LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Climbing is my life!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
50.Hyn 9963
51. 9954
52. 9915
Bouldry:
50.lapk 9056
51.olc 9050
52.ern 8884
Hory:
29.Chomov 2248
30.Kupec 2216
31.Nehasil 2188

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198610 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
HoSPORT - Star Hodjovice
Lezeck sdruen Kotelna - Brno
Stna GJW Prostjov - Prostjov

Prodejny
Robert Janda - Treking sport - Plze
HUDYsport - st nad Labem
HUDYsport - Praha 5

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Dal zmny v ebku

Pedem mockrt dky za rozumnou diskusi ohledn zvhodnn OS, stle na tom pracujeme a snad najdeme rozumn kompromis.

Pipravili jsme pro vs dal zmny v systmu bodovn, mly by lpe zohlednit, nkdy vcelku podstatn, informace o zpsobu pelezu. Pevn vm, e je uvtte.



Luky leze cestu na Orakel, FJ

foto by Azbest



RP nebo PP cesty na druh pokus +10 bod
Zkazil jsem OS i Flash, vylezu cestu na druh pokus. Jedn se o takzvan Rych pelez a tento zpsob bude bonusovn +10 body. Doba mezi pokusy nerozhoduje. Zdrazuji, e zkladnm pedpokladem je druh nalezen do cesty !!! Pi zadvn pelezu do polka "poet pokus" napite 2.
Poznmka: 1. pokus je vdy OS nebo Flash. 2. pokus je vdy PP nebo RP. V dencch je obas vidt zpis do kolonky "poet pokus" napklad PP na 1. pokus, co je chyba !!! Za pokus se pot kad nalezen do cesty.


RP pelez +6 bod
Pijedu a rozpracovanou cestu vylezu RP na jakkoliv pokus. Do polka "styl pelezu" zapu RP a tento bude bonusovn +6 body.


PP +0 bod
Standardn pelez PP na tet a dal pokus.


Rekapitulace
OS                                +??? (bude upesnno po zral vaze :o)
Flash                              +53
RP, PP na druh pokus              +10
RP                                  +6
PP                                  0


Azbest   [pravy] 07:38 22.02.2007Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 druh pokus :)07:36:20 22.02.2007
Nen druh pokus jako druh pokus :))) U o tom psal kdysi RT v Mantn a d se s tm souhlasit. Nalezu - nevylezu - bhem spoutn sedm v cest a zkoum kroky - sjedu na zem - nalezu - vylezu...druh pokus? Je to prost tk urit a nebodoval bych to. Mj nzor.
Olivodpovdt 
 Re: druh pokus :)11:18:38 22.02.2007
Souhlas, tak bych nezavdl druh pokus.
Za RP bych dal +10. Za OS jsem pro hodnotu mezi 115 a 145, ale je to tk, nco jinho je OS cesty v oblasti kde se leze mlo, nebo bez magnzia (lovk si ty chyty mus najt)a v oblasti, kde se leze podle chyt oznaench magnziem, nebo rkami.
Dejvodpovdt 

 ...07:46:13 22.02.2007
Jde o to, rozliit podle naeho nzoru hodnotn rychl pelez od ujedn cesty. Svdom kadho je vc jin. Nekejme tomu druh pokus ale druh nalezen do cesty.
Azbestodpovdt 

 Dotaz08:19:40 22.02.2007
Pokud ale pijedu do oblasti po del dob, a pamatuji si e se mi dejme tomu ped rokem povedlo pelzt cestu kterou jsem dal tak tak a jdu ji  znovu lzt abych vidl jak jsem na tom do denku nau co? RP na prvn pokus? Dikes
 P.J.Zodpovdt 
 Re: Dotaz10:27:45 22.02.2007
tak to je normaln druhej pokus ne? "Doba mezi pokusama nerozhoduje"
tulakodpovdt 

 obtnost08:23:05 22.02.2007
PP na 2. pokus by mlo bt vc ne RP na 50. pokus ne?
zofinodpovdt 
 zohlednn...08:48:10 22.02.2007
A co takhle vzt v potaz dopravn vzdlenost k cest,teplotu, tlak, vlhkost,nachmelen z minulho verku,navu vejka z prce...( nap. hzet na bark maltu celej tejden v tropickym lt, v ptek se dn nakulit a pak vylst njakou hustou 10-(teba na destej toho dne)je podle m vt vkon ne za idelnch podmnek njakou jedlou desinu. taky je dleit zohlednit poet dn zkouen... Pokud i na tohle nebude zoptimalizovna matice explicitnch koeficient, nem cenu snait se vytvoit spravedliv denek a jeho charakter bude (jako doposud) pouze orientan.Je kadho vc, jestli na 2. nebo na 50.( a nkdo d na 50. SCARE FACE... )

PS. Benek podvd, m 2. pokus jako 1. atd. Normln bych ho vykrtnul. Tim se vichni vlastn zlepme, n!?!
alaodpovdt 
 Re: obtnost09:00:23 22.02.2007
Nevm,nevm...tak v t cest zstanu nalezen,zkusm si ta problmov msta xkrt,pak se nechm spustit a vlastn ji 2pokusem vylezu,tak nevidm rozdl
pekiodpovdt 
  Re: obtnost14:30:35 22.02.2007
Tak zsta jak dlouho chce, zkouej a hobluj TR. To ve jen kvli tomu, aby sis mohl zapsat +10 bod za druh nalezen do cesty. To je o t poctivosti k sob sammu.
Myslm, e m smysl oddlit rychl pelez od utrpen cesty.
Azbestodpovdt 
   Re: obtnost15:14:24 22.02.2007
no vid azbeste,to abychom jet zavedli kolonku jak dlouho v cest zkouel?...myslm,e je fakt zbyten zavdt 2pokus
pekiodpovdt 
    Re: obtnost15:26:36 22.02.2007
Kdyby mlo bt vechno objektivn, u kadho pokusu by musel bt nezvisl rozhod a daje do denk by zapisoval jen on.
Tohle ale peci nen mistrovstv svta. Za poad v ebku nikdo nic nedostane; snad jde o trochu prestie - ale pokud nkdo bude notorick idi, proskne se to a presti naopak utrp.
Mylenka je jasn: je rozdl mezi nm jako "npravou nepovedenho OS", a tm, e na cestu teba jezdm msce. To je urit pravda.
Navrhuje se tu nco, co by snad fungovat mohlo, i kdy pesn definovat to asi nejde - zle na kadm, jak poctiv k tomu pistoup. Otzka by sp byla, jestli m smysl systm, kterej bude stejn vdycky jenom piblinej a nikdy nerozli vechny nuance, jet dl komplikovat, jestli to za to stoj. Zd se mi, e rozdl mezi lezci, kte lezou cesty "rychle", a kte je lezou "pomalu", bude vidt i na tom, kolik maj OS ve srovnn S RP i PP.
Pikotodpovdt 
     Re: obtnost15:30:27 22.02.2007
Take vlastn: na jednu stranu se sniuje rozdl mezi RP-PP a OS, na druhou stranu se v rmci RP-PP vydluje skupinka takovch, kter se posunou k OS. Nejde to v protismru?
P.odpovdt 
     Re: obtnost17:15:09 22.02.2007
myslm si,e tohle je velmi vstin a absolutn souhlasm s pikotem
pekiodpovdt 
 Re: obtnost14:23:39 22.02.2007
Vdy bude.
Azbestodpovdt 

 + 1008:34:32 22.02.2007
Souhlasm s Azbestem.
hanesodpovdt 

 rp na 2pokus?08:43:37 22.02.2007
Rp na 2 pokus...chceme tomu dt njak nov styl...podle hodnoty vlezu by to pak asi vypadalo takhle...OS, FLASH, 2RP/2pokus/, RP, PP?Teba bychom mohli jet zvhodnit 2PP/2pokus PP/?Souhlasm s Olivem,maximln bych upravil lehce body,ale nehodnotil bych druh  pokusy.   
pekiodpovdt 

 1.pp pokus08:53:22 22.02.2007
Prvn nalezen do cesty = OS. Druh nalezen = 1.pp pokus atd. Tak bych terminologii to vidl j.
siskaodpovdt 
 Re: 1.pp pokus09:33:31 22.02.2007
Prvn pokus rovn se OS pokus, tak to je bude,nechcete zavst nhodou prvn ostrej:-))))to u jsem taky nkde slyela....
Evaodpovdt 
  Re: 1.pp pokus09:39:02 22.02.2007
Znam sp hodn tupejch...
a.odpovdt 
 Re: 1.pp pokus12:07:02 22.02.2007
prn nalezen do cesty je onsight, v odelnm ppad zlezen cesty na prvn pokus ili poet pokus je jeden. Kad dal pokus se pit. Take cesta vylezen na prvn pokus po nespnm os m v kolonce pokusy slo 2. neikejte mi e ne :)
malej bejkodpovdt 
  Re: 1.pp pokus14:17:10 22.02.2007
Ano takto by to podle naeho nzoru mlo bt!!!

Pokud bude v kolonce "poet pokus" vyplnno 2, dojde k piten fixn +10 bod jak u stylu PP tak RP.
PP +0 = vyplnna kolonka "poet pokus" slem 3 a vce.
PP +10 vyplnna kolonka "poet pokus" slem 2
RP +6 = vyplnna kolonka "poet pokus" slem 3 a vce.
RP +10 = vyplnna kolonka "poet pokus" slem 2
Azbestodpovdt 

 PP na 1. pokus08:59:13 22.02.2007
Pe, e je chyba zapsn PP na prvn pokus. J tam takov zpisy mm z toho dvodu, e mi ty cesty prost nejdv nkdo nacvakal (a asto i prodlouil) a j je pak na prvn pokus pelezla. A j to prost nepovauju za Flash. Je to pro m tak vrazn rozdl, e si to nedovolm zapsat jinak ne PP, ale protoe to bylo na 1. pokus, tak si tam ten 1 pokus napu. Chpu, e pi m vkonnosti nejsem reprezentativn vzorek, ale mm na to tenhle nzor a myslm, e plat i pro t잚 cesty, pokud tam samozejm nejsou presa stabiln. Vm, e jsou i opan nzory, protoe na to tma probhlo dost diskus, ale j mm tenhle.
Kokaodpovdt 
  PP na 1. pokus09:14:11 22.02.2007
nechapu to prelezeni PP za +0 bod, teoreticky, kdyz lezu na OS nacvakam vsechny presa a spadnu v posledni kroku, necham se zpustit a lezu hned znova tak to mam na druhy pokus ale na PP a tudiz za +0 bod?
Kajaodpovdt 
  Re: PP na 1. pokus09:37:53 22.02.2007
Ale tohle pece ten Azbestv lnek e! e uvauje o bonifikaci za rychl pelez na 2. pokus. ti podn, ano?!
Kokaodpovdt 
 Re: PP na 1. pokus10:28:13 22.02.2007
Kdy mi nkdo nacvak cestu a j ji dm prvnm pokusem je to jasn FLASH dle vech pravidel.
odpovdt 
  Re: PP na 1. pokus10:47:50 22.02.2007
A co se teba podepsat? ... M to prost tak nepipad. Pro by se pak rozliovalo RP a PP? Je to obrovsk rozdl. Dl o pohyb navc, j konkrtn obvykle musm cvakat presa z jinch chyt, ne se d cvakat jen lano do presa, je to prost nronj, kdy nen nacvakno. Jinak je mi to fuk. J to prost ctm takhle a tak si to tak pu.
Kokaodpovdt 
 Re: PP na 1. pokus10:39:26 22.02.2007
Souhlasm s kokou...nacvakan cesta pro m nen flash jak m bejt. Stejn je to ale jedno, OS neexistuje a ve chvli kdy ti jisti ekne e to vpravo vypad jako chyt OS kon, stejn jako flash s expreskama je v nkterch ppadech slab vkon ne RP.
Mier a jebat ebek !!!
 jirousodpovdt 
  Re: PP na 1. pokus11:09:20 22.02.2007
ano OS konci, zvlast v pripade pokud jistic dobre poradi a ten chyt tam pak nebude:).
Jdu si natrhat kytku zebricku, treba s ni neco krasneho proziju...
apropo. ctenar by si mel vsimnout ze v predchozim clanku o zebricku pribyl komentar od Adama O., velmi hezky recene.
Ostatni zmeny jsou kosmetika, ale proc ne
lacoodpovdt 
 Re: PP na 1. pokus14:19:33 22.02.2007
Podle mho nzoru je to standardn Flash.
Azbestodpovdt 
  Re: PP na 1. pokus15:51:21 22.02.2007
Ty wole, ziram body za rychlej prelez-Azbeste ty si se zblaznil:). Podle me total kravina na ktery neni nic prinosnyho. Proste to bud dam na OS a kdyz mi to o trosku utece, reknu si ze sem to posral a dam to na druhej pak jasny PP a neresim body, ale to ze priste musim lezt lip!! Cao Majkl
majklodpovdt 
   Re: PP na 1. pokus07:37:53 23.02.2007
S tm, jak to popisuje, samozejm 100% souhlasm :o)
Nejedn se o zavdn njakho novho stylu, pro uivatele neznamen nic vc, ne sprvn vyplnn kolonky poet pokus, co mnoz dvno dlaj.
Jedn se jen o 10 bod. Naprosto kosmetick prava.
Za daleko vtmi excesy v ebku stoj chybn psan cesty PP, kter jsou mon jen RK. Se hlem, bez zapnut z pozice a pak v kuse pelezen ani RK nbr A0. A pak se meme bavit o poctivosti. Ve srovnn s nevary pi pelezech, jsou diskuse o bodech takovch a makovch naprosto dtinsk.

Dost lid m biuje, jak to, e nen zvhodnn ten, kdo cestu peleze rychle oproti nacviovanmu pelezu. I zmiovan 8a.nu tuto preferenci m.
Je to prce nevdn :o) Zkuste to nechat rok t a uvidme.
PS: Jsem zvdavej jak boue se peene, a vythnu nvrh na ebek horsk. Mon to jet zvm :o)))) aute.
Azbestodpovdt 
 Re: PP na 1. pokus15:16:32 22.02.2007
Osobn nacvakanou pipravenou a vyrazenou cestu, kdy j pelezu na prvn pokus povauji za ist FLASH
BBodpovdt 
  Re: PP na 1. pokus16:39:56 22.02.2007
Hele BB, doufam ze pak par svych bodu taky nasypes tomu kdo ti radil. Tyhlencty vyrazeny flashe, kdy software vysila ze zeme informace a hardware se hrabe nahoru, to je to pravy souzneni dusi...
Takovymu flashi bych body rozdelil na polovic mezi radice (software dole) a lezavce (ten hardware) nebo dal aspon dvacet trestnejch (RP-20)!
Vid Majkl, taky urcite souhlasis:))
lacoodpovdt 
   Re: PP na 1. pokus17:11:24 22.02.2007
...tak mi teda Laco vysvtli co je podle tebe Flash?Asi jsem t nepochopil...dle mho nzoru:nikdy nenacvioval,lezec me mt zaloeny jistci body/nenael jsem nikde,e v borhku nesm bt expreska/,cestu mu me bt vyrazena nebo v tom nkoho vidl...to je Flash!Nebo se pletu?
pekiodpovdt 
    Re: PP na 1. pokus18:14:23 22.02.2007
A: Flash je zbabely styl pro ubohy denickare
B: Flash je nechutny oprasknuti ciziho zpusobu reseni problemu a zaslouzi strnout aspon pul bodu za opisovani! V pripade ze nekdo nekomu radi pri lezeni, oboum akterum bych dal reditelskou dutku do denicku a 20 bodu dolu.
C: Flash je mrtvej styl, falesna nahrazka zbytecne zmareneho OS, pravy vOnSajter ve skalach kouka do zeme, zasadne smerem od skaly, i kdyz jisti sveho druha ci druzku na lane, nevnima hekani v tezkych mistech a neodpocitava si v duchu metry lana...
D: Moc to resis:), byl to for na kamose
l.odpovdt 
    Re: PP na 1. pokus11:34:27 25.02.2007
... jen pro tvoje info, jistc bod nen ta expreska, ale nt, BH, vklnnec, smyce atd. To co popisuje je jasn PP
vo co deodpovdt 
   Re: PP na 1. pokus17:15:59 22.02.2007
By se pak mohla rozjet sout lezeckejch softvr, co dokou vdycky dobe poradit. By ani nepotebovali/y sedk (nen podmnka, e pitom musej jistit?).
P.odpovdt 

 1. pokus o koment :)10:29:45 22.02.2007
e do toho muste ourat, kdy se ten lder usadil...
a) Snad nen nutno zavdt po OS dal "nestabiln" styl (1.PP RP). Protoe pokud na cestu v zsad mm, mohu, po nespchu OS cestu dolzt, shora nacviit (vetn TR, teba i nsobnho) a po odpoinku a druhm nalezen ji pak s velkou pravdpodobnost vylzt. Tak bude postupovat asi vtina lid a nelze jim to vytat. Tm je ovem princip "rychlho pelezu" jaksi popen . Mn sporn (protoe mitelnj) by bylo "ocenit" vylezen cesty v jednom dni, ale ani to nepovauji za nutn.
b) Body pipsan za cestu (viz prvn Azbestv lnek)- vzhledem k tomu, e v db cest (a vlastn i v prvodcch) je
asto nesoumiteln klasifikace (zejmna podhodnocen cest na psku, i sportovn cesty v Labku jsou toho dokladem), jsem pro
ponechn souasnho stavu (bodovat subjektivn klasifikaci, pokud se li od klasifikace v databzi)- kad si v tchto ppadech nese ki na trh a lety jsou dobe viditeln
"lezeckou veejnost".
c) e je OS v relu asto diskutabiln je znmo (mj. narkovan chyty), ale vyadit jej nelze, je to nejpirozenj zpsob vylezen cesty. Snen o pr bodk nen nutn, ale pro ne...
d) zven bonusu pro RP - ok.
ivoodpovdt 
 Re: 1. pokus o koment :)10:55:54 22.02.2007
Osobn si myslm, e OS je jenom jeden - vechno ostatn je jenom kdyby. Za rychl pelezy bych nic nedval. A udlal bych i radiklnj rozdl mezi OS a FLASH. Kdy toti o cest nic nevte (ale vy vte vdycky, protoe tete prvodce), tak je to fakt dost tk. Zatmco, kdy vm nkdo vyrad krok po kroku tak to mete lupnout jako nic. Kdysi jsme pozorovali partiku polk jak na Slov jeden za druhm nalzali do Hrany 1624. Jeden z tch borc sedl cel den pod stnou a dval se na n. Nechal si prodlouit presa aby se mu dobe cvakalo a veer si lupnul fle. Jene on za tu dobu o t cest vdl u pln vechno!!!
Beaodpovdt 
  Re: 1. pokus o koment :)11:59:23 22.02.2007
skoro s tebou souhlas,cestu si me okoukat a pjde ti to dobe pokud budou tv propozice...myslm vka a teba i opi index piblin stejn jako lezce na kter kouk...v ppad menho i vtho vzrstu bude problmov msta EIT jinak...o chytech a stupech bude sice vdt,ale bude muset to jinak vymyslet...Flash by se ml lehce dle mho nzoru posunout ble k RP
pekiodpovdt 
   Re: to all12:40:54 22.02.2007
Myslm, e to cel je pseudoproblm...
Naprosto nepodstatn...bohuel pro nkoho nejpodstatnj st lezen nebo dokonce ivota.
vnivecodpovdt 
    Re: to all13:56:41 22.02.2007
Naprosto souhlas....!!
silesiusodpovdt 
    Re: to all15:09:58 22.02.2007
m pravdu...pro nkoho radost z pohybu...pro nkoho silka...pro nkoho oboj...tato debata je pro ty dv posledn skupiny
pekiodpovdt 

 a co AF15:40:58 22.02.2007
A co AF? Leckter AF v Sasku "me bt" mnohem hodnotnj ne leckter mrda na  OS,OSF, PR, RP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ugo
Lukodpovdt 
 Re: a co AF15:46:00 22.02.2007
Vak i v Labku, Prachov, dru... Ale to nikdo nedoke kvantifikovat. Leda by Ivo vythl z uplku svoji P-klasifikaci a dothl ji do konce. (Kdyby ho vc lid otravovalo :)
Pskovcov cesty jsou nakonec dneska klasifikovan asto AF/RP. Tzn. e msto 1 bodu by se teoreticky mohly klidn potat body nleejc AF hodnocen.
Ale to by asi bylo sp pro jinej server. Je to asi jin disciplna.
Podpovdt 
  Re: a co AF16:55:19 22.02.2007
jj,s tm souhlasm,ale asi to zde nebude moc brno.Pec jen to nen s modernm trendem lzti nco AF,ale je fakt,e AFka na psku jsou pro mnoh hodnotnj, ne njak OS na vpn,tam toti nejde o zdrav,co se o pskoviti ci ned.
mraodpovdt 

 poznmka k poznmce..17:31:33 22.02.2007
Z textu: "Poznmka: 1. pokus je vdy OS nebo Flash. 2. pokus je vdy PP nebo RP. V dencch je obas vidt zpis do kolonky "poet pokus" napklad PP na 1. pokus, co je chyba !!! Za pokus se pot kad nalezen do cesty."

Bn vyrme ve 4 lidech po 2 dvojicch a stv se , e si prost ekneme nech tam presa, zkusm to taky. Tm pdem vylezu cestu na 1. pokus, ale Flash to peci nen! Naopak, je to peci PP na 1. pokus! Nebo se mylm??
Vykalete se na poty pokus, to je cesta do pekel. Jasn, pro lovka je to hodnotnj vkon a me se tm chlubit. Ale povede to ke zmatkm a dezinformaci.
Co se te zmny pidlenejch bod v OS, do toho nekecm, protoe je mi to upln jedno. Lezce pouvm jako DENEK, ne EBEK.
 relicodpovdt 
 Re: poznmka k poznmce..17:43:50 22.02.2007
..expresky tam me mt a je to flash!Znova opakuji dle zjitnch fakt...lezec me mt zaloeny jistci body,ale nikde se nepe e v tom bod nesm bt expreska..je to jistc bod
pekiodpovdt 
  Re: poznmka k poznmce..18:07:06 22.02.2007
Definice FLASHe visc na lezci zni takto:

FLASH se nazv styl v ppad poda- li se mi vylzt cestu RP tzn. bez odpoinku, jet jsem ji nezkouel, ale vidl jsem ji nkoho ji lzt ( pot se i zhldnut na videu )nebo mi vdouc kamard asistoval radou ze zem.

 relicodpovdt 
   Re: poznmka k poznmce..16:37:34 23.02.2007
OS i FL nen o pozici z jak cvakm jitn, ale o znalosti krok. Jitn je v cest (jak u z nzvu patrno), abych se pi pdu nezrakvil.
Lukyodpovdt 

 Solo18:18:50 22.02.2007
A co free sola, napklad vc bod za cestu vylezenou a na druhej a dal pokus.... hehehe
Climbodpovdt 
 ...20:58:37 22.02.2007
Hele tak to netusim, kdo presne tuhle definici vytvoril, ale definice z ostatnich zdroju se opravdu nezabyvaji tim, zda jsou expresky predem nacvakany ci nikoli...cesta vylezena prvnim pokusem s nacvakanymi expreskami je podle meho nazoru jednoznacne FLASH! A podobne to vidim take s OS...je jednoznacny fakt ze lezecka elita si zapisuje OS i u cest s erarnimi expraskami, proc by tedy lezci, kterym v ceste nekdo necha expresky nemohli cestu vylezt OS? je snad nejaky rozdil ve cvakani erarni nebo normalni expresky???
hklodpovdt 
  Re: ...21:26:10 22.02.2007
Rozdl je pouze v tom kolik asu strv nacvaknutm expresky a lana a kolik jen pouhm nacvaknutm lana do expresky a to dost podstatn. Pouze na Tob zle jak si styly pizpsob a jist zmkilost je obrazem dnen doby. :-)). Ale tomu njak nerozumm, jet nemm edest, druhou podmnku jsem ji dve splnil :-))).
To, co nkte povauj za Flash a i tak si to snad p pro m Flash prost nen a to sam se tk OS a o zamovn PP a RP ani nemluv.
Vlkodpovdt 
 Re: Solo21:04:03 22.02.2007
no to by m taky zajmalo. Ja bych teba dal i OS free solo, to tu neni a j takhle pr cest vylezench mm:)a to by mlo bej +200 bod
modpovdt 
  ...21:51:26 22.02.2007
Vlku, chapu dobre, ze timto zpochybnujes podstatnou cast OS prelezu soucasne svetove lezecke elity??? Myslis, ze s erarnimi expreskami uz by se o OS jednat nemelo? Muj nazor je takovy, ze pravidla, kterymi se ridi lide udavajici smer sportovnimu lezeni by mohla platit take pro ostatni lezce...je mi jasne, ze s timto nazorem nejspis souhlasit nebudes, ale ve vestine sportu dochazi k upravam a zmenam pravidel na nejvyssi urovni a ty pak plati take pro vsechny ostatni...a v pripade napr. toho FLASHe s prednacvakanymi expreskami si myslim, ze ani nejde o zmenu pravidel, jako o moznost jejich vykladu...
hklodpovdt 
   Re: ...08:22:34 23.02.2007
Sprvn d, zpochybuji, pro m to nen ist OS i Flash, ale je to o postoji k tomu co dlm, j jen nevidm dvod nalhvat si do vlastn kapsy, prost rozdl v tom je a nkdy dost podstatn. Ovem obecn pi dnenm tlaku kdy nespch se neodput se nen emu divit, ale spch za kadou cenu to nen sprvn cesta vped v dn lidsk innosti. :-)). Mon je to dno, e jsem zanal ped x lety a s pln jinmi lezci a tm i jinmi postoji.
Vlkodpovdt 
 Re: Solo07:49:00 23.02.2007
No jasn, peje si body uloit, zrove pi obadu, do zem? Nebo je mme vysypat na msto skonn :o))))
A.odpovdt 

 Druh pokus12:44:00 23.02.2007
Netl jsem vechny komente, tak se omlouvm pokud se budu opakovat.
Osobn bych 2. pokus hodnotil, a je jakkoliv. Jak tady nkdo napsal, zle na svdom. 1. pokus je samozejm OS a jestli jsou v cest erry nebo ne bych neeil (pece si je nenechm kvli OS odstranit).
Myslm, e ebek na 8a je inspirativn, akord bych navc rozlioval RP PP. Jak pe autor lnku, 6 bod. Co se te 2. pokusu, tak na 8a ho hodnot pouze 2 body, Azbest navrhoval a 10, to mi pipad docela rozumn.
FLASH je jasn, klidn s nacvakanma presama a prohlet me jak dlouho chce. Body bych nechal, jak jsou te.
Stejn je to vechno jedno, jak jednou nkde psal Mrza, srovnvat se d pouze na zvodech, kde maj vichni stejn podmnky. 
Lepraodpovdt 
 ...13:39:19 23.02.2007
K Vlkovu pohledu na vec...na jednu stranu vim o koho se jedna a respektuji jeho pohled na vec, ale na druhou stranu mi to prijde jak kdyby fotbalista chtel kopat penaltu z 10ti metru jen proto, ze to tak kdysi bylo a nesouhlasil s tim, ze uz se daaavno kope ze vzdalenosti 9,15m...
hklodpovdt 
  Penalta...16:52:45 23.02.2007
... se kope ze vzdlenosti 11 m, chlape! Kop sis nkdy do miudy? Tch 9.15 m je minimln vzdlenost, jakou mus hri mt od me v okamiku rozehrn (penalty nebo i jinho kopu).
A je to tak u od as Rsslera - Oovskho!Nazdar! V. .
starej irlodpovdt 
   Re: Penalta...17:11:44 23.02.2007
ooo chybicka se vloudila...jasne ze 11
hklodpovdt 
  Re: ...19:00:10 23.02.2007
Sleduji kam se ubraj trendy v lezen, nemyslm si, e bych byl moc mimo msu, ale prost mm urit zsady a dejme tomu ivotn nzory a postoje a pilo by mi nedstojn a obelhvn sebe sama, kdybych si najednou, jen e si to dj nov trendy, zaal pst cesty vylezen PP RP, RP OS apod. Pece pokud chci bt lep, pekonvat sebe sama, tak si nemohu podmnky zmkovat, ale naopak musm pitvrdit, v tomto ppad to znamen vce dbt na istotu stylu.
Vlkodpovdt 

 ...15:39:36 23.02.2007
Pli mnoho povyku pro nic...
Dr.bnaodpovdt 

 pp16:39:00 23.02.2007
muze mi nekdo prosim vyjasnit rozdil mezi PP a RP? z toho vseho mam v tom jeste vetsi zmatek..diky
honza kodpovdt 
 Re: pp16:51:05 23.02.2007
No u RP a PP myslim neni co resit...RP-cesta vylezena az druhym, ci dalsim pokusem (samozrejme bez odsednuti), expresky si sam cvakas, popripade zakladas vlastni jisteni...PP-v ceste mas i expresky a pouze cvakas lano...
hklodpovdt 

 PP18:39:16 23.02.2007
Asi jsem v tomto smeru moc zasadovej, ale myslim, ze i kdyz vylezu cestu s nacvakanyma preskama "OS", tak jak uz tady nekdo psal, podle meho nazoru je to taky proste jen PP a vzdycky si to tak budu psat. Zrovna tak si myslim ze mezi RP a PP je docela casto dost velky rozdil. Urcite to neni pravidlem ale zrovna tak to neni ani vyjimkou. Nekdy je cvaknuti karabiny to nejtezsi v cele ceste. A to nemluvim napr. o lezeni spar, kde uz neni ani kam ty presky nacvakat. Proto bych klidne vice zvyhodnil samotny RP styl, prijde mi ze se v posledni dobe trochu ztraci ze sveta.
 Luky:-)odpovdt 
 Re: PP20:41:17 23.02.2007
Mezi RP a PP je rozdl velk, ale to myslm nikdo nezpochybuje ne? Tady byla sp e o tch prvnch pokusech. Zapisuj si co chce a jak chce, ale pokud cestu flashnu prvnim pokusem, tak mi to pjde jako degradace vkonu zapsat si to jako PP. A zapisovat si regulrn OS s errkami jako PP? No to u si snad mu radi pst vechno rovnou AF abych byl na sebe j psn ne :-)
morousodpovdt 

 PP 1. pokus20:48:05 23.02.2007
Zpis PP na 1. pokus nemus bt blbost = co kdy cestu flashnu s tm, e mm pedcvakan presa v borhcch??? Nevm jak vy, ale j to beru jako PP, ne flash.
kaciodpovdt 
 Re: PP 1. pokus21:15:54 23.02.2007
Take sm pes o takovm zpsobu pelezu jako o flashnut, ale pesto se ti to nezd bt flash jo? No tak dobr tedy, budem drsn a kdy u nemme vkonnostn na ty nejlep, tak jim aspo mzeme ct, e to jejich 8c na OS bychom si my zapsali jen jako PP...
morousodpovdt 

 Anketa11:53:44 25.02.2007
Jeliko jsem se pi protn koment dobe pobavil, chtl jsem hlasovat i do ankety, ale nenael jsem tam potebnou kolonku: JE MI TO U PRDELE :-)) chlapi, lo by to doplnit???
Bernyodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (192186)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
1 1 1
1 1 LmMqtzme
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1469 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1566 
 Ne, uniklo mi to. 
 1339 
 Sleduji jen Adama. 
 1393 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.