LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Hrdin jsou pln hbitovy.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Rock 'n' Wall - Plze
V 16 - Plze
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - tchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Via ferrata Vodn brna u Semil by se mohla rozit o 3. smr

Via ferrata Vodn brna u Semil by se mohla rozit o tet linii. Na ad v Liberci ek na schvlen dost o povolen na jej vybudovn. Smr by ml vst vpravo od stvajcch tras, nejprve traverzem nad vodou, pot ebrem nahoru, na zvr se m pejt barmskou lvkou.

Navrhovan trasa byla na jae 2018 provizorn zajitna horolezeckm lanem pro ely botanickho posudku. Zde je video z ukzkovho prstupu:




Vce o novm projektu je zde: www.vodni-brana.cz/nova-trasa

Zdroj:
https://www.vodni-brana.cz/

ferrata - Semily

Vodn brna s ferratou u Semil


sth   [pravy] 07:30 17.11.2018Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Mlo drtu!10:22:31 17.11.2018
Bych tam udlal podnou s, aby turisti mohli lozit zleva doprava, zprava doleva i do spirly. Dole pjovnu, budku horskch prvodc a nahoe buf s vyhldkou.
Mmch. zklad na ferat je mezi kotvenm jen jeden fertista, pokud teda nelo o bouldrmatku kdyby slena klouzla;)
Antiferatistaodpovdt 
 Re: Mlo drtu!09:05:27 18.11.2018
M pravdu, to ve vidm dneska pod skalami. Nkdy z tch "horolezc"/"sklolezc" doslova na blit.
Petrodpovdt 

 oka asi nco hul19:29:11 17.11.2018
Smutno je mi z kadho mouly jako oka.Jakejkoliv dement povauje za nutn po sob nco zanechat, ikdy je to pytel hoven, jako tento projekt. Za chvilku kad utr bude mt svoji feratu. Je to hnus velebnosti. koda e se vytrc sebereflexe a pokora.K by byl 1. Duben.....a byl to aprl.
Mra odpovdt 
 Re: oka asi nco hul20:48:37 17.11.2018
Asi Iron Cabel Widow.
Bdaodpovdt 
 Re: oka asi nco hul21:21:03 17.11.2018
Souhlas. Par ferrat je prd proti tomu, ze se kazda skala rozvrtava nyty, kruhy, borhaky... Kazdej jouda zasira skalu.
odpovdt 
  Re: oka asi nco hul23:45:02 18.11.2018
Nesmysl a provokace. Mnostv eleza z jedn ferraty by stailo na odjitn nkolika stovek prmrnch cest kruhy a borhky.
odpovdt 
   Re: oka asi nco hul11:47:40 21.11.2018
Nesmysl a sebezahledeni (takhle to tedy chces?). Jak sam pises tech ferat je mnohem mene. Zasah do skaly je zasah do skaly. Vestina lidi si honi ego, tim ze ten zasah dela bez vetsiho uzitku. Par takovych lidi a mas hned sumarne stejne zeleza jako jedna ferrata, ktera je ale mnohem vice navstevovana nez ty cesty pro utechu ega. Nehlede na to, ze kvuli lezeckemu lynci vznikaji ferraty na lezecky i prirodne nezajimavych terenech, coz se o lezeckych cestach rici neda. A mimochodem, ty asi vidis jen to zelezo co zbyde, a nejak si neuvedomujes kolik vykopovych, lamacich, ocelovym kartacem brousicich a vegataci vyrezavajicich praci vetsinou predchazi tomu, aby si tam pak egomaniak dal par kruhu.

Na svete nejsou jen lezci...
odpovdt 
 Re: oka asi nco hul22:27:32 17.11.2018
Na lezce sere pes. Ferattysti nesou do obecnch pokladen penze. Jen hou a vt kapky.
Jo a taky nechrpou na parkch jako socky, ale hezky v mstnm hotelu s wellnesem. Pijde doba, kdy se na dost majitele skly budou vytloukat nejty, aby neohroovali lidi na ferratch.
Big Hodpovdt 
 Re: oka asi nco hul00:13:25 21.11.2018
Mil Mro, mrz m, e jsem pinou tvch smutk. Kdyby Ti to mlo pomoct, tak bych T rd ujistil, e j jako lezec/ horolezec nijak ulpnutm sebevdomm netrpm. Ne mi bude dvat njakou svoj diagnozu, tak se Ti svm, e mm teba vylezenejch 10 cest na EL Capitna (v Yosemitech) a taky dv poctiv cesty na Eiger(ve vcarsku).. Jinak co se te sebereflexe, jsem asi jako vtina chlap trochu jeitnej a Vodn brnu jsem dlal, abych dokzal,e to jde, kdy se to dobe promysl a udl citliv k ternu.. No a vono se ukazuje, e se to celkem povedlo, lidi sem chodj rdi a chovaj se tu vlastn docela vzorn .. a j mm z toho radost.. raduj se ze ivota a zkus ho nm pozitivnm naplnit. uvid , e to funguje oka
okaodpovdt 
 Re: oka asi nco hul00:13:29 21.11.2018
Mil Mro, mrz m, e jsem pinou tvch smutk. Kdyby Ti to mlo pomoct, tak bych T rd ujistil, e j jako lezec/ horolezec nijak ulpnutm sebevdomm netrpm. Ne mi bude dvat njakou svoj diagnozu, tak se Ti svm, e mm teba vylezenejch 10 cest na EL Capitna (v Yosemitech) a taky dv poctiv cesty na Eiger(ve vcarsku).. Jinak co se te sebereflexe, jsem asi jako vtina chlap trochu jeitnej a Vodn brnu jsem dlal, abych dokzal,e to jde, kdy se to dobe promysl a udl citliv k ternu.. No a vono se ukazuje, e se to celkem povedlo, lidi sem chodj rdi a chovaj se tu vlastn docela vzorn .. a j mm z toho radost.. raduj se ze ivota a zkus ho nm pozitivnm naplnit. uvid , e to funguje oka
okaodpovdt 
  Re: oka asi nco hul11:22:14 21.11.2018
za ty cesty na VB dky, dobr prce.
Todpovdt 
  Re: oka asi nco hul12:02:45 21.11.2018
I kdybys ml El Capa free slo a Everest JZ stnou alpskm stylem, tak t to neopravuje budovat ferraty jako ern stavby, co jsi udlal, a vymlet nesmysly, jako je nvrh ferraty na Frdlantsk Cimbu.
odpovdt 

 .19:38:59 17.11.2018
te bude nsledovat: Co prud? co m proti feratm, my z msta to berem, je to kousek, dcka se vyblbnou... je to hnus..
odpovdt 

 Ferraty pro dcka 21:10:13 17.11.2018
Jen a to roz, pro decka je to dobr vyblbnut. Konen by ale mohli udlat u ns nejakou ferratu pro dospl F a G.
Podpovdt 

 Alespo nkdo jen nevan23:40:53 17.11.2018
Zrovna na tto skle o nic nejde. Pod n vcelku pinav Jizera, na druhm behu turistick dlnice. Take zase jen pr koment od tch, co nev, kde jsou Semily, nato aby tam pod nebo nad sklu doli pky a podvali se, o em ta jejich houna vlastn melou...
odpovdt 
 Re: Alespo nkdo jen nevan06:24:53 18.11.2018
Lbil se mi ten koment o vytlaeni letc feratisty z komernch dvod
odpovdt 
 Re: Alespo nkdo jen nevan09:44:54 18.11.2018
spinava Jizera? Vis, ze Jizera je jedna z nejcistejsich rek u nas?
odpovdt 
  Re: Alespo nkdo jen nevan11:53:31 19.11.2018
A byl ses tam ty nkdy podvat? kdyby jo, tak se tady nediv jak pako.
odpovdt 

 Ferata - Semily09:03:56 18.11.2018
Na mst jsme byl, stvajc ob si prolezl. Bylo to pardn! Jen tak dl, za m velk pochvala,  3. smr uvtm a rd pijedu.
U se tm, a v lt tam vezmu ob dti.. Zvidm Semilkm.
Podpovdt 
 Re: Ferata - Semily15:15:03 19.11.2018
stimmt ....ale dej pozor, aby na Vs njakej hustokrutopsnej pravovrnej lezec nepovval nebo ppadn nerozbil hubu - skly jsou pece jenom pro n, njak nevkon untrmeni jim tam peci nemaj co peket. To je jen pro klajmbersk bohy.
Todpovdt 
  Re: Ferata - Semily15:25:13 19.11.2018
On nkdo nkde nkdy tvrdil, e jsou skly ureny jen lezcm? Nikdy jsem si toho neviml ani v diskusch na lezci, a e zrovna v diskusch na lezci by se takovej nzor ekat dal.
honzaodpovdt 
   Re: Ferata - Semily17:02:38 19.11.2018
ale samozejm, jakmile se nkde zmn ferrata vulgo klettersteig, hned se tu vyroj x mistr svta amoleta, pro kter je povin pza si na to plivnout - hromosvod, tuny eleza, zstupy lid, co nemaj na skalch co dlat...tch pvlastk je mraky, sta si je v diskusch najt (ale v zsad koda 10 minut asu).
Todpovdt 
    Re: Ferata - Semily09:27:54 21.11.2018
Ale tak hromosvody a tuny eleza jsou hnusn a pliju na n taky a nemly by na horch bejt, co o to. Ale nikdy bych si netroufl se nad nkoho vyvyovat nebo o nkom tvrdit, e na horch nem co dlat. Hory jsou tu pro vechny a kad omezovn ve smyslu "j jsem nadlovk s prkazkou, j mu, a ty jen obyejnej turista, ty nesm" mi pijde nemravn.

A jinak plivanc na ferraty jsem nael v diskusi hodn, ale na ve popsan elitaen jsem nikde nenarazil.

honzaodpovdt 
   Re: Ferata - Semily11:52:01 21.11.2018
Tak zrovna timto je skoro jakakoliv diskuze uplne nasakla. Jasne, takto primo to nikdo nerika, ale nezakladas doufam svou retoriku na tom, ze co nezazni naprosto doslovo, to neplati, ne?
odpovdt 
    Re: Ferata - Semily22:00:03 21.11.2018
Zakldm svou rtoriku na tom, e by to mlo zaznt aspo njak, by n doslova. Protoe pokud to budeme hledat mezi dky, tak jsme trochu ztraceni, protoe ty to mezi dky te a j to tam netu.
honzaodpovdt 
  Re: Ferata - Semily11:50:38 21.11.2018
Neboj, ten hustokrutoprisnej lezec bude porvavat jen tu v diskuzi a je tedy vcelku neskodny. Nazivo stahne ocas.
odpovdt 

 Jak koda12:15:01 18.11.2018
Jak koda, e se nepodailo zalenit ferratisty do struktur HS Dnes by ji nemuseli organizovat sbrky na budovn ferrat, ale mohli mt svj vlastn rozpoet v rmci HS a szet hezky jeden hromosvod za druhm, nejlpe na kadou sklu alespo jeden tak hezky to mli s HoBlkem pedjednno.

koda jen, e njac kazi.ci jim do toho hodili vidle no hrza, takov koda! Jak hezky jsme mohli mt asem vechny skly uzemnn
JiBodpovdt 
 Re: Jak koda23:42:30 18.11.2018
dkaz?
odpovdt 
 Re: Jak koda00:29:03 21.11.2018
A nic chytejho ne hromosvod u t nenapadne? Docela slabomysln argumentace..
Jarunaodpovdt 
 Re: Jak koda11:58:20 21.11.2018
Tehdy to ale padlo kvuli tomu, ze lezci si usurpovali pravo rozmrdavat uplne kazdou skalu, i par metrovy kvak uprostred lesu, a nesnesli pomysleni, ze by i jina skupina mohla delat byt jen naznakem to same. Dopln si fakta!
odpovdt 

 diky16:40:17 18.11.2018
Diky za zajimavou informaci, mohlo by to byt fajn. Vodni brana je pekna, teren na ferratu tak akorat, pokud pribude dalsi smer, radi se zase prijedeme podivat.
pupuodpovdt 

 oka00:15:47 19.11.2018
Ale ta pse na zvr se mus lbit pece snad kadmu...
PeSodpovdt 
 Re: oka15:53:18 19.11.2018
je to umelec!
Ludwig van Dam odpovdt 

 J furt nevm10:20:55 19.11.2018
J furt nevm, my tam byli ped lety a je to sp takov nurna... ale pokud by byl lano/mostov pechod na druhou stranu, tak asi lep, p vratka zptky na turisrnu je taky nuda. Ona cel Jizera je trochu nuda, pokud nem dvojku na le a nepen tu blbou lo a k Dolnkm...
Richard LBodpovdt 

 hur.16:40:34 19.11.2018
u se tm,drm palce a se to zda.ahoj gusta.
gustaodpovdt 

 FERRATA 10:47:00 21.11.2018
Myslm ,e v  naich zemch  je dal nien skal jen na zvadu . Zstal bych u klasickho lezen a pokud to nejde tak pro niit dal pstupy a pokozovat produ  , ppadn hnzdit a td.

 
Matlkoodpovdt 
 Re: FERRATA 11:55:05 21.11.2018
Ano, souhlasim. Zrusme jakekoliv prvovystupy ktere delaji cesty pro klasicke lezeni. Niceni skal se musi zastavit. Pripadne bych jen toleroval par ferat, protoze pomer vyuzitelnost / expanze do prirody je u nich mnohem priznivejsi.
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1395 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.