LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Voln kmen, to je svia, proto m lano na (s)raku!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely
SAUNA - Plze
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra udlal a dal 11- ve Sloupu

Aktualizace - doplnno video z pelezu. 12.09.2006 Adam Ondra vytvoil a vylezl PP novou tkou cestu ve Sloupu v Moravskm krasu. Dal j za 11- a nazval Vmna manelek.

Vyplv to z databze cest na Lezci, kam to jet veer zapsal. Mla by to bt jeho letos 12. cesta za 11- a t잚.

V popisu pe: Cestou Vyvolen k prodlouen errn expresce, pak mrn vlevo do Big Brothera a tm na konec. A dodv: Aby si nkdo nemyslel, e je to k nesmysln kombinace, tak to vbec nen pravda!

Viz: http://www.lezec.cz/cesta.php?key=30275

Sthnout video 640x320 (33 MB)



Zprva pvodn vyla 13.9. 2006.

L.cz   [pravy] 10:20 15.09.2006Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 tyjo15:05:34 13.09.2006
se mi zd,e ted je e jen o A.O....ten teda jede. Tu tu,e vylezl v Jue 11-, tu zas,e vylezl XI v Labku a dneska zas 11- ve Sloupu...se snad teleportuje tenhle lovek.Fakt super vkony....fandim...jen tak dl.
mmodpovdt 

 :)16:54:21 13.09.2006
zajmav je jeho zejm inspirace reality show... Adame, ty na to kouk? A kdy udl trosenky?
Adam Fialaodpovdt 

 Labkovsk onsajtr A.O.17:07:18 13.09.2006
Taky gratuluju, u mon tradin :).
Adamovi fandim, pa se mi na tom wonderpacholkovi lb, e NEkl na esk psky a stv se u z nho de facto pravideln host Labku. Hold dnej vpna, ale climber univerzl. p.s.: Mrza by si mohl najt skulinu ve svm timetablu a zavtat na cesky sandky, byl bych docela zvdavej :))))

Mikiodpovdt 
 Re: Labkovsk onsajtr A.O.17:25:02 13.09.2006
V tomu, e by to na tom psku vechno pokosil, pak by se zase sniovala obtnost
lugiodpovdt 
  Re: Labkovsk onsajtr A.O.22:35:07 13.09.2006
A nebo taky zvysovala, pac i Adam rika ze neco neni 7b+ ani nahodou a sami to vime.
nonameodpovdt 
  Re: Labkovsk onsajtr A.O.10:22:14 18.09.2006
A co takovej adr?:-)
Seden ruceodpovdt 
 Re: Labkovsk onsajtr A.O.17:59:39 23.09.2006
hey
gururodpovdt 

 Spoluast20:26:40 13.09.2006
Hmm a je to tady, noonoo to ned, ani kdyby ses....
Paloodpovdt 

 respekt12:04:07 15.09.2006
Ty woe, kam to dv ty nohy? nsk gymnastky hadr!
Pavelodpovdt 
 Re: respekt15:48:59 15.09.2006
no co kam dava nohy, ale ty ruce!! ??
mimonodpovdt 

 Dln cest21:54:25 15.09.2006
J teda tmhle vysokejm slm nerozumim, ale kdy vylezu plku jedn cesty a pak to dolezu plkou druh cesty, tak jsem udlal novou cestu? Myslel jsem, e udlat cestu (zde na vpn) == najt linii, vyvrtat, nabuit BH/nejty/... a je udlan. V tom ppad jsem udlal nemlo cest na psku, kdy jsem nkam nalez a jinudy dolez. :-?
uplne jinej martinodpovdt 
 Re: Dln cest00:31:39 16.09.2006
je sice super, ze leze tezky cesty, na ktery nikdo z nas nema, ale takovej styl delani "novych" cest se mi taky moc nezda...
jenaodpovdt 
  Re: Dln cest08:31:28 16.09.2006
Adam je autorem i obou propojench cest, Big Brothera 10 vylezl loni ( cesta m dnes nkolik pelez ), cestu Vyvolen 10+ letos v lt ( druh pelez Martin Strnk ). Vzjemn propojen je naprosto logick linie s nejt잚m vkrokem mezi cestami, Big Brother se leze tm cel. . Pvodn projekt Vyvolench vedl prv takto, jeho narovnnm vznikla krsn "leh" cesta. Adamova slova: Big brother m v podstat nelogick nstup k tomuhle. Vyvolen zas takovm tkem doprava. Vmna manelek je teprve podn a jasn LINIE.
Evaodpovdt 
   Re: Dln cest08:53:21 16.09.2006
Zase ale fakt, ze jste mohli zverejnit a zaroven podekovat i tomu, kdo steny opatril borhakama, pokud jste to samozrejme nevrtli sami.
Vm, ze na Morave jsou jin pravidla, bylo by to ale pekny gesto. Treba i historii steny, kdo se uz o to pokousel, lezlo se to drive technicky a dalsi blabolky :)))

Mikiodpovdt 
    Re: Dln cest09:31:37 16.09.2006
Bohuzel, k pvodnm projektm se nikdo nehls.
Bokulaodpovdt 
    Re: Dln cest14:58:42 18.09.2006
Kdo navrtal, neni dleit. Podstatn je, kdo ist peleze. Nikoho ve svt prost nezajm, kdo navrtal (ani vppad, e to je ze spoda). Taky jsem navrtal pr cest, co pak pelez nkdo jinej (Hop, Azbest, tpn..) Oni jsou pak prvovstupci a budi jim pno. Zaslou si to.

Adamovi samozejm velk gratulace.
Lukyodpovdt 
     Re: Dln cest10:16:33 24.09.2006
Pesn tak. Dln cest na vpn se neme porovnvat s pskem. Na psku se toti alespo doufm jejich vtina dl odspoda, co znamen, e u jen jejich udln je vtinou ten nejvt vkon. Na vpn, alespo tum, se vtina dl seshora a prv proto ten rozdl. Je hezk, e nkdo navrtal cestu a me se zkouet, ale teprve a pelezenm se ur, o co vlastn jde.
Taky nevidm naprosto dn problm ve vemonch variantch na vpn. Kdy je to hezk linie, kter se bude lzt, tak pro ne.
Jinak gratulace Adamovi k skvlm pelezm.
Daliborodpovdt 
   Re: Dln cest10:58:56 17.09.2006
"J teda tmhle vysokejm slm nerozumim, ale kdy vylezu plku jedn cesty a pak to dolezu plkou druh cesty, tak jsem udlal novou cestu?" No a to vysvtlen od Evy mi v t hlav nadlalo zmatku jet vce, nejsem to schopen bez nkresu pochopit. Ale njak se zaobejvm mylenkou, e ty pvodn dv cesty asi byly udlan nelogicky (vlastn slova autora), take to mon chtlo trochu vce pokat a na tu sprvnou linii (pardn -LINII). Kolik tedy je novejch lezeckejch metr ve "Vmn manelek", nebo se to pot jenom na kroky - kolik tedy je teba novejch krok, abych pospojovnm cest udlal prvovstup. Me mi k tomu nkdo z Krasu odpovdt. Logicky tu toti hroz, e podle stejnho mustru zane vznikat hafo novch cest v nich obtnostech. Nechtl bych potom bejt v roli zpracovatele prvodce. A to do toho radi nemotm starty ze sedu.
Jet pln jinej Martin
jeste uplne jinej Martinodpovdt 

 hezk10:57:18 16.09.2006
Hezk, ale ty jmna? To musej borci fakt pemlet dlouho, ne na nco takovho pijdou. Ne e by kad cesta musela mt extra romantick nzev, jako Hbitovn kvt, Pevoznkv hnv atd... ale trochu vkusu by nekodilo. (P.S. za duchapln komente: a si vyleze 11-, pojmenuj si ji jak chce, pedem dkuji).
stipodpovdt 
 Re: hezk15:34:13 16.09.2006
mas pravdu, taky se mi libi, kdyz mne krome linie a obtizi cesty zaujme i nazev. zel, puzen svym zvracenym vkusem, tihnu k cestam s nazvy jako "sopliva zelen","my vsichni z Fakerova", "zvratky nasi matky", "vojizdec mrtvol" apod. vetsinou vsak na ne nemam kondici, takze mi ani nehrozi, ze bych lezl TV porady.
janisodpovdt 
  Re: hezk14:25:15 22.09.2006
Chyst se nov Reality show s nzvem Vojd mrtvol.
odpovdt 

 No coment12:47:40 16.09.2006
Je vidt, e nkte pomatenci u ani nev, co mluv, zamyslete se nad sebou!!!!
Paloodpovdt 

 Visnove11:08:28 17.09.2006
Vypada to ze z toho zachvily bude takove male visnove... zleva..zprava...primo
odpovdt 
 Adam Ondra21:01:33 17.09.2006
Je super lezec a cesty myslm osadil on s rodii/nebo se mi to zd?/, ale nechpu mently, kte , a oji jmenovci, kritizuj nzvy cest a nesmyslnost lini. Jete se do Sloupu podvat, jak to vede a pak snad u nzvy a lini nebudete eit.Budete jen blb umt! Mimochodem by mne zajmalo jak geniln npady jste mli vy ve tincti letech.
Martinodpovdt 
  Re: Adam Ondra22:37:16 17.09.2006
Big Brothera navrtal Svi, ve Vyvolench dval njak borhky taky Svi a Plo, navc Janzen se do toho pustil od spodu a pidal tam njak ntek, take pkn motanice a j jsem nad Vyvolen dodal slak :-)). Hlavn to u ns chlapci nikdo nee a hlavn, e se leze se :-)).Dobr je, e ty cesty tam jsou a je co lzt zase nco novho tkho.
Vlkodpovdt 
  Re: Adam Ondra22:44:41 17.09.2006
J si mu kritizovat co chci a jak chci. Souvislost s blbm nzvem a vysokou obtnost toti nevidm, a umm jak umm. Navc proti Big Brotherovi nic nenamtm a dokonce ani po nikom nechci aby toho Orwella taky etl, kdy u ho leze. Nicmn doporuuju, nen to patn.
stipodpovdt 
   Re: Adam Ondra23:00:57 17.09.2006
Myslm si, e autora tato kniha neinspirovala, spe nespn ( alespo u ns )reality show. :-)). Jinak si klidn kritizuj, co chce, to je tak jedin, co s tm me udlat. :-)).
Vlkodpovdt 
  Re: Adam Ondra09:19:08 18.09.2006
Ty nechpe mently, ale "mentlov" se jenom optali, protoe nev, kolik krok mus udlat mezi exisujcma dvojkama, aby si mohli nrokovat nov prvovstup. M na to vrcholov komise njakej mustr?. byl to prost jenom dotaz.
odpovdt 
   Re: Adam Ondra09:27:30 18.09.2006
Pravda, obas hlubok mylenky nechpu :-)), j reagoval pouze na koment ohledn nzv :-)), mn osobn nevad dn nzev a ani m neur, nejsem toti romantik, ale spe cynik :-)). Jinak OVK nem dn mustr, prost podle toho jak si pamatujeme, e se cesty lezly i ne vetn nejrznjch variant, se bu ekne ano i nikoliv, zejmna mlad jsou schopni pchat "nov star cesty" :-))).
Vlkodpovdt 

 Gratulace a to ostatn09:46:10 18.09.2006
Jak jinak gratulace. Je velmi pkn, e Adam vytv nov cesty, protoe a se dostane do zvodnho kolotoe, asi na to nebude mt tolik asu.
Kombinace??? Vsledkem je pomrn jasn veden cesta. Kdo chce, me pochybovat o vytvoen nejprve tch lehch cest, ale myslm,e je to pirozen vvoj. Stejn pirozenm vvojem byla i cesta Bl oblaka v Labku a teprve pozdji, a na to dozrl um lezc, dolo k nataen odspodu. Berte to tak, e vytvoenm tchto t cest se rozil vbr, co na tomto kousku skly lzt a to je urit pozitivn. Kombinace vznikaj na celm svt a tato je tou z logitjch, o to vce, e klov msto je nov!!! Ped Adamem smekm a zrove dky, e u ns je a bude co lzt. Skal nen mnoho.
A nzvy? Myslm, e to je (ne)zralost. S o nkolik dk ve debatujcmi filozofy bych se rd setkal v jejich tincti letech a docela bych byl zvdav, co by z nich lezlo za nzvy...(bez urky). Pokus o trochu pragmatizmu.
Petr Reschodpovdt 
 Re: Gratulace a to ostatn10:42:44 18.09.2006
Pragmatismus je fajn, ale problm je e od neplacen reklamy je u jen kousek k reklam placen. Podobn jako mme Gambrinus ligu a HC Ham (tady nic proti tomu), tak budeme mt brzo cesty jako Salewa project i Mammut chobot (to u by mi trochu vadilo).
stipodpovdt 
 Re: Gratulace a to ostatn11:05:29 18.09.2006
Jo a co se m te, tak jedin cesta jej jsem hrdm autorem nese nzev "tyka z dusku" a je to tyka. Nevm kolik m bylo, kdy jsem tu zarostlou sprku plnou jehli vylezl, ale dn VK jsem to radji nehlsil. To ze strachu, e ji nkdo zopakuje a ekne, e je to jen trojka. To by pak ztratilo to kouzlo. Ale co, tyi muketi byly taky jenom ti, nebo tak njak. Prost nen to s tmi nzvy jednoduch.
stipodpovdt 
  Re: Gratulace a to ostatn11:26:22 18.09.2006
Ti muketi nebyli tyi, ale dva
viz epilog
odpovdt 
   Re: Gratulace a to ostatn13:09:38 18.09.2006
Dartaan?
zedodpovdt 

 3mueti15:01:28 18.09.2006
..Patos a Portos!
cajodpovdt 
 Re: 3mueti20:15:10 18.09.2006
Jenom pro zajimavost trend nazv plynoucich z TV poad,nebo jejich uastnk,hvzd a hvzdiek rozjeli pnov Pilka a Kon a myslim si e Adam se tohoto trendu jenom chytnul.Jo pro upesnn cesta Samer Issa 10 Holtejn.jo a ti dva pnov u jsou ponkud odrostlej chlapeckm stevcm tak ted filozofujte.(co se jim asi hon hlavou)
cokoodpovdt 
  Re: 3mueti23:29:20 18.09.2006
Smer Isa 10? Jm m mrkota! To snad ti portovci pli ichaj magnmeziov vpary i co? Vyzvm proto vechny klasiky aby obuly botky s podrkou z run vydlan kamzi ke, navzali se na konopn lano a na protest okamit vytyily cestu "Magdalena Dobromila Rotigov II (nstup jako Smer Issa 10, pak kovm okolo skly a pmo na vrchol).
stipodpovdt 
   Re: 3mueti07:23:34 19.09.2006
Bohuel Stipe u pichz s kkem po funuse, Smer m souputnici s nzvem Dolly Buster :-)), a vbec tato st Lidomorny m sam pkn nzvy mohu citovat: nap. Kontraverze, Averze, Extze, Detoxikace, Perverze a potom i njak ten PR : ern Hora, Starobrno, atd... Prost romantici u ns u vymeli :-).
Vlkodpovdt 
    Re: 3mueti23:57:42 19.09.2006
No dy, romantiky i hlubokch mylenek neteba, ale jist i ty ct ty drobn nuance mezi nzvy Detoxikace 9+ a Tescoma Prima vaeka 11-.
stipodpovdt 
     Re: 3mueti08:34:36 20.09.2006
Jasn, "Tescoma Prima vaeka" je nzev o dost vtipnj. Nehled na to, e lidi, co j budou zkouet si to stejn zkrt:"Tak se zase rozhkujem na Vaece, n?"
Lukyodpovdt 
  Re: 3mueti12:27:47 19.09.2006
asi jsou slusne vymasteny, prominte ale cestu s nazvem TV shitporadu a samera nechapu, rozhodne nebudu splhat po nejakym prihratym radoby zpevakovi, to si dam radsi neco mnohem napaditejsiho napr. nebojte se hromu nebo neco v tom smyslu
kobrodpovdt 
   Re: 3mueti12:46:53 19.09.2006
Pokud tm slovem vymatn mysl autory nzv, tak to je trochu pehka, nemysl? V tom ppad bych velmi pochyboval o rovni tvho eknme socilnho IQ, osobn takovto jedince adm a za IQ houpacho kon. Dle mho nzoru m autor prvo dt nzev jak chce a zde bych se vbec neomezoval njakmi konvencemi. Vdy jde o zbavu a hlavn jestli je cesta pkn a leze se, ne o njak duchapln nzvy.
Vlkodpovdt 
    Re: 3mueti13:13:45 19.09.2006
s tvou posledni vetou absolutne souhlasim. A jestil ma tvurce pravo na nazev, ma clovek taky pravo na nazor. A muj nazor je, ze pokud clovek pojmenuje cestu po samerovi, neco se mi na tom nezda. BTW s IQ houpaciho kone si to trochu prehnal ne, asi je to tvuj oblibeny zpevak ze sis to vzal takhle s srdci. Ja souhlasim se stripem
odpovdt 
    Re: 3mueti13:18:33 19.09.2006
s tvou posledni vetou absolutne souhlasim. A jestil ma tvurce pravo na nazev, ma clovek taky pravo na nazor. A muj nazor je, ze pokud clovek pojmenuje cestu po samerovi, neco se mi na tom nezda. BTW s IQ houpaciho kone si to trochu prehnal ne, asi je to tvuj oblibeny zpevak ze sis to vzal takhle s srdci. Ja souhlasim se stripem
odpovdt 
    Re: 3mueti13:30:46 19.09.2006
na otazku ktera padla o pak komentaru vyse >co se jim asi tak honi hlavou, panum v letech< jsem napsal, ze jsou asi drobatko vymasteni. V zadnem pripade to nebyla urazka a pripoustim ze jsem tam mohl dal smajlika. Pokud se ohrazujes proti jinemu nazoru nez je ten tvuj takovejdlema kecama o IQ. Musim rict, ze za tvuj komentar ohledne tveho nechapani hlubsich myslenek co jsi psal kousek vejs si smajliky psal nemel. Strc si svoje pripominky na mou adresu do pytliku s magem......diky
kobrodpovdt 

 Adam Ondra21:42:37 18.09.2006
no neviem o mm  aneho poveda.On je proste dobry ale neviem o bude liez ked bude ma 15 rokov.
 kikaodpovdt 
 Re: Adam Ondra22:56:22 18.09.2006
Dal mamlas(ka). Co by asi ml lzt? To je snad jeho vc n?!!! U tu akort chyb, e si zni lachy a nepoleze. Opravdu se u nkte zamyslete nad tm co sem pete a bte si radi schladit hlavy nkam ven na skly.
Hanesodpovdt 
  to Hanes17:20:48 19.09.2006
blbe, skor nez zacnes kritizovat, nauc sa po slovensky chapat zakladne frazy. ved ona ho pochvalila. zda sa, ze len cakas, kedy rypnut... nez nabuduce nieco napises, pocitaj do 10 (ak ti to tvoje schopnosti umoznia) alebo si to daj prelozit rozumnejsim.
odpovdt 
   Jeito18:59:09 19.09.2006
Zalez zptky do jeskyn obole!!!
odpovdt 
    Re: Jeito20:48:09 19.09.2006
A Ty jsi vylezl odkud JeShite?
ebkodpovdt 
 Re: Adam Ondra23:01:48 18.09.2006
J to pochopil tak, e komentujc si mysl, e Adam u ve vyleze a nebude mt u co lzt :-).
Tak snad bude dost nevylezench projekt pro jeho siln prsty.
 jirkasodpovdt 
  Re: Adam Ondra23:27:41 18.09.2006
Tak to kadopdn :-)
Hanesodpovdt 
   Re: Adam Ondra00:02:22 19.09.2006
No vid, ono je to jinak, co? Tak u se jenom omluvit...
zedodpovdt 
    Re: Adam Ondra13:18:50 19.09.2006
je to kofr a jestli si tm zni lachy bude ho koda.. kadopdn si ale myslm, e na lezen toho tady bude mt mraky.. to mluvm za ns co se zatm plcme na 5+.. .)
Shebeeodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.