LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Trnink dl mistry.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Boulder Bar - Praha 7
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5

Prodejny
Lezec-shop.cz - tchovice
Rock Point OC Olympia - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Valn hromada HS 2012

on line report

Valn hromada eskho horolezeckho svazu 24. bezna 2012. Sledujte pm penos z jednn nejvyho orgnu HS.


14:24 Radek Lienerth pedt usnesen valn hromady 2012.  Usnesen VH HS 2012 bylo pijato. Valn hromada tmto kon.
14:23 Zdenk Hrub si bere slovo a reaguje na diskuzi pod lnkem Valn hromada eskho horolezeckho svazu ji dnes slovy: "Nikdy jsem nebyl lenem dn strany, nato komunistick".
14:22 Josef ermk otevr diskuzn blok. Nikdo se do diskuze nepihlsil.
14:13 Zdenk Hrub informuje o zmn zkona o hazardnch hrch. Pjmy z hazardu jsou nov pmo obcm. Samy oddly by mly dat o dotace z tchto pjm. Informace pod sekretarit.
14:10 Zdenk Hrub dkuje lenm VV, kter jej opoutj. Dochz k vmn triek.
vmna triek
14:08 leny VV se stvaj:
13:57 Probh hlasovn a stn hlas pro volbu len VV HS.
volebn komise
13:55 Druhm mstopedsedou VV HS se stv Petr Resch. Zskal 2 817, to je 97.03% z ptomnch.
13:55 Prvnm mstopedsedou VV HS se stv Jan Bloudek. Zskal 2 884 hlas, to je 99.34% z ptomnch.
13:48 Probh hlasovn a stn hlas pro volbu mstopedsed VV HS.
13:40 Pedsedou VV a HS se stv Zdenk Hrub. Zskal 2 872 hlas, to je 98.93% z ptomnch.
Nov zvolen pedseda Zdenk Hrub
13:24 Probh hlasovn a stn hlas pro volbu pedsedy VV HS.
13:18 Nsleduje pedstaven kandidt pro leny VV:
13:13 Nsleduje nvrh na zmnu Disciplinrnho du. Uvd jej Tom Kublk, diskuz v komisi zjistili, e nen mon vyeit podanou stnost smrem a dohodou znesvench stran. Zmna zavd monost zastaven disciplinrnho zen disciplinrn komis. Zmna hladce prola hlasovnm.
13:08 Zdenk Hrub dkuje pedsedm jednotlivch komis a pedv drobn dary od sponzor.
13:05 Za komisi mldee vystupuje Josef Uherka. V pprav je metodick pruka "Krok za krokem aneb manul zanajcho lezce". V pprav je akce v horch.
13:01 Vladimr Wolf vystupuje za Centrln Vrcholovou komisi. Srovnvaj se nklady na drbu v pskovcovch a nepskovcovch oblastech. Podailo se vyjednat vrcen vrcholovch knek z Labskho dol, nyn jsou uloen v archivu v Dn. CVK se sna ve spoluprci se sekretaritem HS vyjednvat dal vjimky.
12:54 Za komisi skialpinismu vystupuje Jan Pala, nov pedseda tto komise. Zmiuje, e jde komisi s nejmenm rozpotem. Vechny prostedky jsou na akce. V nsledujcm roce bude konn metodick vkend a skialpinistick kemp.
12:49 Za metodickou komisi vystupuje Ji Vogel. Instruktor horolezectv - 8 astnk. Dotaz z plna: "Jak byl dvod ke zruen prkazu instruktor?" Jedn se o zjednoduen, sami instruktoi nemli zjem o tyto prkazy.
12:38 Tom Kublk vystupuje za historickou komisi. V minulm roce se provdla digitalizace vstnk, pipravuje se digitalizace film. Na webu HS vznikla kategorie Historie horolezectv. Pros ostatn lezce o pomoc s digitalizac a plnn archivu.
12:34 Za bezpenostn komisi vystupuje Vladimr Titel. Ukazuje fotografie z trhacch zkouek v Labskm dol. Ze starho jitn vyhovl pouze borhk Kouba (svaen nerezov drt) a to pouze pokud byl pln osazen do chemick kotvy. Borhk Raveltic vyhovl, stejn jako borhk pro prvovstupce s tlustm dkem.
12:33 Jednn VH pokrauje. Petr Resch zmiuje mediln partnery a sponzory HS. Nsleduje vystoupen pedsedy odbornch komis HS.
12:14 Nsleduje pestvka, jednn bude pokraovat za 15 minut diskuznm blokem.
12:12 Posledn bod ped pestvkou - volba pedsedy disciplinrn komise. Zdenk Hrub dkuje Romanovi Wimmerovi za jeho prci. VV navrhuje, aby se pedsedou disciplinrn komise stal Tom Kublk. Jeho volba byla potvrzena VH.
Tom Kublk
12:03 Zmny v distribuci prkaz se ru. Jde napklad o zmnu platnosti prkazu ji od z (kompatibilita s OEAV). Boena Valentov k tomu: "Jde komplikovan jednn s pojiovnou."
11:58 Hlasuje se o nvrhu "ermk". Optickou vtinou nvrh proel. Nen nmitky k pepotn hlas. Ru se tedy vechny vstupn poplatky pro leny HS.
naven lensk zkladny
11:56 Hlasuje se o tom, zda se bude VH dle zabvat definic kategori. Bylo odsouhlaseno, e nikoliv.
11:51 Zdenk Tepl povauje kategorii Junior za zbytenou. Vkov hranice by podle nj mla bt snena. Navrhuje vkovou hranici do 12 let. Jan Bloudek mu oponuje, e kategorie Junior by mla pokrvat i studenty.
11:48 Probh diskuze ohledn vstupnch poplatk pro samostatnou mlde, kter nem ani jednoho rodie lenem HS. Podle Radka Lienertha je v podku, pokud poplatek zstane. V ostatnch svazech (OEAV a dal) tento poplatek maj.
11:46 Ji ermk podv alternativn nvrh - zruen vstupnch poplatk pro vechny leny. Pjmy nejsou tak velk a tvo bariru pro vstup do HS. Zdenk Hrub pipomn, e jde o vstupn poplatek pro leny, nikoliv pro oddly, tam vstupn poplatek zstv beze zmny.
11:42 Zmna lenskch pspvk. VV navrhuje nsledujc zmny:
  • Zavst novou kategorii junioi (18 - 25 let) - 300 K / rok
  • Zruit vstupn poplatek (jednorzov pi novm vstupu, nebo pi peruen lenstv) pro dti a mlde do 18 let, juniory (do 25 let), seniory (nad 61 let)
11:40 Hlasovn o rozenm rozpotu na rok 2012. Rozpoet byl schvlen. Otevr se tmto cesta k projektm ve skalnch oblastech a v podpoe mldee.
11:38 Zdenk Hrub se vyjaduje k poloce "Pevod 100 tisc K na obnovu Chaty pod Rysy". Obnova chaty zaala v roce 2010.
11:36 Dal dotaz z plna: "O projektech bude rozhodovat kdo?" Jan Bloudek odpovd: "Vkonn vbor, pokud by o nich mla rozhodovat valn hromada, ztratili bychom rok."
11:34 Radek Lienerth se z plna pt na termn, kdy bude jasn, zda a v jak vi bude mon tuto poloku plnit. Zdenk Hrub odpovd: "Snad koncem dubna, kdy se ministerstvo vyjd".
zmoeni prezenc
11:30 Jan Bloudek pedstavuje alternativn nvrh rozpotu. Jde o vyuit dotanch penz, kter nejsou jist. Nvrh je identick s nvrhem VV uvedenm v  Buletinu HS .64 ale navc obsahuje poloku "Projekty, kter jsou v souladu s koncepc HS nebo podporuj innost oddl" a jej strop je stanoven na 900 000,- K.
11:24 Marie Dichtlov z plna obhajuje naven poloky "Soutn lezen mldee" o 80 000,- K. Pipomn, e to jsou penze, kter jsou investic do budouc reprezentace, kter HS zajiuje pjmy. Svtov pohr mldee je letos podn a v Singapuru, a bude finann nron dopravit na zvod alespo nkter talenty.
11:21 Mn se financovn reprezentant. Dve se erpala podpora pes odborn komise HS (Alpinismus, Skaln lezen, ...), nov bude podpora vzan na vstup roku.
11:10 Jan Bloudek pokrauje finann rozvahou. Zlepuje se struktura majetku HS. Zvyuje se voln finann rezerva. Z rozvahy na rok 2012 komentuje poloku Sttn dotace (z Ministerstva Financ - 850 000,- K). Jej pjem bude jet revidovn. Dotace z MMT (Ministerstvo kolstv, mldee a tlovchovy) na reprezentaci bude pravdpodobn klesat, protoe MMT uznv jen spch na "bedn" - tedy zvodn lezen.
11:08 Petr Resch nechv hlasovat o zprv o hospodaen. Zprva byla schvlena.
les rukou
10:58 Jan Bloudek pedn zprvu o hospodaen HS za rok 2011. Tabulky s sly je mon zskat z  Buletinu HS .64 na stran 12.
10:57 Petr Resch usmruje diskuzi. Dkuje za pipomnky a pros vechny, aby se novmu nvrhu vnovali a sv pipomnky si nenechali pro sebe. Nov nvrh stanov bude schvalovat VH 2013.
10:47 Boena Valentov si bere slovo a shrnuje stav. Problm vznikl pi zmn stanov HS v roce 2009. Nic nebrn oddlu si zaloit napklad obansk sdruen a bt paraleln lenem HS (jeho zkladn organizan slokou).
10:46 Radek Lienerth odpovd: "Pokud m oddl IO, ale nem registrovny vlastn stanovy na Ministerstvu vnitra, nem vlastn prvn subjektivitu."
10:45 Dotaz z plna: "Kdysi ve stanovch HS byla ustanoven ZOS s vlastn prvn subjektivitou. Nyn n oddl m vlastn identifikan slo.".
na valn hromad
10:41 Zdenk Vvoda pedn zprvu revizn komise. Ta si vimla, e vtina ZOS (Zkladn Organizan Sloka - oddl) nem vlastn prvn subjektivitu a neme proto dat o granty. Veker dosti je nutn provdt pes sekretarit HS.
10:40 Zmna stanov HS nebyla na program prv probhajc VH navrena. Vyskytly se koncepn problmy, kter je nutn dle eit v ir diskuzi a po VH bude vyven nov nvrh zmn stanov.
10:38 Pipravuje se vstava o historii horolezectv v Turnovskm muzeu eskho rje. Zdenk Hrub vyzv vechny, kdo maj doma star lezeck (podomcku vyrbn) vci, aby je poskytli pro tuto vstavu.
10:35 Zdenk Hrub se vyjaduje k vzniku novch oddl. Ty vtinou tvo 5 len, tedy podle jeho nzoru jde o privtn oddly, kter neposkytuj svm lenm metodickou oporu.
pedseda
10:32 Metodick den HS bude mt pokraovn v dubnu. Dotaz k plna: "Duben bude za tden, u je znm termn?" Jan Bloudek se omlouv za metodickou komisi, kter metodick den pod, a zjiuje pesn termn: 21.4. - 22.4. 2012.
10:27 Sekretarit by do budoucna ml poslit, pipravuje se u spojen odbornch komis a VV. Byl sputn nov web HS. Pipomnky k fungovn webu pijm Boena Valentov
10:25 Co se tk velikosti HS, nachz se na 19. mst v STV (celkem STV sdruuje 68 sportovnch svaz). Jeho lensk zkladna je srovnateln se svazem cyklistiky, i lyovn.
10:19 Jan Bloudek pebr slova a pedn zprvu na koncepci HS. Poet len HS je stabiln. Oproti minulmu roku se snil o 227 len. Cl VV je do pti let doshnout lenskou zkladnu o velikosti 15 000 len. Mlo by pomoci kombinovan lenstv (HS a zrove OEAV).
10:18 Z budoucch velkch akc zmiuje mezinrodn akci lezen na pskovci (Adrpach).
10:10 Zdenk Hrub zmnil svtov pohr v roce 2009 podan v Brn. O nm si mete pest v lnku SP v lezen na obtnost v Brn 2009. O svtov pohr se zajmala i esk televize Dokument T o Svku v Brn.
10:04 Podklady pro valnou hromadu mete zskat z  Buletinu HS .64.
09:50 Zdenk Hrub pedn zprvu o stavu HS za rok 2011. Jeho zprvu nyn mete sledovat on-line v lnku Valn hromada HS - live.
09:49 Hlasovn o nvrhu programu VH. Nvrh byl schvlen.
vkonn vbor
09:47 Josef Uherka shrnuje poet len HS: 10 508, nyn je na valn hromad zastoupeno 2 836 len. Celkem je zastoupeno 66 oddl a ptomno je 8 individuln zaregistrovanch len. Valn hromada je usnenschopn.
09:46 Michal Benda nen ptomn, jako nhradn pedseda nvrhov komise byl zvolen Radek Lienerth.
09:44 ekme na zprvu mandtov komise.
09:43 Nvrhov komise: Michal Benda, Jana Kubalov a Ludk Malinka.
09:43 Volebn komise byla schvlena v tomto sloen: Robert Homolka, Karel Berndt, Miloslav ramota.
09:43 Mandtov komise byla schvlena v tomto sloen: Josef Uherka, Vladimr Titel a  Jan Polk.
Karel Berndt
09:42 Navrhuje jako leny dal leny vboru Zbyka esenka a Jiho ermka.
09:41 Jednn zan jmenovnm Petra Resche za pedsedajcho valn hromady. Petr Resch pebr slovo.
09:40 Zdenk Hrub ukliduje delegty a zan valnou hromadu HS.
09:23 Ped budovou STV na praskm Strahov se zanaj schzet delegti. Valn hromada by mla zat podle programu v 9:30.
Ped vchodem STV

Lezec.cz   [pravy] 10:21 24.03.2012Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 VH mimo realitu09:34:39 25.03.2012
"Josef Uherka shrnuje poet len HS: 10 508, nyn je na valn hromad zastoupeno 2 836 len." - neboli, na VH je zastoupeno necelch 27 procent. To je hor ne ast ve veobecnch volbch. Je to dkaz toho, e vtina "lenstva" jsou jen formln pltci bez zjmu o organizaci, nebo neho jinho?
odpovdt 
 Re: VH mimo realitu10:27:51 25.03.2012
Myslim, ze to je opravdu nezajmem. K volbam taky nechodim ze stejneho duvodu. Proste si obcas zanadavam, jaky to jsou smejdi (politici, ne VH) a zivot jde dal.

Naopak me zaujala informace, ze se krome 68 oddilu zucatnilo i 8 individualnich clenu. To tam fakt byli osobne nebo jenom v zastoupeni? Co tam chteli?
jx zeroodpovdt 
  Re: VH mimo realitu11:04:35 25.03.2012
Teba se chtli potkat s ostatnmi, pokecat a tak...
Karel Kocourekodpovdt 
 Re: VH mimo realitu10:45:32 25.03.2012
Myslm si, e obecn je to jet hor. Pe se tam "zastoupeno". Pokud tam u nkdo tedy za njak oddl nebo skupinu jel a udlal tak z vlastnho zjmu nebo zjmu pr lid, pravdpodobn dal podepsat plnou moc celmu oddlu i lezeckmu okol. A to mu asi klidn podepsali i ti, kter to nezajm a jinak by se tm vbec nenamhali. Jinmi slovy - vidl bych to na pr lid, kterm se povedlo zskat podpisy 2500 len. Nevm, kolik je celkem oddl, ani jak je prmrn poet len na oddl, ale sta jeden aktivn len, kter d kamardm nco podepsat, a hned m o 40 lid vc (vychzm z prmrnho potu cca 41 lid na oddl). Osobn bych to tedy vidl tak, e to zajmalo pr destek lid. A kdy si vezmu, e mezi HS a oddly jsou asto kamardsk vazby a souasn veden urit mezi oddly pr destek kamard mt bude ... no nechci nic pedjmat, on si to kad promysl sm :-)
odpovdt 
  Re: VH mimo realitu16:46:38 25.03.2012
pedjmat me, ale kdy nkomu vad, jak se vci maj, tak
1) me kandidovat a mohl to zmnit nebo aby bylo z koho vybrat
2) kdy u nekandiduje, tak me pijet a zastnit se VH... Bu d konstruktivn podnty nebo se mu aspo spousta vc pmo vysvtl

Pst na lezci, jak je to fraka je sice pkn, ale skutek utek...

Jinak pedsedov oddl zastupuj svoje leny, pokud jim nkter ned vdt (a pak je tam njak lejstro), e m jin nzor a nechce za sebe nechat hlasovat...
Melmanodpovdt 
   Re: VH mimo realitu18:52:20 25.03.2012
J jen reagoval na jx zero. Jak je to v HS a kdo je to za lidi, je mi umk. Stejn jako cel HS :-)
odpovdt 
  Re: VH mimo realitu18:56:56 25.03.2012
Predstava, ze nekdo z vedeni CHS uplaci predsedy nekolika velkych oddilu je dost paranoidni i na me. :)

Me to naopak prijde v pohode. Proste jsem (lepe receno, kdybych byl) v nejakem oddile, ten ma nejakeho predsedu a kdyz chce po me podpis, tak se ho zeptam proc a pak mu to podepisu. Pokud s predsedou nesouhlasim, tak mu to bud nepodepisu nebo jdu do jineho oddilu.
jx zeroodpovdt 
 Re: VH mimo realitu23:28:08 25.03.2012
Me to bt taky tm, e nejsou dn prvihy a spory a e vechno jede tak, e vtina je spokojena a nechce nic mnit. 27% je docela dobrch, vloni se jen tsn eila usnenschopnost. Kdy o nco jde, je vdycky ast vy.
Petr Jandkodpovdt 
 Re: VH mimo realitu23:28:09 25.03.2012
Me to bt taky tm, e nejsou dn prvihy a spory a e vechno jede tak, e vtina je spokojena a nechce nic mnit. 27% je docela dobrch, vloni se jen tsn eila usnenschopnost. Kdy o nco jde, je vdycky ast vy.
Petr Jandkodpovdt 
  Re: VH mimo realitu23:39:17 25.03.2012
dn prvihy a spory? A co ty rvaky zvodnk o penze, nechutn obviovn ze spoluprce se STB, ostouzen jednotlivc na webu atd., kterch byl nedvno pln Lezec? To asi bude troku jinak.
No, j to taky neplatm :)
odpovdt 
   Re: VH mimo realitu09:27:59 26.03.2012
Takov u je ivot, lidi i horolezci se mezi sebou hdaj. Jak vlastn v, kdo z nich je lenem HS a kdo nen? Peti si kdo nkoho nejvc pomlouv, anonymov, neleni a nemakaenkov. V HS je ale deset tisc lid kter plat to co ty spotebovv a stovky lid kter na tebe makaj. U m je ve vykonan prci svaz istej, pokrok je vidt a nad starm rozlitm mlkem breet je pozd. Ale njakej de....k co tady um akort vykikovat a nic o svazu nev, to je fakt ubohost. O em je lezen? O skalch a horch. Kdo se staral a star o skly, od koho se lidi nau lzt v horch?
Karelodpovdt 

 Volby alebo fraska15:30:42 25.03.2012
To je nejaka fraska. 1 kandidat na predsedu, 1 kandidat na 2. mistopredsedu...
odpovdt 
 Re: Volby alebo fraska21:02:43 25.03.2012
Pro jsi nekandidoval?
 martanodpovdt 
  Re: Volby alebo fraska10:23:19 26.03.2012
Nie som z Ciech, len ma to zaujalo. Ak to maju byt volby, tak nech su aspon 2 kandidati. Rovnaky nazor mam aj na James. Tieto zvazy su pozostatok komunizmu.
odpovdt 
   Re: Volby alebo fraska11:22:46 26.03.2012
Pot je, kdy se vc ne jeden kandidt nehls. Pokud by byl vbr ze nkolika kandidt podmnkou, tak by se rovnou mohla zruit znan st obanskch sdruen.
Karel Kocourekodpovdt 
   Re: Volby alebo fraska12:20:41 26.03.2012
Pokud jsi cizinec, tak to chpu. Na druhou stranu stanovy nenaizuj, e by kandidt muselo bt vce a jak vidno, nen tu nikdo, kdo by si myslel, e to osobn dovede dlat lp, ne lenov VV, kte tam jsou.
 martanodpovdt 

 Konec HS18:32:15 25.03.2012
J osobn jsem rd, e jsme z HS vystoupil. Pro m pod stejn tve, dn vize, a pod jen handrkovn o zvodech, MG, a penzch pro vyvolen (tomu ano, tomu ne).
Nedkuji nechci, jsme rd, e to u neplatm. Ad vsledky VH: pesn tak, jen zoufalch 27% exaktn vypovd o cel situaci.
odpovdt 
 Re: Konec HS20:58:46 25.03.2012
No doufm, e jsi taky pestal pouvat kruhy a nejty na skalch, kdy u m takov nepekonateln obte. A porovnvat 27% a volbami je u pln mimo msu. Protoe VH znamen cel den asu a pro vtinu lid celodenn vlet, na rozdl od voleb, kter maj doma za humny.
odpovdt 
 Re: Konec HS22:01:23 25.03.2012
Takhle to vypad na velmi omezen pohled na dn kolem HS a eskho lezen:))) Zkus pest alespo roenku nebo vron zprvu o innosti a koukat pi lezen kolem sebe;) Dje se toho mnohem vce. Neznm T, ale bagatelizovat nae horolezectv na 4 problmy je "velmi omezen":))
martanodpovdt 
  Re: Konec HS09:14:53 26.03.2012
Poprosil bych vechny chytrky, kte kaj ne HS aby pestali pouvat kruhy a lzt v oblastech CHKO, kde HS vybojovalo vyjmku pro vechny lezce. Sta se podvat na strnky svazu najde tam kolik kam tee z omezenho rozpotu svazu. Samozejm se kad skupina bude
Kubaodpovdt 
   Re: Konec HS10:27:35 26.03.2012
Dobra logika. A ty prestan chodit do Rakuska, vyzyvam Ta na to ako clen OeAV, ktoreho som clenom. Liezt chodim iba do Rakuska, aby ta neprudilo, ze nieco zneuzivam, mam to totiz najblizsie.
odpovdt 
    Re: Konec HS10:45:16 26.03.2012
Ha, ha, ha ... ty jsi taky logik ... a co jsi v Jamesu? :-D
adamodpovdt 
     Re: Konec HS11:36:57 26.03.2012
Nie som, lebo na Slovensku neleziem.
odpovdt 
      Re: Konec HS12:03:31 26.03.2012
V OEAV se zjmov skupiny o penze z rozpotu netahaj?
odpovdt 
       Re: Konec HS09:57:20 28.03.2012
Ani j, ani m rakout kamardi nevme o tom, e by se tam odehrvaly podobn nechutnosti jako v HS. A nejsem si jist, e je to nedostatkem informac ...
odpovdt 
   Re: Konec HS12:42:47 26.03.2012
Hele Kubo, do vech cest, kter jsem dlal jsem dal kruhy, kter jsem zaplatil j. A vymovat se budou tak za 40 let. Taky nikomu nekm, e to nesm lzt, protoe to neplatil.
Co se tk vyjmky pro dr, tak vm 100%, e svaz "vybojoval" za posledn dv vyjmky ztrtu nejmn dvou obvod, kde se ped tm v pohod lezlo ( mohlo lzt ). A pro? Protoe na CHKO Broumovsko jsou jednak len ednci a jednak HS v tomto smru stoj za hovno.
Jin CHKO jsou i pohod, ale to jen na lidech.
Take mj nzor je, e HS je poteba, protoe vymovat jitn u v 80 letech nebudu. Ale jinak je pln k niemu, protoe alespo tady nazadil nic, a jako len STV, kter podpoilo celej ten prser se Sazkou, je spoluzodpovdn za to, e oddly nemaj penze a v rozpotu HS to chyb taky.
Tomodpovdt 
    Re: Konec HS13:00:51 26.03.2012
Pod nechpu, e si to oddly z Teplic, horolezci z Teplic, prvovstupci z Teplic a mstn OVK nepohldaly:) Byly zrovna v hospod msto ten sprvnho zen na obecn vvsce? Nechat si do povolen napsat o dv oblasti m ne tam bylo dvakrt za sebou je alostn. Kdy vm ta jmka kon a u na tom makte, nebo se na to znova vykvajznete co no??
nvtvnk teplickch skalodpovdt 
     Re: Konec HS14:44:30 26.03.2012
Ta debata na tma jsem len t a t organizace a tak mohu lzt cesty o kter se tato organizace star a je tak udruje je podivn jestli jsem text sprvn pochopil. Sprvn - jak jeden s diskutujcch poznamenv, to by lenov CAF (francouzsk horolezeck organizace) mli prvo lzt v Chamonix a ostatn nepslunci, ne ? Kad legrace prost nco stoj a mstn organizace v jednotlivch lezeckch oblastech m s jistou drbou a teba i organizac njakou prci. A bylo by smn kdyby Plzeci nemohli lzt na Hrubici nebo v Labku. Je poteba mt stle ped oima, e horolezectv, kdy tak pauln nazvu i lezen po skalch, je aktivita, kter nebyla nikdy vzna na msto, pslunost k njak skupin, nrodnosti a teba i pohlav. Vysvtlit teba Francouzm, kte, a u z jakho dvodu, nejsou v adn organizaci zapojeni, e nemohou bez bumky pijt na Hrubici nebo do Prachova, navzat se na lano a vylzt si njakou sklu, je vycky pro mne velmi obtn. Ono toti v Chamonix, nebo ve Fontainebleau nikoho nenapadne kontrolovat jestli ten, kter vythnul z ruksaku lano, je organizovn v njakm horolezeckm oddlu nebo ne.
Michael Beranekodpovdt 
      Re: Konec HS15:28:57 26.03.2012
Naprost souhlas. A dal vc, kter m na HS vyt, je ta, e si do vjimky prosazuj, e prvovstup me dlat pouze len HS. Tak na to km: nasrat soudruzi!
Tomodpovdt 
       Re: Konec HS15:51:45 26.03.2012
M na mysli njakou konkrtn vyjmku? U tak nevychovan smeky jako jsou horolezci bych pedpokldal, e svaz bude njakou zrukou dodrovn jaks dohodnutch pravidel, ili jestli je njak dohoda, nedivm se e je takhle ostr. Nevm jak zkony maj francouzi, ale v echch se zkrtka jinak ne bez vyjmky mnohde lzti ned. Nejsme jedin zem, kde se pi lezen pedpokld lenstv v njakm spolku, urit to vte, kdy cestujete po svt:)
odpovdt 
        Re: Konec HS16:22:48 26.03.2012
Konkrtn je to ve vjimce pro lezen v NPR Teplicko-adrpask skly.
To, e se me lzt jen s vjimkou v NPR chpu, protoe je to vjimka ze zkona, kter lezen v NPR zakazuje.
Dln prvovstup pouze pro leny HS je diskriminace, protoe u ns nemus bt lenem dnho obanskho ani jinho sdruen, abys mohl lzt.Nepotebuje dn "idik" na lezen. Naopak taky zkon k, e ti nesm bt na jmu, jestli jsi nebo nejsi lenem njakho obanskho sdruen. A to sam je s lezen jako takovm. U je znm ppad, e by snad byl nkdo v zahrani kontrolovan jestli je lenem njakho spolku z dvodu, e leze na sklu, kde je to povoleno???
Tomodpovdt 
         Re: Konec HS16:50:43 26.03.2012
V Tome, ono to me mt pvod i v orgnech OP, kter si to daly jako podmnku, stejn tak, jako kdy nkde povoluj vjimky jen pro leny svazu a jim sptelench. Za souasnho prvnho stavu u ns se s tm d tko nco vc dlat, zle to na osvcenosti pracovnk pslunch sprv CHKO i NP, ale ti maj alespo njak prvn povdom a v co si mohou dovolit, to ednci na adech jsou jin kafe a tam to bv mnohdy hor. Nic ti ovem nebrn si vyjednat vjimku sm pro sebe, m monost stejn jako ostatn lid, ped zkonem jsme si vichni rovni. Vz, e na snahou je vyjednvat vjimky pro vechny bez rozdlu pslunosti. A jet k tomu materilu, kdybych to bral jako ty, tak si v naich oblastech moc nezaleze. Nepouvn jitn je myleno na ty rzn vyrky a vychcnky, kte akork remcaj, nepispvaj, jet se tm chlub a vyuvaj penz a prce jinch, co je svm zpsobem ad na rove "nepizpsobivch oban". Ve je to o mylen kadho lovka a jeho hodnotovm systmu. A pro rejpaly - j si klidn jako len vdesk sekce OEaV zalezu i v Rakousku:-).
Vlkodpovdt 
          Re: Konec HS18:06:22 26.03.2012
Ty jsi ten pedseda CVK?
Tomodpovdt 
           Re: Konec HS19:16:20 26.03.2012
Byl a snad jet je. A bu rd.
Willhemodpovdt 
           Re: Konec HS20:03:21 26.03.2012
Anejsi nahodou ty te ... Tomas?
Mozna si prvne o lidech neco zjisti nez je zacne oslovovat ve stylu hej pockej.
Nemusis s kazdym plne souhlasit, ale minimalne by jsi mohl respektovat praci, ktera za lidmi zustava a za Vlkem je ji myslim opravdu hodne.
Radek
zobanodpovdt 
            Re: Konec HS23:33:02 26.03.2012
Trochu hysterickej Radek, ne? Slun jsem se zeptal, jestli se pod podpisem Vlk "skrv" Wolf.
Tomodpovdt 
           Re: Konec HS20:12:00 26.03.2012
Tome, ekl bych, e njak ten ptek ano.
Vlkodpovdt 
            Re: Konec HS23:49:17 26.03.2012
Take "ruku na srdce" pedsedo, zalov ve svdom. Posledn dv vjimky v dru jste zadali "pouze" psemn, nkdy dokonce se znanm zpodnm a to bylo taky vechno. Nikdo z HS s CHKOB nejednal. O niem. ednci samozejm opsali pedchoz vjimky a uthli rouby, respektive vypustily nkter obvody. A to , e jste to nikdo ani neetl, si troufm tvrdit, protoe jste se proti tomu nikdo ani psmenem neohradil, do dneka to ani netute.
A jestli si njak ednk dv nezkonn podmnky, tak j je musm podle tebe trpt? Nen teda svaz nhodou od toho, aby ekl ve sprvnm zen, e to takto nejde. V tomto prvn monosti jsou, jen by to chtlo se aktivn zastovat sprvnho zen.
Jo, a pokud budu dat o vjimku, tak urit ne jen pro sebe. To v podstat ani nejde, protoe vjimka se udluje na zklad njakho veejnho zjmu. To znamen, ne pro jednotlivce, ale pro skupinu lid. Take tato argumentace mn zrovna od lovka, kter by o tom ml nco vdt vbec nepesvdila.
Tomodpovdt 
             Re: Konec HS06:37:56 27.03.2012
Hele Tomi oslov pedsedu OVK Adrpach Jirku kopa (mail.na SO HS) a on ti vysvtl,jak vyjednval vjimku pro dr a kolik asu obtoval na jednn s CHKO.Pst, e byla vjimka vyjednna psemn nen prost pravda.A v, e vyjednat vjimku pro dr a dal oblasti nen jednoduch co vm od Jirky, ale vce zjist komunikaci s Jirkou.
Jenk Pletichaodpovdt 
              Re: Konec HS08:07:42 27.03.2012
Co znamen jednat s CHKOB vm lp, ne kdokoliv z Vs. Jak probhalo sprvn zen vm taky, protoe jsem jako dal adatel mohl nahldnout do spisu.( A dal jsem pro vechny a i o ztracen obvody ). Nejsem toti ten co o tom jen mluv, ale taky se sna nco udlat. Take vm, jak a kdy bylo zadno, jak probhalo zen a taky jak to dopadlo.
Tomodpovdt 
               Re: Konec HS08:13:52 27.03.2012
Pohod Tome jen jsem chtl, aby si komunikoval s Jirkou a dostal potebn informace nic vce.
Jenk Pletichaodpovdt 
               Re: Konec HS09:14:23 28.03.2012
No to je pece jasn, e v PLN VECHNO lp ne kdokoli z ns. Nezdruj se tady na fru, zemkoule potebuje zchranu a genilnch jedinc je mlo, mus bejt rychlej ne MUDr Chocholouek :-) A pro ostatn: nebute naivn, snad si nemyslte, e byste mohli nco vysvtlit tomu, kdo v vechno nejlp, ten pece nepotebuje poslouchat ni argumenty ;-)
odpovdt 
             Re: Konec HS09:38:49 27.03.2012
Tomi, to co pe o jednn o povolen lezen v dru, nen pravda. Se Sprvou CHKO jsme osobn jednali a jednn nebyla jednoduch, mj. i proto, e se proti horolezcm postavili mstn ornitologov. Informovat se me u pedsedy OVK Broumovsko Jirky kopa, kter se zastnil oficilnho jednn v rmci sprvnho zen a se sprvou CHKO prbn komunikuje. Vekerch oficilnlch jednn tkajcch se skalnch oblast v CHKO Broumovsko jsem se zastnila a vm, e za dan situace nebylo mon vyjednat lep podmnky.
B. Valentov, HSodpovdt 
        Re: Konec HS20:48:23 26.03.2012
Ahoj anonyme, me mi napsat ve kterch zemch je poteba bt lenem spolku, jak Ty to nazv, aby ses mohl pod sklou navzat na lano - pochopitelne s vyjmkou stt bvalho Sovtskho svazu?
Michael Beranekodpovdt 

 Prbh a vsledky volebn VH22:37:49 26.03.2012
Tak si km, coe mi to pipomn???
JiBodpovdt 
 Re: Prbh a vsledky volebn VH11:23:11 28.03.2012
A kandidoval jsi? Udelal jsi neco konkretne pro napravu za posledni rok? Nebo jen kecas po netu? Predem dik za odpoved.
ViSodpovdt 
  Re: Prbh a vsledky volebn VH16:20:22 28.03.2012
S kandidaturou byl problm o kterm jsem psal v diskuzi dve. Pokud by ses dostal do VV, tak proti trojce Hrub, Bloudek, Resch toho pli neprosad. Musel by kandidovat komplet cel nov tm.
petrodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.