LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   V pohodě, když jde skočit na věž, skočíme to i zpátky. Potom dáme další pivka!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
50.Nyč 10087
51.Zaoral 10075
52.Zedek 10072
Bouldry:
50. 8456
51.Šauli 8409
52.Palivec 8403
Hory:
10. 6150
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140171 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Der Heilige Gral (9a)

Vojta Trojan vylezl své druhé 9a

Vojta Trojan vylezl své druhé 9a. V úterý 10.9. se mu podařilo dát cestu Der Heilige Gral 11 UIAA ve Frankenjuře.  K přelezu nám napsal:
"Tahle cesta je pro mě obrovský životní a lezecký milník.

Nikdy jsem toho tolik neobětoval a netrávil tolik času v jedné cestě.

Ale Gral byl jinej. Už od první chvíle jsem se do té cesty zamiloval a věděl, že ji vylezu. Kdybych v tu chvíli věděl, jak dlouho na ní strávím a jak dlouhá cesta k cvaklému řetězu mě čeká, tak bych tomu asi jen těžko věřil.

Problém s touhle cestou je ten, že je téměř vždycky mokrá, někdy víc, někdy míň.. takže aby ji člověk přelezl, musí být dost silný, aby se v ní byl schopen hýbat i s mokrými prsty.

Teď na podzim jsem věděl, že už je to jen otázka času, protože jsem kroky znal naprosto dokonale, a už mi ani nepřišly těžké.

A jednoho dne to prostě vyšlo! Nebyly nejlepší podmínky a ani já jsem se necítil nejlíp, ale nějakou shodou okolností se mi dařilo lézt úplně v klidu a přirozeně a skoro mi ani nenateklo.

Celkově mi cesta zabrala kolem 30 dnů samotného lezení. Ano je to hodně a sám jsem to občas úplně nezvládal. Ale ten samotný proces mě toho hodně naučil, poznal jsem spoustu nových lidí.. zažíval radosti i pocity zoufalství a nakonec už to byl jen klid čekání, jestli to zrovna tenhle výjezd klapne.

Chtěl bych moc poděkovat všem, kdo se se mnou na celém tomhle procesu podíleli.. jistili mě, motivovali a věřili mi!"


Vojta Trojan leze cestu Der Heilige Gral 11 UIAA

Vojta Trojan leze cestu Der Heilige Gral 11 UIAA


Vojtův deníček na Lezci: Deníček - Trojan Vojtěch (Trojeyy)

Zápis cesty na Lezci: Der Heilige Gral

Zpráva na Lezci o Vojtově prvním 9a z ledna 2019:
Vojta Trojan vylezl své první 9a

Vojta Trojan, sth   [úpravy] 12:42 14.09.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Proces13:07:59 14.09.2019
Wau krásný otevřeny popis. Gratulace veliká a díky, že ses podelil o proces.
Jodpovědět 

 process14:03:36 14.09.2019
krásnej výkon, poklona , respekt... :)
Mlejnisodpovědět 

 Gratulace13:53:18 15.09.2019
Parádní výkon a vytrvalost !!! Velká gratulace !!!!
Pavelodpovědět 

 R.14:43:57 15.09.2019
Velká gratulace!
odpovědět 

 přelez12:03:11 16.09.2019
Přelez 9a a 4 reakce??? Kde jsou teď všichni JiBové a Turkové?Někteří lidi se prostě projeví, jen když když mají dojem, že je něco špatně.
odpovědět 
 Re: přelez12:15:18 16.09.2019
A hlavně si pánové prosím odpusťte debilní pseudofilosofický žvásty typu ů copak člověk musí pořád jen souhlasit" a podobně. To já taky vím. Člověk musí jen zemřít.
odpovědět 
 Re: přelez12:20:41 16.09.2019
Kluci, co jsem slyšel na Smíchoffě, říkali, že je to lehký 9a, že to znají z fotek.
Jiříodpovědět 
 Re: přelez12:21:26 16.09.2019
Zřejmě teď mají dojem, že je to správně a v klidu a potichu gratulují..
Slezecodpovědět 
  Re: přelez13:11:00 16.09.2019
To nevíme, můžeme jen spekulovat. Pointa ti unikla. Ta je v tom, že se ozvou, jen když mají problém (a neozvou, když souhlasí). Přece by mohli stejně tak v klidu a potichu nesouhlasit, jako v klidu a potichu souhlasí. Nebo by mohli nahlas souhlasit, stejně jako nahlas nesouhlasí. Oni ale nahlas nesouhlasí a teď...se můžeme jen domýšlet, jestli jsou skutečně potichu proto, že souhlasí. Možná jsou potichu z jiného důvodu. A to je právě ten problém. Člověk, který je slyšet vždy, nebo téměř vždy, když je něco špatně a když je něco dobře, tak mlčí...to nechceš.
odpovědět 
   Re: přelez13:34:45 16.09.2019
Když napíšeš, že napíšeš, tak napiš, a nepiš, že napíšeš, když nenapíšeš. To já, když napíšu, že napíšu, tak napíšu, a nepíšu, že napíšu, když nenapíšu.
Gratulace k přelezu!
P.odpovědět 
    Re: přelez13:42:12 16.09.2019
proč se za každou cenu srát do všeho? Každej má pocit, že je je hrozně chytrej a má co říct... A pak napíše takovou stupiditu jako ty, která není k věci, ničemu nepomůže, akorát rozbouří vody a úplně nejvíc se děsím toho, že si si snad myslíš, že je ten tvůj zblitek nějak vtipnej... ...když nemáš co k věci říct, tak raději mlč a netrolluj. Jestli jsi nepochopil, tak čti víckrát, ale nezesměšňuj zbytečně něco, co jsi nepochopil. A jestli se tě to týká a tohle je tvoje reakce, tak máš reagovat k věci a neschovávat se za nicneříkající, hloupý sračky... ;)

odpovědět 
     Re: přelez15:05:20 16.09.2019
"proč se za každou cenu srát do všeho? Každej má pocit, že je je hrozně chytrej a má co říct..."

Aplikuj to prosim mile R. i na sebe. On ten prispevek P. vubec neni takovy, jak si ty myslis nebo namlouvas.
odpovědět 
    Re: přelez13:50:40 16.09.2019
:)
Monty Pythonodpovědět 
  Re: přelez13:12:08 16.09.2019
Možná jsi ze stejnýho těsta a tak ti takové chování přijde v pohodě.
odpovědět 
 Buď rád13:40:12 16.09.2019
To máš těžké. A je vidět, že ze zdejších diskuzí téměř nic nechápeš. Názory, které zde tak často rozpoutávají vášnivé diskuze, se téměř vždy týkají ČHS a závodního lezení. Třeba mne zajímá právě závodní lezení a kroky, které zde ČHS dělá. Skalní lezení mne nezajímá, nerozumím mu a nemám důvodu, proč se angažovat. Stejně tak většina dalších. Takže i kdyby Trojan udělal nové 9c, je mi to šumák, pro mne význam nula, hodnota nula. K čemu bych měl gratulovat? Naopak buď rád, že se třeba já neangažuji, protože když jsem na hlavní stránce zahlédl, že tahle cesta je jeho životní milník, tak jsem si pomyslel jen "Chudák, jestli má za životní milník přelez kusu šutru někde v tmavé díře, je mi ho celkem líto". Takže rozlišuj, k jakým tématům kdo přispívá, třeba nikdy jsem JiBa nebo Turka neviděl kritizovat nějaké skalní výkony, a buď rád, že k tomu nepřispíváme :-)
odpovědět 
  Re: Buď rád14:02:14 16.09.2019
" A je vidět, že ze zdejších diskuzí téměř nic nechápeš."

Ne, to neznamená nepochopení. To znamená prostě jiný názor. Jiný názor neznamená nutně nepochopení, to si zapiš za uši. Je vidět, že nic ze života nechápeš ;)

P.S. Tak kterápak potrefená husa to asi je...bude to mezi třemi jmény. Hezky nám to tady kejhá :-) Tvůj problém je, že jsi přesně člověk z toho těsta, o kterém píšu :) a pod svícnem je největší tma, znáš to, takže to, na co narážím, nepochopíš možná nikdy, možná někdy jo. Mimochodem seš fakt frajer, jak jsi mi to tady "nandal", potažmo Vojtovi "nandal", fakt velkej drsňák...silný řeči.
odpovědět 
   Re: Buď rád14:31:39 16.09.2019
Ano, bohužel, je to stále nepochopení. Jak je vidět, nejen, že jsi nepochopil o co jde, ale ani ten můj příspěvek.

Tvoje P.S. nekomentuji, nedočetl jsem ho.
odpovědět 
  Re: Buď rád15:28:16 16.09.2019
Pro mě jsi chudák ty :-)
chudákodpovědět 
   Re: Buď rád15:57:00 16.09.2019
Proč by ne? Je celkem běžné, že jeden člověk je pro některé lidi ok a jiní mu nemohou přijít na jméno... A obráceně. Ostatně já ani neměl zájem sem psát, ani jsem nechtěl. Ale když ten jouda výše tak hezky prosil, tak jsem mu to sem napsal :-)
odpovědět 
    Re: Buď rád17:26:26 16.09.2019
že někdo souhlasí s vrahem, zlodějem, nebo lhářem, to ještě neznamená, že je to ok, víš... Nikdo tě neprosil psát. Nemel tady o tom, že jsi sem nechtěl psát ve chvíli, kdy jsi sem psal, to si protiřečíš jaxviň. Používat mozek...
odpovědět 
     Re: Buď rád18:19:36 16.09.2019
No jo, ale u řady věcí je to otázka pohledu. I vrah může být považován za hrdinu a oslavován, a to dokonce veřejně a zástupci státu :-) A psát jsem sem nechtěl. Až teprve po výzvě jsem si řekl, že si dotyčný nevidí do huby a že mu tedy něco napíšu, aby příště neprudil a byl rád, že tu mě podobní lidí nepíší :-)
odpovědět 
      Re: Buď rád10:14:16 19.09.2019
S úhlem pohledu jsem počítal, čekal jsem, že by to byla tvoje reakce (a měl jsem pravdu) a vypořádal jsem se s tím tedy už v tom, na co reaguješ: "že někdo souhlasí s vrahem, zlodějem, nebo lhářem, to ještě neznamená, že je to ok, víš..." Ale tobě to opět nedošlo :-) Tady žádná výzva nebyla. Nikdo nikde nikoho nevyzval, aby něco napsal. Vidím jen kritiku toho, že někdo něco nenapsal, ale to není výzva.

odpovědět 
       Re: Buď rád13:34:48 19.09.2019
Promiň, ale tvé příspěvky jsou na mě moc chytré, nedávají mi smysl, působí na mne jako bláboly. Nerozumím jim.
odpovědět 
 Re: přelez15:03:05 16.09.2019
Proto si pro jistotu taky nepogratuloval a jen se snazil upozornit na neco, co je podle tebe spatne?
odpovědět 
  Re: přelez16:59:08 16.09.2019
Já psal ať je rád, že bych normáně bez jeho výzvy nenapsal :-)
odpovědět 
  Re: přelez17:26:47 16.09.2019
Já už jsem gratuloval.
odpovědět 

 Svatý grál15:19:20 16.09.2019
Gratulace. Přísnot na prsty muší bejt.
Steveodpovědět 

 potrefené17:29:04 16.09.2019
to je geniální, jak husy zakejhaly a přesně svými reakcemi potvrdili to, o čem jsem mluvil :)
odpovědět 
 Re: potrefené06:22:15 18.09.2019
Běž se vyvětrat ven, evidentně žiješ v nějaké neexistující realitě, zkráceně řečeno moc to prožíváš a leze ti to na mozek.
odpovědět 
  Re: potrefené16:11:54 18.09.2019
Když se něco povede, tak to pokaždé někoho nasere. Podle míry negativní kritiky poznáš, jak hodně se ti to povedlo. Kokoti jsou užiteční právě v tom, že vytvářejí jakýsi sociologický lakmusový papírek míry úspěšnosti ...Jen tak dál kokoti....
w.odpovědět 
   Re: potrefené17:06:30 18.09.2019
+1
odpovědět 
   Re: potrefené17:07:03 18.09.2019
Ta jeho reakce te pekne vytocila. Takze mame tvoji teorii aplikovat i na tohle vlakno?

Jinak tu zadna negativni kritika neni na dany vykon neni, takze dle tve teorie nic moc vykon? Nebo jak to myslis?

A u informaci o jednani CHS (reschovo sekani, pajcrovani, ...; cachry kolem sportovniho lezeni atd.) je vzdy kritiky hromada, takze dle tebe to vlastne znamena super praci CHS v danych oblastech?
odpovědět 
    Re: potrefené19:31:50 18.09.2019
Když se něco někomu povede,...pajcrovani chatu se nepovedlo
odpovědět 
     Re: potrefené19:55:28 18.09.2019
Podle ceho soudis? Neni nazor na to, zda je neco povedene nebo ne znacne subjektivni?
A toto tedy plati nebo ne? "Podle míry negativní kritiky poznáš, jak hodně se ti to povedlo."

Kazdopadne tu zadna kritika vykonu neni, tak ten elaborat o mire negativni kritiky...?
odpovědět 
      Re: potrefené10:07:09 19.09.2019
"Takže i kdyby Trojan udělal nové 9c, je mi to šumák, pro mne význam nula, hodnota nula. K čemu bych měl gratulovat? Naopak buď rád, že se třeba já neangažuji, protože když jsem na hlavní stránce zahlédl, že tahle cesta je jeho životní milník, tak jsem si pomyslel jen "Chudák, jestli má za životní milník přelez kusu šutru někde v tmavé díře, je mi ho celkem líto".

Když se řekne o někem, kdo vyleze 9a, že je chudák a je ti ho líto...tak to negativní kritika rozhodně je. Neměl jsi to (nebo nějaký tvůj kolega) napsat, teď už se to nedá vzít zpět. :-D A zase tady tím pádem píšeš blbosti...jako vždycky. :-D
odpovědět 
       Re: potrefené11:43:16 19.09.2019
Aha, takze sis vybral jeden prispevek jak dukaz nejakeho obecneho jednani...

A jiste, vse zaznelo pred tim tvym prvnim steskem o tom jak to nikdo nechvali, ze?
odpovědět 
        Re: potrefené12:25:29 19.09.2019
Ježišmarjá, je toto možný? ťeď jsi mě rozesmál úplně nejvíc :-DDD Ne, nevybral jsem to jako důkaz obecného jednání. Vybral jsem to, abych vyvrátil tvrzení, že "tu zadna kritika vykonu neni"

Podívej se na něco o výrokové logice, nebo na to, co znamená žádná.
odpovědět 
         Re: potrefené15:43:10 19.09.2019
Ok, predpokladam, ze s tvym svetem uvnitr hlavy, ktery svou inteligenci hodnoti jako nezměrnou, jen tak nic nepohne. Ale...

Jiste sis vsiml, ze toto je neformální diskuze a nikoliv formální matemateticky dukaz. A tak se pro jeji pochopeni vetsinou vychazi z kontextu (o kontextu, ktety je zde opravdu hodne dulezity, jeste nize), aby se pak pracovalo s obsahem a neodbocovalo se k marginaliim. Nehlede na to, ze sam bys asi fakt nechtel, aby lide ty hromady textu co si tu vyplodil posuzovali striktně racionalne jako by posuzovali matematicky dukaz (ac rozumim, ze ve tvem svete sam sebe a sve dilo vnimas znacne jinak).

Odmyslime-li to, ze tebou citovana hlaska zaznela az po tom tvem stesku o kritice (ci stesku nekoho tobe myslenkove blizkeho), ze je cela silne vytrzena z kontextu (a tak je zrejme znacne vzdalena vyznamu jaky ji tvoje mysl priklada), ze na podstate nic nemeni a ze si pro jistotu zareagoval jen cast komentare, nahrad si klidne "zadna" za "zaznela minimalne".

A tim se spolu asi rozloucime. Byt diskuze s takovou silnou inteligentni entitou, kterou jeste dovedu pobavit tak, ze tim pobavenim zahaji argumnetacni odpoved, je velmi osvěžující, vseho po malu!
odpovědět 
          Re: potrefené15:20:12 20.09.2019
"svět uvnitř mojí hlavy" (wtf.??? :-) nehodnotí moji inteligenci jako nezměrnou, ale taky se nepodceňuji. Tohle je jednoduchá výroková logika, která platí v neformální i formální diskuzi. Dál, než po tu neformální diskuzi jsem to nečetl, zbytečný, je jasný, že ty sám sis uvědomil, že mám pravdu.
odpovědět 
     Re: potrefené20:22:42 18.09.2019
Z prdu kulíčku neuděláš. Jak jsem psal před tím, bez se vyvetrat do hospody a tam si udělej svůj socio výzkum. Borec Trojan vylezl 9a a s tvým komentem to nemá nic společného.
odpovědět 
    Re: potrefené10:03:12 19.09.2019
Jak víš, že ho to vytočilo? Emoce z psanýho projevu nemůžeš nikdy poznat. Nikdy. Tak tady moc nemanipuluj. A ta jeho teorie by se na něj uplatnit nedala, neboť co napsal není negativní kritika toho výkonu. Ty si myslíš, že jsi hrozně chytrej, ale moc ti to přemýšlení nejde a je to pořád dokola. Nacházíš analogie mezi věcmi, které spolu nemají nic společnýho, jindy nenacházíš analogii tam, kde naopak je. Někdo je vždycky, nebo téměř vždycky chytřejší než ty a dá ti ty tvoje krpy sežrat. tvoje frustrace jen dál narůstá. Začarovaný kruh negativstických lidí.
odpovědět 
     Re: potrefené11:47:52 19.09.2019
Mile R. a jeho vyklad logiky. Ano, kokotem vetsinou oznacujeme sve pratele.

A to ani nevim, zda mam reagovat ve stejnem stylu jako ty (treba o tve hypoteze o frustrac apod. na zaklade polozenych otazek v diskuzi). Spise ne, nema to smyslu..
odpovědět 
      Re: potrefené12:22:50 19.09.2019
Nebýt kamarád ještě neznamená být vytočený. Zase směšuješ rozdílné jevy. Nemůžu za to, že neumíš myslet logicky, bohužel ti pak připadá, že jiní lidé logicky nemyslí, ale chyba je v tobě.

Jestli reagovat tak, že budeš něco předjímat? Vždyť tak reaguješ opakovaně, i v tomto případě jsi tak reagoval... "Ta jeho reakce te pekne vytocila" - tohle je taky hypotéza.

odpovědět 
       Re: potrefené15:51:49 19.09.2019
Tak premyslim, zda si nekdy, alespon naznakem, zkusil poselstvi z tveho prvního odstavce (ktere tu na lezci v nejake podobne forme pouzivas velmi casto), aplikoval i na sebe? Je normální, ze něco pochopis uplne jinak, ale je nutne to vzdy uzavirat tim, ze chyba je jiste na druhe straně?

Opakovani "argumentu" o sve kvalitni logice a slabe logice ostatnich z tebe vetsiho inteligenta opravdu neudela.. A subjektivne se mi zda, kdyz ctu tve reakce, ze ani to ego moc neposiluje (jinak by ostatne tyto podivne argumenty v tvych komentarich ani nenaznivali).
odpovědět 
       Re: potrefené15:51:51 19.09.2019
Tak premyslim, zda si nekdy, alespon naznakem, zkusil poselstvi z tveho prvního odstavce (ktere tu na lezci v nejake podobne forme pouzivas velmi casto), aplikoval i na sebe? Je normální, ze něco pochopis uplne jinak, ale je nutne to vzdy uzavirat tim, ze chyba je jiste na druhe straně?

Opakovani "argumentu" o sve kvalitni logice a slabe logice ostatnich z tebe vetsiho inteligenta opravdu neudela.. A subjektivne se mi zda, kdyz ctu tve reakce, ze ani to ego moc neposiluje (jinak by ostatne tyto podivne argumenty v tvych komentarich ani nenaznivali).
odpovědět 
       Re: potrefené21:04:49 24.09.2019
Já tedy nechci krmit trola, ale to by přece mělo nějak jít zablokovat ty jeho IP adresy, ne? Já nevím, vás to nesere? Správci
Jezodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.