LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Pískař dá 10 m do kolen.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140282 cest
Nové přelezy:
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Singing Rock Rama Test Tour

-reklama-

Chceš otestovat poloautomatické jistítko Singing Rock Rama? V rámci Rama Test Tour budeš mít od listopadu 2019 do února 2020 příležitost vyzkoušet naši novinku na dvaceti lezeckých stěnách v Česku a na Slovensku.

Otestovat Ramu budeš moct na níže uvedených stěnách v uvedených termínech, vždy od úterý do čtvrtka. Ve vybraných lokalitách testovačku navíc doplní workshopy, na kterých si budeš moct vyzkoušet další novinky od Singing Rocku a italského Grivelu.

Rama Test Tour


Kladno - Stěna Kladno 12.-14. 11. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 12. 11. (16-21h)
Sezimovo Ústí - WallClub 12.-14. 11.
Praha - SmíchOFF 19.-21. 11. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 19. 11. (16-21h)
Karlovy Vary - KV stěna 19.-21. 11.
Brno - Duro 26.-28. 11. + Singing Rock & Grivel workshop ve středu 27. 11. (16-21h)
Brno - Klajda 26.-28. 11.
Praha - Stěna Ruzyně 3.-5. 12. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 3. 12. (16-21h)
Praha - Stěna Holešovice 3.-5. 12.
Písek - LezeTop 10.-12. 12. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 10. 12. (16-21h)
Olomouc - Flash Wall 10.-12. 12.
Zlín - Vertikon 14.-16. 1. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 14. 1. (16-21h)
Liberec - Šutr 14.-16. 1.
Ostrava - Hlubina 21.-23. 1. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 21. 1. (16-21h)
Hradec Králové - Stěna Hradec Králové 21.-23. 1.
Žilina - K2 4.-6. 2. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 4. 2. (16-21h)
Jablonec - Makak Arena 4.-6. 2.
Bratislava - K2 11.-13. 2. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 11. 2. (16-21h)
Košice - Rozlomity 11.-13. 2.
Trenčín - Lez. centrum Trenčín 18.-20. 2. + Singing Rock & Grivel workshop v úterý 18. 2. (16-21h)
Poprad - WoodRock 18.-20. 2.

Na těchto stěnách stačí zajít za obsluhou a říct jí, že si chceš Ramu zapůjčit k otestování. V průběhu workshopů zájemcům názorně předvedeme, jak Ramu správně používat ;-)
Během testovaček budeš mít navíc možnost koupit Ramu za zvýhodněnou cenu.

Samostatné jistítko bude k mání za super promo cenu 390 Kč / 15 € (doporučená MOC je 590 Kč / 22,7 €)
a Rama v setu s oválnou Oxy twist lock karabinou za 630 Kč / 24 € (doporučená MOC 890 Kč / 34,20 €).

Neváhej a testuj! Nauč se s jistítkem RAMA a nepotká tě velká tlama!
Těšíme se na setkání, Singing Rock tým

BRNO Klajda


BRNO Duro


Praha


PRAHA Holešovice


PÍSEK


www.singingrock.cz/rama-test-tour

Singing Rock tým   [úpravy] 18:59 11.11.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Smart21:33:40 11.11.2019
Je to v něčem lepší než Mammut Smart? Pak by mě taková kopie nedávala smysl.
odpovědět 
 Re: Smart08:28:03 12.11.2019
Přijďte na nějakou z testovaček a po vyzkoušení si budete na Ramu moct udělat vlastní názor ;-)
Singing Rockodpovědět 
  Re: Smart08:33:37 12.11.2019
Čistá china copy...měl sem to v ruce, žádný benefit krom nižší ceny není.
Tropodpovědět 
  Re: Smart08:42:59 12.11.2019
Na Hudy stěnách se testovat nebude? :-D
odpovědět 
   Re: Smart12:44:56 14.11.2019
nebude
odpovědět 
  Re: Smart13:57:26 16.11.2019
A jaký je váš názor v Singingrocku? V čem je tento výrobek lepší, jiný, proč bych mu měl dalt přednist před např. uvedeným mammuťáckým Smartem?
odpovědět 
   Re: Smart17:41:33 16.11.2019
Taky jsem zkousel. Krom toho ze je ve vsem krome ceny horsi nez smart se jeste navic neda dat prokluz. Rozhodne nedoporucuju.
Modpovědět 
   Re: Smart17:41:36 16.11.2019
Taky jsem zkousel. Krom toho ze je ve vsem krome ceny horsi nez smart se jeste navic neda dat prokluz. Rozhodne nedoporucuju.
Modpovědět 
    Re: Smart22:59:38 18.11.2019
takze plne automaticke zachytavatko ala Grigri, ale o dost levnejsi. Coz vlaste neni spatny!
odpovědět 
     Re: Smart08:46:41 19.11.2019
Příští rok by mohli dojít s ramou pro dvojčata :-D Jako kopíruje kde kdo a první bude vždycky jenom jeden, ale prodávat to za vlastní nápad? Rákosníci hadra...
odpovědět 

 Rama07:05:25 12.11.2019
Složení: Řepkový olej (45%), Voda, Palmový tuk, Sušené podmáslí, Jedlá sůl (0,3%), Emulgátory (mono- a diglyceridy mastných kyselin, slunečnicový lecitin), Konzervant (sorban draselný), Regulátor kyselosti (kyselina citronová), Přírodní aroma, Vitamíny (A, D, E), Barvivo (karoteny)
Alergeny jsou označeny.
Dobrá na chleba, a i na poslední pomazání.
odpovědět 
 Re: Rama07:26:03 12.11.2019
no tak toto sa naozaj so Smartom asi nedá robiť. A so Smart Alpine už vů.bec nééééé.
PKodpovědět 

 Dvě díry07:25:08 12.11.2019
Určitě to nebude špatná věc ale proč tomu nedali dvě díry? Úspora váhy pro potřeby sportovního lezení nedává smysl. Jinde to bez dvou děr nejde.
odpovědět 
 Re: Dvě díry07:38:53 12.11.2019
Protože svět už neslaňuje dlouho a majorita českých lezců také ne.
odpovědět 
 Re: Dvě díry08:47:28 12.11.2019
Protože 2 díry jsou víš na co... :-))
Esusodpovědět 
  Re: Dvě díry20:46:51 12.11.2019
na <->?
odpovědět 
  Re: Dvě díry18:41:32 16.11.2019
Na 2 kokoty?
odpovědět 

 Kontraproduktivní!10:51:06 14.11.2019
Proč se vymýšlí další jistítko?? Mnohem lepší by bylo naučit všechny používat klasický kýbl, případně GriGri a nezabít či nezranit se při tom!
bobanodpovědět 
 Re: Kontraproduktivní!22:46:24 15.11.2019
udelej kurz, supr napad.
odpovědět 

 Ahoj19:46:57 14.11.2019
Dobrý den ahoj, mám dotaz proč česká firma neustále paroduje ostatní značky? Nemáte snad sekci vývoj atd. Jste velká firma proč něco nevymyslíte sami za sebe už snad neplatí zlaté české ručičky. Rád bych podporoval českou značku, ale Frantíci jsou v tohle trochu napřed.Nic ve zlem držím palce.
Alesodpovědět 
 Re: Ahoj11:40:15 16.11.2019
Nic než souhlas. Ovšem je třeba vidět, že dnešní doba novým objevitelům nepřeje a nejen že je nechrání, ale svejma zákony vyloženě podporuje zloděje myšlenek. A to nejen ty čínské, kterejch je nejvíc, ale i ty v Evropě. Prostě dnes vždy platí, že silnější vyhrává. A to hlavně ti ve financích a soudní moci. Bohužel. A proto není proč přicházet s něčím novým. Daleko lepší a výnosnější je vykrádat....
HonzaKodpovědět 
  Re: Ahoj18:22:24 17.11.2019
Dobrý den ahoj, tak trochu to chápu, že v dnešní době výrobku,reklam a firem je tak trochu člověk ztracený. Firma, člověk si musí svoji cestičku vyšlapat sám a o to je to cennější, když po dlouhé době neúspěchů a strastí, finanční utopie se pak karta obrátí někdy se i neobrátí a chce to čas a vytrvalost, ale s Vaši poslední větou “Daleko lepší a výnosnější je vykrádat” S tím nemůžu souhlasit, ale ve skutečnosti to tak i bude. Otázka pro Vás můžete s tím něco udělat abyste nemuseli vykrádat a kopírovat? Díky
Alesodpovědět 
   Re: Ahoj19:01:46 17.11.2019
A pak se divíme, jak dopadají volby...
odpovědět 
    Re: Ahoj20:17:17 17.11.2019
Přesně.
Kuba Turekodpovědět 
 Grivel Vlad11:44:12 16.11.2019
Žiadny Talián, zlatá česká hlavička
https://tinyurl.com/vf3hcbt
PKodpovědět 

 setkání s Rámou22:06:18 16.11.2019
"kopírování je nejupřímnější forma obdivu" ... čínské přísloví

přeju singing rocku úspěch a víc vlastních nápadů,. Rama ve mně bohužel budí smíšené pocity a v bytě u mě zůstane jen jeden (v knihovničce)
aTomodpovědět 
 Re: setkání s Rámou10:47:48 17.11.2019
Právě ten tvůj "Rama" je krásný příklad toho, co se předvádí s evolucí jistítek. Prvotní nápad je funkční, základ je také ok, ale všechny další pokračování a nadstavby jsou už na nic a trpí různými neduhy. A to platí pro Ramu od SR i Ramu od ACC.
odpovědět 

 Mammut20:19:08 17.11.2019
kopie Smartu? díky raději toho Mammuta. Cenový rozdíl nepatrný, Smart pocitově lepší...
liborodpovědět 
 Re: Mammut23:14:55 17.11.2019
Já kdybych před vás pánové postavil dvě krabičky od sirek ale dvě NAPROSTO stejný krabičky a o jedný z nich vám řekl, že je z USA, tak která by pro vás byla lepší co? Samozřejmě ta americká. Americká samozřejmě.
odpovědět 
  Re: Mammut07:40:40 18.11.2019
Jde o to, že je potřeba podpořit toho kdo má nějaký vývoj a ne toho kdo se tak jenom tvářía veze se. V tomto případě je Singing rock jen veze (jako obvykle).Se trochu divím, že to Mammut nechává chladným, protože tam ani není stopa po snaze něco změnit :-), nekalá soutěž jako prase. Bych chtěl vidět ty pohledy na výstavách. Je to určite velká ostuda pro české výrobce.
Michalodpovědět 
   Re: Mammut10:13:08 18.11.2019
Nejhorší je, že pak do obchodu přijde "stádo", těch co mají stěnu místo fitka (na tom nevidím nic špatného, samozřejmě, ale tak nějak z těch lidí sálá, že v sobě nemají takový ten lezecký gen..asi chápete) a tohle stádo si to koupí, protože mu to bude úplně jedno. bude to barvený, bude to levný a udělá to z nich zase o trochu víc lezce...Bohužel. Když není morální zábrana na jedný straně, musí být na druhý straně... a to se obávám u většiny nebude..a to se fakt snažím být optimista.
odpovědět 
    Re: Mammut13:54:59 18.11.2019
Způsob jakým to tady SR propaguje mne nevvádí z údivu. V podstatě bezostyšne kopírují tvl cizí myšlení a pak tomu ještě dají marketingovou korunu. Já být na jejich místě tak se stydím až za ušima. Člověk co pro ně dělá marketing podle mne nemá sebeúctu nebo co je ještě horší (nebo vlastne není?) tomu vůbec nemůže rozumět, jinak by to prostě nedělal.
Michalodpovědět 
     Re: Mammut14:51:12 18.11.2019
peníze, peníze, peníze...taková je doba!!!
liborodpovědět 
     Re: Mammut16:47:17 18.11.2019
nevím jak ostatní, ale docela jsem se bavil, když na horním i bočním banneru téhle stránky na mě vykukovala reklama na hudáčovskou akci a na obrázku, kdo byl čekla, vykukoval smart od mammuta :))) teď už na mě nevykukuje nic, tak si řikám. skončila hudáči předplacená reklamní akce, nebo to bylo stažený na příkaz SR??!! ty jo, to jsou aspoň konspirace :))) to je skoro lepší než bureš :)))))
odpovědět 
      Re: Mammut18:34:50 18.11.2019
Vyskakuje to pořád. Minus 20%, to je snad míň, než za tu ramu :-D
odpovědět 
    Re: Mammut14:52:26 18.11.2019
takové stádo ať si koupí co chce, hlavně ať zůstanou u stěn a nelezou do skal! kdo se na to pak má dívat...
liborodpovědět 
     Re: Mammut19:24:01 18.11.2019
Navrhoval bych dohodu - my zůstaneme na stěnách a vy si zůstanete na skalách, Co ty na to? Se zimou a zhoršeným počasím sleduji zase celké množství blbečků a šasšků, co jsou sice na překližce, ale okatě dávají najeho, jak jsou něco více, protože kdyby zrovna nebyli na překližce, lezli by ten super písek... a k tomu zasvěcené debaty o podonosti nějaké cesty s cesou na skále, debaty o stavěčích, machrování... jo a když k tomu někdo ještě přidá i odsedku a špinavé oblečení, nemá to chybu. Fakt. Zůstaňte si na skalách, na překližkách chybět nebudete.
odpovědět 
      Re: Mammut21:22:05 18.11.2019
nono, nebuď hned tak hrrr :))) v každé skupině, ať už takové nebo jiné, se najde úlet nahoru i dolu &#128521;
odpovědět 
       Re: Mammut21:51:30 18.11.2019
Souhlas, také jsem to nevytáhl jako první, ale až jako reakci.
odpovědět 
      Re: Mammut22:30:20 18.11.2019
nevím, kam tím míříš, ale uznej, že to co je poslední dobou vidět na stěnách je celkem šílené. Já si tam klidně zalezu, ale ty davy, kecy ajiné fakt nemusím. lezu pro radost.
odpovědět 
       Re: Mammut23:13:45 18.11.2019
Nemířím nikam, jen mne už párkrát napadlo, že svět skal a překližky je více méně neslučitelný. Od lidí z obou světů tam slyším úplně jiné názory, úplně jiné hodnoty, debaty o úplně jiných věcech... Jo, určitý průnik zde je, ale jinak to jsou dva odlišné světy. Já jsem kovaný překližkář, na skály nejezdím, zkusil jsem, tadu i po světě, ale nebaví mne to. Rád si zajdu na překližku jako jeden z mnoha sportů, ale to je asi tak vše. A když jsem to teď zase slušel, říkám si, co že je to za svět a že to je prostě něco cizího, z čeho mi skáče husí kůže a nechápu to, exoti, raději dál od nich, ty kecy se nedají poslouchat. Na druhou stranu na 100 procent si toto myslí oni o mě a exot s mylnými hodnotami a životní filozofií jsem já. Chápu, nic proti. Jak jsem psal, určitý průnik skupin tu je, jako asi všude, ale jinak jsou skály a překližka dva rozdílné a neslučitelné světy. Ovšem je potřeba vzájemný repsekt a tolerance, proč někoho nazývat stádem, co si má zůstat na překližce?
odpovědět 
        Re: Mammut09:51:11 19.11.2019
z jiného úhlu pohledu: v dávných dobách umělé stěny “vymysleli” echt skalní lezci, stejně tak v těch dávných dobách nyly právě tyto umělé stěny místem, kde se jinak skalní lezci za nepříznivých podmínek potkávali, zveličovali své úspěchy a holedbali se neotřelými tréninkovými metodami. V těch dávných dobách nejen to vypadalo na umělkách jinak. Spousta chytů, ani ne tak barevných, bouldry se vymýšlely, fandilo se a povzbuzovalo navzájem. Žádné nadiktované linky a nulový prostor pro kreativitu tak, jak tomu je na mnoha stěnách dnes. Na stěnu se chodilo lézt a všichni věděli, jak se tam mají chovat, že - konkretně na bouldru - ti to může ustřelit tak, že proletíš na druhý konec žíněnky, vzájemně si hlídali prostor, uměli se povzbudit, chytat se... dneska? ... lidi se povalujou po žíněnce, maj z toho debatní kroužek, člověk aby se bál udělat nejistý dynamo, protože fakt nestíháš při lezení hlídat, kdo si zrovna sedl do potenciální dopadové oblasti... a když jim to řekneš, čumí jak puk a za 5 minut se to opakuje. atmosféra minimální. Tehdy v těch dávných dobách taky nikdo nerozlišoval, kdo leze víc, kdo míň, kdo si to přišel jen zkusit. Všichni se brali a respektovali navzájem. Dneska stěny okupují ti, pro které je to fakt jen fitko...oukej, ale poslouchat kecy o tom, ať se skalní lezci, bez kterých by ty stěny nebyly, vrátí do skal?! Hochu vzpamatuj se. Kdo si myslíš, že ty stěny provozuje, kdo na nich staví ty cesty, po kterých lezeš??? Ne, překližkáři jako Ty to opravdu nejsou. Jsou to borci, kteří pamatují to, o čem jsem psal a žijou i (možná hlavně) skálama. Bohužel, prožírání lezecké kultury tou novou “nelezeckou” slupinou a totální změni atmosféry na řadě stěn nejde zastavit, ale aspoň si odpusť(te) ty kecy, o nelezení skalních lezců do skal.
odpovědět 
         Re: Mammut09:54:10 19.11.2019
... nelezení na umělku ;) :D... a ty dávné doby? = max deset let zpět...
odpovědět 
         Re: Mammut12:24:46 19.11.2019
Jenže minulostí se ohánět nemůžeš. Je logické, že jako první umělku postavili skalní lezci. Kdo také jiný, když nic jiného, než skály, nebylo. Stejně tak máš pravdu s tím tréninkem a chováním. Nic z toho nerozporuji. Jen doba je někde jinde, umělá stěna je čistě podnikatelský záměr, můžeš si ji nechat postavit na klíč a provozovat jako jiné sportoviště. Jasně, dříve se sešlo pár kluků, vzalipát trámů a překližku a stěnu si za pár korun postavili. A dnes? Dovolím si tvrdit, že stěny dnes staví především investoři jako druh podnikání, ne špičkoví lezci. Kde bys jako lezec vzal hooodně mega na zakoupení obří haly a vestavby toho, co vidíš třeba na BigWallu? A provoz? A kdo staví ty cesty? Stavěči. Jo, jsou to lezci, ale také je to jejich práce. A rozhodně jen skalama nežijou. Možná by rádi, možná to platí o některých externích stavěčích, ale co vím, tak mají spíše přesčasy a nestíhají, než aby sem tam postavili cesty a léto trávili na písku a zimu ve Španělsku.

Takže jo, uznávám skupinu skalních lezců, nic to však nemění na tom, že je to jiný svět s jiným pohledem, než běžná skupina návštěvníků překližky. A že se mají skalkaři vrátit z překližky do skal? Už jsem to zmínil - když někdo může psát, aby se překližkáři nemotali do skal, proč mu neodpovědět, aby se jako skalkař nemotal do překližky? Sám píšeš, jak je to špatné - pouze fitko, debatní kroužky, nulová bezpečnost, nadiktované linky... Postavte si v akci Z kus dřevotřísky v Ádru (jak dopadl ten projekt co vybíral prachy na tu "domácí" bouldrovku?), nechte si tam klubové členství pro zimní trénink skalkařů a nechoďtě na komerční stěny. Je to jednoduché. Třeba stěna 13 na stodůlkách vznikla jako sportoviště sídliště a paneláky na Praze 13, je tam několik kurtů na sqush, badminton, sál na box, fitko, jumping, solárko, stěna... Tohle přeci není stěna pro skakaře, ne? Co vás vede k tomu, že tam přesto jdete a pak tam děláte chytré a machrujete o tom, jak je to na písku lepší a že když jste byli na Malorce a že jedině skály a že překližka je na hovno a povyšujete se nad ty, co tam sedí v 5b... ??? Lidi si tam jdou užít a zablbnout, smradlavý a špinavý týpek s odsedkou, co sice drtí 8a, ale jinak je spíše směšný a obtěžuje, nikoho moc nezajímá, většina lidí stejně neví, co ta čísla znamenají, protože rozdíl mezi 7a a 8a si představit nedovedou. Pak se nedivte, že je na skalkaře tak špatný názor. Průměrný návštěvník stěny je na extra dobré spíše naštvaný, protože nikdy se cesty nemění dostatečně často, a cesty 7b a výše jen blokují místo, kde by mohly být tak hezké 6b :-)
odpovědět 
          Re: Mammut12:37:25 19.11.2019
co to je slátaninu? to se ani nedá pochopit oproti příspěvku nad... tam je hezký souhrn současné doby
Leeodpovědět 
           Re: Mammut12:55:46 19.11.2019
Atmosféra z jakého pohledu? Pisatel si stěžuje na něco, co tam dělá většina. A to jsme přesně u toho. Prostě obrácený pohled. Asi to té většině vyhovuje a líbí se jí to, ne? Když ji to tak baví a pak tam přijde nějaký oser, co si vymýšlí nějaké divné kraviny? No a co, že ty kraviny jsou život skalkařů? Koho to zajímá?
odpovědět 
            Re: Mammut17:12:54 19.11.2019
Fitkaři překližkáři začali okupovat lezecké stěny a těm co tam byli dávno před nimi začnou říkat "...No a co, že ty kraviny jsou život skalkařů? Koho to zajímá?" ... ty vole, kde jsme?! Věřím, že jsi výjimka potvrzující pravidlo... nebo si to aspoň přeju.
odpovědět 
            Re: Mammut14:42:35 13.12.2019
Vpodstatě souhlas. Ono je to totiž vždy o lidech a jejich náturách.A dnes těch t.zv. slušnejch raplů přibývá a vidíme to nejenom mezi lezci, ale v celém národě. Každej se musí nějak profilovat, a pokud možno čím hlasitěji a třeba v rámci zákonů i násilím. A i tu jasně vidíme nerespektování jedné skupiny druhou, i když vlastně by měli spíše táhnou spolu a respektovat se. Nakonec vždy i tyhle příspěvky vždy nezastřeně vypovídají o lidech a jejich naturelu....
HonzaKodpovědět 
          Re: Mammut14:41:05 19.11.2019
No Ty jo..co na to napsat?? asi to, že v každé sociální skupině se vyskytuje určitě procento, nteligentů, průměru a kreténů. Ani v jednom z mých příspěvků, nebylo napsáno, ať ryze překližkář neleze do skal, taky tam nebylo napsáno, že mi vadí cesty za 6b a přál bych sa tam víc těžších. moc rád se v těch 6b nebo i lehčích rozehřeju, protáhnu, vezmu tam někoho, pro koho je to maximum = díky za to, že tam takové cesty jsou. že někdo říká že je písek lepší, no a?!...že byl na malorce, no a?! to je stejný, jakoby mi vadilo, že na stěnu všichni tahaj mobily a jak není pořádná fotka na instáči nebo fejsu, bylo to houby lezení. že je stěna podnikatelský záměr, taky nikdo nerozporoval...jen jsem reagoval na to, že nějaký excht překližkář vykřikuje, ať skalní lezci raději nevylézají ze skal. za mě vše, jdu makat, ať můžu na překližku a příští sezónu drtit ve skalách :)) snad nebudu svědkem toho, jak nějaký pojančený fitkolezec s novou ramou pustí někoho na zem...protože si jen přečetl návod od výrobku a na stěnu vyrazil jako do fitka, ale pořádnou tlamu se chytat nenaučil..proč taky.. vždyť umělka je jen hřiště. ČUs Bus a neberte se tak vážně, mágo škodí nejen dýchacímu ústrojí.
odpovědět 
           Re: Mammut19:15:38 19.11.2019
Nevím, co jsi psal ty, to moje byla reakve na "...hlavně ať zůstanou u stěn a nelezou do skal!"
odpovědět 
            Re: Mammut20:33:24 19.11.2019
asi tak, kdyby se ve skalách stalo to, co se stalo na umělých stěnách, tak fakt budu i já při vší úctě k bližnímu svému hlasovat pro “hlavně ať nelezou do skal” a dodám... stačilo, že se infiltrovali na umělé stěny... kde postupně získávají na převaze a tím vytlačují původní sociální druhy :)
odpovědět 

 Smart jistítka14:39:35 19.11.2019
Jako že je to podobný Smártu, no a co? Jako kdyby to bylo jediný podobný jistítko.
Pilot - Black Diamond
Jul - Edelrid
Smart -  Mammut
Ergo Belay - Salewa
Fish - AustriAlpin
Click Cp - Climbing Technology
A určitě se najde další, tak proč ne Singing Rock? Buďme rádi, že tu takový firmy máme. A možná se brzy přidá i Ocun viz BC práce na VUT v Brně
https://bit.ly/2KzoXk7
d.odpovědět 
 Re: Smart jistítka15:45:15 19.11.2019
Tak ta bakalářka je dost dobrá! Palec nahoru! Ocún je mi sympatický :) těším se
odpovědět 
 Re: Smart jistítka21:52:15 21.11.2019
Jůl - uplně jiný
ClickUp - vážně?
Fish :-D, ok..
Pilot - Black Diamond - spíš Clickup
Ergo Belay - Salewa - copy ClickUp

SMART = CTRL+C a CTRL+V => SR Rama :-D
odpovědět 

 co pojistka proti přetočení12:37:02 25.11.2019
Trochu mě překvapujete, že to prodáváte / ukazujete,  bez karabiny s pojistkou proti přetočení. Smart a Click-up měly problémy když se do toho chytila pojistka zámku. Proto už je prodávájí / doporučují použití jen s ní. Testovali jste jistítko i v této - situaci, kdy se vám tam pojistka připlete? Jinak vypadá to jako Smart, kterého jsem si osobně vyhodnotil jako nejlepší poloautomat, tak bych předpokládal, že to taky nebude k zahození, nicméně tvářit se, že to jím není "inspirovaný" mi přijde minimálně úsměvné.
r0binodpovědět 
 Re: co pojistka proti přetočení15:53:43 25.11.2019
SOuhlas.. navíc má přímo v manuálu, že se tam gate(mamut karabina) nesmí použít - nejspíše proto že je to větší klump.. ale klasická příčka mi zde stejně jako u ostatních jmenovaných přijde vcelku zásadní.. Nicméně při použití není žádný argument pro nákup.. Smart je cenově stejný a je lepší..
odpovědět 
  Mmt SMART vs BD PILOT22:04:48 25.11.2019
sem někde na netu našel video porovnavajici smart vs. pilot. pilot se zdal byt o malinko lepsi nez smart. mate nekdo vlastni zkusenost? Dik
odpovědět 
 HMS21:06:29 02.12.2019
Zajímalo by mě, jak je možné, že karabina prodávaná v setu je O a né HMS.. dle.metodiky by neměla být v jistítku kde dochází ke styku lana a karabiny použita jiná karabina než HMS..
V kombinaci s absencí příčky, na můj vkus dost velké metodické hups..
odpovědět 
  Re: HMS09:17:05 03.12.2019
ak idú cez karabínu 2 laná ( Reverso, Mammut Smart Alpine), tak treba HMSku, aby v istítku nebol malý oblúk.
Pri Rama výrobca zrejme usúdil, že na 1 lano stačí oválna twl karabína zabezpečiť dostatočné trenie na laná 8,7 - 11 mm.
https://www.singingrock. cz/rama-set
Mne sa skôr nepáči twl bez priečky , pri nejakých vopičárnach by naväzovacie oko mohlo karabínu otvoriť.
PKodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179373)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Les Furtifs 8b+ Manikia
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Nově komentované:
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 255 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.