LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Lep starej horolezec, ne mrtvej hrdina.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Big Wall - Praha 9 - Vysoany
SAUNA - Plze
V 16 - Plze

Prodejny
Lezec-shop.cz - tchovice
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovstv Evropy v lezen: kombinace

Elika Adamovsk m bronz

Elika Adamovsk skonila dnes bronzov ve finle v lezeck kombinaci. Zvrenou cestu na obtnost topovala, ale v delm ase ne vtzn Ruska Viktoriia Meshkova, kter tmto postupuje na olympidu. V bouldrech byla Elika 4. a v rychlosti 8. Celkov 2. byla Srbka Staa Geo.

Vsledky en viz:

finle vsledky


Elika Adamovsk finle

Elika Adamovsk finle


V much vyhrl a olympijskou nominaci zskal Rus Aleksei Rubtsov, druh skonil vcar Sascha Lehmann, 3. Sergei Luzhetskii.

Vsledky:

mui

eny

Finle se penelo iv na Youtube. Zznam z penosu nejdete zde:








Zprva z ptku:

Mistrovstv Evropy v lezen: kombinace - Elika Adamovsk postupuje do finle kombinace



Elika Adamovsk postoupila dnes v kombinaci na Mistrovstv Evropy v lezen v Moskv do ztejho finle z prvnho msta v kvalifikaci. Nikdo dal z naich se u nedostal mezi nejlepch osm mu a osm en, z nich vtzov dopln nominaci na olympidu.

Jan K skonil v dnen kvalifikaci 11., Martin Strnk 15., Michaela Smetanov 16. a Markta Janoov 18.

Elika Adamovsk jako jedin z en topovala dnes kvalifikan cestu na obtnost. A spolu s dalmi dvma dala vechny tyi bouldry na prvn pokus.

Vsledky viz:

mui

eny



Elika Adamovsk

Elika Adamovsk




Kvalifikace se penela iv na Youtube. Zznam z penosu nejdete ne.

Finle se leze ztra. Pm penos bude mono sledovat ne v lnku.

...




Zprva z rna:

Pm penos z kvalifikace v kombinaci na Mistrovstv Evropy v lezen v Moskv se vysl dnes od rna na Youtube. Za esko jsou na startovce Elika Adamovsk, Martin Strnk, Jan K, Markta Janoov a Michaela Smetanov. Dnes je kvalifikace do ztejho finle.

Kvalifikace zane v 7:40 lezenm na rychlost:



Pokrauje v 9:10 boulderingem:



A nakonec je dnes v 15:40 kvalifikace lezen na obtnost:



Ztra bude finle zanat opt rychlost, a to ve 13:25:





V uplynulch dnech se na ME soutilo v jednotlivch disciplnch.

Obtnost byla 24.-25.11, psali jsme zde:
Mistrovstv Evropy v lezen: obtnost
Elika Adamovsk 2.



Bouldering byl 22.-23.11., psali jsme zde:

Mistrovstv Evropy v lezen: bouldering

Rychlost se lezla v sobotu 21.11., psali jsme zde:

Mistrovstv Evropy v lezen: rychlost

O programu ME jsme psali v ptek 20.11. zde:

ME v lezen zan ztra v Moskv

Standa Holec   [pravy] 20:14 28.11.2020Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 10:16:08 27.11.2020
pro sou ti esi na rychlolezen tak matlav? :) (krom ke) - protoe to je ko. ko. ti .na
odpovdt 
 Re: 10:42:07 27.11.2020
To m stejn jako bhn na rychlost na skialpech, kdy existuj na to uren bky. Taky to je kokotina a taky se to bn provozuje a vnuje se tomu spousta lid. Skoro v kadm sportu najde takovou to chylku, kde pvodn el nebyl rychlost, pes to se v rychlosti zvod.
Honzaodpovdt 
 Re: 08:56:37 28.11.2020
Je to jako s rychlochuzi - taky je to kokotina, na prvni pohled to je videt, a stejne se v tom desitky let zavodi. Rychlost v lezeni by byla zajimava tak na pulkilometrove stene, kde by to simulovalo lezeni v horach, kde ta rychlost k necemu je. Nerozhodovaly by tisiciny, ale vytrvalost a dobre rozlozeni sil.
aTomodpovdt 
  Re: 20:13:09 28.11.2020
Takhle se kdysi zvodilo na Krymu nebo na Dombajskm kameni.
odpovdt 
   Re: 21:45:52 28.11.2020
nebo teba Big Wall Speed Climbing v Paklenici, kter snad jede dodnes (pokud nebyl zruen kvli covidu, leton vsledky jsem te narychlo nenael). Ale tam se tak jede na stejn cest, kterou si kad me natrnovat, take rozdl je "jen" v dlce a tom, e to je tmov, take lezci se mus i jistit.
Pjaodpovdt 

 Katastrofa 11:04:59 27.11.2020
Totln dlouhodob nepipravenost celho  naeho tmu co se tk rychlosti, naprost katastrofa (krom specialisty Ke samozejm).
odpovdt 
 Re: Katastrofa 11:29:07 27.11.2020
No a specialista na rychlost zas katastrofa v ostatnch dvou disciplnch :-).
odpovdt 
  Re: Katastrofa 17:18:22 27.11.2020
Kombinacia je blbost.
Su to tak odlisne discipliny, ze to nedava zmysel.
Vzniklo to len kvoli Tokyjskej olympiade.
S velkou pravdepodobnostou to po olympiade aj skonci.
odpovdt 
   Re: Katastrofa 20:10:07 27.11.2020
Tak jet aby njak byla :D
odpovdt 

 Paskvil16:37:51 27.11.2020
Je trestu hodn e proel tenhle paskvil na OH. Kdo ml zjem tam procpat to koko...u na rychlost. To nem s lezenm nic spolenho. Radi bych tam dal teba skoky do vody ty se mou hodit pi leen na pobe ale rychlost hrza. Divm se Adam do toho el. Za m byl frajer kdy by ek e s takovou blbosti nesouhlas a soustedil se na lezen venku. Ostatn v tom je jednika.
Radekodpovdt 
 Re: Paskvil20:11:35 27.11.2020
Tak nelbilo se mu to, ale stejn do toho el.
odpovdt 

 Ela20:14:02 27.11.2020
Elika je naprosto fenomenln a cel ampiont diktuje. Lehk koda, e se nepovedl bouldering, protoe na bednu mla i tam. Aspo se mohl prsit nkdo jinej...Moc drm psti na finln boje. Obr gratulace i Sae trenrce, kter m nemalou zsluhu. Ostatn zvodnci taky skvle a potlesk i Svazu za skvlou ppravu a organizaci. R se stv lezeckou velmoc. Bez prdele :)
Pozorovatelodpovdt 
 Re: Ela17:08:17 28.11.2020
V boulderingu se hodn zlepila, ale na bednu to nebylo. Kadopdn obtnost je favoritka, koda t rychlosti. Toto je na vmnu trenra.
odpovdt 
  Re: Ela09:48:23 29.11.2020
Sp na zmnu formtu. Tedy vylouit, ppadn osamostatnit rychlost.
odpovdt 
 Re: Ela21:30:26 28.11.2020
V boulderingu se hodn zlepila, ale na bednu to nebylo. Kadopdn obtnost je favoritka, koda t rychlosti. Toto je na vmnu trenra.
odpovdt 

 rychlolezen15:43:15 28.11.2020
J jsem rychlolezen povaoval za blbost a vbec to nesledoval, a te, s olympidou jsem to vckrt zkouknul (a taky trninky na Duru) - a musm ct, e jsem zmnil nzor. Je to ULTRAblbost.
Tom K.odpovdt 
 Re: rychlolezen18:50:57 28.11.2020
No jasn!
Jet e tebas takov souasn zvodn parkurov bouldering m s klasickm lezenm, jak jej znme ze skal, neporovnateln vce spolenho

Vy lezet ovinisti, jste fakt legran.
JiBodpovdt 
  Re: rychlolezen20:00:02 28.11.2020
lezeck parkur je vetsia blbkovina, rychlost je aspon napnav
odpovdt 
  Re: rychlolezen20:01:15 28.11.2020
A ty jim vel :D Ano, bouldering v parkurov podob je takov sv disciplna, ale rychlost je komedie pln. Pro se neleze teba 7c, ale bhat 6b+ nebo kolik jako ocas a pod to stejn dokola... Mimoni
odpovdt 
   Re: rychlolezen20:51:49 28.11.2020
Protoe olympida. To je jednoduch. Ve se tomu uzpsobuje. Chtli jste lezen na olympid, tak se nedivte, vy "inteligenti"
JiBodpovdt 
    Re: rychlolezen21:21:29 28.11.2020
Tak zrovna m je ta komedie pln u v kde. Sp m bav to tady sledovat a ty rozumy od mudrc jako ty. Komediante :D Stejn si tady dlouho nebyl nebo jsi se aspo nepodepisoval.
odpovdt 
     Re: rychlolezen21:30:18 28.11.2020
Ja vm, jen provokuje, ty obhroubl fabultore.
JiBodpovdt 
      Re: rychlolezen13:08:04 29.11.2020
Tak hlavn e ty si najde vude to svoje.
odpovdt 
  Re: rychlolezen10:45:01 29.11.2020
souhlasm s Jirkou, e parkour je taky u trochu jin lezen, ale zase to tam nen furt. Je tam jeden, max. dva bouldry parkour, zbytek silovina, technika.. na druhou pro ne? je to komplexn lezen, kordonice, cel tlo.. na pravtku ti kad ze zvodnk udl shyb na jedn ruce, tak co tam pak chce stavit? rychlost oproti tomu je blbost, protoe se to leze furt dokola... mon by to byla sranda kdyby to byla pokad jin cesta, ale stejn si myslm, e to je pln jin disciplna.. mj nzor, nenutm, chpu, e to nkoho bav, ale tak njak doufm, e to nebude do budoucna spojoivno s boulderingem a obtnost...kad si obkec to svoje, kadmu co jeho jest..
Jiboviodpovdt 
   Re: rychlolezen13:06:58 29.11.2020
Jak pe, rychlost pokad jin a nejlp i t잚, pak by se na to i dalo dvat.
odpovdt 
    Re: rychlolezen15:15:34 29.11.2020
Nerikam ze rychlost je moje kafe. Standardku jsem rad ze vylezu:). Teda lezl jsem ji asi jen 2x z hecu:)
Nicmene proc ne. To je to same jako rict v atletice beh na 100m. Taky to behaji porad dokola po stejne lehke trati.
Proc tam treba nedaji prekazky? Jo ono to je ale jina disciplina v atletice, ze:). A proc teda v behu pres prekazky je nedaji pokazde jinak. Jednou treba 4 jindy 20? Protoze pak by to nebylo porovnatelne. Nemohly by se ustavovat OR, WR, CR,PB atd.
A pak tu mame viceboj. To je nahlavu, tim padem taky?
Ale nebojte pro Pariz je podana prihlaska na 2 sady medaili. Rychlost, Obt+Bouldery. A je snaha IFSC do LA 2028 mit 3 sady medaili, R,O,B.
odpovdt 
   Trpk plody antyrychlostnho ovinismu16:05:58 29.11.2020
A na to, e je to pesn obrcen zvodn boulder bez parkurovch krok je spe vjimkou ne pravidlem. Obzvl᚝ na mezinrodnch zvodech. Dokonce ani na esk pohr v bolderingu dnes nem cenu jezdit, pokud speciln netrnuje parkurov lezen a souasn chce udlat alespo trochu solidn vsledek. Dokonce dnes to dolo tak daleko, e ty parkurov prvky cpou stavi ji i do obtnostnch cest! Take jak km, je to pesn obrcen, ne tvrd.

Na tomto zvod to je vidt pmo ukzkov. Elza dojela na kombinaci patnho vsledku z boulder, paradoxn pitom trnuje hlavn na boulderovce u Sai a sv pomalosti. A to hned dvakrt.

Skoro by se dalo ct, e tmto Elza sklidila trpk plody zde tak masivn ivenho antirychlostnho ovinismu

Pokud by neulila rychlost, poctiv ji trnovala a dn se pro rychlost kvalifikovala, tak mohla bt ve he o postup na OH i po patnm vsledku z bolderingu.
Pkladn asov limit pro enskou repre v rychlosti je u ns 9,4. To kdyby dala, tak v kombinanm zvod v rychlosti je do tetho msta a pak by to ji bylo jen na vsledku z obtnosti. Piem i zde to projela a byla a druh jen dky svmu pomalejmu asu. A to jet m ten bronz s odenma uima pi stejnm bodovm skre se 4. zvodnic rychlostn specialistkou z Polska.

(btw. O celkov slab rovni konkurence na tomto mistrostv Evropy svd skutenost, e nominan as pro ast v na repre by v vodnm specilnm rychlostnm zvod bab pedstavoval 9. msto z kvalifikace (31 startujcch), u chlap 11. msto (33 startujcch). Z toho plyne, e buto m HS hrub pestelen poadavky na rychlostn specialisty a nebo zde byla tak mizern sportovn rove, e je ponkud trapn se vsledky z tohoto mistrovstv chlubit.
Notabene, kdy ani pi tak slab konkurenci se nepovedlo vybojovat ani jednu dal olympijskou nominaci)

Ironi osudu tak svou pomalost nejen e se Elza pipravila o druh stbro, ale zajistila tak Rusce jej start na olympid v Tokiu. Rusov mus po tomto zvod nai repre milovat, zatmco Slovinci, se ktermi Bloudek tak rd spolupracuje, mus jen nevcn kroutit hlavou

Kdy to shrnu, zdej antyrychlostnick ovinismus se tmto pipravil jak o druhou letenku na OH, tak ji naopak zajistil zde tak milovanm Rusm. Prost dokonal kouzlo nechtnho

A te trolci do m (;-).
JiBodpovdt 
    Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu17:12:41 29.11.2020
Text komente je pro vulgrn, urliv nebo nezkonn obsah skryt.
trolkodpovdt 
     Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu18:40:45 29.11.2020
Ano, ve chvli kdy dojdou vcn argumenty, nastupuje sprostota a hulvtstv prosvazckch trol
Lep potvrzen pravdivosti mch argument jsem oekvat nemohl.
Dkuji.
JiBodpovdt 
      Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu10:50:00 30.11.2020
tys fakt kapar. jak si piel na to e jsem svazk ty putinova onuce? co se te konspirac s tebou vtinou souhlasm, ale co se te sprintu to vidm troch jinak. Ella je siln a vytrval. bohuel nen rychl. urit o sv slabin v a sna se j odstranit. Pracovala na tom, ale jsou vci, kter potebuj as. Asi ho nebylo dost, jsou jin kte se rychlosti vnuj 100% a stejn houno...
trolkodpovdt 
       Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu11:16:28 30.11.2020
Tak to mme, kapar, putinova onuce, konspirace sam siln argument!

Tak co tam m dl?
JiBodpovdt 
        Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu12:22:50 30.11.2020
u nic, plat co jsem napsal prve
trolkodpovdt 
    Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu18:31:27 29.11.2020
anty(i!)rychlostnho ovinismu - tak se dnes rika zdravemu rozumu?
A co je spatneho na tom, ze se Elika nesoustredi na disciplinu, kterou ji nekdo nedobrovolne naordinoval? Stejne tak, jako to dela ta Polka, ktera se od Brianonu neposunula v boulderingu a v obtiznosti ani o kousek, a spoleha jen na 1. misto v rychlosti.
A Viktorie si to prvni misto zaslouzila, netreba byt ukrivdeny, ze ji to Elika darovala.
dodpovdt 
     Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu18:55:41 29.11.2020
Nikdo nikoho pece nenut startovat v trojkombinaci a usilovat o nominaci na OH. Jen pokud se rozhodne, e chce, tak by tomu asi ml pizpsobit ppravu. Kdy u blokuje startovn kvtu jinm zvodnkm, kte se dan, zde tak ostrakizovan, discipln vnuj.

M osobn je v zsad jej vsledek lhostejn. Jen jsem si dovolil na jejm pklad dokladovat, jak jste se vy antyrychlostn ovinisti souasn snc o OH stelili do vlastn nohy.
JiBodpovdt 
      Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu19:37:08 29.11.2020
Mm pocit, e tohle "nenut" se tu u eilo, a nem pravdu. Pokud se lezec chce astnit prvn Olympidy, na kter je lezen, tak se mus astnit (nedobrovoln, tedy z donucen) i rychlosti.
Trojkombinace zahrnuje dv lezeck disciplny, Elika je v R nejlep enou v obou. Kdo jin by se ml snait o Olympidu?
dodpovdt 
       Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu19:47:18 29.11.2020
Tak mte, co jste chtli.
Nad rychlost ovinisticky ohrnujete nos a na olympidu pojedou jin (ti kte nejstar soutn lezeckou disciplnu neostrakizuj).
JiBodpovdt 
        Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu20:21:34 29.11.2020
To je znacne totalitni mluva, ne tak davno to znelo takto:
Nad komunismem imperialisticky ohrnujete nos a na olympidu pojedou jin...

A myslim, ze v tom kdo vyleze tezsi cestu, nebo vyleze vyssi horu, se zavodilo drive nez v rychlosti, ikdyz na to nebyly oficialni tabulky, a lidi se tvarili, ze na tom vubec nezalezi, protoze jde o ten prozitek na skale.

Za me lezci dojeli na rozhodnuti ve stylu "o nas bez nas".
dodpovdt 
         Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu21:03:35 29.11.2020
Tak to snad ani nem cenu dle rozvjetbuto nezn zkladn fakta a nebo zmrn fabuluje.
U se tu tak eilo. Klasick organizovan(!) souten v lezen se ve k lezen na rychlost. To je hol fakt, kter sice me pekrucovat, jak chce, ale nic na nm nezmn.

Co se te olympidy, tak zde je dnes ji veobecn znmo, jak to bylo. (Horo)lezci dostali nabdku jen jedn sady medail a pslun (horo)lezet funkcioni museli rozhodnout, kter disciplna to bude. Podle m udlali, k mmu velkmu pekvapen, to nejfrovj rozhodnut, kter udlat mohli. Rozhodli se pro kombinaci vech t, kter se nabzely.

Kdyby to posuzovali ist z marketingovho hlediska coby sportu, kter zapad do ablony klasickch discipln OH, tak tam dali jen rychlost a hotovo. S obtnost i boulderingem byste ostrouhali. Zdlouhav, pro laika nezivn, tk na rychl zorientovn se ve zpsobu hodnocen, nemonost svtovch a olympijskch rekord apod.

ekl bych, e kdyby zvolili jen obtnost nebo bouldering ve sv tradin podob, tak by nejsp to byla i posledn (horo)lezeck olympida. Ale tebas taky ne.
JiBodpovdt 
          Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu21:41:32 29.11.2020
Ne, myslel jsem to tak, ze jista soutezivost byla v lezeni odjakziva. Napsal jsem to prilis plitce, a pravda, netreba vice rozvijet.

S tema medailema to beru, ale s resenim se nikdy nesmirim :D
dodpovdt 
           Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu21:43:44 29.11.2020
Jo, ale to je asi tak vechno, co s tm me dlat... (;-). Dobrou noc.
JiBodpovdt 
            Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu10:00:56 30.11.2020
"Jo, ale to je asi tak vechno, co s tm me dlat... (;-)." Tohle je trolling. A kdo je te trolk... km, ke vodu, pije vno, ml bys dret hubu.
odpovdt 
             Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu12:52:06 30.11.2020
Tady mme pro zmnu vzvu k tomu abych "drel hubu".

Vidm, e jsem mezi sammi vbrovmi "demokraty"!
JiBodpovdt 
              Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu14:29:10 30.11.2020
Kamarde, to je ale v duchu tvoj pedchoz reakce. Na hrub pytel hrub zplata. d na tebe reagoval naprosto slun a ty jsi ho trolloval, tak tady te te pokrytecky nebre.
nebo mi vysvtli, co bylo na tomhle zvadnho, es reagoval tak, jak jsi reagoval: "Ne, myslel jsem to tak, ze jista soutezivost byla v lezeni odjakziva. Napsal jsem to prilis plitce, a pravda, netreba vice rozvijet.

S tema medailema to beru, ale s resenim se nikdy nesmirim :D"

protoe tohle bylo naprosto zbyten provokovn "Jo, ale to je asi tak vechno, co s tm me dlat... (;-)."
odpovdt 
               Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu14:39:03 30.11.2020
Le,
protoe zatm co j reagoval na "d" v dobrckm duchu, jakoe na usmenou (proto taky ten smajlk a pn dobr noci), tak ty jsi na m jen sprost toil vrazem "dr hubu" tak to laskav nepevracej.

Tm sp, e to nebyla reakce na tebe. Kdyby to "d" vnmal jinak, tak by se asi ozval sm a nepoteboval tebe, ty pisprostl hulvte.
JiBodpovdt 
                Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu16:48:16 30.11.2020
"Jo, ale to je asi tak vechno, co s tm me dlat... (;-)"

Tak to ti v tom ppad dobe poradm, protoe to rozhodn nemus vyznt dobrcky a v ptelskm duchu. Vyznv to jako vsmch. d uznal svou chybu, v nem ti i dal za pravdu, zrove si postoval, e mu nco nen po chuti. Tvoje reakce? Jet jsi mu vplil, e s tm neme nic dlat. To tedy rozhodn nen ptelk, dobrck reakce. Kdy ti nkdo ekne, e ho nco bol, nen dobrck reakce mu na to s lickm mrknutm jednoho oka ct, e s tm nic neme dlat. A to je to, co jsi udlal. Take tady nemvej pisprostlejma hulvtama a mj trochu sebereflexe.
odpovdt 
                 Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu16:55:11 30.11.2020
Ano,
sebereflexivn se tedy kaju a u dle tv jist dobrcky mnn rady drm hubu

Velmi uctiv dkuji za radu!
JiBodpovdt 
                 Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu17:37:46 30.11.2020
Neteba si to brat tak osobne. JiB m pravdu, kdyby mi to vadilo, tak se ozvu, a nevadilo ;)
dodpovdt 
                  Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu17:47:18 30.11.2020
Jsem rd, e ti to nevadilo. A z eho jsi piel na to, e si to beru osobn? Neberu. Tohle je oteven diskuze, kde me kad reagovat, na co chce, Nelo specificky o tvou ani JiBovu osobu, ale o zpsob reagovn, mj. proto, e byl v pmm rozporu s tm, e JiB vytal jinm. Co jinm vytal, sm dlal. Nen dvod, pro mu to nedat najevo.
odpovdt 
                   Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu19:23:07 30.11.2020
Vod eho jinho tady peci mme ty samozvan ulin vbory, e?!

Pravda, trochu selektivn, ale co je taky bez vady.
JiBodpovdt 
                 Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu17:38:45 30.11.2020
Neteba si to brat tak osobne. JiB m pravdu, kdyby mi to vadilo, tak se ozvu, a nevadilo ;)
dodpovdt 
        Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu20:56:23 29.11.2020
Mysl to tak, e Elika te komente na Lezci a k si, aha, oni na Lezci nemaj rdi rychlost, tak to j ji trnovat nebudu?
odpovdt 
         Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu21:09:29 29.11.2020
Tak on ten antirychlostnick ovinismus je zde hluboce zakoenn, nkte nejmenovan jedinci se v tomto ohledu velmi, ale opravdu velmi siln angaovali.

Konec konc pedchoz veden komise soutnho lezen se tm v relu i docela slun dilo. Piem Eliina matka byla tak lenkou tto komise Take asi tak.
JiBodpovdt 
          Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu11:15:55 30.11.2020
Ahoj JiBe, po del dob opt zareaguji na tvj duevn prjem, protoe vidm, e jsi opt dostal prostor it sv zcela zdeformovan vidn svta. Tentokrt tvoje deformovanost nei z nesmyslnch konspiranch teori, take nemusm eit, e jsi jen zoufal trol ehosi a kohosi, ale z tvho osobnho zjmu. Take mil JiBe pro tebe: Rychlolezen je sportovn disciplna, kter je naprosto nezajmav pro irokou veejnost a i celou lezeckou komunitu. To je stav, kter trv u od jejho vzniku a jen aktuln olympida zvila naprosto nulov povdom a zjem o n. To se zmn hned po olympid, protoe na dal u je jin formt. Take pro tebe jako trolla: RYCHLOLEZEN JE NAPROST KRAVINA, kterou se museli v tomto olympijskm cyklu obtovat vichni zvodnci.
KModpovdt 
           Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu11:20:55 30.11.2020
Tak tady to mme pro zmnu duevn prjem, opt konspirace a pibylo nm RYCHLOLEZEN JE NAPROST KRAVINA

I zde jeden silnj argument ne druh!
JiBodpovdt 
           Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu11:44:36 30.11.2020
Je sice naprosto nezajimava pro divaka, to mas pravdu, ale prave jako nejzajimavejsi pro divaka musela byt soucasti vstupu "lezeni" na OH. Zvracena, rychla doba.
odpovdt 
            Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu12:33:44 30.11.2020
To je le, e musela bt rychlost soust OH.
odpovdt 
             Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu16:50:48 30.11.2020
Dokonce tam pvodn mla bt JENOM rychlost.
odpovdt 
          Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu11:46:08 30.11.2020
Jirko, tohle bylo ubohe.
odpovdt 
           Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu11:48:50 30.11.2020
Pibyl nm tady jeden argumetu prost staten anonymn hodnotc soud.

To se nm to hezky rozjd. Jen tak dl!
JiBodpovdt 
            Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu15:11:09 30.11.2020
Jirko, j jsem insider, proto mohu takto hodnotit. Jist pamatuje jaks cca 8 let zptky obchzel na vykovskch zvodech rodie a trenry s dost o podpis. Mlo to tehdy smysl a Moravsk pohr byly moc fajn zvody - a tvoje vborn prce, klobouk dol. Te jsi ale mimo argumentan a zd se e i lidsky.
odpovdt 
             Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu15:17:03 30.11.2020
Promi, ale zjevn v obraze nejsi a nebo zmrn fabuluje. Proto tak ta anonymita, e...
JiBodpovdt 
    Re: Trpk plody antyrychlostnho ovinismu11:07:33 30.11.2020
Anti rychlostni sovinismus-ty si na lecebnu tvl... To ze to tu vetsina nechce neznamena ze jsme sovinisti. Mimo jine kdyby ale skoncila s lanem a na bouldrech prvni, tak rychlost muze uplne osrat. A co ty na to? Ani neargumentuj, protoze pravdu mam jenom a s tebou se vubec nebudu zahazovat.. Bez si zavodit na rychlost sam a necpi to ostatnim ty sovinisto.. Nemas sanci vubec si neco obhajit.. Poznavas tento styl? Kdo to takhle pise? Co? Jo presne ty, trotle!
... odpovdt 
     Re: Trpk plody antirychlostnho ovinismu11:46:20 30.11.2020
Pibylo nm tvl, lebna, u vme, co si peje vtina, s tebou se nebudu zahazovat (pestoe na m reaguje), nem anci si nic obhjit

Vidm jen sam siln argumenty, jen co je pravda!
JiBodpovdt 

 2. medaile20:08:15 28.11.2020
Tak nakonec 3. Misto. Gratuluji.
odpovdt 

 Mekov20:12:33 28.11.2020
Jak se ta Mekov dostala do finle, kdy byla v kvalifikaci pvodn 11.?
Wlastaodpovdt 
 Re: Mekov15:09:50 29.11.2020
Bud mam vlci mhu, nebo se menily vysledky?. Ale Meshkova byla dle vysledku na webu po kvalifikaci kombinace 4. 11 je Lucia Doerfel.
odpovdt 
  Re: Mekov09:30:22 30.11.2020
Pus si zznam videa. Tam je 11., protoe v obtnosti byla posledn. A na druh den u byla najednou celkov 4.
Wlastaodpovdt 
  Re: Mekov09:36:26 30.11.2020
Meshkova tam nemla co dlat, tvrt byla Krasovskaia, viz zznam kvaldy 1:46:31. Bohuel u rusk lze ekat vdy njakou botu ...
odpovdt 

 Parada20:46:44 28.11.2020
Supa!!! Lezt dva kroky nahoru a tri dolu neumi jen tak nekdo. Parada!!! A zase Morava, eh...
Trojkarodpovdt 
 Re: Parada21:06:46 28.11.2020
holt jsou tam takov jako - no - animlnj, nebo jak to ct
odpovdt 

 Jak se podiatrist paradise rychlosti21:09:14 28.11.2020
Nevte prosm nkdo jak se uruje poad v lezen na rychlost? Dv zvodnice maj ve vsledku Fall a stoj si hodn vysoko. Dky za vysvtlen, amatr skalka :)
Ucitelodpovdt 
 Re: Jak se podiatrist paradise rychlosti21:20:15 28.11.2020
Zvod se nkolikrt, klasick play-off pavouk, kde ale spolu zvod o pozici vdycky i ti poraen. Take to akort znamen, e spadla v poslednm zvod (kdy zvodila 1. vs 2.; 3. vs 4., atd)
Nemesis_NaRodpovdt 
 Re: Jak se podiatrist paradise rychlosti21:28:09 28.11.2020
Nejprve m kvaldu, kde m kad dva pokusy a z nich se vezme ten lep as, ze kterch se udl poad z kvalifikace. Vezme se prvnch 16 (u junior 8) a z nich se sestav pavouk. No a odtud se jede klasiky vyazovacm zpsobem jako v tenise, nap. To e nkdo vypadne v rozazovacch kolech u nem vliv na poad z kvaldy (logicky), ale jen na poad ve finlovch kolech.
JiBodpovdt 

 zlyhanie stopiek?11:51:56 29.11.2020
Pochopili ste niekto co sa stalo Viktorii Meshkovej vo finale rychlosti? Pride mi ze na stopky buchla ale nezafungovali a nestopli jej cas?
m.odpovdt 

 Rozhovor18:30:09 29.11.2020
Nejlepsi rozhovor s vitezkou posledni dekady minialne. Skoro trumfla i Standu Rezace :)
T.odpovdt 
 Re: Rozhovor09:33:11 30.11.2020
Za povsimnuti stoji konec muzskyho finale. Nez lezl Shamel, posledni lezec obtiznosti, bylo to:
Lehman - top, luzhetski top, Rubstov 35+, bosi 35+ (4. neb horsi semifinale)
To by vedlo na kombinaci k vysledkum
lehman 4*3*1=12 (speed*bouider*obtiznost)
rubstov 5*1*3=15
A ted co se nestane, Shumla topne taky, navis s Lehmanem meli stejny semifinal aji kvaldu, a podle casu je rychlejsi Shemal a je to, cele se to zmeni na:
rubstov 5*1*4=20
lehman 4*3*2=24

A poradi se necekane otoci. ...
Rubstovi sem fandil, tka nejak mi v te Olympijske sestave chybel, ale cele je takove...prisli tesne...

Inac pokud sem to spocital spatne, pls nekdo me opravte.
Kdo to nesledoval, kouknete, neb to jsou nejspis prvni a poslendi emoce ktere kdy aleksei projevil :)


Elisce secka cest a slava, neuveritlene zlepseni behem roku
odpovdt 
 Re: Rozhovor09:36:30 30.11.2020
co cekas :) kdyz se omylem dotanes na olympiadu a poslendi rok jsi misto skoly v gulagu jen shyboval :)
jodpovdt 

 JiB09:58:43 30.11.2020
Co jsem vidl (nevidl jsem semifinle a finle boulderingu a finle boulderingu finle kombinace) bylo tentokrt parkourovch boulder naprost minimum. Zajmalo by m, jestli JiB vbec nkter z tch boulderingovch zvod vidl...

Co se preference didsipln tk, je to podle chuti - nkdo m rd holky, jinej zase vdolky; je nesmysl kat, e jedna nebo druh disciplna je hovadina nebo podobn, pro prost nemete nesouhlasit a zrove respektovat nzor druhho? Za m km, e obtnost a bouldering, rychlost mi taky nen po chuti.

Kouzlo nechtnho...to se d ct ve chvli, kdy jde o opravdu o kouzlo nechtnho. Pokud se Elika (a ostatn) na rychlost nijak zvl᚝ nepipravovala s tm, e na to prost kdytak dojede, nejde o kouzlo nechtnho Tady JiB va z vody. Ostatn o njak JiBov nestrannosti, jej nedostatek jinm vytk, neme bt e. Pro nepe o kouzlu nechtnho v souvislosti s Honzou Kem, boulderingem a obtnost? Tam je to ta sam situace, ale naopak.

Jinak co se tk rychlosti, ml mon ten zvod mizernou rove, jak pe JiB. To ale urit neplat pro obtnost a bouldering, kde maj vsledky hodnotu. km, k nezaujatosti m JiB daleko a jinm to chce vytkat...fuj.
odpovdt 
 Prosvazck trolling10:06:33 30.11.2020
Tak pravil staten prosvazov anonymn troll amen, slyeli jste slovo bo.
JiBodpovdt 
  Re: Prosvazck trolling10:28:40 30.11.2020
Ano, ve chvli kdy dojdou vcn argumenty, nastupuje sprostota a hulvtstv prosvazckch trol
Lep potvrzen pravdivosti mch argument jsem oekvat nemohl.
Dkuji.
odpovdt 
  Re: Prosvazck trolling11:10:46 30.11.2020
Takhle se zpronevit vlastnm slovm, podznout si pod sebou vtev...nakonec se sprostej troll. A to jsem to napsal slun, bez invektiv.

eit ve poukznm na anonymitu je ovem dal level, to je skuten hloup. Jako by anonymn slova mla jin smysl, ne neanonymn. Promi, ale ve veejnm prostoru nechci svoji identitu ukazovat, protoe se tu nachz lidi jako ty.
odpovdt 
  Re: Prosvazck trolling11:15:59 30.11.2020
Babaco, celkem bych se divil, jestli ti zustali nejaci kamaradi.. Spis asi ne, co? Chudacku, ale muzes si za to sam tak chodz uz do p...!!
Anti jibodpovdt 
   Re: Prosvazck trolling11:32:20 30.11.2020
Bu tak laskav a starej se o sv kamardy a m nech na pokoji.

i kdy vidm, e se vlastn star, e se radji ani identifikovateln nepodepisuje. e by to bylo obavou, abys nepiel o ty, co ti zbyli, po t co tady pedvd ty sm?
JiBodpovdt 
 hodnota vsledk13:04:01 30.11.2020
Pro prosm podle tebe maj hodnotu vsledky boulderu i obtnosti a ne rychlosti? Me mi to vysvtlit? Co vm, tak v rychlosti padl i svtov rekord.
odpovdt 

 JiB12:37:48 30.11.2020
ml anci svou reputaci trochu napravit, ukzat, e je lep, ne ti, co ho trolluj. Ukzalo se ale, e je pln stejn troll jako oni. S validn, netonou argumentac se "vypodal" tm, e jejho autora nazval troll a s jinmi validnmi, netonmi pspvky se vypodv podobn agresivn, mj. opakovnm mantry o anonymit. Tm definitivn potvrdil svou pslunost k trollm.
odpovdt 
 pro tedy?12:46:17 30.11.2020
Jj, m pravdu. Kaju se.

Jen si pod km, pro tedy nereagujete v diskusnm vlknu, na kter jsem reagoval j a pro mte neustle nutkavou potebu zakldat nov diskusn vlkna pojmenovan mmi inicily?

eby jen obyejn pisprostl snaha dehonestovat mou osobu schovan za pr uhlazench vt?!
JiBodpovdt 
  jak 11:07:14 01.12.2020
koda, e jsi jednu ze svch svtlch chvilek znehodnotil tmi emi o pisprostl snaze dehonestovat t. Jak by proboha zakldn novch diskuznch vlken pojmenovanch tvmi inicilami mohlo dehonestovat tvoji osobu?





odpovdt 

 !!!15:14:02 30.11.2020
Pardn vsledky, za ktermi stoj neuviteln prce. SUPER!
odpovdt 
 Re: !!!15:40:17 30.11.2020
Jo a k tm kecm o ne/smylu kombinace, resp. komplikovanosti a vypovdac schopnosti jejch celkovch vsledk jako "lezeck disciplny": Asi by bylo vhodnj pout vpotov model z desetiboje - myslm atletickho, ale klidn vlastn i brnnsk, to je obdobn princip:). Koneckonc, teba to bude mt njak vvoj. Ale te je to jak to je, take ber nebo nech bejt.
odpovdt 
  Re: !!!16:56:08 30.11.2020
jakozto zkuseny Nbojar (desetiboj, silovy trojboj a nekolik loalnic hovnoboju) bych rek, ano tak to bude mnohem rozumenjsi. ASle nic to nemeni na tom ze rychlost tak jak je je ultimatni paskvil a nema tam co delat. Ale presne tak, hold ot a ted je a snad se to vyvine.
judovanaodpovdt 
   Re: !!!18:36:51 30.11.2020
Jo a u jste se nkdy zamleli nad tm, kvli komu byl tento velice zvltn zpsob hodnocen lezeck trojkombinace vytvoen?

Komu byl tak de facto it na mru?!

Komu za to vdme ?!?!?!
JiBodpovdt 
    Re: !!!19:40:32 30.11.2020
celkem by m zajmalo, jestli m Babaa njak kamardy? nebo jestli tohle vechno nhodou neplod piven nkde v jedlikov stavu...? pokud ne, nebylo by od vci o tom celkem vn pouvaovat ( nic ve zlm, spe pro jeho dobro, bo tohle u nen jen obyejn tlachn, tohle u hrani s nemoc...) a zdrav slou! nohy v teple!
di.ck JIBodpovdt 
     Re: !!!19:52:46 30.11.2020
Ajajaj, to jsem ale zase jednou lpl nkomu na ku oko!!!

pak asi bude?

No j zapomnl, e v ppad nkterch osob se nesm nejen ani naznaovat, ale dokonce ani klst nepjemn otzky!

Jj, pravda obas bol, zejmna kdy m nkdo krapet ern svdom.
JiBodpovdt 
      Re: !!!19:57:13 30.11.2020
tak speedje to jediny na cem ifsc +- nejak rozumen vydelava ne?
judovanaodpovdt 
       Re: !!!20:02:27 30.11.2020
Jo, oni rychlostnci byli ti, kdo po rozhodnut o formtu lezeckch zvod na OH ve form trojkombinace vyhroovali IFSC bojkotem LOH?!
JiBodpovdt 
        Re: !!!20:39:15 30.11.2020
No podle m je vcemn jasn, e je za tm Soro. Tomu se ta rychlost zatracen hod. A havloidi, to je taky celkem jasn. A ten Aspen. A ivly kryt neziskovkama. Adam samozejm jenom pedstr, e rychlost nechce, to voni promysleli na tajnm zasedn v Bruselu, tahle partika. Jak to vythnou jako formt na olympidu a pak se jako budou cukat. A tm tomu urit udlaj reklamu, zpsobj pozdvien a zaujmou tm hlavn spoustu lid, pro kter to bude tma a budou se o tom hdat na lezci - to je hlavn dvod... a mezitm nepozorovan vypustj ty viry. Take pak stejn dn rychlost nebude. Ale to vechno tm jejich svtovldnejm plnm hraje do karet. A Adam svejma pelezama ve skutenosti obrac Golfskej proud. Mimochodem, Adama do toho namoil Blaek. Jak s nm lezl ten Down Wall, tak tam ve skutenosti s Adamem byl, aby ho v klidu postupn zpracoval a nauil vechno dleit. Hypnza, drogy, brainwashing a tak. Naoko dlali vem na och pelez nejt잚ho bigwallu, ale to bylo jenom zatracen rafinovan kryt. Pod svcnem je vdycky tma. Vechno bylo u dopedu naplnovan. Ale vichni ti jmenovan jsou stejn jenom pci a stoj z tm nkdo pln jinej, jenome o tom se my nikdy nic nedozvme.
P.odpovdt 
         Re: !!!20:55:51 30.11.2020
To u na tom mus bt vn zle, e se mus uchylovat k takovmto faulm. No j si o tob, Pikote, vn nikdy nedlal dn iluze.
Jen nablskan bda (s malm b!). Jak by asi ekl jeden kamard.
Nepekvapils.
JiBodpovdt 
          Re: !!!21:19:56 30.11.2020
To u jsem taky etl. Take taky dn pekvapen.
M ten svt aspo pkn pehlednej. Skoro vichni jsou blb, nebo na tebe nco ijou. Kdo za to me?
P.odpovdt 
           Re: !!!21:33:08 30.11.2020
Vm, e zrovna tob to asi nem cenu kat, ale pesto. Bu tak laskav a nepodsouvej mi vplody tv vlastn hlavy. Nebude se pak muset vi nim vymezovat!
JiBodpovdt 
            Re: !!!21:48:35 30.11.2020
JiBe, byl to humor. Nadszka. Ono proti takovejm pernejm nabubelejm floskulm, jako jsou "trpk plody antirychlostnho ovinismu", nic moc lp ne ironie nefunguje. Ale e bych se chtl dotknout tebe osobn, to fakt nechci, nemm ani dnej dvod. Sp je mi tady z t diskuse trapn. Tak zas teba za rok za dva, u njak bjen diskuse, kde kolem sebe bude sekat jako svatej Ji a j se neuven nezdrm a dozvm se teba u potet, e umm jenom faulovat :)
P.odpovdt 
             Re: !!!22:17:11 30.11.2020
Pikote, to j pece vm e, vdy kdy se njak diskuse pestane vyvjet tm sprvnm smrem, tak se pak tak njak objev ten tvj dobe mnn ptelsk ostrovtip, kter si j sebestedn vzthnu na sebe jako jeden z ady osobnch tok v dan jinak velice ptelsk diskusi.

Vdy ty to se mnou mysl vlastn dobe. Ty jsi peci ten hodn kluk, kter by njak ten faulk v diskusi nepouil, ani kdyby et na koze rajtoval. Ty vdycky peci jen estn, v dobrm a nebo kdy tak s humorem.

V, j u jsem holt takov a jin nebudu. Tak mj se mnou pochopen pro to m nechpni tvho srdenho humoru, jo.

Ono peci do t doby ne jsem se do toho vloil j, to byla takov korektn dentlmensk diskusn selnka a a mm zapojenm se to tak njak zvrtlo. No, co u.
JiBodpovdt 
              Re: !!!20:26:55 01.12.2020
JiBe, Tys vn oupln KO.OT!!!
odpovdt 
        Re: !!!10:54:36 01.12.2020
aha no dava msysl. neb ti maj nejmensi sanci se umistit. Ale ono afaik dalsi moznost byla, zeby tam ta rychlost nebyla vubec. A to byla prave ta ztrata financi co se ifsc nelibila.

Chjo skoda tohoro paskvilu. Radsi tri discipliny. Bezci tkay nemaji 100m 3000m a 20000m jako trojboj...Ale toho uz se napsalo vsude mraky...
judovanaodpovdt 
         Re: !!!21:37:08 01.12.2020
Tak penze jsou ve svm dsledku v podstat za vm. To si nemusme nic nalhvat.

Jinak co se te toho, jak ty k, paskvilu, tak tebas takov atletick desetiboj je tak vj velmi rozdlnch discipln. Vedle toho je lezeck trojboj velice kompaktn zleitost.

- Bh na 100 m
- Skok dalek
- Vrh koul
- Skok vysok
- Bh na 400 m
- Pekkov bh na 110 m
- Hod diskem
- Skok o tyi
- Hod otpem
- Bh na 1500 m

V jednom podstatnm se vak velmi li. Vkony v tch atletickch disciplnch lze mit stopkama nebo metrem. Vkony v kadm zvod lze mezi sebou snadno porovnvat a lze u nich vst tabulky rekord. Co u tch lezeckch jaksi nejde. Teda a na tu jednu, zde tak ostrakizovanou, disciplnu.
JiBodpovdt 
          Re: !!!07:48:53 02.12.2020
hm. vida. Treba to tak taky na atlety pusobilo, kdyz zavedli desetiboj. Ten byl proste pro ty co neumeli nic poradne a delal od vseho trochu.
Treba za 20let, budou proste trojkobinacni specialiste a bude.

No jeden podstatny rozdil je, ze vedle desetiboje, se secky ty discipliny zavodi jeste samostatne... A driv byli n aolympiade jednotlive, a teprve pozdeji se pridal desetiboj.


Co se tyce meritlenosti, tak kukni na moderni desetiboj :) Tam si myslim hazi porota o vitezi kostkama (vzhledme cilove skupine zavodniku asi zlatejma)
judovanaodpovdt 
          Re: !!!08:13:17 02.12.2020
Hele, rychlolezen na rovni teba 7c by bylo urit pro trojkombinaci zajmavj a tak by se tm proistilo pole. Pak by se nestvalo, e rychlci neudlaj v bouldru nebo obtnosti ani krok. A e jich bude...
odpovdt 
          Re: !!!13:06:31 02.12.2020
Na olympijd je spousta sport kde se ned mit stopkama stopkama nebo metrem...
Gymnastika, box, taekwondo, zpas, erm, judo, surfing, golf, jezdectv.
Pe.odpovdt 
           Re: !!!13:38:09 02.12.2020
To jist. Tady jsem vak porovnval lezeck trojboj s atletickm desetibojem po t, co Judovana tvrdil, e atleti nesoupe v atletickm vceboji, kde by se zapotvaly rzn, svm charakterem velmi odlin, disciplny.
V tomto kontextu je teba to chpat.
JiBodpovdt 
    Re: !!!22:41:08 30.11.2020
Bo Kalouek woe.
odpovdt 
    Re: !!!23:29:55 30.11.2020
Rd se dovzdlm, komu za to vdme? Ale fakta prosm.
.odpovdt 
     Re: !!!06:30:05 01.12.2020
Tak byli to peci sprintei, kdo zaali zvaovat bojkot olympidy kvli kombinaci.

Padaly dokonce takov vty jako kombinace lezen na olympid je tragdie a podobn. Nejvc se v tom angaoval ten jejich guru. Tum, e dritel njakch tch svtovch rekord. Natoil o tom video, kter pak ili do lezeckho svta takov bezvznamn lezeck pltky. Tum, e jeden si k 8a, dal Skla a led apod. Pozdji se zaali pidvat jeho dal kmoi ze sprintersk piky.

IFSC pak pila s npadem, e jednotliv disciplny nebudou bodovan a body se nebudou stat, podobn jako to ve zmiuj borci a jak by se to nabzelo, ale s nsobenm umstn. Co sice tak trochu zvhoduje ty, kte jsou na pice dvou tehdy jet zejmna silovch discipln na kor tch, kte maj vyrovnan vsledky ve vech tech disciplnch.

Nae tedy ekli rychlostnci tak tedy dobr. Pronesli nco v tom duchu, e vtaj tento kompromis (piblin citace doslovn si to u nepamatuji).

Nebo e by to byl nkdo jin???
JiBodpovdt 
      Re: !!!07:59:02 01.12.2020
Text komente je pro vulgrn, urliv nebo nezkonn obsah skryt.
odpovdt 
       Re: !!!08:12:19 01.12.2020
Porad se mi zda, ze pedmtem tohohle lnku je obrovsk spch Elisky..
odpovdt 
       Re: !!!17:12:09 01.12.2020
Nemam rad takove komentare ale v tomhle pripade to fakt sedi.. Proste nasrany stary hnup kteremu uz nic nejde tak tad prudi. Jeste ze takovych ve skalach neni moc. Hybaj na navijak a hobluj tu tvoji sedmicku na rychlost. Myslim ze te nikdo jiny nez navijak neodjisti..
odpovdt 
        Re: !!!21:59:32 01.12.2020
Nemas rad takove komente, ale kdy jsou na nkoho kdo se ti nelb, tak jsou najednou v podku?...trochu schza n;-)
odpovdt 
       Re: !!!18:06:23 01.12.2020
Vidm, e jsem tady ve vybran spolenosti zdvoilch a optimisticky naladnch mladch lid.

st to jako rodi malho dtka, ktermu se zalbil lezeck krouek, tak jsem naden!
JiBodpovdt 
        Re: !!!20:31:47 01.12.2020
Jo, to ses trefil. Mj mal synek taky potvrdil, e jsi star zatrpkl kokot.
odpovdt 
         Re: !!!21:31:37 01.12.2020
Dt nemm, ale a se narod tak tohle budou jedna z jeho prvnch slov.
Nerodiodpovdt 
          Re: !!!21:37:28 01.12.2020
To o tob dost vypovd a rozhodn nic hezkeho...
odpovdt 
         JiB 21:35:00 01.12.2020
Je smutn, e i tady na lezci, vdy kdy nekomu dojdou argumenty, zane bejt sprostej a uret. Peetl jsem to schvln cel a at s JiBem souhlasim nebo ne (je to tak pul na pul), tak nikdy nikoho hnusn neur a na nikoho neni sprostej. Take za me je docela frajer ;-)
Tomodpovdt 
          Re: JiB 21:39:32 01.12.2020
Bkuji.
JiBodpovdt 
          Re: JiB 09:24:27 02.12.2020
Tome, precist toto cele je fakt malo. Jsou to roky a roky historie.
odpovdt 
          Re: JiB 16:39:29 02.12.2020
Souhlasim, a divm se JiBovi, e na to jete reaguje.
dodpovdt 
         Re: !!!21:39:47 01.12.2020
No vzhledem k tomu jakou ma asi vychovu se to dalo ekat. Sp je divny, e jsi na to jeste pyn:-)
odpovdt 
          Re: !!!06:43:29 02.12.2020
Myslim, ze je fajn se v zivote naucit odlisovat dobro od zla co nejdrive.
odpovdt 
           Re: !!!15:27:35 02.12.2020
S tm s tebou rozhodn souhlasm, ale zrovna pkladem mu tedy nejde. Na stran JiBa vidm jeho nzor (a je jedno jestli sprvn nebo ne), kter si slun obhajuje a na tv (nejen) sprost urky. Take takov klasick budovatelsk - vichni maj prvo mt svj nzor, ale bda jim, pokud maj jin ne j:-)
odpovdt 
            Re: !!!17:17:18 02.12.2020
Se synkem jsem si dlal sice srandu, ale to je fuk. Myslm si, e je JiB kokot. Je to jen mj nzor a nikomu jej nevnucuji.
odpovdt 
      Re: !!!22:48:49 01.12.2020
To jsi mne tedy moc nepouil. Pojme to rozebrat.

IOC vylenila jednu sadu medail a nechtla vykrtnout rychlost. No dobr no, kdy se smme s tm, e nechtj dt vc sad medail, co u s nimi.

Opravdu v, e ten zpsob potn skre nastavili jen na zklad Adamova prohlen? (pokud jsi ml na mysli nkoho jinho, tak mne oprav) Tomu pece nev, ne? Nen sm kdo se vyslovil proti formtu.

Jak to skrovn udlat lpe? Kdy chce bt frov ke vem 3 disciplnm.
.odpovdt 
       Re: !!!17:05:09 02.12.2020
Tv dotazy a tvrzen psob ponkud zvltn. Buto se o tuto problematiku vbec nezajm a pak je otzka, kde ses tu vzal a o co ti jde? A nebo se zajm, moc dobe v, jak to je a jen se sna m zahnat do kouta a vytvoit dojem v pmm protikladu s realitou.

Rozhodn nelo o jeden rozhovor, ale permanentn soustedn tlak, v jejm ele byl jist lezec (zmrn nepouvm vraz zvodnk, neb zvod jen sporadicky). Veden IFSC pak pilo s alamounskm eenm, kdy si sice zachovalo tv v tom, e zstalo u trojkombinace, ale zvolilo hodnotc kritria, kter vrazn zvyuj ance na zajmav vsledek prv tm, kte na IFSC tak tlaili.
Teprve po t dotyn polevili v tlaku, ale rozhodn s nm zcela neustali. Proto tak ta snaha aby od dal olympidy byla rychlost samostatn a kombinace nebyla troj, ale jenom dvojkombinace.

S m j mm problm je to, e je IFSC hzeno na hlavu rozhodnut, ke ktermu byli dotlaeni jistmi kruhy. Pro to zmiuji? Protoe je zde velk riziko, e to nakonec skon fiaskem a ti, kte IFSC k tomu dotlaili, si nad tm umyj ruce a budou se tvit, e oni nic. S tm mm trochu problm. Proto, je podle m poteba, pipomnat tu anabzi.
JiBodpovdt 
        Re: !!!18:41:19 02.12.2020
Poteboval bych od tebe vysvtlen, pro je pro uritou skupinu, o kter mluv, nsoben vhodnj ne stn.
jinej ne ten na koho reagujeodpovdt 
         Re: !!!18:52:26 02.12.2020
Protoe nsoben preferuje pikov vkony, zatmco pi jinm systmu hodnocen by byly preferovny vyrovnan vkony ve vech disciplnch.

Podobn jako je tomu u toho atletickho desetiboje.
JiBodpovdt 
        Re: !!!18:42:55 02.12.2020
A taky napie, kdo hz IFSC rozhodnut, e se bude potat vsledek nsobenm. Zkopruj as a datum pspvku. Dk.
odpovdt 
         Re: !!!20:11:34 02.12.2020
Ta to vidte, obhjci JiBa. Nekoproval sem nic. Protoe tady nen nikdo, kdo hz IFSC na hlavu rozhodnut potat vsledekm nsoben. Protoe tady - krom JiBa - nikdo takovej nen. Jak vidte, JiB je ochotnej klidn lht, aby ze svho tvrzen udlal pravdu. To nen moc hezk.
odpovdt 
        Re: !!!14:55:07 04.12.2020
tak ono to je dlouhodoba strategie IFSC
Tokio 1 sada medaili
Pariz 2 sady medaili
LA 3 sady medaili

takze format po Tokiu bude jiny v Parizi a do LA pokud vse vyjde uz zadna kombinace nebude.
odpovdt 

 obhjci18:35:28 02.12.2020
Pro obhjce JiBa - JIBovi se dostv stejn p=e, jakoun sm vnuje jinm. Nevm, co je slunho na tom v reakci na slun napsan pspvek nazvat jeho autora "statenm prosvazovm trollem", nebo na jin slun napsan pspvek napsat, e jde o "pisprostlou snahu dehonestovat jeho osobu". Oboj je sprost.

Nemluv o tom, e pod lnekm o bronzov medaili mlad zvodnice j ani slvkem nepogratuloval nebo jinak vyjdil respekt. Jedin, eho se mu od n dostalo, je kritika.
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.