LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Horolezec nepad.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Boulder Bar - Praha 7
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1
Rock Point Plze Americk - Plze
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Fesk 2012 - vsledky

filmy, zvody, host: Silvia Vidal ...

Hlavn cenu Fesku 2012 vyhrl polsk film Deklaracja niemiertelnoci o horolezectv a strnut. Cenu divk zskal esk film Pskai. Mistrovstv republiky v boulderingu vyhrli tpn Strnk a Nelly Kudrov.

Cenu za nejlep horolezeck film dostal britsk snmek Moonflower.
Film Pskai zskal ocenn i od poroty jako nejlep dokument.
Cenu ten webu Lezec.cz zskal esk film Sherpa Soda 2
Dal ocenn film viz ne.

Vyhlen Pskai

Slavnostn ceremonil - cenu pebraj Pskai
foto Roman Kalamar



Poad na prvnch mstech v zvod v boulderingu:
Mui:
1. tpn Strnk
2. Ondej Nevlk
3. Roman Kuera

eny
1. Nelly Kudrov
2. Zuzana Ulrichov
3. Petra Rikov

Celkov vsledky MS R v boulderingu:
 MS R v boulderingu 2012 - vsledky

Pr obrzk z festivalu a doprovodnho programu:

Radek Jaro a Jan Trvnek - beseda

Radek Jaro a Jan Trvnek - beseda
foto Jitka Polkov


Silvia Vidal - pednka

Katalnsk host Silvia Vidal pednela o slo vstupech v bigwallech
foto Standa Holec


Silvia Vidal ve skalch

Silvia Vidal ve skalch
foto Standa Holec


Alena epelkov, Mra Holeek, Silvia Vidal

Alena epelkov, Mra Holeek, Silvia Vidal
foto Standa Holec


Silvia Vidal na lan v Teplickch skalch

Silvia Vidal ve skalch
foto Standa Holec


Radek Jaro

Radek Jaro v sandlech se zavzanmi prsty u nohou, kter mu nedvno omrzly
foto Jitka Polkov


Ivan Fiala - beseda

Ivan Fiala - pednka
foto Jitka Polkov


Kino

Kino
foto Jitka Polkov


Porota

Porota
foto Jitka Polkov


Lajnai

Lajnai v parku
foto Jitka Polkov


spra

Spra
foto Jitka Polkov


V parku

V parku
foto Jitka Polkov


Drytool park

Sout v drytoolingu
foto Standa Holec


Petr Prachtel, Boris, Chroust

Petr Prachtel, Vladimr (Chroust) Prochzka a Boris Hlavek
foto Jitka Polkov


Ped kinem veer

Ped kinem veer
foto Standa Holec






Vsledky filmovho festivalu v plnm znn

VSLEDKY 29. MEZINRODNHO HOROLEZECKHO FILMOVHO FESTIVALU
WINNERS OF THE 29TH INTENATIONAL MOUNTAINEERING FILM FESTIVAL

Hlavn cena / Grand Prize
Deklaracja Niesmiertelnsci
Prohlen nesmrtelnosti
Reie / director: Marcin Koszalka
Polsko / Poland
Za jeho univerzlnost, velice ist ztvrnn mylenky a za vysokou umleckou rove filmu.

Nejlep horolezeck film / The best film on climbing
Mooflower
Reie / director: Alastair Lee
Velk Britnie, Aljaka / United Kingdom, Alaska
Za pikov horolezeck vkon a vbornou kameru v nronch podmnkch. Film, kter vs vthne do dje.

Nejlep dokument / Best documentary
Pskai
Sandmen
Reie / director: Petr Kapar
esk republika / Czech Republic
Za pikovou prci kameramana, ist ztvrnn tmatu, kter dokumentuje historii a vvoj lezen v Adrpaskch skalch.

Cena msta / Prize of town
Objet ticha
LAbbracio del Silenzio
Reie / director: Elio Orlandi
Itlie / Italy

Cena divka / Peoples choice
Pskai
Sandmen
Reie / director: Petr Kapar
esk republika / Czech Republic

Cena medilnho partnera webu lezec.cz / Media partner award Lezec.cz
Sherpa Soda 2
Reie / director: Ondej Smr
esk republika / Czech Republic

Zvltn ocenn poroty / Jurys special mention
I believe I can fly
Vm, e doku ltat
Reie / director: Sebastian Montaz Rosset
Francie / France
Za film, kter je vc ne jen o senzaci, ale o posouvn hranic monost a kombinac BASE jumpingu a slack line.

Way back home
Cesta dom
Reie / director:
Velk Britnie / United Kingdom
Za neuviteln artistick vkony na kole a vborn humor na cest dom


Standa Holec   [pravy] 16:57 26.08.2012Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Zmlen18:41:55 26.08.2012
Nejmenuje se ta druh bouldristka v poad spe Zuzana Ulrichov ?
odpovdt 
 Re: Zmlen18:52:55 26.08.2012
Opraveno, dky za upozornn.
 Standaodpovdt 

 Nenechavci10:24:44 27.08.2012
Fesk byl, ostatn jako kad rok, super. Potkala jsem zase po roce spoustu znmch tv, na kter se cel rok moc tm a uvala jsem si, v rmci pracovnch povinnost, nenapodobitelnou atmosfru teplickho festivalu. Jen ti nenechavci, kte v zvru tto skvl akce v parku pustoili a kradli, co jim nepat, mi zkazili nladu. Doufm, e jim ukraden vci nepinesou radost.
Jana Mudrov, Tendon teamodpovdt 

 Silvia Vidal ryba?10:27:35 27.08.2012
Silvia Vidal - takov baba z ocele - ryba? N e bych j to zazlval, je to jej svat prvo, a si dl co chce pokud nede sklu. Je to sp povzdech zhrzenho fanouka.
honzaodpovdt 
 Re: Silvia Vidal ryba?10:36:28 27.08.2012
Jo takto se to sbhlo. Byla tady krtce a tohle j moji kamardi pipravili, jen takov krtk seznmen se sklou, a z toho je ta fotka.
 Standaodpovdt 
 Re: Silvia Vidal ryba?11:16:17 27.08.2012
Hele, ja bych ji to nevycital. Kdo z nas lezl hned na prvnim, kdyz byl poprve na pisku? Dreni skaly je blby, ale to z fotky neni moc jasny, nevim, jestli slanila nebo se nechala spustit. Mago tam nevidim, to chvalim. A v kazdym pripade, kritika by mela jit na hlavu tech, co ji tam vzali; delala urcite to, do ceho ji poslali.
Jako citelne vetsi pruser mi prijde ta prednaska, teda ne Silvie, ale ta prekladatelka, to byl des. (Nevim, jestli na tom byl hur ten, kdo umel anglicky a slysel, jak to kurvi, nebo ten, kdo neumel a netusil... I kdyz, takovy hlody jako "lezt traverzu" asi musely trknout kazdyho.) Stesti, ze mela nakonec tolik soudnosti, ze to vzdala a ze se nasel ten dobrovolnik z publika co to doprekladal. (Dobrej typek, nechtel bych bejt v jeho kuzi, vlizt takhle z voleje pred petset nebo kolik lidi.) Jinak Silvie sama skvela, skoda tomu, kdo to nevidel.
D.odpovdt 
  Re: Silvia Vidal ryba?12:43:21 27.08.2012
Pekladatelka opt nezvldla odbornou terminologii. Konkrtn: Lezeck pomcky, popis cesty a vstupu. Del vty dlaly ale tak problm. Co pt nkdo lezen znal s poznmkovm blokem?
 martanodpovdt 
   Re: Silvia Vidal ryba?22:33:06 27.08.2012
Hele, ten poznmkovej blok to moc nee. Tohle chce bu simultnn peklad do sluchtek (v teplickm kin nereln), anebo domluvu s enkem, e po njakm zapamatovatelnm seku udl pauzu a pust ke slovu tlumonka. A pokud mi ta pekladatelka po akci kala (jo, j jsem ten exhibicionista co to dopekldal), tak se njak tak domluvit chtla, ale nezdailo se. Jo, pro doplnn a zajmavost - je mi jasn, e i mn se jednou nebo dvakrt povedlo neudret v hlav celej odstavec a nebylo to pln OK, ale fakt ta koncentrace kyslku prudce ubejvala s nadmoskou vejkou; na tom pdiu se u dejchat skoro nedalo. Tmto taky dkuju tm v sle, pokud to tady tou, e v zvru dvakrt pomohli podle zsady vce hlav, vce smysl :).
Robertodpovdt 
    Jsem rd, e si Silvie stihla i zalzt01:06:31 28.08.2012
Zatm asi nejlep byla pekladatelka Habelera na Smchov. Sthala tsnopisn poznmky, otzky co nevdla i domluvu s Petrem, to je ale taky hodn zkuen pednae.
 martanodpovdt 
 Re: Silvia Vidal ryba?16:48:31 27.08.2012
Mli byste se probrat. Pro by nemla rybait? Ona asi tak pojede nkam do Teplic riskovat. S tm pskem jste u fakt poahan. Doba je jinde. Viz Andrada (mgo), Vidal, Saleva (ve TR). Lezte si teba free solo, ale nechte si kecy pro sebe. Ztrapujete jen sami sebe. Nikdo (zejmna ne pikov lezci) nem potebu potebu riskovat zbyten. Lezen je zbava a sport, tak to tak berte.
odpovdt 
  Re: Silvia Vidal ryba?16:58:35 27.08.2012
Ano lezeni je zabava a sport, ale nekdo si tu zabavu nehleda jen ve sportovni hodnote ale i psychicke hodnote. a ze by zrovna pro sylvii vidal byl hlavni sport a ne zazitky, tak to nevim nevim. Ale nema cenu to tady resit, kdo nechce tak to nepochopi.
Ahoj Ondra
Ondra Be.odpovdt 
   Re: Silvia Vidal ryba?17:26:12 27.08.2012
Prv e pochop, ale nechpou tu jin. Ne se pe, e byla po expedici a jen si do sem na dv hoky odskoila. To si nkdo mysl, e si odskoila pi nabitm programu za njakmi zitky? Na dv hoky? Dost pochybuji.
odpovdt 
  Re: Silvia Vidal ryba?20:57:39 27.08.2012
Tys na t pednce patrn nebyl, e? Jinak bys nenapsal takovou blbost, jako e pikov lezci, napklad Silvia Vidal, neriskuj. Ten jej vejlet ve stn a cesta zptky (tu bych teda fakt nepomjel), byla s jejm vybavenm (mj. dn vyslaka, dnej mobil, atd.) ruleta zcela srovnateln s velmi vyhlenejma pskovcovejma vradama.
Robertodpovdt 
   Re: Silvia Vidal ryba?21:50:00 27.08.2012
J nepsal, e neriskuje obecn. J psal, e asi nebude extra riskovat pi dvouhodinovm odskoku na njak fesk. Byla to poznmka k tomu rybaen, ne k Silvii Vidal.
odpovdt 
    Re: Silvia Vidal ryba?22:35:04 27.08.2012
Ta vtka se ale pece netkala odvahy lzt na prvnm, ale toho, e lezla na rybu a nebyla dobrna shora, jak bv na psku zvykem. Samozejm je to vtka sp na toho, kdo ji tam vzal ne na ni osobn.
Janaodpovdt 
     Re: Silvia Vidal ryba?00:30:47 28.08.2012
Vak j tak nepsal proti n, ale proti rpalm. Sprvn to mlo bt ne "jak to, e Vidal leze TR", ale "jak to, e ji tam organiztoi poslali takto?".
odpovdt 
      Re: Silvia Vidal ryba?06:52:34 28.08.2012
Neuviteln, co lidi obas chpou nebo nechpou, pipadn emu se div;-)
Willhemodpovdt 

 Pskai11:04:24 27.08.2012
Na tento film jsem se til. Snad i tm, e byl inzerovn jako film, kter vznikl na motivy stejnojmen knihy. Po jeho shldnut jsem byl dost zklaman. Autor ml snahu si zjistit nco z historie, ale jinak to bylo podno jako instruktn video o oblasti pro polsk turisty s dost prvoplnovm zaazenm reklamy. Koment, kter by dn lezec, nato mstn pska,nenapsal. Kamera celkem dobr, alespo na prvn dojem. Prost jsem asi ekal nco jinho. Cenu divk bych jet pochopil, ale cenu za nejlep dokument? To porota nezvldla.
Tomodpovdt 
 Re: Pskai11:18:54 27.08.2012
Pesn a do puntku. Tu reklamu kadou chvli bych v takovm filmu jet zkousnul,firmy za to prost dali prachy,tak se jim to mus njak vrtit. Ale film byl naprosto bez ducha, chyblo tam kouzlo knihy, kouzlo pskainy a dlouh pas o boulderingu byla pln mimo. Technicky proveden dobe,kamera musela bejt drah jak blzen a o to vc je koda e za takov prachy je to dal slabej film o pskovcovm lezen. Ostrov arodj je dote nepekonanej. Kdo to konen vezme podn do rukou ? : )
Ondraodpovdt 
 Re: Pskai11:28:52 27.08.2012
Souhlas. Moje e. J teda nepochopm ani tu cenu divk, ale to je kadho boj. (Mon bych sp uml skousnout tu pze poroty, s ohledem na zdvodnn - "Za pikovou prci kameramana" a dejme tomu, e vtina porotc do pskainy nevidla a teba o tom hlasujou :)) Film pln mimo msu.
(Doufm, e se to v t cizin mezi lezci it naopak nebude.)
Robertodpovdt 
 Re: Pskai12:09:44 27.08.2012
Asi vechny lezeck filmy maj sponzora, ale odbyde se to logem na zatku filmu. Reklamu zkousnu v TV v 30vteinovm spotu, ale tohle? Kdy si vzpomenete na Jar, d se to parafrzovat: "Maminko, pro m tak bl ruce? Protoe lezu s vybavenm od SR..."
odpovdt 
  Re: Pskai10:40:08 28.08.2012
Dovolm si s tebou nesouhlasit...ve stejnm bloku s Pskaema vyslali I beleive I can fly a logo MHW rozhodn nebylo jenom na zatku. Dky tomu, e to bylo tak akn, se na to mlokdo asi soustedil (nerozdl od Pska, kte byli tak trochu uspvac :))
Martin P.odpovdt 
   Re: Pskai12:27:30 28.08.2012
hlavn rozdl mezi I believe I can fly a pskaema bych ale vidl v tom, e prvn zmnn m krom pr zbr na triko njak obsah, kter je vtinou velmi vkusn a zbavn podan, piem se nesna zaazovat do kontextu historie sportu, resp. zaazuje se a m na to prvo. Pokud Petr Kapar chce dvat svj film do souvislosti s tm, co bychom mohli nazvat pskaskou i eskou horolezeckou kulturu obecn, nap. s knihou Pskai, s filmy Jana pty, anebo prost s tm, kdy ti Cikn vykld u Toovka co zas kde natlouk a mv pitom prstama silnejma jak rourky, je bu blzen, anebo ignorant. Toit film o pskach a vynechat peka, Cikna a Mocka je nesmysln pza, cena za nejle dokument je absurdita par excellence.
Rosaodpovdt 
    Re: Pskai13:13:02 28.08.2012
reagoval jsem na kritiku reklamy, ale jinak souhlas, Pskai nemaj dn pbh...
martinodpovdt 
    Re: Pskai19:23:39 28.08.2012
Nejen Speka, Cikana a Mocka. (Nebo rekneme Cikana a Mocka, kdyz by slo jen o Adr a okoli.) DZC a spol. k pisku taky patri, o jinych nemluve. Proste je to spatnej pocin - a je fakt presnej postreh, ze 20 minut Sharp Endu dalo o tridu lepsi obrazek piskariny nez 40 nebo kolik minut Piskaru...
D.odpovdt 
     Re: Pskai19:30:30 28.08.2012
Pete, Alberto, ada ...
odpovdt 
   Re: Pskai13:05:56 30.08.2012
Nemm tihleti slacklinisti a basejumpei vbec rd, celkov tyhle aktivity pro m dost divn a "trendy" a prost mimo lezen. Ale tenhle film se mi hrozn lbil, hezk zbry, super muzika, atmoka...
Ondraodpovdt 
 Re: Pskai16:31:06 27.08.2012
Souhlas, jen bych byl troku ostej. Za m naprost tragedie. Klasici se obracej v hrob a tm co tu jsou jet s nmi je urit na blit. Nco tam vykldali o tom, e to chtj petet i co. Pkn prosm a se na to vykalou. Ocenn jsou smutnou vizitkou astnk fesku i poroty. Tikrt fuj...
Leonodpovdt 
  Re: Pskai08:44:09 28.08.2012
Po udlen ceny za Dokument se obrac v hrob pravdpodobn i Jan pta. Podle popisu to vypadalo na odbornj porotu. Sp to vypad, e vybrali co by to tak mohlo dostat za cenu.
T.odpovdt 
   Re: Pskai12:04:23 28.08.2012
Moje e
Rosaodpovdt 
  Re: Pskai19:25:45 28.08.2012
Hele, osobne si myslim, ze legendy z Adru maji nejakej nicotnej film hluboko v pr...
D.odpovdt 
   Re: Pskai12:39:21 29.08.2012
osobne si myslim, ze legendy z Adru vynechali, protoe by je s maglajzem poslali do pr... A co by potom ze 40 minut zustalo? A hlavne nerikejte, ze v teh cestach to bez nejde. To by v Adru nesmely byt od prave tech legend i desitky.
odpovdt 
 Re: Pskai20:12:59 28.08.2012
Nevidl jsem, ale slyel jsem z 90% stejn nzor. Sta borci, ale i lezeck mlad kali, e duch psku tam chybl. Vivat Ostrov arodj. reklama nevad, ale pokud vynech legendy, neme bt spch.
Belialodpovdt 

 video11:25:04 27.08.2012
nebylo by nejake video ze zavodu..ze skal..atd..?cokoliv..s aspon nejakou minimalni kvalitou..
torousodpovdt 

 Zdroj filmu?11:53:33 27.08.2012
Daji se aspon nejake filmy z festaku sehnat nekde na netu? Nemyslim tim primarne cerne kopie ... rad nejakou tu korunu pustim, hlavne kdyz budu mit moznost ty filmy videt. L.
Lukasodpovdt 

 Pskai12:32:39 27.08.2012
Film Pskai jsem bohuel nevidl take nemohu hodnotit. Akort m dost mrzelo, e lstky na film byly u ve trvtek vyprodan. Poadatel mohli aspo zadit promtn filmu vcekrt, urit by se to dalo njak udlat a vichni by to ocenili.
Mraodpovdt 
 Re: Pskai12:40:35 27.08.2012
Film se pro velik zjem promtal po tet jet v nedli.
 martanodpovdt 
  Re: Pskai14:22:07 27.08.2012
O nic jsi nepiel, byla to jen hnusn reklama!
odpovdt 
   Re: Pskai20:06:08 27.08.2012
Za m film Pskai reklama na lezen ve zdej oblasti. Proto nechpu jak to mohlo dostat dv ceny. Kamera super, i tu reklamu bych zkousnul, ale pilo mi, e jakkoli film o lezen na psku na fesku njakou cenu dostane. Protoe je to pece o " lezen na psku" To co bych ekal jako nosn tma, lezen Sas na psku a povlen lezen tam bylo odbyto dvma vtami. Mon jsem byl zaten tm, e jsem etl knihu, kter byla super.
Jinak autor film pi jeho uvdn v kin ekl nco ve smyslu, e se na filmu bude dl dlat.
 Happyodpovdt 
    Re: Pskai20:41:27 27.08.2012
Nevm jak bys chtl toit po roce 2010 nosn tma pedvlen lezen Sas. Zejmna s ohledem na to, e nkte z nich rozhodili rfy u ve tyitch letech na rznch mstech v Rusku.
Teda pokud to ml bejt dokument a ne hranej film.
 Hadrburgodpovdt 
     Re: Pskai08:17:10 28.08.2012
Potomci, vcn stopy, archivy? (Ale men pozornost vnovan sask historii asi nejni hlavn prser tohohle filmu.)
odpovdt 
     Re: Pskai11:34:07 28.08.2012
Teba zbry na lezce v tch klasikch. Sharp end, i kdy se tam nesmysln v echch hlavn ske, ukazuje z lezen v dru a ze skal mnohem vc.
odpovdt 
      Re: Pskai19:32:46 28.08.2012
No to bylo nejdve kec film si koupm.Pskai to bude super.Free staem se rovn MG ve dvojce :-).A ejhle ono se to nelb. A jak to, e FILM dostal takovou cenu (podle divk opravdu nezaslouenou).POROTO !!!! neznamen to, e to nato mj kmo tak to mus bt dobr.A nebo to opravdu tak dobr je ????
odpovdt 
       Re: Pskai17:20:06 29.08.2012
Porota je na techto festacich jen "radoby odborna", casto... tyhle akce se snazi tvarit noblesne, ale pred par lety jsem zaslech prave v teplicich rozhovor dvou porotcu, vecer, sedeli na lavce vedle... jeden se ptal... jaky se ti zdal ten film? Uz nevim o co slo, je to let zpet cca... a ten druhy rekl... nevim, ja videl tak tretinu, co mi byla doporucena... sorry, nechci byt skarohlid, nechci kydat hnuj, nechci nikoho pokodit, ani festak, kteremu naproti tomuto fandiim jako akci ktera svede podobne lidi dohromady, ale tohle soupereni filmu a jejich hodnoceni je hodne, hodne opochybne... a castokrat ma uz urcite jmeno treba co drivejsi roky udelalo dory film, nejakou tu cenu temer automaticky jasnou... a ruku na to... jaka ma tahle cena cenu.... krom par lezcu co tam bylo, nikdo o tom nevi... ztadnou slavu anipenize ani nic to autorum neprinese, jen polechat ego... a potesi, to je to dobre, a namotivuje... takze nezavidme, nenadavejme, nas se to nijak netyka, a pokud chceme nadavat, nejdrive to sami zkusme lepe... Autori, kteri jiste do toho vlozili hromadu energie (otazkou je, zda-li i srdce)se pro priste zamysli, zdali se snazit film dopredu prodat skrze nesplitelne sliby (viz film o piskarich). Navic tlak sponzoru je tady vice nez evidentni, tlaceni jejich ksichtu, kteri, az na Majzliky, az tak skveli piskari nejsou, spise bouldristi a horolezci... coz me hlavne u Tilaku prekvapilo, a ted maji sanci se zamyslet zda to je ten spravny smer... Otrepou se, zamysli a priste udelaji neco daleko lepsiho, na to sazim ja... A pres tenhle ne uplne povedeny reklamni trik jim budu drzet palce jako kazdemu, kdo jen nekeca, ale o neco se snazi a jde s kuzi na trh... za tohle respekt. A co je vetsi skola nez dostat pres rypak, zmyslet se, otrepat se, a zkusit to jinak... peace...
nepodstatnejodpovdt 
        Re: Pskai19:31:57 29.08.2012
Jo, to uz sem cet i v nejakym rozhovoru, ze nevidej zdaleka vsechno. Letos sem videl porotce odchazet v prubehu filmu i bloku. Coz treba u Tatry krasne, tatry me jsem mel chut taky, az po 15 minutach to zacalo bejt super (i kdyz tady je to chyba filmaru tak dlouhej uvod).
Takze je to vlastne na tom, kdo porote co doporuci ...
O.odpovdt 
         Re: Pskai00:48:45 31.08.2012
Take za porotu letonho fesku: porota vidla krom Andrey Majstoroviov, kter vidla tetinu a pak se bohuel musela omluvit z osobnch dvod; poctiv vechny filmy v prbhu festivalu, m na to vyhrazenu i speciln mstnost, kde me filmy zhldnout. Take kdy nkdo z poroty odchz v prbhu promtn, nic to neznamen.
Pavel ofkaodpovdt 
        Re: Pskai19:40:05 29.08.2012
Filmy se dlaj pro divka a proto jsem jako divk vyjdil svj nzor. Kdybych ho j ani dal nevyjdili, tak si autor, "herci" a sponzoi budou myslet, e jsou jedniky, protoe dostali hned dv ceny. Na zamylen je asi pozd, tepat se mou jak chtj, hlavn a u nic nenatej :-)
Tomodpovdt 
         Re: Pskai12:01:44 31.08.2012
Ano, ale tuto cenu jim dala POROTA.Jako kdyby Ty ceny u byli pedem rozdan.Hlavn u tohoto titulu "pskai" byl pedem velk humbuk a te je klid.Ale ceny jsou rozdan.Jen se chci zeptat kde bude film mono znovu vidt a nebo si ho koupit a za kolik.A nebo tento film se promtal jen v Teplicch, tam dostal to svoje ocenn....no a pak autoi to cel peto a pt rok dostanou za stejnou bl...dal ocenn.Njak to nechpu je to jako zaarovan kruh.Bu film dodlm a pihlsm jako hotov film a ne rozpracovanou verzci, kter jet dostane ocenn???Jak to teda je...???
mrtyodpovdt 

 Pskai13:05:40 27.08.2012
a nejlep dokument?...:)
Kad filmov nr je vymezen uritmi tvrmi postupy. Ocenit film v nm je polovina zvuk, napklad stle stejn se opakujc cvakn expresek i lezcovo  hran vzdechn v Bii dodlno v postprodukci, je vsmch a ostuda poroty. A to zmiuji jen okrajov problm, film samozejm nedokumentuje nic, jedin to, e jej nkdo zaplatil. Evidentn dostal cenu protoe "reprezentuje kraj", protoe njakou cenu pece dostat musel, kdy ofka v porot a Pepe u kamery atd.. Filmam jejich spchy peju, je ale koda e jejich nmtem nebylo napklad nakupovn v Tescu. Kdy si pedstavm vechny ty kluky co psaly a pou historii lezen v dru - tohle s pskaenm nem nic spolenho..
Petrodpovdt 
 Re: Pskai13:35:13 27.08.2012
Vidl jsem ho a myslm, e lo o celkem dobr dokument pro nelezce...pro lezce, obzvl᚝ z oblasti, je vcemn o niem. Spousta kecn, lezen samotn jsou v podstat jenom ilustran zbry bez jakhokoliv dramatu. Til jsem se teba na Majzlka v teplickch hranch, ale je to natolik sesthan, e si lovk ty cesty ani neuije. Kvalitu zahraninch film napodobili mon tak kamerou - natoen to bylo fakt pkn. Kdyby vydali DVD s nesesthanm lezenm, tak by to u m zachrnili. Jinak to za moc nestoj.
Spikeodpovdt 
  Re: Pskai21:16:25 27.08.2012
Ahoj, .. na Pskae jsem se hodn tila. To, co jsem vidla, neodpovdalo humbuku, kter se kolem strhl. Vidla jsem daleko lep krtk filmy, teba Jeptiku, tohle mi pilo jak reklama na tch pr lezc, co tam vystupovali, ale nevyjadovalo tu hodnotu a morl lezc, kte tam tahaj. Laik z toho nepochop tu obtnost a pska se musel cejtit nepochopenej, kdy tohle vidl.
Mimoto, jedna mylenka do budoucna...co takhle...natoit film o "skalkach", tch, co lezou na ule, je taky dost..., klidn dodm njak videa :-) a lidi, kte by dohldli, aby vsledek byl o "lezen".
Oliodpovdt 

 Silvia Vidal14:40:30 27.08.2012
Silvia Vidal pednela o slo vstupech v bigwallech a dle fotky hobluje psek na rybu?? Fail!!
Raskinodpovdt 
 Re: Silvia Vidal14:49:54 27.08.2012
Silvia mluvila o tom, jak provozuje jitn sla a technick lezen. K nvtv Teplickch skal viz diskuse na toto tma ve.
 Standaodpovdt 
  Re: Silvia Vidal14:57:37 27.08.2012
Silvia je po expedici a dv se dohromady, rno pipravovala pednku, jen si odskoila na dv hodiny do Teplickch. Chtla si jen vyzkouet nae lezen a hrozn se j lbilo. Nevm, pro by si cestu nemohla zkusit na druhm, trochu zjistit o co na psku jde. Zrovna Baron Pril nen na pivtn nejleh. Myslim, e kdyby zstala pr dn, vythla by nejednu cestu.
simodpovdt 
 Re: Silvia Vidal16:51:29 27.08.2012
Ahoj, myslim si ze hlavnim duvodem zakazu toprope lezeni na pisku je poskozeni skaly dusledkem treni lana o ni. pokud se toprope dela citlive a s rozumem, lano se o skalu nedre a tedy neni na nem nic skodliveho(i kdyz prekracuji zakaz). myslim ze pri aplikaci pravidel by clovek mel myslet na jejich smysl a ne jen je bez premysleni dodrzovat. co je mi po tom ze nekdo dobira od slanaku, tedy z vrchu ale dela to blbe a lano vede pres hranu skaly a nici ji a vse je tedy dle pravidel OK (toto tema se da rozvest na cokoliv, treba magnezium jako napriklad proc nelezt cestu udelanou s mg take s nim, ale to sem nepatri). a navic kazdodenni piskovcova realita je uplne jinde, ale to je uz uplne jina pisnicka na jine misto. a ver ze je mi jedno zda rybari Silvie Vidal nebo lezec na II na ostasi, ci IV tam stejne (prez slanak primo bez karabiny nebo presky), coz jsou jen dva priklady ze vsech co jsem nedavno spatril (napr. nemce lezouci TR primo prez prvni kruh v bielatalu VIIa od olivera perryho smitha). Mir v dusi a co nejmin komentaru preji.
Ahoj Ondra
Ondra Be.odpovdt 
  Re: Silvia Vidal02:42:35 04.09.2012
nen v pravidlech, e rybait se nesm a e lanov drustvo me mt max. ti leny?
a nen to taky proto, e krom brouen hrany se olejzaj cesty-kdy to jeden trotl navs autobusu klio, matesk kolce, sedmi trpaslkm a komu jet, tak ten mkk pseek rychle pijde o spoustu chyt a prooupe se ta vrchn tvrd vrstva a pak se zan vopravdu pskait. bboviky s sebou.

to asi neplati pro silvii, ale jako odpov pro by se to dlat nemlo.
k.odpovdt 
 Re: Silvia Vidal16:52:01 27.08.2012
Ona m asi tak potebu se ped tebou ukazovat. A rybm peji hodn hezkho lezen a kalete na kecy. A si kad leze tak, jak uzn za vhodn.
Nevm, kolik Vidal za nvtvu dostala, ale urit ne tolik, aby la kvli bezvznamn akci do njakho rizika. Co si zaplat, to m.
odpovdt 
  Re: Silvia Vidal20:59:57 27.08.2012
Jak jsem tak Sylvii vidl a slyel (na pednce i po n), tak velmi pochybuju, e to, co dl, dl pro prachy (v tom smyslu, e prachy jsou ten hlavn motiv).
Robertodpovdt 
   Re: Silvia Vidal21:48:12 27.08.2012
Hlavn mon ne, ale iv ji to, ne? Nebo chod nkam makat a na pednky a projekty si bere dovolenou? Skoro bych se vsadil, e njak velk riskovn a nebezpen vci ji pmo zakazuje jej pojistka. A pro rpaly - nezvidm j, peji j to, jen uvdm na pravou mru nkter nzory.
odpovdt 
    Re: Silvia Vidal22:22:43 27.08.2012
U jsem to tu psal o nco vej. Nejsp jsi ani ty na t pednce nebyl. (Nebo jse ten samej anonym?) Jo, Silvii to iv - kala to - nicmn ten jej vejlet ve stn a cesta zptky byla s jejm vybavenm skoro rusk ruleta.
(Mimochodem, chtl bych vidt toho tvho pojiovka, kterej by eil pojistku teba pro Alexe Honnolda nebo Steph Davis, rovn profky.)
Robertodpovdt 
     Re: Silvia Vidal00:33:42 28.08.2012
Jen jestli nejsi ponkud naivn. Na 100 % pojitn je a na 100 % tam m pesn vypsno, co sm, a co ne. Pokud m monost, zeptej se njakho profi sportovce.
odpovdt 
      Re: Silvia Vidal07:28:29 28.08.2012
Na to, abych si na prvka vylezl njakou tu sedmu, mi v R sta zdravotn da a v Sasku mi na to sta AV za tinct kil ron nebo kolik. Kdy si jdu na fesku zalzt, tak to rozhodn nen pracovn raz. Nezazlvm, nevytm, neobviuju, jenom lituju, e nemu vyjdit obdiv, jako kdyby vzala uzly a dala njakou sedmu nebo osmu. Vzhledem k tomu co leze by to nemohl bt technicky ani morlov nejmen problm. Mon kdyby to Silvii organiztoi nabdli jako alternativu, tak by do toho la, nejev se mi jako srakka filozofujc na tma "doba je jinde".
honzaodpovdt 
       Re: Silvia Vidal09:41:10 28.08.2012
Tob mon ano, ale tebe to neiv.
odpovdt 
      Re: Silvia Vidal07:45:51 28.08.2012
Bu klidnej, se Silvi jsem mluvil (a nen to jedinej profesionln lezec, kterho znm - samozejm, e 99% z nich m pojistku, ale ponkud jinak formulovanou, ne by sis myslel). A zkus se pt podepsat, a je pt jasn, s km se jeden bav a nejsi zamovanej se srakema.
Robertodpovdt 

 odveci15:34:04 27.08.2012
sorac trocha mimo temu ale:
v teplicich bol jeden stanok s perovymi bundami
bolo to od namestia po pravej strane skoro na konci (za nim bola odbocka k mamutu)
zaboha si neviem spomenut na nazov a letak s webkou je tiez nekde v toitoi.
ak by ste si nekto spomenuli budem vdacny chcel som u nich neco objednat dik..
mkiodpovdt 
 Re: odveci15:56:40 27.08.2012
Carinthia
Alaodpovdt 

 promtn ve kole21:20:02 27.08.2012
Ahoj.., co mne mrzelo, e se sekly filmy Sherpa Soda 2 a Z A. do B. v ptenm promtn ve kole. O nhradnm termnu promtn pro ty, kte tam byli, nepadlo ani slovo...., koda.
Oliodpovdt 
 Re: promtn ve kole00:18:26 28.08.2012
No Soda2 se pak promitala od osmi ve Skole. Snaha sdelit to tam byla, ale je to neco jinyho nez kdyz je to v programu. A problemu pri promitani bylo letos celkem dost. Za me celkem velky zklamani na takovyhle akci.
O.odpovdt 

 patn titulky23:19:58 27.08.2012
Koukal jsem na Fesku na myslm dal hodn poveden dobrodrun dokumnet o zvodech X-Alps (holt maj dobr tma i profky). Nevm jestli to letos bylo jen u tohohle snmku, ale i j si vimnul do o bijcch DESTEK CHYB - hodn pravopis, ale i peklepy a gramatika nebo pojmy. Je to koda a doufm, e se to pt zlep. Chyba v internetovm lnku se d opravit, ale u titulk filmu by se to dalo hldat psnjc (ppadn nejen j na to znm lidi).
 martanodpovdt 
 Re: patn titulky23:23:50 27.08.2012
Autor titulku zrejme mel moc prace s dokoncovanim
Piskaru, a tak nestihl ani jedno poradne... no... kazdy se uci, jak jinak nez chybami ;-)
Barykodpovdt 
 Re: patn titulky23:36:19 27.08.2012
Ty titulky byly dsiv - pesn tak, jak pe - u drtiv vtiny film, co jsem vidl. Bohuel. A pokud se pamatuju, tak v minulch letech to tak nebvalo. A souhlas s tebou.
Robertodpovdt 
  Re: patn titulky07:22:11 28.08.2012
Titulky jsou vizitkou pekladatel. Stejn tak jako se nesah na texty od agentur, tak my nezasahujeme do text dodanch od pekladatel najatch festivalem. Nasazen titulk je mechanick prce, kdy se kontroluj pouze pesahy timecod. Ano, letos byly tyto vci tragick a bohuel dolo i na sloitou situaci s technikou vlivem vpadk proudu jak ve kole, tak v kin.
Petrodpovdt 
   Re: patn titulky08:04:20 28.08.2012
No - za sebe ti mu ct, e i vsledek prce pekladatel beru jako vizitku akce bez ohledu na to, kdo se pod n podepsal, a pijde mi to tak normln. Prost jsem jako firma zodpovdnej za to, jak si najmm dodavatele (ty nejsp taky nebude eit, jestli za netsnc stechu me zednk Franta nebo pokrva Petr, ale bude kritizovat stavebn firmu). Jinak z praktickho hlediska, promtalo se digitln, pinejmenm ve kole z klasickho PC pomoc VLC media playeru (vidl jsem to). To na 99,9% znamen, e titulky byly v jednoduchm textovm souboru. Take, kdy vidm takovouhle hrzu, mu poprosit njakho absolventa Z, a si k tomu sedne a oprav aspo perly typu "objevytel" ap. - to je pro jeden film prce na pr minut a nevm, e by se nkdo ochotn nenael. Sorry, ale jen mj nzor, kdy u se to tady (po prvu) ventiluje. K fesku mm osobn vztah, jako asi spousta lid.
P.S. S textama od agentur jsem mockrt do styku nepiel, nicmn pokud se tak v pracovnm kontextu stalo, bylo zcela normln to agentue reklamovat, ev. do toho v ppad nouze shnout (natst to byla oboj vjimka).
Robertodpovdt 
    Re: patn titulky08:11:11 28.08.2012
A propos, pokud jde o ty technick problmy, tak nelo jen o proud. Konkrtn na tom bloku ve kole, kde se nepovedla Sherpa Soda 2 a Z A. do B. jsem byl, take vm, e u Sherpa Sody lo o to, e PC nezvldalo pli velk rozlien kopie a u Z A. do B. o to, e soubor nebyl pln, ale konil v polovin (a jeden z tvrho tmu na mst eil s promtaem, jak je mon, e 3x vyzval organiztory, a mu potvrd, e ve je v podku a bez spchu). Take nelakuj obecenstvo :)
Robertodpovdt 
     vpadky proudu?:)11:25:15 28.08.2012
Jako jeden z postiench musm dt dodavateli za pravdu, skuten se jednalo o vpadek proudu, nikoliv ale elektrickho.. Stt se to me i profesionlm, od tch bych ale oekval omluvu.. Nicmn nerad bych to dl rozmazval, stalo se, a se pt da lpe..
sedlkodpovdt 
     Re: patn titulky12:31:40 28.08.2012
Roberte, jsi bedliv pozorovatel, ale zn jen konec njakho procesu. Pojednn o vvoji a problmech kter nm nastaly a vedli k odbavovn z nhradnch, velice improvizovanch a nestandardnch een by bylo velice dlouh. Ty a vichni ostatn jste zaili jen konec a patn vsledek. Mohl bych pst i o dodvn film na posledn chvli atd (plat pro vtinu eskch tvrc vetn m).
My situaci nyn eme kompletn reorganizac pprav a celho procesu. Jak pijet filmu, kontrolu kvality, tak ony proklat titulky a jejich tvrce. Stalo se, bylo a je to velice nepjemn. Omluvu vyslm. A tak se omluvm z dal diskuse na tomto mst.
Petrodpovdt 
      Re: patn titulky18:27:36 28.08.2012
Jen dv poznmky: Konec je v tomhle ppad prv to, co m smysl znt. Jak se dolo k vslednmu prvihu, je pro nvtvnka nepodstatn. Nicmn, kdy u mluv o genezi: V minulch letech se tohle nedlo. Co se zmnilo, e dochzelo k ostud? (I kdy mon by to byla otzka sp na Mu Jirmannovou.)
Jinak to, co jsem vidl j, vidlo odhadem jet dalch 20-40 lid ;)))
Robertodpovdt 

 Dvoj metr. 09:34:14 28.08.2012
Pro zajmavost hodnocen vstup roku 2005 

VIII. VELEHORY NAD 6000 M
Ocenn Vstup roku ani estn uznn nebylo udleno, pestoe et lezci stanuli na nkolika osmitiscovch vrcholech. Urit vak lze vyzdvihnout nkter z vkon:


Na Nanga Parbat (8 125m) Diamirskou (Z) stnou Kinshoferovou cestou (v souasnosti nejastji pouvan vstupov trasa) vystoupil 28.6.2005 Radek Jaro, kdy Petr Maek otoil 200m pod vrcholem. Vstup uskutenili alpskm stylem.

Letos za stejn vstup bylo udleno estn uznn!
Ferdaodpovdt 

 Pskai15:33:08 29.08.2012
Film Pskai byl pro m absolutnm sklamnm. Zmaten snmek, kter se sna bt dokument,ivotopis a naun poad souasn. Psob vak dojmem splcaniny veho monho. Je doprovzen hloupou reklamou, kter mohla bt tvoena mnohem etrnni. Ve je jet vce sraeno nzkm potem pelez a velmi patnou kamerou z kter vbec nen jasn v em borci bojuj. Hebek do rakve je dlka filmu. Pi zvrench titulcch jsem myslel, e se jedn o vtip. Doufal jsem v Sharp End, dostal jsem End, kter skon v zapomn na ulozto. Obrovsk koda takhle zahodit snmek s takovm to potencionlem...
Tomodpovdt 
 Re: Pskai15:47:25 29.08.2012
No jo, no. Souhlas, je to sraka, dalo se to jen tko dokoukat. No a co? Nikomu z ns se nikdy nepovedlo udlat botu? Vykalete se u na to, pojte lzt a pokud budou autoi soudn a nebudou to nikam cpt, tak za pl roku po jednom nepovedenm filmu netkne pes ...
odpovdt 
 Re: Pskai18:45:23 29.08.2012
patn kamera??? A je ten film jakkoliv, tak o kamee bych takto nemluvil. Obrazov to bylo velmi precizn a bylo vidt, e toili poctiv ve stn.
Davidodpovdt 
  Re: Pskai14:20:29 31.08.2012
Kamera nen jen o kvalit obrau ale hlavn o kvalit zbru. A ty mi nepily dobr, obvzlt pak pi toen pelez. dn zbry z dlky, pod jen ruce ve spe...
Tomodpovdt 

 Piskari12:54:40 01.09.2012
Hello
Do anyone know if it will be possible to buy the film Piskari somewhere. I couldn't be at the festival and I really want to see this film
Daemonodpovdt 
 Re: Piskari13:40:26 01.09.2012
IMO, it is not worth spending a penny, honestly. But if you like, perhaps try to contact authors. No distribution channel was announced at the festival, AFAIK.
Robertodpovdt 
 Re: Piskari02:45:13 04.09.2012
you dont want to see it, much less to pay for it, really.
a.odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.