Zavradn 9 horolezc | Pakistn |
Aktualizace:Mstn policie upesnila, e mezi obmi jsou ti Ukrajinci, dva Slovci (ti asi byli leny Ukrajinskho tmu), dva an, Litevec, Neplec a an s americkm obanstvm.
Pestoe slovensk ady jejich jmna provuj na ukrajinskch horolezeckch strnkch Project alp jsou zmnna jmna: Anton Dobe a Peter perka.
Devt zahraninch horolezc a jejich mstnho prvodce zavradili pkistnt radiklov. Obti pochzely z Ukrajiny, ny a Ruska. Cizinci chtli vystoupat na devtou nejvy horu svta Nanga Parbat.
tok se odehrl v odlehlm turistickm stedisku sprvn oblasti Gilgit-Baltistn nedaleko zkladnho tbora pod snhem pokrytou horou Nanga Parbat, kter je s vkou 8125 metr devtou nejvy horou svta.
K toku se v telefontu agentue Reuters pihlsila muslimsk pkistnsk militantn skupina Dundullh.
Zdroje:
Vce zde Pkistnt radiklov zabili u devt nejvy hory svta 9 horolezc
nebo zde Ozbrojenci v severnm Pkistnu zabili devt zahraninch turist
| Lezec.cz [pravy] | 09:54 23.06.2013 |
| Pern | 10:39:28 23.06.2013 | To je hrza, musm ct, e v Pakistnu asi opravdu pestv bt bezpeno, ani v jednom z lnk nen uvedeno e ta Dundullh je muslimsk organizace. Taky chudky turisty horolezce tyhle radikln hovada nezabili, ale zavradili. Spc neozbrojen, je to hnus.
| | Steve | odpovdt  |
|   | Re: Pern | 21:38:59 23.06.2013 | na druhou stranu ta oblast(diamir) nikdy moc bezpen nebyla, to oblasti jako baltistan, nap.askole, kter je 100% ijtsk, si radiklov ani nevrznou, nemaj rdi taliban.
bohuel ty bezpilotn letouny obas zmasakrujou i njak civiln obyvatelstvo, take jsou nasran a sna se mstt, vendeta je celkem regulrn prostedek pouvanej v kmenov kulte:-( | | jeff | odpovdt  |
|   |   | Re: Pern | 22:32:16 23.06.2013 | | pesn tak! sklzme, co jsme sami zaseli.. | | ivan | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Pern | 09:15:49 24.06.2013 | | Zaseli? ses posral ne? Az tovje decka budou nosit ve skole burku tak se budes divit... | | | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Pern | 14:53:07 24.06.2013 | | Vzpamatuj se, bavme se o incidentu, kter se stal na zem Pkistnu, nikoliv u ns ... Pro to spojuje se enm islmu? Achjo ... | kamza .:) | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Pern | 20:00:48 27.06.2013 | | V kad zemi kde zanou mt muslimov kolem 10% obyvatelstva zanaj s nimi problmy. Do t doby si zskvaj sympatie. Tohle bude i v R. | | Primitiv | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Pern | 05:18:01 26.06.2013 | | ..to neres, tyhle hovadka narozeni uz do svobody si proste musi najit nepritele, rusak tu uz neni, tak za to muze amik, a kdyz to pise, tak mu vubec nevadi ze z pc co pochazi vzesla z ameriky a s OS widows...taky americky:-)) | | haha | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Pern | 20:03:49 27.06.2013 | | Ve co se d pout k en islmu je povolen. Teprve pozdji se to zni jako sochy Budhy v afgnistnu. | | Primitiv | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Pern | 20:07:05 27.06.2013 | | Ano budou burku nosit. V R bylo umlm potratem zavradno vce jak 3 miliony dt. EU tajn schvlila pijmn 56 mil. muslimskch imigrant ze severn afriky.Je mon e k nm daj nkolik set tisc muslim. Ti maj v prmru 8 dt, horlezkyn 1-2. | | Primitiv | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Pern | 02:57:23 30.06.2013 | | Tebe to njak ere, ty potraty? Pokecej s pr znsilnjnejma nebo s agresorama v leglnm svazku a teba pestane mlt hovna. | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Pern | 07:01:13 08.07.2013 | Cituji: V R bylo umlm potratem zavradno vce jak 3 miliony dt.
Ty se taky pkn hovado, jestli se chlap, ty odbornku.
Tom | | t o m . u r g e @ a t l a s . c z | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Pern | 07:02:04 08.07.2013 | Cituji: V R bylo umlm potratem zavradno vce jak 3 miliony dt.
Ty se taky pkn hovado, jestli se chlap, ty odbornku.
Tom | | t o m . u r g e @ a t l a s . c z | odpovdt  |
| Chladnokrevn | 10:44:00 23.06.2013 | The attackers, reportedly dressed in police uniforms, stormed the hotel at the base camp in the foothills of Nanga Parbat shortly after midnight.
"Unknown people entered a hotel where foreign tourists were staying last night and opened fire," Ali Sher, a senior police officer, told Reuters.
The gunmen allegedly took the foreigners' money and passports before shooting them.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-23018706 | | Pavel | odpovdt  |
| Bohuel i kamardi ze Slovenska | 20:55:29 23.06.2013 | | Bohuel mm jednu moc patnou zprvu od kamard z HZS Vysok Tatry: velmi pravdpodobn jsou ve skutenosti mezi obtmi atenttu i dva Slovci: Peter "Ujec" perka a Tono Bene. K bych tak mohl tuhle zprvu pozdji dementovat... :-((( | | hopet | odpovdt  |
|   | Re: Bohuel i kamardi ze Slovenska | 22:37:02 23.06.2013 | http:// www.expedition.sk/ clanky-azia/item/333-peter-sperka-a- tono-dobes- idu-na-nanga-parbat
Hovorca nemocnice, kam tel priviezli, vak pre Pravdu povedal, e dvaja z mtvych s Slovci. Ministerstvu zahraninch vec zatia pakistansk rady tto informciu nepotvrdili, ministerstvo to ale preveruje.
| | odpovdt  |
|   | Re: Bohuel i kamardi ze Slovenska | 09:18:42 24.06.2013 | | Druh Slovk v tejto smutnej expedcii bol Tonko Dobe. R.I.P. | | sona | odpovdt  |
|   |   | Re: Bohuel i kamardi ze Slovenska | 13:09:48 24.06.2013 | | aktualne.atlas.sk/v-pakistane-zavrazdili-devat-turistov-militanti-ich-zastrelili-v-hoteli/zahranicie/azia/ | martan | odpovdt  |
|   | Re: Bohuel i kamardi ze Slovenska | 22:16:05 24.06.2013 | | Anton Dobe , ne Bene | | Palo | odpovdt  |
| Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 22:16:41 23.06.2013 | | Pitomci, zjistete si kdo je ta skupina, co se k tomu prihlasila, vytvorila ji pred lety CIA, stejne jako Al Kajdu v 80. letech. To je holy fakt. Dalsi medialni brain masaz, aby se jeste vice zduvodnila neomluvitelna agrese zapadu v regionu. Bohuzel ty zapadni svine neusetri nikoho a samozrejme zapadni nebo aspon bile obeti verejnou minku daleko vice podniti... Je to k zbliti... To neni o muslimech, je to o moci a politice. Hnus nad hnus.. | | odpovdt  |
|   | Zajmav reakce | 22:40:53 23.06.2013 | | Zajmav reakce, tm bych ekl, e obhajuje nepochopiteln in tch zrd. Je mi lto, zmaench ivot a vyjaduji hlubokou soustrast rodinm, zbyten zabitch horolezc. | | Jan | odpovdt  |
|   |   | Re: Zajmav reakce | 23:07:50 23.06.2013 | | Vubec jsi to potom nepochopil... Neobhajuji nikoho z nich, ale rikam, ze nebudme nasrani na normalni Pakistanske lidi... ale na jejich zkorumpovane vladce a na agresory ze zapadu, co tam delaji ne poradek, ale nopak jeste daleko vetsi peklo. tohle je bohuzel smutna soucast te spinave mocenske hry... :-( | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Zajmav reakce | 08:32:38 24.06.2013 | Za vecno me CIA, kapitalismus a nepracujc buroazie.
Ty bude asi voli Filipa nebo ppad pro Chocholouka, pravdpodobn oboj.
| | Prudi | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 08:47:49 24.06.2013 | | jo, a jet ten amerisk brk... | | pavel | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 05:22:07 26.06.2013 | | Prudici...takovejmhle sra*um by mela sama lezecka scena rosekat tlamy a byl by klid. Kdyz se jim tu na zapade se zapadnima lanama povetsinou nelibi at si tahnou jinam, maj svobodu, dneska je tu drzet nikdo nebude. | | haha | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Zajmav reakce | 19:48:33 25.06.2013 | | Na normln pkistnsk lidi tady nikdo nasran nen. Jestli sis toho neviml tak vichni odsuzuj sre se zbranma, chvstajc se tm jak podle a zbable pozabjeli lidi, kte s jejich problmy (kter si z velk sti vytveji sami svou blbost)nemaj nic spolenho. | | pavellezec | odpovdt  |
|   |   | Re: Zajmav reakce | 00:31:02 24.06.2013 | | Nen pravda e kad muslim je terorista, ale je pravda e (skoro)kad terorista je muslim..... | | Kodl | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Zajmav reakce | 09:41:15 24.06.2013 | v kolik lid u postleli v Americe fundamentalistit kesani ped a v nemocnicch kvli potratm?
Nen pravda, e (skoro)kad terorista je muslim, ale e (skoro)kad terorista je nboensk fanatik. Katolk, protestant, muslim, hinduista, budhista, vecko jedno. Jak pestane lovk myslet SM, je tu prser | | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 10:04:43 24.06.2013 | | Ten buddhismus bych z toho vynechal, ten fakt nsil neprodukuje, ale jinak je to vstin - s tm, e ta fanatick ideologie nemus bt "klasick" nboenstv. Nkter teroristick skupiny byly, zvl v posledn tvrtin minulho stolet, ne nboensk, ale ist politick. | | Robert | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 10:26:49 24.06.2013 | pouil jsem ptomn as - dnes je skuten terorismus tm jenom nboensk. A kdyby se i do souasn televize nedostaly zbry z Tibetu, i Thajska, skoro bych ti i uvil, e buddhisti jsou nensiln bernci :-)
Jinak ano, nsil bvalo i politick, nrodnostn ba i zcela bez ideologie, ale dnes se "BOHEM" - jednm i vce - zatiuje skoro kad, kdo m v ruce zbran a jeho nsil dopad na civilisty. Zarkv i Bush s Obamou | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 11:30:33 24.06.2013 | | A co ty budhysti co obchodovali s lidma a sem tam nejakyho klucika i prefikli? Pravda je taka ze teroristi jsou vetsinou nabozensti fanatici. o podilu zastoupeni se muzeme jen prit.. | | strejda | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 21:36:51 24.06.2013 | | Jet e nevm, co jsou to ty budhysti. pln bych se bla... | | Berushka | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 09:43:51 25.06.2013 | | o holcicky se nezajimaj | | strejda | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 15:09:53 24.06.2013 | | Bohuel nem pravdu, v Burm vyvvrauj radikln budhistit mnii nrodnostn meniny. Budhismus byl pro mne vdycky dkaz, e me bt nboenstv skuten bez nsil, ale asy se mn. I pro horolezce. Je to jenom iluze, e se d jet kamkoli a zase se v podku vrtit - svt vypad jinak. | | Lenka Alana | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: Zajmav reakce | 15:22:11 24.06.2013 | Nsilnosti v Tibetu nemly, pokud vm, nic spolenho s buddhismem; a ano, kriminln iny se nevyhnuly ani buddhistickm klterm, u ve star n, nicmn nelo o vradn nevinnch ve jmnu vry.
Ovem pokud se v Barm dje to, o em pe - nic o tom nevm, ale nemu to ani poprat a nejsp v, o em mluv - tak je to fakt zl a nerozumm tomu. (Pokud to je tedy ve jmnu vry, ne, e se teba terorist maskuj jako mnii, ale tak to asi nebude.) Nic, nezaplevelujme to tady. | | Robert | odpovdt  |
|   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 08:33:21 24.06.2013 | | Se vedle, podle Kornu je normln a doporuen zabjet nevc. Muslimov nejsou umrnn nebo radikln, dlaj pouze to co maj napsan v t jejich blzniv knce. Jinak upmnou soustrast rodinm. | | Loudis | odpovdt  |
|   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 09:02:36 24.06.2013 | Pea perku jsem znal. Prkrt jsme spolu kdysi dvno lezli. To co provedli ti islamisti byla hajzlovina prvnho stupn. To muslimm nikdo neodpe. Nesvdjte to na CIA , USA a pod. Stlel muslimsk lenec.
est pamtce dobrch chlap | | Palo . | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 09:25:20 24.06.2013 | Kurna doufam ze to neni pravda!
Petera znam a je to clovek,ktery zachranil spoustu lezcu a turistu,je to vyborny clovek-pisu "je"protoze doufam............ | | Michal | odpovdt  |
|   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 09:59:34 24.06.2013 | Loudisi, nen to pravda, zeptej se njakho religionisty nebo arabisty (a ev. nesu podle ryvk, kter nkdo bez kontextu ocitoval na netu - teba v bibli najde asto jet oklivj pase, kdy chce).
Tohle je pesn to mylen, kter produkuje podobn hrzy. Vidme muslimy jako brutln (ano, v jistch regionech se jich tak vtina chov), cikny jako zlodje (ano, v jistch regionech se jich tak vtina chov) - a muslimov na opltku vid v kadm blm (zvl mluv-li anglicky) agresora a vraha (ano, napklad v afgnsko-pkistnskm pohrani je jen mlo lid, kterm by nkdo ze ir rodiny nezahynul, jako civilista, pi stetnut s invazn armdou - nejastji pi nletech). Ti kte se sna rozliovat, jsou asto kamenovni vlastnmi lidmi.
Tohle me fakt patn dopadnout.
R.I.P. pro ty, kte zahynuli, a u byli odkudkoliv, a soustrast jejich blzkm. Je to fakt smutn. Kdy se horolezec nevrt z hory, je to zl; kdy zahyne jako ob zbytenho nsil, je to jet hor. | | Robert | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 10:17:35 24.06.2013 | | Jenom neznaly a hloupy clovek muze tvrdit, ze neexistuje spojeni mezi tim co se stalo a islamem. Kamo, nechci rozjizdet nejakou dlouhou diskuzi kter je mimo tema. Kamose to nikomu nevrati. Diskutovat muzes, ale fakta jsou jasny a souvislosti mezi nimi taky. Skoda lidskch zivotu a hodne sily ostatnm. | | loudis | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 15:14:58 24.06.2013 | Jist souvislost tam urit je, ale ne takov, jak pe. Neudlm nic s tm, "e je ti to jasn", ale kdy bude takovch vtina ... tak to bude m dl tm hor, ne lep.
Pokoj vem. | | Robert | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 20:10:40 24.06.2013 | | Ped pr dny jsem toil pivo v eskm stnku vedle tureckho. U ns sam vepov, pivo a koalka. Turci siln nboensky zaloen. Pesto jsem nepoznal ani nznak njak nenvisti. Naopak kdy jsme jim nabdli olomouck syreky a nealkoholick pivo a prohodili pr slov o spolen prci a i o nboenstv, tak si ns zaali velice vit a druh den se k nm ihned hlsili jako nejvt kamardi. Nen to poprv, co bych se setkal s takto vstcnm a tolerantnm pstupem od muslima. A to jak u nich v domovin, tak v zahrani. Je hloup hzet vechny do jednoho pytle a odsoudit jen podle nboenstv. | | Martinek | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 08:43:01 25.06.2013 | | Naznak nenavisti si nepoznal, protoze jich je tady jeste malo. Az jich bude vic, tak se budes divit. Ale ja jsem na ne pripravenej :-D | | Skull | odpovdt  |
|   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 09:09:08 24.06.2013 | | bez si blit jinam ty jeden ...opakujucorikalfrantavhospodeamazarucenepravdu... | | bleee | odpovdt  |
|   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 11:01:49 24.06.2013 | Zajimavy... v 80 letech a CIA.
"Bozi vojaci" (jak zni preklad nazvu skupiny Dzundallah) operuji od roku 2002 a jejich zakladatel Abdolmalek Rigi byl popraven v Iranu v roce 2010. Sunnistska skupina operujici z Pakistanu proti Siitskemu Iranu. A podle hesla nepritel meho nepritele je muj pritel pravdepodobne vybavena ze skladu CIA. Pak uz je to jen konspiracni fanatismus. Kazdopadne ti horolezci s tim nemeli nic spolecneho. RIP | | Mich | odpovdt  |
|   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 05:20:31 26.06.2013 | | ..a ty hrdino se podepis, a nebo vis co? Zkus zajet treba do labaku , nebo do adru, a tam zkouset lezcum o kterych si ctes v pruvodci a pak to lezes rikat tyhle svoje "moudra"...myslim ze pak budes mit delsi lezeckou a rekonvalescencni pauzu! piiiiiiiiico | | haha | odpovdt  |
|   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 07:15:46 26.06.2013 | | Je mi t tak trochu lto, haho. Pod njakm jinm lnkem by se jeden i zasml, ale tady... | | Willhem | odpovdt  |
|   |   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 10:03:42 26.06.2013 | | Te jsi tomu nasadil korunu, nechpu,jak tohle me vypustit do svta | | abk | odpovdt  |
|   | Re: Dalsi hnus, ale ne arabsky... | 11:04:39 29.06.2013 | | Pro nm nadv do zpadnch svin? | | K. | odpovdt  |
| Pnov, | 10:06:27 24.06.2013 | Umelo 9 lid !!! Vy se tady hdte o vcech, nad kterma jen rozumujete jako "kovan zpravodajci" a nerozumme jim nikdo.
est jejich pamtce....RIP. | | Marast | odpovdt  |
|   | Re: Pnov, | 13:41:10 24.06.2013 | | jj to je pro lezce typicke ... nejlepsi neresit .. chudaci chlapy ... SMRK terorismu, at uz ho dela kdokoli | | wondris | odpovdt  |
| Souhlas ?? | 16:04:22 24.06.2013 | | Ne ze bych to schvaloval ale zabijeni horolezcu mi pripadne stejne legitimni jako zabijeni civilistu z bezpilotnich letadel. Akorat ze toho druheho je 100x vic. | | Stepan | odpovdt  |
|   | obyejn vrada | 17:30:13 24.06.2013 | Kdy bezpilotn letadlo zabije civilistu , je to tragedie a prser, ale zcela jist to nebylo prvoplnov. Je to omyl, za kter by ml bt nkdo potrestn a dost asto to armdy e.
Ovem to co se stalo pod Nanga Parbatem prvoplnov bylo. Byla to sprost naplnovan vrada, ne omyl, navc vrada lid , kte do tto zam pin prci a penze. Pokud chce Taliban vlt s Amerikou, je jejich blbost, ale tady postleli lidi, kte s tm nemli nic spolenho a mon by dokonce byli i na jejich stran.(jako teba Stepan). Nco takovho mohl naplnovat jen lenec a bohuel islm(Talibn) takov vychovv. | | Palo | odpovdt  |
|   |   | Re: obyejn vrada | 17:42:14 24.06.2013 | | Kdy bomba z letadla nkomu zabije sestru, ve vtin ppad bohuel nebude eit, jestli to nebyl omyl (on vsledek je stejnej), nehled na to, e takov informace se k nmu ani nedostane. Vytvo si neptele ze vech cizinc - a vimni si, e ada lid tady v debat uvauje v pln stejnch schmatech. | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: obyejn vrada | 18:11:50 24.06.2013 | jet v r.2006 cizinci v pkistnu nebyli terem nos a ni tok, talibani tvrdili, e zabj pouze americk vojky(osobn zkuenost), v r.2011 u byla celkov situace v pakistnu dost patn jak politicky, tak ekonomicky (mu chronologicky porovnat z nkolika pedchozch nvtev).
problm je hlavn v tom, e na pakistn svt zapomnl, pr horolezc je z bdy nevytrhne, pijedou, odjedou, kouzlo tto zem pro m tkv hlavn v tom, e tam nikdo nejezd a tak hory nejsou tak zkomercionalizovan jak v neplu, m anci zat autentickou atmosfru, tyhle vrady nemj s islmem ani s pakistnem jako takovm nic spolenho, jsou to poze snahy uritch kruh totln destabilizovat cel region a uchopit tam moc...nkter korupn praktiky, co jsem tam zail mi npadn pipomnaly esko:-/. | | jeff | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: obyejn vrada | 20:46:23 24.06.2013 | | vichni na pakistn zapomneli? N E C H A P U pro by ml nkdo na njak Pakistance myslet... To jim jako mme shazovat prachy vrtulnikem? M je jasn co chtj, chtj vlku, aby ukzali jak um zabjet... a e to um, to u bohuel vme... zoufal lid dlaj zoufal iny, bohuel... a neplat to jen o Pakistkcch... | | ble | odpovdt  |
|   |   |   |   |   | Re: obyejn vrada | 21:47:03 24.06.2013 | Pkistn je stt na pokraji zhroucen a svoje zem nem pln pod kontrolou. V nkterch stech vldne Taliban a svoje pedstavy o svt a o islmu prosazuje dost krut. Bn je veejn biovn, amputace a kamenovn a popravy. Mstnm se to asto vbec nelb, protoe by radi prodvali pivo a hai turistm, ale nemou nic dlat. Kdy se ozvou, nebo pokus o odpor, skon pitluen na sloupu pro vstrahu.
Ti tonci vbec nemuseli bt mstn, sp to byli oldci kdovokud, kter Taliban plat z penz zskanejch pevn z drog a nos. | | pavelk | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   | Re: obyejn vrada | 22:06:32 24.06.2013 | | Pozor, drogama Tliban nevydlv. Prv naopak, napklad po jeho nstupu k moci v Afghnistnu tam zcela zsadn poklesla produkce opia. O penze ale nouzi nem, na Arabskm poloostrov jich je dost. | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   | Re: obyejn vrada | 22:14:14 24.06.2013 | | To k kdo ? Talibn? Klesla spoteba, produkce ne. Vechno jde na vvoz. Arabov maj penz dost, pravda. Ale lep je mt dvakrt vic ne dost. | | P. | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   | Re: obyejn vrada | 07:28:56 25.06.2013 | | Jenom mal pipomnka, v Pakistnu neij Arabov... | | qwf | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: obyejn vrada | 11:32:53 25.06.2013 | | nejsou ale arabasi jsou hlavnim odberatelem. | | strejda | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   | taliban & opium | 06:58:50 25.06.2013 | | To je hrozn, jak lidi lou a pekrucujou fakta a jsou schopni z jednoho nejvtch producent surovho opia udlat organizaci bojujc proti drogm. Co to mele. Tento rok je oszeno zhruba 200.000 hektar. Z toho podl Talibnu, v provincich, kde m moc Talibn - cca 75%. Oekv se siln roda, srovnateln s 2007 a jenom na poplatcch za pstovn o obchod od mstnch farm vybere zhruba 100milionu dolar. Si zjisti fakta. (sm osobn erpm ze sprvy adu OSN proti drogm - UNODC). .....R.I.P. | | Element | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   | Re: taliban & opium | 07:15:02 25.06.2013 | | Chovme se jako kdyby nm cel svt patil, nectme mstn kultury ani tu vlastn, nato aby jsme si j brnili. A bude h .... | | Honza | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Chytrolini | 09:01:28 25.06.2013 |
Kdy tu nkter pspvky, tak je mi podruh v souvislosti s touto tragedii smutno. Vy "odbornici", uvdomujete si , e nevinn zemelo 11 lid? Co tady rozumujete. V tto chvl inteligentn lovk zpravidla vyjaduje upmnou soustrast a vzpomn. Mnoz z Vs ale snad uvauji, jako ti fanatit vrahov.
Tona Dobee jsem znal osobn, proto si dovoluji tvrdit, e soud podle Vaich "blafu" byste mu svou inteligenci, kamardstvm, schopnostmi a dovednostmi neshali ani po kotnky. Te na zvr si km, e jsem vbec ztrcel as psanm tohoto pspvku, vdy Vy to stejn asi nepochopte.
| | Mirek z Krnova | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Chytrolini | 09:56:17 25.06.2013 | je to hrozn tragdie a samozejm soustrast vem pozstalm, Ale me mi Mirku z Krnova vysvtlit co m spolenho rozebrn siln nestabiln situace v Pakistnu s nectou k zemelm ?
To e je v tto sti svta mn bezpeno ne bylo ped X lety je prost fakt a myslm si e je dobr to vdt a mluvit o tom. Svt se mn a to bohuel k hormu.
Teba to alepo pro pt zabrn takovm rodinnm tragdim, jako teba nos tch dvou naivnch holek. Kad kdo cestuje do tchto nestabilnch zem ( a nemus to samozejm bt jen Pakistn a Afgnistn ), tak s tmto rizikem mus do budoucna potat. S radikalizac islmu, bojem o zdroje energie a narstajcm potem lid na planet se sitace v budoucnu bude jen a jen zhorovat. | | sd | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Chytrolini | 10:51:21 25.06.2013 | Chtj nboensk stt. Chtj to, co se pliv prosazuje i tady. Oni vrad te, katolci i protestanti vradili ve velkm ve jmnu boha naposled v tyictm ptm.
Je smutn, co se stalo v Pakoi, je smutnj, e se to dje i u ns. | | odpovdt  |
|   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Chytrolini-pro" Sd" | 12:27:50 25.06.2013 |
Ano, v mnohm s Tebou souhlasm, ale pesto si myslm, e v tomto okamiku si obt zaslou pedevm vyjden cty. Myslm si, e kolegov Slovci ( nap. web JAMESu)se chovaj v tomto okamiku mnohm dstojnn. Na dal polemiky je pece asu dost. | | Mirek z Krnova | odpovdt  |
|   | Re: Souhlas ?? | 16:39:35 25.06.2013 | | Jo vole, teba ukrajinsk drony tam to pod... | | K. | odpovdt  |
| :-/ | 08:47:09 25.06.2013 | | Kurva, jak to tak ctu, tak jsem z toho strasne rozcarovanej. Tolik naivnich optimistu jako tady pod tim clankem jsem uz dlouho nevidel. Bohuzel je porad v mode bejt vsemilujici a vsemobjimajici dredatej pohodar s travkou u drzky. A to jsem myslel, ze hippies uz vymreli. Punk's not dead, amateri! | | Skull | odpovdt  |
| Vnitn dra | 12:25:38 25.06.2013 | | Ubhlo u pr dn a to co se stalo se v hlav prost ned vstebat a me ubhnout teba i nkolik destek let, ale nikdy se nevsteb. Vyvolv to vnitn zmatek, protoe to nejde nikam zaadit a zakatulkovat, uchopit, vnitn zpracovat... Tohle nen o horolezectv, a tu ekneme cokoliv, nikdy nebude mon vystihnout tu vnitn dru, mnohem vt ne po kulkch v hlavch naich koleg, kterou to v ns zanechv... | | Michal M. | odpovdt  |
|   | Re: Vnitn dra | 13:09:56 25.06.2013 | | je to hodne smutny co se stalo,nejhorsi je ze to mohla odsrat minulej rok expedice s marou holeckem a s klukama co byli poprvy v horach.ale v podstate to mohl odskakat kdokoli.je smutny ze byli ve spatnou dobu na spatnym miste. | | gorbi | odpovdt  |
|   | Re: Vnitn dra | 10:15:33 26.06.2013 | | jo | | Arab a jeho dlo | odpovdt  |
| Dv eky | 08:28:00 27.06.2013 | | Novinky.cz: Na internetu se objevilo video s ekami unesenmi v Pkistnu http://goo.gl/ZbVUn | | Martin | odpovdt  |
|   | Re: Dv eky | 09:47:21 27.06.2013 | | jasnej fake, a na tu pas s holkama, nkdo se zmocnil originlu videa, kter se nkde zaseklo a trochu to peil... protoe dle m pvodn poadavek byl asi jinej... teda jen hypotza. | | rev | odpovdt  |
| Smutn upesnn a jet hor realita | 20:49:00 27.06.2013 | | Jet se tu najde njak pravdolskask p*a, kter bude ty handrov hlavy obhajovat? http://1url.cz/MNXA | vonkreuz | odpovdt  |
|   | Re: Smutn upesnn a jet hor realita | 21:14:51 27.06.2013 | Nemm dojem, e by tady nkdo atenttnky obhajoval (tm m schvaloval, co se stalo). Pr lid se tu pokouelo uvaovat o souvislostech a koenech problmu, pro nkter i to bylo nestraviteln.
Jinak v tom lnku, krom popisu vrad, je i dal pro mne dsiv, mon jet dsivej fakt - ta Srbka je v ohroen ivota, m letenku na 25. ervence a zd se, e nikdo nejev zjem j umonit dvj odlet??? ("Stle mnme msto pobytu ... potebuji pomoc, abych se ze zem dostala dv. Nemm penze, jen pas.") Jestli to tak fakt je, tak ... nevm, jak nazvat jednn toho dopravce i konzulrnch orgn. | | Robert | odpovdt  |
|   |   | Re: Smutn upesnn a jet hor realita | 09:21:44 28.06.2013 | | V, kolik lid tam potebuje pomoc a je v ohroen ivota? Chpu, e pro tu Srbku to je asi nepjemn, ale co jako? To se cel stt podl kvli tomu, e ona si tam pijela zalzt? Nezlobte se, ale to je peci pitomost. Na celm svt umr kad den spousta lid zbyten, asto nesmysln. A ty chce, aby se kvli jedn lezkyni dlo co? Jsem si jist, e tam maj na prci jin vci, ne se starat o nkoho, kdo tam pijel za zbavou. Tam nelezte a mte klid. Ale tohle je klasick ppad, kdy si kad chce uvat, jezd do rizikovch oblast a kdy se nco podl, tak honem, stte pomoz a ostatn starejte se. A se postar sama. Kdy se umla dostat tam, a se dostane i zpt. A krom toho mi pijde ponkud paranoidn. e nkdo napadl kemp a vystlel je tam, to chpu. Ale e by pak jezdil za peivm lenem po Pakistnu a snail se ho ulovit, tomu nevm ani trochu. Pro by to dlali? A pokud to tak opravdu je, je za tm nco pln jinho. | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Smutn upesnn a jet hor realita | 10:27:49 28.06.2013 | | No m spe pijde jako absurdita, e dcera jednoho z tch slovk konvertovala na islm. To je paradox stojc za zamylen. Lid se eou a zabjej, s tm se asi ned nic dlat ale tohle je fakt smutn. | | odpovdt  |
|   |   |   |   | Re: Smutn upesnn a jet hor realita | 13:11:05 28.06.2013 | | pesn to je k zamylen, nesmme vidt vci ernoble, hzet pslunky jedn vry do jednoho pytle, nesmme pronet rychl soudy... nikdy to nepovede k dobrmu een | | Mozkov blna | odpovdt  |
|   | Re: Smutn upesnn a jet hor realita | 12:18:04 29.06.2013 | | celkem jsem rd, e jsem se osob nikdy nepovaoval za lezce i horolezce, i kdy jsem mon na rozdl od nkterch ostatnch sem tam nco vylezl, koncentrace xenofob v tto komunit mi pijde docela znan:(. | | jeff | odpovdt  |
|   |   | Re: Smutn upesnn a jet hor realita | 08:08:10 01.07.2013 | | Me nm laskav objasnit, v em podle tebe spov nae xenofobie? | | K. | odpovdt  |
| Dcera se islamsk vry nevzd | 11:31:27 28.06.2013 | | na portle www.cas.sk je rozhovor s dcerou Petra perku, lnek je pod zkrcnm url http://xoe.cz/24B | | Teaser | odpovdt  |
| Ksindl | 15:38:42 01.07.2013 | | Normln sprost vrada v podn muslimskch deprivant... Nejsi muslim, protoe ses s nmi nepomodlil, proto t zabijeme a okrademe. Opt tok proti nm vem, tedy i proti tm, kte ty vrahy tady obhajuj. | | K. | odpovdt  |
|   | Re: Ksindl | 10:31:27 03.07.2013 | | Zajimavy by bylo kdyby to nasralo cinany a rohodli se ty islamce srovant.... | | odpovdt  |
|   |   | Re: Ksindl | 11:19:05 03.07.2013 | | Jen tak na okraj, spousta cinanu vyznava islam. | | odpovdt  |
|   |   |   | Re: Ksindl | 12:32:23 03.07.2013 | | Ujgurov, tak jsou s nimi neustle problmy... | | odpovdt  |
| Priamy svedok Zhang Jinghuan | 16:22:47 01.07.2013 | | nadhlad.com/content/priamy-svedok-zhang-jinghuan-0 | | odpovdt  |
|