LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   ...I tet drustvo zabloudilo a udlalo prvovstup!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
Rock 'n' Wall - Plze
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - tchovice
Rock Point Plze Americk - Plze

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v boulderingu Meiringen (SUI)

Adam Ondra vyhrl

Adam Ondra dnes vyhrl prvn leton zvod svtovho pohru v boulderingu ve vcarskm Meiringenu. Jako jedin z 6 finalist dal vechny 4 topy. A jedin on dal s pehledem rozhodujc posledn boulder, kde ostatnm finalistm z Japonska a Koreje nely by v run spe.

Vsledky finle:

1. ONDRA Adam CZE 4T 4z 10 9
2. NARASAKI Tomoa JPN 3T 3z 7 6
3. SUGIMOTO Rei JPN 2T 3z 6 7
4. FUJII Kokoro JPN 1T 3z 3 5
5. CHON Jongwon KOR 1T 3z 3 8
6. TAKATA Tomoaki JPN 1T 1z 1 1

vsledky finle


Vsledky jsou zde:
IFSC Climbing Worldcup (B) - Meiringen (SUI) 2019

Adama Ondra mv divkm ze spry, kterou japonsk bouldrov pika nedokzala pekonat

Adama Ondra mv divkm ze spry, kterou japonsk bouldrov pika nedokzala pekonat


Adam Ondra finle

Adam Ondra finle


hala finle

Hala finle


V ench pak vyhrla Slovinka Janja Garnbret.
Vsledky finle en:

1. GARNBRET Janja SLO 3T 4z 6 6
2. NOGUCHI Akiyo JPN 3T 4z 9 12
3. COXSEY Shauna GBR 2T 3z 3 4
4. GIBERT Fanny FRA 1T 2z 4 2
5. KLINGLER Petra SUI 1T 1z 1 1
6. MACKENZIE Oceania AUS 1T 1z 2 2

Zznam finle:


Pt zvod bude za tden v Moskv. Vedle boulderingu zde bude i rychlost. Na startovce jsou za ns v boulderingu: Adam Ondra, Martin Strnk, tpn Strnk, Roman Kuera, Tom Ducho, a v rychlosti: Jan K a Hana Kov.



Zprva z odpoledne:

Adam Ondra postoupil do finle


Adam Ondra postoupil dnes ze semifinle prvnho letonho zvodu svtovho pohru v boulderingu ve vcarskm Meiringenu do veernho finle, a to z 1. pozice. Jako jedin z 20 semifinalist dal vechny 4 topy.

Do finle postoupili:
mui
1. Ondra Adam CZE
2. Narasaki Tomoa JPN
3. Sugimoto Rei JPN
4. Fujii Kokoro JPN
5. Takata Tomoaki JPN
5. Chon Jongwon KOR

vsledky semifinle


eny:
1. Garnbret Janja SLO
1. Noguchi Akiyo JPN
3. Gibert Fanny FRA
4. Klingler Petra SUI
5. Coxsey Shauna GBR
6. Mackenzie Oceania AUS

Vsledky jsou zde:
IFSC Climbing Worldcup (B) - Meiringen (SUI) 2019

Adam Ondra semifinle

Adam Ondra semifinle


stage

stage semifinle


Zznam semifinle:





Zprva z ptku:

Adam Ondra postoupil do semifinle



Adam Ondra postoupil jako jedin n reprezentant z dnen kvalifikace prvnho letonho kola svtovho pohru v boulderingu ve vcarskm Meiringenu do semifinle, a to z 3. pozice.

Mezi 20 semifinalist se dal z naich neprobojovali. Martin Strnk skonil 43., Jakub Konen 49. a tpn Strnk 93. V ensk kvalifikaci startovala za ns jen Elika Adamovsk, kter skonila na 61. mst.

Vsledky kvalifikace jsou zde:
IFSC Climbing Worldcup (B) - Meiringen (SUI) 2019


Semifinle a finle jsou na programu v sobotu a bude se penet live na Youtube:

Semifinle od 11:00:


Finle od 19:00:

sth   [pravy] 20:48 06.04.2019Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Hezk14:00:29 06.04.2019
ale nkdo holt formu nem, teba takovej Jacob Schubert, co se na ns smje z upoutvky, skonil v kvalifikaci nkde mezi Martinem Strnkem a Jakubem Konenm. ani Jernej do finle nepostoupil - zato Japonc bylo sice v semifinle jen 7 msto obvyklch deseti, ale do finle postoupili tyi.
Doctor Xodpovdt 
 Re: Hezk15:00:11 06.04.2019
Tak to je pece jasn, e z vc ne sto lid nkdo nebude mt optimln formu. Nkdo jinej zase ve form ne. Je to ale sloitj. Je to bouldering, sta, aby boulder nesedl, patn ho lovk peetl, ztratil vc sil na prvnm boulderu, ztratil morlku...a je hotovo a forma me bt super. A konkurence je v bouldering obrovsk, malink zavhn a je tam nkdo jinej.

A komu vlastn oponuje, e nkdo nem formu? Nevidm nikoho pst, e jsou vichni do poslednho v optimln form. Zase njakej frustrovanec, kterej hled na vem hnidy za kadou cenu a najde je i tam, kde nejsou.

...zrovna Jakob ve form je. On v boulderingu std dobr a hor vsledky dlouhodob, jednou mu to sedne, podruh ne. Krom toho skonit v kvald dv msta za Martinem Strnkem nen zrovna znmka toho, e nkdo nen ve form. Martin je nkolikansobn astnk finle svk, stl i na bedn.
odpovdt 
  Re: Hezk18:47:59 06.04.2019
Ta baletn pprava jde Adovi k duhu
Pepa odpovdt 
  Re: Hezk18:48:02 06.04.2019
Ta baletn pprava jde Adovi k duhu
Pepa odpovdt 
  Re: Hezk07:49:40 07.04.2019
Tvj pspvek je nco jako tma a svtlo, svtlo a tma. Hledat nkde nco, co tam nen, asem pochop, teba bude stait, ze si precte jet jednou pspvek na kter reaguje a zjist, e polovina tvho pspvku je absolutn zbyten.
odpovdt 
   Re: Hezk15:38:16 08.04.2019
To je umn, napsat tolik slov a nect tm nic. Ty jsi ten posledn, kdo me nkomu kat cokoliv o tom, e by nco mohl napsat krat. Msto przdnejch, nicnekajcch e o svtle a tm m mluvit konkrtn a ne takov a podobn amansk ei (jako jednou pochop, sta, kdy si pete pspvek apod.). Nap. bys mohl napsat, v em je konkrtn problm :) Celkem nepochybuju, e to nepochop, ani asem ne. Trochu mm dojem, e problm s pochopenm psanho textu bude mt sp ty. Tak auves (DoctoreX? :)
odpovdt 
    Re: Hezk17:38:25 08.04.2019
Je, co ti kdo provedl, e m tak negativn nhled? Zajdi do lesa, uvolni se. S lidma jako ty nejde vydret.
odpovdt 
     Re: Hezk12:36:32 09.04.2019
Panenanebi! Ne, j nejsem negativistick, naopak negativistick je ten, na koho jsem prve reagoval - ten zaal po zprv o semifinle hned hledat na vci njak mouchy - e jako ale nkdo holt formu nem, e Schubert skonil v kvalifikaci nkde mezi Martinem Strnkem a Jakubem Konenm (abys rozuml - z kontextu vyplv, e skonit mezi Martin Strnkem a Jakubem Konenm je znmka neformy, co je jednak kravina a druhak tm nenpadn DoctorX shazoval Martina a Kubu). Proto jsem na DoctoraX reagoval, protoe s lidma, kte jsou tak negativn jako on (nejsp ty), se ned vydret...mli by zajt do lesa a uvolnit se a to doporuuji i tob, protoe m v hlav nepodek.
odpovdt 
      Re: Hezk16:25:01 09.04.2019
To je umn, napsat tolik slov a nect tm nic.
odpovdt 
       Re: Hezk16:32:06 09.04.2019
Blbost. Ono to informan hodnotu m :) pidej, tohle je hodn zoufalej trolling :))) Take do lesa...nebu pece tak negativistickej ty uno :)
odpovdt 
        Re: Hezk16:36:52 09.04.2019
No ve tvem vnitrnim svete ma vse co reknes informacni hodnotu, o tom nepochybuji.
odpovdt 
     Re: Hezk12:36:35 09.04.2019
Panenanebi! Ne, j nejsem negativistick, naopak negativistick je ten, na koho jsem prve reagoval - ten zaal po zprv o semifinle hned hledat na vci njak mouchy - e jako ale nkdo holt formu nem, e Schubert skonil v kvalifikaci nkde mezi Martinem Strnkem a Jakubem Konenm (abys rozuml - z kontextu vyplv, e skonit mezi Martin Strnkem a Jakubem Konenm je znmka neformy, co je jednak kravina a druhak tm nenpadn DoctorX shazoval Martina a Kubu). Proto jsem na DoctoraX reagoval, protoe s lidma, kte jsou tak negativn jako on (nejsp ty), se ned vydret...mli by zajt do lesa a uvolnit se a to doporuuji i tob, protoe m v hlav nepodek.
odpovdt 
      Re: Hezk18:14:08 09.04.2019
Pisu az ted, promin, delal jsem na zahradce. Nejsem Doktor x. Mam jen rad pozitivni lidi. Ty negativni nevyhledavam a Ty na me tak pusobis..
odpovdt 
  Re: Hezk16:38:34 09.04.2019
Jacob mi rikal, ze zrovna formu vubec nemel. Necitil se dobre. Tobe rikal neco jineho?
odpovdt 
 Re: Hezk10:04:01 07.04.2019
Japonci podle m ijou olympidou, tak se smekaj. A lezeni jim co pamatuju docela lo vzdycky
odpovdt 

 aba20:48:02 06.04.2019
jo! bylo jasny ze ada abu umi.gratulace
Horymirodpovdt 

 spra20:50:25 06.04.2019
Krsn vykolil japonky jak se leze spra
jardaodpovdt 

 Spra22:39:12 06.04.2019
Dky, e tam ta spra byla :D
Palomaodpovdt 

 bovice23:27:06 06.04.2019
Nechpu pro se Japonci tu bu nenauili. Talentovanmu lezci to trv asi tak ti ptiminutov lekce. dovi gratulace...
Kokodpovdt 
 Re: bovice23:43:14 06.04.2019
Mistr svta promluvil...
odpovdt 
  Re: bovice08:46:45 07.04.2019
Jsem docela patnej lezec, ale bu jsem se nauil pomrn rychle. Jeliko v boulderech vyml lecos, tak se divm, e na to nejsou pipraven... To ve.
Kokodpovdt 
   Re: bovice11:52:39 07.04.2019
Tys tuto konkrtn bu zkouel? Take mistr svta...
odpovdt 
    Re: bovice19:13:37 07.04.2019
Sorry ale ten rozdl mezi japonky a Adamem je evidentn. To nem nic spolenho s mmi schopnostmi.
Kokodpovdt 
    Re: bovice19:15:15 07.04.2019
Spry jsou oproti stnovmu lezen hodn stereotypn zleitost. To ti ekne kad spra. Dokonce i povrch nehraje tak velkou roli v bch jako ve vtin chyt... Achjo zase se tu rozjd vlkno buzerant vs najivka, co si mysl e ho peargumentuje. Peju vm oboum konstruktivn diskuzi
odpovdt 
     Re: bovice21:10:46 07.04.2019
Ja se ale nebavim o vykonnostnim rozdilu. Jen on tom, ze 3 petiminutove lekce by je jiste nezachranily. Adu povazuju dnes jiz za velmi slusneho sparare.
odpovdt 
     Re: bovice11:09:34 08.04.2019
No neviem, ked skusis nejake tazsie spary, tak ti pride stenove lezenie dost monotonne.
o.odpovdt 
      Re: bovice16:26:37 09.04.2019
Presne, protoze ta ruznorodost chytu, stupu a pohybu, to mimo tezsi spary ve stene jen tak nenajde!
odpovdt 
 Re: bovice21:47:24 07.04.2019
"The crack is not really jamming" :-)
lojodpovdt 

 nakonec aponec07:41:50 07.04.2019
u i ti ikovn aponci s bami jsou na konci
doktor baodpovdt 

 spara08:58:04 07.04.2019
Haha , pobavilo e rozhodla spara :D to stavl njakej ech ? :) velka gratulace Adamovi!
hkakoodpovdt 

 Gratulacia09:52:45 07.04.2019
Na tomto je vidiet, aky vzdialeny je bouldering od normalneho lezenia. Staci mala zmena stylu a chlapci su uplne mimo. Adam ako univerzalny skalny lezec tych ryzojedov odchovanych na oblinach uplne ponizil. Pekne.
Michalodpovdt 
 Re: Gratulacia10:07:23 07.04.2019
Jestli to o necem vypovida, tak o tom, ze na to klici jeste nikdy nenarazili, ne o tom, jak moc je bouldering vzdaleny od "normalniho" lezeni. Spary jsou specificka zalezitost. Mimochodem se i na bouldrovkach-umelkach, objevily se v minulosti na zavodech v boulderingu vcetne svetaku.
R. odpovdt 
  Re: Gratulacia10:27:56 07.04.2019
mon tomu nerozumm, ale nen to nakonec tak, e opravdu tk spra na peklice nebo bouldrovce je naprost ekonomick nesmysl a manra, kter ere msto a prachy a ned se pestavovat? myslm tm ne konstantn sklon a konstantn ku (ili trningov dv fony, na kterch se natrnuje rakev nebo separtn realita), ale tkou spru tak, jak bv venku, to jest pevisl nkolikrt bichat prdel.
Lukas B.odpovdt 
   Re: Gratulacia12:12:02 07.04.2019
kluci z japonska by asi na Elkapu shoeli jak papir a co teprv v Adrstrachu...
Horymirodpovdt 
    Re: Gratulacia12:15:41 07.04.2019
tipuju ze se ted pojedou k nam uit bu.a v mamutu bude narvno:)
Horymirodpovdt 
  Re: Gratulacia13:09:50 07.04.2019
Jasne, ze vypoveda. Na skalach ked chces byt dobry musis byt schopny menit styl a sposob lezenia. Ak teda nechodis liezt dookola tie iste cesty. Tito chlapci akurat vedia menit obliny za vetsie alebo mensie.
Michalodpovdt 
   Re: Gratulacia13:37:00 07.04.2019
Jasne, ze nevypovida. Jak uz jsem psal, spary se objevuji i na zavidech a umelkach. A muzes stravit tydny i mesice ve skalach a sparu nelezt. Jestli se dnesni (predevsim zavodni) bouldering necim lisi, jsou to hlavne nekolikanasobne koordinacni skoky a jine koordinacni pohyby a parkourove prebehy.
R. odpovdt 
    Re: Gratulacia14:53:32 07.04.2019
Ano, mozes sa vedome vyhybat svojim slabinam alebo niektorym druhom lezenia ako su spary alebo cestky ktore obsahuju ich useky, ale potom nespadas do kategorie dobreho univerzalneho lezca :). Si iba jednostranne orientovany skusac :), ktory si mysli, ze vie liezt. Moj posledny prispevok.
Michalodpovdt 
   Re: Gratulacia16:28:54 09.04.2019
To same co pises plati i o svetaky. Proste pokud chteji byt dobri, zlepsi se v lezeni ve sparach (kde jsou porad o milove kroky napred pred normalnimi lezci jako treba ty). Kazdopodne z toho co pises se mi zda, ze si moc zavodu v boulderingu nevidel, vid?
odpovdt 
 Re: Gratulacia22:38:54 07.04.2019
ad michal - ses na kokainu nebo co? u tehle "ryzojedov", co je tak ponizil, se byl zrovna ted adam v japonsku ucit, jak lezt svetakovy bouldry. a minimalne si vybavuju video, jak narasaki s noguchi v bishopu v noci soluji listovy hajboly (napr. evilution direct, sic!), coz uz chce mit trosku skills a koule. takze zaba se hodila, body pro adama, ale prisnost si nech na sebe do treninku, kamo. peace
jodpovdt 

 Super ou12:17:16 07.04.2019
Gratulace Adamovi! Asi nikdy jsem se pi sledovn svku tak nezasml! Jen teda a se ty spry do msce nauej, tak nevm...
Valmarodpovdt 
 Re: Super ou14:33:01 07.04.2019
Nejvic se myslim museli smat staveci.. Tusim ze japonec ci obecne asiat mezi nima zadny nebyl..:)
Hurvajzodpovdt 
  Re: Super ou15:53:58 07.04.2019
Jet,e t mme Adame.Gratulace a makej dl.Drm psti, jako ty tvoje ve spe.
KUbaodpovdt 

 gratulace19:43:48 07.04.2019
Pkne je vykolil..Dlouho jsem se tak nezasmal jako na spae. U toho skkn/balancovn je pli v boulderech. A kamera z boku zvodnka, fakt na pikau!
odpovdt 
 Re: gratulace21:01:11 07.04.2019
uz jak sem vidl lezt prvnho japonca vdl sem jak je adam posere :D , ale jonwonCHON na to ml ten to mohl preshnout ale tak adam je adam , je teba ho idealizovat je to prost BUh
odpovdt 
  Re: gratulace07:00:20 08.04.2019
tvrt boulder Adamovi sedl, o tom dn. Mistrem svta je naprosto zaslouen. Ale nelze pochybovat o tom, e Japonci lezou naprosto famzn (ne nadarmo tam jel Adam "na zkuenou"). Tetm bouldrem Narasaki projel jak n mslem, naprosto suvernn.
Hurvajzodpovdt 
   Re: gratulace15:25:44 08.04.2019
je fakt, e z nich sla stkala neskuten
odpovdt 
 Re: gratulace07:51:34 08.04.2019
Debata o tom, ze ti ostatn finalist nemaj tuen o zabovani spry, je naprosto frustrantska ... Kdyby nemli vlastn palec nahoru ... Spry jsou kekel :)

AO to sedlo - good for him, vkou, rozptm, velikosti rukou atd... Sta se podvat jak dky sv vce a ape-indexu v doln pas dela vechny presahy ve spare z jedinyho postaveni nohy ani by musel preslapnout ... Pak ji jet zasedne a zane roztleskavat ... Ty ostatn tohle nedaj, ne protoe lezou blbe, ale protoe jim to prost pky nedovolej, jsou v tom pln jinak, nohama musej udlat nkolik kroku navic, maji je tam jinak.

V opanm gardu je to vidt na boulderu 2 kam ma AO problm vejt se ... Ale nakonec to da ...

Co se kadopdn mus nechat jako obdivuhodn, pak cilevedomost AO, kdy se podivam jak lezl na poslednim MS a ted ... jak eil ty modern boulderingove nesmysly ... Klobouk dolu, to se samo nestalo ... Gratulace
J.Kladaodpovdt 
  Re: gratulace09:36:50 08.04.2019
Suhlas. Mam 187cm a velke rozpetie ruk, takze sa v docahu vyrovnam aj dlhsim lezcom.
Nieje to ale stale vyhoda. Nastup s chytmi a stupmi blizko seba a som nahraty. Alebo klucovy stup blizko chytov bez moznosti to obabrat a mam tiez problem.
Takze dam bouldre, ktore kratsi ale lepsi nedaju. Naopak vytrapim sa v lahsich alebo do niektorych mam problem vobec nastupit.
Keby stavaci chceli, tak AO by mohol byt kludne posledny a naopak keby chceli, tak AO ostatnych prevalcuje. Nastastie ani jedno sa neudialo. Super finale.
Ondroodpovdt 
   Re: gratulace09:43:21 08.04.2019
"Keby stavaci chceli, tak AO by mohol byt kludne posledny" a co t vede k tomu tvrdit to takhle kategoricky? Tohle je zbyten shazovn vkon Adama. Prost vyhl a tak to je. Adamovi nesedla ve finle kvli vce ada krok a pesto se s tm vyrovnal. Doke to dohnat vkou a flexibilitou.
R. odpovdt 
    Re: gratulace10:07:32 09.04.2019
Co v mojom prispevku zhadzuje vykon AO?
Ja som praveze rad, ze vyhral, hoci som v to uz nedufal pred poslednym bouldrom.

Napisal som to, ze nie kazdemu rovnako sadne kazdy boulder z pohladu jeho proporocii/fyz. dannosti.
Pri dnesnej velkej vyrovnanosti rozhoduju casto drobnosti a vela zalezi od stavacov aby postavili bouldre, ktore budu vyvazene a nebudu zvyhodnovat urcite typy lezcov.
odpovdt 
     Re: gratulace14:46:19 09.04.2019
To ocitovan. Nekm, e jej shazuje zmrn, mon jsi zvolil neastn slova a ani jsi to tak nemyslel.
R. odpovdt 
      Re: gratulace16:33:47 09.04.2019
A nebo je mozna jen nepochopeni ci negativni vnimani vseho na strane prijimace ... Ja to napr. jako ty, jako shazovani Adama, nepochopil.
odpovdt 
       Re: gratulace10:49:23 11.04.2019
Jedna vc je, jak jsi to pochopil - jeden pece me i patn pochopit, nebo nepochopit. Druh vc, co je skuten psno a co je psno je dno. A pokud nkdo nape zrovna pot, co Adam vyhrl zvod svku, e "kdyby stavi chtli, mohl by bt klidn posledn", tak je to shazovn a je to negativistick. A kdo je negativistick - ten, co po Adamov vyhranm svku nape, e by klidn mohl skonit posledn, nebo ten, co mu oponuje?
odpovdt 
        Re: gratulace12:11:54 12.04.2019
Ani jeden.

Prost Pat .. a Mat:-).
MModpovdt 
       Re: gratulace10:52:59 11.04.2019
R.
R. odpovdt 

 parda08:02:56 08.04.2019
Pardn zvody. Finle mu mlo takka ideln scn, drama do poslednho okamiku. Pedem domluven by to asi vypadalo njak takhle :) Odpotval jsem se zatajenm dechem pokusy, kdy Tomoa lezl posledn boulder (knin obrat, tak dlouho samozejm se zatajenm dechem nevydrm :) - v tu chvli to Adam neml ve svch rukou, by vylezl vechno to, co pedtm Tomoa, ale na vce pokus. Kokoro asi zalitoval klouzajc nohy na tum prvnm hboulderu, kter ho pipravila o pdium. Adam vyhrl semifinle i finle, v obojm pelezl nejvc boulder. Bouldery se mi vcelku lbily, a na finle se stavi vyhnuli cirkusckm kouskm a i tam jich bylo umrnn mnostv - sami stavi se nechali slyet, e vyslyeli voln lidu. Take se nezd, e by pobhn po strukturch bylo pro fanouky tak stran atraktivn, jak nkte tvrd.

Finle en bylo taky dramatick, nejvt favoritka Janja nepelezla prvn boulder, Akiyo mla ve ve vlastnch rukch, ale nerozhodla se dost pesvdiv v jednom boulderu pro sprvnou betu a to ji pipravilo o vtzstv. Pravda je, e vzhledem k lezeckm kvalitm Janji zstv stt rozum nad tm, e co pedvdla v prvnm boulderu. Prost nkter nesedne i tm nejlepm a tohle byl krsn pklad. Shauna je zd se zpt, potilo nov jmno v enskm finle, teprve estnctilet! Asutralanka Oceania MacKenzie.

R. odpovdt 
 Re: parda09:49:10 08.04.2019
"Take se nezd, e by pobhn... tak stran atraktivn, jak nkte tvrd."

Taky si myslm. Protoe vtina fanouk (ne tch co na to nhodou naraz v tv a po 5 min. to pepnou) taky leze i venku a dobe v, e pobhn nen lezen, ale parkour. Take to neekne skoro nic o skuten schopnosti lezce. A nen nutn dlat z lezen hybrid lezoparkour. Parkouristi maj svoje akce.
Arthurodpovdt 
  Re: parda11:07:10 08.04.2019
vdycky jsem si kal, e umt na lezen na obtnost mus bt pro nelezce hrozn nuda a votrava. ale pak jsem si to njak dl promejlel, a vono to bude asi pln stejn akn a zbavn, jako umn na skok do vejky nebo hod koul i vrh otpem, co je mimochodem pkn nuda. no a pak jsem si vzpomnl na ty miliony tastnch vlastenc, co si vybraj na olympidu vechnu dovolenou, a trvj to s rudejma oima u bedny a um na vechno od otpu po kurling (nebo jak se ta dramatick hra s utrama jmenuje).
Lukas B.odpovdt 
  Re: parda16:35:46 09.04.2019
Ja bych asi nedelal po jednou zavodu o atraktivite zavery :)
odpovdt 
  Re: parda00:08:36 10.04.2019
Arture, zjevn nejsi v obraze. Smm se zeptat kolik sezn svku jsi fakt sledoval? To, co z neznalosti shazuje na parkour, se nedvno Adam jel uit do Tokia. Pochopils na co narm nebo to chce rozvst?
T.odpovdt 
   Re: parda18:43:38 10.04.2019
Nevm jestli m smysl komentovat. U jsem tuhle vmnu tady vidl tolikrt. J nco napu, ty si k tomu domysl vci, kter se zrodily v hlav akort tob, pak zane tyhle tvoje pedstavy mn vyvracet, j nechpu kdes to vzal, tak se ohradm, ty mi podsune dal vci a pak mi je bude znovu mltit o hlavu a tak dl, atd.

Pesto pokus:
a) svky jsem sledoval skoro vechny od roku 2013
b) regoval jsem na koment R. "Take se nezd, e by pobhn po strukturch bylo pro fanouky tak stran atraktivn, jak nkte tvrd."
c) vbec jsem neeil, co se Adam jel uit do Tokia.
d) v Tokiu jsem s Adamem nebyl. Pedpokldm, e ty taky ne. Take podn ani ty ani j nevme co se tam jel uit. Z toho co jsem vidl na videu, tak to bylo pedevm lezen po oblinch.
e) pobhn po strukturch povauju vc za parkour ne lezen. A v tom jsem dal za pravdu R. Taky si nemyslm, e je to tolik atraktivn, jak nkte tvrd.
f) nikde jsem nepsal, e v poslednch letech bylo na svkch stran moc pobhn po strukturch.
Jsem si vdom, e toho ve skutenosti moc nebylo a e nen poteba panikait, jakoby to byl njak dominujc trend.
g) mj koment byl jenom o tom, e vtina lid co sleduje zv. bouldering taky leze. Dobe vd, e na skalch a boulderech venku takov pobhn je sp vjimkou. Sp se vtina s nm takovm venku vbec nesetkala. Take pokud nkomu postav ist pobhac boulder, tak to neekne skoro nic o tom jak je skuten lezec. Vypovd to jen o tom, nakolik se pizpsobil kvli zvodm nemu, co je lezen za normlnch venk. podmnek tm ciz.
A proto bych nechal pobhn parkouristm a do boulderingu bych to moc netahal.
Ovem vechno to, co najde i na skalch, u toho bych zstal. Jako teba: lezen na ten, vyvaovac bouldery, silov, obliny, atd. atd. vetn t spry.
h) pesto nejsem njak radikln proti. pln chpu, kdy to nkoho bav a rd se na bhacch boulderech vyblbne. Urit nejsem pro jednotvrnost zv. boulder.

Arthurodpovdt 
    Re: parda16:16:33 11.04.2019
Aha, ok, nejdv aby nevznikla mejlka:
Podepsal jsem se "T.", tak jak se tu podepisuju njakejch 10-11 let, ale jestli jsi nedvno s nkm takhle podepsanm diskutoval, byl to nkdo jinej a nejsp novj, kdo se tu te vyskytuje astjc ne j. Jsem tu sporadicky a s Tebou si pu poprv. A nikterak ton nebo zle, take ohledn toho cos psal na zatku: no stress, peace...

Jinak k tomu cos psal te:
Kdy to takhle rozvede, celkem souhlasim, vtinou. Nicmn Adam na videu nemluvil jen o oblinch...proto jsem reagoval na Tvoj vtu "nen nutn dlat z lezen hybrid lezoparkour". Ono jak na sportovkch, tak na psku, tak na boulderech se obas to, co takhle nazv, najde.
T. (jinej, kterej se tu takhle podepisuje cca 10 let)odpovdt 
   Re: parda12:00:04 11.04.2019
Nepochopil jsi. Arthur pouze sdl nzor, e lezen s prvky parkouru nen tak atraktivn, jak nkte tvrdili. Jestli se to libovoln lezec jel, nebo nejel nkam uit, to je vc jin.
R. odpovdt 
    Re: parda16:24:42 11.04.2019
chpu e se to me zdt, ale myslim e pochopil.

Oponuju:
obas se najdou zajmav bouldery, zajmav nstupy, pekroky, peskoky...a mou bt zajmav na skle i umlce, jak pro lezce, tak pro divka.

V em souhlasm:
https://youtu.be/acymJMlEWVo?t=186
T.odpovdt 
     Re: parda09:17:58 12.04.2019
Ne, nepochopil, opt je tvoje reakce pln od vci, stejn jako ta prvn. Arthur prost napsal svj nzor na parkourov prvky. Jestli se to libovoln lezec jel, nebo nejel nkam uit, to je vc jin.

A to, es na nj nereagoval ton, to je leda tvoje zbon pn. "Smm se zeptat kolik sezn svku jsi fakt sledoval? To, co z neznalosti shazuje na parkour, se nedvno Adam jel uit do Tokia." - tak nejdv se ho zept, kolik vidl sezn svku, co je na prvn mst vzhledem k obsahu jeho pspvku pln irelevantn otzka, ale aspo nen agresivn. Ale hned v dal vt ani nepok na odpov a sm si odpov, e na vin je Arthurova neznalost - tak to agresivn je. "Pochopils na co narm nebo to chce rozvst?" - a tohle je agresivn taky, fr je pokat na odpov a vidt, jestli pochopil, nebo ne, pokud dotyn nepochopil, zept se koneckonc sm.
odpovdt 
      Re: parda10:42:43 12.04.2019
Pesn tak, dky.
Arthurodpovdt 
      Re: parda13:53:59 12.04.2019
tak znovu:
Arthur napsal nzor na parkour.

J narm na to, e
1.
"obas se najdou zajmav bouldery, zajmav nstupy, pekroky, peskoky...a mou bt zajmav na skle i umlce, jak pro lezce, tak pro divka."
2.
Adam do Tokya nejel jen na obliny, co s tm podle m velmi souvis.

Ty mi podsouv irelevantn tmata, namsto aby ses zeptal, v em je to relevantn. Projevuje tm ochotu k vcn diskuzi? Asi ne.

A interpretovat mj dotaz jestli chpe na co narm jako agresi...nebudu ti to brt :-)

Nicmn ok, pochopil jsem, e s lidmi, kte za pedchozm vid agresi a tok, podsouvaj nevyen a popraj vyen, mysl si, e se mnou u v minulosti nkdy vedli diskuzi, kdy tomu tak nebylo....no s takovmi nen mon vst diskuzi. Litovat vs nebudu ani jednoho a ztrcet s vma as taky ne.
T.odpovdt 
       Re: parda16:41:18 12.04.2019
Prosm t T. ty jsi reagoval na mj koment, e si taky myslm, tak jako R. e pobhn po strukturch (kter je z mho pohledu vc parkour ne lezen) nemus bt divcky tak atraktivn. Jak to souvis s tm co pe nahoe v bodech 1. a 2.??

K bodu 1.
Ano, souhlasm s tebou. Venku jsem lezl kupu zajmavch boulder. A na psku jsem lezl cesty se zajmavm nstupem, s pekrokem i peskokem. Ale R. a j jsme si pitakvali v tom, e pobhn po strukturch nemus bt zas tak moc zajmav pro divky, alespo ne tak, jak tady nkdo pod jinm lnkem komentoval.

K bodu 2. pe, e Adam do Tokya nejel jen na obliny.
Jak u ti psal R. "Jestli se to libovoln lezec jel, nebo nejel nkam uit, to je vc jin."
Protoe my jsme si pitakvali v tom, e lezen s prvky parkouru nemus bt tak atraktivn, jak nkte tvrdili.

Je to pod my o voze ty o koze.
Jak jsem psal nahoe. Na lezci klasika. lovk pe o jedn vci a jin jeho pspvek komentuje pln mimo msu. Asi jen proto, aby mohl nkoho njak utt a hrt si na chytrho arogantnma poznmkama.

Peti si to po sob:
"Arture, zjevn nejsi v obraze. Smm se zeptat kolik sezn svku jsi fakt sledoval? To, co z neznalosti shazuje na parkour, se nedvno Adam jel uit do Tokia. Pochopils na co narm nebo to chce rozvst?"

a) Z eho jsi usoudil e nejsem v obraze? Na zklad jednoho jedinho komentu? Bavil by ses se mnou takhle z o do o? A jestli ano, jakou zptnou reakci bys ekal?
b) Ptal jsi se otzku kolik jsem vidl svk, ale na odpov jsi neekal. Namsto toho jsi doel k zvru, e se vyjaduju z pozice neznalosti.
D se tedy pedpokldat e ty ses vyjdil oproti mn z pozice znalho? Je to tedy blbec vs odbornk?

Podobn je to s tvoj poznmkou "Pochopils na co narm nebo to chce rozvst?"
Jako e ty odbornk to blbcovi jako jsem j, pokud bude teba rozvede, aby to pochopil?
Arthurodpovdt 
        Re: parda16:24:03 14.04.2019
Mon, e kdybych se T stejnmi slovy (kter jsi te citoval) zeptal z o do o, pochopil bys dky neverblnmu doprovodu, e je to upln friendly nzor, dotaz a dal nzor a dotaz...a teba bysme o tom upln normln pokecali. Ale teba taky ne, povahy jsou rzn.
T.odpovdt 
        Re: parda10:52:03 15.04.2019
Napsal jsi to Arthure moc hezky, ale tipuju, e T. u pedtm vdl, e mu tee do bot, take si pipravil stupovou cestiku. Tohle asto lidi na diskuzch dlaj - kdy vid, e jim tee do bot, tak z diskuze vycouvaj s tm, e pece nebudou ztrcet as a tak podobn :)

Nicmn mezi dky alespo piznal, e to fakt napsal agresivn, to meme povaovat za sten spch. By jdro vci stle - k jeho kod - nepochopil.
R. odpovdt 
       Re: parda17:47:55 14.04.2019
Souboj intelektu.. Ale prekvapuje me, ze si z predesleho pusobeni pana R. nepochopil, ze to nema vyznamu.

Pokud tedy nechces celit ruznym naivnim, ale znacne sebevedomym, oznamenim co si nepochopil, co a jak myslis a zcela zcestnym vykladum a argumentum ;)
odpovdt 
        Re: parda21:45:54 14.04.2019
teba pochopil, vdycky je tu ance si uvdomit, kdy se lovk bere zbyten vn a kolegiln diskuzi bere trochu moc osobn, ne? :-)
Fakt je, e "pedel psoben" te vbec nesleduju, chodim sem jen nrazov (pestoe se to nemus zdt, nkdo se tu podepisuje stejnou inicilou, ale to u je holt osud diskuznch fr, kter lovka nenut k registraci).
T.tjodpovdt 
        Re: parda11:05:45 15.04.2019
Zahoklej, frustrovanej zhrzenec si piel pofoukat bebko. Jestli m co ct k tmatu, tak ekni nco k vci, ale ty jsi nepiel ct cokoliv k k vci (ani jsi nic k tmatu neekl), piel jsi jen oerovat m. Asi jsem ti nkdy lpl na ku oko, lem ti v aludku. Je to celkem zjevn, protoe Arthura, m na vc pln stejn nzor, nechv bt a otr si hubu jen o m. To um kadej, nkam pijt oerovat, ct nco ve smyslu 'ten a ten se nkdy choval tak a tak' - a ani to nemus bt pravda. Ty se bere tak vn, e si to svoje bebko pijde foukat do dalch a dalch diskuz, ani bys napsal cokoliv k vci. Sty se, uboku.

Bohuel pro tebe je T. natolik charakter, e t prokoukal a hodil na tebe bobek.
R. odpovdt 
         10 bod z 1021:33:47 15.04.2019
Skvlej smysl pro humor, ale trvalo mi to dlouho, ne jsem T pochopil. Palec nahoru a smekm klobouek ;-)
T.tjodpovdt 

 japana14:16:06 08.04.2019
kura, Adam je borec, ve finle porazil vechny ikmooka
pepeodpovdt 
 Re: japana14:25:28 08.04.2019
jsou to jeho kmoi
odpovdt 
  xxx19:45:44 08.04.2019
ekl bych, e Adam m jet rezervy,
zejmna v roztanosti, sle, schopnosti st cesty, atd. Ml by pidat v treningu a nenechat se ukolbat tm, e je nejlep na svt. Tak njak to vidm skrz lahv, se kterm jsme koukali na finle....
Strejda lahvodpovdt 
   co norek, to rek 16:43:46 10.04.2019
sem se bal az prijde doba kdy z lezeni bude fotbal a hokej. No neboli to ani, vlastne bylo fajn zit v dobe kdy tomu tak nebylo.
termoska na plzenodpovdt 

 Japci neposlouchaj Bobka, to je jasn13:25:25 17.04.2019
https://www.youtube.com/watch?v=oFRbZJXjWIA
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.