LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Holika na nstupu: "Mami pojte, radji si stoupneme vedle, kdyby ten pn tady spadnul."
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
Big Wall - Praha 9 - Vysoany
V 16 - Plze

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1
Rock Point Plze Americk - Plze

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v lezen na obtnost Kranj, Slovinsko

Adam Ondra vyhrl, Martin Strnk skonil 8.

Adam Ondra vyhrl dnes zvod Svtovho pohru v lezen na obtnost ve slovinsk Kranji. Jako jedin ve finle dal top. Martin Strnk skonil ve finle na 8. mst.


Na 2. mst skonil Japonec Kai Harada, na 3. panl Alberto Ginz Lpez.





Vsledky finle mu:
vsledky finle





V ench vyhrla Chaehyun Seo Z Koreje, 2. byla Rakuanka Jessica Pilz, 3. Slovinka Lucka Rakovec.


Celkov vsledky viz:

IFSC Climbing Worldcup (L) - Kranj (SLO) 2019



Zznam finle:





Adam Ondra finle

Adam Ondra vyhrv finle


Pedchoz zprva z dopoledne:

Adam Ondra a Martin Strnk jdou do finle


Adam Ondra postoupil dnes ze semifinle Svtovho pohru v lezen na obtnost ve slovinsk Kranji z 1. msta, dolezl nejve ze vech. Do odpolednho finle postoupil tak Martin Strnk z 5. msta. Jakub Konen skonil 25.

Vsledky viz:

IFSC Climbing Worldcup (L) - Kranj (SLO) 2019







Zznam semifinle:



Adam Ondra vyhrv semifinle

Adam Ondra vyhrv semifinle



Zde bude od 17:00 penos finle:






Pedchoz zprva ze soboty:

Adam Ondra, Martin Strnk a Kuba Konen jdou do semi


Adam Ondra postoupil dnes z kvalifikace Svtovho pohru v lezen na obtnost ve slovinsk Kranji z 1. msta se dvma topy. Do nedlnho semifinle postoupil tak Martin Strnk z 9. a Jakub Konen ze 24. pozice.

Dal nai v kvalifikaci mu skonili: imon Potek na 64. mst a Jan K na 72. mst.

V ensk kvalifikaci skonila odpoledne nae Michaela Smetanov na 41. mst.

Vsledky viz:

IFSC Climbing Worldcup (L) - Kranj (SLO) 2019

Semifinle je v nedli od 7:30. Zde bude penos na Youtube:



Zde bude od 17:00 penos finle:


sth   [pravy] 19:35 29.09.2019Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Kranj09:32:35 29.09.2019
Kubu jsem v semifinle nevidl, ale Martin leze ndhern technicky, te cestu pardn. Klobouk dol.
odpovdt 
 Re: Kranj10:23:29 29.09.2019
jj, super postup do finale
T.odpovdt 

 sedm msto19:26:40 29.09.2019
tak nevim nevim, ale z toho co vidim te naivo ped vyhlenm, tak se mi nezd, e by to Schubert teoval a tim pdem by Martin ml bt sedmej.
Ne e by a tak moc o nco lo...
T.tjodpovdt 
 Re: sedm msto19:32:36 29.09.2019
Mnuska u se nepotaj, jakkkoliv pohyb nahoru a neudren chytu je +. I tak super Martin, kdo by to ped seznou ekl a Adam ve finle byl pln jinde!!! Co tam pedvedl? ڞasn show! Vame si tchto vsledk, koda Jakuba v semi.
Fanclubodpovdt 
  Re: sedm msto19:38:38 29.09.2019
to vim, ale Schubert ten chyt ani netenul, neml dotyk. Martin se myslim dotknul a sklouznul. Podle m to jet uprav...a jestli ne, Martin by klidn mohl vznst stnost.
T.tjodpovdt 
   Re: sedm msto20:20:15 29.09.2019
Teuje se tak stela nebo nevim co...:) V lezen mues tenout chyt ale z hlediska vsledk je ti to k hov...Bud mas chyt drenej a nebo z toho chytu udl pohyb (tit smrem vzhru) a m posledn dren chyt s pluskem. dna te jak ty pe tedy nerozhoduje! :) Jinak semi a finle mu se stavm dost povedlo! Co se ned u tolik ct o ench. Semifinle hrza ds a finle mon jeste hor! Malink asiatky mli dost nevhodu ve spodnm kroku do strany a Lucka mla smli, e si nepidela ervenou oblou strukturu kdy si la pro "plusko" v poslednm kroku, stlo j to vtzstv! Adam je krl ale to u vichni vme!!!
Pepaodpovdt 

 finle mu20:57:44 29.09.2019
Martin Super! a Adam jin planeta!
Svt je zase v rovnovze...
Valmarodpovdt 
 Re: finle mu21:04:08 29.09.2019
Kuba semi je koneckonc taky dobr.
odpovdt 

 dky21:03:37 29.09.2019
Velk Gratulace Adamovi, byla to skvl show a pardn vkon! Klobouk dolu i ped Martinem, ktermu to bohuel ve finle nevylo, ale celkov od nj super vkon a snad ho zas ve finle uvidme!
aTomodpovdt 

 Zbytecny nty!!21:26:42 29.09.2019
Tak Adamuv vykon je proste famozni.. super.. fakt se mu to povedlo..  jen se divim ze po tom co se stalo minule ze jsou cesty na SP finale plne uplne zbytecnych ntu. Myslim ze by spis nekdo mel podat stiznost na to ue cesta nebyla vycistena
odpovdt 
 Re: Zbytecny nty!!22:01:31 29.09.2019
ensky finle bylo podle mne postaven blb, vtina konila na stejnm mst, rozhodoval tecovanej chyt.
gorbiodpovdt 
  Pravidla07:36:57 30.09.2019
Kdy u to sledujete a dlte tu pak chytr, nemete si alespo pest pravidla? Nic takovho, jako je teovan chyt, neexistuje, tedy to neme ani rozhodovat.
odpovdt 
   Re: Pravidla08:22:38 30.09.2019
Existuje, je to to plusko, mon se to pesn takhle nejmenuje, je ale jasn, co tim gorbi myslel, take peace.
odpovdt 
    Re: Pravidla09:26:56 30.09.2019
Ne, jasn to nen. Kdyby to bylo tak, jak pe, napsal by zahjen pohybu. Ale teovan chyt je hovadina, zda chyt nkdo teoval, nebo ne, nen dleit, klidn mohl skonit 10 sel od nj. Bu zvodnk pohyb v titi tla sprvnm smrem zahjil, nebo ne. Te chytu s tm nesouvis. Je to pozstatek hodn let starch pravidel, kde by se te (tedy zvodnk se chytu dotkl, ale neudrel) potala jako mnus. Take tu nepi, co dotyn myslel, kdy zcela evidentn dotyn nezn pravidla a myslel nco pln jinho. Normln by to bylo jedno, ale kdy u se rozhodl si hrt na odbornka a pst to veejn...
odpovdt 
     Re: Pravidla13:07:29 30.09.2019
Dk za info, vid, lezu 12 let, ale pravidla jsem nikdy neet...take Martin osmej zaslouen, no dobr.
T.tjodpovdt 
   Re: Pravidla09:42:29 30.09.2019
Myslm, e to tak bylo dve. "Teovan" tj. nedren pevn byl se znamnkem mnus.
Tedy:
chyt .25 jsem drel: 25
chytu jsem se jen dotkl: 25-
z chytu jsem zahjil pohyb dle, ale na dal chyt nedoshl: 25+.
Pravdpodobn v tom byly zmatky, tak se znamnko "-" zruilo.

Zaujalo mne vak "plen chytu" - u tetho panla: 31,5+. Netu nkdo, co to znamen? Rozdlen struktury na sti?

Krtekodpovdt 
    Re: Pravidla11:00:32 30.09.2019
0,5 je chyt ktery neni urcen jako chyt, takze nejspis nejaka noha
odpovdt 
    Re: Pravidla15:16:24 30.09.2019
Znamen to pesn to co jsem psal v. 31,5 byla ona obl velk erven struktura, kterou si prvn pidrela a pak teprve "zkusila" dal krok (nebo prost li po dalm chytu) Jessica vypadla prav z on struktury (sice obouu ale to v tomhle ppad nerozhodovalo) Lucka tuhle strukturu nepouila a la dl, tud mla posledn dren chyt s pluskem (30+). Tud i kdy na oko dolezli prvn tyi skoro stejn Lucka skonila kli tomuhle nechytnut tet. Kdyby ji vzala a zkusila m taky 31.5+, pak by rozhodovalo poad ze Semi. Tud by vyhrla.
Pepaodpovdt 

 OS08:38:22 30.09.2019
Ondra je bh a Strnk mal bh. koda, e ho to na lan nebav (jak k), mohl by bt vt bh. Doufm, e krom oblzn utr obas zabrous i do vek, finle je skvl vsledek.
goatodpovdt 

 AO v em leze?11:24:10 30.09.2019
Co to m AO za lezeky?
Sherlock Holmesodpovdt 
 Re: AO v em leze?12:02:50 30.09.2019
LaS Solution Comp 2020?
odpovdt 
  Re: AO v em leze?12:35:58 30.09.2019
Jo, jo, dky Watsone
Sherlock Holmesodpovdt 

 osma11:31:31 30.09.2019
Zaujalo m, e ve finle MS borci jist slaovac osmou...Dle mho nzoru by mli jt co se metodiky te pkladem..
Hurvajzodpovdt 
 Re: osma11:47:51 30.09.2019
Slovinci to tak dlaj vdycky. J myslm, e je to pedevm proto, aby mohli rychle podvat. Plus luxusn prokluz, e si nikdo neme stovat, e si pohnul torzem :)
Sherlock Holmesodpovdt 
 Re: osma12:22:39 30.09.2019
A nikdo neleze v helm. Nevm nevm :)
P.odpovdt 
 Re: osma13:19:54 30.09.2019
Presne je to hlavne kvuli prokluzu a podavani lana. Zavodni jisteni je trosku jine nez skalni a lezec by mel citit lano v podstate az v okamziku padu. Spatne podane lano, ci tvrde chyceny pad technicky incident.

Jsou zakazany pravidly vsechny automaty a poloautomaty. Osma a kyblik jako manualni jistitka jsou tak ok.
odpovdt 

 Kranj08:01:11 02.10.2019
Gratulace Adamovi (nevyhrl v Kranji vbec poprve?), Martinovi a trochu i Kubovi! To byla parda. Mui. eny ne. Nejhor bylo rozhodnut od stolu o prvnch tyech mstech. To fakt hodn posrali. Anak, Jessica, Chaehyun a Luka dolezly do stejnho msta, odkud se u ani jedna nepohnula. Nejbl tomu byla Chaehyun, take vtzka mn osobn pipad spravedliv, ale kdyby vechnny dostaly stejn, tak prvn Luka, druh Chaehyun, tet Anak, 4. Jessica. Tak mon Chaehyun mla dostat plusko a ostatn stejn. A jet tam byla situace dole, kde to vypadalo, e pro men holky to byl mnohem, mnohem hor krok. Teba to tak ale jen vypadalo a reln prost dvod byl, e na tenhle krok byly slab, ale to si moc nemyslm, vzhledem k tomu, e tam mla problm i Mei Kotake. Stavi by mli pemlet o bet pro men i vy, teba pidat njakou ezku stup - prost podobn, jako to asto nabz skla. V tomhle mimochodem vidm vhodu oldschoolov stny v Kranji - na tch strukturch jsou rzn nerovnosti, kter je mon vyut jako stup, nen to hladk, a to dv monost najt si svou vlastn betu.
odpovdt 
 Re: Kranj14:42:21 02.10.2019
Nevim, Seo ten prvn problm vyeila a m 160cm. Ten dal ze kterho zbytek padal byl teda tvrdej oech. Stane se.
Katoodpovdt 
  Re: Kranj08:22:17 03.10.2019
Vak pu "Teba to tak ale jen vypadalo a reln prost dvod byl, e na tenhle krok byly slab". Ale Seo m 162, Mori a Kotake 154. A to u je znateln rozdl. A kdy se podv na nastoupenou jednotku, tak to vypad, e ten rozdl je mon i vt. Je j 15, klidn me rst.
odpovdt 
   Re: Kranj08:59:45 03.10.2019
Nkde udvaj 160 nkde 162, ale to je jedno. Kad si vybr svj sport a je to jeho problm kdy zjist, e na to nen dokonale stavnej.
Teba vrcholov kokov automaticky eliminuje hodn mal lidi. Prost tak to je.
Pointa byla, e ty stavi se nemou ohlet zase moc. Jako eit e 160 to asi d, ale 155 u asi ne a vymejlet sloitosti jak to obejt. To ani nen technicky mon.
odpovdt 
    Re: Kranj09:42:17 03.10.2019
"Nevim, Seo ten prvn problm vyeila a m 160cm." Pointa thle vty urit nebyla, e stavi se nemou ohlet zase moc.

Tv analogie nefunguje. Lezen nen basketbal, jsou to dva pln rozdln sporty - a na tom zle. Vzhledem k charakteru basketbalu (je teba umstit m nkam vysoko a pesn a hraje se pevn vrchem) je pochopiteln, e se prosazuj pedevm hodn vysoc. Jene lezen neeliminuje ani hodn mal, ani hodn vysok. nen dn bt dokonale, nebo nedokonale stavn na lezen. Jsou kroky, kter sed jednm a pak kroky, kter sed jinm. Na zvodech je ovem teba stavt cestu tak, aby sedly vem. A to stavi pochopiteln e, to je soust jejich prce, xkrt o tom mluv na rznch videch, take jsi mimo.

eit, jestli to 162 d a 154 ne. Ne 160 a 155. 8 cm nen zanedbateln rozdl. 162, protoe jestli jsou dva rzn daje, platit bude u takhle mlad holky ten druh, protoe nejsp prost vyrostla. A ten rozdl mezi n a Japonkami na videu vypad jet vt.

odpovdt 
     Re: Kranj21:27:47 03.10.2019
O.K. u jsem to pochopil. J jsem ve vem pln mimo a nejlep bude, kdy budu dret hubu a nebudu tady vyjadovat vbec dn nzory.
Zatmco ty v vechno nejlpe, na vechno m ten sprvn nzor a dokonal vhled do vc.
Proto ke tvm pspvkm nen co dodat ani nen mon vyjdit svj vlastn pohled, protoe je takov jin pohled automaticky oproti tvmu naprost zhovadilost.
Pochopil jsem to sprvn?
odpovdt 
      Re: Kranj21:42:21 03.10.2019
Ty bude pkn mslo, e si tady pe sm se sebou
odpovdt 
      Re: Kranj09:30:18 04.10.2019
Diskuze na lezci se vm vudy. Ty se drama queen :) Slun kombinace breko-toku. Pochopil jsi to patn. Vyjdil si svj nzor (nikdo ti to nezakazoval) a stoj si za nm. J jsem zase vyjdil svj nzor, kter se s tm tvm v ad vc neshoduje a taky si za nm stojm. A to je cel. To se nkdy stane a lovk se s tm mus umt vyrovnat. Tvoje nzory jsem nezesmoval ani neshazoval, ani jsem netvrdil, e mj nzor je lep ne tvj.

Nikdo netvrd, e mj nzor je sprvn a e vm ve nejlpe, nikdo ti nezakazoval vyjdit se, nikdo netvrd, e tvj nzor je hor, ne mj nzor, nikdo netvrd, e k tomu, co jsem napsal, nen co dodat atd. Faul na faulu. Pro? Pradoxn asi proto, e nedoke unst, e s tebou nesouhlasm.

odpovdt 
  Re: Kranj09:42:50 03.10.2019
To byl tvrdej oech, ale pointa nebyla, jak moc to bylo tvrd, ale jak podivn rozhod situaci vyhodnotili.
odpovdt 

 koleno20:22:37 02.10.2019
jezismarjaaa co to ma s kolenem na te titulni fotce? Nejaky specialni kloub co potrebuju na  9a?
judovanaodpovdt 
 Re: koleno20:38:50 02.10.2019
Normln vytvarovanej na extrmn lezen. Prost AO.
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1395 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.