt 
  Re: Diky dobrovolnikum23:23:15 16.11.2018
Hlavn jestli si trochu neplete pinu a nsledek. Dve to sice fungovalo tak, jak pe, ale ivotn nklady byly nkde pln jinde. Obrovsk mnostv vc bylo mnohem levnjch (v porovnn s pjmy) nebo zadarmo. A asu na ivot byla spousta. A dnes? Nklady na dopravu extrmn, spt venku u skoro nikde nejde, hypotka na bydlen, sloenky za energie, vude zkazy, omezen, vstupn, platby navc... Dneska dlat nco zadarmo nen tak pln jednoduch, je poteba kad koruny. A kdo vydlv dost, zase obvykle nem asu nazbyt.
odpovdt 
   Re: Diky dobrovolnikum10:28:47 17.11.2018
Na tom je samozejm kus pravdy, ale rozhodn ne cel. Vnj podmnky se bezesporu mn, to je fakt. M pesvden o motivech hlavnho aktra vak zstv stle bez iluz. Charaktery lid se bez njakho zlomovho ivotnho impulzu nijak zsadn nemn.

Aby mi bylo rozumno. Zoba je mi ve sv podstat ukraden. Pouze jsem chtl tpnovi, kter tady dlouhodob neije, objasnit realitu, aby nepodlhal iluzm. Sm toti patil v dob, kdy jet il v esku k lidem, kte altruiisticky pomhali vude, kde bylo poteba a to bez nroku na odmnu a nebo vlastn PR.
i si snad nkde etl, e by o sob vydval tpn Ptek oslavn tridy s vjimkou t, kde si ze Zobi vysloven utahuje?

Viz zde: http://www.lezec.cz/clanky.php?key=2911

Pitom tpn pomhal a makal vude tam, kde bylo poteba.
Kirodpovdt 
  Re: Diky dobrovolnikum10:47:08 19.11.2018
Spousty lid pejiujou a zajiujou nov cesty, piem odmna jim nen ne dobrej pocit z toho, e po nich nco zbyde.

Mm pocit, e tch lid je sp a moc ne skoro dn. Viz nedvnou diskusi o nov oblasti Tetn.

A zaplapnb, e u se tam aspo nedvaj samodomo nejty.
honzaodpovdt 
   Re: Diky dobrovolnikum14:16:45 19.11.2018
Neplst si hruky s jablky.
Psal jsem o pejiovn cest tzn. o vmn starho jitn za nov a ne o budovn pomnk v podob prvovstup. Za druh jsem psal o dob, kdy k pozen vercajku nestailo jen zajt do keftu nato jej nafasovat, ale bylo nutn nejprve vyvinout znan sil k jeho pozen. A to ve bez jakkoli odmny i sebepropagace, ale jen proto, e to bylo poteba. A nen pravda, e by dnes spousta lid pejiovala star cesty zadarmo. To jsou jen vjimky.
Kirodpovdt 
    Re: Diky dobrovolnikum18:15:09 19.11.2018
Myslis vyrobit si a pak odnest (ukrast) z fabriky? Jo tak to za bolsevika chodilo. Krasny casy.
odpovdt 
     Re: Diky dobrovolnikum17:49:11 20.11.2018
Ono v tu dobu taky nepracoval kad tak njak zadarmo furtumfurt. Jene spoustu vc nebylo mon oceovat v penzch, ale bylo mon za n zskat nco jinho - as, uznn, protisluby, jin vci, bylo mon zskat vci v podstat krdeemi (ve fabrikch, v kanclech, vyuitm cizch stroj a materil), atd... Dneska se to zjednoduuje na penze, dky kterm mme zjednoduen ivot.

Nap. kdy jsem spolu s Dagem a Keupem pejioval ernolice, dostali jsme od HS zadarmo borhky, lepidlo a pjenou vrtaku. Nae prce, cestovn a vybaven bylo v na reii.

Kdy jsem njakou dobu dlal sprvce v zapadl pidioblastice Dvnsk poles, ped mnou to dlal Radek Mikul a po m to te dl Pavel Bechyn, ml jsem od Vrcholov komise k dispozici slaky a pr kruh na vmnu za ty, co tam byly 50 ale mon i 100 let. Zbytek byl v m reii - cestovn, hledn, prce, nad, ppadn prvovstupy...

Nebo kdy jsem dlouh lta instruktorem ve svm oddle, plat nm HS jednou za 5 let dva vkendov instruktorsk kurzy (my si platme cestu a ubytovn a vlastn materil). Oddlovou horokolu pak vede nkolik instruktor bez nroku na jakoukoliv odmnu. Odn to nkolik vkend v roce, dva tdny na horch a pr dn i pldn v tlocvin a na skalkch. Musm to zaklepat na devo, ale tak dky tomu se nm v oddlu u dlouho nikdo nezabil.

To se nechlubm (u proto, e samozejm spousta lid dl dobrovoln v HS daleko vc), ale dvm to jako ilustraci, co to vlastn je dobrovoln prce a jak jsou vlastn dky penzm zjednoduen finann toky - jednodue odli, co je placen, co jenom sten a co je zcela zdarma.
Kuba Turekodpovdt 
      Re: Diky dobrovolnikum23:44:50 21.11.2018
Ferona, Chirana a Kenik vsichni prodavaji material pozadovane kvality. Sorac v zivote jsem v zadne z techto spolecnosti nepracoval abyl jsem tam pouze jako zakaznik. Na designu pracovala fura lidi a to zadarmo anebo za par nytu na jejich projekty. Nejvetsi praci na plaketach pak vykonali ucni v Koprivce a to za oficialni cenu. I nabrouseni tabulovych nuzek na ketrych jsem ztupil noze bylo za oficialni cenu 2600Kc u cehoz jsem si lehce breknul.

Ty recicky o tom ze vsechno bylo tehda levnejsi si nechte pro ty co v te dobe nezili. Jeste si pamatuju cenu sekacovyho presa 500 Korun, Edelweis lano 2000, Spacak to stejny. Akorat ze v ty dobe 2000 byla mesicni mzda moji mamy po 20 ti letech ve skolstvi. Takze asi tak.


Jak napsal Kiru I v te dobe byli vycuranci stejni jak dnes. Kdyz reknu OKUREK ti co do toho byli na poslednich zavodech na Hitleraku zainteresovani vedi o kom mluvim a ti stejni vedi koho tento taky clovek tlacil nahoru a ani dolarek bych za to nedal ze o tom vedi i jini. Jedinej rozdil je v tom ze se lide nebali podepsat pod to co rikaji prestoze vedeli ze jim za to nekdo muze rozhodit sandal.

Takze jeste jednou dekuju tem dobrovolnikum a vzpominam na ty roky kdy prodluzka Mammut kterou jsem za ty zavody dostal zdobila muj vercajk. Uz tehda jsem rikal je lepsi byt dobre oceneny dobrovolnik nez spatne placenej profik.


Pro Kirua. Neuveris tomu kde mi nabidli praci akorat Rodina k nam nechce. Takze zas nekdy ve skalach az budu na dovolene.
Stepan Ptacekodpovdt 

 Dky za pspvky v diskuzi15:20:22 16.11.2018
V ptek odpo je teba se uvolnit a peten tto diskuze k tomu skvle poslouilo :-) Dkuji a pite dl! Hlavn Ti, co se berou tak vn. Prosm!
ebkodpovdt 

 Gutovka14:01:00 17.11.2018
netu nkdo jestli se bude nco dt i na Gutovce? Bejvvalo to super
dejvodpovdt 
 Re: Gutovka17:51:35 20.11.2018
Tady u ns zatm nikdo nic neplnuje. Ale vzhledem k tomu, e se kadou chvli bude volit nov radnice Prahy 10 (star starosta i s radou li do kelu), tak by mon stlo za to se tam zeptat na odboru, kter m Gutovku na starosti.
Kuba Turekodpovdt 

 Pil20:59:48 17.11.2018
Mte m za co dkovat .
Fhrerodpovdt 
 Re: Pil21:58:03 17.11.2018
My fime !!!
Tom Vidlakodpovdt 
  Re: Pil18:35:12 18.11.2018
Ja, mein Anfhrer.

Ale pi plen zaiva tch kicch batolat v peci ns brzd mnost Jude co plynujem. Pece to nesthaj plit.

haha to je legrace, ty djiny...

Co tady obhajujete blbci. st znmejech je idovsk rodina. Moc se jich z koncetrku nevrtilo.
odpovdt 
   Re: Pil19:47:29 18.11.2018
Myslim, ze jsi uplne mimo. NIkdo tady nic takovyho neobhajuje. Se slzou v oku vzpominam na dobu kdy se vysilala Ceska soda a lidi si dokazali udelat legraci i ze sebe. Ach jo. :-( S takovou, kdyz uz se jmeno Hitler pomalu nesmi ani vyslovit, uz nase deti pomalu nebudou vedet kdo to byl...:-(
Tom Vidlakodpovdt 
    Re: Pil11:43:16 21.11.2018
Kde pak, mluvim o dejinach. Naopak jsem jen napsal to o cem se neuci. Vlastne ty dejiny popisuji presne, tohle se delo. A ze ten nazev je krajne nevhodny na sportovni akci, ano je. Stacilo rict ok, a zmenit...
odpovdt 
   Re: Pil20:53:06 18.11.2018
Chucpe
Fhrerodpovdt 

 O com to je?16:22:00 19.11.2018
Nechapem jednu vec. Preco je tu tak skurvene dlha diskusia nad tym, ze niekomu vadi nazov Hitlerov pilier? jebe Vam? Zajdi si do Osviencimu a pochopis preco to niekomu moze vadit. Vsak nikto nespochybnuje co tam Zoban urobil, ale staci napisat, okej kamo dame tomu iny nazov. Proste tie Vase egocentricke hlavy sa furt musia dokrvi hadat? Uplny ulet. Nazyvat dnes miesto sportovej akcie Hitlerov pilier, je fakt ulet. Okrem zhybov na listach si nastudujte nieco z historie. Keby tvoj foter vyletel kominom asi by ti to tiez vadilo. Je to len dokaz toho, ze tieto veci su pre teba hrozne vzdialene a ani nevies o ocm pises a hadas sa tu o kokotinach, oznaceniach na mapach a pdoobne. A dalsi dokaz toho ake lahke bude aby sa podobne veci opakovali lebo vestina z tu pritomnych vobec nevie o co ide. Mier vsetkym. A nech Vam nejebe!!! hlavne.
Michalodpovdt 
 Re: O com to je?18:16:49 19.11.2018
Diky za nazor, ktery to presne popisuje.
Mirek M.odpovdt 
 Re: O com to je?14:09:28 20.11.2018
Protoe ten pil vichni Bran takto nazvme, takto se jmenuje , to je jak bys chtl vymazat pojem Orl hnzdo nebo msto kde se narodil Stalin v Gori, kde m pamtnk. Je to odvozen historicky. To nem nic spolenho se sympati ani k propagaci dan osoby.
HelcaL.odpovdt 
  Re: O com to je?11:31:12 21.11.2018
Ziju tady celej zivot a ani ten nazev neznam. Ani ho nikdo nikdy nepouzil. Mozna znam malo lidi z Bastru..
odpovdt 
   Re: O com to je?16:07:54 21.11.2018
pokud jsi doshl pouze plnoletosti a nikdy neel ourem k pehrad podel vody, tak by se to snad dalo pochopit.
jepisodpovdt 
    Re: O com to je?08:41:15 22.11.2018
Davno ano. Nepouzivaji to ani starsi lidi. Tak proc takova urputnost s nazvem. Hakovacka co tam vedla byla dle popisu na dalnicni pilir. Ne na hitleruv pilir. Spis se divim kdyz na to tolik lidi upozorni, proc to neni vhodne, tak dal na tom jak magori trvate.
odpovdt 

 pil09:43:28 20.11.2018
V Brn a okol ten pil kadej zn jako tzv. "Hiterv pil" proto ty uvozovky. Pokud by to byl oficiln nzev tak tam ty uvozovky nejsou. Neete hovna, serte je.
ric pic amrdaodpovdt 
 Re: pil11:54:28 20.11.2018
Jo von je to Hiteruv pilir a ne Hitleruv. Tak to tady fakt resime hovna. Diky bystry Brnaku.
odpovdt 
  Re: pil21:08:29 20.11.2018
Jo to ete, dost e to nkdo konen uznal.
honzaodpovdt 

 dotace11:56:02 20.11.2018
Zobane kolik z teto dotace na zvody uleje kamaradum.
K.Nvratodpovdt 
 Re: dotace15:13:06 20.11.2018
"Kdo dl, a j."
odpovdt 
 Re: dotace22:10:56 20.11.2018
125000 skch marek .
Fhrerodpovdt 

 dobr a patn prachy21:30:03 20.11.2018
Kdy lovk dl co ho bav, napluje a jet k tomu to dv smysl, tak k nmu pijdou penze samy a nikdy nebude hladovt, sp bude mt vce ne doke pout a pak se me i dlit. To jsou ty DOBR PRACHY.

Pak jsou ty PATN PRACHY, kter vydlv v jobu, kterej fakt nesn, nebo je ti pinejmenm u pr.a dl ho jen proto, abys uivil rodinu a zaplatil hypo tchto penz naopak nen nikdy dost, protoe se jimi sna suspendovat tst v seberealizaci, co se nikdy nepovede a ty bude stejn furt chudk.

Tedy pokud Zoban vymyslel projekt, kterej dv smysl jemu i dalm, pak je dobe e dostane dost na to, aby mohl dlat on a jeho kmoi dal takov dobr vci.
Jezzodpovdt 
 Re: dobr a patn prachy22:51:50 20.11.2018
"suspendovat stesti" penezi?? jakoze treba pani ucitelku geringovou dnes "suspenduje" pan ucitel meyring. nemyslels treba Suplovat?
sri chinmoyodpovdt 
  Re: dobr a patn prachy22:54:22 20.11.2018
jo, myslel
odpovdt 
 Re: dobr a patn prachy10:43:57 21.11.2018
Kad to vid jinak, pro me jsou patn prachy ty co nemm. A tch je hodn. Dobr prachy jsou ty co mm na ct. :).
odpovdt 

 Drytool na pili11:34:30 21.11.2018
Tohle nen "Zobanv projekt". Je to projekt naeho oddlu HO Lokomotiva Brno a u o nm nkolik let jednme a sten jsme na pili trnovali i minul rok, kdy nejvc prce udlal Honza Straka. I te na tomto projektu mak spousta lid z Loklky a mme na to rozpoet, kter peliv hldme. Neserte se do Zobana, mak dobe. Baa, pedseda oddlu HO Lokomotiva Brno.
Baaodpovdt 

 Pr technickch poznmek - upozornn21:08:30 21.11.2018
Ml bych pr technickch poznmek. Mete to brt jako pr ptelskch rad a nebo klidn jako osobn tok. Dle libosti.

-Osobn bych doporuoval pout vod odolnou pekliku i do ikmin pod betonovm pevisem. Atmosfrick vlhkost a snh doke divy. Ta obyejn peklika vm nejsp nevydr ani do jara.

-Konstrukn ocel vyaduje oeten povrchovou pravou i pi pouit v interiru. Jeli pouit venku, pak vyaduje velmi kvalitn oeten. Jinak vm do pti let shnije na prach. Zejmna takovto tenkostnn profily. Smrd to asem docela vnm prvihem.

-Pi konstruovn phradovch konstrukc je teba dbt na to, aby se osy jednotlivch prut (profil) stetvaly v jednom bod a ne tak jako je vidt na fotografich. Jinak toti do hry vstupuj sly na rameni a nosnk se pak stv staticky neuritm a jeho nosnost je pak nutn eit pes prunost a pevnost. Ale tady jak to tak vypad, se nejsp dn statick vpoet neeil a s njakmi revizemi se zde asi tak nepot. Myslm, e na technice by mohli fotky vaich konstrukc dvat jako pkladnou ukzku toho, jak phradov nosnk rozhodn nem vypadat.

-Osobn bych doporuoval vyrobit jednotliv nosnky sp jako svaovan konstrukce a ty pak rov pozinkovat. Velmi vrazn by to zvilo ivotnost. A i tak bych horn pevis zasteil.

-Dle nevm, jestli se nco v sortimentu drovanch L-profil nezmnilo, ale jet nedvno mla Ferona v nabdce pouze profily, kde nejir drka mla pouze 9mm. Tzn. e nebude mon pout vt roub ne M8. Co mi na nosnou konstrukci samo osob pijde mlo (i na blb chyty se pouv M10). Navc v kombinaci s ne zrovna astn provedenou phradovou konstrukc, k tomu jet z tenkostnnch profil, mi pipad jako docela nebezpen koktejl.

Ale je jen na vs, jak s tm nalote. Takto to toti trochu pipomn onen povstn veernek a mm docela obavu, aby to nakonec i tak nedopadlo. Byla by velk koda, kdyby vae hrub chyby nakonec nkdo odskkal
JiBodpovdt 
 Re: Pr technickch poznmek - upozornn06:20:35 22.11.2018
taky se m ta konstrukce nechce zdt a pochybuji e to m njak potebn papry peji a se akce poda
karelodpovdt 
 Re: Pr technickch poznmek - upozornn11:44:46 22.11.2018
Ty osy se stetvaj virtuln za za profilem :). Na jednu akci to pravdpodobn (statistika okec, statiku ne) vydr a pokud se nco stane, tak asi na vlastn nebezpe nebude fungovat.
odpovdt 
  Re: Pr technickch poznmek - upozornn12:48:11 22.11.2018
ty osy by se mly samozejm stetvat ve stedu smyku prbnho pasu, kter je u vinglu pln jinde, ne je tit prezu. ale tm se skladnk ve roubrn trpit nemus. vona phradina njakej ten malej moment od drobn excentricity ve stynku penese, ne e n.

nicmn pokud bych takovou vc nechval po akci na vtru deti veejnosti napospas, tak bych to udlal macatj a odvezl do zinkovny.

Lukas B.odpovdt 
   Re: Pr technickch poznmek - upozornn14:08:20 22.11.2018
peliv ten jist odhalil, e jsem se dopustil jedn hrub nepesnosti, omlouvm se. ne. jdro poselstv pro skladnka ve roubrn zstv beze zmny.

hele, kdybych nco takovho dlal, tak bu nafurt pozink a macat, nebo bych si pjil njakej standardn variokit i co a po akci bych to zase pkn vrtil. mon, e by na to lo povsit i docela macat logo, co by ikoun srazilo nklady.
Lukas B.odpovdt 
    Re: Pr technickch poznmek - upozornn18:35:06 22.11.2018
No vid, dl chytrho a pak vypad jak trubka, nop. A taky by jsi ml vdt, ze povyovat se nad dlnickou tdu nen dobra cesta jak komunikovat. Mohlo by ti kladivo skonit tam kde nechce.
odpovdt 
 Re: Pr technickch poznmek - upozornn13:41:01 22.11.2018
Tak k tomuto vecnemu argumentu by sa mal asi niekto s organizatorov vyjadrit... a asi aj viac ako jednou vetou.
Michalodpovdt 
  Re: Pr technickch poznmek - upozornn14:34:51 22.11.2018
Asi nekdo ze stavecu, ale pochybuju, ze ted sedi u pocitace a ctou diskuze. SPise ted visi na piliri a makaj. Takze pokud ma nekdo technicke pripominky, tak by bylo super zvednou telefon a treba ZObanovi zavolat..... Osobne si myslim, ze je to takto z duvodu casoveho presu, tyto jedny zavody to vydrzi a na dalsi se konstrukce zlepsi...ale nevim nestavim to a videl jsem to jenom z fotek....
Tom Vidlakodpovdt 
   Re: Pr technickch poznmek - upozornn14:44:53 22.11.2018
Konstrukce je na zavody dostatecna a pak poresime. Ted stihame tak tak pripravit zavod. Urcite bude super, kdyz nekdo, kdo to umi spocitat a navrhnout se s nami spoji (lokalka.eu), nejlepe prijede to omrknout a nakresli to. Diky za podporu!
Bacaodpovdt 
    Re: Pr technickch poznmek - upozornn17:43:27 22.11.2018
tak hele: Brno nen dnej prdelkov, tam je ve mst a v okol ininr co um napotat takhle jednoduchou ocelovku vc, ne si kdy vidl ptikorun pohromad, a to i voralej a se zrcadlem v ruce. kdy Vs to troku iv a dochz Vm konen, e by to mohlo skonit prserem, tak si holt kho mstnho zjednejte.
Lukas B.odpovdt 
     Re: Pr technickch poznmek - upozornn00:24:05 23.11.2018
Pi tomhle zaten nen co potat. Pokud to nebude plech, je to dimenzovan dostaten i na ppad, e na konstrukci bude krom lovka i led a snh. Vpoty jsou fajn, ale zejmna pro vt hmotnosti, kde, krom pevnosti a nosnosti, potebuje i minimln nklady. Tedy spot minimum, vynsob njakm bezpenostnm koeficientem, a m minimln potebu materilu pi zachovn minimln poadovan bezpenosti. Pokud vak bude stavt takovouto konstrukci, tak prakticky kad shne po dostaten pevnch materilech, protoe u je jedno, zda pracuji z jeklem nebo profilem 4mm nebo 6mm. Hmotnost i nklady budou pijateln (rozdly deseti/stokorun, ne destek tisc), take naprost vtina podobnch konstrukc bude dost pedimenzovan. problm bych vidl spe v trvanlivosti a ukotven konstrukc k pili. Ale vm, e kluci maj zmkl i toto, take nov konstrukce bych se neobval :-)
odpovdt 
      Nkolik vt08:28:12 23.11.2018
Omlouvam se, e nereaguji, ale fakt ted mme trochu jin starosti.
1) Na nzvu pile "Hitlerv pil" rozhodn netrvme a budeme rdi, pokud se pili i na innost zaije jin jmno. Zvykov to tak je, stejn jako "Hitlerova dalnice", nikdo to zde v brn nee a pouili jsme to. Nic vc, nic m, dn politick podtext v tom hledat nemusite. Opravdu trochu nadhledu by nemlo chybt, doporuuji vybran epizody "Karl und Karl", esk soda.
2) technick parametry konstrukc jsou pro zvod dostaten, jedn se o profil 52x52x3 a pro dal provoz se budou jet na dvou mstech upravovat aby to bylo uplne 300%
3) zadani na zavod prislo v pulce rijna, takze doufamze rozumnym lidem nemusim nic dalsiho vysvetlovat, organizaci zavodu prace nekonci, ba naopak nas ceka spousta prace nejen fyzicke a vyskarske, ale take administrativni a rada dalsich jednani z mestem, ktrajem, atd.
4) hlavni zamer je at je kde drytool lezt, at je kde pravidlene poradat zavody a misto, ktere nese aktualne pro mnohe obtizne stravitelny nazev a je mementem doby, kterou je potreba neustale pripominat ve vsech souvislostech zacne zit svuj novy zivot, mnohem veselejsi nez doba v niz vzniknul. Mozna dekujme za to, ze mame starosti jake mame a vazme si toho, jsou totiz furt pomerne banalni.

jinak koho to zajima jsem uz zase od 5:00 v procesu. Nestuzuju si, vybral jsem si to sam. Mam totiz narozdiul od mnoha jinych v historii moznost volby.

Tem kteri nam fandi dekujeme za podporu, hezky den a zitra si prijdte zalezt, zafandit nebo jen se potkat z radou lidi, ktere jste treba dlouho nevideli a uzit si prima sobotu.

Radek
zobanodpovdt 
       Re: Nkolik vt21:56:50 24.11.2018
Zobane, zvykov to nen. U jsem psal i nahoe. J nikoho neznm kdo tomu tak k. Ano "hitlerka" dalnice/silnice ok. Ale pil je pil.
A to e mme as o tom mluvit? Ano mme, doba nm hraje do karet tak pro proboha pouvat do letku na sportovn akci jmno lovka co asi po Stalinovi byl nejvt vrah v djinch lidstva...

esk soda co tady furt zmiujete je "humorn" poad. Ty taky pod sportovn akci "humoru" v TV.
e to pod obhajujete je let. Jako o co vm de? To nemte trochu cty, kdy vm lidi napou e je to nevhodn. Tch lid je tady dost. Nen to o tob, ani o nikom jinm, jen o slunosti k obtem...
Neme napsat, ok, pestelilo se, nikdo to nebral zle, netrvve na nzvu, z na strany nepochopeno. To se tady furt budou dokola prndat keci.
odpovdt 
        Re: Nkolik vt01:59:55 25.11.2018
Nen to a tak podstatn, ale co do absolutnch pot byli lep vrahouni. Teba Tamerln, ingischn... Hitler se me krit a daleko za Stalinem a jeho rudmi soudruhy.
Kuba Turekodpovdt 
         Re: Nkolik vt08:10:34 25.11.2018
Info o pprav na zvody a kde kdo se to sna nasmrovat tam, kam potebuje. Ve dv v noci chod opilci a zlodji, tak co si dlal na netu ty? WC? :-D
Willhemodpovdt 
          Re: Nkolik vt09:24:09 25.11.2018
Ty jsi asi v noci nikdy nepracoval, omluv se vem pracujcm, ty jeden intelektuln byrokrate.
Nonodpovdt 
           Re: Nkolik vt19:00:55 25.11.2018
Vypisovat na Lezce je u tebe "prce"?
odpovdt 
            Re: Nkolik vt20:11:15 25.11.2018
Geniln marketingov strategie pro zven nvtvnosti.
odpovdt 
         Re: Nkolik vt08:58:42 25.11.2018
Ml se, jako obvykle. Co do absolutnch pot vede Mao Ce Tung, cca 78 milin mrtvch. Na druhm mst je Adolf Hitler, cca 70 milin mrtvch. Stalin je a na tetm mst, cca 27 milin mrtvch.

U vech jsem pouil horn hranice odhad obt, i pokud bych pouil spodn hranice, poad zstane nezmnn.
Arcikacodpovdt 
          Re: Nkolik vt11:35:02 25.11.2018
Stejne jsem prvni ja.
Morodpovdt 
          Re: Nkolik vt19:07:41 25.11.2018
Je to tedy ponkud cynick debata, ale budi:

Tch "Hitlerovch" 70 milion je zejm celkov poet mrtvch 2. svtov vlky (vojci i civilov). Vzhledem k tomu, e ji rozpoutali Hitler spolu se Stalinem, ale Hitler sv lidi etil a zemelo jich proto cca 1/3 oproti Rusm, je "spravedliv" kadmu pist "jeho" obti - tedy Hitler 25 milion v dsledky vlky a 17 milin mrtvch pi genocid = 42 milion

Stalin 27 milin mrtvch pevn na vlastnch lidech pi hladomorech a v gulagu a 45 milion ve 2. svtov vlce a nkolika dalch jm vyvolanch konfliktech = 72 milion

Mao Ce Tung 78 milion

ingischn - pomrn pesn se v o 15 milionech rnc, dal destky milion se odhaduj na Blzkm Vchod, dal miliony v n a v Asii od Mongolska po Polsko.

Leopold II. belgick 5 a 15 milion v Kongu

Ivan Hrozn - nev se nic pesnho, ale v se, e bezdvodn nechal zabjet stovky lid denn

Tamerln 20 milion (co bylo tehdy 5 % lidsk populace)

Attila nkolik milion

Lenin 31 milion pi Rudm teroru, hladem a v gulagu
Kuba Turekodpovdt 
           Re: Nkolik vt20:06:06 25.11.2018
Spolen? Mon se Adolf rozhodl pro njak rozpoutn a po spnm "Mnichovu" a stejn ho pedbhli Japonci v n. Ty poty jsou trochu zjednoduen, teba spojeneck nlety na msta v Nmecku a Japonsku si taky pipsaly dost obt mezi civilisty. Nejsem si jistej, e Hitler etil sv vojky, hlavn na vchod, tm sp tam neetil obyejn lidi. Na vchod to bylo vdycky "jin", ne na zpad. Leninv "rudej teror" ml asi taky trochu njakej dvod, kdy poteboval srovnat "blogvardjce" vydatn podporovan jak bvalm neptelskm Nmeckem, tak i "spojencema" Franci a Angli. Stalin v tom pokraoval, a chorobn tvrd, ale kdo v, jak by to tam jinak dopadlo. Dalo byse pokraovat nebo to rozvst vc do podrobna, ale chytr si hdam dost a vdt, ppadn najt, bys to mohl.
odpovdt 
           Re: Nkolik vt20:25:34 25.11.2018
Druh svtov by bez Hitlera nezaala. Vechny obti WW2 v Evrop je nutn pipsat Hitlerovi. Tko pipisovat 2/3 obt WW2 Stalinovi jenom kvli tomu, e Rud armda bojovala mn efektivnji ne Wehrmacht. Bojovala jak umla a zvtzila. Na rozdl od vech ostatnch evropskch armd, kter kapitulovaly.

I opravdov vstup USA do vlky v Evrop v roce 1944 chpu jako snahu zachrnit alespo co se d ped Stalinem, protoe vsledek vlky byl v tu dobu ji jasn.

Ped oficilnm zatkem WW2 bylo nmeck pevzet okupovanho Por, nmeck angam v obansk vlce ve panlsku, anexe Rakouska a zbytk SR.

SSSR byl a po ui ve srakch. Do dlen Polska se pipojil v okamiku, kdy Polsko bylo fakticky poraen. Sm by se na to nezmohl. Fakticky se vrtil na svoje hranice na Crozonov linii, kter ztratil bhem obansk vlky.

Mimochodem, dnes se tmto mstm k Blorusko a Ukrajina. Historicky jde samozejm o zem Rzecpospolity Polske, ale rovn historicky o nezvislost tohoto zem na Polsku / Rusku stdav mstn obyvatelstvo bojovalo asi jenom 500 let.

Morln nrok Polska na tato zem je zhruba stejn, jako kdyby si esk republika nrokovala Horn Luici a Pomoansko.

A na zvr: Opravdu nemm rd relativizovn mezi Hitlerem a Stalinem. Oba byli masov vrazi. Ale Hitler m osobn chtl zabt v podob pedk z dvodu patn rasy. Proti tomu nen obrany. Stalinovi stailo, kdy budou dret hubu a krok, pak smli t. Nen to dn vhra v loterii, ale ance na peit jsou peci jenom vt.
Arcikacodpovdt 
            Re: Nkolik vt22:38:06 25.11.2018
(Poruk Hamek prv obdrel raport od mistra, e vojci jsou utahan a nepracuj.)
Poruk Hamek: Svobodnk Halk, takhle by to dl nelo. J rozumm t va nronosti, e jo? J rozumm, e chcete jet po smn zocelovat mustvo bojovm vcvikem, j rozumm, e ste pochopil slova soudruha ministra, e nai lidov demokratickou armdu nebudujeme pro srandu krlkm, to j vechno beru, Halk, ale vc m z marxistickho hlediska jet druhou strnku! A tou je plnn pracovnch povinnost vojk na ety! Chlape, uvdomte si, e kdy po tom vaem vcviku budou druhej den padat na huby, e plnn plnu pude kam? ... No pude do prdele! A jak jist vte, i my podle plnn plnu budeme brt jak prmie? Kurva ni! Ni! Ni!!! Halk, politicky, myslete politicky, Halk!
Tom Bystrcodpovdt 
            Re: Nkolik vt22:49:14 25.11.2018
2. svtov vlka zaala tak, jak se na ni Rusov s Nmci dohodli v paktu Molotov-Ribbentrop. Spolenm tokem na Polsko. Pak si chtli spolen rozebrat zbytek Evropy. e extrmn levick reimy nejsou schopny dodret jakoukoliv dohodu, ns zachrnilo a v dsledku vedlo k 2. svtov vlce, nsledn porce nacismu a o dal plstolet pozdji i porce komunismu.
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Nkolik vt15:54:33 25.11.2018
Uz bych toto tema uzavrel. ALe neda mi to. Myslim, ze k Zobanovi jsem hodne kriticky clovek, ale tvarit se, ze on jedinej je ten kdo tomu takto rika je ulet. Kdyz mas cas prispivat na lezce, udelej si prosim cas a do googlu zadej Hitleruv pilir Brno. Projdi si par linku, vcetne wikipedie apod. a mozna budes prekvapen, kolik lidi to takto pojmenovava, zna a na kolika webech se toto oznaceni pouziva.
Tom Vidlakodpovdt 
         Re: Nkolik vt08:29:20 27.11.2018
Neznm nikoho, kdo by tomu kal jinak. Vtina lid to pro to dnej nzev nem a zbytek tomu k Hitlerv pil. dn adorace ani zlehovn nieho v tom nen.
Ale za tu zbavnou diskuzi to stlo, dkuji vem zastnnm!
ebkodpovdt 

 komedie14:57:39 26.11.2018
Tady se lovk zasmje. nkdo ekne v diskuzi, e je z Brna a nzev Hitlerv pil zn a zn i jin lidi, kte mu tak kaj. Nkdo jin z Brna nape, e ten nzev nezn a zn i jin lidi, co ho neznaj. Potud je to v pohod. Ovem pozdji se v diskuzi objev nor, e ten nzev nezn nikdo, nebo naopak nzor, e ten nzev znaj vichni. Tady u je to absurdn komedie :)
odpovdt 
 Re: komedie13:19:27 30.11.2018
Brci, co bys chtl???
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.