LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Pardn finta, takovhle kroky jsem v prod jet nedlal.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
Rock 'n' Wall - Plze
SAUNA - Plze

Prodejny
Lezec-shop.cz - tchovice
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra z ncviku Perfecto Mundo 9b+:

Final Countdown

"Final Countdown" (Finln odpoet) je nzev dal epizody videoserilu z pokusovn v Perfecto Mundo 9b+ ve panlskm Margalefu, kterou zveejnil vera Adam Ondra.

"Podvejte se na dal epizodu z Margalefu. Zhruba cel jeden tden byly vynikajc podmnky. Bylo chladno, sucho a vtrno. Prost perfektn scn na pelez. Po dlouhch tdnech ekn, kdy jsem byl stle vc a vc netrpliv, jsem te ml obrovskou chu dt tomu ve," pe Adam v upoutvce k videu.

Viz:



lnek s pedchozm videem z projektu:

Adam Ondra z ncviku Perfecto Mundo 9b+: Zvec styl

Standa Holec   [pravy] 11:54 24.12.2020Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Atmosfra 12:36:56 24.12.2020
Vichni ve videu jsou jak na pohbu. Tolik smutku pro nevylezenou cestu.tragedie...na to se ned koukat
odpovdt 
 Re: Atmosfra 13:06:01 24.12.2020
Taky vm to pijde cel stran pitaen za vlasy? Vdy je to jen lezen! A kdy tam lovk jet vid Blaka, tak se mu otvr kudla v kapse. Ale Adamovi kadopdn jen to nejlep, je to borec, jakho na svt nen!
Martinodpovdt 
  Re: Atmosfra 13:11:22 24.12.2020
Maezine souhlasim, se vsim a doslova dky
Anoodpovdt 
   Re: Atmosfra 16:14:30 24.12.2020
A v em ti Blaek vad? Videa jsou super a to dky nmu. Adam nen hor, m se dobe, tak co t sere? Sebral ti kaera? Nechpu.
He?odpovdt 
   Re: Atmosfra 15:06:46 25.12.2020
Pidvm se do tbora tch, co jsou za videa rdi. A se CELMU produknmu tmu da!
Bretacr odpovdt 
  Re: Atmosfra 16:35:03 24.12.2020
J ti tak peju hezk svtky
 pavelblazekodpovdt 
   Re: Atmosfra 20:52:15 24.12.2020
Pavle ber ty nevhodn komenty nekterych asocil s nadhledem.diky za tvoj prci a hezk svtky.
pozitivanodpovdt 
 Re: Atmosfra 08:06:19 25.12.2020
Dovoluji si upozornit, ze se jedna o nekolikatydenni maximalni usili celeho tymu lidi smerovane k jedinemu cili, ktereho se tentokrat nepodarilo dosahnout. To maji jako vsichni jasat? Jasne, v podstatne casti populace je standardni reakci 'vo nic nejde vole, jdeme na jedno', jenze to je prave rozdil mezi temi, co dosahuji prumernych ci spise podprumernych vysledku a temi nejlepsimi. Muj osobni nazor je, ze se jednalo o poctivy, remeslne dokonale zvladnuty dokument jednoho velmi zajimaveho, i kdyz nakonec neuspesneho projektu. Za me super. Preji hodne stesti, priste to urcite vyjde
pupuodpovdt 
  Re: Atmosfra 09:06:24 25.12.2020
Celeho tymu... A k cemu je ten tym jako dobry?
odpovdt 
   Re: Atmosfra 09:43:11 25.12.2020
A k emu je dobr tvj koment/dotaz? Krom teda toho se snait vysrat a ivit svoj anonymitu? Zani t svj ivot a vit si prce druhch.
Pcheodpovdt 
    Re: Atmosfra 10:43:48 25.12.2020
Prce potebn a zbyten. Tohle bys adil kam?
odpovdt 
     Re: Atmosfra 12:22:56 25.12.2020
leze? je to potebn nebo zbyten ?
odpovdt 
     Re: Atmosfra 13:02:03 25.12.2020
Vichni jsme zbyten, ba kodliv.
odpovdt 
     Re: Atmosfra 21:28:31 25.12.2020
Plcej si co chce. Tvj cl nechpu a ani nechci. Zvracej si v anonymit dl.
Pcheodpovdt 
   Re: Atmosfra 20:18:06 25.12.2020
Tak pokud beres lezeni jako zabavu s kamarady, tak je pro Tebe tym naprosto zbytecny. Pokud jsi borec okresni urovne, pak taktez. Pokud lezes na urovni svetove spicky, bez profi tymu se neobejdes. Nerikam, ze jedno je dobre a druhe spatne - a obavam se, ze ze stretu techto svetu vyplyva nejedno nedorozumeni. Pokud adorujes borce, ktery si tvrdosijne postaru smudla ty svoje vrazdy na ceskem pisku, musi Ti sportovni profesional na svetove urovni pripadat uplne ujety. Naopak, pokud borce ukazes svetove verejnosti, budou na nej koukat jako na blazna oni (to jsme tady zaznamenali asi vsichni u jednoho z predchozich dilu). Jiny svet, jina disciplina. Oboji ma sve misto. Doporucuji proto nezamenovat.
pupuodpovdt 
    Re: Atmosfra 10:34:44 28.12.2020
jene pelez neho, co byl jet ped deseti lety ve sportovnm lezen extrem, dnes s nikm nehne a lidi co byli pika ve sportovnm lezen ped dvaceti lety ani sportovkm nic neeknou. Pelez 60 let star vrady bude rezonovat jet deset let a i sportovki vyjmenujou dvacet starch pska (co plat i pro cizinu, jen dosa msto psk grit, Dolomiti atd.)
odpovdt 
     Re: Atmosfra 09:46:19 02.01.2021
A to je presne ten omyl. Ujistuji Te, ze prelez 60 let stare vrazdy nechava kohokoliv mimo relativne uzkou lokalni komunitu naprosto chladnym a tu partu prestarlych hipiku v cele se Spekem opet mimo uzkou lokalni komunitu nezna nikdo. Tak maximalne si nekdo vzpomene, ze nejakeho magora videli na videu od Adama. Tim vubec nechci rict, ze to nejsou super borci, ale jsou to super borci lokalniho vyznamu. Adam a jemu podobni jsou borci, ktere znaji po celem svete a to i hodne mimo lezeckou komunitu.
pupuodpovdt 
      Re: Atmosfra 19:59:27 02.01.2021
No nevim, kdy jsem si ped pr dny peetl, e J. Pearson a jeho druka vylezli ty dv cesty na gritu, zajmalo m to. Asi jsem pestrlej hipk, ale kdy se o tom pe ve svtovejch lezeckejch mdich, tak ns takovejch bude asi vc. Taky to jsou cesty slavn hlavn tm, e jsou o drku a s Perfecto M. srovnvat obtnost nejdou.
Myslm teda hlavn, e nem smysl pomovat, co je vc a co je vznamnj. Pomovn pinour je veobecn smn.
P.odpovdt 
       Re: Atmosfra 21:45:30 02.01.2021
Kdo je Pearson?
odpovdt 
        Re: Atmosfra 22:01:35 02.01.2021
Lehce pestrlej hipk.
Ale pr kmo ho zn. U tebe si nejsem jistej.
P.odpovdt 
         Re: Atmosfra 08:33:51 03.01.2021
A Lau zn? Ten zn kadho, i jeho zn kadej, teda skoro...
odpovdt 
          Re: Atmosfra 09:58:46 03.01.2021
To vypad, e je lezec.cz trninkov platforma sdruen "mlady-demagog.cz".
P.odpovdt 
           Re: Atmosfra 15:19:08 03.01.2021
Strne?
odpovdt 
            Re: Atmosfra 17:16:27 03.01.2021
Jasn e strnu. Ale to ve nebylo ani trochu popuzen, pokud m podle rekce dojem, e jo.
P.odpovdt 
      Re: Atmosfra 11:10:31 03.01.2021
Vdy jsem to psal snad jasn, v echch kad zn peka (vetn tebe), v Anglii kad zn Pearsona, v obou zemch znaj dnes Adama a nikde si nevzpomenou, kdo byl na pici ve sportovnm lezen ped deseti lety (asi tipnou Adama). Ale kdo m v kapsa "umudlan" Bl oblaka, to se v od prvovstupce po toho poslednho.
odpovdt 
       Re: Atmosfra 16:02:48 03.01.2021
Ped 10 lety bych tipnul Mrzu. A ped 20 Yajiho nebo Legranda.
odpovdt 

 Paradna atmosfera12:56:51 24.12.2020
Skvel diel, malo to atmosfru, filmari sa pochlapili! Inspirativne pozerat, co vsetko stoji za prelezom jednej z najtazsich ciest na svete. Adamovi poklona a drim palce, nepochybujem, ze to da.
erpeodpovdt 

 Proc nevynechaji vulgarismy?15:27:39 24.12.2020
Jsem jedinej komu vadi v Adamovych PR videich vulgarni slova?
Pepaodpovdt 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?16:21:20 24.12.2020
Spis nez vulgarismy jako takove jejich intezita pres cele udoli.
odpovdt 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?16:54:34 24.12.2020
To aspo mluv esky
odpovdt 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?18:02:26 24.12.2020
bez hulakanejch sprostaren to nema tu divackou atraktivitu, to mas jako kdbys natacel porno bez holy kuze.
odpovdt 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?22:23:28 24.12.2020
Od porna clovek aspon tusi co ma ocekavat a neni urcene vsem, kdezto tato PR videa predpokladam maji oslovit i nelezeckou komunitu. Pustil bys to svym detem? Blazek to tu evidentne monitoruje, jestlipak se vyjadri? Hekani, vulgarity, tahani stavebniho materialu do jeskyni... to je fakt divne PR ;).
Pepaodpovdt 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?13:19:00 25.12.2020
...uv si lezen venku, pak pijde takov "nadprmrn" lezec, zane vt a nadvat,to je pak ta prav atmosfra, co?
Madam Ondraodpovdt 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?22:23:13 24.12.2020
Jaroslav Haek: Doslov k 1. dlu vejka

ivot nen dnou kolou uhlazenho chovn. Kad mluv tak, jak je schopen. Ceremoni dr Guth mluv jinak ne hostinsk Palivec U kalicha, a tento romn nen pomckou k salonnmu ulechtn a naunou knihou, jakch vraz je mono ve spolenosti uvat. Je to historick obraz urit doby.

Je-li teba ut njakho silnho vrazu, kter skuten padl, nerozpakuji se jej podat prv tak, jak se to stalo. Opisovat nebo vytekovat povauji za nejpitomj petvku. Slov tch uv se i v parlament.

Sprvn bylo kdysi eeno, e dobe vychovan lovk me st vechno. Nad tm, co je pirozen, pozastavuj se jen nejvt svici a rafinovan sprosci, kte ve sv nejmizernj limorlce nedvaj se na obsah a s rozilenm vrhaj se na jednotliv slova.

Ped lty etl jsem kritiku jaksi novely, ve kter se kritik roziloval nad tm, e autor napsal: Vysmrkal se a utel si nos. P se pr to vemu estetickmu, vzneenmu, co m dt nrodu literatura.

To jen mal ukzka, jak hovada se rod pod sluncem.

Lid, kte se pozastavuj nad silnm vrazem, jsou zbablci, nebo skuten ivot je pekvapuje a tac slab lid jsou prv tmi nejvtmi pokozovai kultury i charakteru. Oni by vychovali nrod jako skupinu pecitlivlch lidiek, masturbant falen kultury typu sv. Aloise, o kterm se vypravuje v knize mnicha Eustacha, e kdy sv. Alois uslyel, jak jeden mu za hlunho rachotu vypustil sv vtry, tu se dal do ple a jedin modlitbou se upokojil.

Tac lid se veejn rozhouj, ale s neobyejnou zlibou chod po veejnch zchodkch pest si neslun npisy na stnch.

Uvaje ve sv knize nkolika silnch vraz, konstatoval jsem letmo, jak se skuten mluv.

Od hostinskho Palivce nememe dat, aby mluvil tak jemn jako p Laudov, dr Guth, p Olga Fastrov a cel ada jinch, kte by nejradji udlali z cel eskoslovensk republiky velk salon s parketami, kde by se chodilo ve fracch, v rukavikch a mluvilo vybran a pstoval se jemn mrav salon, pod jeho roukou bvaj prv salonn lvi oddni nejhorm neestem a vstednostem.
Papouodpovdt 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?23:07:19 24.12.2020
pkn to papou vymaloval, lp se to snad ani vyjdit ned. tak snad jen jet pepovi, jestli mu to nedolo: ano, vichni pevn doufme, e se u jedinej.
DTXodpovdt 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?02:39:28 25.12.2020
stale platne.
kral micioodpovdt 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?09:48:13 25.12.2020
Jo. Palivec se proslavil vulgarismy, primo jimi vesel do literatury, a byl na to hrd. Ovsem jeho vulgarismy vznikly tak rikajic in natura, bez kamery.
Otazka je zda se takto potrebuje proslavit kazdej.. a do jake miry tam hraje roli to vedomi kamery a zvysovani sledovanosti.
Pro zarny priklad lidovosti a ziskavani obliby u sirokych vrstev nemusime ku*da chodit daleko.
odpovdt 
  Re: Proc nevynechaji vulgarismy?11:02:56 25.12.2020
Zajimavy koment Papousi, asi jsme se nepochopili. Ja jsem cetl Svejka i jine knihy od Haska. Vulgarismy, ktere jsou v jeho knihach a ty, ktere nechava zaznit Adamuv PR team, jsou preci jen trosku jine...
Ja Adamovi fandim ale myslim, ze toto PR team proste nezvlada a dela mu medvedi sluzbu.
Navic, Haska si vzdycky cetla ponekud odrostlejsi generace. Fakt bys toto pustil svym detem nebo deckam na lezeckem krouzku?
Pepaodpovdt 
   Re: Proc nevynechaji vulgarismy?11:22:22 25.12.2020
Za m by idealizovn bylo podstatn hor, take pokud se nkdo ve chvli nespchu, zmaru, frustrace ... projev takto, je to jen realisick zachycen danho okamiku. Bytostn nesnm pokryteck, politicky korektn a podobn lidi, z tch je mi akort tak na b....(pardon na udln nevolno). T petvky co dnes lovk vid, to je a neuviteln a m jsem star, tm mm na ni vt alergii:-).
Vlkodpovdt 
    Re: Proc nevynechaji vulgarismy?20:20:40 25.12.2020
Pesn tm se bude dobe argumentovat mstkm teba na Holtejn. I Vlk kal, e je to normln
odpovdt 
     Re: Proc nevynechaji vulgarismy?21:10:12 25.12.2020
Tady hovome o jedn z nejt잚ch cest na svt a vkonech na vrcholov rovni, nerad bych to srovnval s tou bandou hobkovskch lezc na tch naich tvarech:-), nejhor jsou stejn ti, kte pi kadm kroku vydvaj zvuky, jak souloc mamut, e pr jim to pomh, akort nevm v em:-).
Vlkodpovdt 
      Re: Proc nevynechaji vulgarismy?21:32:55 25.12.2020
Kdy on je ale pro spoustu tch ontk vzorem a pak to tak vypad :D
odpovdt 
      Re: Proc nevynechaji vulgarismy?13:27:22 27.12.2020
Aha, pri vykonu na vrcholne urovni je to OK? Takze treba v karate je OK misto "kiai" rvat "pi.a"? Hmm, to mne nenapadlo ;). Asi nejen mne, kdyz to v jinych sportech a dokonce ani u jinych svetovych lezcu neslysim. Ale u jedne cesky divciny na boulderu a u Adama je to OK, aha.
Pepaodpovdt 
       Re: Proc nevynechaji vulgarismy?16:29:07 27.12.2020
Vulgarity bych netoleroval a zazmam, kde se sprost slova vyskytuj , bych vypskal, nebo daboval pakovskm "HROME" (mylen etiket paek)
...odpovdt 
       Re: Proc nevynechaji vulgarismy?21:52:23 27.12.2020
... karate :-) jsem si vzpomnl na Denisovy BJP
Papouodpovdt 
   Re: Proc nevynechaji vulgarismy?11:31:56 25.12.2020
Jako otec dvou syn ti klidn eknu, e ano a neml bych s tm nejmen problm. Vulgarizmy mi vad pi pouvn vi jinm lidem, ale jako vyjden extrmn nepohody a frustrace z njakho inu, mi to pijde vcelku akceptovateln. Kdyby tam z Adama msti py a kurev vypadlo "jejda to se mi njak nepovedlo", asi bych to video okamit vypnul. Je to sice PR, ale z extrmnho prosted, kde se s nmahou a na hranici vech svch schopnost pohybuje nkolik (jednotky) jedinc z celho svta. Neroufnu si odhadnout poet lezc na svt. A asi je tch pr slov omluvitelnch. V normln mluv je nepouv.
Luboodpovdt 
    Re: Proc nevynechaji vulgarismy?12:32:20 25.12.2020
Naprosto s vmi pnov souznm (Lubo, Vlk) mlokdo si um pedstavit v pokusu tu hranu jakou jedou lezci Adamova formtu.
 jirkasodpovdt 
     Re: Proc nevynechaji vulgarismy?10:41:47 28.12.2020
je to o vchov, kdo cel ivot sly o hovnech, kundch atd. tomu prost SAKRA nenasko
odpovdt 
     Re: Proc nevynechaji vulgarismy?10:05:16 29.12.2020
nevim co tam kdo slysi, ale jako predseda HO Picin vam za nas celej oddil sdeluju ze slovo vulgarni mi prijde vo dost vic vulgarni nez treba pica. Samozrejme jde i o uhel pohledu, i kdyz zrovna me prijde uplne docela ok z libovolnyho uhlu.
Lilian Supbrtatrovic odpovdt 
     Re: Proc nevynechaji vulgarismy?11:15:03 29.12.2020
nevim co tam kdo slysi, ale jako predseda HO Picin vam za nas celej oddil sdeluju ze slovo vulgarni mi prijde vo dost vic vulgarni nez treba pica. Samozrejme jde i o uhel pohledu, i kdyz zrovna me prijde uplne docela ok z libovolnyho uhlu.
Lilian Supbrtatrovic odpovdt 
    Re: Proc nevynechaji vulgarismy?12:44:36 25.12.2020
Perfektne receno!
odpovdt 
 Re: Proc nevynechaji vulgarismy?13:11:26 25.12.2020
Naprost pravda Pepku. Cel tento mini seril je velmi toxick a nevhodn v dnen pokroil dob. U jen to e hlavn postavou je mlad, bl, bohat, heterosexuln bloch je dle mho nzoru dostatenm dvodem celou produkci zruit. A jdou dlat nco uitenho!
odpovdt 

 Vulgarismy??13:05:51 25.12.2020
ete vulgarismy? m osobn teda o dost vt psycho pijde ta gaba s tm vtrkem tam... 2:45.. nevm no, pro me u je tohle mimo.. ale nevm pro to pu vlastn e? asi kadho vc... sp obecn - aby teba nebylo za chvilku bn, e nad lezcema v kad cest bude nkdo viset s vtrky, nebo zrovna nainstalovat vtrky na njak story.. nebo kad si pithne na sv bouldrov msteko ,sice jen na den, ale na kad den, hromadu palet..  si svtov pika, to videa pro vechny, tak se podle toho chovej, a ti mlaoi, kte t sledujou nedlaj podobn ko.ko.ti.ny jako ty
bodpovdt 
 Re: Vulgarismy??13:16:03 25.12.2020
Mn zas pijde mimo ty. Teba ten vtrk zrovna v dan situaci mohl pomoct. I kdyby si vichni zaali foukat vtrkem do cruxu tak co? A palety po pelezu uklidili, take taky no problem.
odpovdt 
  Re: Vulgarismy??13:26:49 25.12.2020
Pesn tak, j bych mu tam jet donesl plazmovou televizi, mohl by si poutt nco na uklidnn.
Madam Ondraodpovdt 
   Re: Vulgarismy??13:58:37 25.12.2020
nepla
odpovdt 
    Re: Vulgarismy??14:53:29 25.12.2020
taky by m celkem zajmalo, co bys vechno snesl pod skalama? kdybych si tam donesl lehtko, telku, gril.... J to vem stran peju, ale vdy to nejde vechno takhle vylepovat donekonena... vdy lezen je krsn, tak jak je...
nech takodpovdt 
 Vetrak19:12:21 25.12.2020
Podivejte se na YT jak Dave Graham vylezl Ali Hulk :) jen pro srovnani, neobhajuju ani neodsuzuju
Michalodpovdt 

 AO.14:18:20 25.12.2020
Cesta je cl .
 Michalodpovdt 
 Re: AO.14:26:54 25.12.2020
A tato cesta mla za cl co nejvc shldnut reklam a s tm spojeny zisk. No.
odpovdt 

 smisene pocity14:25:59 25.12.2020
Adamovi fandim a preju at cestu brzo preleze. Pouziti vetraku mi uz priprada lehce za hranou. Hranici mame kazdy jinde, chapu frustraci z cekani na podminky, ale vysouset cestu? I meterorologicke podminky k lezeni v prirode patri, chybi mi urcita pokora,... mozna i to je ta klicova malickost, ktera tentokrat chybela k prelezu... v zivote nejde vsechno rvat na silu
aTomodpovdt 
 Re: smisene pocity14:48:06 25.12.2020
top koment za celou tuhle srii vide a vbec vech poslednch vide za posledn rok/roky od A.O.. Podle me jsi to ndhern vystihl..
TOP KOMENT!!odpovdt 
 Re: smisene pocity18:08:18 25.12.2020
Souhlasim. Toho vetraku jsem si prvne ani nevsiml, myslel jsem, ze tam je kameraman. Za me je to hodne ulitle.
Co by udelal, kdyby to ten pokus vylezl? Zapsal by si "9b+ (s vtrkem)"?
eirodpovdt 
  Re: smisene pocity18:29:36 25.12.2020
S vtrkem a nkolenkama. Nikdo z jeho pedchdc ani jedno nepouil.
odpovdt 
   Re: smisene pocity20:26:01 25.12.2020
Tak neme bt nejlep napod. koda jen, e takovej Megos psob tak spratkovit
odpovdt 
    Re: smisene pocity09:56:11 27.12.2020
Megos nepsob spratkovite, a pelez 9C v tmu jen on a jeho ptelkyn, m taky nco do sebe
odpovdt 
     Re: smisene pocity15:35:19 27.12.2020
Spratkovitej sem myslel jeho vraz, ale na to me mt kadej jinej nzor. Naopak, chrupec v Cese na parkoviti psob hodn pohodovm pstupem. I kdy zase red bull...
odpovdt 
   Re: smisene pocity21:29:50 25.12.2020
Nkolenky mi nevad, spry se taky lezou v rukavicch z toho samho dvodu, klouby open o sklu prost bol. A teba pedchdci dn kolnko nenali, take to nepotebovali... Navc je to nco co me pout kdokoli bez sloitho een.

Ale ten vtrk je ostuda, kdy nefouk tak nefouk. Pt, kdy se nebude ctit pi sle, tak si za sedk zahkne heliov balnky?

Osobn by se mi vce lbilo, kdyby radi lezl nco lehho, kdy u nebyla podmnka.
eirodpovdt 
  Re: smisene pocity19:37:18 26.12.2020
https://www.youtube.com/watch?v=n6JrnE77MEQ&ab_channel=mellow
dave grahamodpovdt 
   Re: smisene pocity19:53:22 26.12.2020
No, nevypada to uchylne? :D Ja jsem osobne proti tomuto.
Co budou delat, az se vybije baterka? Mi to prijde akorat jako moderni rozmazlenost a rozezranost :( Nestaci bzukot dronu, ted pribyde hukot vtrku.
eirodpovdt 
    Re: smisene pocity22:15:05 26.12.2020
Jet mohou mt kiltovky s vrtulkou na mikro vysouen...
odpovdt 
    Re: smisene pocity17:52:28 27.12.2020
az se jim vybije baterka tak ji znova nabijou. Ano, je to zazrak!
odpovdt 

 .14:50:07 25.12.2020
koment z 8a ( to jen tak e se to nezd jen ,,nepejcm echm)..
While I have great respect for Adam and for those whove sent Perfecto Mundo. However, I find these videos over the top and am just not interested in his road to Tokyo or his 4 photographers and personal fan holder for his month and a half of not sending. I know it sounds disrespectful but, for me, it is way too much cult of personality and is very contrary to the spirit of climbing that Ive known for my 25 yrs climbing. Ive basically stopped watching Adams videos out of boredom. I hope he is making a good living and I dont wish him to do anything that would impact his ability to have a good life and to climb, but I just dont care and what he portrays is not the kind of climbing experience that excites me. I really prefer the more honest videos of people who just go climbing with their friends.
8aodpovdt 
 Re: .16:39:54 25.12.2020
A co jako? Kdy ty videa nem rd, tak a se na n prost nekouk, ne? Je mi lid kter se potebuju takhle vypisovat aby si jich alespo nkdo viml fakt lto :) Nechpu ty komente, co dl Adama tak furt ta sam kupa hnoje od tch samejch lidi. U vm to tady kadej napsal 100x po kadm Adamov videu, ale pro jistotu jet jednou: Tak na to prost neumte a nemuste tady pak ventilovat svoji frustraci z Blaka a spol., kter stejn zajm jen vs a vm podobn, poppad si zalote vlastn web a mete si tam pitakvat a navzjem se plcat po ramenou vy jelita :)
Petr Martinecodpovdt 
  Re: .16:58:44 25.12.2020
Asi proto, e jsou ty videa kupa hnoje nehled na to, e Adam chce cestu vylzt, podmnka nepodmnka, kde je pokora? Hulkat, vysouet... atd.
Madam Ondraodpovdt 
   Re: .21:54:31 25.12.2020
Si peti na co reaguje, pak si peti, cos napsal. Ty se mist zbytenejch, hloupejch reakc.
odpovdt 
   Re: .15:53:52 26.12.2020
Jednodue na tu cestu oividn v dan chvli neml vkonnost. Borci co to vylezli, tak tam nebyli ani tak dlouho ani s takovm tmem, jen lezli na skalch.
odpovdt 
  Re: .20:04:12 25.12.2020
No, ono to muze byt i tak, ze Adam byl pro nekoho neco jako lezecky buh. Byl to jeden z mala, ktery se za jakychkoliv podminek drzel "lezecke etiky" a pritom dokazal lezt nejlip na svete. Vzdy jsem touzil byt pri tom, kdyz Ada pokusoval nejaky projekt. Tento serial mi to umoznil, ale, bohuzel, s horkou pachuti (vetrak, covid situace, apod.). A domnivam se, ze to nektere muze mrzet stejne tak jako me, a chteli by se vyjadrit, aby se to treba nekdy navratilo zpet do davnych, zlatych, kolejich.
Strength and Honorodpovdt 
  Re: .23:39:16 03.01.2021
Pt-li se co jako, tak vz e asi tolik, e tady mnohokrt zaznla replika o zaprdnm nepejcm eskm rybnku, kterej kontrastuje se zahranin velkorysost, irokm srdcem a poplcvnm po rameni.

No a tenhle moment z 8a.nu ukazuje, e styl Adamovy sebepropagace u zan lzt krkem i zahranin lezeck obci. ili ten koment se pokou vyvrtit njak dogma a tm mi pijde zajmavej.

Samozejm e ten, kdo ta videa nem rd, tak se na n nedv a je potichu. Ale proboha, co patnho je na tom, e to video nkdo shldne, je z nj znechucen a d to tady v t hospod do placu? Stejn jako nen nic patnho na nesouhlasu.. tm prv vznik ta ta diskuse, ne?
honzaodpovdt 
  Re: .11:01:56 04.01.2021
K nzoru na video je dobr dan video vidt, ne jen e kmo/Erik/Zrzavec kali, e je to dobr nebo patn. Teba ty s Adamem si u poutm bez zvuku a dobr.
odpovdt 

 .18:43:36 25.12.2020
Tyjo doufm, e Adam tyhlety zvratky nete.
 abvdahodpovdt 
 Re: .19:57:47 25.12.2020
J doufm , e te. Jestli je profk , a dle veho vypad e je, tak mus chtt vdt co se dje kolem a pimen na to reagovat. Punk v lezen takovho formtu ...ee :-) to je minulost..
Ivan Mldekodpovdt 
 Re: .21:04:28 25.12.2020
Krytofe kdy bude v Krasu, celkem dlouho nco pro tebe vozm:-).
Vlkodpovdt 
  Re: .21:45:42 25.12.2020
Co? :D
odpovdt 
  Re: .23:03:59 25.12.2020
Jde o ten nlez povky e? :D Ozvu se ti..
 abvdahodpovdt 

 Proc tam nezustal?19:09:10 25.12.2020
Proc musel jet pryc, kdyz konecne udrzel ten stiskac a byl videt pokrok?
Michalodpovdt 
 Re: Proc tam nezustal?11:16:54 28.12.2020
Pesn! Podle m na to m, jen to chce trplivost, klid a as.
pavelllodpovdt 

 Nestastna serie19:22:04 25.12.2020
Tento dil patril za me k tem lepsim, alespon byly videt nejake pokusy a posun.

Ale celkove nestastne zvoleny format. Projektovani je pro divaka velmi nezajimave, zvlast kdyz nejsou podminky a ani se neleze. Takze vetsina dilu o nicem nebo podobnych ostatnim. Lepsi by bylo pockat na konec a sestrihat to nejzajimavejsi do treba trochu delsiho jednoho videa. Bohuzel se asi tym rozhodl najet na youtubersky model, kde je potreba pravidelne vypoustet videa nehlede na to co se stalo nebo nestalo.
Michalodpovdt 
 Ondra / Blaek22:24:58 25.12.2020
Byl by Ondra bez Blaka asi jo .
Byl by to stejn Ondra urit ne !
To co marketingov udlal Blaek v R a smrem k hlavnm trhm je super pro Ondru bez nj by nebyl tam kde je ! To je fakt a prachy jsou prost teba pro to aby mohl bt top
odpovdt 
  Re: Ondra / Blaek00:20:28 26.12.2020
To jo, proti tomu nemuzu nic rict, zvlast kdyz dovnitr nevidim. Ale je proste fakt, ze jakmile jde o to videama vydelavat, bude to na ukor divaka, jehoz pozitek se presouva na druhou kolej veprospech poctu shlednuti a dalsich metrik ktere vydelavaji. Takze tu prirozene vznika nesoulad.
Michalodpovdt 
   Re: Ondra / Blaek08:51:42 26.12.2020
"Ale je proste fakt, ze jakmile jde o to videama vydelavat, bude to na ukor divaka jehoz pozitek se presouva na druhou kolej veprospech poctu shlednuti a dalsich metrik ktere vydelavaji."

Fakt to nen. Me nm vydlvat, ale nemus to dlat tak, e za kadou cenu maximalizuje zisk, v tomto ppad poet shlednut atd. Me dlat kvalitn produkt, kter ti stejn vydl.
odpovdt 
    Re: Ondra / Blaek10:46:35 26.12.2020
Souhlasim, nenapsal jsem to presne. Do urcite chvile to jde spolu -- lepsi video, vice shlednuti. Ale kdyz clovek zacne premyslet, jak z toho vic vymacknout ruznyma taktikama a strategiema, je to casto na ukor divaka. A to se podle me stalo tady: vysoka frekvence videi na ukor kvality obsahu.
Michalodpovdt 
  Re: Ondra / Blaek01:52:23 26.12.2020
AO bez Blaka by byl zejm stle AO. S PB je jen loutka na vydlvn penz. Nekm, e patn i dobe, jen to tak vnmm.
odpovdt 
   Re: Ondra / Blaek09:22:31 26.12.2020
Ty se taky zkus zamyslet, ne zane pst. Koho tvj nzor obohat a emu prospv? Jen kod a plive sru. I kdy se bude snait tvrdit opak. Adam je mega hvzda. Lezeck svt nezn odmny al jin sporty. Aby Adam byl na pici (a to tedy JE!), tak tko bude eit cokoliv jinho ne sport. Role Blaka je pro nho dleit. Videa jsou skvl a pokud i pinej potebn finance, tak je to pece jenom dobe.
He?odpovdt 
    Re: Ondra / Blaek10:12:35 26.12.2020
Asi to nen mon, ale co kdyby ta videa nebyla skvl ?
odpovdt 
     Re: Ondra / Blaek11:04:50 26.12.2020
Pro nkoho jsou a pro nkoho nejsou. To je normln. Ty se sna udlat normu z uren pod stnem anonymity. Shame :)!
Tfujodpovdt 
    Re: Ondra / Blaek13:49:20 27.12.2020
J souhlasm s nzorem, e vliv Blaka na Adamovo lezen moc pozitivn nen. Jak m Adam lezeck spchy na skalach s PB jako managerem? Jasn - je to trochu zkreslen ppravou na OH, ale porovnn s dobou ped PB, kdy poslal jedno 9b za druhm je do o bijc. Nicmn tohle si mus vyhodnotit Adam sm.
Podpovdt 
     Re: Ondra / Blaek15:30:45 27.12.2020
Tak po profi strnce ho to urit posunulo, ale nic nebude zadara, e jo
odpovdt 
     Re: Ondra / Blaek15:46:15 27.12.2020
Aaa pn je znalec. Blaek s nm strvil hromadu hodin na Dawn wallu a od t doby Adam nic nevylezl :). Jasn ty mudro. 9c, 9a+ flash a cela ada tucto pelez. Kam na ty fry chod :)? Ho njak dal. Prosm.
He?odpovdt 
      Re: Ondra / Blaek16:41:24 27.12.2020
No, pokud se k tomu jako obyejn lezec mohu vyjdit, tak je na Adovejch videch divn ta profesionln sterilita. dn pohyb ani joke navc, aby nerozhodil pevne naplanovany den a prubh samotnho lezen. Je to takov stetiln a nepirozen.....
odpovdt 
       Re: Ondra / Blaek17:00:10 27.12.2020
Sterilnm a nepirozenm dojmem na m urit nepsob.
odpovdt 
       Re: Ondra / Blaek19:55:10 27.12.2020
To u jsou vn totln trotloviny :-D Zapomnlo se jet na to, e uruji, kdy me na zchod, kdy se me dvat na televizi, kdy... kam na to proboha chodte?
 pavelblazekodpovdt 
        Re: Ondra / Blaek21:59:28 27.12.2020
Nkdo tady vcelku nekonfliktne nape, ze mu to pipad steriln a ty zareagujes, ze je to trotlovina ... OK ...
J.Kladaodpovdt 
         Re: Ondra / Blaek07:39:26 28.12.2020
"dn pohyb ani joke navc, aby nerozhodil pevne naplanovany den a prubh samotnho lezen."

Oividn reagoval na toto, ne na tu sterilitu.
odpovdt 
          Re: Ondra / Blaek07:55:38 28.12.2020
Klasika. Klda si vdy vypchne, to co se mu hod. Skoro v kad diskusi. Kdyby aspo vce lezl nebo aspo nco lezl :).
Pozorovatelodpovdt 
           Re: Ondra / Blaek10:01:52 28.12.2020
Aha, aha ... vypichnu, nevypichnu ... lezu, nelezu ... hlavne to s tm nesouvisi ... generalizaci nekomentuju ... soupnutim do jaksi univerzln katulky "hater" se me nedotknes... Bavime se tady o nejakym produktu ve veejnm prostoru, ten vyvolv njak reakce, evidentn pozitivn a negativn, nee se tady jestli je nebo AO vrcholovej sportovec nebo ne, o tom nen pochyb ... Jako autor nebo protagonista k tomu mohu pistoupit rzn - z hlediska komunikace nen podle mne explicitni odmtnut pln ta nejlep strategie - doporucuju projet si reakce tvrc paralelniho serilu "kolem skal" ...
J.Kladaodpovdt 
            Re: Ondra / Blaek10:34:04 28.12.2020
Chpu, e nekomentuje nesmyslnou generalizaci, tm sp ale nechpu, jakm smrem se tvj pspvek dle odvjel...vude, jen ne k vci, ke kter ses vyjadoval. Pak se nediv, e ti nkdo nape, e si Klda vypchne, nebo nape, co se mu hod.
odpovdt 

 lhi17:29:33 27.12.2020
Nechpu lidi, kter bav it tady li. Jedin, kdo to asi pelezl rychleji, ne Adam, byl Jakob Schubert, ale i ten to zkouel u pedtm. Stefano na tom strvil mnohem dl v prbhu nkolika let. Alex tko ct, k, e 15 dn zkouen a 16 to poslal.
Je ale pln zbyten to srovnvat, vzhledem k tomu, e nevme, jak mli ti borci podmnky, a na Adama, kter ml otesn, co je dobe zdokumentovno, take to ani nen k dalmu polemizovn.
odpovdt 
 Re: lhi08:59:00 28.12.2020
Hlavn cl sice odolv, ale ta srie kolem je i tak ctyhodn. koda, e to st esk lezeck, zejmna anonymn veejnosti bere jako samozejmost, ale je to n takov nrodn zvyk, e doma nen kad prorokem. Krom toho i ti nejlep potebuj obas nespch jako soust motivace. Kolikrt se ve sportu stalo, e po njakm stenm nespchu pila pecka. Jsou sice sportovci, co po dosaen veho dosaitelnho zabal kariru v 25 letech, ale Adam podle m mezi n nepat. Sp bych zaadil do kategorie, v kter jsou teba brati Huberov, co i s 50+ na krku a dokonce i malou pivn vanou pod vrtaj destky v horch a momentln se sna o novou cestu v severn stn Eigeru. AO bude plnit prvn strnky lezeckch mdi jet hodn dlouho a pro pr jedinc by bylo lep se aspo trochu nakazit jeho motivac ne pst kraviny na lezce.
Bdaodpovdt 
  Re: lhi10:39:23 28.12.2020
Musm ct, e na tom nrodnm zvyku je. Tady se sice mnohokrt v rznch obmnch opakuje argument (mimochodem vtinou mnn ne jako dobr rada, ale jako zpsob, jak tomu druhmu ukzat, jak je blbej), e se ned generalizovat z reakc pr frustrovanch jedinc, jene pokud se jeden podv na zahranin komente, je to neoddiskutovateln fakt. Tolik negativnch koment je jen v eskm rybnku a to s velkou pevahou.
odpovdt 
   N pn14:05:33 28.12.2020
kde jsou zalezl Adamovi fanouci, tak mlo pozitivnich koment nejlepmu lezci planety, kter nic nestoj...vyjaduji nekonenou podporu!Dky za kad dl a skvlmu tmu AO
vrn hlta pnovch mvodpovdt 

 sketches of spain22:59:47 29.12.2020
Srie k Perfecto je podle mho nzoru skvl! Cenm prci celho tmu (lanovka!), krsn zbry, emoce, dky dky! Za tmhle je tolik prce, e si to zaslou jedin respekt. A ty konspiran teorie odborn poroty na lezci, kluci kluci...                                                                                                                                                                                                                                                     
Jan .odpovdt 
 Re: sketches of spain10:59:28 30.12.2020
Ale chyb k tomu ten Miles! Nebo se pletu?
Jin, j u skoro nevim, jestli je dobr vychzet takovmu publiku vstc a krmit ho... Je to hor a hor.
P.odpovdt 
  Re: sketches of spain16:38:28 30.12.2020
Miles tomu chyb, ale to bysme se na to pak koukali u jen my dva :)
Jan .odpovdt 

 Megos10:21:00 03.01.2021
Megos psob megaspratkovit a taky je,  mysl si o sob fakt hodn, je to na nm vidt. A v Perfecto Mundo dn koleno nenael, sm to kal.
odpovdt 
 Re: Megos18:28:30 03.01.2021
Co Megos, i kmo to kal.
Zrzavecodpovdt 
  Re: Megos20:23:44 03.01.2021
kal to ve videu o pelezu, najdi si to klidn na youtube, jestli jsi toho schopen, jakoe asi nejsi, ty polointeligente.
odpovdt 
   Re: Megos08:46:15 04.01.2021
Ty mus mt dobrej smysl pro cokoliv. Nechyb ti nco?
odpovdt 
 Re: Megos19:21:57 03.01.2021
to je ale zase nazor tvl..
odpovdt 
  Re: Megos20:22:26 03.01.2021
...ano, je to nzor, a tvoje slova nejsou dn kritika nzoru. Klidn m rozargumentuj na sraky, ale argumentuj.
odpovdt 
  Re: Megos08:07:17 04.01.2021
To jo.. ve srovnani s nim je i polointeligent genius :)
Prichazi modni vlna "Megos je spratek" a kdo tvrdi neco jinyho, tak je rovnou peknej idiot a trouba :)
A.odpovdt 
  Re: Megos08:50:58 04.01.2021
To jo.. ve srovnani s nim je i polointeligent genius :)
Prichazi modni vlna "Megos je spratek" a kdo tvrdi neco jinyho, tak je rovnou peknej idiot a trouba :)
A.odpovdt 
 Re: Megos21:51:11 03.01.2021
Megos je sympatak a super cool borec, komentuje ho negativn jen lovk co mu zvid ze je aktualne nejlep skaln lezec. Na Megose nm kluci nesahejte, tady anci nemte!
Za ns z holky odpovdt 
  Re: Megos23:15:43 03.01.2021
Ne.
odpovdt 
 Re: Megos23:54:26 03.01.2021
Megos je sympatak a super cool borec, komentuje ho negativn jen lovk co mu zvid ze je aktualne nejlep skaln lezec. Na Megose nm kluci nesahejte, tady anci nemte!
Za ns z holky odpovdt 
  Re: Megos20:19:22 05.01.2021
Ne. Spratek je.
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.