LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Ho lano. ...ne cel!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
SAUNA - Plze
Boulder Bar - Praha 7
V 16 - Plze

Prodejny
Lezec-shop.cz - tchovice
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Zkaz vjezdu do Dolnho lebu

Labsk dol

Aktuln zmna ve vjezdu a souvisejcho parkovn v Dolnm lebu.

Ven nvtvnci Dolnho lebu,

vtme V vzrstajc zjem o vyuvn k lezen, turistice i houbaen  vhodnch levobench svah Labskho dol. Avak prv z toho dvodu dovolujme si Vs informovat o novm dopravnm znaen v tto sti Dna.

Dne 5.6.2018 byly do prostor obou elezninch viadukt v Dolnm lebu instalovny dopravn znaky, dle nad tra zakazujc vjezd vech motorovch vozidel. Znaka B11 je doplnna dodatkovou znakou mimo dopravn obsluhu.


Znaka Zkaz vjezdu vech motorovch vozidel



Uveden dopravn opaten je snahou o een vzrstajcho automobilovho provozu uvnit obce a s tm souvisejcho nedostatku parkovacch mst. Tato situace je odvisl od nestandardnch parametr vnitnch komunikac, kter pi enormn zti ji nejsou schopny zajistit prjezd vozidel majitel nemovitost, komunlnch slueb a v neposledn ad i vozidel integrovanho zchrannho systmu.

Alternativn parkovac msta do tto chvle nebyla stanovena, jednou z o nco mn pohodlnou monost tak jsou parkovac plochy v centru Dna a vyuit slueb eskch drah. Prosme, k parkovn nevyuvejte ke spojovac silnici pilehl plochy soukromch majitel bez jejich vslovnho souhlasu.

Dkujeme za pochopen a respektovn novho dopravnho znaen.


  • Dopravn obsluhou se dle vyhlky . 294/2015 Sb. rozum vozidla zajiujc zsobovn nebo lkask, opravrensk, drbsk, komunln a podobn sluby, vozidla pepravujc osobu tce zdravotn postienou, vozidla taxisluby a vozidla, jejich idii, provozovatel nebo pepravovan osoby maj v mstech za znakou bydlit, ubytovn, sdlo nebo nemovitost."


    Labsk dol s Dolnm lebem



    Osadn vbor Doln leb

  • JirkaS   [pravy] 10:18 06.06.2018Tisk 

    Reklama:


    Souvisejc lnky:

    Komente

         
    ...nov pspvkyNov koment 

     No konen10:28:57 06.06.2018
    Jako lovk co se tam pohybuje velmi asto i jako nelezec si myslm, e to mlo bt u dvno. Te u by jzda na kole nebo bruslch od Dna plnohodnotn doplnit ten standard na nmeck stran.
    odpovdt 

     Konec lezen ve lebu?11:26:46 06.06.2018
    Trochu jsem ekal kdy k tomu dojde, protoe situace opravdu zanala bt nenosn. Ale nemyslm si, e to je dobr een dt tam zkaz uprosted lezeck sezny, ani by bylo eeno kde zaparkovat ... Jedna vc, kterou nechpu, je pro se neudlala pi nedvn rekonstrukci silnice z ertovy vody do lebu ir s vyhrazenm pruhem pro cyklisty. Jasn, pak je tady pod problm s parkovnm ...
    ondrasodpovdt 
     Re: Konec lezen ve lebu?11:43:52 06.06.2018
    Pro? Jak je pnos lezc pro mstn? Pro nen zkaz vjezdu dobr npad? Existuje njak dvod, pro by se nkdo ml starat o to, kde zaparkuje, a si pjde za zbavou?
    odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?12:33:20 06.06.2018
    S anonymy se nebudu bavit.
    ondrasodpovdt 
       Re: Konec lezen ve lebu?12:35:26 06.06.2018
    Tak proc se s nim tou vetou bavis?
    Spis to vypada na "anonymum nebudu odpovidat na neprijemne otazky".
    odpovdt 
        Re: Konec lezen ve lebu?13:13:40 06.06.2018
    Jestli ono mu nhodu nedolo, e vlastn s tm zkazem maj pravdu :-)
    odpovdt 
        Re: Konec lezen ve lebu?13:33:32 06.06.2018
    Obecn mi vad rove diskuz na lezci zpsoben prv anonymitou diskutr. Pokud si lovk za svm nzorem stoj, nen dvod se nepodepsat. J jsem svj nzor napsal a podepsal se. Na anonymn provokativn vsty rozhodn odpovdat nebudu.
    ondrasodpovdt 
         Re: Konec lezen ve lebu?16:52:09 06.06.2018
    Aha, take kdy to podepu Jaromr Hejlek, tak bude spkojen?
    Jaromr Hejlekodpovdt 
          Re: Konec lezen ve lebu?18:40:01 06.06.2018
    krom etickeho zduvodneni to ma jeste technickou stranku - nevis jestli na tebe pokrikuje 10 anonymu nebo jeden.
    Zalezitost tak stara jako internetovy diskuse. Precti si na to tema neco.. at se tu furt znova nevynaleza kolo.
    TOAodpovdt 
           Re: Konec lezen ve lebu?18:57:27 06.06.2018
    Jo, to je pravda, ale on neuvdl tento dvod, ale jin :-)
    odpovdt 
            Re: Konec lezen ve lebu?20:14:21 06.06.2018
    KROM ETICKEHO ZDUVODNENI...
    TOAodpovdt 
             Re: Konec lezen ve lebu?21:43:31 06.06.2018
    A prosm t, nev tak, co etika k o vmovn se do diskuze s nkm jinm? J se zeptal konkrtn ondrase na jednu konkrtn vc a odpovdl mi nkdo jin na nco pln jinho. To v podku je?
    odpovdt 
           Re: Konec lezen ve lebu?22:51:31 06.06.2018
    Jiste. Zato kdyz se nekdo nejak podepise a napise jakysi email, tak mas jistotu..
    odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:38:36 14.06.2018
    1
    response.write(9405041*9560095)odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:38:38 14.06.2018
    1
    '+response.write(9405041*9560095)+'odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:38:41 14.06.2018
    1
    "+response.write(9405041*9560095)+"odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:23 14.06.2018
    1
    &cat /etc/passwd&odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:27 14.06.2018
    1
    '&cat /etc/passwd&'odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:30 14.06.2018
    1
    "&cat /etc/passwd&"odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:33 14.06.2018
    1
    cat /etc/passwd odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:37 14.06.2018
    1
    `cat /etc/passwd`odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:41 14.06.2018
    1
    |cat /etc/passwd#odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:44 14.06.2018
    1
    '|'ldodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:48 14.06.2018
    1
    "|"ldodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:52 14.06.2018
    1
    ;cat /etc/passwd;odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:55 14.06.2018
    1
    ';cat /etc/passwd;'odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:42:58 14.06.2018
    1
    ";cat /etc/passwd;"odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:43:02 14.06.2018
    1
    ||cat /etc/passwdodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:43:41 14.06.2018
    1
    1 and sleep(8.53) odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:43:44 14.06.2018
    1
    1 or (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:43:48 14.06.2018
    1
    1' and sleep(8.53)='odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:43:51 14.06.2018
    1
    1' and (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:43:54 14.06.2018
    1
    1" and sleep(8.53)="odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:43:58 14.06.2018
    1
    1' or (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:03 14.06.2018
    1
    1" or (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:07 14.06.2018
    1
    1'=sleep(8.53)='odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:12 14.06.2018
    1
    1"=sleep(8.53)="odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:15 14.06.2018
    1
    1;select pg_sleep(8.53); -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:20 14.06.2018
    1
    1';select pg_sleep(8.53); -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:24 14.06.2018
    1
    1; waitfor delay '0:0:8.53' -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:28 14.06.2018
    1
    1'; waitfor delay '0:0:8.53' -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:32 14.06.2018
    1
    1"; waitfor delay '0:0:8.53' -- odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:55 14.06.2018
    1
    SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvsodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:44:59 14.06.2018
    1
    SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvsodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?16:45:03 14.06.2018
    1
    SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvsodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:18 14.06.2018
    1
    ../../../../../../../../../../etc/passwdodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:23 14.06.2018
    1
    ..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2Fetc%2Fpasswd%0odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:27 14.06.2018
    1
    ../../../../../../../../../../etc/passwd.jpgodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:33 14.06.2018
    1
    Li4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vZXRjL3Bhc3N3ZAAucG5nodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:37 14.06.2018
    1
    ..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2Fetc%2Fpasswd%0odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:43 14.06.2018
    1
    /../..//../..//../..//../..//../..//etc/passwd.jpgodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:47 14.06.2018
    1
    .\\./.\\./.\\./.\\./.\\./.\\./etc/passwdodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:52 14.06.2018
    1
    /etc/passwdodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:02:57 14.06.2018
    1
    ../..//../..//../..//../..//../..//../..//../..//../..//etc/passodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:03:02 14.06.2018
    1
    ../.../.././../.../.././../.../.././../.../.././../.../.././../.odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:03:05 14.06.2018
    1
    ${99410+99365}odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:03:07 14.06.2018
    1
    ................etc/passwdodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:03:12 14.06.2018
    1
    invalid../../../../../../../../../../etc/passwd/././././././././odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:03:16 14.06.2018
    1
    file:///etc/passwdodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:03:21 14.06.2018
    1
    /\../\../\../\../\../\../\../etc/passwdodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:03:26 14.06.2018
    1
    WEB-INF/web.xmlodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:03:31 14.06.2018
    1
    WEB-INF\web.xmlodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:05:13 14.06.2018
    1
    1odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:05:17 14.06.2018
    1
    268435455odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:05:21 14.06.2018
    1
    hodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:05:25 14.06.2018
    1
    ..odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:05:28 14.06.2018
    1
    1e309odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:05:33 14.06.2018
    1
    '"\'\");|]*{ <>odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:05:38 14.06.2018
    1
    1odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:12:36 14.06.2018
    1
    http://some-inexistent-website.acu/some_inexistent_file_with_lonodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:12:40 14.06.2018
    1
    1some_inexistent_file_with_long_name%00.jpgodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:12:45 14.06.2018
    1
    http://testasp.vulnweb.com/t/fit.txt?%00.jpgodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:12:50 14.06.2018
    1
    testasp.vulnweb.comodpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:47:30 14.06.2018
    1
    )odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:47:38 14.06.2018
    1
    !(()&&!|*|*|odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:47:44 14.06.2018
    1
    ^(#$!@#$)(()))******odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:53:57 14.06.2018
    1
    1odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?17:54:04 14.06.2018
    1
    '"()odpovdt 
     Re: Konec lezen ve lebu?12:30:00 06.06.2018
    Da se v pohode parkovat v Decine (pod mostem, u hriste) a dojit pesky. Proc si porad chteji lezci vozit prdel az pod skaly..
    odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?12:53:42 06.06.2018
    Tak semtam je v tom njak logicky pochopiteln zdravotn dvod, ale vetinou a) je to trend, vude dojet autem b) lezci maj dost asto potebu ukzat e My jsme LEZCI (ne chodci)...
    odpovdt 
       Re: Konec lezen ve lebu?22:53:19 06.06.2018
    Samozrejme pokud je nejaky zdravotni duvod, vychazel bych vstric. Ale borcum co pak drti na pisku fakt ne. Tech par kroku by zvladnout meli.
    odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?22:37:40 07.06.2018
    No, i kdy si doveze "prdel pod skly" a zaparkuje u kostela, mus tu svoj prdel jet dostat nahoru ke skalm... a to s plnou poln (lano, presky atd.prost nco v) a kdy s sebou do skal bere dti, tak je to taky slun proviant... Take akoli rozhodn nejsem ani tasoitka ani lenoch, z Dna pod mostem to prost se dvma malma dtma nedm... Koneckonc bruslai a cyklisti, co tam jezd si taky dojedou k cyklostezce vtinou autem...
    Janaodpovdt 
       Re: Konec lezen ve lebu?23:25:58 07.06.2018
    To jsou argumenty... Je normln, e nco s dtmi prost nejde. Jezdil jsem dlky na kole, s dtmi jsme jezdili oby vlety, odrostly a te zase jezdm dlky. Tak prost tu svoj prdel, jak pe, doprav jinam, je si zalzt jinam, a sem se vrt zase a bude schopn to ujt.
    odpovdt 
       Re: Konec lezen ve lebu?00:26:21 08.06.2018
    Tak tam nejezdi, ne? Ne kazda oblast je pro kazdeho. Pokud ti vadi pulhodina chuze navic, tak to fakt neni pro tebe.
    Jen by me vlastne zajimalo, co ze to tam s temi detmi kterym musis vsechno nosit na tom levem brehu lezes?
    odpovdt 
      Re: Konec lezen ve lebu?23:37:04 07.06.2018
    V Dn pod mostem? To je 9 km jen k viaduktu vole.
    Prudi odpovdt 
       Re: Konec lezen ve lebu?00:28:54 08.06.2018
    9 km to neni. A pokud to nezvladnes, tak to asi neni oblast pro tebe. Nebo jed vlakem.
    odpovdt 
        Re: Konec lezen ve lebu?22:14:43 08.06.2018
    Od Tyrku 8,8. Z hornho lebu 6,4 km. A nemel tady nesmysly.
    Prudiodpovdt 
         Re: Konec lezen ve lebu?22:33:58 08.06.2018
    Tak jo. Fakt hodne, to jen tak nejaky lezec neda...
    odpovdt 
          Re: Konec lezen ve lebu?10:00:58 10.06.2018
    Jo, kadej to ned. asov. Kadej nem tolik asu jako ty, kterej vymejl hovadiny.
    Prudiodpovdt 
           Re: Konec lezen ve lebu?11:26:52 10.06.2018
    Tak to tam pak kazdej nepojede. Funguje to tak ve vsem v zivote - kdyz nemam cas, tak to nedelam. Co ti na tom prijde divne?
    odpovdt 

     A te prakticky11:31:38 06.06.2018
    Co to v relu znamen? Autem mohu z Dna smrem do Dolniho lebu dojet az kam? Zaparkovat mohu kde? Je rozdl mezi vednm dnem a vikendem? Rozumm znace zkaz zastaveni a zkaz stn, ale thle moc ne - vymahatelnost je dle mho nzoru zcela minimln. Nejde mi o popruzovani, naopak - je mi jasny, ze uritou udrzitelnou miru je teba udret. Poradte ...
    J.Kladaodpovdt 
     Re: A te prakticky11:39:11 06.06.2018
    No, to je docela jednoduch. Dojede a tam, kde je ta znaka a dl nesm, pokud nejsi lovk co tam m njakou nemovitost, nebo zsobovn. A ohledn vymahatelnosti. Zsobovn m vdy za elnm sklem njakej papr, lovk co tam m nemovitost tak si parkuje u n. A ten, kdo tam nem co dlat, tak dostane hold pokutu no ;)
    odpovdt 
     Re: A te prakticky11:42:43 06.06.2018
    Vak oni ti to policajti u vysvtl :-)
    odpovdt 
     Re: A te prakticky11:46:35 06.06.2018
    ...do prostor obou elezninch viadukt v Dolnm lebu instalovny dopravn znaky, dle nad tra zakazujc vjezd...
    odpovdt 
      Re: A te prakticky12:11:06 06.06.2018
    OK - take vlastn dn odpov. Kdy si prectu vklad te znaky - tak zsobovacem me byt kdokoliv, minimln doba na vykldku nen definovna, ubytovn (pedpokldm ze i krtkodob) mohu byt u kohokoliv atd. atd. Take jet jednou a reln: je ctvrtek, zaparkuju na placku u horochaty nad kostou - dostanu pokutu nebo ne? Vlastn mi az tak nejde o ty prachy jako spis o to, zda tm budu nkoho mstnho stvat - j osobn myslm, ze ani jedno z uvedeneho by nastat nemlo. Je vcelku jasn, ze msto Dn by soucasne s umstnm tchto znaek mlo vytvoit i monosti parkovn vetn placenho - to je standardn postup. Takhle je uvozujici veta o naden ze zjmu o msto jenom frze.
    J.Kladaodpovdt 
       Re: A te prakticky12:31:39 06.06.2018
    Aaaa, pravnik amater.. Parkovat muzes v pohode v Decine treba pod mostem. A dal dojit pesky. Lezci, nebojte se tolik toho pohybu, je prospesny..
    odpovdt 
       Re: A te prakticky13:03:52 06.06.2018
    Hm, koukm mj pspvk s citac nkdo upravil, koda. Kadopdn: J jsem ze star koly hele a tob by za tu kombinaci neznalosti a pokusu o hledn mezer ve vyhlkch mli sebrat papry. Tedy, pokud je m. Spe mi toti pijde, e tv "dojedu, zaparkuju" je myleno jako spolujezdec - aspo podle tvho pehledu o dopravnch znakch a souvisejcho prvnho prosted. Jene kdyby za tohle byly odebrny papry, nestaila by v R velmi brzy kapacita veejn dopravy.
    To jsem ale odboil, omlouvm se. je ot jednoduch: Mj dm, mj hrad. Nebo taky Jejich prostor, jejich pravidla. Holt je turisti srali tak dlouho a tak intensivn, e se jali konen jednat. Takto se prost rozhodli a je to jejich prvo. Poukazovat na to, e by "mli" zajistit jin parkovac plochy apod. ptkoviny je zhovadilost.
    odpovdt 
        Re: A te prakticky13:08:18 07.06.2018
    Blbost, jejich prvo je jen steit svj hrad, nic jinho jim nepat. Tady je to samej komou, zakazovat, zakazovat, zakazovat!!!
    spravedlivodpovdt 
         Re: A te prakticky14:00:54 07.06.2018
    Komousky spis je myslet si, ze vsechno patri vsem a mit skupinku lidi, ktera si mysli ze muze vice nez ostatni. Prave treba na ukor mistnich.
    odpovdt 
        Re: A te prakticky08:39:56 08.06.2018
    Ajajaj - tak nic. Smysl si nepochopil. ekl bys mi to do oi? Za mne, pokud to slo/jde carpooluju/val jsem v Dn. Jeden znamej nemeckej prvovystupce ma ode mne vzkaz o debilnim parkovn na kruhacku po V rohem. Kdy je to zjevn upozoroval jsem na debilni parkovn tamt i jin lezce - naposledy par dnu ped umstnm znaek. Do lebu jezdim v podstat u jen ve vedn den - a upmn tehdy tyhle znaky nemaji dn reln vyznam - njezdnci jaksi chybi. Ony taky ve vedn den na 99% nebudou vymahany, jeliko nebude zalobce. Jestli tuhle debatu te nkdo z osadnho vboru D, tak bych navrhoval omezte to na vkend -to je to, co vas pl.
    J.Kladaodpovdt 
       Vklad znaek na Lezci?13:12:27 06.06.2018
    Hele, a pro se pt na vklad dopravnch znaek na Lezci?
    odpovdt 
       Re: A te prakticky13:17:03 06.06.2018
    Praktick vymhn vypad tak, e t za znakou policajti zastav a zeptaj se, co tam dl. Pokud ekne, e u nkoho bydl, nalep se ti na zadek a osobn pojedou zkontrolovat u koho, pro a kde. S obsluhou tot. Nen tak jednoduch se vykroutit - odhldneme-li od toho, e by se sprvn oban vbec vykrucovat neml :o)
    F.odpovdt 
        Ku*va, ty ku*do,13:50:36 06.06.2018
    ...ty nev, na koho blik?!

    Jo, tihle sprvn oban, strci zkona jdou vzorem

    1url.cz/otyJP
    ivoodpovdt 
         Re: Ku*va, ty ku*do,16:41:05 06.06.2018
    Co ma tohle proboha spolecne s praci policie a slusnym chovanim obecne? A co konrektne to ma spolecneho s hlidkou v Zlebu?

    Je to to same jako kdybychom zde dali jako dukaz toho, ze vsichni lide jsou debilove nejake video kde nejaky nepolicajt se chova jako kreten (a takovych videi je hromada).
    odpovdt 
          Re: Ku*va, ty ku*do,05:52:17 07.06.2018
    video nen neteba, zda se...
    opcan s opcankouodpovdt 
     Re: A te prakticky14:10:10 06.06.2018
    Uplne ich chapem, tych aut tam bolo naozaj pozehnane. V principe to aj schvalujem, ale ked pojdem autom z Decina do Hrenska a preplavim sa kompou na druhu stranu narazim na tu zakazovu znacku? Jedna sa mi o to, ze ked ma budu pokutovat a pojdem prave tymto smerom ako som pisal, ci mi aj niekto uveri z tych policajtov, ked na tu znacku nenarazim...
    Peterodpovdt 
      Re: A te prakticky15:35:32 06.06.2018
    Pou e zkaz je u viadukt. Take pijede pvozem, zjist e na plcku u pvozu je plno, take se vrt zptky na pvoz nebo po silnici podl Labe do Dna. To t nasere, take pt pojede jinam. Mstn budou spokojeni.

    asem asi zkrachujou ty mstn dv hospody, kam stejn mstn nechodj a jinak bude ve OK. Zamstnanci hospody pjdou na prack a mstn osadnci do Kauflandu pro lahve.
    Arcikacodpovdt 
       Re: A te prakticky16:43:03 06.06.2018
    Mistni tam nechodi (jak pises), ale po krachu pujdou mistni (ti co tam nechodi) pro lahvace do kauflandu. Jasne..
    odpovdt 

     pravnicky vyklad12:02:47 06.06.2018
    Ta znacka tam je abychom nezapomeli na svacinu. Diky predsedo! Proste kdyz tam zajedes, bud tam musis chvili zustat, bys tam mel todleto ubytovani. Ale  bude stacit, kdyz budes samozasobitel a povezes si svacinu do skal. Musis si na to napsat ovsem cedulku. Bez cedulky pokuta! 
    svacinarodpovdt 

     klidek12:11:12 06.06.2018
    Takze misto aby pro navstevniky postavili hospodu a parkoviste, tak jim radeji zakazi vjezd...
    Kolik platime obyvatelum Decina a okoli na socialnich davkach?
    odpovdt 
     Re: klidek12:34:17 06.06.2018
    Vsak tam muzes. Pesky, nakole, na bruslich. Proc cekat, ze si vsude dovezes prdel az pod skaly? Nejsi na umelce.
    A proc by nekdo delal neco specialniho pro komunitu lezcu, ktera oblasti v porovnani s ostatnimi komunitami neprinasi skoro nic?
    odpovdt 
      Re: klidek12:47:26 06.06.2018
    tko se jim divit. vyleze slunce a najdj davy ciz a pespoln, zablokujou vesnici, mstn nemaj kde parkovat, sanitka co voz starou Vomkovou na dialzu neprojede, vou tam veer pod oknama jak bejci, rno lezou rozespal z dodvek a poutj si k tomu ducduc rdio a nacpou svoje odpadky mstnm do popelnic (a popeli tuplem neprojedou).

    ale o kousek dl, ve milce, v rathenu, a vbec skoro vude to funguje, ped vesnic zkaz vjezdu (dodrovan a vymhan). ale pravda je, e parkovit tam je (nkdy za pr ek) a od parkovit se d rozumn pky dojt.
    Lukas B.odpovdt 
      Re: klidek15:23:17 06.06.2018
    Ty blbe koho mysl tmi dalmi komunitami pinejcmi co? Jinak se zkazem souhlasm a klidn si do skal dojdu.
    FERYodpovdt 
       Re: klidek16:46:52 06.06.2018
    Cyklisty, bruslare, vyletniky, ... vsech je stokrat vice nez lezcu. I kdyz, dle tveho stylu, ty asi odpved nechces, vid?
    odpovdt 
        Re: klidek16:47:39 06.06.2018
    A ta nejvetsi - mistni obyvatele.
    odpovdt 
         Re: klidek19:14:41 06.06.2018
    Mstn obyvatelstvo opustil rozum nejpozdji kolem roku 1935. Od t doby jsou severn echy proklet a nepomohla tomu ani vmna mstnho obyvatelstva za jin.

    Na Labk seru, ale nemu nesrovnat se Sedmihorkama. Tam jim taky parkovali cizci, tak odmontovali znaku zkaz zastaven, msto n nainstalovali znaku parkovit, kdy je silnice pln, parkuje se na obecn louce. Kadho sksnou o 50 K,co je rozumn stka, kter nikoho neprud. Do obecn kasy si ron pijdou na 1M a vichni jsou spokojen.
    Arcikacirodpovdt 
          Re: klidek21:40:34 06.06.2018
    Vsichni jsou spokojeny.... Jakoze si maj lidi nechat zasirat svuj domaci zivotni prostor za 1M do obecniho rozpoctu a jeste s tim bejt spokojeny??? Ohebna zada asi mas, mocinky moc ohebna.
    odpovdt 
           Re: klidek21:45:24 06.06.2018
    No sp si mysl, e z penz se vichni podlaj a za pr korun navc klidn budou t na parkoviti. e je pro nkoho klid a pohoda vc, ne nadit rajtofle, je pro nj oividn novinka :-)
    odpovdt 
            Re: klidek22:15:40 06.06.2018
    Chtlo byse to tam s nima podn pokorpit, kdy oni takhle :-D
    odpovdt 
            Re: klidek10:14:20 07.06.2018
    Tak s takovouhle bych mohl postavit barikdu na silnici, kter vede kolem barku kde bydlm.
    Za den tam projede vce aut, ne jich je registrovanch v bvalm okresu Dn. Vesms cizci, kter tam jedou kvli svm zjmm, kter m nazajmaj.

    Taky zasraj mj ivotn prostor, dokonce mnohem horm zpsobem, msto kapajcho oleje z vodstavenho rotu sam smrteln jedovat diesely, tak na to mm peci prvo, ne ?
    Arcikacodpovdt 
             Re: klidek12:14:11 07.06.2018
    No a co ti v tom brn? Udlej to, co udlali mstn zde. Sepi si podklady, oslov ad a kdy to dobe zdvodn a poadavek bude oprvnn a realizovateln, urit ti to schvl a zkaz vjezdu tam namontuj tak. M stejn monosti, jako mli v Dolnm lebu.
    odpovdt 
             Re: klidek14:02:44 07.06.2018
    Tak proc se to nesnazis nejak resit? Zvedni prdel, nebrec na internetu a kontaktuj magistrat.
    odpovdt 
             Re: klidek15:21:42 07.06.2018
    ale kdyby platili mtn, ze kterho by do rozpotu tv obce bylo dejme tomu 1M ron, byl bys spokojenej jo? Zn to divn, vi? Ale o pr post vej jsi to celkem jasn sm ek;))))))) fuck.
    odpovdt 
           Re: klidek08:54:46 08.06.2018
    A proto se denn koukaj na ti prdele kola, brusla a jinch obtloustlch pinae pokroku do vesnic jak se pe ve.
    FERYodpovdt 
          Re: klidek21:40:45 06.06.2018
    Kolik cizch parkovalo zde a kolik jich parkuje v Sedmihorkch? Ale nic to nemn na tom, e vychz ze patnho pedpokladu, tedy e mstn jen nev, jak to zadit, abyste tam mohli jezdit. To je omyl. Oni vbec nechtj, abyste tam jezdili, a to ani kdyby z toho mli mt to mega istho ron. Prost pro adu lid m klid pednost ped penzi. Co na tom jet nechpe?
    odpovdt 
        Re: klidek08:52:12 08.06.2018
    A me mi jet objasnit jak maj tyto skupiny pnos? Krom teda toho e si obas koup pivo a klobsu z eho mstci nemaj ani korunu. A prv protoe jich je tam mnohem vce akort zasraj celou oblast.
    FERYodpovdt 
         Re: klidek10:42:39 08.06.2018
    No samozrejme mnohem mensi nez lezci, kteri tam jen parkuji! Nechapu tuhle hnusnou honbu na nas, lezce...
    odpovdt 
          Re: klidek10:46:58 08.06.2018
    Soud podle sebe nebo tam nejezd?
    odpovdt 
           Re: klidek01:12:09 09.06.2018
    Podle tebe soudim sebe a pak vse ostani, prece! Lezci nadevse!
    odpovdt 
     Re: klidek12:59:52 06.06.2018
    Jasne !!! zakaz je vzdy nejednouzsi a nejrychlejsi reseni situace, vetsinou take nejhorsi. No co se da delat ?? Budu jezdit jinam !Ukradnout ci vybrat si v Decine auto nenecham.Tam je to skoro 100pro.
    odpovdt 
      Re: klidek13:11:02 06.06.2018
    Super. Pesn o tohle jim lo. Jak je vidt, udlali to dobe.
    odpovdt 
       Re: klidek16:24:08 06.06.2018
    Ano, silnj pes mrd.
    odpovdt 
      Re: klidek13:22:36 06.06.2018
    Je to stejn inteligentn een, jako jsou modr zny, kter se rozlzaj do vech mst. Prost mstn maj pocit, e pespoln je serou, zabraj jim msto a vbec by se jim mlo zakzat k nim jezdit, a maj klid.

    Taky na n jednou dojde, a budou chtt nkam jet a budou nasran, e tam nesmj, protoe karta se otoila a nechtn pespoln jsou tentokrt oni.
    Arcikacodpovdt 
       Re: klidek13:28:41 06.06.2018
    Ale takto je to v podku, ne?
    odpovdt 
        Re: klidek10:07:40 07.06.2018
    Tohle je celkem sloit filozofick otzka?
    Mm prvo brnit ostatnm v pstupu (modr zny, zkazy parkovn) jenom proto, e jsem si koupil pr metr tverench pozemku? Pokud parkuji na svm, tak bez problmu, ale mm vbec njak prvo parkovn na veejnm vc ne nvtva?
    Souhlasm s tm, e m kolikrt sere, jak jsou lezci ln chodit pky ke skalm a kolikrt kvli pr destkm metr poruuj zkaz, i alespo rozumnou mru a pak dojde na to, e se mstn natvou a zak to zcela.
    Konkrtn v Labku jsem tak nikdy nerozumnl t touze vyjet autem a na plcek nad Kosou, i podobn msta v centru, kde je silnice sotva na jedno auto. Te je to skoro druh extrm a to - pjdeme z Dna. ...No dobe
    Adamodpovdt 
         Re: klidek10:12:02 07.06.2018
    Omlouvm se, blb jsem etl. Zkaz vjezdu do centra a parkovn u viaduktu mi vzhledem ke stavu komunikac ve lebu. pijde jako naprosto rozumn een.
    Adamodpovdt 
       Re: klidek14:08:16 07.06.2018
    Bydlel jsem v Dejvicich. To bylo takove parkoviste pro stredocechy. Vetsinou jsem kvuli nim zoufale objizdel bloky, ztratil tunu casu a parkovat nekolik bloku od baraku. Po zavedeni zon je situace o dost lepsi. A vubec mi nevadi, ze zony maji jinde. Vzdy se da najit jine reseni. Vsude kde je modra, mas i placena parkoviste nebo zvolim jiny zpusob dopravy nebo upravim vychozi misto. Dost jednoduche, zkus to nekdy taky. V cizine vcelku bezny model. A ted si predstav, ze nektera zapadni mesta maji cele ctvrti kam je tem prespolnim vjezd zakazan a ted ... je mi to lito, ze ti to musim rici ... si to ti prespolni vlastne dost vychvaluji.
    odpovdt 
        Re: klidek14:20:16 07.06.2018
    Jak prav, vdy je njak alternativa. Bohuel, tady alternativa znamen "je msto u viaduktu" vs. parkovn v Dn. Jestli je msto u viaduktu se d bohuel ovit pouze empiricky. Tedy mi tato situace astn nepijde. Myslm, e kdyby mstn postavili placen parkovit, mohli by si jet nakrmit rozpoet (nebo sp zaplatit to parkovit).
    hulakodpovdt 
         Re: klidek15:05:44 07.06.2018
    Parkovani v Decine, treba pod mostem nebo u hriste, mi prijde naprosto v pohode, ale asi nepatrim mezi ty, kteri potrebuji dojet autem az do mista, kde chteji vykonavat sport. Lezu dost v horach a tam taky necekam, ze si dovezu prdel az nastup. Dalsi skvelou alternativou je dojet do Zlebu osobakem z Decina. Spis mi prijde, ze se tu zaviraji oci pred mnoha alternativami..
    Stesky u piskaru za tu pul hodinku chuze nebo par minut vlakem me fakt prekvapuji.

    Co se tyka parkoviste. Asi to tam moc neznas.. Na to tam proste neni prostor. A jak pise nekdo vyse, kdyby se to vyplatilo, uz je tam davno.
    odpovdt 
          Re: klidek20:06:57 07.06.2018
    Plhodinka chze je to asto od auta ve lebu. Z Dna sp hodka a pl chze (zle kam pesn). Zhruba dvakrt jsem to v poslednch letech el.
    Osobk nen patn, teba pidaj vagn, kdy zanou jezdit i lezci. Prkrt jsem v poslednch letech i tm vlakem ("tramvaj") z Dna do lebu jel, a obas byl pekvapiv plnej. A mohli by pidat teba veer i njak spoje.
    P.odpovdt 
           Re: klidek20:49:49 07.06.2018
    Tak hodka je porad v pohode, ne? Kdyz mas fyzicku a si rychlej, das to za min.

    Fakt to nechapu. To je porad kriku, jak ma zustat jisteni daleko, jak se nemaji prejistovat i idiotsky osazena jisteni, jak se nesmi magovat, ze to holt neni pro vsechny - neni to umelka. A pak se najednou (nemyslim Tebe) lezci mohou posrat kdyz nemohou dojet autem o 2 - 3 km dal.
    odpovdt 
            Re: klidek21:32:21 07.06.2018
    No, ono to je sp asi k 8 kilometrm, ne? Z parke na zatku cyklostezky mon trochu m, ale 6 urit. Teba k hraninmu jezrku fakt pkn prochzka z Dna - a veer zptky.
    P.odpovdt 
             Re: klidek22:02:48 07.06.2018
    Dneska jsem vidl v deki celkem dobr skldac kola. Do kufru se vejdou v pohod, o dodvce ani nemluvm... Na tch pr km to bohat sta.
    odpovdt 
             Re: klidek00:30:46 08.06.2018
    Jo, sorry je to vic. Ale takova hruza to neni. Rozhodne ne pro takove frajery jako jsou piskari, kteri razi, ze pisky nejsou pro kazdou padavku z preklizky.
    odpovdt 
         Re: klidek15:08:48 07.06.2018
    Nakolik chpe podstatu vci? Mstnm vad ciz lid, co jim tam jezd. Jak parkovit omez dopravu? A krom toho, jak tam bude vybrat parkov? Kolik lezc tam ron zaparkuje, jak by byl odhadovan pnos? Zaplat se z toho provoz, tedy zvora a autmatizovan systm nebo vbr? A udlat parkovit ped? Jestli jsem to dobe z textu pochopil, pozemky tam jsou soukrom. V vodu jasn stoj psno:

    Prosme, k parkovn nevyuvejte ke spojovac silnici pilehl plochy soukromch majitel bez jejich vslovnho souhlasu.

    Take se znovu zeptm - co brn HS, kd tam chtj lezci parkovat, aby se domluvil s nkm z tchto majitel a pozemek na parkovit pro sv leny pronajal?
    odpovdt 
          Re: klidek19:34:38 07.06.2018
    Napklad to, e tch, co jezd do Labku je v celkovm potu len mal menina a je otzka, jestli by se t vtin lbilo dvat penze ze spolenho rozpotu t menin na parkovn.
    odpovdt 
           Re: klidek20:52:03 07.06.2018
    To je hloupost, jakkoliv organizace neme dlat jen to, co vyhovuje vtin. To bys pak teba nemohl ani pispt na jitn v mlo vyuvanch oblastech a podobn. A navc neme vdt, zda, pokud by tam HS nevybudovalo njak zzem, by se poet lezc nezvil.
    odpovdt 
            Re: klidek00:34:36 08.06.2018
    Tak si to lezci vyjednejte a zaplatte. Nemuzes cekat, ze pro tebe neco udelaji lide, ktere nezajimas a spis je obtezujes.
    odpovdt 
        Re: klidek11:06:21 08.06.2018
    Pedstav si, bydlel jsem rzn po Praze a po tom, co zavedli modr zny jsem teba pi cest dom podn nemohl ani k evci, i do krmu v Dejvicch, protoe modr zony. Modr zna je zlo. Trval bydlit mm v jedn mstsk sti, bydl v jin, babiky a ddeky, kadho jinde, obas tam potebuje zastavit, abys jim teba nco pivezl, nebo odvezl je. Nebo se tam stavil s nm. Zelen zona daleko a pln. Se Prak jako poleno nkolik generac, ale neme nikde zastavit ve vlastnm mst, protoe se ti do nj stahujou vesniani za prac, co se chtj mt jako Praci, nebo Praci, co si koupili okliv domek za Prahou, lidi, co tu bydl, a pracuj a na vkendy jezd dom, bydlit maj v horn doln. Te ns ty dv skupiny kad den otravuj svmi vpary, jet maj diesely bez filtr pevnch stic. Nikdo rozumn po Praze nejezd autem, kdy socka je rychlej, levnj a me si st, ale jsou situace, kdy nkam tm autem potebuje a neme, anebo mus platit tolik, e za pr dn by jsi si z toho mohl koupit dal parkovac kartu na rok, kter je ti k prdu, protoe ani po cest na chalupu, do Labku aj. se pozdravit ddu nestav.
    A stejn je Praha pln aut. Jen mst maj spoustu problm a Stedoei zase parkujou o pr ulic dl.
    Co by dvalo smysl? Karta pro celou Prahu a zony v cel Praze, e jo, A pro to nen?

    Ve lebu mohli dt zkazy stn, nebo parkovit jen pro rezidenty.

    Vsadm boty, e Kosa bude vystavovat za platu potvrzen o ubytovn, anebo si nkdo koup pr metr lesa.

    Zase tam bude klid, budou tam jezdit jen srdcai, kempovn vude po lebu je hnus. Na druhou stranu udlat tam dl u eky parkovit a kemp, zkazy dl, by bylo lep een.
    Anebo teda aspo dost parkovn u ndra a njak steeno.
    k.odpovdt 
     Re: klidek13:08:20 06.06.2018
    :)))))))
    odpovdt 
     Re: klidek13:17:09 06.06.2018
    Hele, a pro by to dlali? Kdo by to tam provozoval? Nenapadlo t, e pokud by to bylo ekonomicky zajmav, e u to dvno je? A pokud nen, pro bys nutil mstn do neho, na co by jen doplceli a pinelo to jen pote a prci navc?
    odpovdt 
      Re: klidek16:48:33 06.06.2018
    No prece kvuli nam, lezcum. Nas by prece meli vsichni podporovat i kdyz na tom trati!
    odpovdt 

     privoz?13:00:22 06.06.2018
    A prejet privozem nepujde?
    Milanodpovdt 
     Re: privoz?13:23:19 06.06.2018
    kdy bude voda, co nen, tak pjde
    odpovdt 
      Re: privoz?00:24:43 13.06.2018
    kdy bude vody mlo, tak se bude brodit!
    odpovdt 

     Info prosm13:41:56 06.06.2018
    Ahoj, pedn bych chtl podat o smysluplnou diskuzi na toto tma a chtl bych tmto tak shrnout dosavadn jednn Osadnho vboru D (OSVD), jeho nejsem lenem, ale to ve mn zajm, protoe sm aktivn v Dolnm lebu lezu. Bude to trochu del text, ale jak jsem psal, snam se shrnout informace a pak tak zjistit trochu vce, tak prosm o trplivost. Asi je jasn, e k tomu ji muselo dojt a dle zpis OSVD je toto tma probrno ji v zpisu .3, bod 7) z 26.9.2017 - kde je mj. uvedeno: "Smyslem na snahy nen omezen cestovnho ruchu, ale nabdnut alternativnch een pro turisty, a to v rmci parkovn, tak dal infrastruktury a socilnho zzem." - avak v zpisu .4 v bod 4) z 15.11.2017 se ji pe: OSVD pipravil k dalmu posouzen nkolik variant opaten, jejich zaveden by mohlo vst k regulaci parkovn a kempovn텓 a dle: OSVD tmto vyzv jednotliv odbory Magistrtu .a Mstsk policie ke spolenmu jednn a posouzen nvrh pipravench OSVD, a to v nejblim monm termnu, aby ppadn opaten mohla bt alespo sten a postupn zavedena ji ped letn turistickou sezonou 2018 V zpisu .1 bod 4) z 25.1.2018 u ale dochz pouze k informovn o vsledcch schzky konan 3.1.2018  a dle: OSVD ve spoluprci s MP a OKD provede mstn eten za elem vytipovn umstn dopravnho znaenZrove Povod Labe s.p. prov monosti parkovn v prostoru mezi ertovou Vodou a Dolnm lebem zastvka.
    Zajm m, jakm byla tato cel akce vykomunikovna mezi OSVD a turisty, lezci a ostatnmi. Chpu, e iniciativa ze strany OSVD v tomto smru by mohla narazit na mon nespch, ale peci jen jsem nikde nevidl, e by bylo nkde njak oznmen o tto zmn (u kostela, u Kosti a jinde), nikde se nediskutovalo na spolench setknch a pokud ano, tak se to ke mn nedostalo. K vyeen tto vci by prv diskuze mohla pispt a pimt i ostatn lidi (ne mstn obyvatele), kte se pohybuj v Dolnm lebu, k zamylen a monmu vymylen een. Pokud si vak osazenstvo OSVD myslelo, e postup, kter zvolili, nco zmn, resp. omezen innosti turist a lezc se tak zmen, tak si myslm, e to nen nejastnj een. Tento postup bude vytvet spe pouze problmy.
    Dostvm se k dotazm, kter m zajmaj a byl bych rd, kdyby se osazenstvo OSVD, teba prostednictvm diskuze, pokusilo na tyto dotazy odpovdt.
    1) Pro nebyla veejnost informovna o omezen provozu v Dolnm lebu ji ve fzi plnovn vloni? A nezajm mn odpov, e jsem ml sledovat zpisy OSVD (donedvna jsem ani nevdl, e nco jako osadn vbor v Dolnm lebu existuje)

    2) Je opravdu omezen provozu pomoc dopravnho znaen jedin een, jak se situac naloit?

    3) Nkte lenov OSVD jsou/byli sami lezci pijde jim toto omezen (z pohledu lezc) jako smyslupln?

    4) Pro je do tohoto jednn vtahovno Povod Labe s.p., kdy nkter pozemky jsou v zemnm plnu ve vlastnictv msta Dna?

    5) Bude osazenstvo OSVD informovat pravideln MP Dn o ppadnm /nedodrovn poruovn dopravnho znaen?

    6) Je nabdnut alternativnch een parkovn mezi ertovou Vodou a Dolnm lebem - zastvka jedinou monost?

    Dky pedem za veejn odpovdi (nestojm o tunu email) a omlouvm se za ppadn chyby, a u stylistick, pravopisn i legislativn.
    Frantiek


     Frapodpovdt 
     Re: Info prosm15:16:43 06.06.2018
    A m zase vbec nezajm Tvj pl. A taky m nezajm, e se zajm a tehdy, kdy Ti nkdo naru tvoje pohodl v mstech, kde jsi beztak hostem.
    Danodpovdt 
      Re: Info prosm15:23:58 06.06.2018
    Dkuji za Tvj nzor, ale ohledn parkovn ve lebu jsem uvaoval u nkdy ped 10 lety, kdy jsem tam jezdil vlakem. Zatm to nebylo poteba, ale nyn je situace jin. Pokud jsi mstn, pro jsi nco nepodnikl u dv? Najednou ti to vad a nap. ped 5 lety to nevadilo? Debatuj k vci a pocity nech stranou - fakta jsou dleitj.
    odpovdt 
       Re: Info prosm15:24:15 06.06.2018
    Frap
    Frapodpovdt 
       Re: Info prosm16:45:15 06.06.2018
    To vadilo mistnim a vsem se co se tam pohybuji uz davno. Jen to rozhoupani zastupitelu k cinu je pomale. Pokud chces v cechach aplikovat strategii "kdyz se neco nezmeni hned, znamena to, ze by se to nemelo menit vubec" tak to potes...
    odpovdt 
        Re: Info prosm17:05:15 06.06.2018
    Ano, urcit by se nkterm vcem mlo pedchzet, jen mi nen jasn, pro by se nkdy nemohlo ve eit a v moment, kdy situace nastane. Rozhoupan zastupitel je jedna vc, forma podn informac je vc druhou. Kdo chce, cestu si ke skalm najde, a u vlakem, autem nebo na kole. Napsal jsem mj koment, protoe m to zkrtka pekvapilo. Nic vc...je to zrove tak moje stanovisko, se kterm mnoz mohou, ale nemus souhlasit.
    Frapodpovdt 
         Re: Info prosm22:57:10 06.06.2018
    "jen mi nen jasn, pro by se nkdy nemohlo ve eit a v moment, kdy situace nastane."
    Vsak situace nastala uz davno. To "az" neni na miste. Resi se to se spozdenim.
    odpovdt 

     Abc14:45:17 06.06.2018
    Logick vsledek "kadovkendov" situace, kdy se plcek u kostela zahlt dodvkami o prmrn obsazenosti dva lid (obas pes). Nedlal bych z toho tragdii, do lebu je velmi slun spojen vlakem, sp bych se z toho snail ponauit, aby tak nedopadly dal oblasti.
    Roubajsodpovdt 
     Re: Abc15:02:56 06.06.2018
    Tak jak v kocourkov m to nkdy v R pipad.
    Zkaz vjezdu, pro ne souhlasm dopravn situace byla tragick a toto opaten m jist smysl, ale pstup, kterm se k nmu dolo je z mho pohledu alibismus a neochota nco eit koncepn a smyslupln.
    Pro se tedy zrove s represivnm opatenm Zkazu vjezdu neudlalo i njak opaten B vyhrazen msta pro parkovn na obecn louce, i pozemku s danmi pravidly a klidn i za men poplatek! Pro tohle nejde, nebo na to nikdo ze zstupc obce nepomyslel? Nemlo smysl vst ir diskuzi?
    Nerfodpovdt 
      Re: Abc15:06:36 06.06.2018
    Diskutujete te tady...z lezc asi nikdo nepiel a nezeptal se, jak by se to dalo do budoucna eit...proto se nedivm, e ze strany obce taky nebyla diskuse a proste to tam plcli...je to jak je a je na mst to respektovat.
    Paasodpovdt 
      Role HS16:51:18 06.06.2018
    Hele, ale co kdy oni tam ty lidi vbec nechtj? Pro by mli trpt tm, e jim tam nkod bude projdt na njak parkovit? Ono ani to parkovit nen zadarmo. Na obecn louce? pro proboha? Pro by mla obec niit njak svj pozemek kvli tvoj kratochvli? Lezci jsou prasata, auta nemvaj zrovna moc dobr, tee z toho olej a padaj bordely, pro by to ta obce dlala? Ale pesn tohle by mla bt role HS. M obec dlat a mt nklady s njakm parkovitm pro lezce? Blbost. A si HS tu louku pronajme a parkovit tam zalo a spravuje svaz. dejte si tam omezen Parkovn povolenu pouze pro leny HS a mte klid. Chcete lzt? Ok. Kdo z HS piel s tm, zda by obec svazu nepronajala njak pozemky vhodn na tboit a parkovn????
    odpovdt 
       Re: Role HS17:20:14 06.06.2018
    No, toto je aspo nco konstruktivnho, palec hore.
    Danodpovdt 
       Re: Role HS13:01:42 07.06.2018
    Pro si mstn mysl, e maj prvo nkoho nechtt na veejnm prostranstv? Ne pr metr okolo barku jim nic jinho nepat.Dan platme vichni stejn, take ta komunikace by prvem mla bt pstupn vem. A si j tedy mstci od sttu koup a sami udruj, pak budou mt prvo na zkazy. Nechpu pro si mm platit kus silnice, na kterou m pak nepust!!!
    Hafiodpovdt 
        Re: Role HS13:30:26 07.06.2018
    Natst fungovn svta nen zaloeno na tom, co ty chpe, nebo ne :-) Jestli si mysl, e m pravdu ty a ne oni, nic ti nebrn jejich rozhodnut napadnout a donutit je znaky sundat :-)
    odpovdt 
        Re: Role HS14:10:08 07.06.2018
    Jako ze se mesto nesmi rozhodhout jak bude regulovat provoz na svem uzemi? :-O
    odpovdt 
         Re: Role HS17:38:18 07.06.2018
    Presne tak! Kazde mesto je soucasti statu a jedine ten je konecnou instanci rozhodovani (statni suverenita...)
    Kdyby kazde Kotehulky mohly zakazat prujezd vsem ostatnim, pripadne vybirat myto/ vypalne tak jsme zpatky ve stredoveku.
    odpovdt 
          Re: Role HS18:39:24 07.06.2018
    Presne. Takove narusovani petiletky si nenechame vnutit..
    odpovdt 

     Plcek nad kost18:01:09 06.06.2018
    Dotaz: Kdy spm na louce nad kost (u chaty), a platm poplatek, projet autem mu?
    hulakodpovdt 
     Re: Plcek nad kost18:39:07 06.06.2018
    To bude pkn spor ve sprvnm zen. Fakticky tam m zajitn ubytovn, take jsi dopravn obsluha. Mstapk si to urit myslet nebude, ad taky ne. Skon u NS. Pokud jsi prvnk, jdi do toho.
    Arcikacirodpovdt 
      Re: Plcek nad kost18:52:48 06.06.2018
    Ale houby - definice dopravn obsluhy je (krom taxi):

    ...vozidla, jejich idii nebo provozovatel maj za znakou bydlit, ubytovn, sdlo nebo nemovitost.

    To ve. A jeliko nikde nen specifikovno, o jak typ ubytovn se jedn, tak pokud tam jsi oficiln ubytovn, me tam.

    Zkony si chce pest ideln i s vkladem :-)
    odpovdt 
       Re: Plcek nad kost19:25:56 06.06.2018
    Tak njak jsem si to myslel. Jen se tm, a mi tam budou vydvat potvrzen o ubytovn :).
    hulakodpovdt 
        Re: Plcek nad kost19:35:09 06.06.2018
    Tak lep se za auto i za osoby. Jen nevm, jestli nen pjemce HO Dn.
    odpovdt 

     Bez motoru21:48:43 06.06.2018
    Muste jezdit od Maxiek lesem bez motoru, pak nejste motorov vozidlo.
    Bdaodpovdt 
     Re: Bez motoru22:17:19 06.06.2018
    Tam u se jezd i s motorem :-D
    odpovdt 
      Re: Bez motoru22:54:53 06.06.2018
    A co teprve jezdit lod!
    Bdaodpovdt 
       Re: Bez motoru07:50:11 07.06.2018
    Od Maxiek?
    odpovdt 
        Re: Bez motoru09:48:13 07.06.2018
    z Plzne
    odpovdt 
       Re: Bez motoru09:36:07 07.06.2018
    Jedin se sklenkou koku v ruce...
    Papouodpovdt 
     Re: Bez motoru22:59:39 06.06.2018
    Aspon piskovcovi lezci nazenou trochu svalu az to auto budou bez motoru tlacit zpatky na Maxicky.
    odpovdt 
     Re: Bez motoru11:38:12 07.06.2018
    Pleitost pro obchodn smlejcho msnka co si ped zkazem za malej poplatek k lezcm pisedne aby se tak stal osobou pepravovanou.
    Matejodpovdt 

     Konen een08:01:25 07.06.2018
    Co takhle zpoplatnit parkovn formou jakhosi kreditu do mstnch hospod. Teba litr na auto/den. Lidi by pestali jezdit po jednom a dvou v aut, ppadn byse pak museli veer trochu snait, aby jim to nepilo lto a spousta by jich radji jela tm vlakem.
    Willhemodpovdt 
     Jak to delali driv?09:30:10 07.06.2018
    Ona vede do Zlebu silnice? Sakra zo uz jsem tam dlouho nebyl.
    odpovdt 
      Re: Jak to delali driv?13:57:43 07.06.2018
    Kdy zkaz, tak zkaz vjezdu i pro dopravn obsluhu. Kdy pjdu po svch, nenechm se obtovat bezohlednou jzdou mstnch pupk.
    honzaodpovdt 
       Re: Jak to delali driv?14:13:06 07.06.2018
    Ta me tedy nijak nepohorsuje. Ani neni pricinou situace ve Zlebu.
    Btw. taky nechapu, proc kdyz maji zakaz rizeni osoby mladsi 18ti let, proc ho tedy pak nemaji uplne vsichni bez rozdilu veku.
    odpovdt 

     Labsk19:01:09 07.06.2018
    Zkaz vjezdu i na Labsk Strni! A nejen k lesu a do pol.
    Modern lezecodpovdt 
     Re: Labsk05:07:51 08.06.2018
    Jsou to snad veejn komunikace, bohuel se tento jednoduch zpsob een problmu rozmaha. Druh vc ze lidi jsou ovada a nedok si uvdomit, ze kdy nkde jsem, tak bych ml respektovat zkladn pravidla a neomezoval ostatn, co si lezci dost asto neuvdomuj. Na jedn stran s mistnakama souhlasm, ale bohuel omezen vyuvn veejnho prostoru nen een. Takhle to mue udlat kad a je vymalovno. Najt jin een je tk a bh na dlouhou tra. On ten pohled je jednoduch, chce to mt jenom pro sebe. OK, ale pak nenatahuj ruce a plat si vechno sm, drbu silnice, veejn osvtlen atd. A co CHS, obrt se na ombudsmana? Nebo bude mrtv brouk.
    odpovdt 
      Re: Labsk08:15:58 08.06.2018
    Teda ty pe kraviny. Podvej se teba do Prahy. Kdy je nkde velk doprava a idi zanou objdt kolony kudy nemaj, teba pes obytn tvrti, prost se tam d zkaz vjezdu a hotovo. Ombudsman.. jsi vtipn.
    odpovdt 
       Re: Labsk14:36:33 08.06.2018
    To ze si nech klet na hlavu je tvj problem.
    odpovdt 
        Re: Labsk15:51:12 08.06.2018
    Jsi vtipn :-) U t vidm, jak protestuje proti zkazu vjezdu, kter se ti nelb :-) A co takhle njak spch? Pochlub se. Kde jsi doshl staen znaek?
    odpovdt 
         Re: Labsk08:11:23 09.06.2018
    No vid. Jsem vtipn, ty zase vbec. Pokud je komunikace vybudovna z veejnch penz, tak jak je rozdl mezi lovkem ijc v ulici, kde kad den projede stovky aut, oproti nkomu kdo ke na tom z hlediska polohy lpe. dn. To ze se nkdo rozhodne, ze mu nco nevyhovuje, ke sice krsn, ale ve sv podstat se jedna o ohbn prva ednky. Pod vlivem rozhorcenych oban. Ve sv podstat jedinm omezenm mou bt technick parametry, jako je nosnost. To ze si prazaci udlali modr zny. Kdyby se chovali vichni stejn, tak praak u nezaparkuje nikde mimo Prahu. Bohuel lavina byla sputna s te to kopruj dal. Neschopn ednci 30 let neeili zsadn problmy, kradli, stavli golfov hit, cyklostezky atd a te mysli ze zkazy nco vye. Pro me je to ppad pro ombudsmana, s byl bych rad aby VHS v tomto konalo. Jak km, chce omezen, pak neme chtt prachy z rozpotu. Pro bych ml platit nkomu, ze si mue parkovat na veejn komunikaci a druhy nikoliv.
    odpovdt 
          Re: Labsk08:27:16 09.06.2018
    U ns jsme tak prosadili znaku Prjezd zakzn. Ne, fakt tu nechci ciz. Jezdi si u sebe a sem nm nelez. Chci tu klid, ne auto za autem. Sta? A ten tvj scn o znch - j s tmi znami souhlasm. Nadlal bych je po cel R. Nevidm dvodu, pro bys mi ml parkovat ped barkem, j ti ped tvj tak nejezdm. Take lavina a se val. Naprost vtina lid jezd auty zbyten, jestli za nco chce bojovat, bojuj za lep dopravn obslunost, Zny a udlaj ve vech mstech, krom ptench silnic bych dal do obc zkazy vjezdu, fakt nen nutn, aby nkdo coural po trojkch pes vesnice jen proto, e je to o 5 minut krat, ne po I. td, nebo protoe e et za znmku a jezd vedle dlnice.
    odpovdt 
           Re: Labsk10:50:27 09.06.2018
    No ty se teda ppad pro Chocholouka.
    odpovdt 
            Re: Labsk12:03:07 09.06.2018
    Tak podle tebe mon pro Chocholouka, podle jinch je to normln a rozumn, protoe zny se , stejn tak zkazy vjezdu a prjezdu :-)
    odpovdt 
             Re: Labsk16:42:41 10.06.2018
    V tomhle ppad si to pak vechno plate sami a neni problem, tvj pozemek konci tam kde konci tvj plot. Ostatn je veejn prostor a ty nem prvo ho omezovat. Nevm pro bych ml nkomu sponzorovat jeho parkovn a klid.
    odpovdt 
              Re: Labsk16:44:18 10.06.2018
    Plete se.
    odpovdt 
              Re: Labsk16:58:30 11.06.2018
    Potrebuju nekam odlozit 600 tun kejdy a zaparkovat nejakou zemedelskou techniku. Kde prosim bydlis, ze bych vyuzil tve vstricnosti?
    odpovdt 
           Re: Labsk17:23:31 10.06.2018
    Dopravn znaku zkaz vjezdu s dodatkem mimo dopravn obsluhy ppadn prjezd zakzn zsadn ignoruji. Proti asocilnmu jednn lepch lid zatm nen jin obrany.
    Arcikacirodpovdt 
            Re: Labsk17:53:44 10.06.2018
    Palec nahoru, j je ignoruji tak, jsem lezec, ne njak jouda.
    odpovdt 
             Re: Labsk17:00:22 11.06.2018
    Vy budete takovi ti prijemni pohodovi lide, ktere je radost mit ve sve blizkosti. Z vas ochota a dobrost primo cisi..
    odpovdt 
     Re: Labsk05:07:53 08.06.2018
    Jsou to snad veejn komunikace, bohuel se tento jednoduch zpsob een problmu rozmaha. Druh vc ze lidi jsou ovada a nedok si uvdomit, ze kdy nkde jsem, tak bych ml respektovat zkladn pravidla a neomezoval ostatn, co si lezci dost asto neuvdomuj. Na jedn stran s mistnakama souhlasm, ale bohuel omezen vyuvn veejnho prostoru nen een. Takhle to mue udlat kad a je vymalovno. Najt jin een je tk a bh na dlouhou tra. On ten pohled je jednoduch, chce to mt jenom pro sebe. OK, ale pak nenatahuj ruce a plat si vechno sm, drbu silnice, veejn osvtlen atd. A co CHS, obrt se na ombudsmana? Nebo bude mrtv brouk.
    odpovdt 
      Re: Labsk11:44:54 09.06.2018
    No je tam podle silniky kousek ped pvozem takov parcela-nudle asi 2000m2, co pat mstu Dn. Tak si to kupte.
    ZdenekKodpovdt 
       Re: Labsk12:43:42 09.06.2018
    No jasne, koupi to CHS, kazdy clen bude mit podil 1/xxxxx a bude jezdit svoji nemovitost kontrolovat :))

    Obecne bychom ale temto lokalnim vyderacum verejne komunikace odevzdavat nemeli.
    odpovdt 
        Re: Labsk14:18:47 09.06.2018
    Naopak, v podobnch ppadech by si o podobnch vcech mli rozhodovat prv mstn. Pokud je nkde nco jako veejn zjem, napklad dlnice, je to nco jinho. Ale aby ses jim pes obec coural autem jen proto, e jsi ln kousek dojt, to veejn zjem urit nen a obce by mly mt pln prvo si to pro ciz omezit.
    odpovdt 
        Re: Labsk14:58:31 09.06.2018
    "Obecne bychom ale temto lokalnim vyderacum verejne komunikace odevzdavat nemeli."

    A proto maji lezce vsude tak radi :)
    odpovdt 
         Re: Labsk05:57:33 10.06.2018
    Psal jsem obecne, tj zdaleka nejen pro lezce :)

    Verejne komunikace maji slouzit siroke verejnosti, a ne aby si je privatizoval osadni vybor v kdejakych Kotehulkach.
    odpovdt 
          Re: Labsk08:30:13 10.06.2018
    No vid, a to se plete. Maj sice slouit veejnosti, ale ne irok :-)
    odpovdt 
          Re: Labsk11:28:57 10.06.2018
    To si to nepochopil. Tim bylo mysleno, ze je maji tak radi kvuli temto arogantnim sebestrednym vyrokum jako zaznel vyse.
    odpovdt 

     kemping u kostela a vude okolo11:33:04 10.06.2018
    Tady pece nejde o parkovn. Jde o to, e hned vedle kostela  a naproti pod hbitovem vkend co vkend kempuj lezci v dodvkch, dlouho do noci dlaj hluk, pobhaj jejich psi, griluj a v neposledn ad mo, umvaj ndob, ist zuby vude okolo a zrovna u tchto mst klidu a piety. Stejn je to nahoe u Belvederu. U Koku byly stany na rozcest i teba cel den. Kempujc maj asto i docela drah auta, take o penzch to nen, je to lifestyle. Ale rozumm, e to mstn tve, kdyby mn nkdo kempoval ped domem, vytelo by m to stejn a neekal bych, a nkdo vytvo znaky. Mli bychom mstnm podkovat, e to tak douho vydreli.
    nesmrteln blzenodpovdt 
     Dolno Zlebni problem08:19:15 11.06.2018
    Kdyby shorel, staly by tam duby. Sudetak tam lezi v zemi i se svoji sudetou. Takze na nej curam z pyje, cistim nad nim zuby, s predstiranou pietou. Kdyby shorel, staly by tam duby, jenze je tam kde je.
    Chmurna jsou rana na Lezciodpovdt 
      Re: Dolno Zlebni problem14:57:33 11.06.2018
    Tak jestli's toto vymyslel sm, tak velky palec nahoru :-) kvetina uprostred bahna umpy
    Pavel Keprtodpovdt 
      Re: Dolno Zlebni problem17:01:12 11.06.2018
    Popisujes nam svuj dum / byt a svuj vztah k nemu?
    odpovdt 
       Re: Dolno Zlebni problem10:31:21 14.06.2018
    Diskuze se tk obce Doln leb, zejmna kostela a jeho okol, pspvek tedy popisuje kostel a jeho okol v Dolnm lebu. Ne kad m stejn dlouh veden, to chpu, ale kde's prosimt piel na to, e se to tk jeho domu / bytu?
    odpovdt 
        Re: Dolno Zlebni problem11:42:43 14.06.2018
    No, holt asi fakt nemam tak kratke vedeni jako ty! Nebo, ze by ... Neee, to neeeee!
    odpovdt 

     patn karma00:42:18 13.06.2018
    Tak dtkami by se mli mrskat hlavn ti, co v centru obce u kostela a hbitova kempovali, jak na samot u lesa, stli na nevhodnch mstech, sndali u hbitova a tak dle a tak dle... Chcali vkol...
    Kam vlastn vichni chodili srt?
    Je to konec svta, ale lezci, ani jin turist vtin oban nic nepin, jen neklid.
    Chybou obce je, e pokud to byl problm, toto nikterak vas nekomunikovala a nesnaila se najt njak vstcn een, i aspo nedala vas najevo njakou ntou, e se j to nelb, ale hezky piposran po esku la za mmou a chulignm naban vaechou - jasn definovan msta k parkovn, zkaz parkovn a kempovn pes noc, zony, obytnou zonu, volat policii na non spe etc.
    Ne, rovnou bum, bez upozornn. Samozejm se to dje v mstech, kde ruch pekro nosnou mez a obec vdy preferuje obyvatele ped naruiteli, kte maj pocit, e mohou jakkoliv kamkoliv. Ovem, zda se nevylilo s vanikou i dt.
    Pokud by se nala motivovan a movit pa, mohla by podat sprvn alobu, i co, ohledn pimenosti takovho opaten - takov vci se dj.
    Na druhou stranu ona romantika toho, e nkam mus dojet vlakem a dojt pky a tud tam bt dlouho, spt pod pevisem a vechno si tahat na zdech... Jooo, to je esence pskastv n, njak dodvkov pumpikstv v dodvce za mega a znakovch hadrech...
    Teba to oddl zrno od plev, anebo aspo oteve diskuzi o udritelnm lezen ve smyslu vlivu nrustu lezeck populace na vychzen s mstnmi.
    odpovdt 
     Re: patn karma08:52:29 13.06.2018
    Hele, i kdy mne to vbec nezajm, tak za posledn roky jsem i j zaregistroval adu lnk, kde se prv na tebou vyjmenovan vci upozoruje. Opakovan. A jsem si u poslednho kal, e to tm debilm nezak pln. Take ne dn blesk z istho nebe, ale dlouhodob problm, na kter bylo opakovan poukazovno a u kterho bylo nkolikrt marn dno o npravu.
    odpovdt 
      Re: patn karma11:27:18 14.06.2018
    Jo? Kde? J ne, pak jsem se spletl.
    Ale j teda bt mstn, tak tam volm policajty, udl to prkrt, pr pokut a nonch odjezd a lidi si to dvakrt rozmysl...
    odpovdt 
     Re: patn karma10:26:24 14.06.2018
    Jen tak na okraj... dodvku za mega m fakt mlokdo, jestli's na tom mst o kterm se tady diskutuje vbec nkdy byl tak asi v, e vtina tch aut byly spe 15 - 20 let star VW T4 a podobn popelnice za cenu kvalitnjho horskho kola... chpu ale e kdy lovk (ech) nem ani na tu starou 20i letou herku tak to tm ostatnm zvid a bude jim tlait at jezd (taky) vlakem, e je to hrozn romantika a e O TOM je pece lezen na psku
    Pavelodpovdt 
      Re: patn karma11:13:16 14.06.2018
    Tak to jo, kdyz je 15 - 20 let stare, tak to by se melo tolerovat! O tom jiste to zdeleni na ktere reagujes bylo.
    A urcite, kdyz to nekomu vadi, tak je to ze zavisti, to da prece rozum! (v mentalite lezcu, kteri fakt asi maji v hlavach hodne temno, ze za vsim vidi jen zavist ostatnich...)
    odpovdt 
      Re: patn karma11:24:47 14.06.2018
    Aaaa, anti-zvistivec se chytil. Kde jsem napsal, e na nco nemm? Eventueln, co mm a nemm. Co je to za blb argument? to je daleko hor ne mj odhad ceny. A chce mi tvrdit, e tam nikdo nikdy nebyl v tak drahm aut, e je dn lezci nemaj? Tvrd, e vechny labut jsou bl, ale j km, e jedna je urit ern. Nikterak jsem nekvatifikoval kolik tam takovch lid je.
    Ale aby jsi se s tou dodvkou nebl nkam dojet, tak bu je relativn znovn a tedy drah, anebo jsi do n nco nasypal, tak jako tak to nco stoj.
    A cca. mega nov stoj, tedy formln mm pravdu, tak si nech ei od cesty.
    Dle usuzuje, e jsem tam nikdy nebyl, p nemm pesnou statistiku, m tam kdo jezd? Fha... Ty dl u AAA, e kad auto odhadne na mst a ukld do pamti a svt je pro tebe pedstavovm st silnic po kter jezd cenovky?
    Ignoruje jdro pudla a to, e lidi, kte maj na dodvku a vechny ty lezeck cajky se chovaj blb a kvli kudlen pr kaek, event. minut tam te lovk, kter se teba choval slun a teba tam nespal nedojede a nezaparkuje.

    Dovolm si tak bohapustou spekulaci, e jsi potrefen husa s dodvkou, kter si ije svj egosen o neomezen svobod s autem, kde se d pespat, u ned, kvli tob. Anebo se pletu?
    odpovdt 
       Re: patn karma13:09:36 14.06.2018
    Tak to u lovk mus bt fakt hustej, aby si koupil teba nov VW California za 1.5 mega a zaparkoval ji v lese u Dna a na cel den odeel :-)))
    odpovdt 
        Re: patn karma13:20:07 14.06.2018
    Hustej me bt jenom Adam ;)
    odpovdt 
        Re: patn karma17:42:05 14.06.2018
    Presne. S takovym autem se zasadne nejezdi. Natoz pak nekde parkuje. Nejlepe, kdyz je cely rok zavrene v garazi s najezdem 0 km!
    odpovdt 
       Re: patn karma20:13:09 14.06.2018
    Nenapsal jsem ani "nikdo", ani "nikdy", ani "dn". Tedy ani e "vechny" labut jsou bl. Napsal jsem "mlokdo". A to je prost pravda.

    VW T4 jako nov mon ped tmi 20 lety milion stlo, take m fakt pravdu, fakt ses nemlil, fakt to tak je, m bod.

    Auta pro m jezdc cenovky nejsou, ale pr aut u jsem ml a obas se koukm, co kolik stoj (hlavn tedy ty dodvky), take vm, e 15-20 let star plechovky milion nestoj. Ani ty 10 let star.

    A posledn bod - tv spekulace je sprvn, dodvku mm (ale jen za cca 200 000, takze taky nepatrim mezi ty davy lezcu milionaru, o kterych tady mluvis), svj egosen iju rozhodne, protoze na skalch (pedevm v t dodvce) trvm eknme 150 dn v roce, a zpsob jak prespat/zaparkovat v Labku se urcite zase nejak najde, o to se nebojm. (btw v Labecu jsem u kostela ani nikde pobliz nikdy nespal, vzdy jen na podiu u Kosti)

    ... ale na zaver, jedna vec je fakt nezpochybnitelna - vsichni ty lidi, co spali v autech u kostela, museli chodit nekde srt (tj treba 20 hoven denne), a j se ptm - kde???
    Pavelodpovdt 
       Re: patn karma20:21:18 14.06.2018
    https://www.youtube.com/watch?v=_ct6T6Uzb30

    Odpov mon nalezneme v textu psn
    Pavelodpovdt 
       Re: patn karma20:26:43 14.06.2018
    https://www.youtube.com/watch?v=_ct6T6Uzb30

    Odpov mon nalezneme v textu psn
    Pavelodpovdt 

     Foto dne:
    Trebenna East
    Kap horn, 9-
     Databze cest:
    Vechny cesty (189329)
    Top cesty v R
    Top bouldery v R
    Nejnovj cesty:
    Look Up Here 8b+ Olba
    Konec Konc 5B Malomice
    Pan lajn 6A Malomice
    Adalpreto 7a Sarche
    Katorga 6a+ Leonidio
    Nov komentovan:
    Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
    Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
    Follaje Campestre 7a+ Chulilla
    Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
    Schnittstelle 7B+ Chironico

     Nov v diskusi:
    Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

     Nov komente:
    Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

     Kde to ve:
    Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

     Nov v inzerci:
    1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

     Anketa:
    Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
     Ano, iv! 
     1473 
     Ne, z vek se mi to hlava. 
     1567 
     Ne, uniklo mi to. 
     1341 
     Sleduji jen Adama. 
     1394 

     Nvody:
    Jak pst na lezce ...
    Lezeck mapy

     Partnei:
    Treking.cz
    Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
    Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

     lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.