LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   co ere zima ? fyziku a morl...
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Boulder Bar - Praha 7
V 16 - Plze
Big Wall - Praha 9 - Vysoany

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

HS vyhlsil Vstupy roku 2016

Nejvce jich dostal Adam Ondra

Nejvce ocenn Vstup roku 2016 vetn jednoho s hvzdikou za proslul pelez cesty Dawn Wall na El Capitana v Yosemitech zskal Adam Ondra. Podvejte se na zprvu a video, koho dalho HS ocenilo a jak vypadalo slavnostn vyhlen v sobotu v Brn na zvod P v lezen. 

Krom ceny za Dawn Wall zskal Adam dle Vstup roku ve sportovnm lezen za cestu Robin d za 9b na Slovensku a vstup roku v boulderingu za boulder Asagimadara za 8C v Japonsku.

Adam Ondra Robin d

Adam Ondra pebr Vstup roku za cestu Robin d


Vstup roku v boulderingu dostal tak Martin Strnk za boulder Cataln Witness the Fitness za 8C ve panlsku.

Ve sportovnm ledolezen a mixech zskala ocenn vstup roku Lucie Hrozov za cestu Saphira, M15- v USA.

A vstupem roku byl ocenn Zdenk Hk za skialpinistick vkon, a to sjezd z Noaku 7492 m n. m.


Podvejte se na video ze slavnostnho vyhlen:






Kompletn seznam udlench ocenn Vstupu roku 2016:

V jednotlivch disciplnch byla udlena nsledujc ocenn:

Hory pod 6000 m n.m., skaln charakter, big wall

- Vstup roku s hvzdikou Dawn Wall, 9a (Yosemity, El Capitan) Adam Ondra

- estn uznn Memento mori alias Trycht (Piz Badile) Petr John, Karel Novek
   
- estn uznn Voie Americane, 7c (Chamonix, Aigiulle du Fou) Petr John, Pavlna Binkov
   
- estn uznn Boys dont cry, 7c+ prvovstup (Oman, Jebal Misht) O. Bene, J. Lautner, F. Martnek, D. Michovsk

Hory pod 6000 m n.m. - mixy a ledy

- estn uznn - avle, M7 OS, Mal Kemarsk tt, Vysok Tatry - Ondej Straka a Jan Polek

Straka a Polek

Ondej Straka a Jan Polek pebraj estn uznn za cestu avle, M7 OS, Mal Kemarsk tt


Sportovn lezen

- Vstup roku Robin d, 9b (Slovensko) - Adam Ondra

Bouldering

- Vstup roku - Asagimadara, 8C (Japonsko) - Adam Ondra

- Vstup roku Cataln Witness the Fitness, 8C (Cova del ocell, panlsko) - Martin Strnk



Sportovn ledolezen a mixy

- Vstup roku - Saphira, M15- (Colorado, USA) - Lucie Hrozov

- estn uznn French Connection, D15- (Tomorrows World, Dolomity) Mirek Matjec



Skialpinismus
- Vstup roku - sjezd z Noaku 7492 m n. m. Zdenk Hk

- estn uznn - Chere Couloir, 5.4 E3 (Mt. Blanc du Tacul, Chamonix) Karel Svoboda

- estn uznn Kuglhornet 981 m n. m. (Efjord Narvik, Norsko) Ji a Ondra vihlkovi

- estn uznn sjezd severn stnou Piku Lenina (Kyrgyzstn) Tereza Vlachov


Talent roku

- Jawne kurestwo, VI.5+ (8a) Markta Janoov (Gobnik, Jura Krakowsko-Czstochowska)

Markta Janoov

Markta Janoov pebr ocenn Talent roku za cestu Jawne kurestwo, VI.5+ (8a)


- Le Plaisir Qui D-monte, (L1 + L2 8b na OS) Jan Vopat (Georges du Tarn, Francie)

Jan Vopat

Jan Vopat pebr ocenn Talent roku za cestu Le Plaisir Qui D-monte, (L1 + L2 8b na OS)


V kategorich Velehory nad 6000 m n.m. a Hory pod 6000 m n.m. ledovcov charakter nebyla ocenn udlena.

sth   [pravy] 21:01 10.04.2017Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Eee22:26:50 10.04.2017
Pekvapen asi jako kdy Karel Gott po XYt zsk Zlatho Slavka...
Kemlekodpovdt 

 ...07:31:46 11.04.2017
Z toho videozznamu mi to moc reprezentativn nepilo, Resch pevval prapodivnou "hudbu", finann eky pehazoval z jedn hromady na druhou, protoe tam skoro nikdo z ocennch nebyl, u skialpu ekl, e o tom vlastn nic nev, no..zkrtka pedvn takhle vznamnch ocenn bych si pedstavoval trochu jinak. Tohle vyznlo dost neprofesionln.
 Hurvajzodpovdt 
 Re: ...08:34:27 11.04.2017
Asi jako cel svaz, kter se nm profesionalizuje! BTW: pro m ten "sek" na hlav toho kulicha?
odpovdt 
  Re: ...08:42:28 11.04.2017
Protoe mu to pilo vtipn?
odpovdt 
  Re: ...23:06:19 11.04.2017
Aby ml kam schovvat dlto tak, aby ho nebylo vidt.
odpovdt 
 Re: ...12:20:56 11.04.2017
Vyhlen vstup ostudn,pouze zdren zvod
Pavelodpovdt 

 Teplice09:02:52 11.04.2017
Vyhlaovn Vstup roku na MHFF v Teplicch mvalo daleko lep rove a atmosfru. vbec se nedivm, e sem akti ani nedorazili, protoe kdo by v jednom z prvnch pknch jarnch vkend jen tak jel do Brna na stnu. non sense.
odpovdt 

 Vstup roku zcela jist pro Mru21:40:55 11.04.2017
Mra Matjec ml jednoznan dostat za svj vkon "Vstup roku"  Dovoluji si ct, e ti co mu dali estn uznn byli pi hodnocen Mrova vkonu mimo msu. Ach jo. Jet e mme aspo ten erasmus, kdy u neumme ohodnotit vjmen pikov vkony. Nechpu za co by pak ml podle hodnotc komise dostat vstup roku a nedej boe vstup roku s hvzdikou.  Asi udlal chybu, e o tom nepsal sebechvaln lnky a nebo jim nelezl do pr..e
LRHodpovdt 
 Re: Vstup roku zcela jist pro Mru00:16:46 12.04.2017
Asi...?
odpovdt 
 Re: Vstup roku zcela jist pro Mru06:48:33 12.04.2017
Kdo je mra matejec?
odpovdt 
  Re: Vstup roku zcela jist pro Mru09:15:56 12.04.2017
Ufff, kolovratek se vratil a ani nechape, ze tenhle styl zdanlive totalni neznalosti vubec nefunguje.
odpovdt 
 Re: Vstup roku zcela jist pro Mru09:26:59 12.04.2017
nechpu cel smysl vyntovanch stn, kter okope hroty, ale jet vc nechpu tvj koment...

vyhrla Lucka, protoe (jestli dobe pamatuju ty "sebechvaln lnky") byla prvn ensk v t obtnosti. nechpu ani tu poznmku o "sebechvlen" protoe MM udlal pro svho sponzora vlastn propagan video
odpovdt 
  Re: Vstup roku zcela jist pro Mru09:58:51 12.04.2017
To nevad, e nechpe. J se s tm u njak smm. :-)
LRHodpovdt 
  Re: Vstup roku zcela jist pro Mru11:46:33 12.04.2017
Nekrmit ...
odpovdt 
 Re: Vstup roku zcela jist pro Mru15:36:31 12.04.2017
Tm chce ct, e a M15- peleze ensk nebo chlap, oboj m stejnou hodnotu?
odpovdt 
  Re: Vstup roku zcela jist pro Mru16:09:43 12.04.2017
Tm chce ct, e a bouldr 8c peleze ensk nebo chlap, oboj m stejnou hodnotu?
odpovdt 
   Re: Vstup roku zcela jist pro Mru16:43:16 12.04.2017
Co by teda ml pelzt Mra aby dostal VR? A co by ml pelzt aby dostal VR s hvzdikou?
LRHodpovdt 
    Re: Vstup roku zcela jist pro Mru17:39:37 12.04.2017
M29 a v.
Petrodpovdt 
    Re: Vstup roku zcela jist pro Mru18:33:47 12.04.2017
Hodnot se nejlep vstup za dan rok a ten pat Lucce. Kdyby MM vylezl to M15- a Lucka nic, ml by nejsp VR on, takhle m "jen" estn uznn, protoe byl druh.
odpovdt 
     Re: Vstup roku zcela jist pro Mru20:14:11 12.04.2017

Vstup roku s hvzdikou je uren pro historicky vjimen vkon, kter posouv hranice svtovho lezen. Za vkony na pikov mezinrodn rovni jsou udlovny Vstupy roku, za vynikajc vkony v tuzemskm mtku estn uznn. Za mimodn vkony mladch lezc lze udlit ocenn Talent roku.

Vstupy roku nejsou sout jako Horolezec roku. Ve vstupech roku nesout lezci mezi sebou. Ve vstupu roku by mli bt ocenny podle kvality vstupu. hs by mlo bt hrd na to, e teba v jeden rok udlilo teba dvacet vstup roku. A ne udlit jeden a ostatn vstupy kter spluj ve citovan kritria ten rok degradovat jen na " estn uznn" Tm by toti mohl nastat paradox e v dalm roce by vstup roku mohl mt n힚 hodnotu jako rok ped tm.

Ji se to i stalo.
Radek Jaro za ten sam vkon nebyl oceen tak jako Holeek s Hrubm, kte tu samou cestu lezli o nkolik let pozdji a ocenn dostali.
LRHodpovdt 
      Re: Vstup roku zcela jist pro Mru21:48:33 12.04.2017
Vdy tak je to v podku, ne? Hodnot se nej vstup roku. A to me bt jen jeden. A pt rok me bt klidn hor, kdy nebudou lep. Co je na tom divnho? Vstup roku by ml bt v kategorii vdy jen jeden. Nemohou bt nejlep dva.

odpovdt 
       Definice Vstup roku10:22:33 13.04.2017
Tohle je definice VR podle hs

"Vstup roku s hvzdikou je uren pro historicky vjimen vkon, kter posouv hranice svtovho lezen. Za vkony na pikov mezinrodn rovni jsou udlovny Vstupy roku, za vynikajc vkony v tuzemskm mtku estn uznn. Za mimodn vkony mladch lezc lze udlit ocenn Talent roku."

Tohle je tv definice

"Hodnot se nej vstup roku. A to me bt jen jeden."

Chpe ty bezejmen znale jak je to rozdl?
Podle tebe by v roce v kterm se moc nedailo dostal "Vstup roku" teba i na Snku
LRHodpovdt 
        Re: Definice Vstup roku10:38:26 13.04.2017
Promi, mluv ze m jen frustrace a nenvist k tv osob a tak se vyjaduji i k vcem, kterm a tak nerozumm. Na mou obhajobu se ale vdy ukzalo a ukazuje, e ve vem co km mm pravdu.
odpovdt 
         Re: Definice Vstup roku10:51:43 13.04.2017
Promi e ti psobm takov problmy. :-)
LRHodpovdt 
        Re: Definice Vstup roku10:53:33 13.04.2017
No kdy mysl, brt ti to nebudu. Opt ale nerozumm tomu, e realita je jin, ne ty si pedstavuje :-) Take, pokud dovol, pokrauj ve svm breku a osoovn ostatnch, j si budu s hodnocenm i nadle souhlasit. A mimochodem, mon bys ml zat pemlet o tom, co vlastn svmi slovy k. Pokud nape o neudlen ceny MM "Asi udlal chybu, e o tom nepsal sebechvaln lnky a nebo jim nelezl do pr..e", tak tm vlastn k, e ostatn maj ceny proto, e to dlali. Dobr nzor na ostatn...
odpovdt 
         Re: Definice Vstup roku10:59:15 13.04.2017
Pochopil jsi to mil anonyme dobe. Jsem rd, e jsi nm to oznmil a e tedy vme, e to dolo i Tob.
Kuba Turekodpovdt 
         Re: Definice Vstup roku11:11:28 13.04.2017
Pokud to by to tak ml nkdo ctit, tak se omlouvm. Ale sp to bylo myleno, tak, e ti co to hodnotili tomu moc nerozum. Ale na druhou stranu jak chce vysvtlit to, e Holeek a Hrub dostali ocenn za ten sam vstup, za kter Jaro nedostal dn ocenn i kdy to lezl o nkolik let ped nimi? Nemohlo to bt i z dvodu, e se jim hodnotitel zavdit? dajn navrhovatel jejich vstupu na ocenn byl Petr Resch. A u toho bych nepochyboval, e to navrhl aby se zavdil, hlavn Hrubmu. A taky by to hovoilo o tom, e o horolezen nem nunk.
LRHodpovdt 
          Re: Definice Vstup roku11:23:49 13.04.2017
Nechci to vysvtlovat, protoe je mi to pln jedno. Podobn vci se e pln vude, kde se jedn o o hodnocen na zklad dojmu. Plat to od sportu a po umn, kde se e nesmyly typu pro tento film dostal Oskara/Lva a tento ne, kdy...

Take vlastn svoj kritikou nijak nevybouje z ady :-)
odpovdt 
           Re: Definice Vstup roku11:31:32 13.04.2017
Nekrmit ...
odpovdt 
            Re: Definice Vstup roku12:45:40 13.04.2017
Jasn, zato nzory, e k udlen njak ceny dochz jen podle toho, jako kdo leze hodnotitelm do zadku, jsou naprosto v podku (i kdy pak by mne zajmalo, jako si tedy vlastn cenu zaslouila prv Hrozov). Nzor LRH je pomlen od zatku do konce, ale hlavn nekrmit trolly.
odpovdt 
          Re: Definice Vstup roku22:07:05 13.04.2017
Vstupy v Himlajch se nedaj porovnvat jako RP pelezy v Jue. V nkterm roce jsou dobr podmnky, fixy, v jinm roce tam je pusto a przdno - co byl ten rok, kdy cestu lezli Mra se Zdekem.
Navc Mra se Zdekem lezli alpskm stylem, zatmco Radek Jaro s Petrem Makem stavli tbory a stovali si, e jim je vyuvaly ciz expedice a zrove v tkch partich fixovali.
Mon si zkus nejdv zjistit fakta a nast zklady o hodnot styl ve vysokch horch... :)
odpovdt 
           Re: Definice Vstup roku01:28:32 14.04.2017
Neboj o lezen v horch myslm vm dost. M pravdu, v tom, e podmnky jsou vdy jin. Nkomu pomohou, nkomu znemon vstup. Ale takhle by jsme se mohli taky dostat k tomu, e za normlku na Everest se asem udl Vstup roku s hvzdikou protoe bylo mnoho erstvho snhu a navc foukal siln vitr.
LRHodpovdt 
         Re: Definice Vstup roku14:39:41 13.04.2017
Jen technick poznmka na okraj. Z vroku "MM nedostal ocenn, protoe nkomu nelezl nkam" nevyplv, e "Ti, kte ocenn zskali, nkomu lezli nkam". To je nekorektn, falen zvr; bu logick chyba, nebo zmrn demagogie :)
P.odpovdt 
          Re: Definice Vstup roku14:46:00 13.04.2017
Pesn, on se ten anln alpinismus snze maskuje naprostou vtinou neanlnho alpinismu.
Q.odpovdt 
          Re: Definice Vstup roku19:39:34 13.04.2017
Co tedy z vroku vyplv? e kdyby lezl, tak by ocenn zskat mohl? Pokud ano, tak tu stle spojitost mezi ocennm a lezenm do zadku vidm. Nemus to samozejm platit pro vechny, ale jestlie je piputno lezen do zadku jako kritrium, tak to zpochybuje ocenn pln vechny. A pokud zde dn souvislost nen a neme bt, neml by Libor podobn vroky vbec pst. Bu tedy je nutn pipustit celkov zpochybnn vech ocenn, nebo by tu mly zaznt proti uvedenmu vroku vhrady.
odpovdt 
           Re: Definice Vstup roku20:31:21 13.04.2017
Nevm, jak je to s lezenm do zadku. Ale taky nevm pro Radek Jaro nedostal ocenn a Mra a s Hrubm nkolik let po nm za ten sam vstup ano.
odpovdt 
           Re: Definice Vstup roku20:42:51 13.04.2017
Jo, pesn, vyplv, e kdyby lezl, zskat by mohl. Vetn t modality.
Ale kdy to oto a "obvin" Libora, e tm pdem k, e ostatn ocenn tam lezou, nen to v podku. Mon si to Libor mysl, mon ne, ale tady to kadopdn neekl :)
P.odpovdt 
            Re: Definice Vstup roku21:18:56 13.04.2017
Neekl, ale dal to jako jeden z parametr vbru. A ostatn ocenn zskali v systmu, kter tedy tento parametr vyuv.
odpovdt 
             Re: Definice Vstup roku00:19:50 14.04.2017
... a nebo jim nelezl do pr..e Tohle LRH napsal. J myslm, e LRH chtl napsat ...a nebo jim nelezl do prce
odpovdt 
              Re: Definice Vstup roku14:28:48 14.04.2017
Ja bych to rekl bez asociaci asi takhle. Mara se Zdenkem ziskali za NParbat vystup roku, protoze tehdy byla vsechna podpora komise alpinismu prevedena do odmen za vystupy roku.Takze mohli dostat prachy.
Tenhle prevod penez z podpory repre do kolonky vystupy roku byl zcela zamerny, prave proto, aby si mohli financovat expedicePokud by prachy dostavali predem ve forme podpory repre. Tezko by obhajovali tak vysoke sumy.
odpovdt 
               Re: Definice Vstup roku17:45:58 14.04.2017
To je ale blzniv konspirace. M vbec pedstavu, kolik asi tak mohli dostat za VR a kolik stoj takov expedice? Penze za VR jsou oproti nkladm na expedici drobn, za kter si nekoup ani boty, ve kterejch bys na ten kopec mohl vylzt.. VR je sp symbolick ocenn, doplnn jakousi finann odmnou, ale urit to nen a nikdy nebylo o "prachch" jak pe.
odpovdt 
                Re: Definice Vstup roku11:49:04 15.04.2017
Kdy se podv na to video, tak slice na eku je 10000. Expedice do Himlaje stoj pro jednoho tak od 300 000 v. Navc se ocenn dv a ex post, kdy u je vkon vykonan. VR se vyplat boulderistovi. Ten je na to sm, zaplat mu to cestu a nco zbude.
Dvojice v Himlaji je na tom bdn. Na tch 10000 jsou minimln dva a kdo se obas podv do katalog prodejnch firem a m trochu pehled o cench, jasn vid, e ty penza za VR jsou jen plivanec na povrchu rybnka.
Petrodpovdt 
                 Re: Definice Vstup roku16:22:48 15.04.2017
Na vystupy roku byvalo kolem 200-250 tis. Pokud pridelis neco oficialne neco postoficialne tak kolem 100 tis, tak jde o 1/3 nakladu . Zbytek sezenes z jinych zdroju, takze to utrcite pomuze.Navic, pokud jezdis na expedice casto, tak neas cas vydelavat prachy a kazdej zdroj penez ba podpiru tveho lezeni pomuzem Neco taky musis nechat doma detem, pritelkyni, manzelce. Takze to mimo misu neni.
odpovdt 
                  Re: Definice Vstup roku13:59:51 16.04.2017
Suma necelch 150 tis.o kter nejsp pe, byla na vechna udlovan ocenn ve vech kategoriich dohromady. Take konspirace, e by j nkdo mohl dostat celou, je pln nesmysln.
odpovdt 
                   Re: Definice Vstup roku09:59:10 17.04.2017
Za dob ZH byly odmny za VR celkem kolem 200-250 tis.
Podpora repre 0,-.
Nemluvm o poslednch letech.
odpovdt 
                    Re: Definice Vstup roku00:06:15 21.04.2017
Plete dohromady 3 rzn sla:
1) rozpoet cel komise alpinismu, pod kter pat i VR - tam tch 250 +- sed, ale nebyly uren cel jen na VR
2) penze vyhrazen v rozpotu na VR, pokud by se rozdaly vechna ocenn ve vech kategorich - i tady se nkdy mohly blit 200 tis.
3) penze skuten vyplacen za VR a ty ani za ZH nikdy nebyly 200 tis.nebo vc
odpovdt 
        Re: Definice Vstup roku14:19:24 14.04.2017
Dalo by se to vyjadrit i krivkou nebo spis lomenou carou, kde na ose x mas cas (roky) a na ose y obtiznost (hodnotu vystupu) a ta krivka (lomena cara) by mela vypadat mezi kazdymi dvema sousednimi roky jako pismeno V a ne jako pismeno A. Pripadne jako vodorovna primka. Tzn. dalsi rok by mel byt vystup hodnotnejsi, nebo alespon srovnatelny roku predchazejiciho a to ve vsech kategoriich.
Krajsosodpovdt 
         Re: Definice Vstup roku17:36:21 14.04.2017
A co bude urovat tu hodnotu vstupu?
odpovdt 
          Re: Definice Vstup roku16:29:47 15.04.2017
V tom je ten problem.Urcuji to vzdy nejaci byvali ci soucasni lezci, kteri jsou chca nechca ovlivneni nejakym subjektivnim pohledem na vec. Mus pitom i brzdit svoji jesitnost, snahu uetit prachy atd
Krajsosodpovdt 
           Re: Definice Vstup roku17:42:23 15.04.2017
Ale pokud jeden rok za nejaky vystup uznani ci vr nepridelis a pozdeji za ten samy ano, pak nemusis byt kdovijaky expert a hned vidis, ze neni neco vporadku.
Krajsosodpovdt 
            Re: Definice Vstup roku14:04:26 16.04.2017
Myslel jsem Krajsoi, e rozdl mezi alpskm a expedinm stylem zn z vlastn zkuenosti a tud bys mohl chpat, e pelez stejn cesty me mt odlinou hodnotu - viz.debata o Kinshoferovi.
Jendaodpovdt 
              Rozdl mezi alpskm a expedinm stylem14:38:19 16.04.2017
Samozejm, e je rozdl mezi alpskm a expedinm stylem. Ale on ten expedin styl na Snku bude zcela jist t잚 ne ji doshnout stylem alpskm.
Samozejm, e Radek Jaro nepotal, e by mu bylo njak uznn za ten vstup udleno.
On s tm uznnm asi nepotal ani Mra se Zdenkem.
Ale nael se njak vlez doprdelka, kter to navrhl. A "odborn" komise jim to piklepla.
odpovdt 
              Re: Rozdl mezi alpskm a expedinm stylem14:49:34 16.04.2017
Omyl. Odborn komise jim to nepiklepla a tehdej f komise kvli tomu rezignoval.
odpovdt 
               Re: Rozdl mezi alpskm a expedinm stylem17:07:53 16.04.2017
Mas pravdu. Martin Ota jim to odfajfkoval.Protoze si nechtel delat problemy a hned po te slozil funkci.
odpovdt 
                Re: Rozdl mezi alpskm a expedinm stylem19:06:02 16.04.2017
Martin to prv neodfajfkoval. To ocenn tam pidal VV bez jeho vdom a proto rezignoval
odpovdt 
                 Re: Rozdl mezi alpskm a expedinm stylem19:51:55 16.04.2017
Ani se mu nedivm. Martin je sprvnej chlap.
odpovdt 
                 Re: Rozdl mezi alpskm a expedinm stylem20:59:45 16.04.2017
Zajmav vaha, akort nesed termny vyhlen tch VR a ukonen prce Martina Otty ve veden komise. Ale jinak docela hezk kachna..
odpovdt 
                  Kachna 14:26:57 17.04.2017
A takov kachna to nen. Martin z veden komise sice neodstoupil skrze VR, ale po t co ho VV dotail podepsat finann podporu tyem zcela nezkuenm novkm na expedici, kterou vedl Mra.( Mimochodem chtl bych vidt, co od t doby tihle tyi v horch vylezli)Dotace na novky dlala cca 100 tisc. (dajn ti tyi z n ale nic nevidli) Tyhle tyi novky nenavrhli na dotaci hs jejich oddly a tak jejich nvrh "musel" udlat pedseda komise alpinismu. Ten s tm nesouhlasil. A po t co byl k podpisu dotlaen, tak odstoupil. A tohle u i datumov sed.
odpovdt 
                   Re: Kachna 07:21:54 18.04.2017
Hmm..
odpovdt 
                   Re: Kachna 23:59:43 20.04.2017
To je ale u pln velekachna. Ta podpora la pouze tm horskm adeptm a Martin Otta ji vbec nepodepisoval. Zkus zaptrat nebo se Martina zeptat.
odpovdt 
                    Velekachna = nhubkov smrnice07:05:06 21.04.2017
Dkazn hodnota tvho pspvku je na stejn rovni jako toho, jak o nm tvrd, e je "velekchna". Aneb pro by ml ptrat jak mu rad. Odtajni informace a nemus nikdo ptrat.
odpovdt 
             Re: Definice Vstup roku10:15:21 17.04.2017
Ten rozdl chpu, ale pokud jde o klasiku u nkolikrt (mnohokrt ) vylezenou, a ji vylezu alpsky nebo expedin, tak je za ni vr ponkud pehnan. Pedevm z tch dvod, e je to v rozporu s definic tch ocenn. Zrove to pak trochu degraduje i samotn aktry, co je koda.
Krajsoodpovdt 
              Re: Definice Vstup roku11:45:01 17.04.2017
Honzo, nebyl to VR, ale U,jen pro pesnost
Petrodpovdt 
               Re: Definice Vstup roku00:25:32 21.04.2017
To jsou Pete zbyten fakta, co Honzu moc nezajm. Pro by si ml zjioval jakm stylem kdo lezl nebo jestli dostal VR nebo U? K pomluvm fakta nepotebuje.
odpovdt 
   Re: Vstup roku zcela jist pro Mru19:03:12 12.04.2017
Ty zn njak boulder za 8c? Povdej, pehnj .. Vdycky jsem myslel, e na 8c se u bere lano, protoe padat do bouldermatky by dost bolelo :)
odpovdt 
    Re: Vstup roku zcela jist pro Mru19:18:26 12.04.2017
Aaaaa, panacek si neumi domyslet velikost pismena.
odpovdt 

 Hodnocen ten vkonu roku09:17:03 14.04.2017
Vyhodnocen vstupy podle hs maj splovat kritria, kter jsou napsan na webu hs.

"Vstup roku s hvzdikou je uren pro historicky vjimen vkon, kter posouv hranice svtovho lezen. Za vkony na pikov mezinrodn rovni jsou udlovny Vstupy roku, za vynikajc vkony v tuzemskm mtku estn uznn."

Nechm na tench kter kritria sploval Mrv vkon.



A, historicky vjimen vkon, kter posouv hranice svtovho lezen.

B, vkon na pikov mezinrodn rovni

C, vynikajc vkon v tuzemskm mtku



J bych Mruv vkon ohodnotil za B


Doopravdy si hodnotitel mysl, e lo pouze o vynikajc vkon v tuzemskm mtku? Sakra j teda nevm o nikom z eska, kdo by se z chlap vbec k takovmu slu piblil. Ani nevm o nikom ze Slovenska. A chlap ve svt, kte maj pelezeno takov slo taky moc nen


LRHodpovdt 
 Re: Hodnocen ten vkonu roku11:13:34 14.04.2017
Miru Matejce neznam, ale zacinam byt na toto jmeno celkem alergicky a typek je mi dost neprijemny. Poslete Matejce i drytool nekam do pekla uz. To je Matejec takovy nesvepravny hlupak, ze potebuje Hrozu jako mluvciho? Dej s tim, LRH, uz pokoj. Nezajima to nikoho, i kdyby oceneni nedostala ani Hrozova, nestekne po tom ani pes. Jsi jediny, kdo s tim ma nejaky problem. Zaloz si uz nejaky vlastn svaz, nebo at Hrozova s Matejcem lezou za Kanadu, ale prestan z nich delat ubozaky, co nemaji vlastn nazor. Znicil jsi zavodni karieru Lucce, tak s tim pokracujes u dalch?
odpovdt 
  Re: Hodnocen ten vkonu roku12:06:00 14.04.2017
1) LRH rozhodoval o nominacch a podpoe drytoolu?

2) Vyhrvat nejprestinj svtov zvody a lzt nejt잚 cesty svta je znien karira?
Kuba Turekodpovdt 
   Re: Hodnocen ten vkonu roku12:49:04 14.04.2017
Zase se cpes do neceho, cemu nerozums? Prispevek byl urcen LRH, on dobe vi, o cem pisu.
odpovdt 
    Re: Hodnocen ten vkonu roku14:40:07 14.04.2017
Tak znovu:

1) LRH rozhodoval o nominacch a podpoe drytoolu?

2) Vyhrvat nejprestinj svtov zvody a lzt nejt잚 cesty svta je znien karira?
Kuba Turekodpovdt 
     Re: Hodnocen ten vkonu roku16:31:39 14.04.2017
LRH v, u tebe mne to nezajm.
odpovdt 
      Re: Hodnocen ten vkonu roku17:27:16 14.04.2017
Ale m to zajm - jestli to jsou bludy, co tady mele, nebo jestli se to zakld na skutenosti.
Kuba Turekodpovdt 
       Re: Hodnocen ten vkonu roku17:35:13 14.04.2017
Hm, ale m je fakt u zadku, co tebe zajm, nebo nezajm, nebo co si tom mysl.
odpovdt 
     Re: Hodnocen ten vkonu roku16:44:48 14.04.2017
Jak pise nekdo nade mnou, LRH v, o cem je rec, rad o tom casto mluvi. No a ze tomu nerozumis ty? No to je tedy nestesti :-(
odpovdt 
 Re: Hodnocen ten vkonu roku14:44:08 14.04.2017
LRH chci se jen zeptat, kdy budete otevret nov lezeck spolek(konkurence HS), jak jste prohlaoval ? a nebo to u nen aktuln a bylo to jen plcn do vtru ? Jet, e Lucka nedostala jen estn uznn....
odpovdt 
  Re: Hodnocen ten vkonu roku15:54:55 14.04.2017
J jsem nkde prohlaoval, e budu otevrat nov lezeck spolek(konkurence HS)?

Ale za vahu by to stlo. :-)
LRHodpovdt 
   Re: Hodnocen ten vkonu roku20:29:55 14.04.2017
LRH a nvrh na nov svaz
To, e se podle m hs petransformovalo na "neziskovou organizaci" soutnho lezen je hol fakt. Vedou je lid znal erpn z kdejakho fondu, grantu, Erasmu. Jak na VH ekl sm pedseda, e ten Erasmus je tk napasovat na to horolezectv, ale e to VV zvldl, tak jsem pochopil, e s horolezectvm ten souasn hs m m dl tm m spolenho.Protoe nejdleitj je erpat penze, by by se mli vyhodit za akce typu ( svtov rekord v potu lid na pskovcov vi)
A protoe zaloit svaz soutnho lezen je doopravdy velice komplikovan, navrhuji zaloit skuten horolezeck svaz. Svaz kde budu moct bt hrd na to, e na mou oblbenou inost nemus doplcet daov poplatnci.
esk reprezentace v soutnm lezen je zcela jin vc ne horolezectv a jejich spojen je neastn.

Skuten svaz horolezc skalnch a jinch nesoutnch lezc je zcela jist ivota schopn i bez dotac sttu! Byl bych hrd na to v nm bt. Ale v tomhle souasnm eskm ?????? svazu, mm problm zstat
LRH
odpovdt 
    Re: Hodnocen ten vkonu roku22:44:54 14.04.2017
Ty jsi trouba. Tak tohle m bt jako to, e zakldm nov svaz? Ach jo. Ani se nedivm, e se nepodepisuje. Bys byl za vola. M je jedno jestli se podepisuje nebo ne. Ale tob to jedno nen protoe jsi srab kter se styd za sv nzory i jmno. Jak u jsem tady jednou napsal, jsi pizdisr. Asi jsi taky nikdy nic nevylezl, protoe kdyby jo, nestyd se podepsat. Asi t nemaj lidi rdi a tak se radi nepodepisuje, aby ti lidi nenapsali e jsi hup. M je doopravdy jedno, e se nepodepisije. Ale tob to jedno nen a m s tm problm. Je mi t lto. A jsi kdo jsi.

Navhuji zaloit svaz je doopravdy nco jinho ne, zakldm nov svaz.
LRHodpovdt 
     Re: Hodnocen ten vkonu roku23:11:55 14.04.2017
Jasn, chpu. Navrhuju - to jsou takov ty veobecn udatn kydy po pr pivech, kdy se pedpokld, e nvrh zrealizuje nkdo jinej, protoe hlavn je ta geniln mylenka. Zakldm to je moc prce, kter mus pinst vsledek. To m mlo napadnout hned, e nic jinho ne przdn kydy typu navrhuju se od tebe ned ekat.
odpovdt 
      Re: Hodnocen ten vkonu roku09:28:37 15.04.2017
Hele troubo. My tady o vstupech roku a ty tady o zakldn novho spolku. Nejsi trochu mimo msu? A co doma? Vechno v podku? ena t netlue? A u si zjistil s km je ti nevrn?
odpovdt 
       Neanonymita11:48:23 15.04.2017
Pmo to sice nesouvis, ale pokud nkdo m stle jen plan ei, tko ho pak brt vn i v situaci, kdy to teba vn opravdu mysl.

A je to tak dkaz problematick neanonymity a vhod nepodepsanch pspvk. Kdyby ten prvn pspvrk nebyl podepsn, lidi by se zamysleli, dali mu teba za pravdu a mohlo se to tu na to tma rozepsat vce. A teba by to pro Matjce bylo vt uznn, ne oficiln ohodnocen. Takto si lidi peetli podpis LRH a teba mne jako prvn vc napadla, a jde LRH do hje i s njakm Matjcem, jeho nky a stnosti poslouchme ji mnoho let a nic toho. Me mi nevit, me oponovat, e to napadlo jen mne, jin ne, ale podvej se sm do diskuze - lidi zajmaj vce ponoky, ne neohodnocen MM.
odpovdt 
        Re: Neanonymita13:27:54 15.04.2017
To je asn npad. Od te se pestvm podepisovat :-) tm se zv presti mch pspvk. A doshne pinejmenm prestie pspvk tvch :-) A te hdej kdo to psal.
odpovdt 
         Re: Neanonymita13:28:58 15.04.2017
Pod to bych se taky podepsal.
odpovdt 
          Re: Neanonymita13:29:32 15.04.2017
J taky
odpovdt 
           Re: Neanonymita13:30:08 15.04.2017
I j dvm svuj hlas
odpovdt 
            Re: Neanonymita13:30:48 15.04.2017
Do toho jdu taky
odpovdt 
             Re: Neanonymita13:31:26 15.04.2017
S mm hlasem mete potat taky
odpovdt 
              Re: Neanonymita18:16:09 15.04.2017
Pripojuji se svym podpisem.
odpovdt 
         Re: Neanonymita14:12:22 16.04.2017
Skvl, prvn krok mme za sebou. Te jet zbv, aby sem LHR na LSD pestal pst pln a bude klid i dost prostoru pro poklidn debaty o ponokch :)
odpovdt 
          Re: Neanonymita19:51:04 16.04.2017
No hlavne by to mohl omezit ten zmateny grafoman, ktery tu za posledni dobu vytvoril temer polovinu diskuznich prispevku ...
odpovdt 
     S nrstem vdaj do administrativy zvednete vydaje pro sportovc09:55:12 17.04.2017
CHS jen zneuv dêti a mlde k tomu, aby na n vymlela obskurn dotan projekty a dky nim si obhajovala vy vdaje do administeativy. Ve si nech schvlit bandou pitomc na VH, kte tak Bloudkovi odsouhlas tunelovn Svazu. Kdyby aspo pidvala komism a repre druzstvm, tak by ta jejich chamtivost nebyla tak egoistick.
odpovdt 
      Re: S nrstem vdaj do administrativy zvednete vydaje pro spor21:56:20 19.04.2017
Ty jsi nov nebo star magor? Bohnice jsou blzko???
odpovdt 
      Re: S nrstem vdaj do administrativy zvednete vydaje pro spor00:16:56 21.04.2017
A hlavn ta banda pitomc nepochopila, e by do ela mla ukecat, navrhnout a zvolit tebe, jako jedinho prvoplatnho tunele, kter by si ty dlouh prachy opravdu zaslouil. Ale dej se do toho, banda pitomc t za 4 roky zcela jist zvol, oni pece odsouhlas pln vechno, sta mt fitrn, navrhnout to a njak okecat ne?
odpovdt 

 Fusky10:33:34 14.04.2017
Hele, pro jsou tam v ponokch? Prost vstup roku na boso!
Udlujte si co chcete, dvejte si kulicha klidn na pindoura, ale zouvat lidi... To je fakt maskr.
odpovdt 
 Re: Fusky12:08:36 14.04.2017
Aby jsi zskal(ty,on,oni samozejm nee :-)) titul Miss(a k tomu milion a byt),tak se mus pedvst na veejnosti skoro nahej!A nikomu,snad krom IS,to neva.Take i drav fusky jsou v poho.:-D
odpovdt 

 rove za 1*01:50:01 15.04.2017
Tak pebrn cen v polokch je fakt pecka :-D
Climberodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1395 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.