LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Gravitace je svia!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely
V 16 - Plze

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
Lezec-shop.cz - tchovice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovstv esk republiky v boulderingu

3. z 2011

smallAktualizace:Letos se zvod Lokal Blok Monster pedstav poprv ve sv historii jako Mistrovstv esk republiky a u toho nesmte chybt!





Zmna stave!
Pidali jsme k Honzovi olcovi a Tomi Antonnovi jet Olina Klapala.



Ji sedm ronk tohoto praskho zvodu probhne za necel msc a bude nejvt ve sv historii. Zvod probhne v sobotu 3. z 2011 a bude probhat v Lokalbloku na adrese Nmst 14. jna 10 a v u Branickch ledren na festivalu Joyride.

Kvalifikace zvodu probhne na bouldrov stn Lokalblok, kde skupiny v maximlnm potu 20 zvodnk budou mt vdy hodinu na pelezen 10 bouldrovch problmu stylem flash. Nejlepch 12 kluk a 8 holek pak postoup do finle, kter bude probhat pod irm nebem v rmci festivalu Joyride. Vechny bouldry piprav Honza olc s Tomem Antonnem na profilech TR Walls s chytama od AIXu.

obr


 Monsters_Local_11 - poster

Registrace pob od 15. do 31. srpna, piem si vyberete i skupinu, ve kter chcete lzt. Startovn se li podle data registrace a lenstv v HS. lenov HS pihlen do 31. srpna zaplat 200,-, nelenov 250,-. lenov HS, kte se pihls na mst, zaplat 300,- a nelenov 350,-. V cen startovnho je i vstupenka na festival Joyride v hodnot 275,-. Informace o festivalu najdete na www.joyride.cz.

Harmonogram 2011


Lokalblok
08:00 - 09:00 prezentace eny
09:00 - 10:00 kvalifikace eny
08:00 - 10:15 prezentace mui (1. skupina)
10:30 - 11:30 kvalifikace mui (1. skupina)
08:00 - 11:30 prezentace mui (2. skupina)
11:45 - 12:45 kvalifikace mui (2. skupina)
08:00 - 12:45 prezentace mui (3. skupina)
13:00 - 14:00 kvalifikace mui (3. skupina)

Joyride
12:30 Honza Kare se pokus o pekonn svho uznanho svtovho rekordu v maximu shyb bez doteku nohou zem
13:30          sout pro veejnost ve shybovn
14:30         sout pro veejnost ve skocch na uml stn
15:30 uzaven izolace eny
16:00 finle eny
17:00 pednka Adama Ondry o projektu Climb for Life
17:30 uzaven izolace mui
18:00 finle mui
20:00 vyhlen vsledk na hlavnm pdiu

Vce informac a registraci najdete od 15. srpna na www.boulderprojekt.cz, www.lokalblok.cz/stena nebo na tel.: 608 880 617.



Karina Blkov   [pravy] 20:17 05.08.2011Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Fesk16:16:37 06.08.2011
A letos na fesku u tedy nebude MR? To je docela koda, ne??!
Mattyodpovdt 
 Re: Fesk16:49:03 06.08.2011
Sorry, beru cel zpt! :-) Jejda, pro to tu nejde mazat. Zdarec
Mattyodpovdt 
  Re: Fesk18:00:59 06.08.2011
Jo myslm, e na festku to bylo loni super. No co dodat, snad jen neurvte si lachy.
George-jpodpovdt 
 Re: Fesk18:14:29 06.08.2011
Sorry, beru cel zpt! :-) Jejda, pro to tu nejde mazat. Zdarec
Mattyodpovdt 

 A to proboha dobe probhne!20:26:51 07.08.2011
A je to zvod v boulderingu nebo v bhu? Jako jestli bude probhat bhn nebo lezen. Aby to jako vechno mlo hladkej prbh...
Tajnej agentodpovdt 
 Re: A to proboha dobe probhne!08:12:46 08.08.2011
Kdo chce, me bhat, zbytek me jet deset minut tramvaj :-)
Karina Blkovodpovdt 

 Vstupn23:33:20 08.08.2011
A to jako lidi - divci budou muset zaplatit 275K aby se mohli kouknout na finle?! To je trochu moc,ne?!
odpovdt 
 Re: Vstupn09:21:22 09.08.2011
To je opravdu pardn. Take to shrnu, znm/kamardi/ptelkyn uvid kulov a finle bude stt divcky za prd (vzhledem k cen vstupenky). Gratuluju poadateli k pohben cel akce :-///
Danodpovdt 
  Re: Vstupn09:53:13 09.08.2011
Proc by stalo za prd? Tri kilca je prd a na te akci bude rozhodne vice lidi nez kolik by se nacpalo do lokalu. Naopak, finale bude mit daleko lepsi kulisu, vzhledem k tomu ze na tom festaku nebude jen par lezcu.
Kuzmicodpovdt 
   Re: Vstupn10:32:02 09.08.2011
Joyride nen jen lezeck festival, ale je tam vce sport, take se nebojm, e by tam pilo mlo lid. Ti stovky mi nepijdou tolik, aby to lovk za akci typu Joyride nedal a je to docela bn, e se na podobnch akcch plat. Na Mejcupu se za finle taky plat a nikomu to divn nepijde.
Karina Blkovodpovdt 
    Re: Vstupn11:21:01 09.08.2011
Nezlob se, ale na programu lezen mezi pedvdnmi sporty nen, tak jak to tedy je?
Alenaodpovdt 
     Re: Vstupn11:27:55 09.08.2011
Nezlobim se vubec, ale je normalne na programu :-). Koukni na www.joyride.cz/festival/program a asi tak v plce je napsno Mistrovstv republiky v boulderingu.
Karina Blkovodpovdt 
      Re: Vstupn11:29:30 09.08.2011
Aha, jo, to jsem si samozejm vimla :) myslela jsem nco jinho, teba samostatn stnek, program nebo tak nco...
Alenaodpovdt 
       Re: Vstupn11:37:46 09.08.2011
Program jsme poslali v ptek, take ho tam asi jet nestihli dt. Stnky budou :-)
Karina Blkovodpovdt 
        Re: Vstupn13:27:17 09.08.2011
Super! :-)
Alenaodpovdt 
      Re: Vstupn11:38:36 09.08.2011
Aha, jo, to jsem si samozejm vimla :) myslela jsem nco jinho, teba samostatn stnek, program nebo tak nco...
Alenaodpovdt 
     Re: Vstupn11:35:36 09.08.2011
Nezlobim se vubec, ale je normalne na programu :-). Koukni na www.joyride.cz/festival/program a asi tak v plce je napsno Mistrovstv republiky v boulderingu.
Karina Blkovodpovdt 
   Re: Vstupn11:25:45 09.08.2011
Joyride nen jen lezeck festival, ale je tam vce sport, take se nebojm, e by tam pilo mlo lid. Ti stovky mi nepijdou tolik, aby to lovk za akci typu Joyride nedal a je to docela bn, e se na podobnch akcch plat. Na Mejcupu se za finle taky plat a nikomu to divn nepijde.
Karina Blkovodpovdt 
    Re: Vstupn12:12:45 09.08.2011
Aha holky si to mus napsat 2x:-))
Pa Karin
Koriodpovdt 
     Re: Vstupn13:43:49 09.08.2011
Jojo, jsme pln pitom a na poprv nm to nedochz, tak si to musme pst dvakrt :P ...nadszka
Alenaodpovdt 
    Re: Vstupn12:13:50 09.08.2011
Zajimalo by me proc se MCR leze kvalifikace na flash...kdyz Teplice se pravdepodobne polezou normalne s izolaci i pred kvalifikaci..myslim, ze MCR by se melo lizt taky tak, co vy na to? Dal by me zajimalo kolik toho ma odstaveno Tomas Antonin a Honza Solc...? Nic proti klukum, ale aby se to ucili na MCR mi taky pride trosku mimo..Dik
Mucosodpovdt 
     Re: Vstupn13:45:38 09.08.2011
Cel akce se jmenuje "boulderprojekt" a jeho hlavn nosnou mylenkou je, aby se mohlo zastnit co nejvce lid tchto zvod. Ve je jednodue popsan na strnkch boulderprojekt.cz snad jako prvn zpis na strnkch

Tom Antonn m postaven nap.MR v lezen na vytrvalost, kdo pravideln chod do BBka mohl si vylzt njak z naich boulder tam a na lan si me kad vyzkouet cesty teba na Smhov... :) Pokud jde o vci vylezen ve skalch kad m monost sm dohledat lezeck "vkony" stav :)

a te jin - kdo je Mucos? :) Zn ho nkdo? Leze? Pe do novin? Do Blesku? :) Jezd na kole? Co dl? Kde pracuje?:)
Ne dlm si srandu, jen by m zajmalo, pro se kritici schovvaj za pezdvky? :)
jenda olcodpovdt 
      Re: Vstupn13:54:46 09.08.2011
Ahoj Jendo, myslm si e v diskuzi pouit pezdvky nebo jmna vyjde z 90% pln nastejno. Tak schvln, co ti ekne moje, nic, protoe jsem z dry blzko od Brna a ty pedpokldm z Prahy :) Jinak si myslm e kritizovat nebo njak komentovat stave jet ped zvodem nem cenu. Kadmu sedne nco jinho. Btw na MS v Arcu podle m taky stavli zkuen borci cesty a jak dopadlo finle holek...ostuda. Howk
Michal Halkodpovdt 
       Re: Vstupn14:03:26 09.08.2011
Bydlm v Praze, ale jsem odjinud, jako asi 90% Prak.. :) M sice pravdu, ale kdy se pod nco podepu vypad to jinak:) Podepe se tam proto, e se nestyd vystupovat za to, co jsi pod svm jmnem napsal. Nejde snad ani o to, abychom ho znali. Ale znaj ho jeho znm.. :) On se neboj toho, co si myslme my, ale toho, co si o nm mysl jeho okol, kter ho zn.. :)
A jinak dky za rozumn nzor.. :)
jenda olcodpovdt 
     Re: Vstupn13:48:20 09.08.2011
Cel akce se jmenuje "boulderprojekt" a jeho hlavn nosnou mylenkou je, aby se mohlo zastnit co nejvce lid tchto zvod. Ve je jednodue popsan na strnkch boulderprojekt.cz snad jako prvn zpis na strnkch

Tom Antonn m postaven nap.MR v lezen na vytrvalost, kdo pravideln chod do BBka mohl si vylzt njak z naich boulder tam a na lan si me kad vyzkouet cesty teba na Smhov... :) Pokud jde o vci vylezen ve skalch kad m monost sm dohledat lezeck "vkony" stav :)

a te jin - kdo je Mucos? :) Zn ho nkdo? Leze? Pe do novin? Do Blesku? :) Jezd na kole? Co dl? Kde pracuje?:)
Ne dlm si srandu, jen by m zajmalo, pro se kritici schovvaj za pezdvky? :)
jenda olcodpovdt 
   Re: Vstupn12:27:33 09.08.2011
Souhlas s Danem. Proc by to stalo za prd? No presne proto, ze me ostatni jiny sporty nezajimaj a kdyz tam pujdu tak na finale a nic jinyho videt nemusim a ani nechci. Tak proto mi prijde 350Kc na miste celkem jako slusnej ulet..co vstupny treba jen na MCR v boulderingu? Dik
Mucosodpovdt 
    Re: Vstupn13:01:02 09.08.2011
Porad muzes jit zavodit a mas to za dva kilca :-)
odpovdt 
    Re: Vstupn13:03:05 09.08.2011
Kvalifikace flash je to proto, ze nam to prijde lepsi, spis bychom chteli zavodit na kvalifikaci systemem flasn nez cekat v izolaci. Tomas Antonin a Honza olc stavi, protoze se ke stavn nabdli a nevm, co je na stavn k uen. Bu to vyjde nebo nevyjde, stavi se spoutou zkuenost mou postavit patn bouldry, nezkuen stavi mou postavit super bouldry. TAkhle je odsoudit mi nepijde moc fr. A vstupn pouze na bouldry se udlat ned, nebudeme mt samostatn vchod.
A j za to Kori nemu, e se mi to vechno zobrazuje dvakrt, j to nedlm mysln :-D
Karina Blkovodpovdt 
    Re: Vstupn13:15:12 09.08.2011
Kvalifikace flash je to proto, ze nam to prijde lepsi, spis bychom chteli zavodit na kvalifikaci systemem flasn nez cekat v izolaci. Tomas Antonin a Honza olc stavi, protoze se ke stavn nabdli a nevm, co je na stavn k uen. Bu to vyjde nebo nevyjde, stavi se spoutou zkuenost mou postavit patn bouldry, nezkuen stavi mou postavit super bouldry. TAkhle je odsoudit mi nepijde moc fr. A vstupn pouze na bouldry se udlat ned, nebudeme mt samostatn vchod.
A j za to Kori nemu, e se mi to vechno zobrazuje dvakrt, j to nedlm mysln :-D
Karina Blkovodpovdt 
     Re: Vstupn13:32:47 09.08.2011
cus, koritnacka vrta ,ale neporadi, takze nedavej "Back", ale klikni nejprv na neco jinyho, do diskuse se vrat treba pres posledni komentar, nebo pres hlavni stranku. Todle je tu podelany uz veky veku.
l.odpovdt 
      Re: Vstupn13:44:24 09.08.2011
dik za radu, snad uz budu uzivatelsky schopnejsi :-)
Karina Blkovodpovdt 
     Re: Vstupn13:57:00 09.08.2011
Za 1.sem kluky neodsoudil jen sem se ptal kolik toho maji odstaveno...? a za 2.Super, ze jsi mi to jako organizatorka zavodu takhle vysvetlila, ze to vlastne bud vyjde nebo nevyjde..tak priste by to moh stavet treba Rak s Holmanem....Jo a jeste by me zajimolo tohle: spis bychom chteli zavodit na kvalifikaci systemem flasn nez cekat v izolaci. Jako kdo? Dik
Mucosodpovdt 
      Re: Vstupn14:13:40 09.08.2011
Mm tvrdit, e to vdycky vyjde? :-D To bych rda, ale asi neznm takov stave, kterm se to vdycky na 100% povede:-) To nemyslim vubec zle, jen je to proste hrozne tezky. Co maj odstaveno Ti napsal Honza ve svem prispevku. A my znamena Obansk sdruen Boulder projekt, ktere letos porada 4 zavody a my znamena taky Lokalblok, kde se zavod kona a kde se to takhle dela uz dlouho.
Karina Blkovodpovdt 
    Re: Vstupn13:40:32 09.08.2011
Souhlas s Danem a na 1000% s Mucosem, jednak styl kvalifikace...pokud je to mistrovstv r, mlo by to bt podle m sjednocen s pravidly svtovho pohru a jinch mezinrodnch sout, druhak vstupn...lid bude plno, to jo, ale ta cena podle m 90% lezc co nezajm ten fesk odrad, co je obrovsk koda
Milanodpovdt 
     Re: Vstupn14:01:59 09.08.2011
Nechpu, pro by se P nebo MR mlo podobat svkm? :-) Vidl si nkdy finle svku? Sedl si nkdy 4 hodiny v izolaci? A bude zvodit a n systm se Ti nebude lbit, pij a meme si o tom promluvit.
A e nepijde 90% lid se podvat? Podvej se na fotky z loskch Monsters, je tam asi tak 50 lid, take si nemyslm, e by Tvoje poznmka byla njak smyslupln :-). Mon je lep se vc zajmat o to, o em mluv, takhle to zn opravdu trochu zvltn :-)
Karina Blkovodpovdt 
    Re: Vstupn13:43:15 09.08.2011
Kvalifikace flash je to proto, ze nam to prijde lepsi, spis bychom chteli zavodit na kvalifikaci systemem flasn nez cekat v izolaci. Tomas Antonin a Honza olc stavi, protoze se ke stavn nabdli a nevm, co je na stavn k uen. Bu to vyjde nebo nevyjde, stavi se spoutou zkuenost mou postavit patn bouldry, nezkuen stavi mou postavit super bouldry. TAkhle je odsoudit mi nepijde moc fr. A vstupn pouze na bouldry se udlat ned, nebudeme mt samostatn vchod.
A j za to Kori nemu, e se mi to vechno zobrazuje dvakrt, j to nedlm mysln :-D
Karina Blkovodpovdt 
     Re: Vstupn13:50:02 09.08.2011
Os kvalifikace se viz minule roky prilis u nas neosvedcila. Klesajici ucast byla vice jak zrejma. Diky tomu, ze flash system je otevrenejsi, leze se vce bouldru, zaleze si vice lidi a zavod se tak stava pritazlivejsi, coz se projevuje prave ve vetsi ucasti. Dost lidi odrazovalo to, ze prisli na 4 minuty pod bouldr, ani se nehli a sli dom. Ted se ocividne organizatori snazi, aby obtiznost bouldru mela tendenci od lehcich az po tezke prasky, ktere rozradi finalisty.
Srovnavat nase MCR se svetak proste nelze a ani neni na to prostor, finance a zavodnicka zakladna.
To je asi dulezite si uvedomit.
odpovdt 
      Re: Vstupn13:57:04 09.08.2011
Ok, to jsou dobr nmitky, beru.
Milanodpovdt 
     Re: Vstupn16:47:34 09.08.2011
Ta vta je patn formulovan, take te to vyznv patn. Honzovi olcovi s Tomem vm, e to postavit zvldnou, zkuenosti maj. Bylo to sp mysleno tak, e i zkuenm stavm se to nemus povst.
Karina Blkovodpovdt 
     Re: Vstupn07:09:29 10.08.2011
Beru to celkov tak, e LB je prost jin planeta:-).Ml jsem Vm pi zvodech vanit do mikrofonu, ale budu v zahrani makat.Mj se Karin drm palce a v noci klidn spinkej:-)
Koriodpovdt 
      Re: Vstupn09:56:09 10.08.2011
Jo, ja vim, Lucka uz mi to rikala, ze nemuzes, to je skoda.. Se spanim problemy nemam, to prijde az pred zavodama :-) Mej se!
Karina Blkovodpovdt 

 MR16:17:37 09.08.2011
Beru MR jako prestin, zvodn vrchol. Osobn si MR rd odsedm v izolaci a pijde mi to sprvn, negativa jsou jasn, dlouh ekn, mlo zvodnk, mn bouldr...positiva, vt regulrnost a pro zvodnka pedveden schopnosti vymyslet bouldr (co je nejdleitj). Kdo chce bojovat o mistra R ten izolaci podstoup ne? ale samozejm i s tm "flash" lezenm plat, e kdo na to m, do finle se dostane tak jako tak.
Pro klasick zvody P mi flash systm kvalifikace pijde vyhovujc.
Od prestinosti MR se odvj i stavi, kluci prominou (Honzo drm vm palce a doufm e se to povede u jen proto e budu zvodit), ale podat zvod ve stylu "bu se to povede, nebo ne" je dle mho nzoru poadatelsk nezodpovdnost.

jirousodpovdt 
 Re: MR16:55:59 09.08.2011
Koukm, e se to tu zacyklilo na tom, jestli je nkdo kompetentn stav a na vt "bu to vyjde, nebo ne". To vtinou potebuj lid, kte chtj od ostatnch nvod na ivot. Honzka olc znm a ten to postav, vdycky!!!:)Vte mi, lezli jsme spolu Snku severn stnou.:)
Luk Chmelaodpovdt 
 Re: MR20:02:32 09.08.2011
jj pesn i kdyz zavodit asi nepujdu tak delat MCR na Flash je krok zpet. I kdyz Karina tvrdi, ze to jinak nejde nemyslim si ze dojde 80lidi a neslo by to zvladnout v Lokalu s izolaci na poslednich dvou zavodech bylo do 40ti borcu zenskejch 13..takze si myslim, ze i tam by se to dalo. A dalsi vec podle me kdyz jdu na MCR nepotrebuju lizt 10bouldru a honit se tam abych zjistil ktery jdou vylizt, ktery ne a kolik jich vlastne potrebuju dat abych postoupil na regulerni zavod. Kdyz jdu na MCR tak chci zavodit a to pokud mozno co nejvic fer. A co se tyce vety "bud se to povede nebo ne" tak uz se stalo, ale nemelo by:) Cao Majkl
Majklodpovdt 
  Re: MR20:29:19 10.08.2011
Antonin stavel MCR v lezeni na vytrvalost? Jak takovy lezeni vypada, to je nejaka dalsi pseudodisciplina po rychlosti? No nevim kluci nechal bych to staveni nekomu kdo tusi jak vypadaji finalovy bouldery na MCR Mejcupu nebo CP, tohle je fakt trochu ulet.
odpovdt 
   MR08:43:31 11.08.2011
Ok budeme si hrt se slovky - stavl MR v lezen na obtnost... nechpu, e m nkdo potebu vozit se po slovech...
Kdyby aspo lo o to dan tma. Chpu, e nkdo m obavy z toho, jestli se to povede nebo ne... ale nejvt starost by mli mt organiztoi, zda to klapne. A v, e maj... Tak to nechte na nich! :)
A a se to odleze a i kdyby to bylo na 99% super asn a nepekonateln, najde se njakej dobrk(samotnho m zajm, kdo bude prvn), kterej pohan aspo to jedno procento, kter chyblo...

Kdy je tu teda tolik dokonalejch stav, organiztor, pomocnk a vech, pro nen kad vkend nkde njakej zvod, kterej aspo pipomn Ytong, P, Monsters nebo snad Bad Schandau a Mejcup...
Chyt se telefon a najdte sponzory, vykomunikujte prostory, v, dopadit chyty..., vezmte do ruky imbusy a pojte stavt, propisky a zapisovat vsledky startujcch, a spoustu dalho, co je poteba udlat... jen prosm nesete tolik u PC a neklapejte hlouposti do diskus...

Ale co mn zase docela vad, je, e ani nevm, komu to vlastn pu - jsi snad modertor z rdia Blank, servrka z restaurace U such dsn, manaer Cofidisu, nebo snad Mucos? Nevme... Kdy si tolik stoj za svm nzorem, podepi se, prosm, svm jmnem... :)
jendaodpovdt 
    Re: MR10:54:37 11.08.2011
Ne ne me do toho netahej. Ja uz sem se dozvedel co jsem chtel.. A to: Kdyz se chci jit podivat za co nejlevneji musim se zaregistrovat. Organizatorka z toho ma nejvetsi starost proto rika, ze bud se to povede nebo ne. A Antonin stavel obtiznost. Sice nevim jakou, ale to je taky fuk. No a zbytek shrnul Jirous s Majklem. Takze at se vam to povede.
Mucosodpovdt 
     Re: MR13:45:02 11.08.2011
Mon nen od vci nazvat vci pravm jmnem Mucosi.Piel jsi, rozjel debatu, "staten" zde perlil - skryt za pezdvkou a typicky echkovsky k "Mne do toho netahej". Tohle chlap nedl, takhle alespo vm, koho mm ped sebou na monitoru.To nen na polemiku, to je fakt.
Luk Chmelaodpovdt 
      Re: MR14:34:39 11.08.2011
Lidi. Msto sezen u potae a hdn se o tom jak to dopadne, o tom jestli nen moc vysok cena, o tom kdo m stupidnj pezdvku, jestli to stavi zvldnou nebo ne, co kdyby jste radi trnovali? a nechali to cel na poadatelch, bute rdi, e to nkdo pod, Trnujte, trnujte, trnujte a vye se i v rdoby problm s vysokou cenou :-) zapltte dv kila a uvidte finle v tom lepm ppad i sebe ve finlovch boulderech! Tk a DO MN! Konm jdu trnovat :-) Zdu!
Luk S.odpovdt 
      Re: MR19:23:50 11.08.2011
Netahej-mysleno do toho komentu predtim.
Ano rozjel debatu a o to mi slo a prijde mi,ze to ma i vysledky..Nemyslim si, ze Olina pridali diky me, ale alspon se neco stalo a je videt snaha. A jestli jsem Petr, Honza, Franta Bilek nebo kdo, je stejne uplne jedno. Protoze tebe taky neznam tak co..? Nic. Akorat je videt, ze maj kluci kamose ktery se jich zastanou a to je taky dobre. Takze se mejte.
Mucosodpovdt 
  Re: MR23:48:53 13.08.2011
Osobn jsem t pro kvalifikaci OS...... Ale 10 boulder m pijde docela let. Na MR si jdu zazvodit, nikoliv zalzt s kmoema. Od toho tu mme Mejcup a pod. MR jsem si vybral z dvodu doposud danch pravidel a regulrnosti, te ale nevm, jestli m cenu jezdit.
Pavel vbenskodpovdt 

 kvalifikace14:20:59 11.08.2011
Vdycky jsem bral MR jako vrchol sezony, nco "vc" ne ostatn zvody, s tm i oekval njakou rove, chtt aby zvod byl dostupnj, m narm na zpsob kvalifikace, je sice hezk ale pro proboha u MR????? A kdy zvodm tak mi izolace fakt nevad! Zdar
Honzaodpovdt 
 Re: kvalifikace12:10:43 12.08.2011
Naprost souhlas, na MR se lezen flash vbec nehod. U boulder hodn rozhoduje i mylen, systmem flash se do finle me dostat i cvien opice, kter dky okopen pelezu nkoho jinho, d boulder na mn pokus, ne borec, co ten pelez vykoumal.
odpovdt 

 Afterparty11:45:19 12.08.2011
A jeste tu nebyla diskuze o afterparty. V Localu nebo na tom festivalu?
odpovdt 

 systm ,,blesk,,16:14:30 12.08.2011
Jei m to tu bav! Jet, e tu ten lezec je, pa lidskou ,,chytrost,, se lovk stejn pobav, vdy nejlpe!....Poadatel logicky chce, aby pijelo co nejvce lid, proto systm Flash. Tento systm je pro vtinu lidi lkavj, z vidinou toho, e si vce zalezou. Nehled na to, e takov akce stoj opravdu dost penz a tak vyaduje dost nadenc, kte tomu skoro zadarmo n-li pln zadarmo vnuj spoustu asu! Take pestat eit kraviny a radji ukate vae bicky na Mr ne vai ,,chytrou,, anonymn hubu zde na lezci!!!
Olinodpovdt 

 komente09:36:07 15.08.2011
Pro tu miz komenty???
Maodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.