LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Jak pije, tak leze. /Wie trinkst du, so kletterst du./
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198607 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Climbing a Music Club Parukka - Praha 3
LSJ - Javornk
Extrm Plus - Praha 5 u Plzesk - Praha 5

Prodejny
HUDYsport - Brno
HUDYsport - Zln
HUDYsport - Plze

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Video: Tobogn 7+ UIAA, Ludvkov

Obas se stane, e jsi totln vyzenej. Uvid ale krsnou linku, nahecuje t kmo nebo prost jsou hvzdy s mscem na sprvnm mst. Takhle to bylo s Tobognem:


Kuba Lacina   [pravy] 12:00 10.07.2020Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 to znm..13:40:35 10.07.2020
to moc dobe znm, tyto pocity, proitky ve skalch... je to PECKA.. otzka zda li je nutn se se vm dlit na internetu.. nesta si to nechat mezi kmoi nebo o tom pokecat v hospod? J vm, e nejde o sla, to tak m kad, ale mus uznat, e kdyby dval tady na lezce kad pelez sv estky, tak to asi moc zajmav moc nebudu. Navc kdy to dlouh, toen na gopro na pilb, dn zbr z dlky na linku... promi, ale za m video totln o ho.vn..
.odpovdt 
 Re: to znm..13:44:28 10.07.2020
btw. dobrou vc pochvlm, a se tu zas nee, e ei nic jinho neum ne hejtovat.. bohuel v tomto ppad fakt nic chvlit nebudu. Jo, jet bych mohl dret hubu, ale nevm jestli takov videa chci na lezci kad druh den..
.odpovdt 
  J chci14:36:01 10.07.2020
Hele, nevidm dn rozdl mezi tm nesmyslem, co produkuje AO, a tmhle... Take klidn to sem dvejte dl.
odpovdt 
   Re: J chci14:40:02 10.07.2020
Quod licet Iovi, non licet bovi.
Papouodpovdt 
    Re: J chci19:06:17 10.07.2020
Pesn, dobr VIIIb na krovd. Tip na dal video.
J.odpovdt 
   Re: J chci14:47:08 10.07.2020
asi tak. AO m zrovna videa prohnan marketingem a profi tmem, take minimln emesln jsou o fous lep, nicmn obsah je stejn. A bych skoro nkdy ekl, e tady z tohohle videa tak njak i vt radost z lezen, ne ze 150tho video blogu v Hudy cetkch o hovn. A teba j, co se vnuji sp alkoholu ne lezen, vc ocenm tyhle syrov pelezy cest pro "smrtelnky", ne ron hoblovn projektu, kvli ktermu mi nkdo postav vlastn bouldrovku do stodoly vedle projektu a k tomu jet pihod fyzioterapeuta a nasranou starou, co m mus cel den nkde jistit
 JendaZBrnaodpovdt 
    Re: J chci15:56:42 10.07.2020
J zase nechpu dnen, j tomu km, egocentrickou mentalitu. Dv nm stailo vyrazit do skal, bylo kupa srandy, zitky takovho rzu, e by na to nejlep scnrista nestail atd. Dnes kdejak mamlas to videa v podstat o hovn a prezentuje to veejnosti.
Rozumm tomu, e to tm AO, protoe ten se tm skuten iv a jak je obecn znmo, kad potebujeme njak pjem. Navc naprost vtina vide od AO m fakt zajmav a informujc obsah, nebo alespo v njakm detailu obohacujc vhled. U to samo o sob, e lovk sleduje co dl, jak leze, co pouv atd. nejlep lezec svta je zajmav.
Ale tohle? Sorry, ale to bych mohl toit lezeck videa i j, ale mm dostatenou sebereflexi abych pochopil, e by to byla hovadina, kter by nikoho nezajmala.
Mon jim ale kivdm. Teba je prost jen bav lzt a zrove maj konek toit videa. Tak to spojili dohromady. A nic vc v tom nen. Mon maj jen obyejnou radost, e se na to nkdo obas mrkne a ocen jejich snahu. Nakonec v pohod. Pro ne...
Chocholouekodpovdt 
     Re: J chci16:18:27 10.07.2020
...asi to tak bude, pretoze tych videi maju viac.
m.odpovdt 
     Re: J chci18:07:28 10.07.2020
Otzka zn jinak - m lep obsah? A tu budou tato videa na kor jinch, kvalitnjch, tak budu souhlasit. Ale kdy lep obsah nen, je mi to celkem jedno. A mm radji tuhle akrnu ne zmnnho AO, protoe tihle si alespo dlaj pru, kdeto AO to mysl vn.
odpovdt 
      Parodie na videa AO21:43:23 10.07.2020
Tvl.. To je jasn parodie na Adovy videa, ...
Otzka je jestli si z nejlepho.lezce dlat srandu, ...ale pro ne. Alespo m zptnou vazbu, jak jeho videa mou na nkter lidi psobit. A teba udèla njakou korekci.
Pierotodpovdt 
      Re: J chci21:49:09 10.07.2020
Take tady borci to ist jen fiktivn komedie pod zminkou lezen?
Zatmco AO dal, super rady zatenkm, podlil se o to, jak expresky a pro vyhovuj nejlepmu lezci na svt, jak trnuje na MS a SP, jak trnoval na pelez prvn a jedin cesty na svt za 9c, jak bhem nkolika pokus pelezl hustej urban boulder se velmi zajmavou histori atd. a myslel to vn. Tak to je fakt velkej problm, to pak joo :))
Metodjodpovdt 
       Re: J chci23:28:04 10.07.2020
Metodeji, nebud z Adamka tak ustriklej, uz to bije do oci.
odpovdt 
        Re: J chci23:53:18 10.07.2020
Klasick hater koment, kdy dojdou argumenty, pokud se sna vbec njak rdoby smyslupln vyplodit ;)
odpovdt 
         Re: J chci09:09:21 11.07.2020
Jene ten pspvk je tak hloup a nesmysln, e na nj ani jinak reagovat nejde. M napadlo to sam :-) Prost AO tak neerte.
odpovdt 
          Re: J chci09:50:02 11.07.2020
...pe pod dokola jeden a ten sam hater ;)
odpovdt 
           Re: J chci10:15:37 11.07.2020
No a to prv nen pravda. Asi by ses ml smit s tm, e mt jin nzor jet neznamen bt hater a tak e lid s jinm nzorem me vce :-)
odpovdt 
            Re: J chci10:31:56 11.07.2020
Kalete na nj, asi by chtl, aby nkdo obdivoval jeho, ale nedje se to a tak zvid AO, e m, to co on nem. Chlad si pak hu tm, e na nj kyd hnj. Asi nem ani kamardy, nato holku. Kdo by taky chtl trvit as s haterem e? Tak trv as tady a ulevuji si alespo haterskma poznmkama na adresu ostatnch.
snhulkodpovdt 
             Re: J chci10:40:46 11.07.2020
Gratuluji, mohl by ses ivit jako vtec :-) Nebo je to jen tv zbon pn, abys nemusel uznat jinou pravdu, ne m v hlav ty?

Ale zajmala by mne jedna vc (tedy pokud jsi ochoten to napsat) - Co bych mu ml podle tebe zvidt? Co je na jeho ivot tak asnho, e by to mlo vzbuzovat zvist? Jako jo, leze mu to, ale m to ve skalch nebav. A zvody? Na ty u dvno nejezdm ani jako doprovod, atmosfra tam mne dosti deprimuje. Slvu? Za tu si jet nikdo nc nekoupil. Penze? ekl bych, e finann na tom budu o dost lpe, ne AO. A k tomu jet rodinu, dti, zzem... Co je na ivot AO tak asnho, e by mu to ml nkdo zvidt?
odpovdt 
              Re: J chci13:40:30 11.07.2020
Zd se, e dl v ivot vc, kter ho opravdu bav, dl ji dobe, zrove se tm uiv, inspiruje docela dost dalch lid, tm jak posouv hranice se njak zapisuje do historie (sportu - lezen), zskv jako osobnost v kontextu sportu vznam a autoritu... Tch vc, kter by se daly vymyslet, je asi celkem dost.
Nekm, e mu to m zrovna ty zvidt, ale myslm, e to nejsou vbec marn vci a e by mu je teba i nkdo zvidt mohl.
odpovdt 
               Re: J chci14:12:17 11.07.2020
Ano, to souhlasm. t si ivot podle svho je asi to nejcennj a nejlep, co me v tomto bt. Ovem ne kad, kdo je lezec nebo kouk a hodnot lezeck videa, m lezen jako stedobod veho a chtl by t lezecky. Je obrobsk mostv lid, co maj tak spokojen ivot, lezen nzkch sel maj pro zbavu a lezeck ivot by nechtli. Obecn by nechtli ivot dnho vrcholovho sportovce, i kdy ten sport na amatrsk rovni dlaj. Proto si myslm, e je lich, tu vem nesouhlascm pedhazovat prv zvist.
odpovdt 
            Re: J chci11:17:27 11.07.2020
Nzor a urky jsou dv odlin vci. Haterstv a konstruktivn kritika taky ;)
Pklad jak je v tom rozdl.
Nzor: Videa od AO se mi osobn nelib, protoe...
Urka: AO produkuje nesmysly.
Pro je to druh urka a ne nzor? Jednoduch ovit v praxi. Zkus se postavit ped Blaka a AO a ct jim obma do o "m se vae videa osobn nelb" a pokej na reakci. Asi nebudou naden, ale budou O.K. Asi je bude zajmat pro, ale nebudou na tebe nasran.
Nebo jim zkus ct do o: "produkujete nesmysly". Jakou bys ekal reakci? Kad normln lovk by se pochopiteln urazil, protoe je hned jasn, e ten kdo to ekl nemm minimln slun sociln nvyky a chov se jako hulvt.
Take drah love. Ty tu neprezentuje nzory. Jsi jednodue HATER.
antihaterodpovdt 
             Re: J chci11:48:30 11.07.2020
Chpu, e zde me bt problm s nepodpisovn se, ale opravdu to tu ve nepu j. A krom toho - peti si, co tu p odprci tohoto videa. Take ano, pojme se bavit kultivovan, nemm s tm problm, ale mlo by to platit pro vechny strany. No a k tomu zbytku - Blakovi i AO bych to klidn do o ekl, kdyby se zeptali. U kdy AI i Blaka vdm, nemm potebu jim m nzory sdlovat. Ale i kdybych ml, v rele by to vyznlo jinak, m zde intonaci, mimiku... Obecn bych ale ekl, e je m nzory zajmat nebudou. Zde je to ale jin, pokud nkdo zveejn pspvek a nech u nj diskuzi, tak je jasn, e tam pispjou pznivci vech stran. A je to jako hospoda, jen to vid i z jin bubliny. Sejt se s kmoema u piva a prohodit nco jako "Ty vole, vidls, co za dal povinu AO vydal?", tak se vtina pousmje, pronese se pr dalch komen, souhlas i nesouhlas, a pejde se na jin tma. Ale tady pronese podobnou vtu a je z toho debata na tden. Take nesrovnvej rel a internet, nejde to. A ne kad odsouzen je hejt, ne kad nesouhlas je zvist a nepejcnost. Chtlo by to troku nadhledu a schopnost uznat, e mohou existovat i jin nzory, ne mm j, a neuret se pro kad prd. Pak nejde rozeznat kdo je vt debil, zda ten, kdo nape "hejt", nebo ten, kter na nj reaguje.
odpovdt 
              Re: J chci12:36:20 11.07.2020
"Take ano, pojme se bavit kultivovan"
Pro pehled zdej kultivovan "nzory" :)
"... a nasranou starou, co m mus cel den nkde jistit" ("Kultivovan" o partnerce Adama. Autor: JendaZBrna)
"nebud z Adamka tak ustriklej" (anonym)
"Ale ta videa jsou hrozn shit."(anonym)
"...onanovai nad AO..." (anonym)
antihaterodpovdt 
               Re: J chci14:13:59 11.07.2020
M pravdu, ale koukni se, kdo si s m zaal. Mnoho negativ na AO je tu jen jako reakce na podobn styl kritiky autor tchto lnk.
odpovdt 
              Re: J chci17:13:42 11.07.2020
Pesn, taky se nepodepisuji, ale nejsem ten "nade mnou". Mi se adamkova videa vesms lb, ale tyhle PP sraky jsou hnj. Vichni vme, jak znaky jej sponzoruj, decentn loga v serilu jsou taky ok, ale nkolikasekundov zbry na ob logo s grafickm popiskem o co pesn jde je na zblit. Samozejm jen mj nzor.
odpovdt 
       Re: J chci23:32:18 10.07.2020
A? Lezec je nej, to je pravda. Ale ta videa jsou hrozn shit. V kad dob byl nkdo nejlep, i dnes by mohla podobn videa toit teba Janja Garnbret, je asi nej na svt v ench. Ale neto. Ani ona, ani nikdo jin nevyplodili to, co Blaek s AO, maj alespo trochu soudnosti a sebereflexe. A ne zase zanete, e videa maj spoustu like a dkovn obdivnch koment, tak doporuuji se podvat na njak drsnj porno, tam maj pln stejn pochvaln a dkovn komente i videa, kde na sebe kl a zvrac...
odpovdt 
        Re: J chci23:55:12 10.07.2020
...napsal frustrovan, zatrpkl jedinec :)
odpovdt 
         Re: J chci10:20:52 11.07.2020
Pro si to mysl? K videm AO tu pi vlastn poprv. Jsou mi jedno, nesleduji je. Zaal jsem reagovat a vlastn na vae hloup ei o tom, e tato videa sem nepat a jednin sprvn jsou ta od AO. Jedin, kdo tu rozdmchv vn, jsou onanovai nad AO, nikdo jin.
odpovdt 
        Re: J chci07:28:26 11.07.2020
Dobe Ty!!!
odpovdt 
     Re: J chci16:16:57 11.07.2020
ij a nech t
Pro m jsou zase egocentrici ti, kte nut ostatn lzt podle tzv. tradic, kter vznikly nkdy ped sto lety, jako nevyhnutn dsledek pohnut doby (nedostatek materilu apod.). Tto skupin zjevnch asocil (jeden z nejznmjch ijc v maringotce, msto normln s rodinou) toti vyhovuje si skly tak njak pivlastnit, aby si zde mezi sebou mohli dokazovat svoji jinakost...A tito kluci naopak ukazuj radost s obyejnosti. A to je ta vtina normln rozumnch lezc. A proto se to nelb tm, co se asi povauj za vjimen, nebo jak to maj v mysli nastaven tito Chocholoukov a dal vytahovai...
dave skalaodpovdt 
 Re: to znm..08:50:58 11.07.2020
Jo tak tohle patri na YT a ne sem na lezce... Kvalitou odpad...

Sebeprezentace AO ma nejakou uroven (a navic ji lze pochopit - obziva AO), ale tohle...

za chvili tu bude video, jak jde nekdo na umelce na WC...
Igorodpovdt 
  Re: to znm..09:08:04 11.07.2020
Aha, take komern video, co nkdo dl kvli obiv ti nevad, ale video, co nkdo dl pro zbavu, ano? J to mm obrcen, a si na YT dv videa AO, m to tu jen plevel. Kdo chce, ten si ho najde. Take pro koho m bt Lezec? Pro tebe, nebo pro mne? Nen tedy lep, e je tu oboje? J si AO nepoutm, tak ty si nepoutj ostatn... Je to tak sloit?
odpovdt 
   Re: to znm..13:30:28 11.07.2020
jde mi o kvalitu obsahu... a nasadit si gopro a udelat tohle... to je bida...

kdyby to melo pribeh a solidni obsah, tak dejme tomu, ale tohle je odpad.
Igorodpovdt 
    Re: to znm..17:14:33 11.07.2020
J nevm no, celkem dost jsem se nasml a pobavil. Jestli ty to nebere njak moc vn.
odpovdt 
     Re: to znm..15:18:34 12.07.2020
No, vzhledem k tomu komentu v anglitin bych fakt ek e je to parodie na AO
odpovdt 
  Re: to znm..09:43:54 11.07.2020
UTFG a mon najde i takov videa, youtubei jsou prost u i mezi lezci a nezbv, ne se s tm smit...
Fanouekbaletuodpovdt 

 Gopro17:01:08 10.07.2020
Video o niem a jet k tomu Gopro...
Jan Krchodpovdt 
 Re: Gopro18:21:37 10.07.2020
Pod lep ne hov..v komentch. Aspo je to vo lezen. Kdy ale nkdo kyd hov..,...tak je to vo hov..
odpovdt 
  Re: Gopro21:52:32 10.07.2020
Tak jako ty te tady :))
odpovdt 

 videa20:20:33 10.07.2020
videa z pohledu sou o nicem.. z dalky jasnej hnusnej kvak. Nikdy jsem se neradoval s prelezeni kvaku za 7+... No kazdyho vec, ale spis to patri na soukromou stranku nez na lezce.....
odpovdt 
 Re: videa20:38:58 10.07.2020
fakt toho nechej..jenda z hate ..to je jina liga...ale tohle...snad to prvni, ale sorry jako
odpovdt 
 Re: videa10:46:36 11.07.2020
Pro? To nkdo neme mt z pelezu 5+ vt radost, ne nkdo ze 8+ ? Podle mne me. A kdy o tom chce natoit, a klidn nato. Je to video z lezen ze skal, tak sem pat. Ostatn nkomu me video pelezu kvaku 5+ pln kravin dt vce, ne pelez 9c. Koukat na zprvy o Silence teba pro mne nemlo dn vznam, stejn tak nevm, pro bych ml sledovat pelezy 8c nebo 8a. Pro mn to m nula hodnotu, nikdy nic takovho nepolezu. Ani spousta dalch lezc. A nen to ani ispirace a spolen lezeck duch, protoe to je prost nkde jinde, nen tam dn styn plocha. Ale rozhrkan 6 s grilovakou na konci, to je jasn inspirace :-)
odpovdt 

 Zkus09:07:23 11.07.2020
Zkus pko .
Martinodpovdt 
 Re: Zkus18:57:56 12.07.2020
A m njak doporuen,..toho pka?
Olafodpovdt 

 hezk15:12:20 11.07.2020
Za m dost dobr! A skla vypad pardn! :)
Milanodpovdt 
 Re: hezk12:26:15 12.07.2020
No ten oblez poslednho borhaku znan odflknul, bych neml pocit e jsem to pelezl.
odpovdt 

 ?????19:08:25 12.07.2020
Kdy se Vm tahle a podobn produkce nelb, pro kurva nejdete dlat nco, co se vm lb????

Autor to video snad financoval z Vaich dan?
Nrokuje si po vs nco?

Hlava mi to nebere.
Vlk a zajcodpovdt 
 Re: ?????19:13:26 12.07.2020
No, protoe tm zasr n oblbenej bulvr....
Pifodpovdt 
  Re: ?????22:10:16 12.07.2020
Vstin! Na youtube bych to prost peel a nekomentoval. Ale dvat to sem? To se sem brzy budou dvat videa, jak nkdo leze 6+ na umlce, jenom protoe ho to bav a m z toho osobn radost? Nebo do jakch sra@ek to a pjde?
Logikodpovdt 

 Video22:40:45 12.07.2020
Asi bych neml problm a pknm videem teba i ze tykov cesty. Muselo by ale bt pkn. Veobecn zbry z kamery na pilb stoj za hovno jak z lezen, tak z kola nebo motorky. Autor se nrov i technicky teprve hled, ale zatm tedy nic moc. Doporuuji pest njakou literaturu u toen hejbavejch obrzk. Sice je to amatrsk a nekomern video, ale i tak je to hodn slab. Produkty AO jsou na profesionln rovni, sic obsahov ponkud slab, ale co m realizan tm stle vymlet, kdy je olympida odloen. 
Luboodpovdt 
 Re: Video23:45:17 12.07.2020
a kterej arbitr, Luboi, bude rozhodovat jak video je na dostaten technicky vyspl rovni, anebo z dostaten tkho vstupu, anebo ideln oboj, aby mohlo viset na lezci cz?

a hlavn tu nepite, e to m dlat sprvce webu.
on to dl, to jen vy jste to nepochopili.
Vlk a zajcodpovdt 
  Re: Video08:56:57 13.07.2020
Myslm e samotnej autor. Vzletnej titulek, keovitej pohyb na hranici monost vzhru, dv presky v sob. Takhle vykeovat cestu, mm zkaenej den, ale urit to nebudu prezentovat tady na ump.
Luboodpovdt 
   Re: Video12:14:00 13.07.2020
a co kdy aspekt keovitosti nen to, co adepta odrad dt to na lezec.cz, protoe tam vid jinej aspekt, kterej pi rozhodovn upednostn?

co kdy autor videa necl na to, aby jeho video splovalo jakkoliv nadstandardn poadavky kvality, dleit pro st jinejch lezc, ale jde mu o to podlit se o zitek?

co kdy st komunity, kter mstn obsah konzumuje, nerozliuje rozdl mezi youtubem a zpravodajskm webem?

co kdy samotn sprvce webu nem pro tohle rozlien striktn dan manky?

Zvldnem tohle vechno "napravit"? A nebude potom teba aby nkdo "napravil" ns?



Vlk a zajcodpovdt 
    Re: Video12:20:05 13.07.2020
Jestli clem sprvce webu je tenhle web uvst na rove prjmovou, tak a to sem dv :)
odpovdt 
     Re: Video22:04:10 13.07.2020
co je clem sprvce webu netum, ale plat to, co vude jinde. O obsahu webu rozhoduje ten, kdo ho plat. take jestli nkdo chce mt steva v kalhotech, nebo a u to bude nazvno jakkoliv, nevidm dvod, pro by to tak nemlo bejt.
Vlk a zajcodpovdt 
      Re: Video11:03:28 14.07.2020
Tomu kdo to plat (svho asu HS), jde pedevm o nvtvnost. Take dokud se sraky budou sledovat a komentovat, m smysl je tady zveejovat. Ale tohle chpu sp jako parodii,...vzhledem k reakcm j to chtlo parodovat trochu zetelnji.
Swenodpovdt 
       Re: Video14:47:45 14.07.2020
Jsme na diskuznm webu o lezen po sklalch. Autor videa sem dal svj vtvor a j jako jeden z mnoha diskutujcch mu ho zkomentoval. Nen tady poteba aby to nkdo z admin jakkoliv mnil. Sm za sebe jsem prvn video toil v roce 91 se svou prvn videokamerou a byla to dolka na Vojtcha v Labku, kterou jsem jako prvolezec thnul s sebou a ke kruhu, pak jsem byl toenej kolegou. Vbec psek je moc vdn materil, ale vide je spousta i z Tater, Paklenice, Jury, Wild Kaiseru i z Dolomit. Dnes tom pevn dronem. Fakt je, e z tch nkolika destek hodin videa, by odbornk prezentoval asi pr minut, ale pro m a pro kamardy ten prez 30 let lezen m svou poezii. Pro vtinu mstnch borc by prezentace cest nmi lezench obtnost by byla k smchu.
Luboodpovdt 

 Uff23:08:17 13.07.2020
Strasna sracka, tohle patri tak maximalne na Facebook zed autora, kde to bude obdivovat jeho socialni nelezecka bublina, ale rozhodne to neni reportaz hodna umisteni na lezce
odpovdt 
 Re: Uff13:20:11 14.07.2020
Ty jsi zjevne kokot a taky tady patris...

odpovdt 
  Re: Uff16:58:20 14.07.2020
Kokot neni, m pravdu.
odpovdt 
   Re: Uff21:14:11 14.07.2020
Tri tygri???
odpovdt 

 hmm23:35:36 20.07.2020
nechte bejt, kdyz vidim tohle, rikam si, ze nejsem nakonec tak spatny lezec :)
Kruegerodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (192186)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
1 1 1
1 1 LmMqtzme
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Taky tak | Re: Taky tak | Re: PF | Re: PF | Re: PF | Re: PF | Re: PF | Re: PF | Re: Taky tak | Re: Taky tak |

 Kde to ve:
PF 2026 (269)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1469 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1566 
 Ne, uniklo mi to. 
 1339 
 Sleduji jen Adama. 
 1393 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.