LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Lezen je nebezpen sport!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
K2-Poprad - Poprad
Boulderbar Flamendr - Kada
Bouldrovka Praha - Luiny - Praha 5 - Luiny

Prodejny
Rock Point Hradec Krlov - Hradec Krlov
Rock Point Plze Americk - Plze
2D chyty - Praha 6

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Finle Salewa Rockshow 2012 CZ Tourstop Teplice nad Metuj

+ videoreport na T4

vyhlen: vtzov a Salewa teamAkce zaala v sobotu odpoledne, kdy se vichni astnci zaali schzet v krsnm prosted penzionu Skly na Bischofsteinu (v oblasti Jirskovy skly).

Po dobr vee a vodnm pedstaven programu akce vem astnkm Jirka Malk spustil slide show o oblasti Teplickch skal a jejch zajmavostech. Prezentace sklouzla tak k oehavmu problmu pipravovan tb bidlinch plyn v oblasti Boumovska, proti kter mstn obyvatel podepisuj hromadnou petici. Vichni se ji tili na ztej finle. Vzhledem k intenzivnmu asovmu programu dorazil Salewa team a pozd v noci. Z lezeckho teamu Salewa profk nakonec pijeli Stefan Scarperi a Daniel Kopp.

Nakonec nm oproti plnu nedorazilo cel kvalifikovan startovn pole. Prask auto, kter se po cest rozbilo, s Martinem Klemsou a Jirkou Dragounem nedorazilo a stejn tak nedojeli i kluci z eskch Budjovic. Hlavn u Martina, loskho obhjce titulu Climber of the Tour to vechny dost mrzelo, protoe jeho ast znamenala zajmavj konkurenn boj. Lezlo se o dost: poukzku v hodnot 7.500K a 2x Salewa 60m lano. Kvli paraleln probhajcmu Evropskmu pohru nedorazila tak siln eskadra omladiny: nadjn brnnsk dvata Jana Vincourkov, Katka Zachrdlov i Andrea Pavlincov a jednoznan vtz z Makaku Vojta Trojan. Ale i tak se sela slun konkurence.

Druh den 1. ervence rno po vzjemnm seznmen se Salewa teamem vichni astnci dostali motivan triko se Salewa Rockshow motivem a tak originln maglajznk. Podle plnu jsme vyrazili do skal. Hned po cest ns potkala intenzivn peprka, natst vak pela rychle a neznamenalo to pro pro lezce nic zsadnho. Nicmn poas na lezen nebylo ideln, horka se stdala s pehkami a byla dost velk vzdun vlhkost nic pro extrmy na psku. Msn stna Teplickch skal, kde jsme zaali, vak byla vyfoukan a rno tam slunce jet nesvtilo. Pen, Jirka Malk i Za se naten pustili do lezen. Jirka vyvihnul Marihuanu VIIc, Za po rozlezen na Apollu 13 (jen k 6 borhku) Barona Prila IXb a Pen Posvtn Libido IXb. S velkou chut se do lezen pustili tak oba Salewa borci. K pekvapen jim ani nevadila vet vzdlenost jitn, ne na jakou jsou zvykl z domcch vpencovch oblast. Jen prohlen smyek jako postupovch jistcch pomcek v nich vyvolvalo shovvav a a nevcn smv. mysln jsme vybrali sportovn oblast, take smyek moc poteba nebylo. Stejn jako ostatn se mimo sout chtl ukzat taky Dany Drechsel (lezec eskho Salewa teamu, poadatel i mstn borec v jednom). Mimo jin zkouel Tkou Kartu XIa, ale vzhledem k podmnkm cesta v kuse nepustila. Pak kvli klasickm zajmavm zbrm pebhl filmam ze Salewa Teamu Luftwaffe VIIIc na Chrmovky. Vedle ve zmiovanch borc se tak hezkm vkonem blskla Zdenka Adam, kter se stylem RP poprala s narovnnm Marihuany za VIIIb. Ostatn vzhledem k monumentlnosti skaln oblasti radji zvolili pohodln druh konec lana.

Lezci i cel Salewa team byli oblast ohromeni s tm, e se snad v njakch volnch dnech vrt si zalzt na del as. Dle jejich konstatovn lo vedle dalch evropskch lokalit dajn o jedno z nejzajmavjch zastaven v rmci serilu Salewa Rockshow.

Lezen ve skalch bylo volnou formou, kad lezl dle chuti. Jury nakonec ohodnotila za vkony 3 lezce, kte obdreli vcn ceny a navc nejlep lezec a lezkyn byli pozvn na finle Rockshow na veletrhu Outdoor 2012. Na 1. mst byl vyhlen Martin Zedek, kter si odvezl poukaz v hodnot 7.500 K (300 EUR) na zbo Salewa v prodejn sti Hudy sport (partner akce) a postoupil do mezinrodnho finle do Friedrichshafenu (Nmecko, 13.7.2012), na 2. mst Petr Pen indel, kter obdrel lano Salewa Entrance 60m. Na 3. mst byla vyhlen Jury za svj vkon Zdenka Adam, kter zskala lano Salewa Entrance 60m a takt jako nejlep ena pozvnku do finle Rockshow ve Friedrichshafenu 2012.

Po druh hodin jsme bohuel museli skly opustit, protoe nai host museli odjet jet na posledn Tourstop do Krakowa. Peli jsme tedy zptky na Bik, kde na ns ekal tepl gul a vyhlen vtz. Nakonec jsme se vichni vyfotili a akci ukonili.

Rdi bychom podkovali lenm Salewa a Hudy sportu, partnerovi cel akce, dle mediln partnerm Montana, Lid & Hory a Lezec.cz a filmam z Direct Filmu (poad Vertikal na T4) a tak Pavlovi Albertovi Hrubmu, sprvci Teplickch skal, za ochotu.




Akce v bodech:
- 24 astnk,
- Z toho 14 kvalifikant Rockshow callings,
- Vetn 5 len Salewa teamu (lezci Stefan Scarperi, Daniel Kopp)
- Lezen na ve skaln oblasti Chrmovch stn v Teplickch skalch
- Seznam cest a sektor:

Feck v
Marihuana VIIc, napmen VIIIb
- RP Jirka Malk, RP Zdenka Adam, na druhm konci Honza Brodsk),

Msn masv
Posvtn Libido Kadodenn IXb
- OS Martin Zedek a Petr indel, Jirka Malk (lezeno k pedposlednmu kruhu), na druhm Zdenka Adam,

Lunapark Xa
- Martin Zedek AF a jedin na prvnm, na druhm konci Petr indel,

Apollo 13 IXc
- lezeno jen ke hran (rozlezen jen k 6. jitn): (Martin Zedek, ostatn na druhm)

Konec Konc VIIIc
- Dany Drechsel RP, na druhm konci Jirka Rajsk, Jan Brodsk, Luk Vojtek

Baron Pril IXb
- Martin Zedek AF, na druhm konci Jirka Rajsk, Jan Brodsk, Luk Vojtek

Horn stny
Tk karta XIa
- Dany Drechsel AF

Chrmov stny
Stroboskop VIIIc
- Martin Zedek PP, na druhm konci Jirka Rajsk

Luftwaffe VIIIc
- Dany Drechsel RP, na druhm konci Luk Vojtek


-Umstn :
    1.Martin Zedek (1973)
    2.Petr Pen indel (1973)
    3.Zdena Adamu (1988) 
-Ceny :
    1.msto poukzka Hudy sportu v hodnot 7.500 K (300 EUR) + pozvnka za nejlep vkon do finle na veletrhu Outdoor Friedrichshafen 2012 (Nmecko, 12.-13.7.2012)
    2.msto Salewa Lano Entrance
    3.msto Salewa Lano Entrance + pozvnka za nejlep ensk vkon do finle


-Team organiztor
      -Jan Dupal (Salewa)(organiztor)
      -Daniel Drechsel (Salewa)
      -Salewa Team (foto)
      -Branislav Adamec (Salewa)(foto)
      -Pavel ofka (foto)

-Partnei akce
      -Hudy sport
      -Montana
      -Lid & Hory
      -Vertikal outdoorov magazin T4, Direct Film s.r.o.
      -Lezec.cz



Teplick skly (skaln ostrov)


Luftwaffe XIIIc, Chrmov stny


Martin Zedek


Stefan Scarperi, Salewa team


Msn masv


Honza Brodsk


Daniel Kopp, Salewa team


vyhlen


vyhlen: vtzov a Salewa team


Odkaz na videoreport z akce na T4 Vertical revue, kter se vyslala 25.7.: www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10293515886-vertikal

Honza   [pravy] 08:20 31.07.2012Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Sliby Salewy16:54:01 31.07.2012
http://www.lezec.cz/clanky.php?xtem=&key=10144
V komentch pod lnkem zstupce Salewy slibuje, e ve bude podle pravidel, mstnch zvyklost ....

Po peten souasnho lnku, shldnut fotek a poadu na T si to kad me vyhodnotit sm.
Uzlarodpovdt 
 Re: Sliby Salewy18:28:51 31.07.2012
Pravdu m (dv mezetry)... http://skaly.horosvaz.cz/ document/Povolen%C3%ADAdrTeplice%202009 _mapa.pdf
odpovdt 
 Re: Sliby Salewy11:43:42 01.08.2012
"... po vzjemnm seznmen se Salewa teamem vichni astnci dostali motivan triko se Salewa Rockshow motivem a tak originln maglajznk. Podle plnu jsme vyrazili do skal. Hned po cest ns potkala intenzivn peprka, natst vak pela rychle a neznamenalo to pro lezce nic zsadnho. Nicmn poas na lezen nebylo ideln, horka se stdala s pehkami a byla dost velk vzdun vlhkost ..."
Do prdele prce, to si autor lnku neuvdomuje, e kdy nco nape na znm web, kdo vechno si to me pest? To u nen otzka konfliktu uvnit lezeck komunity (se kterm te nemnm ztrcet nervy), ale ist sebezchovy ped ochranou prody a sttnmi orgny vbec ... Kdy nco podobnho (ignorance podetovch limit, mg) udl partika lezc z Horn Doln, bere se to njak, ale udlat to u oficiln firemn akce a jet to zveejovat ... bejt ochran, tak se fakt rozplm do ruda.
Sm mm fakt sto chut napsat pisprostlej mail veden Salewy, co tu jejich esk zastoupen vyvd.
Robertodpovdt 
  Re: Sliby Salewy12:06:09 01.08.2012
Tak to napi
odpovdt 
  Re: Sliby Salewy17:07:06 01.08.2012
No ty jsi debil. To se jen tak nevidi. Skoda ze jsi sem nedal fotku a nebo vycet svych uspechu. Myslim ze jen tak zvanis protoze se nudus. Jsi jiste takovej vul, ze sedis doma protoze nemas s kym lezt. Debile
skalozerodpovdt 
   Re: Sliby Salewy19:01:25 01.08.2012
Hlavn e ty si sem nco dal
odpovdt 
   Re: Sliby Salewy18:38:34 03.08.2012
Pokud je nkdo debil, tak ty .... prost jsou njak pravidla, pokud vm, tak platn pro vechny, a to citovan je z tohoto hlu pohledu vyloen na rnu. Ale teba prost zastv nzor, e pravidla jsou jen pro nkter, a jin jsou nad n povzneseni a mohou prasit jak se jim zachce. V tom ppad se ti za toho debila omlouvm, lichotit ti by bylo pokryteck.
MModpovdt 
 Re: Sliby Salewy16:16:02 12.05.2014
...u jsem patinou dokumentaci zaslal pslunm orgnm.
Mojmr Prskaodpovdt 

 TR18:40:44 31.07.2012
Tak j nevm, pelezy top rope se nikde ve svt neudvaj,to nen dn pelez, tady se tm rock tour chlub.V TV zznamu je vidt fakt mohutn rybrna. Zahldli jsme Malka, mohl je vzt na Hlak, nen to tak daleko...
nesmrteln blzenodpovdt 
 Re: TR19:17:07 31.07.2012
Zajmalo by m, co tam Malk dlal. V prvnm kole Rockshow neproel ani do finle... Vysvtl nm to nkdo? Tot vysvtlen bych rd na pouvn Mg, rybaen a tak na nedodrovn podeovho limitu!
odpovdt 
  Re: TR20:32:20 31.07.2012
Jojo a ne jenom Jirka :-D no nic no:-?
odpovdt 
  Re: TR20:12:27 01.08.2012
Ahoj, Jirka se do Teplic dostal protoe na prvnch zvodech v Hradci byl podn aby v sobotu veer ml tu prezentaci. Samozejm jeho lezen v Teplicch bylo mimo sout.
Zdenkaodpovdt 
 Re: TR18:56:55 01.08.2012
Mon u je dl, ne by mnoz ekali;-)
Willhemodpovdt 

 PR19:57:26 31.07.2012
No ty voe to jsou desny kecy ten clanek. Evidente to stalo za bobik, ale musi se neco napsat bo by asi sponzor reptal ze?
sshodpovdt 

 mval jsem rd boty od Salewy, ale...21:06:50 31.07.2012
...od teka si u od nich dn nekoupm.
filosofodpovdt 

 TR a realita21:22:48 31.07.2012
A co je vm s tm TR divnho? Kdyby tam bylo normln sportovn jitn, nemuseli by to lzt TR. Mli byste si uvdomit, e ada lezc si chce zalzt a zasportovat, ne zkouet morl a zbyten riskovat. Sice asi zase budu posln do hajzlu, ale natst realita dv za pravdu m :-)
odpovdt 
 Re: TR a realita21:38:48 31.07.2012
V cestch kter jsou vypsan a lezli se, tak jsou dobe jitny (vyjma Luftwaffe) Posledni co by tem skalam chybelo by bylo jisteni jak na vapne, pak by tam byl napor polaku a dalsich a kazdej by lezli i to na co nema. Jinak nikde asi nehrozej podlahy, proste se jen prolitnes. Akce nemela byt pocasi nebylo dobre. Uvadet prelezy TR je trochu k zasmn. Proste reklama a to si Teplice dle me nezaslouzi.
Mraodpovdt 
  Re: TR a realita18:55:11 01.08.2012
Lp se to asi napsat nedalo.
Willhemodpovdt 
 Re: TR a realita09:14:26 01.08.2012
Kdy si chce zalzt a zasportovat, m na peklice fru monost, a kdy bude dobrej mon se vypracuje a na Rock Master. Ty sportove, co mu dv doba za pravdu.
odpovdt 
  Re: TR a realita11:12:49 01.08.2012
Ach, chpavost nkterch je opravdu omezen. Podvej, chci si zalzt. Mm radost z pohybu, rd jsem venku, lezu nco okolo IXa. A jestli mne nco sere, je to jitn. Nechci se soutedit na jitn, nechci zakldat, prost si chci jen tak zalzt. A u vbec nemm zjem o riskovn. Take si klidn lezu TR. Jednu cestu vythnu a kdy u tam to lano mm, dm si vedlej na TR. Dlm to venku i na stnch. A nestydm se, ani si nepipadm blb. A jak je vidt, nejsem sm :-) To jen pr remcal si stuje a nadv. Pro? Co ti vad na tom, jak lezou ostatn? Pro m za m, lez si to klidn na free solo. J mm radost takto :-) Take pokud si to z t salewy uili, budi jim to pno. Teba se pt rok budu astnit tak.
odpovdt 
   Re: TR a realita11:26:36 01.08.2012
A tohle je prv to, co je patn. Pod jenom j, j j. J si zalezu a co bude dl m nezajm. k ti nco trvale udriteln rozvoj? Jde o to, e psek je mkk materil a lezen na TR ve spoust ppad tu sklu ni. Bohuel jsme nrod idiot, kte peml stejn jako Ty a neberou ohled na to, aby neniili sklu a produ okolo sebe zbytenm brouenm (kruh, slak, ano i skly). Proto to jitn daleko od sebe, proto to remcn na TR. Jen a ten psek zstane nebezpenm, alespo lid s nzorem jako m Ty tam bude co nejm a ty skly se snad dovede zachovat alespo jet pro dal dv a ti lezouc generace....
odpovdt 
    Re: TR a realita12:23:26 01.08.2012
Z dlouhodobho hlediska je jedno, zda to bude za generace dv nebo ti nebo tyi. Leze se pr destek let, co ty v, co bude za 200 let?

A jestli jsem jen sobeck idiot? Mon ano. Ale peci po m neme chtt, abych ml jako lezec radost, e tam ta skla tak dlouho vydr, kdy na n stejn nemohu. Pak je mi pln jedno, zda tam je nebo nen. No, dobe. Tak pln to nen, jedno mi to samozejm nen a mm rd produ, jen jsem to mysln pehnal kvli ostatnm radiklnm vrokm, e ve kod.

Mimochodem, pro je TR pro sklu tak hrozn? Jak je rozdl mezi tm, kdy pi TR je lano tak, e nic nede a nekod a mezi tm, kdy nkdo leze jako druh a ten prvn ho jist shora? J to bych chpal, kdyby TR nechvalo vdy nevratn stopy. ale kdy jeden vyleze nahoru, zalo tand a jist druhho shora, jak je tam rozdl?
odpovdt 
     Re: TR a realita12:40:34 01.08.2012
TR s jistiem nahoe pro sklu tak hrozn nen, protoe jisti me fovat, aby lano sklu nedelo. TR na rybu kdy lano nic nede a nekod taky nen tak hrozn. Ale na tu rybu lano asto de navzdory tomu, e si ryb mysl, e ne. Ryb si to me myslet nap. z toho dvodu, e je kokot. De - nede. To je ten rozdl, na nj se pt. Doufm, e jsem to vysvtlil srozumiteln.
honzaodpovdt 
      Re: TR a realita12:52:49 01.08.2012
Jo jo, problm je, e ada lid tu m velmi kategorick a odsuzujc nzory ani by znali realitu a podmnky. Kdy lezu na prvnm a dm si nahoru vlastn karabinu a lano vis bez doteku skly, nic patnho na tom nen. Stejn tak kdy vylezu na prvnm, kouknu na podmnky a nkam si dm vlastn smyci a vyvedu si vlastn karabinu, pes kterou rybam, na vhodn msto, a pak pes to odjistm manelku nebo nkdo mne na vedlej cest, urit nekodm tak, jak zde nkte p. Ale to jen tak naokraj.
odpovdt 
       Re: TR a realita14:37:33 01.08.2012
Jenom nevm, pro manelku nedobere seshora, abyste mli vstup nejen etrnej ke skle, ale i v duchu pskovcov etiky. Jeden dvod, pro dt pednost rybaen ped etikou m napad, ale nevm, jestli je to i v ppad.
honzaodpovdt 
        Re: TR a realita16:08:49 01.08.2012
Na to, abych si spokojen zalezl, nepotebuji etiku. Nco jinho je chovn pod stnou, obtovn okol odpadky nebo hlasit projev. Ale do toho, jak si mm nebo nemm ut cestu, nikomu nic nen.
odpovdt 
       Re: TR a realita18:22:32 01.08.2012
Pi TR kod hlavn spoutn - pokud si lovk, kter leze na TR, po vylezen slan, pijde mi to v podku. Pokud se ale spout, zt na lano a s tm vznikl ten vyrv do psku laby, kter jsou asto vidt.
Spikeodpovdt 
   Re: TR a realita11:27:45 01.08.2012
Nikdo tu te neremcal proti samotnmu TR, nbr proti tomu uvdt takto vylezen cesty jako pelez. Take nepochopen "pro zmnu" na Tv stran. A realita? Ta dv za pravdu tm, co jsou cestu ochotni lzt se vm vudy. Skuten lzt. Take pi aktulnm stavu mnoha tiscm lezc. Ale nesname se hledat objektivn realitu, bylo by to poetil :-)
filosofodpovdt 
    Re: TR a realita12:19:42 01.08.2012
Holt u tam Salewa mla akci a podmnky fakt ten den nestly za nic, take se toho taky moc nevylezlo. Ono mi pijde taky jako pkn blbej npad dlat to 1.ervence a zrovna na Chrmovkch. Pokud u to muselo bt tam, tak aspo nkdy na podzim, kdy je trochu podmnka. Co se tk TR lezen, tak mi taky pijde, e nem smysl tyhle pelezy uvdt, protoe prost podle pravidel a u sportovnho nebo tradinho lezen nejsou platn. Proti lezen na TR nic nemm, a si kad leze jak chce, jde jenom o platnost pelez. A pravda je, e nebt tam Dani, kter to zachrnil Tkou kartou, nevylezli dohromady nic moc.
Spikeodpovdt 
   Re: TR a realita12:18:03 01.08.2012
No chpavost m omezenou asi sp ty. Jinak bys pochopil,e pokud bude chtt jen tak lzt a neeit jitn, znamen to pro tebe zvyknout si na to, jak je to venku a nebo lzt jen dobe zajitn cesty (je jich dost a stle vznikaj nov)). Pak m jet vroku vyrobit si svoje cesty a nebo zstat na peklice. Jinak jenom kec, a zajitn (co tak miluje) IXa leze kde kdo. Mus se zlepit. Bt vidt. Pak bude teprve ten sprvn boi starch ,pro tebe nesmyslnch, zvyk. Do t doby jsi jenom aek bez hlubho vztahu k lezen. Obyejnej a nudnej konzument.
omezenecodpovdt 
    Re: TR a realita12:29:56 01.08.2012
Do t doby jsi jenom aek bez hlubho vztahu k lezen. Obyejnej a nudnej konzument.

Ano, m plnou pravdu. Hlub vztah k lezen nemm. Beru to jako sport. Jendou na kolo, jednou plavat, jindy lezen, jindy squash. Ani hlub vztah mt nechci. Lezenm neiju, jen si obas chci zasportovat. Teba to nepochop, ale role nudnho konzumenta mi vyhovuje. Ale asi nejsem sm, kdy se ada firem pedhn v tom, m by ns zaujaly. Kdy i t Salew za to stojme (ta akce splovala ve, co bych od n jako oby konzument oekval), asi ns mlo nebude.
odpovdt 
     Re: TR a realita12:50:22 01.08.2012
A pro teda vbec pe na lezeck mdium, ty aku? :) A vlastn, jaks to tady vbec nael, kdy k lezen nem dnej vztah? To zvld st vechny debaty na cyklistickejch, plaveckejch, lezeckejch, squashovejch webech?
Nejse ty takhle nhodou sp provokatr? :)))))
Robertodpovdt 
      Re: TR a realita12:53:43 01.08.2012
P.S. Bohuel, lnek sm, ekl bych, mysln provokace nen; tm h.
Robertodpovdt 
       Re: TR a realita15:41:27 01.08.2012
Roberte neblbni, na toho blba nereaguj, ten tady provokuje pod a navc i ur mrtv kamardy, je to kretn.
odpovdt 
        Re: TR a realita16:06:12 01.08.2012
Ten kretn se jen zeptal Kuby Turka, jak by nazval nkoho, kdo dl urit vci. Myslm, e ten kretn nemohl za to, kdo ty vci dlal. Nebo to mte mezi lezci tak, e kdy nco dl jeden, neznm, je prase, kdy to dl druh, kamard, je to v podku?
odpovdt 
         Re: TR a realita08:17:20 02.08.2012
Kriple!
odpovdt 
      Re: TR a realita12:57:07 01.08.2012
Nejsi tak trochu mimo? Zkus sprchu, v tomhle vedru by ti mohla ulevit. Lezeck web to sice je, ale a chce nebo ne, sportovn lezen mezi to pat tak. Kdy tak horuje pro tu tematickou istotu Lezce, tak jsi protestoval proti tomu lnku Kienov houpace nebo holkm z G4G? To peci nebylo lezen, skoky na lan a slackline....

odpovdt 
       Re: TR a realita14:13:06 01.08.2012
:-)))) Mimo jse ty, zjevn jsi nepochopil... R. pece nepolemizoval, jestli sportovn lezen pat k lezen nebo ne, ani nehoroval za tematickou istotu Lezce. Jen odhadoval skutenej zjem toho "sportovce" - a ml nejsp pravdu :-))
odpovdt 
        Re: TR a realita16:03:01 01.08.2012
Z poslednch esti zvod jedna zlat a dv bronzov. Ale jak u jsem psal, hlub vztah k lezen nemm, beru to jako sport.
odpovdt 
         Re: TR a realita18:45:22 03.08.2012
To jsem kdysi na tborov olympid zvldl za odpoledne .... kua, j byl dobrej:-))))). Ani jsem do dneka nevdl jak...dky!:-D
MModpovdt 
     Re: TR a realita14:55:48 01.08.2012
Mlo vs bohuel asi nebude. J to teda ist subktivn beru tak, e samotn existence njak bandy blbtajn pro m nen dvod, abych se mezi n zaadil a jet se tm veejn chlubil. Ale kadej to m asi jinak, no.
honzaodpovdt 
      Re: TR a realita16:13:25 01.08.2012
To ti nikdo nebere a ani to po tob nechce. Vdy se najdou njak skupiny, co si o sob mysl, e maj pravdu zrovna oni a vichni ostatn jsou patn. A nkdy se to tk opravdu velkch skupin lid. Protestanti versus evangelci, republikni versus demokrat ...
odpovdt 
       Re: TR a realita08:39:11 02.08.2012
Sportujc blbeek versus lezci s uritm, vce lezeckm, charakterem.
Naret na pitomce, co se chtj podn vysportovat, v super zajitnejch cestch pi jejich oblbenm "adrenalinovm" sportu, budeme potkvat astji. To je da dnen doby. Teba ho ale nkde pi sportovn jzd na horskm kole po cyklostezce poraz auto( v echch bn vc :) )a bude klid.
odpovdt 
        Re: TR a realita09:04:12 02.08.2012
To je jen tv pn :-) Myslm, e takto jednoduch to nebude. Naret na podobn "pitomce" bude opravdu m dl astji. Je to trend a smr, kterm se lezen ubr. A za podpory tch nejvtch firem. Prv akce Salewy byla v jistm smyslu geniln. Spousta lid kouk na sport v telce, to video od Salewy zkoukly tisce lid. Co ti lid vidli? Prakticky pln bezpenou zbavu v hezk prod. I borci z mezinrodnch tm lezli TR, riziko nulov a spousta zbavy. Take rznm firmm jako je Hudy nebo Salewa nemus jt o vlastn propagaci. Jde tu o propagaci bezpenho lezeckho sportu sportu jako takovho. A m vce obyejnch nudnch konzument bude, tm lpe pro n, protoe budou muset nkde nakoupit. A pr kritik na Lezci? Koho zajmaj?
odpovdt 
         Re: TR a realita09:22:54 02.08.2012
Bohuel pi tom poruuj jasn stanoven pravidla, o kterch se dote tady -
http://skaly.horosvaz.cz/4_ovk_index.asp?cmd=10 a tady - http://skaly.horosvaz.cz/4_op_index.asp?cmd=3 i o rybaen a vzdlenosti fixnho jitn se tam pe. Je as si rozit obzory.
Na kole asi taky nebude jezdit v protismru, do baznu se taky nevykl a s kopakama ze squashovho kurtu by T asi taky hnaly.
Honza Tryznaodpovdt 
          Re: TR a realita09:36:11 02.08.2012
J je znm. Ale nejde o to, co je psno, ale o to, co se dl. A jak se postihuj ti, kdo tato pravidla nedodruj. Jsou lid, kte ani nevd, e nco takovho je. A to nemluvm o lezcch, kte pravidla znaj. Jestlie se tu pe, jak se pod mguje a jak se leze po deti na psku (nemyslm te tu Salewu, ale obas tu nkdo nape, jak bylo mokro a stny pi tom oven lezci) a nikdo s tm nic nedl, k emu ta pravidla jsou? Pr lid je poruuje vdom, ale pak je tu jet dal spousta lid, co ani nev, e njak pravidla existuj. A kdy pak vid podobn akce, kde na psku lezou svtov hvzdy a lezou s mgem a TR, tak pro ne oni? No a tyto strnky Lezec jsou tomu asto medilnm partnerem. Take je zde nco divnho a lezci to nejsou ...
odpovdt 

 wn salewa wkony we wostrejch wegch :)08:55:07 01.08.2012
To je teda pra, co borci od Salewy dokzali na prvnm a na druhm konci vylzt :))
Krom pokusu v Tk kart to je tak asi na rovni zprvy o tom, e si partika z Horn doln pijela zalzt na Feckou a do okol :)
P.odpovdt 
 Re: wn salewa wkony we wostrejch wegch :)11:42:05 01.08.2012
To ty by jsi v tom vlhkem poas dal na spout tkch cest v teplicch bhem jedinho dne a to na os flash a pp .pro jsi to nezkusil?vdlek mohl bt vy ne za katedrou
Neznalek odpovdt 
  Re: wn salewa wkony we wostrejch wegch :)12:08:43 01.08.2012
Pokud to bylo vlhk tak by tam nikdo rozumn nelezl...
K.odpovdt 
  Re: wn salewa wkony we wostrejch wegch :)12:11:21 01.08.2012
ve vlhkem pocasi bych ja odjel na zulu a netrapil bych pisky!!!
Jardisodpovdt 
  Re: wn salewa wkony we wostrejch wegch :)21:54:15 03.08.2012
No, nejsp nedal, kdy tam bylo tak patn.
Srandovn nen hlavn to, jestli nkdo nco vylezl nebo ne, ale e se nafoukla bublina a v n nic nen.
Neznlek asi pln nepochopil, o co v prvnm komenti lo. Tum, e teba Pen nebo Za lzt umj. Tak si pedstavuju, e jim me bt trochu trapn pi tomhle refertu. Kdy u ho pst, tak snad radi ty vkony a jejich bodovn njak zaretuovat.
V podobnch kaprkovinch soutit nechci. Penze by se hodily, ale 1) nevyhrl bych je, 2) bylo by mi trapn. Sledoval jsem ten tyjtr vloni v Labku odnaproti, stailo mi to i pes dol :)
taky neznlek Podpovdt 

 Fuj!15:41:37 01.08.2012
Mil Salewo, podpora akc typu psek za vlhka, rybaen, mgo se mi nelb, proto pouiju mn dostupn zpsob protestu a nic u od Tebe nekoupim.
Doufm e ochrani nebudou pouvat kolektivn vinu, ale potrestaj konkrtn provinilce, tj. hlavn toho kdo tu akci kvli poas neodpskal nebo nepesunul na ulu nebo vpno.
Pskomilodpovdt 
 Re: Fuj!17:15:02 01.08.2012
Ochranari jsou banda kretenu. Zakomplexovany s malejma pindikama. Prihlas se k nim a rozdavej pokuty ubozacku. Myslim, ze na vic nemas. Krom toho jiste nemas ani na zbozi salewa. Musis do hudace, tam maji k magu a lezeni za vlhka uplne jinej pristup. Srando
odpovdt 
 Re: PISKOMIL17:19:23 01.08.2012
Krom toho jsi to spatne napsal. Ne piskomil, ale PISKOMIL! to sedi.
odpovdt 
  Re: PISKOMIL18:27:49 01.08.2012
Kdo trochu lezl na Chrmovkch, v, e se tam d asto lzt i hodn tsn po deti a nijak sklu neni. Chrmovky jsou vyfoukan bhem chvilky. To mgo je druh vc, ale upmn...kdy jste tam naposledy vidli nkoho bez mga? J vm, je to oficiln akce, nemli by...ale obecn se tam s mgem leze a ochrani to vd, pokud teda nejsou pln slep. Sta se podvat na R.A.F. a dl jt ani nemus.
Spikeodpovdt 
   Re: PISKOMIL18:48:32 01.08.2012
No on je Dupal lulan hlavn v tom, e to tam psal, teba by byl klid. Myslm, e tady je to docela pod dozorem. A Malkova ptomnost?...;-)
Willhemodpovdt 
   Re: PISKOMIL23:00:37 01.08.2012
Tak od eho pak ta pravidla jsou, kdy plat jen pro nkoho a mstci na to mohou srt? Jednou je to zakzan a teka. Tak proboha o em diskutovat? Ten lnek a video jsou bu provokace, nebo absolutn ignorace. Poruit, co jde, a jet se u toho nechat natoit a chlubit se tm, to je jako mvat ped bkem ervenm hadrem. To se asi opravdu me stt jen v echch.
Mr.Tskaodpovdt 
    Re: PISKOMIL10:30:34 02.08.2012
Mas v prdeli trisku a ta ti tlaci na michu. Pravidla jsou absolutne a absurdne zastarala. To je cely problem co tady furt resite. Je rok 2012 podivej se do kalendare magore. Hlasas dogma z doby kamene. Chodis pesky netelefonujes, nemas pocitac, bydlis v pastousce a co si nevypestujes nemas? Jestli je to tak pak jsem asi blazen ja a posunul jsem se v case. Myslim ze ty vis kulovy a do lezeni by jsi se nemel vubec srat. Kvuli takovej blbcum a jim podobnej tady mame takovy dusno. Kecaj tady do vseho amateri a podle toho to vypada.Uz dost magori. Je to sport a nic vic, nikdo se nechce zabit a vsichni chti lezt stale tezsi cesty nebo aspon ty co jsou uz hotove. Nekdo na to holt ma a nekdo jen keca. Tak nam to lezeni nekaz, uz na tu klavesnici nesahej. Internetovej hrdino!
odpovdt 
     Re: PISKOMIL13:54:31 02.08.2012
Tak konkrtn kvuli takovejm jako se ty jezdm kadej den po prci se pekem dlat nejitn cesty.Tmto ti chci podkovat protoe lidi jako ty m motyvuj k tomu abych etil kruhy a poponesl je co nejdl od zem.
ps:letos sem pro tebe udlal ji 90 krsnch cest zani trnovat a dobe se pojisti je rok 2012 pokrok nezastav :D
Plagtodpovdt 
      Re: PISKOMIL16:15:36 02.08.2012
Pspvek je stejn chytr, jako ty. Jestli m v cestch takov chyby, jako v psanm projevu, tak opravdu doufm, e na tv cesty nenarazm :-)

P.S. - Vm, e pravopis nen ve, ale neschopnost udret alespo zkladn pravidla (teba ta "motyvace" ) tak njak ukazuje na veobecn rozhled a zkladn postoj k ostatnm. Pokud neum nco napsat normln, tko me chtt, aby t ostatn brali vn.
odpovdt 
       Re: PISKOMIL19:22:53 02.08.2012
"Majsterko", o chybach v psanem projevu radeji pomlc - dopln si vedomosti tykajici se psani carky pred "jako" etc. Pak "poucuj" ...
...odpovdt 
        Re: PISKOMIL21:32:53 02.08.2012
Dal jsem si vyhledat "etc", ale v cel diskuzi nen. Kde jsem to napsal blb? Krom toho, ne vechny pspvky, kde nikdo nen podepsan, pi j :-)
odpovdt 
         Re: PISKOMIL09:07:54 03.08.2012
Ten druh anonym ml uvozovky ped JAKO, nmande. Ale radi se souste na meritus vci, teba Ti nco za pr desetilet dojde. Jsem to ale naivka :-)
odpovdt 
          Re: PISKOMIL10:01:31 03.08.2012
Hm, jene ono to ten jeho projev a pnos stejn moc nevylep. Kdy to shrnu, tak mi z toho vyjde, e dl mysln nebezpen cesty, aby co nejvce lidem znemonil jejich lezen a aby je natval. Toto uvaovn odpovd zhruba tomu psanmu projevu, take se opt potvrzuje, e pokud nkdo nen nemocn (dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie) a pesto dl takov mnostv hrubek, tak je to obvykle hlupk.
odpovdt 
           Re: PISKOMIL18:52:17 03.08.2012
Tebe natve, e jsou cesty kter nevyleze? A serou t ti, kte je udlali a tm pdem na rozdl od tebe vylezli? Ty mus mt hodn smutn ivot .... ale nev hlavu, je to u mnoho stolet, co nkdo moudr vymyslel vci jako ebk a leen, poppad kladku, take i ty m anci:-)))).
MModpovdt 
       Re: PISKOMIL23:48:39 02.08.2012
chytrej nejsem a nestydim se za to ale podepsat se umim ty strupe.
plagatodpovdt 
        Re: PISKOMIL07:35:33 03.08.2012
Zda je tam anonym, dn podpis nebo plagat, je pro m stejn nic nekajc. Z tohoto pohledu je tedy to, zda se um i neum podepsat, naprosto nedleit. A osobn spe uvtm rozumn pspvek bez podpisu, ne podepsan blbol. Mimochodem, to se pokad podepisuje jinak? Pe, e podepsat se um, ale tv podpisy svd o opaku.

No, hlavn e um lzt a udlal jsi 90 krsnch cest. Nejsem chytr, nestydm se za to, myslm si, e se umm podepsat, a pelezl jsem tamhletu sklu. To je fakt super ivotn npl :-)
odpovdt 
         Re: PISKOMIL09:05:48 03.08.2012
Ty se chlape njak zakomplexovanej.J jsem se svou innost spokojen.Nepotebuji vydlvat hromady penz a vechno vdt.Mne sta kdy si svuj ivot uiju podle svho.Dost mne bav srt lidi jako se ty.Jakou m domc oblast?J jen e bych ti tam pijel nco navrtat.Protoe osobn t asi neznm ale piznvm e by mi nevadilo kdyby ses zrakvil na moj cest.:D a pojd do m nandej mi to uka jakej se frajer.
Plagtodpovdt 
          Re: PISKOMIL09:26:49 03.08.2012
A nezapomen opravit hrubky a udlat ze m trotla aby se ti veer postavil ulnek.Protoe se mi zd e lezen t nezajm a pe sem jen protoe se uchylk kterymu dl dobe se po netu s nkym hdat. :D
Plagtodpovdt 
           Re: PISKOMIL09:56:46 03.08.2012
au Plakte, zdrav T ten co vs potkal v nedli po deti pod Vlajkovou v :-) Toho chudka nem smysl moc eit. Evidentn je to ten samej nmand, co u v nkolika diskusch exhibuje svou neschopnost pijmout realitu a aktuln stav vc a pi obhajob svho nepochopen a tendence ochcvat pravidla mu nen zatko uret, odbhat od tmatu a jinm zpsobem ukazovat jak moc je chabej, bezpten a chudej. Pochopiteln jako vtina bezptek nem hlub nhled na sebe ani na lezen a mysl si, jak je znal, trefn, s dobou jdouc. Nen to lezec ani chlap s koulema. Ale pobav - inu, nejlep aek je vdycky ten co to o sob nev :-) Tak si ho vesele uvejme a zas nkdy na skalch ahoj.
filosofodpovdt 
            Re: PISKOMIL10:07:04 03.08.2012
...ty to o sob evidentn taky nev, ale dky za pobaven.
odpovdt 
            Re: PISKOMIL10:13:06 03.08.2012
Nezapomnej, e to plat oboustrann :-)

Kdy u jsme u tch morlnch kvalit, j tu alespo nikomu nepeji, aby se zrakvil. Take j jsem chudk bez koul, chab, bezpten. Zato Plagt se svm pnm, abych se zrakvil, je morln na vi a hodn cty a obdivu.

Ty jo, nkter typy lezc mne fakt nepestvaj udivovat. Moc hezk obraz o sob vytvte. Ne se chovat a myslet jako vy, radji budu oznaovn za toho chudka bez koul.
odpovdt 
             Re: PISKOMIL10:22:44 03.08.2012
Plagat ale neprojevil pn, jen upmn piznal, e by mu Tvoje smla nevadila. To je dost rozdl. A protoe vme s anonymem jakch kvalit diskutujeme, nemm s tm problm.
filosofodpovdt 
              Re: PISKOMIL10:41:14 03.08.2012
To je teda sla, nevidm rozdl mezi tm, pt nkomu, aby se zrakvil a ct, e by mi nevadilo, kdyby se zrakvil. To u fakt hodn pehnte. Asi by se ti taky nelbilo, kdyby ti nkdo kal, e by mu nevadilo, kdyby si se zrakvil na njak cest. Zkuste, ne nco takovho napete, alespo trochu zapojit mozek.
filosof s koulema jdouc s dobouodpovdt 
              Re: PISKOMIL10:47:43 03.08.2012
Omlouvm se, "peji" a "nevadilo by mi" je v tomto ppad takov rozdl, e je to pln obrcen, jen jsem si to neuvdomil. O, j uboh, prosm, co mm udlat, abych byl na stejn morln a intelektuln vi jako plagat i filosof? U se za sebe nechci stydt.
Take zanm: Slybuji, e se polepim a vekery as objetuji medytaci a sebezpitovn pod sklou.
odpovdt 
               Re: PISKOMIL11:19:31 03.08.2012
Nic neslYbuj, sta kdy k vcem nebude pistupovat v duchu prohlen z 5.vlkna tto diskuse ("Sice asi zase budu posln do hajzlu, ale natst realita dv za pravdu m"). Sm tvrd, e tolik neleze, tak nechpu, kde bere to pesvden o tom, e jsi ten sprvn pro boen pravidel, kter dlouhou dobu dobe funguj, p maj smysl. Psek ve st.evrop nen ula nebo vpno. Tko si nechv nco vysvtlit, tak se pak nediv e Ti lidi co do lezen pronikli trochu dl (a nevm pro o takovch tvrd,e je zajm JEN lezen...hloup pseudoargument) ani trochu netleskaj. Na hrub (a bohuel bezobsan) pytel hrub zplata. Pu tak slun jak to jen jde a s touhle przdnou slmou konm.
filosofodpovdt 
                Re: PISKOMIL12:22:22 03.08.2012
Jestli on nebude problm v tom, e se kad bavme pln o nem jinm. Fakt u nevm, jak to vysvtlit. Kdy si demagogicky neustle melete kolem dokola jednu a tu samou vc bez ohledu na to, co se okolo dje, tak je to fakt tk. Stvajc systm nefunguje, stuje si na to skoro kad. Peti si tu ty stnosti, jak lid lezou na mokrm psky, jak mguj, jak lezou TR. podvej se na fotky, podvej se na soute (Andrada na psku, Salewa ...). A ty? Msto een to chce zakonzervovat jet vce. Msto toho, abys hledal een, jen kope okolo sebe. Hlavn e si k filozof. Mnoho lezc si ze souasnho stavu dl legraci a dn pravidla nedodruj. A je jich m dl vce. To znamen jednu jedinou vc - dosavadn systm selhv. Otzka tedy nezn, zda se m systm nahradit, ale m ho nahradit. Dokud to nepochop, bude opravdu dal debata bezpedmtn.
odpovdt 
                 Re: PISKOMIL12:58:34 03.08.2012
Nebo taky zadit, aby si lidi jen tak nedovolili platn pravidla beztrestn poruovat. J, Sasci, ti to maj jinak ofovan, tam si to nikdo nedovol. Ale klidn je b pouit o tom jak to maj patn, gnie.
odpovdt 
                  Re: PISKOMIL13:20:34 03.08.2012
Ach jo, to je pesn to, o em pu. Nechpavost nkterch jedinc je opravdu velmi velk. Tak a se to udl, jak to maj ti Sasci. J peci nekm, e se to tak nem udlat. Ale zatmco mne tu ironicky nazv gniem, lezci si spokojen lezou s mgem a maj z tebe prdel. Asi se ti to lb. Nebo fakt nevm.
odpovdt 
                   Re: PISKOMIL13:39:51 03.08.2012
Peti si co pe na zatku thle diskuse ("kdyby tam bylo normln sportovn jitn, nemuseli by to lzt TR") a pak tady na konci ("J peci nekm, e se to (dolpnout na dodrovn pravidel) tak nem udlat". Jsi naprosto nekonzistentn a bude pst o nechpavosti? Tohle vn klikovn... A na vyjden nesouhlasu s tm, e nkte pras sklu, nevidm nic patnho, to je prost prvn krok k nprav. Kdy nesta, pichz dal. Kon to a tm, e se oblast pro lezce uzave a hotovo dvacet.
odpovdt 
                    Re: PISKOMIL14:17:44 03.08.2012
Ono to nen uhbn. Ale vechno souvis se vm. Napklad pokud je jitn tak, e hroz podlaha nebo velk pd, je mnohem vy pravdpodobnost, e se tam poleze TR nebo s mgem. Nekm, e se m ve dojistit jako sportovky na vpn, ale budoucnost bude o kompromisu a dohod mezi rznmi typy lezc. A to vkiky, jako je teba "tak tam nelez, kdy na to nem morl", nejsou. Akort hrot situaci podobn, jako poadavky na super dojitn.
odpovdt 
                     Re: PISKOMIL15:14:33 03.08.2012
Plc a plc. Vude ve svt si lidi mou vybrat mezi sportovnm a tradinm lezenm a nikoho nenapadne z tradinch cest kde se leze po vlastnm dlat sportovky. Kadej si najde co mu vyhovuje, pohoda pro vechny. A najednou vechny od thle pohody jist spas velk Anonym, ktermuto "dv realita sa pravdu". Vce se o nm dotte v jeho obasncch "Pejitn strn v" a "Prohkujte se!" :-) Zptky k psku: je mraky krsn odjistitelnch cest, vak dej Perun a nikdy nepev nzory, e takov musej bt vechny. Podle m mlo leze, mlo cestuje a mlo oblast zn, jinak bys takhle zbyten neremcal.
t a t a m i @ s e z n a m . c zodpovdt 
                      Re: PISKOMIL15:33:47 03.08.2012
A kdy jsi tak chytr a j tak blb, pro tam tedy ti lid lezou TR a s mgem? Podle tvho popisu je cel problematika tak jasn a jednoduch. Fakt mi tedy nen jasn, jak tam ti rybi a prilov mohou bt :-(
odpovdt 
                       Re: PISKOMIL15:49:14 03.08.2012
V anglofonnm svt existuje takov jedno krsn poekadlo (zejmna) pro internetov diskuse: DNFTT. Obrnji - Do Not Feed The Trolls.
esky eeno, nekrmte trolly - neboli, ty osoby, kter (zjevn jen pro sv poten) vyvolvaj nekonc diskuse provokativnmi pspvky, odhalte jako trolly, nechvejte bt a nereagujte na n ...
Robertodpovdt 
                        Re: PISKOMIL16:08:15 03.08.2012
Neumm odpovdt na njakou otzku, oznam tedy tazatele za trola. Tak jsi to myslel?
odpovdt 
                         Re: PISKOMIL00:02:15 04.08.2012
Myslel jsem to tak, e jsi naprosto typick troll. Jestli m chu na tohle tma dl diskutovat, mem se nkdy potkat ve skalch nebo v hospod. Debata s anonymem na netu mi nestoj za ztracen as. (Nen problm mne najt. /Tady/ nejbli osoba, kter ti me dt nvod, je teba Maran z Lezce.)
Robertodpovdt 
                       Re: PISKOMIL16:09:21 03.08.2012
Tato komunikace se stala cyklickou a proto ji uzavrm.
Sheldon Cooperodpovdt 
          Re: PISKOMIL09:30:08 03.08.2012
No, e je tvj konek srt lidi, bud, takovch lid je spousta, ale pt nkomu, aby se pi lezen zrakvil, to u mus bejt opravdu velkej chudk...
Kluk z plagtuodpovdt 
          Re: PISKOMIL09:47:15 03.08.2012
No jo, tak to si se mnou moc zbavy neuije. Mne toti nesere, naopak mne bav :-) Ale v pohod. Jestli je pro tebe lezen jedin, co m a um, tak t chpu. Kad m potebu se njak realizovat. Jen by to chtlo trochu vce pochopen pro ty, co um i jin vci, a stedobodem jejich svta nen kus pskovce.

Peji hodn dalch krsnch cest.
odpovdt 
      Re: PISKOMIL11:00:43 03.08.2012
Tak hlavn e jsi se nezapoml pochlubit skm vm to vlastn leze. Jo aha ono toti o tob nikdo nic nev. No te po tch diskusch u vichni vme e jsi jenom zakomplexovanej chudk co si na kor nkoho jinho hon triko. Tak hlavn jestli aspo ty vyleze ty sv ultra klasiky kde se maj nejlp vichni zrakvit. Jestli toti jenom nhodou nechod spolulezci tahat za ulnka a pak to jenom nepesed aby jsi byl konen tak uznvan.
pepanodpovdt 
       Re: PISKOMIL11:27:24 03.08.2012
Vzdvm se.Radi budu jen lzt a nebudu vs ruit v dalch debatch.:D hdce zdar.
Plagtodpovdt 
      Re: PISKOMIL12:30:02 03.08.2012
Delas cesty se Spekem jo. To se mas cim chlubit blbecku. Lezes za nim na spagatku. Jako pejsek na provazku. Zakomplexovanej jezevcik co obdivuje sveho panicka. Jinymi slovy steny a jisteni jen pro sveho panicka a mozna jeho pejska. Zakomplexovana dvojka, doufam ze se brzy rozsekate a bude klid. Ta vase bohuliba zaliba, nejak to vylezem a po nas veta. Zamachrujem v hospode dame pivaky a zejtra nanovo. Nezapomente taky rict, jak jste se pri tom cuneni smali, ze to po vas, uz nikdo neda. Cunata.Nevim jak lepe tuto povedenou dvojici nazvat.Jiz od pohledu dva ing,co nas muzou poucovat. Nebo blbci a socky? No at si udela kazdy obrazek sam. Nastesti pes co steka nekouse.
odpovdt 
       Re: PISKOMIL12:52:11 03.08.2012
Podepi se a j t kousnu hrdino :D
Plagtodpovdt 
        Re: PISKOMIL13:34:27 03.08.2012
Pomohlo ti to. Jeste jen tak na okraj. Salewu mam v zadku. Ty vase blbaciny bohuzel ne. Volnych sten je, uz malo takze dospekujte s jezevcikem co pujde. Pri vasi rychlosti nezbyde nic ingenyri. Ps: Kouknete nekdy do knizky na prelezy tech vasich suprovek. Opravdu skaly pro vsechny dva.
sasek hlupyodpovdt 
         Re: PISKOMIL13:41:24 03.08.2012
V co je na tom nejlep: Neudl nic kmo :D
Plagtodpovdt 
          Re: PISKOMIL14:38:21 03.08.2012
No to je otzka. Tak by za njakou dobu nkdo mohl podat nvrh na pehodnocen tch cest. Kdy si tu pak lidi petou tu tvoji motivaci, se kterou ty cesty dl... To, e jsou dnes njak pravidla, jet neznamen, e se bhem let nezmn.
odpovdt 
          Re: PISKOMIL15:39:02 03.08.2012
Vak ono se stejn jen ek a lidi jako ty a pek zaklepete bakorama a pak se zanou "napravovat kody" (tj. dojist se to)
nugtodpovdt 
           Re: PISKOMIL18:34:24 03.08.2012
to si pok m je 23 :D
Plagtodpovdt 
           Re: PISKOMIL18:58:35 03.08.2012
Sprvn...podn dojistit...a kdy u budeme v tom, tak pr podnch ferrat by ty psky taky snesly, vdy to dlme pro lidi, a kadej kdo se udr lana nebo kramle m prvo si zalzt, ne? Vrchol do kad rodiny:-DDD

Kua, doufm, e to neveme nkdo vn, v tomhle jeden nikdy nev....
MModpovdt 
           Re: PISKOMIL19:29:04 03.08.2012
Tak to se odedneka za estn pskae budu kadej den modlit, aby jim Pn Bh dal dlouh lta.

Fakt mne mzr, doslova bol tahle diskuze. Pskovce provuj charakter lezce. Kdo vdom prase na pskovcch, vm tomu, e se obdobn neestn chov jinde v ivot. Cesta menho odporu, bohuel, modern pstup dnes obecn.
Vaskoodpovdt 
            Re: PISKOMIL20:45:25 03.08.2012
Hezky eeno. Ovem platn pouze v tv komunit. Je to natolik subjektivn, e obecn platnost je nesmysl. Stejn jako definice toho, co je a co nen normln.
odpovdt 
             Re: PISKOMIL19:10:07 04.08.2012
Pkn pokus vyklikovat tm, e vc zrelativizuje. Ano, kdy Ti nevad vlastn malost, me ti bt ukraden pohled nkoho, kdo v lezen hled i hodnoty tkajc se charakteru a morlky. Ale marn snaha, pohled ekologa a ochrane bude mt natst vdycky navrch pi tvorb legislativy, podle kter se lezlo a lzt bude (nebo kter se poruuje, ale obas takov lidi tvrd naraz, a dobe jim tak).
odpovdt 
              Re: PISKOMIL19:45:12 04.08.2012
dn pokus, prost to tak je. Kdy jsi soust njak komunity lezc, co m lezen jako ivotn styl a vyznv podobn hodnoty, tak m samozejm pravdu. Ale pokud nkdo m hodnotov ebek pln jin, ne ty, tak urit nect malost kvli tomu, co ty. Teba se napklad vbec nectm blb a nedl mi dn problm, e si o m mysl tisce vegetarin, e jsem vrah a e kvli m trp tisce zvat. Ani kvli koenmu obleen se nehodlm trpit. Pokud nejsi vegan, tak tebe snad trp, e t nkdo povauje za zrdu a vraha zvat? No vid. A stejn tak mne zajm nzor tvj :-) V lezen si hledej, co chce. M to pijde smn, hledat zrovna v lezen morln hodnoty. Lezen je prost njak aktivita a tm to kon. Pijde mi naprosto smn, hledat zrovna v lezen morln a charakterov hodnoty. Je smutn, pokud nkdo jet nedospl k tomu, e od toho jsou jin vci.

A stejn se plete i s tmi pohledy ekologa a ochrane. Tyto pohledy budou dleit do t doby, ne nkdo zjist, jak z oblasti a lezen vydolovat vce penz. Jestli nco nen dleit, jsou to zrovna ochrani a jin, co obhajuj sv pravdy. Pokud chce hezk pklad, koukni se n R35. Dlnice m vst pmo pod Troskami skrz esk rj a pravdpodobn bude znamenat vykrtnut eskho rje z UNESCO. Protestuj Sprva CHKO esk rj i koalice obanskch sdruen S.O.S. esk Rj, tedy desetitisce lid. A vsledek? Zastupitelstvi Liberce tuto trasu doporuilo. Chce vce pklad? Teba dlnici pes Stedoho? Posuny hranic nrodnch park a chrnnch zem kvli tb? Take to, co j tu km nebo co tu kte vy, je naprosto nedleit. Rozhodnou ekonomick zjmy tch nahoe.
odpovdt 
               Re: PISKOMIL21:26:23 04.08.2012
Tvj druh odstavec: vlastn souhlas, co ale neznamen, e podobn prasrny nen teba odsoudit. Prv e tak, vyjdit nesouhlas, poslat nkam, od toho internetov diskuse jsou (take co vlastn e?). iny pat natst jinam ne do koment k lnkm.
odpovdt 
               Re: PISKOMIL21:37:38 04.08.2012
A prvn odstavec: otzka odvozen kvalit druhch lid podle toho jak se chovaj, co dlaj...etc. e spoustu lid tahle pravda pesahuje, a pesto ct potebu se k n vyjadovat? Co nadlme? Svt se to dl a kdo m oi k vidn a ui k slyen...
odpovdt 
                Re: PISKOMIL21:56:39 04.08.2012
To s tm charakterem a morlkou bylo myleno jinak. Jeden a ten sam lovk me bt v rznch skupinch posuzovn za tu jednu a tu samou vc rozdln. Vezmi si teba tyicetiletho schopnho lezce na psku. Leze tk morlov cesty s rizikem podlahy, leze je poctiv a leze asto. Na jedn stran me bt tedy obdiv lezeck komunity za poctiv pstup, odvahu a mohou ho mt rdi jako super zbavnho lovka. A na stran druh me bt manelka i rodina, kter vid nebezpenost jeho zbavy a povauj ho za bezcharakternho, protoe ohrouje rodinu a leze na kor teba asu s dtmi nebo na rodinu kale pln, lezen m pro nj prioritu. Je to jen pklad, realita bv nkde mezi. Ale myslm, e rozdln pohled na chrakter a morlku u jednoho a toho samho lovka v rznch skupinch neilustruje patn.
odpovdt 
                 Re: PISKOMIL22:20:16 04.08.2012
To je sice pkn, co k ale? K vci: debata tady byla o tom, jak je nemorln chovn firmy, kter uspod akci v rozporu s platnmi pravidly, v rmci kterch j byla akce povolena. To ve.
odpovdt 
                 Re: PISKOMIL22:36:47 04.08.2012
Ale kdybysme se chtli fakt bavit o tom, jak jsou vci relativn: pokud ten lovk poleze podle pravidel a bude se na skalch chovat v pohod, tko ho nkdo proto ozna za bezptenho cochcrenskho rozcapenho mejda. Btw: nkdo tu psal, e klikuje. Jsem jinho nzoru: podle m jen ve snaze dvat vci do svch subjektivnch souvislost neudr mylenku. Zrove holistick mylen v nkterch oblastech keovit odmt a diskutuje a diskutuje...jinej by si u dvno podle mnostv nesouhlasnch reakc dal dohromady, e mu nco unik. Dal by si dal dohromady fakta z posledn doby (nap. Malka a Hlak), trochu vc by polezl...a ono by to docvaklo. Roky prce, jak na kostele...a zadarmo tohle nikdo dlat nebude.
odpovdt 
                  Re: PISKOMIL23:16:25 04.08.2012
pokud ten lovk poleze podle pravidel a bude se na skalch chovat v pohod, tko ho nkdo proto ozna za bezptenho cochcrenskho rozcapenho mejda.

J vm, e je to zase jen to m klikovn, ale nevylez Pavel Bm na tu K2 frov, bez kyslku?? A koukni na diskuzi, co se o nm k.

Kdybych bral ve vn, mel bys pravdu. Ve vem. Ale m prost jen tvou subjektivn kategorick nzory, kter ve vid ernoble. A neura se, sem pat i ten tvj pspvk. Viz ve ten tvj nzor o tom, e nikdo nikoho neozna za mejda, kdy se bude na skalch chovat dobe. Chpu, e m pspvky nejsou konzistentn, ale nemaj za kol obhajovat jednu i prosazovat mylenku.
odpovdt 
                   Re: PISKOMIL23:48:27 04.08.2012
Ok, pesn rozeberu cos napsal:

"Viz ve ten tvj nzor o tom, e nikdo nikoho neozna za mejda, kdy se bude na skalch chovat dobe."

Tohle jsem nenapsal. te ledabyle (nebo je v tom nevdom zmr). Kdybys vnmal, mylenka by znla "za neporuovn pravidel rozhodn nebude potrestn". To toti nevyluuje, e si to slzne za to, e se blb chov nkde jinde, teba v prci jako je tomu v ppad bvalho primtora.

Comprende? Formln logiku nastudovat a pak jet chvilku udret pozornost a bude to par excelnce ;-)
;-)odpovdt 
                   Re: PISKOMIL23:54:27 04.08.2012
A z dvodu eten asu pro jistotu polopat a strunji: vimni si, kam jsem v tom pspvku cos tak pkn (nechtn?) pekroutil umstil slvko "PROTO".
;-)odpovdt 
                    Re: PISKOMIL09:46:41 05.08.2012
Hm, musm uznat, e m pravdu. Omlouvm se. Nebyl v tom ani zmr, ani snaha o pekroucen, ale pli mnoho ervenho vna.
odpovdt 
                 Re: PISKOMIL23:10:53 04.08.2012
V, na psku teba mt i tu pokoru a stzlivej odhad. Umt si ct, ne, na to prost nemm, jsou lep lezci ne j.
Jsem vc a jsem pesvden, e Bh do ns vid "jak do huben kozy", pozn pchu v dui, jako i naivitu a neuvdomn si rizika. Pak jsou tu andl strn a sm Stvoitel, pnem nad nebezpenou situac, v, co m s danm lovkem jet v plnu, nastala-li jeho hodina nebo ne. lovk by neml vdon pli hazardovat a ml by vdt, kdy je dost. Mohl by se zrakvit, jak ten legendrn Dan Osman. Kritrium hchu je vdomost si patnho ponn. A vm, e ne by shl k takovmu konci, tak ho nejdv varuje, teba i dvakrt, aby pochopil, ale ne do nekonena. Nechal nam svobodnou volbu, varoval ns, co me nsledovat potom? lovk je zodpovdn za sv iny. A jednou budem skldat ty.
Vaskoodpovdt 
                  Re: PISKOMIL09:06:53 05.08.2012
Amen
odpovdt 
               Re: PISKOMIL22:11:30 04.08.2012
Hochu, vechno je aktivita. Lezen, mylen, vrada i loupe jsou aktivity. Kad aktivita m v pozad motiv, smlen a tyto by se daly vidlikou rozdlit na dobr a patn, morln a nemorln, kladn - zporn...... a podle charakteru se klonme k jedn z tch dvou. Ale neboj, nic nen ztracen i darebk se me polepit, mus si to vak piznat, to e jde patn. Charakter je plastickej a me se vyvjet na ob strany, proces je pozvoln ale s jistou stabilitou zmn a setrvanost. Mn je jasn, e z tebe nebude po thle diskusi srdca obhjce tradinho saskho stylu, ale tm e provokuje k diskusi, spousta lezc ti tu pedstavuj sv nzozy a me tak o nich pemejlet.
A a ti v ivot nkdy bude ouvej, vzpome si teba prv na lezen, me ti pomoct zmobilizovat sly. Kolikrt jsou v ivot lovka situace, kdy je teba moc nekoukat dolu a podn zabrat. Pskaina m ve vkonu i podstatnou sloku psychickou, podob se ivotu nejvc. Pemejlej o lezen, pemejlej o ivot, najde spoustu podobnho a zjist, e to nen jen posilovna nebo jak ka "aktivita"
Vaskoodpovdt 
                Re: PISKOMIL23:31:44 04.08.2012
Naprost souhlas. Jen s tou obhajobou saskho stylu nebu tak psn. Vci nejsou ernobl, lid maj vce identit a hraj vce rol. Co ty v? Teba s plagtem a pekem a souhlasm a drm jim palce :-) To, co by se do Adrpachu nahrnulo na sportovn zajitn cesty, bych zat nechtl. A vechna est tm, co zvldaj tk morlov cesty. Ale sere mne jedna vc - kdy je tady kad tak chytr, a byl tak chytr teba u ped tou akc, co mu brnilo zmobilizovat ochrane a vyrazit tam spolen a na dodrovn pravidel dohldnout? Nic, jen vlastn lenost. A pi tom tu m kad plnou hubu pravidel. A kdy tu pak napu, e si tam kad me dlat, co chce, tak jsem za patnho. To, e se tu m dvojm metrem nebo e se smuj pojmy a dojmy, nikomu nevad. Mstn poruuje pravidla, je to v podku. Nkdo pijede, poru pravidla, a je debiln peklik a pry s nm. A kdy pouku na pokrytectv nkterch lezc a rozpory v jejich projevech ... no vak to vid sm.
odpovdt 
                 Re: PISKOMIL00:19:10 05.08.2012
Zanm si myslet, e nkdo zmrn produkuje takovhle pspvky jen proto, aby tenhle PR lnek byl na pedn pozici.
:-(odpovdt 
                  Re: PISKOMIL09:42:01 05.08.2012
V, kolik podobn diskuze vydlvaj penz? Kdy si nkdo pete lnek, tak ok. Ale je to jen jedno shldnut strnky. Ale pr diskutujcch si diskuzi prohl kolem dokola, koukaj na odpovdi, sem tam nco nap... Sice je diskuze pln o niem, ale pr tisc (nkdy bych u nkterch diskuz ekl, e destek tisc) shldnutch banner navc urit vygeneruje. Take vlastn tmto tlachnm podporujeme Lezce. Hezk, ne?
odpovdt 
                 Re: PISKOMIL10:03:37 05.08.2012
Plete se - tak trochu. Salewa si tam ochrane pizvala sama. Jednalo se o samotnho Jirku Malka, kter jest ochranem. Nu a nyn - co Jirka na poruovn pravidel? Ji, vyjdi se, prosm...
odpovdt 
               Re: PISKOMIL01:14:55 05.08.2012
Nevid si do st, chlape zlatej. esk rj v dnm UNESCO nen, i kdy se tam snail kdysi vlzt, ale kdy komisai pijeli a vidli, jak se tady ni, tak kandidaturu zazli. Jedna z dleitch vtek tak byla pejitnost tmi eleznmi hejbltky, co jsou natluen do skal. Tak o pr let pozdji byl esk rj aspo oznaen za geopark, co je takov podkategorie geologicky zvltnho zem, kter bude mt status do t doby, ne ho semelou pskovny na psek bez ohledu na prodn hodnoty.
Kuba Turekodpovdt 
                Re: PISKOMIL09:13:39 05.08.2012
J, Kuba :-) Tys mi tu chybl. To t u z debaty o feratovch setech vyhodili, e jsi piel sem? Ok opravuji. Nejednalo se o vykrtnut eskho rje z UNESCO, ale o vykrtnut geoparku esk rj z UNESCO. U jsi spokojen? :-)
odpovdt 
                 Re: PISKOMIL11:44:28 05.08.2012
Ano, tak je to sprvn, mil anonyme. Jsem rd, es to uznal. Meme tedy pokraovat v debat: Cel Tvj pspvek je nesmysln, protoe vychz z pvodnho nesmyslnho tvrzen. Geopark toti nebude mt nic spolenho s jakoukoliv budouc silnic. Geopark nee ochranu prody a v podstat ani krajinu, ale pouze njak geologicky zajmav fenomn, kter si nvtvnk me prohldnout. Tko si pedstavit, e stavitel silnice rozemelou vechny pskovcov ve v eskm rji na psek do silninho tlesa. (A tak je to s vtinou tvch diskusnch pspvk v tto debat.)
Kuba Turekodpovdt 
                  Re: PISKOMIL17:45:59 05.08.2012
Ty si dobr pako :-) U chpu, pro t tu tak nemaj rdi :-)
odpovdt 
                   Re: PISKOMIL21:02:56 05.08.2012
Chtl jsi napsat, mil anonyme, e m nem rd Ty a pr Tob podobnch anonymnch keclk, e ano? S podepsanmi lidmi navzjem souhlasme nebo nesouhlasme, ale je to obvykle korektn debata, ze kter si rd vezmu ciz nzory nebo fakta.
Kuba Turekodpovdt 
                   Re: PISKOMIL21:04:18 05.08.2012
A te k vci bys nco neml?
Kuba Turekodpovdt 
                   Re: PISKOMIL21:29:01 05.08.2012
Vdycky kdy T nkdo sete pdnm argumentem, tak reaguje takhle zcestn nebo se k tomu ani nevyjd. Nejsi partner pro diskusi, holt chyb pte a jak vera nkdo vtipn poznamenal, bylo by to na roky prce za moe penz. S takovmi neztrcet as.
filosofodpovdt 
                 Re: PISKOMIL21:57:21 05.08.2012
Bavit se s tebou o lezen nem smysl, ale v zjmu nematen neznal veejnosti, pokud jde o esk rj: Ten geopark nem s UNESCO *vbec nic* spolenho; ale mnohem dleitj je, e vsledek jednn krajskho zastupitelstva vbec neznamen, e se R35 bude takto stavt. (Proces EIA, zemn a stavebn zen je mimochodem vc, kterou zastupitelstvo ovlivnuje jen velmi mlo.) Cel vc je z procesnho hlediska plus minus v polovin a zatm to moc nevypad, e by se mohly pod Troskami prohnt kamiony.
odpovdt 
                  Re: PISKOMIL17:37:45 06.08.2012
To je debata jak s partou idiot - UNESCO ani R35 nejsou z hlediska lezen naprosto podstatn. Byla to ilustrace toho, e kdy se nahoe rozhodnou, je naprosto nedleit, co njac ochrani nebo obyvatel kaj. A je jedno, zda to jsou desetitisce lid, co tam bydl, nebo pr nostalgickch a zptenickch lezc. Prost a njkdo najde zpsob, jak lezen na psku zpenit, udl to. Bez ohledu na ty vae kecy o etice a morlce. Fakt to nejlp udlal Bm. Srt na lidi, jako jste vy, a uvat si :-) Ono to s vmi jinak nejde. Konm tedy veker debaty a jdu lzt. Podle sebe.
odpovdt 
                   Re: PISKOMIL10:36:27 07.08.2012
Zatleskejme pacientovi...
odpovdt 
                   Re: PISKOMIL10:46:00 07.08.2012
"Byla to ilustrace toho, e kdy se nahoe rozhodnou, je naprosto nedleit, co njac ochrani nebo obyvatel kaj."
:-) Ale ono to tak prave neni. Aspon nekdy. Pravda, v teto zemi jen obcas, ale treba se to zmeni. Ostatne, za to, ze to tak neni zdaleka vzdycky, za to si muzeme jenom my sami.
Jinak preji prijemny pobyt v lecebne, eventualne ve vazbe, az na to dojde ;-)
odpovdt 
       Re: PISKOMIL12:53:59 03.08.2012
Hmmm, no bravissimo, tohle vypad na nejzakomplexovanj pspvek roku :-))) Takovho zrcadla v jednom odstavci, neuviteln... Nebre, j zatim taky cesty po pekovi moc nelezu, ale tm se a to bude jednou jinak.
odpovdt 
        Re: PISKOMIL09:59:52 09.08.2012
maj to odjisteny slune a vy jste aludi a jezdete si na vpno
mdeeodpovdt 
       Re: PISKOMIL13:04:49 03.08.2012
Dyt ty skly nejsou ni b a udlej si odjitn cesty nm to nevad ty si udl podle sebe a my taky podle sebe nevidm v tom problm.Ale ty asi jo.Sp asi jen zvid.
Plagtodpovdt 
       Re: PISKOMIL13:06:40 03.08.2012
Sty se! Plakta znm a myslm e nem dvod dlat nco z toho co tu pe. Cest je v oblastech snad nkolik destek tisc. Ve vtin oblast najde jak rozumn jit+n cesty, tak vrady. Holt to k tomu pat a myslm, e je to sprvn. Musme se smit s tm, e si je bu vylezeme a na to budeme mt, nebo budeme vybrat z dalch tisc cest. Smi se s tm, e nem vylzt ve. Z cel t akrny na Chrmovkch a thle diskuze mi je zle. Zajmalo by m, jak vbec vypad lovj co takhle sajrajt jako je tenhle pspvek nape vypad, jak asi leze a jak m k lezen nejen na psku pstup. Moc valn to asi nebude, proto se neodv ani podepsat.
Mra.kodpovdt 
        Re: PISKOMIL13:15:57 03.08.2012
Ondro sorry, za zkomolen jmna:)
Mra.kodpovdt 
         Re: PISKOMIL13:21:35 03.08.2012
V poho dk za koment je vidt e lidi co lezou dobe na psku tomu rozumj :)
Plagtodpovdt 
        Re: PISKOMIL13:39:28 03.08.2012
Styd se, neanonymn Mro.k (vichni pece vme, o koho jde...), zastvat se nkoho, kdo jinmu peje, aby se zabil nebo pizabil. Nezajm m, jak vypad lovk, kterej nape takovej sajrajt a je mi jedno jakej m k lezen na psku pstup, sta kdy si petu, jakej m pstup k jinejm lidem. Jsem odvnej jako ty, take se podepu, stejn jako ty...
.Mr.kodpovdt 
         Re: PISKOMIL13:49:20 03.08.2012
No nebudu se k tomu radi vyjadovat. Hezky si zaleze, samozejm nikdo snad nikomu nepeje to co k.
 mira.kodpovdt 
         Re: PISKOMIL13:49:58 03.08.2012
Ok s tim zrakvenim sem to teba pehnal ale j byl na zatku debaty slunej a dokonce sem dkoval.Ta odpovd m troku nasrala tak sem reagoval zle.
Plagtodpovdt 
      Re: PISKOMIL14:47:47 03.08.2012
pro Plagat , ci ja si rika
Delej si co chces a jak chces , klidne bez maga a klidne bez kruhu ... mas na to pravo . Do svobod jinych ti nic neni . Mago neres ...Spek ho taky neresi , a navic se nenechava zatahnout do stupidnich debat taby na Lezci.
svetumirodpovdt 
       Re: PISKOMIL18:10:25 03.08.2012
Mago sem ani jednou nezminil a e sem se nechal zatahnou lituju jen m prost sere jak by vichni chtli ve jednodu.Nejlpe Xa jitny po metru a s nejt잚im krokem VIIa
Plagtodpovdt 
        Re: PISKOMIL18:12:18 03.08.2012
A u to pchm do ucha debaty nechm vm.
Plagtodpovdt 
        Re: PISKOMIL17:52:33 06.08.2012
Hoj plagte:-)m tuhle debatu zapoteb?klid:-D Dlej si dl ty svoje morlov cesty, vm e jsou pkn, j jsem bobka, tak si vyberu nco lp zajitnho, nen v tom problm, fakt! Jinak musm podotknout, e nejsem Mr.Tska-byl jsem konfrontovn za jeho nzory. O akci Salewy si myslm sv a v dn diskuzi na netu nejsem ochoten to nikterak komentovat. Pravovrn lezci hoj a ostatn si trhnte! Howg!
Tom"tska"Beneodpovdt 
     Re: PISKOMIL17:22:28 02.08.2012
...ekl ten, co se neodvil ani podepsat...

Nen to vc pokroku. A je teba rok 2112, kdy je nco zakzan, je to zakzan! Na tom nen o em diskutovat!
Mr.Tskaodpovdt 
      Re: PISKOMIL17:50:58 02.08.2012
M pravdu. On vak nek, e se maj pravidla poruovat, ale e jsou zastaral a neodpovdajc poadavkm doby.
odpovdt 
       Re: PISKOMIL19:08:38 03.08.2012
Dobu do toho netahat...jde prost o to, e dneska m spousta lid potebu si honit ego, a neum pijmout, e jsou vci, na kter zkrtka nemaj. Jednodue filozofie typu .... je cesta, j na n nemm(a technicky nebo psychicky), a tak msto toho, abych zapracoval sm na sob, a tu cestu nakonec dal ... tj. zmnil SEBE ... tak si tam nabum x kilo dalho eleza, a dky tomu ji dve nebo pozdji njak vylezu ... tj. nezmnm sebe, ale CESTU.
MModpovdt 
        Re: PISKOMIL20:39:51 03.08.2012
"Dobu do toho netahat...jde prost o to, e dneska...". stejn logick, jako ve ostatn, co jsi zde ped odchodem na non rychle dopsal.
odpovdt 
         Re: PISKOMIL18:19:25 05.08.2012
Jo tak, take ona za nco me doba ... j tedy vdy myslel, e lidi, ale te jak jsi mi to osvtlil u vm, e nikdo za nic vlastn neme, e to DOBA:-DDD.
MModpovdt 
   Re: PISKOMIL09:50:12 02.08.2012
Souhlas, vyfoukan, pevisl skla..J Ti eknu, co kod skalm, vera jsme lezli na Plepek a vidli to torzo Hlaku. Totln zkurven skla, bl fleky vod cementu. Nechci otvrat debatu o tom jestli a jak ta cesta byla udlan, stejn si j me pelzt jen pr lid v republice, j vo tom vim kulov, ale chtlo se mi tam breet..komu/emu tm prospli..?
 Sumecodpovdt 
    Re: PISKOMIL15:04:09 03.08.2012
Malik tim fakt nikomu neprospel. Pokud to realne odlezl , tak si mel pozvat ,, umelou pumucku '' ... jak to delava Mocek. Dobrch lezcu je tam dost . Pak by se nic nemuselo diskutovat a ani vytloukat.Bohuzel prekrocil pomyslnou tlustou caru co se udelala po VN a teto divoke ery tvoreni cest.KONEC
odpovdt 
    Re: PISKOMIL10:51:38 04.08.2012
Pak bys teprv breel, vic by jsme breeli. Do pskovc by se namontovalo deset kamionu nejt, skly by byly od prvnho nstupnho chytu umudlan od Mg, lan jak v rhnov lodi kolem kad ve, povyk, petflaky, podpaprky, kolem spr a ve stnch nejty v hustot jak stupaky na komn.

To co je krsn, tajemn, komorn, vzvou, by bylo brzy zkonzumovan.
Vdycky jsem si myslel, e lezci maj rdi vzvy a smysl pro ferovou hru.
Takhle to pskovcm i s tmi kruhy slu. Uzlkama a smykama se pece d taky ledascos odjistit.
Vaskoodpovdt 

 Salewa Vertikl Video23:42:30 01.08.2012
Kdyz uz je na tom videu natocenejch zespoda tolik zadku, tak si meli vybrat aspon nejaky holky ... nebo radejc nebejt liny a vytahnout zadek kameramana trosku vejs ...
Jinak jako PR pro Salewu celkem dost bida ... takhle velka firma by to mela umet lip.
O.odpovdt 
 Re: Salewa Vertikl Video18:31:02 02.08.2012
Volal m nkdo?
 Bdaodpovdt 
  Re: Salewa Vertikl Video22:54:29 02.08.2012
.....tak to bych snad u asi i blil...
Lukodpovdt 

 k poblit10:26:08 03.08.2012
k smchu  to je cel meli jet nekam na vpno
mdeeodpovdt 

 Trochu si zasportovat...14:09:18 03.08.2012
K tomu sportovn na psku, k vzdlenosti jitn, nebezpenosti cest... Je dobr si pest rozhovor s Hudym: http://www.lezec.cz/clanky.php?key=8646 a zamyslet se nad tm podn, pouvaovat o prioritch atp.
 Variantodpovdt 

 Zruit CHKO23:31:47 05.08.2012
No borci,mm pocit, e nejednodu je zruit to CHKO - stejn na to nejsou prachy. Sokola pochytat prodat Arabm a jt lzt, kdy se ti zachce, ped detm po deti....??!

Mam takovej dotaz-jak jde zruit CHKO????
Vtina z Vs lezc Pska m pjdete jako fakt echt odbornci na to co se nesm tak snad budete vdt??
Jo prej uvaujiou o zruen NP umava, tak snad by to lo s tma CHKO taky??!
Dky za odpovdi.
Pepekodpovdt 

 TR18:41:20 06.08.2012
ostuda, nemam slov, stydim se za vsechny, co tam lezli
Majkl Najtodpovdt 

 a co na to ochrana prody?14:24:10 07.08.2012
pokud se nepletu, tak hromadn sportovn akce v ckho(urit to plat pro NP) mus povolit orgny OP. Bylo tomu i tak i v tomto ppad a pokud ano, tak nen nic jednoduho, ne aby organiztor dostal pknou pokutku za nedodren pravidel, ne?
k.odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.