LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Vce odvahy, mn eleza!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck stna Harcov - Liberec
Na Stelnici - Svitavy
Boulder Cave Bar - Opava

Prodejny
HUDYsport - Praha 6
HUDYsport - Jablonec nad Nisou
HUDYsport - Liberec

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Pavel Bm vylezl na Mount Everest

Prask primtor Pavel Bm zdolal dnes Mount Everest. Informoval o tom SMS zprvou.

Na nejvy vrchol svta vylezl v silnm vtru spolu se dvma erpy v 6:42 stedoevropskho asu.

Viz www.iDNES.cz

iDNES   [pravy] 08:20 18.05.2007Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 blahopn08:25:08 18.05.2007
super, blahopeju a peju hlavn astnou cestu zptky. Podailo se nakonec bez kyslku?
mayyaodpovdt 
 Re: blahopn14:39:31 18.05.2007
ert vem kyslk, ale dleit je, jestli pouval maglajz a nebo ne!!! Congratulations!!!
Iljaodpovdt 
 Re: blahopn14:51:05 18.05.2007
Podle m vichni co eej kyslk a erpy jsou vichni pkn zvistiv ulci
honzaodpovdt 
  Re: blahopn14:54:28 18.05.2007
kmo tak to mi nezbejva ne s tebou souhlasit, pac at tak nebo tak je to vbornej sportovn vkon a zaslou si jedin gratulaci
sifiodpovdt 
  Re: blahopn14:54:52 18.05.2007
Sm jsi ulec. Vylzt na Everest je velkej vkon, ale kyslk a erpov hraj velkou roli. A to nemluvm o tom, e Everest pat mezi nejleh, komern osmitiscovky. To u kal Messner ped 30 lety....
Iljaodpovdt 
   Re: blahopn15:01:28 18.05.2007
a kolikrat si tam byl ty sulci?
honzaodpovdt 
    Re: blahopn15:03:43 18.05.2007
jo to by m taky moc zajmalo kolikrt tam byl, kdyz tady machruje, vsadil bych se ze tam jezd pinejmenm kadej druhej vkend
sifiodpovdt 
     Re: blahopn15:05:02 18.05.2007
hele nechci ti do toho kecat, ale vkend je s mkm.Jinak teda taky gratuluju
bobanodpovdt 
      Re: blahopn16:16:20 18.05.2007
a mkk je zase se dvma "k" :-)) fakt si m pobavil
lingvistaodpovdt 
      Re: blahopn13:50:52 20.05.2007
Pe se "mkk". Jinak taky blahopeji.
jirkaodpovdt 
     Re: blahopn15:21:13 18.05.2007
Vy jste hrozn gayov a sifi je jet disgrafik bez zkladnho vzdln. ekl bych, e jste posran Praci co chrn svho primtora. A se Pja vrt, tak hlavn nepouvejte MG, ale sp klouzek nebo lubrikan gel, aby jste mu mohli lp vlzt do prdele.
Iljaodpovdt 
      Re: blahopn15:27:50 18.05.2007
no tak to k ten pravej, pan horolezec, kterej byl mon tak na snce, nebo bych ho tipoval spis tak na jeviovice, teda jestli je to ten teplou co si myslim.
sifiodpovdt 
       Re: blahopn15:29:40 18.05.2007
Hmm, vtipn. Pod lep ne Krav hora do Konic na AF...
Iljaodpovdt 
       Re: blahopn15:31:46 18.05.2007
tak to tady chvli sleduju a u se nemu dvat na to jak tady hete tma teplouema. J sama sem lezbicka a nepijde mi na tom nic patnho
lenkaodpovdt 
        Re: blahopn15:34:25 18.05.2007
ja na tom taky nevidim nic patnho, docela rd bych si s tebou a pokud mono nejakou tvou kmokou trochu zablbnul;)
sifiodpovdt 
         Re: blahopn15:35:35 18.05.2007
no tak na to bys neml blbeku
lenkaodpovdt 
          Re: blahopn15:36:25 18.05.2007
neboj zaplatm
odpovdt 
           Re: blahopn15:38:17 18.05.2007
beztak ho mas urcite pekne malyho a ilja taky
lenkaodpovdt 
            Re: blahopn15:42:35 18.05.2007
Ty jedna blb lezbo. Jestli ti pipad ptadvacet sel v pln palb mlo, tak to t lituju. Nech tady na sebe kontakt a uku ti sedm div svta, protoe bys to potebovala jak sl...
Iljaodpovdt 
             Re: blahopn15:48:08 18.05.2007
hmmm jasny take pokud uplatnme zlat pravidlo t:
25:3=8,3cm.....hmmm ty divochu jeden
lenkaodpovdt 
              Re: blahopn15:51:14 18.05.2007
hej tak fajn no, abys vedela mam 9 a to uz je docela delo
iljaodpovdt 
              Re: blahopn16:19:32 18.05.2007
Nech je t Leni, takov uboci si nezaslouej, abys na jejich keci reagovala.
to lenkaodpovdt 
               Re: blahopn22:26:11 18.05.2007
JEDNOZNAN NEJLEP DIALOG (TRIALOG?), CO JSEM TADY POSLEDN DOBOU ETL!!!!! :-)
vencaodpovdt 
                Re: blahopn23:18:33 18.05.2007
souhlas, akort jsem si chvli myslel, e jsem na novinkch.cz :o)
stipodpovdt 
                 Re: blahopn00:23:16 19.05.2007
jj, pardn flame, jen tak dl:) krom toho, e pan Bm podal skvl sportovn vkon, mli bysme podkovat i za skvlou zbavu, kterou nm tak bezdn poskytl :)))
fandaodpovdt 
                  Re: blahopn07:44:58 20.05.2007
fakt dobr diskuse k Everestu, to mi ho teda vyndej !
ivnek hornkodpovdt 
             Re: blahopn00:54:48 19.05.2007
Asi jsi chtl ci osm div svta vi..... ale to u vzhledem k tomu vemu co jsi tu napsal je naprosto jedno.
spookerodpovdt 
        Re: blahopn11:34:56 19.05.2007
:-) Ja jsem napriklad byl vcera na skalach a to vam byla leZba. Ale leSbicky tam nebyly. Mozna by sis mela ujasnit svoji orientaci. Jestli ses na holky nebo na lezeni.. :-)))
Jirkaodpovdt 
       Re: blahopn15:32:06 18.05.2007
Konice vol ODS, co?
Iljaodpovdt 
      Re: blahopn16:10:39 18.05.2007
Koukm , e se tu njak widlk ztratil z njakho chatu nebo co? Nikdo nikoho nechrn, to e dal ech vyleze Everest je pece krsn. A co se te tvch vraz tak to se sem fakt nehod. Je mon e jsi lezen asi ani nepochopil, p takovhle keci me mt jen blbeek jako ty. Tak si dl nadvej a dlej, e tomu rozum, ale nkde jinde jo!!
Owekaodpovdt 
       Re: blahopn16:21:32 18.05.2007
kecy se pe s ypsilon, ty po
petrodpovdt 
       Re: blahopn16:22:27 18.05.2007
j si taky myslm, e Praci jsou urci...
alfonsodpovdt 
        Re: blahopn16:38:01 18.05.2007
Pro Alfka:V kadm mst se najdou njac rci...Co bohuel me ct jen nkdo, protoe nen z msta,na vesnici jich je vc p maj m obyvatel.
Tak toho nech a jdi si radi zalst, teba s njakm rkem z Prahy nebo od vs. Uvid e je to pln jedno, hlavn e se supr poleze...
Owekaodpovdt 
       Re: blahopn09:07:13 19.05.2007
C je mkk souhlska, proto se po n pe I (vjimkou jsou ciz a pejat slova, pp. vlastn jmna, co ovem keci asi nebudou). Sice to vypad blb, ale je to tak...
michalodpovdt 
        Re: blahopn10:38:02 19.05.2007
http://pravidla.cz/hledej.php?qr=kecy
odpovdt 
      Re: blahopn20:05:07 18.05.2007
A dysgrafie se zase pise s Y.... ach ta gramatika. Jo a Pavle, gratuluju, jsi borec!!!
fakirodpovdt 
      Re: blahopn15:50:46 19.05.2007
Pro ur gaye? Pro to sem plete? Co je Ti do toho?
 Blancheodpovdt 
      Re: blahopn18:23:29 21.05.2007
dysgrafik je s tvrdym
kokonodpovdt 
  Re: blahopn14:20:18 22.05.2007
erpov jsou podle m mnohem vt borci ne lezci... chod na hory furt a ne za moc penz jim vechno tahaj... :-)
Kaodpovdt 

 ???08:39:10 18.05.2007
Ja Pavlovi taky gratuluju, je to opravdu uspech ale neco mi neni jasne. Puvodne se cela expedice prezentovala jako "cisty alpsky styl, zadny kyslik, zadni vyskovi nosici" Tim, ze se nakonec nelezlo ze severu tak jak bylo puvodne v planu, tak se opustilo od toho vseho nebo ti dva Serpove tam proste byli nahodou na tom vrcholu taky? Proste me to jen zajima jak to je. Vite k tomu nekdo neco?
Martinodpovdt 
 Re: ???09:31:49 18.05.2007
Me by sp zajmalo, kde kdo zjistil, e tam s nim ty erpov byli. ekl bych, e je to nepodloen informace, tedy zatm. Ale mone je ve :) . Takt gratuluji.
waveodpovdt 
  Re: ???09:36:34 18.05.2007
Tak oprava :) skuten tam el z cele expedice jen On a dva erpov :)Se mi tomu nechtlo vit....
waveodpovdt 
  Re: ???08:46:22 19.05.2007
M by zajmalo, jestli tam vbec byl. Na Everestnews.com ho neznaj a na explorersweb.com je posledn zprva o nm z konce dubna.
lojzodpovdt 
  Re: ???08:52:41 19.05.2007
M by zajmalo, jestli tam vbec byl. Na Everestnews.com ho neznaj a na explorersweb.com je posledn zprva o nm z konce dubna.
lojzodpovdt 
   Re: ???20:46:05 20.05.2007
Tak ti nevim, ale IMHO ho znaji ... http://everestnews.com/everest2007/bemeverest05202007.htm
odpovdt 
    Re: ???09:21:47 21.05.2007
tak ti nevim, ale u nas psal ze tam vylezl v patek a na everest.com pisou ze az v nedeli...
parikodpovdt 
 Re: ???16:49:57 18.05.2007
To u bude nvyk z politiky. :-)
mlenodpovdt 

 Obrovsk09:03:56 18.05.2007
gratulace! To je parda. Drm palce, a to jde dobe dol!!!
Jitkaodpovdt 

 Jeste neni dole09:06:42 18.05.2007
Gratuluji svemu primatorovi! Doufam, ze ve zdravi dorazi domu...
Tomasodpovdt 

 ................09:11:53 18.05.2007
jo erpov dlaj divy, ale i tak gratulace.
Hromi$odpovdt 

 Klobouk dol09:29:35 18.05.2007
To tedy, Pavle, poslm gratulaci jako hrom!
Tom F.odpovdt 

 Bm na vrcholu09:41:54 18.05.2007
Gratuluji, je to nejen osobn ale celorepublikov spch.Je ho do adu koda ml by se vnovat sportu a bude za zenitem tak sedt v kanclu.
karelodpovdt 
 Re: Bm na vrcholu08:48:17 21.05.2007
A pro by to ml bt celorepublikov vkon? Horolezectv je snad u nkde jinde, ne? Podvej se radji, za co se napklad udluje "Piolet d'Or".
Tom T.odpovdt 
  Re: Bm na vrcholu08:51:59 21.05.2007
Oprava. spch ne vkon.
Tom T.odpovdt 

 Gratulace, ale dotaz10:18:11 18.05.2007
Gratulace, ale z cele expedice tam sel nakonec sam. Znamena to tedy, ze ostatni taky zkuseni horolezci z jeho tymu bud odpadli nebo vyhodnotili podminky jako nedobre. Pak pan Bem lezl s rizikem a myslenkou na to, ze dalsi pokus o Everest by doma medialne nerozdychal? To by tedy byl risk z jeho strany...
Romanodpovdt 
 Re: Gratulace, ale dotaz10:43:14 18.05.2007
"vyhodnotili podminky jako nedobre" to sou zase kecy... "To by tedy byl risk" - no ono risk je samo o sobe jit na Everest :-)
Ja nevim, ale misto toho, aby lidi ocenili uspech, tak se tady zase rozviji nejake spekulace coby kdyby a jedna pani povidala, ale tady od tech monitoru vime s promintuim hov.. jaky sou podminky atd.
Samozrejme velka gratulace....
Tom Vidlakodpovdt 
  Re: Gratulace, ale dotaz10:49:11 18.05.2007
chtel jsem tim jen lehce naznacit jestli nesel do rizika taky kvuli tomu, ze vi jaka kritika se na nej doma snasi, urcite vi ze podruhe uz by to ze sve fce nerozdychal. tod vse.


rodpovdt 
   Re: Gratulace, ale dotaz10:52:22 18.05.2007
Tak promin :-) nechal sem se unest, ale uz zacinam byt na ty nektere komentare teoretiku alergickej.
Tom Vidlakodpovdt 
  Re: Gratulace, ale dotaz10:57:22 18.05.2007
chtel jsem tim jen lehce naznacit jestli nesel do rizika taky kvuli tomu, ze vi jaka kritika se na nej doma snasi, urcite vi ze podruhe uz by to ze sve fce nerozdychal. tod vse.


rodpovdt 

 Gratuluji10:37:48 18.05.2007
Super vykon!!!!
Radarodpovdt 

 Gratulace, ale dotaz10:39:50 18.05.2007
Gratulace, ale z cele expedice tam sel nakonec sam. Znamena to tedy, ze ostatni taky zkuseni horolezci z jeho tymu bud odpadli nebo vyhodnotili podminky jako nedobre. Pak pan Bem lezl s rizikem a myslenkou na to, ze dalsi pokus o Everest by doma medialne nerozdychal? To by tedy byl risk z jeho strany...
Romanodpovdt 

 EVEREST10:59:37 18.05.2007
NEBUDEM SI NALHVAT KDYBY NEML PRACHY.. TAK BY TAM NEVYLEZL A TI ERPOV TAM NEBYLI ASI JEN TAK...JE TO  PKN VKON KDY VM NKDO VYLAPE CESTU A NESE BATOH..GRATULUJI ALE EVEREST JEN JEN MEDIALN CESTA..KDYBY ZDOLAL K2 TAK SMEKNU I BLZKA LEZECKA VEEJNOST I HOROLEZCI...
Dominikodpovdt 
 Re: EVEREST a K211:17:30 18.05.2007
Co nen me bt... Teba takovej Caban se u taky na K2 chyst. Viz http://www.miroslavcaban.cz.
Ale musme si u zvyknout, e na Everest vyleze nebo bude vyneen kdejak dobe fyzicky pipravenej sportovec, kter m sen zdolat Everest a k tomu m dost penz.
Stran m bude zajmat, jestli byl pouit kyslk nebo ne.
Michal V.odpovdt 
  Re: EVEREST a K211:34:24 18.05.2007
jo, kmo, na to si bude muset zvyknout, protoe o vtin horolezc se to,e by byli dobe fyzicky pipraven ct asi ned.
odpovdt 

 Gratz11:08:53 18.05.2007
Rozhodne vyborne. Preju stastny sestup!
Lukeodpovdt 
 Re: Gratz11:33:05 18.05.2007
No,hur zase jedna dobr zprva,jet cesta dol.Nen na konci.A nechte se pekvapit,kam vyraz pt hdat z kilov koule neumte?e by jste se dali do debaty co,jak a za kolik apod..To Vm vem jde docela dobe.Kdy budou nkde Vae jmna?
wendyodpovdt 
  Re: Gratz17:27:43 18.05.2007
No jo, tvoje jmna jsou ve velijakm bulvru, tak nae jsou jen na lezci, ale to nevad:-) wendy wendy... kdy zhubne?
mykodpovdt 
   Re: Gratz18:52:40 18.05.2007
Ahoj Myku,dokud m mudi nedaj dokupy (co hned tak nebude)tak asi nezhubnu,proto u jen picmrduju,ale pokud si pamatuju myka z phy-tudk ped 30lety,perfektn lya to asi nejsi ty?(tamten je pr leta po smrti,ale oni se ke m donesou obas zhadn zvsti,take mon i tahle je mystifikace a tm bude dlouho iv a me lzt i za m)wendy
wendyodpovdt 

 Gratulace z ech11:55:21 18.05.2007
Super. Moc gratuluju, je krtn kdy si nkdo spln dtsk sen...Tak hlavn opatrn dol. Jet jednou gratulace. Jaro a Sulovsk se chystaj na K2, tak tmto peji mnoho zdaru a a u to Radkovi konen po trvt vjde :-). Caban tam bude taky, ale to nen takov sympak a moc o sob prohlauje (obzvl᚝, kdy kal, e byl na Everestu prvni :-)). Zdrav a uspch peji ale i jemu.
Vaclavodpovdt 
 Re: Gratulace z ech12:14:17 18.05.2007
Caban natahne Radkovi fixni lana.
odpovdt 
  Re: Gratulace z ech13:05:35 18.05.2007
Myslm,e se sp Radkovi schov do vrcholovho bglu.....
Vaclavodpovdt 
  Re: Gratulace z ech16:38:06 18.05.2007
... nejen Caban ale i Poldovi kluci. Protoe Jaro leze na K2 pece Alpsky!
Paoutodpovdt 
 Re: Caban16:35:01 18.05.2007
Pro upesnn Miroslav Caban jede na K2 tak ji podruh. Poprv tam byl v roce 2001 spolen s Jaroem, imnkem, Vomkovou, ... EXPEDICE K2 2001.
To, e se jednou uekl Caban v televizi bude mit na tali a do smrti? Nechpu pro?
Paoutodpovdt 
  Re: Caban17:03:48 18.05.2007
to se dokonce ani neurek von, rekl to moderator z vlastni iniciativy a neznalosti. caban ho neopravil.
Martinodpovdt 

 :)12:08:28 18.05.2007
Gratuluju ke splnn snu i k dobrmu vkonu, doufm, e se podn prokysliil mozek, aby z toho bylo neco dobreho i v te za*rane politice :) Stastnou a bezproblemovou cestu dolu a domu preju :)
 kamza .:)odpovdt 

 opravdu tam byl??13:26:43 18.05.2007
...to e je v himalaji je pravda, kamaradi byli trekovat a potkali ho v hospode, takze trekovat asi byl...trosku mi vrta hlavou, proc o nem a cele expedici neni ani zminka na everestnews.com?? ...a kde je peter hamor, ten nelezl?? jaka byla uloha ostatnich v tymu?? jeden serpa tahal a druhy tlacil? proc se neobjevila zadna solidni fotka s P. Bemem, kdyz je tolik sliboval?? kdyz nedostal povoleni na jednu cestu tak proste sedl do auta o odjel na druhou stranu kopce?? to je opravdu tak snadne a rychle vyridit permit? ...odpovi nekdo? pokud budu mit dukaz tak smekam, je to mazec, ale zatim mam spis pocit, ze je to velka mlha....
provokaterodpovdt 
 Re: opravdu tam byl??13:52:33 18.05.2007
Hele provokatre,nech se pekvapit a dozv se(teba a teba taky ne) co ve ml pavel dopedu zazen a vyzen.Vtinou se nenechv nic nhod a existuje varianta B,pop.C.Urit po nvratu(kdy to zvldne zpt) s nm Tv apod.udlaj exkluzivn rozhovor vyfasuje za nj kupu kulatejch a mu vyrazit na tu K2,i Horn Doln,kam se to jemu bude hodit.A myslm,e ns jet pekvap
wendyodpovdt 
  Re: opravdu tam byl??20:21:40 18.05.2007
Tady je odkaz na clanky za celou dobu jeho pokusu dobyt Everest: http://cestovani.idnes.cz/igsvet.asp?klic=37028&o=0
A s tema fotkama, myslim, ze to neni snadny posilat nekde z vyskoveho tabora :) A hlavne na to asi neni tolik casu...urcite se objevi plno fotek, ale to si musime pockat a bude dole a trochu se zotavi...chtel by jsi toho nejak moc najednou...
Fakirodpovdt 
 Re: opravdu tam byl??18:48:01 18.05.2007
V ty jeden blbeku, me si to s nm rozdat, viz Noc tulench ps, ale ty to nepochop!!
http://ntp2007.podhart.net/?pg=prehvy&kid=5
Climbodpovdt 
  Re: opravdu tam byl??20:24:56 18.05.2007
Musim potvrdit Pavlovy kvality! Na NTP jsem s nim startoval z jedne rady, stal vedle me a kdyz jsme odstartovali, tak jsem si hlidal, jestli me uz predbehl nebo ne... narocny zavod jsem odbehl az do cile s vedomim, ze je urcite jeste za mnou, ale az kdyz jsem se dival do vysledkove listiny, tak jsem zjistil, ze mi dal temer pul hodiny, az teprve potom mi spadla celist :)
Fakirodpovdt 
  Re: opravdu tam byl??20:29:25 18.05.2007
Musim potvrdit Pavlovy kvality! Na NTP jsem s nim startoval z jedne rady, stal vedle me a kdyz jsme odstartovali, tak jsem si hlidal, jestli me uz predbehl nebo ne... narocny zavod jsem odbehl az do cile s vedomim, ze je urcite jeste za mnou, ale az kdyz jsem se dival do vysledkove listiny, tak jsem zjistil, ze mi dal temer pul hodiny, az teprve potom mi spadla celist :)
Fakirodpovdt 

 borec14:45:25 18.05.2007
Bm je borec a spch si zaslouil.
stipodpovdt 

 :)15:13:29 18.05.2007
V dobrom .... zavidim :)
matoodpovdt 

 Gratulace15:18:24 18.05.2007
Tak mooooooooooc gratuluju, opatrn dol a podn to zapij.
Vy, kte neustle kritizujete a pochybujete jdte k ertu, jste jen banda zvistivejch nul, kter sere ivot.
Honzanyodpovdt 

 obdiv Bmovi a kecy nkterch15:50:35 18.05.2007
Obdivuji fyzickou zdatnost, odvahu a vytrvalost jak duevn, tak i fyzickou pana Bma. To je vkon, kter dokzalo jen nkolik stovek lid na svt.
A tm kecalm, kritikm a rejpalm !
S kyslkem nebo bez kyslku, se erpy nebe bez erp, ze severu, nebo z jihu, nebo z vchodu, alpskm stylem nebo expedinm ?
Vdy je to uma fuk !!!
Jen si zkuste v zim (ale ne v leton) vybhnout 6x,7x po sob (potm to z BC) z Pece Obm dolem na Snku nst si sebou vci (asi tak 15 kg), jdlo a spt ve stanu, vait si atd. A to ve se bude vzhledem k Everestu odehrvat prakticky na hladin moe, o 5 000 metr neji, za teplot o tm idilickch. Rozdl v lezeck nronosti Snky a Everestu je zejm.
A to dokete, pak kecejte a kritizujte vkon p. Bma.
Kandaodpovdt 
 Re: obdiv Bmovi a kecy nkterch16:21:13 18.05.2007
Jen nkolik stovek? Jen bhem tohoto tdne jich bylo kolem 200. Myslm, e u se to pot na tisce. To jen technick poznmka. Je ovem fakt, e tch bez kyslku je podstatn m. Mon k nim Bm pat, pokud mu ten pln nepout ho vyel.
Kokaodpovdt 
 Re: obdiv Bmovi a kecy nkterch19:44:49 18.05.2007
Jet nedvno, ji jak sel invalida, jsem za den s dvacetikilovm a vc batohem njak ten kilometr, dva za den nastoupal, ale vkon neritizuji
Ani Mirka (Cabana), ani Klry, ani Pavla (Bma)... Ono holky dv--jedna, horolezci si tykaj a kaj kestnm jmnem, to je takov tradice.
Stejn tradice je hodnotit vkon podle stylu. e je omolungma, Sagarmatha (Everest) velk vkon tak jako tak, o tom dn. A podal ho tam i Mirek Caban, dokonce njak jist mimodn i Trala (by by teba pln na vrku nebyl), a se nm to lb anebo ne.
Ovem dejme tomu Normla s kyslkem a erpy a Bonnington alpskm stylem je z hlediska horolezen zcela jin katagorie.
Osobn sympatie i odpor s tm nesouvis.
Blahopn panu primtorovi i Pavlovi!
Dagodpovdt 
  Re: obdiv Bmovi a kecy nkterch09:12:16 21.05.2007
Dky Jene za nadhled. Proto se m dl astji snam zdrovat hodnocen. Jen nevm, jak to udlat, aby upesujc technick poznmky jako hodnocen nevypadaly. Asi to neumm. A kn si kestnm jmnem a tykn mi taky jde, a kdy nkoho potkm a eknu mu ahoj. Do t doby mi to njak nejde pes pusu ani pes klvesnici. A ani jednoho z tch t (ty) jsem jet osobn nepotkala.
Kokaodpovdt 
   Re: obdiv Bmovi a kecy nkterch12:06:59 21.05.2007
To nebylo na Tebe. Bem rikam take, proc ne, ale to preuctive oficiozni titulovani se mi na (horo)lezeckem serveru zda nepatricne.
Jedna--dva jsem myslel jine dve (nebo jednu?). ne Tebe. :-)
Dagodpovdt 

 A co ostatn???17:36:37 18.05.2007
A co ostatn lenov expedice brati Slovci??? Kde tm je konec? V se o nich nco? Pokus se tak oni o vstup na vrchol? Takhle to toti opravdu vypad jako "Bmova expedice" proti emu se zde zvedala vlna nevole... Pavlovi gratuluju k uspchu! No a ten malek se snad zahoj. A jestli ne, tak je to takov "rovn" da za spch a vn vzpomnka;-)
peetodpovdt 

 Velk gratulace19:08:43 18.05.2007
k super vkonu,.. pokud byl bez kyslku  pomysln klobouk dol :-)),.. nechpu nkter vtky vi erpm a emukoliv ostatnmu,...mte kad monost se ukzat tak,......
stallionodpovdt 

 Velk gratulace19:12:05 18.05.2007
k super vkonu,.. pokud byl bez kyslku  pomysln klobouk dol :-)),.. nechpu nkter vtky vi erpm a emukoliv ostatnmu,...mte kad monost se ukzat tak,......
stallionodpovdt 
 Re: Velk gratulace19:17:08 18.05.2007
souhlas s kandou
wendyodpovdt 

 hmmm21:39:34 18.05.2007
no nevim diskuze velice zaujimava :D
Osobne Bema moc nemusim, everest mi prijde uz moc komercni kdyz si zaserfujete na tamni stranky jsou tam mraky lidi...
cela medializace je prehnana.. cesi maji lepsi vysledky o kterych v tv nebylo ani tuk, vi Mara Holecek pred kterym smekam...
Na everest po normalce muze kazdy, kdyz sezene finance a ma alespon trochu te fyzicky a vyjde pocasi..
Nerikam to ja ale tlumocim nekolik horolezcu co tam uz stanuly..
jinak spekulace zda s kyslikem nebo ne si muze vest kazdy doma protoze pravda bude asi pro kazdeho jinna.
Tak nebo tak, gratuluju taky...
M-I-Xodpovdt 

 Gratulace!21:52:10 18.05.2007
Zaslou msto tch kec gratulaci!
Tak to u nechte bejt, co?
Lenodpovdt 

 vkony22:21:28 18.05.2007
j uznvm sportovn vkony na skalch, kdy nkdo vyleze 9a tak pat mezi vjimen lezce a vyzkouet si to 9a me kadej, na ten everest se kazdej nedostane (finance) ale cestu na skle si me zkusit kadej a nemus platit...vetsina z vas tady gratuluje tomu nezodpovednymu hnupovi k vykonu kteryho by bylo schopno nekolik 10tek milionu lidi na svete, jste ubozaci...
sportovni lezecodpovdt 
 Re: vkony22:40:21 18.05.2007
Myslim ze 10 milionu lidi by se na horu neveslo. Nebo by to zpusobilo znacne sesuvy a podobne. Jestli ma nekdo blizsi info co se stane kdyz je 10mil. lidi na stejnem miste, piste na Jouda.cz
tondaodpovdt 
 Re: vkony22:41:33 18.05.2007
Zkusils teba vytreknout aspo ptitiscovku? Zkus to :-) J taky zkusila topnout 8a
odpovdt 
 Re: vkony22:46:57 18.05.2007
Jasn blbeku!
odpovdt 
 Re: vkony00:30:07 19.05.2007
ahoj sportovni lezce! na skalach mam vylezenou nejtezsi cestu jen za 8...takze tipuju ze bys me tam prelezl... ale venuju se taky dost skialpum a behu do vrchu..everest sice neni financne pro vsechny ale to neznamena ze ti co na nej nemaji penize ho dokazou vylezt..myslim ze v tvojem pripade by stacilo si dat se mnou jeden beh do vrchu a zjistil bych ze jsi sracka co ma jen blbe kecy...nereaguj prosim...jen se zamysli...pokud ovsem na osmitisicovky mas formu a blokujou te jen penize tak se hluboce omlouvam...spis bych ale rekl ze jsi nebyl vys jak na mt. blancu...
odpovdt 
 Re: vkony02:15:36 19.05.2007
m tu napsno sportovn lezec, ale tvj pspvek moc sportovn nen, vyjt na takovou horu je pkn vkon, je jasn, e je spousta horolezc, kte dokzali vc a kterm gratuluje jen pr lid, ale to Pavlv vkon nijak nesniuje a nen dvod zlobit se na ty, co mu s radost gratulj a maj z jeho spchu radost, splnil si sen a to je pece krsa .. :)
tomodpovdt 
  Re: vkony18:24:53 19.05.2007
m nen mj pspvek sportovn? J jsem napsal co si o tom myslm a tm chci upozornit na to e nerozumm tomu pro je tady 80 gratulack vkonu kterho je schopn spousta lid ale kdy voz Mrza medaile ze svk a nebo nkdo z esk piky vyleze nkjakej prsk tak pogratuluje 5 lid, to je to co nechpu...
sportovni lezecodpovdt 
   Re: vkony09:28:34 20.05.2007
No ty jsi tedy megaidiot hochu.
Petr J.odpovdt 
    Re: vkony12:46:27 20.05.2007
jo ted jsi tomu dal korunu:-) ukazal jsi ze nemas vic mozkovejch bunek nez zubu kdyz nedokazes rozume argumentovat...
sportovni lezecodpovdt 
     Re: vkony15:01:16 20.05.2007
Tm, e Bma nazv nezodpovdnm hnupem a ns ostatn idioty taky neprokazuje pli velkou inteligenci. To e Mrzovi gratuluje jen pr lid? Mon jsme si zvykli a u to pro ns nen nic tak neoekvanho. Mon, e dost z ns mu fand a gratuluje jen v duchu (potkal jsi ho nkdy? J ano a nemm pocit, e by stl o slavobrny). A mon je to taky tm, e zvodn lezen je z velk sti neprhledn zen, alpinisty trochu opomjen popelka. Peji Mrzovi a zbytku repre jejich spechy, na Bma kalu, ale v tuto chvli riskoval svj krk vc Bm, ne Mrza, proto to uznn.
jin sportovn lezecodpovdt 
      Re: vkony15:49:23 20.05.2007
jeho jsem nazval nezodpovednym hnupem, protoze si klidne odjel na par mesicu ze sve funkce, coz se mi zda nezodpovedny,uz jen kvuli tomu co prohlasoval, proto kazdej kdo mu gratuluje k necemu takovymu je pro me idiot, takze asi tak...
sportovni lezecodpovdt 
       Re: vkony15:51:53 20.05.2007
jo navic jsem vas ani idioty predtim nenazval, to jsi udelal ty sam, ale to nevadi, mas pravdu, ze jsem to mel na jazyku:-D
sportovni lezecodpovdt 
   Re: vkony17:21:21 20.05.2007
nen sportovni pst o nkom e je hup ani bys ho ble znal(a v kontextu lnku ani kdybys ho znal), nebo pst nm gratulujcm, e jsou uboci jen proto, e vnmaj celou situaci zjevn jinak ne ty. Pokud ti to sportovn pipad, m asi zvrcen pedstavy o sportu.. Jestli tou po gratulacch, taky nco udlej :o)
tomodpovdt 
    Re: vkony07:52:00 21.05.2007
tak snad jsem tady vysvetlil proc jsem ho takto nazval, tak reaguj a argumentuj, jestli bylo nebo nebylo adekvatni ho takto nazvat vzhledem k tomu co udelal, ja myslim ze nezodpovedne jedna a hnup je slaby slovo, na vsechno i na svoje zavazky se vys... a odjel si na x mesicu do pr....
sportovni lezecodpovdt 
 Re: vkony09:02:22 22.05.2007
I kdy nesouhlasm s formou tohoto komente i dvody, kter t k tomu vedly, musm uznat, e nco mlo na tom pravdy je.
Vm to ze sv zkkuenosti, protoe dlm jist sport, ve kterm si vedu docela dobe. Ale to jen proto, e nen tak rozen a nepletou se do toho skuten sportovci a profci. Kdyby pletli, nemm anci se jim rovnat.
S tmto je to podobn - je obrovsk mnostv lid, kte maj na to podat podobn vkon jako Pavel, bohuel nemaj tolik asu a prostedk na to ho uskutenit. Je to jen otzka asu (fyzick pprava) a penz (dostat se tam a dostat povolen).
Stailo by vzt libovolnho sportovce, kter zvod nohama (lyai, cyklisti, bci, ...) a umonit mu jt nahoru, a mm za to, e by se tam dostal. Take to je pedevm otzka asu, penz a podmnek.
To pkn vkon, ale je teba blahopt sp k jeho pracovnm spchm, ketr mu toto umonili.
Petrodpovdt 
 Re: vkony14:48:55 23.05.2007
Doufm, e vechny ty, podle nich je vstup na Everest brnkaka pro prache uvidme 14.7 pod Jetdm pi akci "zdoln Mount Everestu". Nejde o nic tkho, jen 8x za sebou vyjt na Jetd a doshnout tm peven zhruba srovnatelnho s Everestem. Pro obzvl᚝ velk borce doporuuji variantu "erpa" neboli se sudem piva na zdech. A vm, e se tu pak pochlubte svmi asy.
jazzinkaodpovdt 
  Re: vkony16:02:22 23.05.2007
Poslouchej ty nno, za posledn 2 dny vystoupilo na Everest pes 200 lid i kdyby vichni lid na svt zkusili pelzt nkterej skaln prsk za idealnch podmnek bude mt ta cesta teba jen 2 pelezy, tak o em se tady chce bavit? Jo dobr vylezl nahoru a dokazal zopakovat to co se podailo uz 1000 lid ped nm to je teda frajer...
sportovn lezecodpovdt 
   Re: vkony17:48:13 23.05.2007
Kdy dojdou argumenty, pijdou urky? OK, a fakt v, e se nenajde 1000 lid, co lezou 8a? Ten tvj prsk je srovnatelnej teba s K2... Ale kldek, j T jen pozvala na jednu recesistickou akciku a koukm, e pna se to dotklo... e by sis na to netroufal? :-)
jazzinkaodpovdt 
   Re: vkony18:13:01 23.05.2007
Kdy dojdou argumenty, pijdou urky? OK, a fakt v, e se nenajde 1000 lid, co lezou 8a? Ten tvj prsk je srovnatelnej teba s K2... Ale kldek, j T jen pozvala na jednu recesistickou akciku a koukm, e pna se to dotklo... e by sis na to netroufal? :-)
jazzinkaodpovdt 
   Re: vkony18:17:26 23.05.2007
Kdy dojdou argumenty, pijdou urky? OK, a fakt v, e se nenajde 1000 lid, co lezou 8a? Ten tvj prsk je srovnatelnej teba s K2... Ale kldek, j T jen pozvala na jednu recesistickou akciku a koukm, e pna se to dotklo... e by sis na to netroufal? :-)
jazzinkaodpovdt 
   Re: vkony18:37:38 23.05.2007
Mil primitive sportovn leze, zajmalo by mne, kolik tch svch extrmnch cest jsi prsknul teba na psku. Dl bych rd vdl, kdo t uil lejzt, nebo ti zapoml ct, e horolezectv je nejen o extrmech ve skalch odjitnch po metru nkde na vpn a peklice, ale taky o velkejch kopcch. A se dostane bez kyslku do 8000, tak va o tom, e je to komern zleitost pro stovky turist. J tak vysoko nebyl a nezbv ne gratulovat. A tob doporuuji krom nvtvy hor (pokud ji se svm arogantnm pstupem peije) tak nvtvu kurzu spoleenskho chovn, aby ses nauil chovat k enskejm.
Honzanyodpovdt 
   Re: vkony18:41:44 23.05.2007
Mil primitive sportovn leze, zajmalo by mne, kolik tch svch extrmnch cest jsi prsknul teba na psku. Dl bych rd vdl, kdo t uil lejzt, nebo ti zapoml ct, e horolezectv je nejen o extrmech ve skalch odjitnch po metru nkde na vpn a peklice, ale taky o velkejch kopcch. A se dostane bez kyslku do 8000, tak va o tom, e je to komern zleitost pro stovky turist. J tak vysoko nebyl a nezbv ne gratulovat. A tob doporuuji krom nvtvy hor (pokud ji se svm arogantnm pstupem peije) tak nvtvu kurzu spoleenskho chovn, aby ses nauil chovat k enskejm.
Honzanyodpovdt 
   Re: vkony22:23:32 23.05.2007
Kdy dojdou argumenty, pijdou urky? OK, a fakt v, e se nenajde 1000 lid, co lezou 8a? Ten tvj prsk je srovnatelnej teba s K2... Ale kldek, j T jen pozvala na jednu recesistickou akciku a koukm, e pna se to dotklo... e by sis na to netroufal? :-)
jazzinkaodpovdt 
   Re: vkony22:46:14 23.05.2007
Hele ty "sportovni lezce", mas tady vyzvu. Tak co s tim Jestedem? Muses si vzit i mago. A muzu te uklidnit, od dolni stanice k horni to ma sotva 500 vyskovych (mimochodem, das to pod 15 minut?), takze 8x nahoru neni 8000 vyskovych ale "jenom" 4000. Kauschka to v roce 1922 zvladnul 12x za jeden den. Ale je pravda, ze to nebyl "sportovni lezec", ale "pan lezec".
jx voidodpovdt 
 Re: vkony17:43:32 23.05.2007
Doufm, e vechny ty, podle nich je vstup na Everest brnkaka pro prache uvidme 14.7 pod Jetdm pi akci "zdoln Mount Everestu". Nejde o nic tkho, jen 8x za sebou vyjt na Jetd a doshnout tm peven zhruba srovnatelnho s Everestem. Pro obzvl᚝ velk borce doporuuji variantu "erpa" neboli se sudem piva na zdech. A vm, e se tu pak pochlubte svmi asy.
jazzinkaodpovdt 
  Re: vkony11:15:19 24.05.2007
kdo tady mluv o 8a co teba 9a+? 8a leze kde kdo, vetn m... na njakej jetd vam seru, to je pro dementy slapat nekde se sudem na zadech...
odpovdt 
  Re: vkony11:29:51 24.05.2007
kdo tady mluv o 8a co teba 9a+? 8a leze kde kdo, vetn m... na njakej jetd vam seru, to je pro dementy slapat nekde se sudem na zadech...
odpovdt 
   Re: vkony17:33:03 24.05.2007
Dement jsi ty. Typick reakce primitivnho peklike. Doufm, e t nikdy v ivot nepotkm a e t lezen brzy pestane bavit. im m takovejch primitiv bude ve skalch a horch, tm lp.
Honzanyodpovdt 
    Re: vkony08:58:44 25.05.2007
lez si svoje 7ky a behej se sudama po kopcich...
odpovdt 
     Re: vkony09:02:50 25.05.2007
jinak par desitek z pisku mam taky, ale to je fuk. Lezeni je super sport, treba i ty nejses spatnej kluk, taky ses lezec, ale za tim co jsem napsal jako prvni prispevek si stojim a kdyz se nad tim trochu zamyslis tak je v tm velkej kus pravdy, mozna se ta diskuse nakonec rozjela smerem kterej jsem sam nechtel...
odpovdt 
     Re: vkony09:37:13 25.05.2007
a vyleze na psku IXa nebo prskne teba dolku na Kpla, budeme se bavit dl
Honzanyodpovdt 
      Re: vkony18:37:11 27.05.2007
kdyz rikam ze mam na pisku par 10ek tak IXa mam asi celkem dost ne?
odpovdt 

 a co ostatni clenovia???23:02:20 18.05.2007
Blahozelam Pavlovi Bemovi, ale bolo by ferove sa zmienit v mediach aj o tych, ktory celu akciu organizovali teda Rudo Svaricek a "everestak" Vlado Zboja ako sef expedicie.
kamilodpovdt 
 Re: a co ostatni clenovia???23:19:48 18.05.2007
U jsem to tu taky nadhazoval (o trochu v), ale taky bez odezvy...
peetodpovdt 
  Re: a co ostatni clenovia???07:25:11 19.05.2007
bohuzial, ani na slovenskom nete a na strankach JAMES nie je vobec zmienka o tejto expedicii.Ak by Vlado Zboja uspel, stane sa jedinym cechoslovakom s dvoma uspechmi na Evereste/98 a 07/
kamilodpovdt 
   Re: a co ostatni clenovia???15:43:40 19.05.2007
pokud se podivate vis, napsal jsem pochybovacny prispevek, dostalo se mi heeezkych odpovedi, ale zadna na moje otazky...a tak pochybnosti pretrvavaji, pokud uvidim nekde fotku,tu asi navrchu udela kazdy, tak potom smekam, omlouvam se a gratuluji, ale jinak je to jen onanie kolem PB a ostatni jako by tam ani nebyly, hoodne divne, na slovensku, ani mezi kluky v tatrach nikdo nevi, ze by zboja nebo hamor nekam jeli.....nuze???
provokaterodpovdt 

 Gratulace23:51:14 18.05.2007
Congratulation
EModpovdt 

 Seru na komente23:57:04 18.05.2007
J sa tam vydrpu! a a budu nahoe - nafotm sa , slezu dle a polu mail na lezca ve znn: seru na vs, ohoni.
PS: Archivujte tto kecy - je to pro ma motivaca.
J vm to polu.
Igorodpovdt 
 gratulace07:57:16 19.05.2007
nechapu vs, je to hodn solidn vkon a je jedno jestli je to komern nebo ne, 99% z vs i kdyby mla prachy, kyslk a erpy tak se tam nikdy nevykrbete a msto toho se tu hadate jak mal dcka...


jinak CONGRAT, nice vkon
congratodpovdt 
  Re: gratulace08:19:17 19.05.2007
To je to,o em melu pod a nakonec se dozvm,e jsem na patnm webu tady je to o tom lt kble pny a zvisti a poutt si zlost za svou malost,e nemm na nco.J vdy myslela,e je to o lezen a kdy nkomu poeju (tak,jak se k od srdce) dostanu vynadno.Co k tomu?NIC
wendyodpovdt 
   idiotm12:40:51 19.05.2007
Pokud nkdy vylezu nco fakt tkho a nronho, co je velmi nepravdpodobn, tak se tm rozhodn nebudu prezentovat na techhle strnkch. Jste banda hloupch IDIOT.
honzaodpovdt 
  Re: gratulace13:30:51 20.05.2007
50% na lud na plante keby mali peniaze a erpov sa na Everest dostan. Je to nron samozrejme ale nie v tedy ked sa o teb star koletv niekolkch desiatok ud. Pokial by niekto velmi chcel a mal k tomu prostrtiedky dostane sa tam. Samozrejme blahoelm pnovi Bmovi je to pkn vkon ale nieje to iadna senzcia!!!
paalkoodpovdt 
  Re: gratulace13:33:24 20.05.2007
50% na lud na plante keby mali peniaze a erpov sa na Everest dostan. Je to nron samozrejme ale nie v tedy ked sa o teb star koletv niekolkch desiatok ud. Pokial by niekto velmi chcel a mal k tomu prostrtiedky dostane sa tam. Samozrejme blahoelm pnovi Bmovi je to pkn vkon ale nieje to iadna senzcia!!!
paalkoodpovdt 
  Re: gratulace17:46:43 22.05.2007
????? Ty se vyzn,e jo..?
igorodpovdt 

 Koukm jak pro z gaue...14:09:30 19.05.2007
Takhle obhroubl a nesmysln pspvky tu nejsou ani pi jakkoli diskusi o MG. Kde se tu ti lid a jejich pspvky vzali?
Jinak Pavlovi samozejm gratuluji, i kdy si myslm, e je leh nkam vylzt, oprate-li se o fixn lanov, vlastn kyslkovou lhev a dvojici erp, ne kdy si apkte v slo stop.
Ondejodpovdt 
 Pavel Bm.18:16:36 19.05.2007
No ano, pan Bm by si ml pt najt jinou horu, kde nejsou prolapan stopy a fixy! Mla by to bt ovem hora minimln stejn tak vysok. Pak by tak ml jako prvn zdolat vechny devtitiscovky na svt a samozejm vyhrt SP vwe skialpech. A taky by ml jako politik bt mezi nmi veobecn oblben! Jinak to vbec nem cenu tady o nm pst, protoe to my u tady mme lep vkony. Ostatn ani ten mladej A.O. by ns tu neml obtovat svmi nudnmi popisy jedenctek. Neum to pece. A vbec tohle je server pro dospl!!!!Pavel Bm.
Pavel Bm.odpovdt 

 magnezium jsem nepatri18:09:31 19.05.2007
Hele magnezium je podpurna berlika..je to zcela nesportovni zpusob lezen...tak to sem do horolezeni vuvec netahejte!!!
Karelodpovdt 
 Magnezium jsem patri!18:18:17 19.05.2007
Podle mne je lezen s maglajsem sportovn a kdo tomu nerozum, tomu j ooustm manelku!
Magnsium,.odpovdt 
  Re: Magnezium jsem patri!20:40:16 19.05.2007
K tomu budes taky potrebovat mago, vid?
odpovdt 
   Re: Magnezium jsem patri!22:27:07 19.05.2007
tak to si teda nedoku pedstavim, jinak magnesium pro ne? Abych lezl a na tch olindanch chytech klouzal...

kdo zastv "sportovn" lezeni bez, tak a si zajede do moravskho krasu, do Rudic, jestli tam na nco bez magnesia, tak se mu fakt poklonim (i ta 5tka je tam tak olindana, e zrcadlo je proti tomu hrub plocha...)
.odpovdt 

 Pravda o Bemovi07:59:34 20.05.2007
http://ural.blog.cz/0705/primator-na-everestu
Ten kdo prilis mnoho viodpovdt 
 Re: Pravda o Bemovi11:26:15 20.05.2007
tak tomu nevm, naprosta kravina...
.odpovdt 
  Re: Pravda o Bemovi12:00:38 20.05.2007
Vzhledem k tomu, e se jedn o seriozn a dobe informovan server, nelze ne vit.
Adam Vilkuaodpovdt 
   Re: Pravda o Bemovi13:42:36 20.05.2007
upln chujovina :)))
:)odpovdt 
    Re: Pravda o Bemovi14:52:25 20.05.2007
Vdy tam jsou tolik oblben a vrohodn dokumentrn fotky. Klasick dvryhodn zprva, n? Nebo snad mate jmno strnek "Ze ivota alkoholickch intelektul"? Kdyby tam bylo Mf. LN bylo by lep???
A. Vilkuzaodpovdt 
     Re: Pravda o Bemovi15:14:48 20.05.2007
jj, hlavne ty fotky ty sou opravdovy jak Armstrong na mesici!
tondaodpovdt 
      Re: Pravda o Bemovi17:15:56 20.05.2007
Dcka je to le jak Brno! ist nhodou sem byl neska rno v 6.45.taky na Everestu(z ny) a dnho primertora sem tam fakt nepotkal.Navc ta klov dvojdrka ped zvrenm skokem na top se vera v normlce udrolila, take od teka je to mon jen z ny.Ti co tvrd, e tam dnes byli z Neplu lou. Snad to ti Neplci co nejdv zasikujou.Pro ty, co si to chtj dt tak jako j z ny doporuuju pebrat ten vrazn spok na levaku. Lp se pak nabr ta tprstovka vpravo. Hodn spch peju
kuba novkodpovdt 
       Re: Pravda o Bemovi17:47:50 20.05.2007
Dneska jsem posnidal 30dg Primatora a zapil dvouma Primatorama. Kdyz dopijim druhyho, tak mi dojde, za jsem zadnyho Everesta nevidel, ze kdo vi jak to s tim kwakem je, jestli teda nahodou neni nejvetsi Jested.
A tam jsem byl!
A Vilkuzaodpovdt 
        Re: Pravda o Bemovi18:07:50 20.05.2007
Jetd m moc nebere.Je to jen nafouknut mediln bublina, kde hlavn rozhodujou prachy zastnnho a pak teprve jeho trnovanost. Skouels Pradd? to je kmo jin kotel!
kuba nodpovdt 
         Re: Pravda o Bemovi18:31:18 20.05.2007
To je zavist! Jested je extrem i normalkou ze severu po natazenejch fixech lanovky. To bys videl ten rachot, kdyz ti ta kabina prejede po zadech!
I kdyz Praded... Jednou jsem ho dal. Hned celou flasku. Z jihu. Ale to rano bylo fakt hrozny. Ta vejskova nemoc je desna vec.
R. Vilkuzaodpovdt 
          Re: Pravda o Bemovi19:17:12 20.05.2007
Nechcete u toho nechat? Akort sedte doma a hdte se jako mal dcka o nejlukrativnj msto na pseku. Pavla Bma sice nemm rd, ale tohle si nezaslou. Tak se na to vykalete a bte si radji zabhat.
Pavlinodpovdt 
           Re: Pravda o Bemovi20:38:58 20.05.2007
Ty je posl bhat,prosmt j je u v zim poslala stavt huhulny a vid na krkonoch,beskydech apod.horch kupy huhuln za tu kupu kec?A,e bys potkal o to vc bc(v hospod sko do vyezvan a uvid)
wendyodpovdt 
            Re: Pravda o Bemovi20:50:06 20.05.2007
A u estej jen tady od ukacanho pouovatele wendy. :-)
odpovdt 

 everestnews00:16:52 21.05.2007
Everest 2007:  309 Summits  5 Deaths
a udlejte si obrzek o obtnosti sami...
pi potu lidi jen za tenhle rok...
 M-I-Xodpovdt 

 everestnews13:41:55 21.05.2007
http://www.everestnews.com/everest2007/bemeverest05202007.htm
kyklop65odpovdt 

 zdar bouchaci22:23:11 21.05.2007
To teda cumim. Je fakt zajimave ze pokud je nekdo medialne znamy tak mu to tady omlatite o hlavu. Pavel si sel na Everest za sebe, kdyz byl na Denali nebo jinde v ramci S7 tak po tom nestekl ani pes. Trosku se zamyslete. Vypadate fakt trapne. Me je suma fuk ze 2 mesice nepracoval. Ja bych klidne taky 2 mesice nepracoval a jel do hor a taky to mam v planu... dela to tak spousta lezcu, jezdi se do spanel, do francie atd... nebo do hor. Par ceskych himalajistu to takto dela/delalo pravidelne a to jsou taky ve vysokych funkcich. Pavel Bem jiste nebude svuj vykon pokladat za svetovy, on to dobre vi. Stejne tak, jak vim ja, ze kdyz prelezu Pallaviciniho tak to neni obecne zadny velky vykon, ale pro me osobne to ma velkou cenu. Lide sni ruzne sny a kdo si je plni tak je stastny a ti kteri pomlouvaji za zady by se meli stydet.
honzaodpovdt 

 Tie smekm...23:51:31 21.05.2007
... ped Pavlem Bmem. Nejen, e si splnil svj sen, navc se mu podail husarsk kousek. Netum, jestli nkdy, z t spousty lid co lezla kdy na Everest a ml nkdo pipraven vstup ze severu a protoe ho nepustili do Tibetu, operativn vyrazil z jihu. To je podle mn za a) na zpis do Guinessovy knihy rekord, za b) ukazuje to na jeho zarputilost pi een problm - asi dobrou vlastnost pro politika.
Navc vechny debaty jsou tady i jinde o niem, on to m toti v hlav srovnan, je psychiatr a doke odhadnout konen efekt. Prost je jednika a u mu to nikdo nevezme.
PeSodpovdt 
 Re: Tie smekm...09:55:19 22.05.2007
Ano srovnan v hlav to m,on potebuje obdivovatele ty pu mj primtor a podobn.Strejda Klaus pomalu kon a hulvt Topolnek tak nem moc jistou pozici,a tak Bm musel vylzt,i kdyby ho tam mli dotlait.Jinak by se mu patn vracelo na radnici a mezi sv soudruhy.Kdyby to byl opravdu pan horolezec,tak bude mt mj obdiv,kdy poleze teba o tisc metr ni kopec ,kde si mus vechno vynosit, najt cestu,natahat fixi...to by ale nebylo tak mediln zajmav,a hlavn o moc nronj...
odpovdt 
  Re: Tie smekm...13:48:59 22.05.2007
Za na partaj mu jenom ct, e ze strany pana primtora se jist jedn ji o pedvolebn kampa. Tud j a kolega kromach vyrme na svoj vlastn pedvojebn expedici, nejsp pudem tak na Everest, ovem se zavenma oima. N vkon tm bude hodnotnj a volebnch hlas pibude.
Aloha volii horolezci(ata) a gratulace pro Pavla Bma a drte palce Ostravakum na K2. mete i ostatnm, ale Ostravakum vc!!
ParouBobekodpovdt 
   Re: Tie nesmekm...19:58:30 22.05.2007
Co takhle njak fotka mobilem z vrcholu by nebyla?
skeptikodpovdt 
  Re: Tie smekm...22:30:57 22.05.2007
ty ho asi fakt znas! To se pozna expert na lidi. Nejmenujes se Franta Vseznalek? No s takovihlema lidma je asi vlastne zbytecny delat nejaky dohadovani. Ale aspon ze se vykecaj..
jaodpovdt 

 Vrcholov foto a Bm s kyslkem10:44:32 23.05.2007
Take konec spekulacm-viz idnes.
Nesmrteln blzenodpovdt 
 Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem11:01:33 23.05.2007
A bez slunecnich brejli. To je asi prvni.
odpovdt 
  Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem11:09:36 23.05.2007
No at delam jak delam tak na idnesu tu vrcholovou fotku nemuzu najit :-(
odpovdt 
   Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem11:12:56 23.05.2007
Tak sorry, uz sem to nasel :-)
odpovdt 
 Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem11:36:13 23.05.2007
Hmmm takze opravdu s kyslikem, tzn. puvodni plan lehke expedice a vystupu alpskym stylem bez vyskovych nosicu a kysliku se zvrhnul v klasickou Everestovou "turistiku". Urcite to nebylo zadarmo, ale v dobe moderniho alpinismu (himalajismu) to absolutne ztraci hodnotu. At si kdo chce co chce rika. Gratuluji k vrcholu, ale ne k horolezeckemu vykonu.
odpovdt 
  Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem12:04:43 23.05.2007
Tam ten kyslik nejak ne a ne najit
Slepejodpovdt 
   Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem12:15:31 23.05.2007
"Oba erpov automaticky nasazuj dchac pstroje. Chvli vhm, do posledn chvle jsem pedpokldal vstup bez kyslku, ale nakonec kombinace osmitiscov vky, mrazu a ledovho vtru a pedevm poteba rychlosti a vdom nedostatku asu rozhoduj.

Mme ped sebou jeden jedin pokus a snad dobrch deset hodin slunho poas. Bez kyslku bych byl vrazn pomalej a nkolikansobn bych zvil pravdpodobnost omrzlin. Je rozhodnuto. I j na sebe beru kyslkovou masku."

SKODA :-(
odpovdt 
   Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem12:20:11 23.05.2007
Na fotkch to vidt nen. Ale v lnku to pe.
Kokaodpovdt 
  Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem12:11:58 23.05.2007
Tak to bylo od zatku jasn,ale i tak je to slun fyz. vkon, bych to teba srovnal s ubhnutm maratnu ve velmi slunm ase.
Bobanodpovdt 
   Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem12:26:35 23.05.2007
Myslm, e na marathon ve " slunm ase" mus trnovat daleko vce a del dobu, ne na vlap na Everest normlkou, s nosii a kyslkem, kter to podle vtiny alpinist vkov "shod" o 1500-2000metr.
odpovdt 
    Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem12:49:23 23.05.2007
No, pokej, to je 68000 -- 73000. To uz neni az takova sranda.
Ty brejle, to je fakt ale frajerina...
Jinak je to sympaticky napsany.
dagodpovdt 
     Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem13:56:13 23.05.2007
no s tema nulam bych trochu setril :-))
zombiceodpovdt 
     Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem06:42:41 24.05.2007
:-) Hmmm, to by ale byl vejkon, co?! :-)
Dagodpovdt 
    Re: Vrcholov foto a Bm s kyslkem15:29:25 23.05.2007
Ja ho absolutne chapu, udelal maximum pro to, aby se dostal na vrchol bez kysliku (dosahl bez nej hranice 8000m!). Kdyz pak videl, ze by se jeho sen mohl rozplynout (a nepredpokladam, ze by kdy vice dostal prilezitost znovu utocit na vrchol - penize+cas+fyzicka), tak dal prednost splneni si snu (stanou na vrsku Everestu), byt za cenu snizeni sportovni hodnoty. Byt na jeho miste a v jeho letech, udelal bych to zrovna tak. Gratuluji!
Vladaodpovdt 

 Beee Beeee Beeeeem10:41:42 24.05.2007
Je videt, ze tato Bemova investice zacina sklizet ovoce. Takovych komentaru ohledne jednoho nymanda, kteryho vytahli na kopec se jen tak nevydi. Mr. Bem je klasicky populista, ktery jen prisel na novy zpusob ziskavani si hlasu a simpatii. Ale proc ne, ze ? Nicmene ja to jako zadny extra vykon nevydim. Kdo z vas trochu lezete (a ne po sutrech) tak mi netvrdte, ze kdyby vam takovou prochazku nekdo zaplatil, tak do toho nejdete. To uz ta parmesicni priprava za to stoji....
Humpodpovdt 

 Fakt dobr13:40:14 24.05.2007
tuhle diskuzi si st,to je fakt prdel.Lep neli Rajsk zahrada,nebo jak se ta volivina v TV jmenuje.Vytisknu si to a budu to st po veerech.Nebo to nechm vydat pod nzvem "Pavliku,es tam lez" a nebo "S Bmem v posteli".
Zdenkodpovdt 

 Lezen v noci15:42:13 25.05.2007
Slyela jsem, e pr nen normln zat lezen ve 22.30 viz PB na Mount Everest. To lezl s elovkou? Nerozumm tomu. Me mn to nkdo vysvtlit. Byl to snad mysl, aby ho nikdo nevidl?
Nelezecodpovdt 
 Re: Lezen v noci00:07:31 26.05.2007
Pro lezen v noci me bt ada rozumnch dvod. Pokud jsem etl Pavlv denk, mli pedpov takovou, e m bt dobr poas jen dopoledne a proto se snail celkem logicky vyrazit tak, aby doel na vrchol hned rno, aby jet stail sestoupit.

Jinak se celkem bn lezou v noci ledov try, protoe v noci pad mn lavin a podlad je trvd a lp se po nm postupuje.

Petr Jandkodpovdt 

 Kde to ve13:47:31 29.05.2007
Vera, kdy jsem P. Bma vidla ve zpravodajskm pspvku o jeho pletu do Prahy, jsem si potichouku zakourala a piznm se, i malinko zazvidla. Vyzaovalo z nj toti pesn to, pro vnmav lid do tchto vysnnch konin tak jezd. A pro se tam povtinou i vrac. A horolezec, i jen "turista" - z vysokch kopc daleko na vchod se vtina z ns vrac do civilizace nasknut kldkem a nadhledem, prost happy. Z pohledu vchodn mentality njakch hloupch pr msc nic neznamen. A tlachn tch sportovnch lezc, kte bul, e na takov zjezd maj jenom burousti, nen tm, kte se vrac z velkch kopc ani k smchu. Tihle lid (alespo z m zkuenosti) toti takovou spolenost chvli vbec nevnmaj. Ne je samozejm zase schroust ivot po evropsku.  Take peji Pavlovi, a mu ten vchodn pohled na svt hodn dlouho vydr - bude to potebovat - zvidjcch sportovnch lezc snad tak moc nen. Zato ouravch novin a piblblch politik se kolem bude urit motat dost.       
laodpovdt 
 Re: Kde to ve15:44:10 29.05.2007
Mil lo,kdy j odjedu na nkolik tdn na dovu,tak potom ze m bude vyzaovat ledaccos.Kdyby se vichni nai pedn politikov sebrali a udlali si na pr tdn dovolenou,jak by to vypadalo?S tma buroustama...nezvidm nikomu nic,ale upm eeno,ekl bych,e zas tak dlouho na tenhle vlet kudlit nemusel,jako vtina z ns.J ho beru jako politika i jako lezce,ale ani ta zmnka o evropskm a vchodnm smlen se mi v jeho ppad zrovna moc nezd.Ale to asem pochop.
Z.
Zdenkodpovdt 
 Re: Kde to ve19:22:07 02.06.2007
gratuluji bmovi za sportovn vkon a le za konstruktivn pspvek. jenom m mrz, e jsem se musel prokousat tm mnohdy slovnm saltem viz ve
petrikodpovdt 

 Modra19:36:23 30.05.2007
Koukm, e si Pavlk mezi lezci zskal kopy voli..
paskvilodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.