LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Stedn velkou lavinu odpru.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198607 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
SAUNA - Plze
Rock 'n' Wall - Plze
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Lezec-shop.cz - tchovice
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Klettergarten Lanky

Moravsk Kras je ndhernou lezeckou oblast, kter m bohuel jedno vrazn negativum. Vtina zajitnch sektor a cest je vych stup obtnosti.

A bohuel k zajitn alespo toho mla hezkch a lehkch cest adekvtn jejich obtnosti se OVK zatm stav vce ne negativn ve vech stvajcch a pro lezen otevench sektorech. Co u, holt aktuln status quo ?

Klettergarten Lanky

1 Celkov pohled na Klettergrten Lanky, bezproblmov pstup i s korkem a dostaten prostor pod sklou


Zejmna pro rodie sdtmi a zanajc lezce je tak aktuln jednou zmla monost  Kletergarten Lanky. Sektor natst mimo CHKO, velmi dobe dostupn dky nleitosti do intravilnu obce Lanky a zajitn vduchu trojkov cesta pro trojkovho lezce a navc jet malho vzrstu.

Maty


Aktuln sektor nabz ji 12 hotovch cest do dlky 15 m a obtnosti 2+ a 4+ a aktuln jednu rozdlanou. Cesty jsou zajitny 10 mm nty nebo lepenmi nerezovmi borhky, za jejich poskytnut pat dk HUDY. Cesty vznikaly postupn vletech 2014, 2015 a 2016. Aktuln bychom msto jet rdi doplnili informan cedul sprvodcem a zkladn metodickou informac klezen, ale uvidme, co se poda. Vechny slaky jsou osazeny bu spoutc kotvikou, karabinou nebo zatm provizorn velkou mailonkou. Cel sektor byl vybudovn za finannho pispn HUDY a.s. a HUDY lezeck stna Brno, na prci se podleli lenov HO Lokomotiva Brno a lenov vzdlvn horskch vdc AHV bhu 2016 2018.

Sektor je ideln pro prvn kroky ve skalnm ternu, lezen dt, ppadn i ncviky tandovn, dobrn a slaovn. Zvybaven sta expresky, lano min. 30 m. By byla skla cel oitna, doporuujeme pro lezen helmu, na nkterch policch mohou leet kousky vpencovho trku, nebo je mon uvolnn kamen.

Zkladn pravidla pro lezen vKlettergarten Lanky



- Kletergarten byla zbudovna pro voln pstup lezc, prosm dodrujte nkolik jednoduchch pravidel pro fungovn, tak abychom mohli tuto lezeckou lokalitu bezproblmov a dlouhodob vyuvat
- Pro parkovn prosm vyuvejte nves vLankch, nezajdjte sauty a do prostoru klettergarten, je to od parkovit 2 minuty pky
- Po lezen prosm odneste svoje veker odpadky a vprostoru klettergarten nerozdlvejte ohe
- Nejbli toalety jsou na benzince vLankch, 5 min pky, prosm respektujte, e se sektor nachz vintravilnu obce
- Pi lezen respektujte, e se jedn sice o velmi dobe zajitn, ale pesto skaln tern, kde hroz monost vytren kamen, proto prosm dbejte zven opatrnosti a pouvejte helmu
- Drazn doporuujeme nenadlzat slaovac body jednotlivch cest, skla nad tmito slaky je rozruen a nen mon ji dokonale sanovat
- Prosm nemanipulujte jakkoliv sjistcmi body, zejmna nepidvejte dal linie bez konzultace a souhlasu sprvce klettergarten
- Vppad zjitn jakchkoli nedostatk kontaktujte neprodlen sprvce klettergarten Radka Lienertha: e-mail:zoban(at)seznam.cz, tel.: +420603810600

Klettergarten Lanky



Pstup:


ZBlanska po silnici slo 379 smrem na Jedovnice, za benzinkou vLankch prvn odboku doprava na nves. Zde zaparkujte, podle zkresu pky cca 2 minuty do klettergarten.

mapa hlavn

Celkov mapa umstn klettergrten


mapa Lanky

Umstn klettergrten v Lankch, na levm okraji zbru benzinka s toaletami


Prvodce


Aktuln klettergarten nabz 12 hotovch cest, jedna cesta je rozdlan. Obtnost se pohybuje od 2+ do 4+, na jitn sta expresky. Klettergarten je pro pehlednost rozdlena do t sektor A, B a C, nen vyloueno, e do budoucna dojde jet kdalmu naven lezeckch lini.

celkov pohled

Celkov pohled na rozmstn sektor


Sektor A

A


seznam cest A


Sektor B

B


seznam cest B



Sektor C

C


seznam cest C



Zkladn metodick doporuen pro pohyb vklettergarten


- Navazujte se vhradn na lano a pouvejte pro navzn dvojit osmikov uzel
- Expresky zapnejte vdy ze stabiln lezeck pozice, lanovete tak aby nedochzelo kmonmu zken oka ntu/borkku a expresky nebo lana a zmku karabiny srizikem vycvaknut vppad pdu
- Vdy provete partnerskou kontrolu navzan, zaloen jitn a dodrujte lezeckou komunikaci
- Pro TR jitn vdy pouvejte ve vratnm bod minimln dva prvky
- Pi spoutn spoutjte lezce pimenou rychlost jeho schopnostem a ternu
- Vppad nehody volejte zchranou slubu 155 a zajistte jej navigaci od hlavn silnice do prostoru klettergarten

Metodick materily ke skalnmu lezen:
http://www.climbingschool.cz/var/uploads/files/000000/000044/zaklady_jisteni_horosvaz.pdf


Maty Plotnika

Maty Lienerth, 8 let, cesta Plotnika bezen 2017


Radek Lienerth
horsk vdce UIAGM, len HUDY Mountain Guides
kurzy skalnho lezen, skialpinismu, veden vstupy na vrcholy Vysokch Tater, Alp
00420603810600, zoban(at)seznam.cz, www.climbon.cz, www.hudysteny.cz/brno

Zoban   [pravy] 09:54 25.04.2017Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Je to fajn...10:35:44 25.04.2017
Pro rodice s detma super - dik Zobe.
Kdyz je teplo a sviti Slunko, je tam ale pekelna vyhe.
Igorodpovdt 

 Super poin12:42:22 25.04.2017
Super poin a doufm, e to tam bude fungovat. koda, e to mm do Krasu tak daleko...
Pjaodpovdt 

 Lanky13:34:18 25.04.2017
prost parda, super pro dti, dky.
zofinodpovdt 
 Re: Lanky19:57:29 27.04.2017
Souhlas. Konen nco pro dti i pobl, A navc kousek je lez. stna pro hor poas....
Honzaodpovdt 

 To je hrza14:53:58 25.04.2017
Hned vedle jsou domy. Tam bych chtl bydlet a poslouchat nevychovan fracky a jejich rodie. O Zobanov upitnm hlasu ani nemluv.
odpovdt 
 Re: To je hrza16:16:17 25.04.2017
No tyvole...
Tomodpovdt 
 Re: To je hrza17:30:07 25.04.2017
No to je peunk, Lanky jsou zrovna dost vyprodan, ale teba nkoho pemluv ;-)
bernyodpovdt 
 Re: To je hrza22:14:55 06.06.2017
Furt lepsi nez poslouchat nad sebou litajici drony:-)
odpovdt 
 Re: To je hrza10:30:56 20.12.2017
Nevychovane fracky? To asi jiste nemluvis o detech, ktere vedou rodice k pohybu a k prirode, misto toho aby jim dali pocitac a hraj si a pak z deti vyrustaji jedinci, kteri v 15ti zapaluji jednu od druhe, a za kazdym druhym slovem je - vo*e nebo pi*o. Co ty jsi dokazal kamo ?
 Jezkecodpovdt 

 Top rope18:26:15 25.04.2017
Lze v teto lokalite hodit lano zvrchu na top rope (vlastni karable je samozrejmosti)? Nebo se dostat k slaku nejak jednoduse? Jde mi o lezeni s detmi, kdy si to jeste sami nevytahnou a me jistit jeste taky nemou. Diky. Marek
P.S. Diky Zobe. Super prace.
Marekodpovdt 
 Re: Top rope22:19:11 25.04.2017
Shora v zadnem pripade nechodit, vrsky jsou hodne rozrusene. Uvidis ze neni problem vylezt nejlehci ze spoda a pak si to nahore jen prehazovat.
Radek
zobanodpovdt 
  Re: Top rope20:58:39 26.04.2017
Dik, o vikendu (pokud bude pocasi) tam s klukem a holkou zajdu. Ale pro jistotu si vezmu cepin, abych tam mohl znout po zadech toho omezenyho blba, co pise ty hovadiny. Mozna ho stve, ze se tam se svoji vykonosti bude tlacit s 6 letyma deckama, ktere mu budou davat na prdel :-)
Marek
Marekodpovdt 
  Re: Top rope15:25:41 27.04.2017
No - jak se dvm na foto, tak nahoe jsou njak stromy a ze zkuenost mm dojem, e se stejn nkdo o ono TOP ROPE bude pokouet. Tak mon by bylo od vci nkde bokem tu monost udlat (pochopiteln pokud tam to msto bez pdu kamen bude).
Honzaodpovdt 

 ???18:54:48 25.04.2017
Vcera jsem si postavil na zahrade skalku kolem jahod, doufam ze mi tam taky neprijedete navrtat nesmyslne hodne boltu kdyz je to dneska v mode
ondezodpovdt 
 Re: ???19:17:33 25.04.2017
No ty jsi kkot !!! To je stnka pro mal dcka a se maj kde vyblbnout - je to pro n velikej zitek. Nevm co ti na tom vad e to je odjitn- jak by to asi pro ty dcka mlo bt ? Prakticky vude ve svt takovto dtsk sektory jsou.
To jako ukazuje e jsi stranej borec jo ? Komlexy ?
kktodpovdt 
  Re: ???22:17:38 06.06.2017
Stenka pro decka a budouci starce jednou. Dobrej pocin od Zobana:-)
odpovdt 
   Re: ???10:33:19 20.12.2017
Naprosty souhlas. Super prace.
 Jezkecodpovdt 
 Re: ???19:34:58 25.04.2017
Vy kritici, co jste udlali pro ostatn? Zkusili jste nco vytvoit, vte co to stoj energie, a pitom to pomluvit um kad primitiv.
daveodpovdt 
  Re: ???01:17:33 26.04.2017
Dave, hlasas to tu furt dokola. Kandidoval jsi uz do nejake verejne funkce. Treba politika? Nebo jen primitivne nadavas na politiky v hospode?
odpovdt 
   Re: ???21:41:18 30.04.2017
Pesn tak, furt dokola, kdy to nkterm nesta evidentn jednou a stle reagujou nesmysln negativn na v podstat cokoliv.
daveodpovdt 
    Re: ???14:27:30 03.05.2017
Jen ne sam na sebe, coz je docela vtipne...
odpovdt 
  Re: ???10:34:15 26.04.2017
A to si mme sednout na prdel z toho e navrtali nesmysln njaky kvak? Gratulu prosm o cenu od HS
ondezodpovdt 
   Re: ???16:51:06 26.04.2017
Pokud tu zahradu s jahodama mas v katastru obce a ne v osobnim vlastnictvi, tak ti to tam po dohode se zastupitelstvem klidne dojdu vyrejpat a skalku borkama osazet.
Tomodpovdt 
   Re: ???18:41:54 26.04.2017
Sorry jako, ale se vn debil, nebo idiot, kterej si mysl, e co nen pro nj, tak nem bt. Je mi t trochu i lto.
kamardodpovdt 
    Re: ???18:47:58 27.04.2017
Jsou idioti, kteri si mysli, ze co neni pro ne, nema byt. Take jsou idioti, co si mysli, ze co je pro ne, ma byt. Oboji je uplne stejne.
odpovdt 
 Re: ???22:16:22 25.04.2017
M tu est bt prvnm blbem, kter mne donutil k reakci na tomto webu.
M pocit, e by tento tern byl vhodn k nemu jinmu, ne k odjitnmu klettergatenu pro dcka?
Jinak si tvou "vtipnou" poznmku moc nedoku vysvtlit.
A podotkm, e nejsem sm rodi...
Rd si poslechnu, co bys s tmto prostorem udlal Ty, ppadn, pro Ti to vad?
Climber83odpovdt 
  Re: ???01:22:14 26.04.2017
Toto neni kritika oblasti, jen konstatovani moznosti na ktere se ptas: Obecne vzdy existuje prirozena moznost ponechat skalku mistni flore a faune. I kdyz se to zrovna neslucuje s neutuchajici touhou cloveka pretvaret 100% prostredi k obrazu svemu, casto to nebyva spatna moznost.
aodpovdt 
   Re: ???06:50:37 26.04.2017
Vy v tom Brne to mate docela blby. Samej chytrk, sociln inenr a skoro nikdo nemaka a jen plk. Jet, ze jsou vesnice a mal msta v okol, kde je to jet normln.
odpovdt 
  Re: ???10:35:15 26.04.2017
Pesn jak napsal kolega, na co hned vrtat kadou piovinu aby si dti mohli hrt? maj dtsk hit a stny, tak nevim pro takhle kurvit produ
ondezodpovdt 
   Re: ???12:17:21 26.04.2017
Treba prave pro to ze skala neni stena. Treba prave pro to ze v okruhu 100 km od Brna zadna obdobna moznost neni. Treba pro to ze je to byvaly lom a nikoli hodnotna prirodni lokalita. Trebabjen pro to ze se mi chtelo. Nic vic nic min.
Radek
zobanodpovdt 
    Re: ???16:00:00 27.04.2017
Vicemene chapu, az na tuhle egomaniackou sobeckou hlasku...

"Trebabjen pro to ze se mi chtelo."
odpovdt 
    Re: ???18:04:04 27.03.2019
Nenech se rozhodit kokotem.. nahodou je to super ! a dekujeme i my vsichni ostatni kteri si tam jdeme treba zkusit zopaknout slaneni stand ... atd
Nikiodpovdt 
   Re: ???12:27:35 26.04.2017
Co to mele hupe o kurven prody ? Je bejvalej lom idiote. Vak na tebe taky dojde a neboj oni se ti ty tvoje stupidn kecy na dtech vrt :-)
kktodpovdt 
    Re: ???14:41:39 26.04.2017
A e je nco lom, tak se to mus hned zprasit? vy vbec nevte co mluvte a mte argumenty jak mal dti. Aby ste se z tch harant nepodlali. A a na nkterho z nich spadnu na stn, tak se omlouvat nebudu a eknu e maj tuhle skalku a e si maj hrt tam a kalu na vechno
ondezodpovdt 
     Re: ???16:11:42 26.04.2017
Boe, dej a se ti v hlav rozsvt. m dve, tm lpe pro tebe.
r.odpovdt 
      Re: ???16:00:55 27.04.2017
Tm rozsvcenm myslm, e bude mt stejn nzory a postoje jako j.
r.odpovdt 
     Re: ???16:32:41 26.04.2017
Urcite mas pravdu ze neni fajn kdyz deti behaji po stene bez dozoru pod lezoucimi lezci, ale moc nechapu tvoji zcela vyhrocenou argumentaci.
Jel by sis tam zalezt sam, pokud by tam nebyli udlan cesty?
V kterem sektoru Moravskeho krasu muzes bez jakychkoliv obav poslat zacatecnika nebo dite cvakat na prvnim?
On hlavni problem lezeni v te nasi stredoevropske kotlince totiz neni sklaka pro deti x skalka ladem, sport x trad, mago x nemago, na prvnim x na rybu, atd, atd, ale je to tak trochu nekde jinde...
Hezky den
zobanodpovdt 
      Re: ???09:28:50 27.04.2017
J vim jedno, jestli nkoho uvidim dlat takovyhle cesty u ns na Hrubici, tak mu zperim ruce. A jo ped pr lety jsem byl lezt na tyhle skalce a pkn jsem si tam zalezl po vlastnm
Ondezodpovdt 
       Re: ???15:35:23 27.04.2017
Ondez, ty jsi vazne tykev...
1) Hrubice je Hrubice a to samo o sob tento typ skalniho sektoru vylucuje
2) velmi rad si na tebe najdu cas a pokud mi ukazes v jeden z cest v Lazankach jedno kvalitni vlastni jisteni, tim myslim misto pro frend, vklinenec nebo smycku do ktere si dovolis spadnout a muzes si priscvaknout i ten nyt pokud bude v dosahu smeknu a verejne se ti omluvim, na zaklade tveho vyjadreni si ale dovoluji verejne prohlasit ze si tak trosku vymyslis a trolis.
Hezky den radek
zobanodpovdt 
      Re: ???13:51:17 03.05.2017
Souhlas. Ono nco podobnho jako bylo udlno na Helftn (pejitn po 1,5 m, ikm stny a t.d. bylo poteba i tu v krasu. A mon by se podobnejch skalek nalo i vc.
Honzaodpovdt 
     Re: ???12:43:04 19.09.2017
Kristepane, to je kretn. A zamindrkovanej k tomu!
Zdenkodpovdt 
    Re: ???00:26:54 27.04.2017
Hehe, vy ste na t Morav fakt mimo, ne?

Take tu mme takov nevar: Nkdo nco udl, nkdo to chvl, to je v podku, nkomu se to nelb, to je patn, argumentuje se tm, e kdy nkdo nco udl, je to automaticky dobe, protoe nco udlal a ten, kdo nic neudlal, nem prvo se vyjadovat.

Z tto logiky vci vyplv, e
a) Jakmile nkdo nco udl, je ppustn ho jen chvlit.
Pro je to blb: Mal dt se taky chvl jen, kdy se vysere do nonku a ne mimo.
b) Nelze kritizovat nic, pokud to sm nedl. Pro je to blb: Pokud si objednte dlo/prci, kterou sami neumte a dotyn to podle vs udlal blb, nemte nrok si stovat, i reklamovat.
c) Pravidlo, e nkdy je lep nedlat nic absolutn neplat. Pro je to blb, vte sami moc dobe (Mechovrt, Reschi).

Argument, e si chudci dti nemaj kde zalzt a proto je nutn vrtat je stejn, jakoe si chudci bruslai nemaj, kde zabruslit a proto je teba vude dlat asfaltky.
Jak se uili lzt dti pedtm? To jako nelezli vbec?

Je opravdu rozumn dlal Klettergarden tam, kde jsou nestabiln a rozsypan vrcholky skal? To bude evu, a to njak rob cinkne do kebule.

Dvody pro se zastvat smyslupnosti, nebo naopak blbosti takovho poinu se najdou na obou stranch, ale vrcholem padku je pouvat vechny mon argumentan fauly. Obzvlt nechutn, je kdy to dl "strana dobra", tedy strana tch, co nco dlaj, protoe to je pece vdycky dobe.

Jinmi slovy uret nkoho za to, e se mu nco nelb, je daleko uboej ne vyjadovat nelibost.

Osobn mm pocit, e na nesouhlasn koment je teba vynaloit vce intelektulnho sil, neli jen ct "Franto, si dobrej, jen tak dl, je to super, co dl."

Tak mr do Krasu.
k.odpovdt 
     Re: ???16:07:23 27.04.2017
Souhlasim, retorika "co si udelal ty, ze to kritizujes?" je hroziva a da se aplikovat uplne na vsechno vcetne obhajoby ryze negativnich veci. Uz nezavisi na kvalite, na prinosu, jedine meritko je samotna cinnost..
Ale nepopiram, ze je to tzv. univerzalni argument, ktery asi na urcitou skupinu lidi funguje a casto nastupuje v situacich, kdy jine argumenty nejsou.
odpovdt 
     Re: ???12:47:45 19.09.2017
No tak ti povm, chlape, e mimo jsi ty, a ne na Morav: Ono je nco jinho okomentovat obsah sdlen v lnku a nco jinho pak je s tm nco udlat, pokud se mi to nelb, e?
Zdenkodpovdt 
     Re: ???12:49:20 19.09.2017
Mon by stlo za to natoit virl "Debiln kecy na Lezci".
Zdenkodpovdt 
     Re: ???18:08:02 27.03.2019
Tak me napada ? Byl jsi se tam podivat ? Jestli ne tak bych doporucovala a pak teprve tady vynaset soudy a vyrit v debate.
Nikiodpovdt 
   Re: ???18:44:13 26.04.2017
...dti si mohly... a ne mohli... ale to ty asi nerozliuje
kodpovdt 
   Re: ???10:46:49 20.12.2017
Neprijde mi, ze zrovna tahle klettergarten by nejak "kurvila prirodu" nebo jak to tu nekdo, kdo se radsi ani neumi podepsat pod svuj prispevek, napsal... Asi tomu nekomu prijde lepsi kdyz deti sedi doma na prdeli u pocitace, nebo od toho pocitace prejdou do baru a diskotek. Ty bezduche prispevky lidi, co se ani nepriznaji k svemu prispevku jen ukazuju tu nasi ceskou mentalitu ... sedet u piva plivat na nejakou uzitecnou praci nekoho jineho a nejlepe jeste anonymne :-) Toto hrdinove.
 Jezkecodpovdt 
 Re: ???21:22:46 26.04.2017
A to na tu Tvoji skalku s jahodama lezes na rybu, nebo si troufnes i na prvniho?
Marekodpovdt 
 Re: ???10:38:48 20.12.2017
Presne tak, sektor pro deti,tak nechapu ten tvuj vyrok ohledne boltu, je to super prace, nemuzu se dockat az tam jednou vemu sveho synovce - 4leteho, ktery zacina popolejzat na preklizce. Co by si chtel, aby 6ti lete deti lezly po vlastnim ?
 Jezkecodpovdt 
 Re: ???10:39:11 20.12.2017
Presne tak, sektor pro deti,tak nechapu ten tvuj vyrok ohledne boltu, je to super prace, nemuzu se dockat az tam jednou vemu sveho synovce - 4leteho, ktery zacina popolejzat na preklizce. Co by si chtel, aby 6ti lete deti lezly po vlastnim ?
 Jezkecodpovdt 

 Pkn20:55:49 25.04.2017
Vypad to hezky, urit tam letos s dtma vyrazm.
Dolkodpovdt 

 Pro diskuze?12:31:06 26.04.2017
Tak njak nechpu, pro vlastn je u podobnch lnk povolen diskuze. Zobane, mls to prost jen ohlsit, napsat lnek a diskuzi zakzat. A hotovo. Je zbyten nechat idioty plkat nad kadou malikost.
odpovdt 
 Re: Pro diskuze?16:34:34 26.04.2017
Proc, mozna je to docela zajimava sociologicka sonda, nekdo by na tomto zaklade mohl napsat treba disertaci :-)
zobanodpovdt 
  Re: Pro diskuze?16:10:09 27.04.2017
Zajmav sonda a navc je vdy dobr slyet nzor z druh strany.
odpovdt 
 Re: Pro diskuze?18:47:13 26.04.2017
On to bude stejn jen jeden frustrant, ktermu utekla star, a tak nev, jestli nadvat na romky nebo rovnou na migranty.
makaodpovdt 
 Re: Pro diskuze?16:09:19 27.04.2017
Jen jet dodm - Je zbyten nechat idioty plkat nad kadou malikost, tak jako to te dlm i j.
odpovdt 

 A tak skvle tonevidim..22:03:25 27.04.2017
Pocit bezpe = cesta k prseru. Jitn i pro dcka by mlo bt bezpen, ale morlov. Bh po metru zanmen lacin vylezen bez poteby morlu. ekl bych, e tam bude vc prvih ne kdyby tam byla bh  jen plka. Dcka budou mt pocit e nco vylezly na prvnm, ale ve skutenosti to je stejn jako lano shora. Mylenka fajn, ale m to svoje mouchy.
jodpovdt 
 Re: A tak skvle tonevidim..09:27:33 28.04.2017
Tak na to jsem zvdav. V Rakousku nebo Itlii jsou msta, kde jsou takto odjitny lehk cesty a zatm jsem neslyel o kvantech z toho vyplvajcch nehod a tragdi. Take si myslm, e jsi mimo.
o..odpovdt 
  Re: A tak skvle tonevidim..10:31:26 28.04.2017
Ono sta porovnat poet prser na Srbrn a teba na t Hrubici... Mt bh u pasu a cvakat dal u pln vyad nutnost morlu, prakticky leze TR. Z toho jsou nehody typu bh u pasu, borec nabere ti metry lana aby cvakl dal, klouzne a hod podlahu. Jitn by mlo bt od slova jistit, ne od slova nebt se... Stejn tak by nemla hrozit podlaha nebo trefit polici, a to ani v lehkch secch. Styl tk krok s bh u pasu a lehk dolez free solo povauju za chybu. Stejn tak etz bh "pro dti" - to rovnou mou mt lano shora. K lezen pat i morl, to hledn odvahy odlzt od jitn. Zrove pd by neml znamenat zrakvit se. Prost a se pi pdu lt, ale relativn bezpen. Lehk cesty obvykle nejsou jitn skoro vbec a podlaha/ police hroz asto. Tohle je druhej extrm, je to tce pejitn... Prvn jitn = jet bezpen odskok, kad dal aby to nebylo na podlahu nebo polici. Paradoxn v lehkm poloenm by jitn melo bt hustji ne v kolmm nebo pevislm - tam se neobouch o utry ale let vzduchem.
jodpovdt 
   Re: A tak skvle tonevidim..15:14:01 28.04.2017
Na Srbrn jsem byl naposledy v r. 2001, pejitn mi to nepipadalo, ale lezl jsem jen lehk cesty, kter byly ukrutn oklouzan, take jsem rozhodn neml pocit plinho bezpe. Je pravda, e tenkrt tam byla takov koncentrace exot, e to ve mn zanechalo hlubok dojem, nkter momenty a hlky si pamatuji dote. Jsem zvdav, jak to tedy dopadne zde. Zatm od toho oekvm, e moje prav dt bude mt kde lzt (bude-li chtt).
o..odpovdt 
    Re: A tak skvle tonevidim..22:17:57 28.04.2017
V roce 2002 pily povodn a sklu pkn umyly a zdrsnily povrch. Tak pije s dtma i do Srbe....
odpovdt 

 Pro dti10:00:44 28.04.2017
Dky Zobane. To se cen.
Skoro bych nevil, e dti t dovedou k cest okolo 3.
P.S: Jeden z novk, kter nedal Zobanem oekvanch "aspo za 5"
Honza HoKodpovdt 

 Vzpomnky na mld11:27:53 28.04.2017
Pro organizovan akce, kde za dti nkdo odpovd a neme si dovolit prser, je to asi ok. Ale kdy si tak vzpomenu na m mld, tak po podobnch skalkch jsme bhali nahoru a dol prakticky pod v rmci klukovskch her a blbnut, samozejm v keckch a bez jitn. Pilo se ze koly, taka se zakopla pod stl a hur ven lzt na stromy, na skly, do dr, koupat se... obas se divm, e jsme to ve zdrav peili :-)
odpovdt 

 Dky za to23:25:11 07.05.2017
A teba j a moja tam s dckama moc rdi pojedeme.
Ad Borcovi z Hrubice. Fandm ti. Tady jde opravdu o hodn.

maraodpovdt 

 Byl jsem a doporuuji.22:34:56 23.05.2017
Doporuuji dodlat onu cestu 12, mon jako jednu z nejt잚ch. Bylo by vhodn alespo u jedn alespo za 5.
Honzaodpovdt 

 Poloha14:38:14 11.07.2017
Abych usnadnil ostatnm to najt (klidn pidejte do lnku):

https://goo.gl/maps/uXoyVuR3o7y
GPS: 49.353180, 16.703206
Honzaodpovdt 

 Prvodce11:08:39 19.09.2017
http://pruvodce.javaanes.cz/oblast/detail/moravsky-kras-lazanky
Dlaodpovdt 

 Diky20:06:57 13.04.2020
Zazraky se deji i v teto tezke dobe😀 diky!!
Strejdaodpovdt 

 Diky20:07:04 13.04.2020
Zazraky se deji i v teto tezke dobe😀 diky!!
Strejdaodpovdt 

 Otevreno11:12:07 02.05.2020
nevite nekdo jaky je stav? nekde sem slysel ze starostovi dosl trpelivost (asi chapu) s neukaznenymi lidmy a skala je "zavrena"? Diky
Mattodpovdt 
 Re: Otevreno19:57:25 12.05.2020
Pidal bych se z dotazem, je tu v souasn dob mon lezen?
Kubaodpovdt 
 Re: Otevreno19:57:32 12.05.2020
Pidal bych se z dotazem, je tu v souasn dob mon lezen?
Kubaodpovdt 
 Re: Otevreno19:57:30 12.05.2020
Pidal bych se z dotazem, je tu v souasn dob mon lezen?
Kubaodpovdt 
 Re: Otevreno19:57:42 12.05.2020
Pidal bych se z dotazem, je tu v souasn dob mon lezen?
Kubaodpovdt 
 Re: Otevreno19:57:43 12.05.2020
Pidal bych se z dotazem, je tu v souasn dob mon lezen?
Kubaodpovdt 
  Re: Otevreno09:23:37 13.05.2020
Ahoj,
zatm tam lezen omezen nen, v nedli tam bylo odhadem aspo 12 lid od pohledu z jedoucho auta:-).
Vlkodpovdt 
   Re: Otevreno10:52:30 13.05.2020
Dky!
Kubaodpovdt 
  Re: Otevreno09:08:52 18.05.2020
V beznu jsem tam byl s dtmi a dn problm nebyl ani viditeln zkaz na njak ceduli. Jen pipomnm, nejezdit prosm autem a nahoru, nechat jej dole.
Stankodpovdt 
   Re: Otevreno13:14:00 15.06.2020
diky
Mattodpovdt 

 Stna uzavena17:01:33 16.03.2023
OD 1.1.2023 zaveno nen povolen
mmisodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (192186)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
1 1 1
1 1 LmMqtzme
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Taky tak | Re: Taky tak | Re: PF | Re: PF | Re: PF | Re: PF | Re: PF | Re: PF | Re: Taky tak | Re: Taky tak |

 Kde to ve:
PF 2026 (269)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1469 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1566 
 Ne, uniklo mi to. 
 1339 
 Sleduji jen Adama. 
 1393 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.