LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Co nem, to nepotebuje.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
SAUNA - Plze

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
Lezec-shop.cz - tchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Covid: lzt po skalch lze od dneka jen v obci pobytu

Ode dneka plat v esku kvli epidemii koronaviru nov zkaz volnho pohybu mezi okresy trvalho pobytu nebo bydlit, ale trvit voln as a sportovat, tedy i lzt nebo bouldrovat na skalch, mohou lid pouze v obcch, kde ij. Pitom by se nemly stkat osoby, kter spolu neij ve spolen domcnosti.

Na strnkch ministerstva vnitra se k tomu uvd:

Dal innosti jsou mon jen v rmci obce, kde m oban trval pobyt nebo bydlit a oban pi nich nesm pekroit zem obce. Jde nap. o vychzku do prody a parku, sportovn.

...

Pro tento el nejsou msta vetn Prahy dlen dle mstskch st, ale jsou brna jako celek. Pohyb v nich tak nen omezen hranic mstsk sti.

...

Mohu opustit svoje bydlit za jinm elem - vychzka, venen ps apod.?

    ANO. Na vychzku mete pes den (od 5 do 21 hod) po celm zem obce, NIKOLIV OKRESU. Venen ps v noci je do 500 metr od bydlit.
   

Mohu si jt zabhat?

    ANO, bhat lze pes den (od 5 do 21 hod) na celm zem obce, NIKOLIV OKRESU. Pitom by se nemly stkat osoby, kter spolu neij ve spolen domcnosti.

...

Mu jt na vlet do prody a pekraovat hranice okresu? Pobyt v prod pece neme niemu vadit.

    To nelze, pobyt v prod je mon jen na zem vlastn obce. Nen tedy mon uskutenit vlet v rmci celho okresu.


Viz:

mvcr.cz: Vlda na ti tdny zakzala pohyb mezi okresy. Omezen m zabrnit en agresivnch mutac koronaviru

a

mvcr.cz: Pohyb mezi okresy.

Viz t nap.:

irozhlas.cz: PEHLEDN: Omezen pohybu mezi okresy a zavrn kol i kolek. Jak opaten ekaj esko?

a diskuse na Lezci pod lnkem:

Such skly - doasn zkaz lezen


Standa Holec   [pravy] 09:25 01.03.2021Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Sport mezi mestskymi castmi11:33:07 01.03.2021
Mozna tomu nerozumim, ale muzu jit sportovat mimo svoji mestkou cast? At uz v Praze nebo v Brne? Chapu to tak, ze ne, coz je ale v rozporu s tim co je v clanku: "Dal innosti jsou mon jen v rmci obce, kde m oban trval pobyt nebo bydlit a oban pi nich nesm pekroit zem obce. Jde nap. o vychzku do prody a parku, sportovn. ... Pro tento el nejsou msta vetn Prahy dlen dle mstskch st, ale jsou brna jako celek. Pohyb v nich tak nen omezen hranic mstsk sti."
Vaekodpovdt 
 Re: Sport mezi mestskymi castmi11:38:36 01.03.2021
Praha i Brno jsou brny jako jedna obec, take ano, mezi ptou a devtou se mstn mohou libovoln pohybovat v rmci tchto obc bez ohledu na mstsk sti (za dodren dalch hygienickch opaten). "Vtip" je v tom, e tato msta nejsou brna jako okres, ale jako obec...
obecodpovdt 
  Brno je venkov14:59:53 01.03.2021
Kadej to vdycky vdl a te to maj i edn:
Brno-msto=Brno-venkov.
Take logicky msto Brno je venkov!
Synekodpovdt 
   Re: Brno je venkov15:50:01 01.03.2021
Hur :D
odpovdt 
 Re: Sport mezi mestskymi castmi11:39:51 01.03.2021
V Praze me kam chce.
Ale srt na to, cajti nic moc nekontrolujou a pokud si d prci a pojede trochu oklikou, tak t nikdo nechytne.
A upmn vzato, virus se fakt pobytem v prod ne. To byste se museli s parkem podn vykousnout na tandu.
Cel je to blbost.
A hlavn nenos rouku venku, akort zvlhne a pestane fungovat, tam kde m smysl a to kdekoliv vevnit.
Dokud nen nazenej homeoffice a fabriky jedou, je celej lockdown na hovno.
92% mrt s covid+ jsou lid star 65 let, ale in jen 16% z pozitivn testovanch. Ty by mli fasovat respirtory povinn a kdy koukm z okna, tak po ulicch chod jen dchodci:) ach jo...
Schvln kolik jich bude v Kauflandu - umolousan rouka/respirtor pod nosem a hrabou klidn v paprikch, na vlastn voi jsem to vidl.
Take njak lezen..., svdom jak kil!
odpovdt 
  Re: Sport mezi mestskymi castmi12:10:42 01.03.2021
Amen
Michalodpovdt 
   Re: Sport mezi mestskymi castmi12:47:40 01.03.2021
Jet bych snad doplnil, e Babi a Hamek pat do kriminlu. Jeden vt hajzl ne druh.
Alexodpovdt 
    Re: Sport mezi mestskymi castmi19:52:16 01.03.2021
Na rakovinu umre 70 lidi dene, kolik vlada ivestuje do lecby rakoviny a kolik do zbytecnyho testovani covidu na kterym videlava Babis.
odpovdt 
     Re: Sport mezi mestskymi castmi19:18:02 02.03.2021
Problm je, e se korona na rozdl od rakoviny roziuje exponenciln. A to je hodn rychle e se jeden nesta divit.
ala odpovdt 
      Re: Sport mezi mestskymi castmi10:49:46 03.03.2021
To nejni pravda, zaprv exponent me bt men ne 1, nebo taky zpornej.
A exponencila plat pouze v zatku epidemie v naivn populaci, brzo dojdou lidi, bu umou, nebo maj imunitu, take ta funkce nen klasick exponencila ze stedn, ale takov jako S kivka minimln, nakonec to dv nebo pozdji zane klesat:)
odpovdt 
       Re: Sport mezi mestskymi castmi11:23:13 03.03.2021
Tak njak jako u morovch ran ve stedovku a netovic v novovku. Problm je, e nikdo nev, kdo nad km zvtz, a pokud to bude lidstvo, tak jak velk st vyme. Kivka tak me zptn ukzat, e to byla polovina obyvatelstva jako v Evrop, nebo skoro vichni lid jako v Severn Americe. A tak to obvykle uvrhlo postien region (rozumj obvykle cel kontinent) o stovky let nazptek.
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Sport mezi mestskymi castmi18:18:07 03.03.2021
Ho se do klidu, souasn smrtnost je pod jedno procentko, Duek dokonce nekd napsal i 0,4%. A Nadmrt jsou v podstat statisticky viditeln jen v kategorii 65+, take straen s morem nejni na mst. Vechny tydle sla jsou vcelku najiteln u ns i ve svte, nap. u CDC. Aneb Babi zabj vlastn volie...
odpovdt 
         Re: Sport mezi mestskymi castmi19:03:58 03.03.2021
Ty vole, a tohleto potkvm nkde na ulici.
odpovdt 
        Re: Sport mezi mestskymi castmi00:06:47 10.03.2021
Mn by to nevadilo, alespo by se na psku m prilo.
odpovdt 
       Re: Sport mezi mestskymi castmi18:26:09 03.03.2021
I v echch s nejvymi sly dennho nrustu nakaench v Evrop se nakazilo dote 10%. Take s tou imunitou to me pkn dlouho trvat. A dokud jsou lidi, bude nemocnch, lid s dlouhodobmy nsledky a tak mrtvch pod vc i mezi mladmi.
Mld neznamen imunitu.
A s prominutm vm radji virologm z povoln ne hobbyvirologm.
ala odpovdt 
     Re: Sport mezi mestskymi castmi19:24:09 02.03.2021
Problm je, e se korona na rozdl od rakoviny roziuje exponenciln. A to je hodn rychle e se jeden nesta divit.
ala odpovdt 
  Re: Sport mezi mestskymi castmi13:45:56 01.03.2021
Absolutn nesouhlas... ei sou experti na to se na kad nazen bu vysrat, nebo hledaj cestu, jak ho ojebat...
Bydlim v Nmecku a mli jsme od zacatku prosince az do minulyho tejdne moznost bejt 15km od domu a lidi si prost vzali kruzitko udelali v mape kolo a zustali tam... Ted se zan rozvolnovat..

Takze prosim, zkuste #zatnoutzuby a treba se jeste letos podivam domu.. Diky
Martinodpovdt 
   Re: Sport mezi mestskymi castmi15:48:11 01.03.2021
15 km od domu vs. venen v katastru obce je ein bisschen rozdl.
Papouodpovdt 
   Re: Sport mezi mestskymi castmi17:16:46 01.03.2021
A pro by ses nemohl podvat domu? Vdy to jde! Mus nco splnit, dodret, ale jde to.
Nemanipuluj.

Jinak souhlas. Zkusme bt trochu poctivj.
zodpovdt 
    Re: Sport mezi mestskymi castmi17:25:47 01.03.2021
Muze, ale po navratu musi do karanteny.
Kurtodpovdt 
   Re: Sport mezi mestskymi castmi22:26:19 01.03.2021
Martine, nevim kde jsi v nemecku, ja jsem v MUC a tam 15km jiz dlouho neni. A vetsina spolupracovniku maji toho jiz dost a vesle prekrocuji pravidla.
V CH potkas spoustu aut s M-, DACH-, RO- SPZ. A na sluzebky se do CH jezdi kazdy tyden.
Rozhodne nevidim rozdil v neposlusnosti mezi jednotlivymi narody. Rozdil je v to, ze v nemecku uz neni zdaleka tolik prumyslu a vetsina dela z domova.
Jirkaodpovdt 
   Re: Sport mezi mestskymi castmi10:28:28 02.03.2021
Jojo, tak si v tom Nmecku shnij.
Nmci u.2dlaj cokoliv se jim nad, a u je to dobvn svta, vradn etnick skupiny, nebo energetick sebevrada. To, e si nkdo zapchne krutko do mapy a podle toho se d, svd o absenci vlastnho rozumu a odpovdnosti.
Vzhru do skal!

Najdi si na UZISu tabulku ze 17.10.2020, jak se to (teda ilo, kdy se et trasovalo) a bude muset seznat, e opaten jsou pln vedle.
odpovdt 
    Re: Sport mezi mestskymi castmi18:22:00 02.03.2021
Jdi jim o tom povykladat do nemocnic o ty odpovdnosti.
odpovdt 
     Re: Sport mezi mestskymi castmi19:20:22 02.03.2021
A co takhle pedsudky?
ala odpovdt 
     Re: Sport mezi mestskymi castmi10:51:13 03.03.2021
Klidn, j bych se jich zeptal, jak se jim to povedlo.
Asi nco dlali blb, e...
odpovdt 

 stann prvo13:07:02 01.03.2021
m tlust, tm nemocnj. bez pohybu bude jen h
odpovdt 

 impakt13:17:14 01.03.2021
Tady zase bude epidemiolog, virolog a jinch odbornk :-) U se tm na plodnou, konstruktivn a pounou diskuzi :-)
virodpovdt 
 Re: impakt13:38:36 01.03.2021
:D
odpovdt 
 Re: impakt19:53:10 01.03.2021
Na rakovinu umre 70 lidi dene, kolik vlada ivestuje do lecby rakoviny a kolik do zbytecnyho testovani covidu na kterym videlava Babis.
odpovdt 
  Re: impakt20:42:41 01.03.2021
Souhlas
odpovdt 
  Re: impakt06:45:12 02.03.2021
Tak zsadn rozdl je v infeknosti, ale to amatrskm virologum a epidemiologum nemusm vysvtlovat.
odpovdt 
   Re: impakt13:22:57 04.03.2021
A nebo to e rakovinou se neme nakazit...
odpovdt 
    Re: impakt08:14:29 05.03.2021
Tak Kovid uz dohnal koureni. Zemrelo na nej tolik lidi kolik rocne zemre na nasledky koureni....
odpovdt 
 Re: impakt23:22:50 08.03.2021
Dohromady vm prd, ale amatrsk virologov mi sta z televize :D.
Milanodpovdt 

 Pozitivn motivace?16:33:51 01.03.2021
U rok se to e zkazy a omezenmi a u rok to nefunguje. Kdy se zane aktivn podporovat pozitivn mylen, zbava, pohyb na erstvm vzduchu, aktivn odpoinek, zdrav strava? dn takov opaten si tedy nevybavuju. Vechny prachy se nasypou do nhrad, ale e by se teba pidalo volna na odpoinek, proplatily se venkovn aktivity a zbytek se nasypal do vdy a vzkumu (okovn)?
Variantodpovdt 
 Re: Pozitivn motivace?17:15:32 01.03.2021
Prachy u do okovn byly nasypny dostaten. Vvoj reln zaplatily pl na pl EU a USA. Naopak byly promrhny esk penze na nhrady - nikomu moc nepomohly (krom obch Babiovch a Tomanovch firem) a hlavn nezabrnily lidem a firmm, aby makali i s nkazou.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Pozitivn motivace?17:51:36 01.03.2021
Ty jsi vyprav. A te tu o budulinkovi.
odpovdt 
  Re: Pozitivn motivace?17:59:04 01.03.2021
Me bt konkrtn? Kdy mluv o struktue vdaj, tak zajist dolo tv tvrzen o rozdlu podlu podpory na zamstnance v jednotlivch firmch a to zajist i v tch obch. Jinak to ze dochz k vdajm rozpotu smrem k lidem je jedin sprvn a doufm ze zbyde mn na typy lidi co jsou pisat na rozpoet s obrovskou nepridanou hodnotou.
odpovdt 
  Re: Pozitivn motivace?19:12:03 01.03.2021
Me bt konkrtn? Kdy mluv o struktue vdaj, tak zajist dolo tv tvrzen o rozdlu podlu podpory na zamstnance v jednotlivch firmch a to zajist i v tch obch. Jinak to ze dochz k vdajm rozpotu smrem k lidem je jedin sprvn a doufm ze zbyde mn na typy lidi co jsou pisat na rozpoet s obrovskou nepridanou hodnotou.
odpovdt 
  Re: Pozitivn motivace?20:25:26 01.03.2021
Tak vypad to, e EU utela hubu.
Nov dobaodpovdt 
   Re: Pozitivn motivace?22:18:56 01.03.2021
No, utela ... teba my somrujeme vakcny kde se d, a co z toho. Stejn podn nesthme okovat.
MModpovdt 
    Re: Pozitivn motivace?23:08:25 01.03.2021
EU utela, to je realita. My k tomu pidvme neschopnost naokovat ani to mlo vakcn, co mme. Jsme hor jak rozvojov zem. Tady u pome jenom vojensk pevrat nebo zzrak. Best in Covid me bt jen jeden.
Nov dobaodpovdt 
     Re: Pozitivn motivace?09:10:17 02.03.2021
tady nejde odn okovn, ale o pln nco jinho. cel ten cirkus je teba ignorovat jinak se z toho nevyhrabem. a protoe mme elity jak mme, tak ns neek nic dobrho
star dobaodpovdt 
     Re: Pozitivn motivace?12:33:15 02.03.2021
Ale jo, j to myslel tak, e eknme jistou neprunost:-) ze strany EU se na vld podailo zcela marginalizovat svoj neschopnost:-))).
MModpovdt 
  Re: Pozitivn motivace?07:17:49 02.03.2021
Hele ty nahrado. Dle daj z vbru dani dolo k propadu cca o nco mezi 5-8%. To tedy znamen, ze ty co nejvce vou - restaurace, vlekari se podlej zcela minimln na tvorb rozpotu. Nyn jsou to oni kdo nejvce daj, tzn. Podl pnosu versus erpn je znan nevyrovnane a to v neprospch sttu. Take mil KT pokud se podv na svoje daove piznn, tak dostane odpov na otzku o smyslu tvho pstupu ke spolenosti. A na zklad tvho komentu mohu ci, ze LE.
odpovdt 
   Re: Pozitivn motivace?07:50:56 02.03.2021
Schodek rozpotu za nor 21 udlal absolutn rekord.
odpovdt 
    Re: Pozitivn motivace?06:09:27 03.03.2021
Schodek je nco jinho ne pjmy.
odpovdt 
     Re: Pozitivn motivace?12:02:34 07.03.2021
Ano je, schodek je vsledek mezi pjmy a vdaji. To znamen to dleit.

Pokud klesnou pjmy, tak je nutn a u v chyte fungujc rodin, ppadn sttu mrn snit vdaje a je to v pohod.

Ale to se v R nedje.
odpovdt 
   Re: Pozitivn motivace?14:28:00 02.03.2021
1) Vbr dan ze zisku (pedpokldm e tohle m na mysli) je jen mal st sttnho rozpotu.

2) Podpory ve smyslu zruk nebo odloen splatnosti nic nee pro mal firmiky, nebo je sp jet sthnou pod vodu, ale velkm firmm se vyplat.

3) Vechny ty podpory v programech Covid a j nevm jak se to vechno jmenuje, jsou tak sloit, e se v tom prase nevyzn, natopak ednci a u vbec ne ivnostnci a firmiky. Nap. v e Coivid Gastro se vztahuje teba tak na hodine?

4) Berky a dokonce i Mastn Koule vyhrouj, e kadou korunu podpory zptn zkontroluj a patn vyuit zpokutuj. To si kad ivnostnk i podnikatel sakra rozmysl, jestli se mu to vyplat, aby el do nejasnch podpor.

5) Penze na nemocenskou jsou tak nzk, e lidi radji budou makat s kovidem v tle, ne aby se testovali, nebo aby se nechali zavt do karantny. V tom je podporuj firmy, protoe prvn dny jejich nemoci plat prv podnikatel ze svch penz.

6) Atd, atd, atd... Mimochodem moje ena jakoto hlavn etn ve stedn velk etn firm (staraj se o etnictv nkolika stovek podnik) u rok sed kad veer nkolik hodin u televize a sna se pochytat vechny blbosti, kter z tto vldy lezou, aby mohla poradit klientm, na co maj nrok a jak to maj udlat. Kdy ona na to m vysokou kolu, destky let praxe a tak je za to placen, tak jak maj tyhle vci pojmout lidi, jejich prce je nco pln jinho - dlat rukama, prodvat a nakupovat, projektovat, dit, vait, opravovat...
Kuba Turekodpovdt 
    Re: Pozitivn motivace?06:01:52 03.03.2021
Odpovm ti jinak, pokud jako podnikatel mas pjem 700K ron, tak se bez nechat zamstnat a nemusis pak breet a vypisovat tak dlouh texty.
Pokud k tomu pronajm malou provozovnu, tak tm vytvs znacne riziko pro tebe a celou rodinu.
Otzkou je kolik m rovn utopeno v inventue a prser je na svt.
Jo a zapomnl jsem na hypotku.
Dal vc je e lid toto podporuj a nechvaj si OSVC na takto male pjmy a majitele firem toho zneuvaj a to znan. A tk se to i vkovch pracch.
No a pak u ek jenom a ti nkdo pome a pe takovhle texty.
A te si vsimni rozdilu. J mluvm o tom jak se o sebe postarat, ty mluv o tom jak se m stt postarat.
odpovdt 
     Re: Pozitivn motivace?06:08:16 03.03.2021
Drobna oprava. Pjem jako obrat, ne zisk
odpovdt 
     Re: Pozitivn motivace?09:52:25 03.03.2021
Pkn, pkn... ale nechal bych tyhle vahy na kadm, kdo se do podnikn pout. Motivace je rzn - od toho, e jinou prci v regionu lovk neseene, e je v prci svobodn, e to v jeho oboru jinak nechod, nebo e chce prost vydlat velk prachy, a asto tak, e ho do ivnosti nahnal zkonk prce a minimln mzda (je pro zamstnavatele pli drah).

Babi mus pracovat s tm, co m. A jeho prvnm kolem je ochrnit ivoty a zdrav oban sttu, kter ho plat. Take mus potat i s tm, co se zrovna Tob nelb. A bohuel - jak jsem psal ve - se mu to tmto zpsobem neme zdait.
Kuba Turekodpovdt 
      Re: Pozitivn motivace?11:28:32 03.03.2021
TVL komunistick mylen se nezape. To je asi podstatn rozdl oproti tm, kte jsou zvykl se automaticky postarat sami o sebe a nespolhat se na pomoc sttu, kter za ns ve prostednictvm zstupc vye. Prdlaky, nic nevye, tohle mus lidi konen pochopit a zat se chovat ponkud jinak. V opanm ppad nadje na zlepen nen. Sm patm docela dlouho k tm, co jsou zvykl se na pomoc sttu nespolhat, platm mu poplatky tak jak podle zkon mm, nkde i nco navc, ale za to chci po nm jedin, a se mi s prominutm nesere do ivota a nech m t podle m svobodn vle. A jeliko si jet docela dobe pamatuji dobu ped vce ne 30ti lety, tak radji umu mlad, ale svobodn v ivot podle mch pedstav. Je to asi taky o tom, e narozdl od 99,99% lid jsem smen s tm, e ode dne svho poet smuji akort ke sv smrti a k niemu jinmu a jsem zvykl uvat si kad den, kdy mohu. No a a se ta vn nevsta rozhodne, e si m vezme, tak s tm nic stejn neudm, satek s n je neodvolateln a vn:-).
Vlkodpovdt 
       Re: Pozitivn motivace?14:17:58 03.03.2021
Asi si nerozumme. Samozejm jsem liberl - tedy horuji za co nejvt svobodu, za co nejvt odpovdnost za sebe samho, za soukrom podnikn, co nejmen stt atd. Ostatn tak to tak dlm od roku 1991, kdy jsem odeel ze slueb sttnho podniku, od 1992, kdy jsem dodlal kolu a nikdy u nepracoval jinde ne v soukromm sektoru, a od roku 2000, kdy jsem zaal pracovat jen na vlastn triko.

J ovem rozporuji nco pln jinho. Babi m za kol (tedy v normln spolenosti by to tak bylo) zastavit pandemii, kter zabj.

A prostedky, kter k tomu pouil (viz moje dvj expoz), nefunguj a bylo jasn pedem, e fungovat nebudou. ili to znamen, e to zvoral dvakrt - nalil do boje s kovidem prachy, kter mohl tak split v kotli a mlo by to stejn vsledek - a nedoke vymyslet a pout inn een. Zatmco skoro vechny zem svta jsou na tom lpe ve vech ukazatelch. Bez ohledu na to, kdo z ns je liberl, konzervativec i socialista.

Mimochodem za rok u vymelo na kovid jedno vt okresn msto, co je asi tolik, jako obt vech dopravnch nehod u ns za 40 let, nebo vech utopench za 100 let, nebo tetina eskch obt 2. svtov vlky (nepotaje holokaust).
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Pozitivn motivace?15:35:01 03.03.2021
k tomu poslednmu odstavci; ono to porovnvn potu mrtvch s obtmi dopravnch nehod nebo vlek je oidn a d se pojmout nkolika rznmi zpsoby, a podle kenho vsledku se d dokzat a vyargumentovat tm cokoli, od stralivho vymrn populace po plnou bagatelizaci.

ostatn, tvrdv se, e takov sprvn wettersturz o patnct stup a tyicet milimetr rtuovho sloupce dol zabije v esk republice nco okolo tiscovky lid, tedy ehm, zkrt jim ivot o pr tdn i msc, co tu mohli jet bt (a podobn poet se jich narod o pr dn i tdn dve, ne vychz z tabulek). a te babo ra.
Lukas B.odpovdt 
         Re: Pozitivn motivace?17:58:17 03.03.2021
J ta srovnvac sla napsal, aby bylo jasn, o co se vlastn jedn. Je logick, e bouce neporu a nae mmy a bby se na ni reagovaly ex post kyselem a tvarohem, a zkuen sestry se pipravuj na npor pacient.

Ani s utopenmi nikdo nic moc neudl, akoliv vtina jsou z nich dti v domcch baznech a vanch.

Ale na zlepovn silnic a aut kvli bezpenosti dvme obrovsk stky. Nemluv o vlce, do kter dali nai ddov a praddov vechno, co mli, vetn ivot.

Prost nkter ztrty na ivotech jsou pliv a nenpadn, ale mli bychom si bt vdomi, e pokud je lze snit, mli bychom to udlat.

Mimochodem, cena lidskho ivota se te pohybuje mezi 5 miliony K (tolik zaplat prmrn lovk bhem ivota jako ist pltce dan) a 20 miliony K (10-20 milion K piznvaj soudy pozstalm). Take prostm vpotem to znamen, e jsme ji pili jako spolenost o cca 200 miliard korun jenom na iv sle, jak kaj vojci.
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Pozitivn motivace?20:16:35 03.03.2021
hele kdy u chce potat, tak surov a cynicky.
nejvt cenu pro spolenost m lovk na prahu sv kariery daovho poplatnka zhruba nkde po dvactce (mluvm o edm prmru, ne o njakch sockch tvrt generace arbajtslos). ta cena se zaplacenmi danmi s vkem njak kles, okolo ptapadestky pad na nulu, a pak leze do zpornch sel, protoe se od takovho nelze nadt platby, ale spoteby zdroj.
kdy do toho zaneme motat etiku, tak meme zkusit potat njak zbyl osobodny ivota.
no a taky meme cenit kad ivot stejn. devadestilet zelenina, kter le a nev o svt, me mt stejnou cenu jako tyidvacetilet absolvent medicny nebo techniky.
no a te si vyber.
Lukas B.odpovdt 
           Re: Pozitivn motivace?21:33:10 03.03.2021
Jasn. Psal jsem o prmru.
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Pozitivn motivace?19:40:44 04.03.2021
Cena lidskho ivota potan jako suma jeho odvod na danch je blbost. Cena lopaty v hornbachu je taky ni ne kolik s n pak vydl, kdy s n bude hzet. Cena zbo se vtinou bl njak horn hranici toho, co jsou kupci ochotni zaplatit. Cenu lidskho ivota bych analogicky potal jako nejvy stku, kterou by byl nkdo schopen a ochoten zaplatit za zchranu konkrtnho lidskho ivota (teba formou platby za lbu jinak smrteln choroby).
honzaodpovdt 
           Re: Pozitivn motivace?08:20:40 05.03.2021
to pozor. to je spoleensky tenkej led. to bychom se taky mohli shodnout, e rzn ivoty maj rznou cenu (a v ppad zl tety, kde je ka na ddictv, teba i zpornou) - jakkoli tedy samozejm rznou cenu maj, koncept spravedliv ceny funguje velmi omezen a prakticky jen v malch komunitch, kde se vichni znaj, co u od stedovku u ns moc nen.

kdy srovnme pojet dentlou na titaniku "eny a dti prvn" kontra nemilosrdn racionln aborydni nkde na ke ledov nebo v zelenm pekle - "dti si udlme nov", nebo dokonce tlupy primt, kde je systematicky riskovno nejmen samostatn chodc mld, aby nebyl riskovn ivot vdho samce, kter m pro tlupu mnohem vy cenu.
Lukas B.odpovdt 
            Re: Pozitivn motivace?09:09:50 05.03.2021
Tak samozejm e toho vyplv, e rzn ivoty maj rznou cenu. Ale zase rzn cena jet automaticky neznamen, e dra vc je lep ne levnj. D se ale ct o dvou rznch lidech, e jeden je lep ne druh? Myslm e jo, lze se setkat s tvrzenm, e ten lovk je dobr a jin e je patn. Patrn i lze lidi seadit do kly od nejlepho po nejhorho. Zrove se nabz otzka, kdo bude ten absolutn nejlep, kdo ten absolutn nejhor lovk, jak bude rozdlen dobra a zla v ase, v mst a souhrnn. Jakou vhu budou mt ty kter dobr a zl skutky, kter lovk v ivot spchal a jak vsledek to o tom poslednm soudu hod (no, hod to asi vn peklo a as strven diskus na lezci rozhodn nebude polehujc okolnost).
honzaodpovdt 
             Re: Pozitivn motivace?10:47:09 05.03.2021
Tak tohle maj kesan vyeeno u pes 2000 let.
Kuba Turekodpovdt 
              Re: Pozitivn motivace?12:22:10 05.03.2021
A jak to vyeili, smm-li se zeptat?
honzaodpovdt 
               Re: Pozitivn motivace?13:26:49 05.03.2021
youtu.be/j--rsgSi5HE
Kuba Turekodpovdt 
                Re: Pozitivn motivace?19:20:05 05.03.2021
Nebyl bych takov optimista.

Ale tu desku jsem neslyel vky, pustm si j celou.
honzaodpovdt 
                 Re: Pozitivn motivace?09:17:44 08.03.2021
:-)
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Pozitivn motivace?10:52:29 08.03.2021
To je blbost Kubo. Podvej se na to z druh strany . Bilion akrna stt bude. A pokud tm zachrnme 100 000 ivot, tak jsme na 1 milionech. Pak statistika prav, e prmrn prodloume zachrnnmu ivot o 10 let. To mi pijde jako neodvodniteln pltvn. To radji umu, ne abych takhle zadluil potomky.
vachta
vachtaodpovdt 
           Re: Pozitivn motivace?15:43:41 08.03.2021
Vzhledem k tomu, e ijeme v idokesanskoislmsk kultue, m nejvy lidskou hodnotu prv lidsk ivot. V podstat za jakoukoliv cenu (pokud tedy za to necht nezaplat ivotem nkdo jin).

Myslm, e bys nikdy nechtl bt v Sofiin volb, nato pak, abys rozhodoval o smrti sv nebo svch nejblich podle toho, e chce uetit. Ne proto, e na zchranu nejsou prostedky, ale prost e chce uetit, jak tady pe.
Kuba Turekodpovdt 
            Re: Pozitivn motivace?15:54:54 08.03.2021
Popravd eeno chtl. Setkal jsem s dost smrtmi ve svm okol. A v mnoha ppadech je to vysvobozen.V mi, e pltvat penzi na to , a lidem prodloume ivot, bez ohledu na jeho kvalitu, je kravina. Nehled na to, e jde o finann pltvn.
vachtaodpovdt 
             Re: Pozitivn motivace?21:06:57 08.03.2021
Nikdo tady nemluv o prodluovn nekvalitnho ivota. To je jin disciplna a v podstat nem souvislost s koronavirem.

Mluvme tady o tom, e jestli chce uetit njak penze pro sebe a nech proto umt ttu nebo babiku, tak prost do thle spolenosti nepat.

Mimochodem: na koronavir u umelo cca 25 000 lid. Doktoi v televiznm zpravodajstv u zcela oteven odhaduj, e polovina z nich jde na triko Babiovi a jeho zmatenmu jednn. ili lze ci, e hloup koblihy ped pr lety zvolily do naeho ela masovho vraha.
Kuba Turekodpovdt 
              Re: Pozitivn motivace?21:27:33 08.03.2021
Tak nepatm. Tta i babika u mi dvno umeli. A za tm vpotem si stojm. A propo, kolik jsou ti ohroen na tch nkladech participovat?
vachtaodpovdt 
               Re: Pozitivn motivace?01:35:05 09.03.2021
Otzce nerozumm.
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Pozitivn motivace?10:52:31 08.03.2021
To je blbost Kubo. Podvej se na to z druh strany . Bilion akrna stt bude. A pokud tm zachrnme 100 000 ivot, tak jsme na 1 milionech. Pak statistika prav, e prmrn prodloume zachrnnmu ivot o 10 let. To mi pijde jako neodvodniteln pltvn. To radji umu, ne abych takhle zadluil potomky.
vachta
vachtaodpovdt 
        Re: Pozitivn motivace?10:45:35 08.03.2021
Pro?
Dlme spoustu povyku pro pr mrtvol. Pitom bagr a deva na rakve je dost.
odpovdt 
        Re: Pozitivn motivace?00:20:32 10.03.2021
Liberl? Twl, alespo si obas peti, co za blitky pe... Teba o pr dk ve...
Babi mus pracovat s tm, co m. A jeho prvnm kolem je ochrnit ivoty a zdrav oban sttu, kter ho plat. Take mus potat i s tm, co se zrovna Tob nelb. A bohuel - jak jsem psal ve - se mu to tmto zpsobem neme zdait.
Babi je v prvn ad estbck kun.da, jej plakt mte asi v lonici nebo nad tvm pracovnm stolem. Tomu zrovna jde o njak ivoty nebo demokracii... Houvno. Je to sociopat, sedmilh a pius navrch. A e ho dost lid u ns vol a ty o nm takto pe, tak to je fuckt smutn.
odpovdt 
         Re: Pozitivn motivace?00:39:33 13.03.2021
J si o Babiovi myslm tot a nijak jinak se o nm ani nevyjaduji. V em shledv mezi nmi rozpor?
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Pozitivn motivace?08:15:11 13.03.2021
Potkali se u Kolna :D
odpovdt 
       Re: Pozitivn motivace?18:34:20 03.03.2021
S absolutn svobodou me t na pustm ostrov. Pokud ije ve spolenosti, m taky zodpovdnost. Kdy tce onemocn, bude kolem tebe skkat spousta lid. Mohou se od tebe nakazit taky ostatn. Ze zodpovdnosti se neme vyvlct.
ala odpovdt 
        Re: Pozitivn motivace?09:54:50 05.03.2021
Jojo, to by se mlo pipomnat eskm skialpinistm mimo povolen trasy...
odpovdt 
        Re: Pozitivn motivace?16:43:03 05.03.2021
Tak zatm jsme se se svobodou dostali nkam na rove nevolnictv. Do prce se mus, jinak lovk chcpne hlady a jestli v prci chcpne na covid nikoho nezajm. Jinak ve ostatn je zakzno, bez ohledu na to, e to prospv epidemii. Uzavt msta a nahnat 70% populace do malch mstskch park a lesopark je lenstv. Je zabrnno v pstupu k vlastnm nemovitostem a dokonce ani nen umonno zmnit bydlit.
Sorry, ale i za vldy KS bylo vce svobody a rozumu.
Nov dobaodpovdt 
         Re: Pozitivn motivace?17:24:07 05.03.2021
1) Nebylo. 2) Babi je koman.
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Pozitivn motivace?17:48:34 05.03.2021
1. Bylo. Komoui alespo nebrnili vnitn emigraci. I ta je dneska zakzan. Zbv jenom emigrace natvrdo, jako za komou.
2. Ano, to je pravda. A je to blej k, nevm, e by dokzal dit velkej holding.
Nov dobaodpovdt 
           Re: Pozitivn motivace?23:55:34 05.03.2021
Za komou lo emigrovat tko. Legln velmi obtn a nelegln lo o ivot. P.S.: Kdo Ti brn emigrovat do vlastn hlavy?
Kuba Turekodpovdt 
            Re: Pozitivn motivace?13:59:35 06.03.2021
Moje hlava je porouchan a prochzka po refi moc nepomh. Do lesku za humny se mi moc nechce, pokud tam vyraz 10% obyvatel z okol, bude tam tak 5000 lid na ploe 2 km2. A dl nesmm.
Nov dobaodpovdt 
             Re: Pozitivn motivace?17:11:45 06.03.2021
Tak jsem byl zkontrolovat innost opaten na podporu en pandemie. Funguj skvle. Venku krsn jarn den, tak lidi li do prody. V lesoparku nad sdlitm lid jak sraek, to jsem tam jet nevidl. Je to oekvateln chovn lid. Normln by se ty lidi rozprosteli na chaty, chalupy, do les, skal, vod a strn. Dnes to maj zakzno. Tak jsem odeel, jednak je zbyten pobvat se spustou lid i kdy tam je ten nejvy strop a druhak jsem asocil a nemm rd davy.

Ztra m bt rovn hezky, tak na to seru a budu hrt na etnky a zlodje. Pojedu nkam, kde nikdo nebude, take se budu chovat bezpen, akort budu nucen poruit opaten. ANO, takto se rod necta k zkonm a nedvra ke sttu.
Nov dobaodpovdt 
              Re: Pozitivn motivace?17:21:30 06.03.2021
Hrdino :D
odpovdt 
              Stdo a to nejenom to prask07:44:19 07.03.2021
Pokud lovk nedoke zmnit zvyky a chovn a to teba z dvodu pandemie, trv na sv posilovn, poteb se pohybovat na prochzce ve vtch skupinch, tak to pipomn chovn ovce, stda, kter velice patn reaguje na zmnu, ije v zaitch kolejch. Pokud se ocitnou mimo stdo, tak pak jsou ztraceni. Na druhou stranu, pokud jsem zvykl chodit 4xtydne na stnu, a najednou nemu, a pokud takovou situaci transponuji na dal typick situace, vm ze ta zmna je zsadn.
Bohuel tato pandemie nen o nakaench, ale o kapacitch. Pokud budou pln nemocnice, budou zaven hospody. A tvoje svoboda konci tam kde zan m.
Jinak u jsou fotky z vkendu, lidi jsou nenapravitelny. Pouze vlka a obti mohou zmnit chpn tto spolenosti.
odpovdt 
               Re: Stdo a to nejenom to prask20:07:13 07.03.2021
Ne, tvoje svoboda nen omezena tm, e nevidm nebezpe v przdnm lese nebo na vlastn zahrad. To naopak ty mi bere moji svobodu jet do przdnho lesa nebo na vlastn zahradu a nut m pebvat v nebezpenm prosted. Take jsi to ty, kdo m chce zabt a drze se ohn svoj svobodou.
Nov dobaodpovdt 
               Re: Stdo a to nejenom to prask20:34:03 07.03.2021
.....Pouze vlka a obti . :D Ty kraaaavo! Vidl si nkdy ,jak to vypad v zemi postien aspo malou vlkou? Ne v televizi, ale na vlastn oi.Jestli jo, tak tohle nehlsej.Jestli ne, tak se zaje do njak mrknout. Teba t pak lidi ve skalch a rzn zmaten a pomaten uzvry v tto dob pestanou zajmat :D
odpovdt 
                Re: Stdo a to nejenom to prask20:51:30 07.03.2021
nen nutno strait vlkou, sta mal lokln povode z trochu vtch letnch de. ostatn, je to jen nco pes dvacet let a nco pod dvacet let, mnoz si pamatujeme.
Lukas B.odpovdt 
                Re: Stdo a to nejenom to prask00:43:37 08.03.2021
No nkte ti lezet dementi by to potebovali zat, pak by se jim teba rozsvtilo, i kdy mm obavy, e tam kde nic nen ani smrt nebere:-).
Vlkodpovdt 
                 Re: Stdo a to nejenom to prask09:53:56 08.03.2021
Asi tak :D
Willhemodpovdt 
                  Re: Stdo a to nejenom to prask19:41:18 09.03.2021
Vte nic, ale chytr jak rdio. Vlku jsem zail a zail jsem i po vlce. A na zklad t skutenosti jsem napsal i ten koment. A mu vm ci, teoretikum, ze to mn nhled na vc.
odpovdt 
                Re: Stdo a to nejenom to prask21:34:11 08.03.2021
Vlka m tu vhodu, e me stlet neptele. To je te nemon.
vachtaodpovdt 
                 Re: Stdo a to nejenom to prask01:37:58 09.03.2021
Dost blb na tom ovem je, e neptel bude stlet na Tebe. A stlen ppadn zastelen je ve vlce to, eho se boj mn ne jinch daleko horch vc.
Kuba Turekodpovdt 
                  Re: Stdo a to nejenom to prask07:20:08 09.03.2021
Oba jste tak trochu kokoti k pohledn. Co trochu... Vm u dobe hrabe :D
odpovdt 
                   anonyme12:30:28 09.03.2021
Dobr den nen za.
Kuba Turekodpovdt 
       Re: Pozitivn motivace?18:34:51 03.03.2021
S absolutn svobodou me t na pustm ostrov. Pokud ije ve spolenosti, m taky zodpovdnost. Kdy tce onemocn, bude kolem tebe skkat spousta lid. Mohou se od tebe nakazit taky ostatn. Ze zodpovdnosti se neme vyvlct.
ala odpovdt 
       Re: Pozitivn motivace vs turek21:59:14 03.03.2021
To vis, charakter estebaka, komouse atd se proste neda poprit :)
Bernasek-poctivy trampodpovdt 
      Re: Pozitivn motivace?13:19:57 03.03.2021
Lb, nelb asi nen podstatn. Podstatn je, e pes vechny tkosti dochz k transferu penz mezi lidi. Jsou tam njak parametry, to, e se pro mal hre je to te ne pro velk je asi pravdou, na druh stran maj mnohem mn administrativy. A puvodn jsem reagoval na tvoje tvrzen o Babi/Toman firmy.
To, e u toho Hamackov kradou, viz ta jeho firma, je vc druh a nen to pouze v R.
Na druh stran Vlk to ene do extrmu a vcemn se chov stejn jako druh strana, kter by to vechno zavela.
odpovdt 
       Re: Pozitivn motivace?13:03:34 04.03.2021
Omyl: mj konzistentn nzor je, e bych to absolutn pustil, vydval jen doporuen, nechal to na lidech samch a bu se tm 99% zavas v hlav rozsvt, nebo budou umrat oni, jejich pbuzn, znm... a jak je znmo osobn zkuenost je nepenositeln a jedno nae oblben poekadlo k:vykldej volovi o sobot, kdy jde v ptek na porku. A tak je tomu i u vtiny lid. A e nadje na zlepen nen, na to mi stail opt jen pohled na nedln Sloup u hit po obd, podvn se za jzdy z auta na park u ns na Kravecu atd....Pokud budou u lid pevldat jejich dosavadn povahov rysy nelze pedpokldat rychl zlepen ehokoliv, nejen tto "epidemie".
Vlkodpovdt 
        Re: Pozitivn motivace?13:15:32 04.03.2021
Vono je v tomhle pstupu dost blb, e spolenost neni jenom soubor jednotlivc, ale je to entita, kter uvnit njak kooperuje. Take kdy se vznamn podl jedna st, tak na to doplat i dal sti. Nevim teba, pro koho bys stavl, kdy by ti plka lidi umela druh plka by st mla co rt. Viz mj pedchoz odkaz na fakt, e kad velk epidemie uvrhla region hodn nazptek.
Kuba Turekodpovdt 
         Re: Pozitivn motivace?18:21:40 04.03.2021
A po n nastalo obdob velmi rychlho pokroku a to a do dal, to je kolobh ivota, jen my dnes se sname t v jakmsi sklenku a jakkoliv malichernost ns vyvd z rovnovhy:-). PS: Tak bych nestavl a dlal bych nco jinho, abych se uivil, to je ten rozdl, dky rodim jsem zvykl od malika pracovat a starat se sm o sebe bez natahovn ruky o pomoc...
Vlkodpovdt 
          Re: Pozitivn motivace?22:07:28 04.03.2021
Pokud pot ve stovkch let, tak to byly vdy velmi rychl obnovy, to zase jo.
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Pozitivn motivace?12:06:54 07.03.2021
no ty vole ..a to rikas jen tak, mezi reci? Mel bys byt jmenovan pamatkou unesco, nebo by ti aspon meli postavit pomnik.
odpovdt 

 korona-kontroly na silnicch17:50:14 01.03.2021
Dnes cesta po dlnici Praha - Plze a zpt, cestou asi ti auta s rozblikanejma majkama na njezdech + jedni celnci, prask SPZ, nikdo m nezastavil, nikdo papr vidt nechtl. Provoz osobk na dlnici subjektivn stejnej jako jindy.
honzaodpovdt 

 Tak pozor, Brno nee19:29:12 01.03.2021
Tak spojen Brna jen pro nezbytn ppady, na vlety ne...viz lnek na idnesu
odpovdt 
 Re: Tak pozor, Brno nee22:17:51 01.03.2021
Tak asi nikdo neek, e Babiova hlsn trouba bude it jin info ne to, kter smuje k pitvrzen lockdownu. Troufm si ale ct, e o propustnosti hranic Brna to nek zhola nic.
honzaodpovdt 
 Re: Tak pozor, Brno nee00:32:50 04.03.2021
To je ale na D1 u lta, dn zmna pro normlnho lovka :-)
odpovdt 

 Opatrn rebelie19:17:48 02.03.2021
rove diskuze na lezci nezklame, chytrk a lid se zdravm selskm rozumem tu je spousta :) Nehodlm nkoho pouovat o Covidu, vysvtlovat nebo snad krat. Jen pidm poznatek z nemocnin praxe. Dejte na sebe pozor, kapacita intenzivn i t bn pe je fakt na hran a bude h, tedy, pokud se na t skle pi sv rebelii v rmci neomezen svobody zrakvte, tak bude pe asi hor ne obvykle se vemi dsledky pro VS co z toho plynou. Zdar
Prtyodpovdt 
 Re: Opatrn rebelie04:56:09 03.03.2021
To je sice pravda, ale s tmhle uvaovnm bys neml sednout do auta, jet na kole, schzet schody, chodit po chodnku, stoupat do vany, sedt na idli... Lidi zstate v postelch, baant a nonk po ruce! Popelnek?
Bdaodpovdt 
  Re: Opatrn rebelie07:38:16 03.03.2021
Petr Plack, fzl, prvn kapitola (voln zpamti): "spoluci, co vstoupili do SSM aby mohli studovat, dostali vesms dsiv posudky. j jsem jako nelen dn posudek neml, byli na tom tedy mnohem h ne j. pedposranost se nevyplc"
Lukas B.odpovdt 
  Re: Opatrn rebelie19:02:22 03.03.2021
A nen to teba tak, e ty bn ppady o kterch pe nebude mt kdo oetovat.
odpovdt 

 szka10:41:43 08.03.2021
Co tak uzavt szky na poet mrtvch v republice. Tipuju 55 000. D nkdo vc?
vachtaodpovdt 
 Re: szka14:47:24 08.03.2021
Co kdy vyhraje a nepeije?
stary pesodpovdt 
  Re: szka15:13:46 08.03.2021
Tak si lehnu do hrobu a nechm ostatn vzpomnat? e jsem vyhrl.
vachtaodpovdt 
   Re: szka01:19:40 10.03.2021
j tipuju, e je pln fuk kolik lid ume, ale prohrajem veci
stary pesodpovdt 
 Re: szka13:06:07 10.03.2021
Aktualnim tempem 200 / den by to bylo cca 73000 za rok. Jde predpokladat zpomalovani tempa. Na druhou stranu to bude trvat dele nez rok. Muj odhad je 60000. Pozitivni na tom je, ze dojde k ozdraveni populace. Byt za cenu neumernych nakladu.
Eodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.