LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Jak pije, tak leze. /Wie trinkst du, so kletterst du./
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
V 16 - Plze
SAUNA - Plze

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
Rock Point Plze Americk - Plze

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Fyzioterapeuti lezeckho repre rad, jak trnovat doma na desce

Prask stedisko Fyzio Gym Cooper - fyzioterapeutick podpora eskho reprezentanho tmu v soutnm lezen - zaalo vytvet seril pro lezce, v nm rad, jak se udrovat v kondici a zrove dlat pohyb sprvn.


1. DL: SM DOMA NA DESCE odkazuje na efektivn trnink na posilovac desce.

Vtinu z ns aktuln situace donutila trnovat hlavn doma na posilovac desce. Pipravili jsme si pro vs pr tip, jak trnink co nejvc zefektivnit a zrove se vyvarovat nepjemnm bolestem a zrannm. ...
"Postupn budeme doplovat rzn kompenzan, prpravn a posilovac cvien,"
napsal nm na Lezce len tmu Fyzio Gym Cooper Patrik Chovan.

Vce  strnkch fyziogym.cz


Standa Holec   [pravy] 11:18 24.03.2020Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Trapce13:13:07 24.03.2020
Nevm, teba se mlm, ale dle mho je to pln zbyten reklama. Nepln, neilustrativn atp.
Richard LBodpovdt 
 Re: Trapce13:37:39 24.03.2020
Souhlas, reklamicka jako vyit :)
Ucitelodpovdt 
  Re: Trapce15:11:37 24.03.2020
Reklama
odpovdt 
 Re: Trapce16:01:49 24.03.2020
Nahodou, konecne se po 30ti letech cviceni na desce dozvim, co jdem delal a delam blbe. Dale potrebuju odbornou asistenci na doladeni spravne techniky drepu, sezeni, chozeni a hlavne lezeni na gauci :)
Jen skoda, ze abych se dozvedel, proc blbe lezu a po prelezeni tezkyho se rozklepu, musim za nekym jinym.
A.odpovdt 

 aktivni uchop?13:44:32 24.03.2020
jsem si to rozkliknul a byt mam o muskuloskeletalnim aparatu horni koncetiny urcity poneti a nejakou dobu lezu, teda nerozumim jedny veci ... snad mi to expertne vzdelani fyzioterapeuti vysvetli ...

PROBLEM = aktivni uchop - co to jako je? ...

mantra poslednich triceti let myho lezeni zni:"kdyz cvicis na liste a chces predejit urazu - VZDY v otevrenem uchopu - zamknes-li (tedy dle odkazu naakivujes celou ruku - poutka praskaj - bum, bum, bum ...)" Proc? protoze vsechno od lokte smerem k nehtum jsou velmi jemny strutury a na malym chytu ty sily muzou bzt extremni ...

Otevreny uchop je naopak ukazany jako uplne blbe ...

ono tedy, kdyz se clovek podiva jak slecna visi na obrazcich dokumentujicich aktivaci/neaktivaci svaloveho pletence ramenniho kloubu, tak ma na obou fotkach zamcenej uchop snad vcetne pritlaku ukazovacku briskem palce - tak trochu obrazek (a nechci nikoho urazit a mozna se mylim, takze, kdyz tak se omlouvam) ukazuje cloveka se slabymi prsty, ktery musi zamknout, aby chyt uvisel.

Ramena lze jiste fixovat i pri otevrenem uchopu - to je skutecne to nejtezsi a kdo nejakou dobu leze a visi tak to vi .

Jasny, muzu mit pekne fixavony rameno, ale taky prervany poutka ... ne ze by se mi to (a jiste mnoha jinym) nestalo ... 

Tak jak? aktivni uchop=zamcenej uchop? diky za vysvetleni ...
 
J.Kladaodpovdt 
 Re: aktivni uchop?13:51:28 24.03.2020
No to si prv mus zaplatit konzultaci... viz cenk:) protoe z tch stnek se toho zas tolik nedozv.... nebo alespon j ne...
Ucitelodpovdt 
 Re: aktivni uchop?14:58:18 24.03.2020
pri statickom viseni si putka nepretrhnes, ak si das pozor a zatazujes rovnomerne a pomaly

trenovat treba aj crimpovanie no, aj ked urcite je dobre visiet s open gripom, imho nie je az take tazke aj s tymi ramena
smokodpovdt 
 Re: aktivni uchop?15:43:23 24.03.2020
Vtina svtov uznvanch lezeckch trenr se shoduje v tom, e polozaven chop je z biomechanickho hlediska nejvhodnj na trnink sly lach prst. U otevenho chopu bv vytkn efekt zahknut se malou plochou ke za hranku lity, kde vznik dky silovmu zaten mal plochy vt riziko zrann pohybovho apartu, poppad ke. Oteven chop ani uzaven nen ale principieln zakzan ani nebezpen jak se me z uvedenho lnu zdt, ale vtinu trninkovho asu na litch i vzhledem k komplexnosti vyuit a rovni traumatizace zatovanch oblast pi vech zmiovanch chopech se jev jako nejvhodnj.
Prce fyzioterapeut pod hlavikou HS je sice zslun a m smysl, ale bohuel musm konstatovat, e o jednorzov ukzky kompenzanch cvik na sjezdech reprezentace maj mal nebo patn vsledn dopad pi domcm pouit cvik bez dohledu fyzioterapeuta nebo edukovanho trenra. Urit bych doporuil vyuit i kvalitnho loklnho fyzioterapeuta pmo v mst trninku lezc a sprvn fyziologick proveden podpoil vcehodinovou prax pod dohledem odbornka.

Co se te samotnho stylu uvedenho lnku, tak je koda, e si autoi nedali prci s komplexnm popisem a vysvtlenm poloh ramen, lopatek, hl mezi lnky prst + napklad systmem trninku maximln sly, AN/AE vytrvalosti, aby si z lnku ten odnesl nco vc do praxe. Styl popisu chop patn/dobe mi k srizn pojatmu lnku moc nesed a je matouc, nebo pestr paleta chop se u vech svtovch lezc pi trninku bn pouv a je vhodn vysvtlit pro upednostnit polozaven ped ostatnmi a jakm pomru se hod napklad na aktivizaci zaadit i jin chopy a pro jak zkuen lezce je to uren.

Vzhledem k tomu, e v dob karantny se lezci uchyluj k domcmu trninku, z pohledu lezce.cz bych doporuil preferovat publikaci komplexnch trninkovch vide, kterch je nespoet, spe ne serily na pokraovn s malou vypovdajc hodnotou. Doporuuji nap. Lattice training, kde sv nzory to kluci vysvtluj a m to hlavu a patu. au aj
ajodpovdt 
 Re: aktivni uchop?15:59:46 24.03.2020
Aktivn chop je tzv shybovn na prstech, z otevenho chopu do zamen a zpt, kolik kdo zvldne. Ideln ve visu. Megaborci to mou zapracovat do klasickch shyb na lit.
Willhemodpovdt 
 Re: aktivni uchop?16:08:41 24.03.2020
Moc bych se v tom nebabral. Delal jsem shyby na listach na prolomenejch i se zavazim a prsty v pohode. Zalezi, jak je kdo na co zvyklej. Ze svyho pohledu nesouhlasim, ze slabi prolamujou.Na druhou stranu znam par lidi, co se na skale udrzej na natazenejch prstech za vsechno. Kazdy si musi najit svoji optimalni cestu. A nejlepe tak, aby neskoncil u hebelky, chovana nebo novotnyho :)
A.odpovdt 
 Re: aktivni uchop?16:09:20 24.03.2020
Rychlokvaka pspvek. Asi je pislben placenb spoluprce na 15 metodickch lnk pro HS a autoi si et podklady na dal dly.
PS: Aktivn chop se pouv jako neizometrick trnink, kdy se napklad pi visu mn poloha z otevenho do uzavenho chopu. Jo, autorka opravdu vis za uzaven chop, kdy se to trochu peene :)
jardaodpovdt 
  Re: aktivni uchop?18:40:06 24.03.2020
Hadam ze aktivni uchop v tomto kontextu a mimo "tradicni" terminologii jest takovy, kdy zapojujes i struktury dlane, resp. "ruky".
DXodpovdt 
   Re: aktivni uchop?11:51:55 26.03.2020
Zapomnl jsi vysvtlit, co to teda ten aktivn chop je.
odpovdt 
    Re: aktivni uchop?12:48:08 26.03.2020
.
Patrikodpovdt 
    Re: aktivni uchop?15:17:18 26.03.2020
Nejsem ptelem invektiv msto odpovd, ale co jinho na toto ci ne: Patriku, nepijde ti zvltn, e um pst, a pitom dl, jako bys neuml st?
DXodpovdt 

 cooper16:33:23 24.03.2020
Jedno je jasn. Bez toho, e bude sypat prachy do Cooperu, jsi jako lezec pln v prde.li. Me se prakticky naped odepsat.
odpovdt 

 Komu neni rady.. 16:58:12 24.03.2020
Asi by byla zbyten ztrta asu tady jakkoliv informace dl rozvdt, myslm, e vtina tch, kte tu u napsali v u ve nejlpe :). e nm nekdo za lnky plat m pobavilo asi stejn,jakoe mm slab prsty, protoe vism na zamenm chopu. Typ chopu opravdu nebyl pointou. "bum bum bum" - to vn? Pichz asto proto, e se lidi na zamen chop nepiprav. A dlat si reklamu na lezec.cz, to nebylo zmrem. Co dl ve volnm ase zadarmo pro lezce ty?
Nikolodpovdt 
 Re: Komu neni rady.. 19:14:49 24.03.2020
Reklama jak svin a ne e ne.
Co to m co spolenho s naim volnm asem? Mte vc volno ne jste si pli, prachy vm utkaj, tak si dlte alespo reklamu.
Teba na m to zafungovalo. Dky cooperu jsem zjistil, e dlm vechno blb a bez vaich rad jsem v prdeli. Take u bm potat prachy, abych vdl, co vechno si mu u vs zaplatit :)
odpovdt 
  Re: Komu neni rady.. 19:24:56 24.03.2020
Kua, jsi jen trapny hater. Vyser se na to. At to vypada jako reklama nebo ne, uplnemu zacatecnikovi toto obecne info rozhodne neublizi.
odpovdt 
   Re: Komu neni rady.. 21:30:54 24.03.2020
Hater? A kdy si nkdo dl jasnou reklamu a pak k n to nen reklama, to mi jen nezitn pro vae dobro. Tak je kdo? Teba lh? Trefil jsem se?
odpovdt 
  Re: Komu neni rady.. 21:52:37 24.03.2020
Reklama a o niem. Ten zpsob uchopu listy je jasn zavrenej, tak o em se dal bavit.
odpovdt 
 Re: Komu neni rady.. 20:15:45 24.03.2020
A timto prispevkem jsi dojem z toho clanecku vylepsila, jo?
Pepaodpovdt 
 Re: Komu neni rady.. 21:05:28 24.03.2020
Nikol, o tom to cely peci je. Obrzky to ukazujou vcelku pesn. Tum spravne, ze to jsou tvoje zada?
Ono totiz bez chopu nen rameno, bez ramene nen fixace velkch zdovch svalovch skupin, bez tch nen fixace paravertebrlnch sval, bricha, pnve a velkch svalovch skupin stehen. Nebo se snad mylim? Tak se to peci na fakult u ne, reflexn retezcova fixace ...
Cely je to o tom, ze thle par fotek je krtk prezentacka bez kontextu, kter ukazuje efekt fixace lopatky pi visu v zamcenym chopu na velkm chytu, s mensim potem promnnch jste to mli ukzat na hrazde, tam aspo zeliminujete zamcenej chop, kterj to cely ulehil.
Fakticky je jasny , ze polootevrenej uchop, jeho jasnm indiktorem je poloha palce pi dren tymi prsty, je to o em pisete. Oteven chop taky nikdy nen pasivn viseni za lachy a svaly bez kontrakce. Taky je poteba ct, ze ty pomry se velmi vyrazne zmn s velikosti a tvarem chytu, potem prstu, populan castymi anatomickmi variantami hlubokeho(ych) flexoru() a extensoru prstu atd.
Asi to njakou prci dalo, ale upmn, kdo cvi del dobu tohle zjistil zkuenosti s vlastnm tlem, protoe ho to do tech pozic samo srovn a kdo zan, tomu se sta podvat na video jak dl Jan kares shyby, kde ta fixace je vidt do poslednho svalovyho snopecku. Sorry, pokud tohle ma se to jmenovat jak viset na hrazd a fixovat lopatku.
PS: ano opravdu jsem jednou slyel prasknout poutko pres polovinu celyho staryho bebecka, to k tomu bum, bum, bum ...
J.Kladaodpovdt 
  Re: Komu neni rady.. 00:53:14 25.03.2020
Podle me je ta lista na fotce/videu proste moc velka, proto je poloha palce vuci ostatnim prstum pri polouzavrenem jaka je a vypada to jako zamceny uchop.
T.odpovdt 
 Re: Komu neni rady.. 17:14:04 25.03.2020
"Co dl ve volnm ase zadarmo pro lezce ty?"
Udlat si reklamku v pohod. Cooper v pohod. Ale tyhle manipulativn kecy, kter maj vyvolat falen pocit viny, si prosm t Nikol str nkam.
Akort tm lidi nasere a odrad.
Ti co na to upozornili prost maj pravdu. Pleitost se zviditelnit a udrovat se lidem v povdom v dob, kdy samotn keft nejede. Jak km - v pohod. Jen z ns nedlej idioty prosm t.
Metodjodpovdt 

 Buchty!19:38:42 24.03.2020
J v tom nevidm dn rozdl. Na jednom oblzku je men buchta a na druhm je vt buchta.
Esusodpovdt 

 uchop??19:45:52 24.03.2020
jsem mimo ja nebo co se tu stalo?? Z obr jsem pochopil,ze podstata je postaveni ramenniho kloubu vuci lopatce a zbytku trupu.vubec by me nenapadlo resit uchop prstu,kor kdyz slecna zjevne nevisi v chytu. Na prv obr je uvedeny jak je to blbe protoze ma ramena vytazeny z prirozeny osy a hrozi pretizeni a blokace krku,zatuhnuti sije a horni zkrizenej syndrom.naopak na obr c.2 ma ramena v prirozeny ose,sijovy svaly maj vic prostoru,krk se nebude vytahovat zbytecne dopredu,lopatky budou vic zatazeny sikmo dolu smer pater. Vubec nechapu,co jinyho tu resit? Hlavne s trochou citu pro telo se na to da prijit za dve tri odpoledne,staci si udelat cas a zapojit hlavu?
jendaodpovdt 

 uchop??19:46:19 24.03.2020
jsem mimo ja nebo co se tu stalo?? Z obr jsem pochopil,ze podstata je postaveni ramenniho kloubu vuci lopatce a zbytku trupu.vubec by me nenapadlo resit uchop prstu,kor kdyz slecna zjevne nevisi v chytu. Na prv obr je uvedeny jak je to blbe protoze ma ramena vytazeny z prirozeny osy a hrozi pretizeni a blokace krku,zatuhnuti sije a horni zkrizenej syndrom.naopak na obr c.2 ma ramena v prirozeny ose,sijovy svaly maj vic prostoru,krk se nebude vytahovat zbytecne dopredu,lopatky budou vic zatazeny sikmo dolu smer pater. Vubec nechapu,co jinyho tu resit? Hlavne s trochou citu pro telo se na to da prijit za dve tri odpoledne,staci si udelat cas a zapojit hlavu?
jendaodpovdt 
 Re: uchop??20:01:44 24.03.2020
au, lnek nen jen a postaven ramen, ale i o "aktivnm chopu", tedy pedpokldm, e o to je tady e. Postaven ramen nikdo nezpochybuje.
johnyodpovdt 

 Nereklama21:01:16 24.03.2020
Hele, lidi, jak by podle vs ml podobn lnek vypadat? A myslm to vn. Pokud se nkdo nepodepe a nape sem nco anonymn, dostane se mu kritiky, e pe blbosti a pro se nepodepe, kdy je tak chytr. A kdy se dotyn podepe a nape lnek pod plnm jmnem, je to opt prohleno za blbost a oznaeno jako odporn reklama.  Take jak by to mlo vypadat, aby to bylo k va spokojenosti?
odpovdt 
 Re: Nereklama21:42:21 24.03.2020
A tob to jako reklama nepijde?
odpovdt 
  Re: Nereklama22:09:17 24.03.2020
Pijde. Je pravda, e nzev je tam zmnn na tak krtk text hodnkrt. Na druhou stranu sem mohl podobn nvod s rozborem dt kdokoliv, ale neudlal tak nikdo. Kdy u si s tm tedy dali i teba jen trochu prce, pro jim ten odkaz a jmno nedopt? Pokud budou mt jejich texty hlavu a patu a opravdu nkomu mohou pomoci, pro jima tam to jmno nedopt. Jo, pokud by sem dali jen plku a zvr dali jen placen, bylo by to jin, ale pokud sem daj njak smyslupn celek, tak zaplatit za nj jen petenm jejich jmna je to nejmen, ne? Nevm no, jako reklamu to vnmm, ale ne pohorujc, beru to jako da za obsah.
odpovdt 
 Re: Nereklama21:43:27 24.03.2020
Slena by mla bt otoen a v mokrm triku (propocenm od cvien samozejm). Pak by tu nikdo prolomenej chop nekritizoval.
Jodpovdt 
 Pro je to reklama?10:53:12 25.03.2020
M by stailo, kdyby se dotyn podepsal jen jmnem, bez kontakt na firmu kde pracuje, kterou vlastn atd. Pokud to budu propagovat jako fyzick osoba je lp uchopiteln, ne kdy tam narvu pracuju tam, a kdo chce toho to za nemal penz naum. To druh je reklama a u "skyt" nebo pm.
Zaviodpovdt 

 Reklama?08:32:58 25.03.2020
Zapojujete aspo trochu mozek? K emu by tu byla reklama, kdy vechna centra jsou zaven a jet dlouho budou... kdy mi zakou prodvat prek v rohlku, reklamou na nj si urit nepomu... zjevn pomoc pro lezce zaven doma tu je.
K.odpovdt 
 Re: Reklama?10:18:54 25.03.2020
Tak tohle nen zrovna dobr pklad :-) Te se udl srie lnk, jmno se dostane do povdom, a a bude za pl roku nco potebovat, kam se obrt jako prvn? Take reklama to je, ne e nen. Jinak by stailo, kdyby tam napsali Patrik, fyzioterapeut s prax, a nemuseli tam cpt info o repre, nkolikrt pln jmno zazen a dal tu omku okolo toho. Samozejm se jedn o marketing, Brand Awareness. Otzkou je, zda to brt jako cenu za lnek a rady zdarma, nebo zda to s dky odmtnout.
odpovdt 
  Re: Reklama?15:21:15 26.03.2020
oj, kdybys tak MOHL obdobn komentovat a sret i vechny reklamn spoty v TV, obchodech, na alinch, letky, loga vrobc kter ZADARMO(!!!!) nos na svch hadrech atd. - pestoe od nich radu k vci nebo motivaci dostane jen tko a zdarma u vbec ne, to by byl rj, vi?
odpovdt 
   Re: Reklama?15:59:35 26.03.2020
To m tk. Reklama sice je vude, ale teba kdyby na tch alinch nebyla, byl by lstek dra, kdyby nebyla v televizi, nebyly by poady zdarma, ale jen placen TV.... Nevm, m reklama jako zpsob placen nevad. Byl bys radji, kdyby byl lnek v placen sekci, kde by to sice reklama nebyla, ale platil bys za nj penzi?
odpovdt 
    Re: Reklama?21:35:40 26.03.2020
Mj pspvek byl mnn jako mrn ironick dotaz na pispvatele nade mnou, kter se snail nm vnutit teorii hol a prachsprost marketingov nalejvrny.
odpovdt 

 Hrnce13:52:00 25.03.2020
Zas nm tady nkdo prodv zzran hrnce... Chpu, e parta mladch lid(spork, bakal fyz., masr, dva magisti, piem jsem nepochopil, co ten druh m za odbornost), chce vydlat na zpovykanch pracch, kte u nevd, co se sebou. Tak nabzej zzran sluby, kdy ns nau rozumt vlastnmu tlu a sprvn zatnat i m. cremaster. Promo foto s AO dod punc dleitosti. Nen prce, pijde krize, ale reklamiku maskovanou za osvtu napsat mohou. lovk s elementrnm citem pro vlastn tlo a selskm rozumem toto nepotebuje.
Nabdn k uzavenmu chopu v trninku vnmm jako sporn. Osobn jsem 1,5* zail bumbum a vykurroval jsem si to sm, nelezenm a nslednm dlouhodobm tejpovnm (nikoliv kinesio, neb to je placebstv). K neklinickm, ale i tm klinickm, fyzioterapeutm, mm znanou nedvru, jednak od nich 15 let poslouchm(kdy se s nimi nhodn potkm), e m budou bolet zda, neb se z lezen hrbm a vbec to mm patn, zatm se tak nestalo. Dle jsem s jednm fyzio. ter. eil, jak je to u nich s evidence based a bylo mi sdleno, e to vlastn tak moc nen, je to podobn jako v psychoterapii, kdy pijde borec, postuluje uen a ostatn to kopruj a moc kriticky neuvauj, hlavn, e to funguje, ale zda dan metoda je v souladu se znalostmi fyizologie muskuloskeletelnho systmu a nervovho systmu se moc nee.
Nechce se mi vit, e dan partika m njak spel nolid, dnho Kole mezi nimi nevidm.
Ale kola kapitalismu se mus toit, nezvidm jim to, jen bych poprosil, aby z ns nedlali blbce a nkupce hrnc... Dky
k.odpovdt 
 Re: Hrnce14:28:49 25.03.2020
Sice jsi to vyjdil drsn, ale je to tak.
Jet si myslm tohle. I kdyby si lovk zaplatil vechno mon a nauili ho jak sprvn cviit, bhat, ukat, dret tlo atd., tak mlo, opravdu hodn mlo kdo, to pak je schopen dsledn a hlavn trvale uvdt do praxe. lovk m prost svoje blb nvyky, kter hodn tko mn, vlastn genetick pedpoklady, limity apod. Take teoreticky by to i uiten mohlo bt, ale ve vsledku, dky dalm faktorm to jsou v podstat vyhozen prachy.
mdn mukodpovdt 
  Re: Hrnce17:49:01 25.03.2020
Jojo, coaching, terapie, osobn treni, prvodci obchodama v Sap, nejrznj pednky, organizovan zvody amatr...

Vtina toho je jen pokus jednotlivc si najt zdroj pjm. Pro vtinu populace naprosto zbytn sluby a vyhazovn penz.
Tomodpovdt 
   Re: Hrnce18:15:55 25.03.2020
no to je ten nepjemnej dsledek aktulnho eklu co se thne evropou. Lidi co zstali doma si uvdomili, jak mlo toho k ivotu vlastn potebujou.
Je to mezn situace, ale je mon, e svt, kde na ns kadejch 30m h reklama nebo vooust,co si potebuje vydlat, tak kon.

voousti teda nekon,jen pehodj vhybku.
Dejnodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.