LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Climb now, work later ;)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
19.Volf 10818
20.Vlk 10806
21.Reich 10798
Bouldry:
19.Horáček 9525
20.Pařík 9503
21.Šolc 9381
Hory:
25.Čáp 3573
26.Kaván 3148
27.Verner 3138

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140374 cest
Nové přelezy:
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c

Stěny
Boulder Hluchák - Šumperk
Hořice v Podkrkonoší - Hořice v Podkrkonoší
Družba boulder - Ostrava Poruba

Prodejny
Mapis - mapové informační středisko - Praha 5
PROVIDE + YETTI Havlík - Děčín
HUDYsport - Havířov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Boulder závody Hangar Masters

vyhráli Adam Ondra a Janja Garnbret

Boulder závody Hangar Masters v Brně vyhráli dnes Adam Ondra a Slovinka Janja Garnbret. Finále šlo sledovat živě na FB a na MALL.TV. Ve finále byli i další lezci světové špičky za Slovinska např. Jernej Kruder, Domen Škofic nebo Gregor Vezonik.

Mezi finalisty se probojovali i další dva naši Štěpán Volf a Martina Dušánková.

Zde je záznam finále ze streamu od Mall.tv, který nám poskytla k živému vysílání na Facebooku Lezce:




Zde bylo možno sledovat live přenos MALL.TV:



Nebo přímo na stránkách Mall.tv zde:
www.mall.tv

Podrobné výsledky jsou zde:

 Hangar Masters - Hangar Masters - výsledky závodu

 Hangar Masters - Hangar Masters - výsledky finále


Více o závodech viz úvodní článek:

Závody "HANGAR MASTERS" v boulderingu - 23. 2. 2019 Brno

sth   [úpravy] 23:55 23.02.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Horší, než cokoliv do teď20:05:39 23.02.2019
Tak na tohle nemám. Půl hodiny shitu o ničem, teď jen debilní a vtíravá hudba, moderátoři na zastřelení... jako punková akce pro kámoše asi možná jo, ale jako závody za mne ne. Teď jsem to vypnul, už to pouštět nebudu...  Ani výsledky a jména finalistů jsem nikde nenašel, kdo tam vlastně ve finále má být???
odpovědět 
 Re: Horší, než cokoliv do teď20:16:37 23.02.2019
Neprudit!!!
odpovědět 
  Re: Horší, než cokoliv do teď20:23:09 23.02.2019
Co neprudit? Vždyť jim to nejde... A kritické komenty jsou i na mall.tv

Amatérismum nejhrubšího zrna.
odpovědět 
   Re: Horší, než cokoliv do teď20:57:06 23.02.2019
jo, je to běs
Papoušodpovědět 
   Re: Horší, než cokoliv do teď21:21:38 23.02.2019
Priamy prenos ma hooodne chyb, ale samotny zavod zatial vyzera OK, uvidime ako budu spokojny Slovinci. Technicky sa to doladit da, horsie by bolo keby to bol na <> zavod.
Miroodpovědět 
    Re: Horší, než cokoliv do teď21:27:59 23.02.2019
Tak nejen přenos, ale závod podobného formátu by měl mít třeba seznam startujících nebo průběžné výsledky...
odpovědět 
     Re: Horší, než cokoliv do teď14:17:18 24.02.2019
Klucí, byl to první závod po svěťáku v Brně, kterej mohl zajímat i někoho jiného než lidi z ČR. Už to je myslím velkej úspěch! Že mohl být přenos lepší? Jo mohl, ale alespoň je co zlepšovat na příště, ne? Bouldry byli parádní, rozřadilo se a věřím, že si to závodníci i daváci na místě moc užili. Na první takovej závod u nás tam moc chyb nebylo. Špatní komentátoři? Máte pocit, že je u nás spousta lidí, kteří tomu rozumí a chtějí komentovat? Ona to není zas tak jednoduchá práce i na svěťáky trvalo dost dlouho, než sehnali někoho kdo je dobrej. A místo těch Vašich hejterskej komentů, nabídněte klukům, že jim to třeba příště odkomentujete lépe a pomůžete jim udělat lepší livestream. Konstruktivní kritice a Vaší pomoci se jistě nikdo bránit nebude. Jaká práce je vidět za Váma? Je lepší se snažit a něco udělat špatně a napříště to zlepšit než nedělat nic. Jděte se zakopat! Já HANGARU děkuju, že mají koule a snahu dělat něco jinak a lépe. To že přenos nebyl jako ze svěťáku, jsem přenesl přes srdce - nikdy nevíš co za tím vším mohlo být. Byl jsem rád, že se můžu dívat, když jsem nemohl dorazit osobně.
Cyril odpovědět 
      Re: Horší, než cokoliv do teď15:49:12 24.02.2019
Ale o to přeci vůbec nejde. Závody byly, jsou a budou. A že přijeli ze Slovinska? A proč ne? Zaplaceno za to dostali dost, tak proč si neudělat lezecký výlet.

A že kritizujeme přenos a moderátory? Copak je to první boulderová akce v ČR? Není, lidí se zkušenostmi je tu hodně, přenosy jsou také běžná věc. Takže kdyby to byla nějaké průkopnická akce z pravěku, tak by to bylo revoluční, ale tohle byl naprostý amatérismus a nepoučení se, dělat začátečnické chyby je naprosto zbytečné a svědčí to o tom, že pořadatelé zrovna profíci nebudou.

A vadilo by to? Ne, nic z toho by nevadilo, je to běžné. Ale problém je, jak bombasticky a megalomansky byla takto akce předkládána veřejnosti a jak byla celkově prezentovaná. Kdyby to mělo nějaký leták a hotovo (jako jiné závody), zřejmě by chvála převážila. Ale megaprezentace, videa, videopozvánky, hýření slavnými jmény, slovinskou repre a nejmodernější halou... a pak z toho udělat mediální paskvil, kde v organizaci medií selhalo, co mohlo, přenos byl o ničem protože tam nebylo nic vidět, výsledky nebyly... Prostě z akce prezentované div ne jako nejvýznačnější evropský boulder meeting se vyklubaly tuctové závody, kterých je tu plno. Takže se kritice nediv, když sezveš lidi na luxusní gurmánskou večeři a pak jim předhodíš tlačenku od místního řezníka, tak prostě nespokojenost bude bez ohledu na kvalitu té tlačenky.
odpovědět 
       Re: Horší, než cokoliv do teď18:03:02 24.02.2019
Za každou kritiku jsme rádi, jelikož nám pomáhá se učit a zlepšovat. Z tvého komentáře jsem ale popravdě trochu zmatený, protože jednou tečkou ve větě přecházíš od špatného online přenosu, který chápu a beru, k "tuctovým závodům, kterých je tu plno". Byl bych rád, kdybys takovou to kritiku směřoval až poté, co závody fyzicky absolvuješ a zhodnotíš na místě. A nedělal závěry z nepovedeného online přenosu malltv, který jsme nemohli nijak ovlivnit. Hezké by také bylo se umět pod svůj komentář podepsat vlastním jménem, ať víme, že si za ním opravdu stojíš a že se nejedná jen o klasický hate. Díky a měj se hezky.
Tomáš Labounek_HANGARodpovědět 
        Re: Horší, než cokoliv do teď18:39:51 24.02.2019
Tedy popořadě - tuctový závod. Svým významem to žádná stěžejní akce nebyla. Atmosféra super, ale ta skvělá atmosféra je na hodně závodech, dovolím si tvrdit, že minimálně srovnatelná. Ono toho se standardním vybavením na běžné boulderovce (a co si budeme namlouvat, v porovnání s Prahou jste dnes už jen normální bouldrovka) už moc dohnat nelze. To, že máte na závodech skvělou atmosféru, je také potřeba dostat mezi lidi, tedy do přenosu, jinak z toho úspěch moc nebude, protože kapacita je limitovaná, a přepdokládám, že máte za cíl zaujmout i trochu více, než pár lezců z okolí. Alespoň to tak, podle prezentace, vypadá.

A tím se dostáváme k tomu rozporu - závody jako takové byly fajn, super akce, ale selhalo (to je asi špatné slovo, protože se o tom ani nepřemýšlelo a neplánovalo se to) vše okolo, od hodnocení až po mediální prezentaci. Nakolik je rozumné založit podobnou akci na poctivosti závodníků, to ponechám stranou, ale už před lety byly venku běžné věci jako online počítání výsledků, seznamy závodníků, průběžné výsladky... To by také bylo vše ok, v pohodě, stále to patří do klasiky, tedy sejde se pár kámošů, sundají trička a udělají si lezeckou session. Taková klubová záležitost. Jenže, podívejte se sami, jak mohutná propagace se akci dostala. Už jsem to psal. Problém tedy není v akci, ani v propagaci, ale v rozporu mezi tím, co bylo ohlášeno a co lidé nakonec dostali. Upřímně - na nasrání stačil už jen začátek, kdy jste ohlásili přenos od 19:30, ale když si to někdo pustil, dočkal se jen porce reklamy a nicneříkajících řečí. Což pokračovalo i po 20:00. Takže to bohužel (a k vaší škodě) uškodilo nejvíce týmu okolo AO, protože už poněkolikáté se tu ukázalo, že veřejnosti představují a lákají lidi na super produkt (nemluvilo se tu tak často v této souvislosti zejména o Blažkovi, že nabízí často jen pozlacené hovno?), ale pak jim předloží něco jako předražené hrnce a deky. Nezlob se, ale na dobu před 15 lety by to byla akce sezony, ale dnešní doba je trochu jinde. Ostatně že jste lehce mimo ukázal i plán a vyhrožování limitem 400 lidí (200 dopo a 200 odpo), protože podle výsledkovky...
odpovědět 
         Re: Horší, než cokoliv do teď19:34:36 24.02.2019
Já už teda nějakou tu stěnu a pár závodů navštívil a řekni mi prosím tě kde tady v ČR najdeš boulderovku jako Hangar a kdys naposled byl na závodech jako Masters? Světová lezecká špička, parádní bouldry po mega chytech, dobrá hudba i atmosféra. Akce měla chybky ale u nás jednoznačně TOP který se blížil ke svěťáku. Klubová záležitost kluků bez trik? Meleš hovna anonyme
Jirkaodpovědět 
          Re: Horší, než cokoliv do teď19:46:10 24.02.2019
Masters? Jako myslíš Arco Rock Masters? Jo, to byla slušná akce. Ale jinak v pohodě, na svůj názor máš právo. Každý máme jiný vkus a jiná měřítka.
odpovědět 
          Re: Horší, než cokoliv do teď10:40:03 25.02.2019
Ale jo, jestli si opravdu myslíš, že akci, jako je svěťák, dělá pár cest a pár kámošů, tak to pak chápu tvé rozhořčení.
odpovědět 
         Re: Horší, než cokoliv do teď22:26:47 24.02.2019
Ty už to nehul.
odpovědět 
         Re: Horší, než cokoliv do teď00:21:26 25.02.2019
Vystihl jsi to přesně...v porovnání s Prahou je to světová bouldrovka! :-)
odpovědět 
         Re: Horší, než cokoliv do teď11:13:54 25.02.2019
Uzastnim se hodne zavodu po CR, jak amaterskych, tak i tech co by meli byt na vysoke urovni(CP, MCR). A musim se kluku z Hangaru zastat, podobny zavod v CR opravdu momentalne neni a dle meho se muze rovnat podobnym masovym zavodum na jinych svetovych bouldrovkach (pouze co jsem vypozoroval ze zaznamu na youtube). Zavodu jsem se zucastnil a musim rict ze staveci si opravdu vyhrali, vymazlene bouldry na svetove urovni kde nechybelo opravdu nic. Obrovske chyty na ktere si nesahnes ani na CP/MCR. Obtiznostne to kluci taky trefili hodne dobre, jak finale, tak i kvalifikace. Organizacne taky vcelku povedene kvalifikace byla dlouha, ale za me palec nahoru i po 4 hodinach jsem mel co lezt a i prelezy prichazely. Finale bylo taky zvoleno v dobrem formatu, sice na dnesni dobu uz nezvykle ale vyhoda byla, ze se nikdo nenudil a rychle to odsypalo. A nakonec atmosfera zavodu byla skvela, lezt se svetovou spickou se ti krome Adama v Brne moc nepostesti. Afterparty genialni kdo nebyl tak opravdu muze hodnotit pouze kvalitu zaznamu o ktere zase ja nic nevim :-/ Celkove me mrzi pouze ucast ceske spicky. Nechapu, ze si tento zavod nechalo ujit tolik lidi, zvlast z holek se temer nikdo neukazal. Pritom to byla idealni prilezitost se porovnat se slovinskym repre tymem (dojelo jich fakt hodne). Klukum fandim a jsem rad ze neco takoveho se dela prave v Brne. Byl to prvni rocnik, ja myslim ze uspesny a nebudu lhat kdyz reknu, ze uz se tesim na dalsi...
Cyril_Kodpovědět 
         Re: Horší, než cokoliv do teď14:27:01 25.02.2019
Mimo jsi ty, ne pořadatelé. Onn z toho nikdo akci sezóny a závod závodů nikdy nikdo nedělal.

Cituji doslovně: "Maximální možný počet závodníků je 400, tj. 200 dopoledne a 200 odpoledne." - tak toto může jako vyhrožování limitem připadat snad jen někomu...no, nebudu to raději psát, nebylo by to nic hezkého. To opravdu není vyhrožování.
odpovědět 
          Re: Horší, než cokoliv do teď15:33:24 25.02.2019
Už jen výzva "Tak neváhejte a registrujte se, místa se rychle plní." když nakonec ze 400 nebyla ani polovina, vypadá přinejmenším podivně. Ale co, že tu většina lidí nepozná manipulaci a je poněkud otupělá, odpovídá i většinové společnosti. Jo, jak jsem psal, klubové závody pro pár kámošů ok. Přijela partička ze Slovinska (ale jestli Slovinskou repre sleduješ, měl bys vědět, že podobné výjezdy po Evropě, kde trénují na cizích stěnách a prokládají to skalami, pořádají pravidelně), Adam Ondra si to vzal jako marketingovou doporu, to je vše. A ty se z toho můžeš podělat. Na závodech chaos a nepořádek ve výsledcích (jak se do finále dostala Dušánková? Fakt chceš tvrdit, že poctivě přelezla celou českou repre i Minu Markovič?), komentátoři ubozí, na přenosu nebylo nic vidět... nechci to kritizovat, ale uvědomuješ si, že kdyby nepřijeli ze Slovinska, že tam jinak nikdo nebyl? Zkus sundat růžové brýle a podívat se na to realisticky. Jo, hromadná lezecká session asi dobrá, ale přirovnávat to ke svěťáku? Nenech se vysmát.
odpovědět 
           Re: Horší, než cokoliv do teď18:49:28 25.02.2019
To je závisti a hloupých keců...nic víc
Tejaodpovědět 
           Re: Horší, než cokoliv do teď21:26:12 25.02.2019
To jako ze Martina podvadela? Nebo se tam dostala nejakou chybou rozhodcich? Oboje mi prijde dost divny na zavodech, muzes to (nebo nekdo z rozhodcich) nejak rozvest?
Todpovědět 
            Re: Horší, než cokoliv do teď00:43:53 26.02.2019
Nikdo netvrdí, že podváděla. Detaily chybí, takže si alespoň shrňme základní fakta o Dušánkové a Hangar Masters:

1. Podle výsledků na webu ČHS je ročník 2005, takže jí je kolik? 13?

2.Hangar Masters byly závody pro dospělé, na menší se při stavění nebral, na rozdíl od U14 a juniorů, ohled.

3. Na závodech v kvalifikaci nebyli rozhodčí, každý si zapisoval sám podle sebe.

4. V českých závodech leze průměrně, žádná hvězda to není. Na laně ani na bouldrech neexceluje, často není ani na bedně.

5. Na Hangar Masters přelezla v kvaldě bez rozhodčích ostatní závodnice z české repre (Bulenová, Smetanová, Širůčková...) a i slovinské závodnice jako je Mina Markovič.

6. V závodech, kde již rozhodčí byli, měla výsledek 0 0 0 0 0 0 0 0.

Takže jak to bylo opravdu, se asi nikdo nikdy nedozví. Zda si někdo bude chtít udělat vlastní názor, je to jeho věc. Pokud máš k bodům výše nějaké doplnění nebo chceš přidat další, napiš ho. Já jen shrnul veřejně dostupné a googlem nalezitelné informace, víc nemám.
odpovědět 
             Re: Horší, než cokoliv do teď11:55:24 26.02.2019
Diky, o to vic by byly zajimave uplne vysledky (rozpis boulderu/pokusu) a nejaky koment od organizatoru.
Todpovědět 
           Re: Horší, než cokoliv do teď12:41:41 26.02.2019
Co to meleš? á vím, že ta akce měla chyby, nikdy jsem přece netvrdil, že to bylo nej akce, která neměla žádnou chybu. Ty argumentuješ, jako bych něco takového tvrdil, ale chyba lávky, dávej pozor na to, co kdo píše.

Jak já se z toho můžu podělat? Vždyť píšu, že to supermegaakce roku nebyla, byla to normální, dobrá akce, z které nikdo nedělal akci sezóny a závod závodů, tak je nesmysl, že bych z toho byl podělanej přece.

Počkej, ty jsi nejdřív psal vyhrožování, teď píšeš manipulace, ale manipualace a vyhrožování nejsou to samé, mistře kam vítr, tam plášti...ale že bys řekl, žes to s tím vyhrožováním trochu přepískl, to ne. Jo, ta výzva možná byla manipulace určená k tomu, aby nalákala lidi, možná ne - ale to má panáčku daleko k vyhožování a ty to dobře víš, proto jsi taky s tím vyhžováním už stáhl ocas.

Ke Slovincům už je to tady dobře napsáno v jiném příspěvku, každopádně jsi posunul debilitu své rétoriky na úplně nový level, tím "ale uvědomuješ si, že kdyby nepřijeli ze Slovinska, že tam jinak nikdo nebyl?" - jenže oni tam ti Slovinci prostě byli a kdyby ses na hlavu stavěl, nebude to jinak. Asi jako kdybys napsal - "ale uvědomuješ si, že kdyby ráno nevyšlo Slunce, tak nebude světlo?" :)

No tak Slovinci jezdí i někam jinam...a co na tom? to dělá spousta lezců a reprezentací přece. Jestli to sleduješ, tak víš, že rozhodně drtivou času trénují doma a občas podniknou někam výjezd, občas...rozhodně to není pravidlo. Každopádně i kdyby třeba jezdili každý měsíc na jinou stěnu, tak co? To z nich přece horší lezce nedělá, takže když přijedou na závod, pořád to budou ti super lezci ze Slovinska.

Závist a hloupé kecy z tebe přímo čiší.
odpovědět 
       Re: Horší, než cokoliv do teď10:43:51 26.02.2019
Vidím žádná reakce, tak možná jsi nepochopil, nebo nechceš pochopit, že to bylo určeno tobě, tak to raději dám ještě jednou na správné místo, aby nemohlo dojít k omylu.

--------------------------------------

Na české poměry ten závod tuctový prostě nebyl.

"Ale o to přeci vůbec nejde. Závody byly, jsou a budou." - tato floskule nic nemění na faktu, že od svěťáku v Brně to byl první závod v ČR, který mohl zajímat i někoho mimo ČR. A o to tedy jde. Ostatně, ta věta "závody jsou, byly a možná budou" postrádá nějaký argumentační význam, je to prosté konstatování samozřejmosti; asi jako kdyby někdo řekl, že závody mohou být na jaře, v létě, na podzim, nebo v zimě a tím argumentoval, že závody neměly úroveň...proto dané závody neměly úroveň...nesmysl,že?

"A že přijeli ze Slovinska? A proč ne?" - co je to za nesmyslnou reakci? Tady přece nikdo nemá problém s tím, že Slovinci přijeli, tady jsou lidi rádi, že Slovince přijeli, protože jsou na velmi vysoké úrovni a zvedli úroveň závodu.

Ta akce nebyla prezentována bombasticky a megalomansky, ale úplně normálně. Neproběhla žádná megaprezentace. Nikdo tu akci neprezentoval jako nejvýznamejěí evropský boulder meeting (ses nějak rozjel, ne? :)) Nebyla žádná videa a videopozvánky - to ses spletl. Tady byla jedna krátká pozvánka ne lezci a tím to končilo. Úplně normální pozvánka.

Hýření slavnými jmény? Vždyť dokonce v pozvánce ani nenapsali všechna ta zahraniční jména, ale hlavně mi nejde do hlavy, proč by proboha nemohli napsat, že přijedou i zahraniční závodníci, vždyť to je něco, co by vyloženě mělo být uvedeno, protože je to něco, co v našich podmínkách není samozřejmost; a pak si vem, že se to lidi (fanoušci) nemají jinak jak dovědět a touží po tom je vidět. To přece není žádné hýření slavnými jmény. Jo, kdyby to byl svěťák, tak tam je mezinárodní účast daná a každý to ví, to je něco jiného, tam byl nemělo smysl psát, že přijede někdo ze zahraničí.

...tvůj komentář je především hejt.
odpovědět 
      Re: Horší, než cokoliv do teď15:15:26 25.02.2019
Závody supr, atmosféra úžasná,cesty fakt dobrý ale srovnávat to se Svěťákem to mi příde trochu mimo.
Srovnání bych spíš viděl s Meicupem nebo Sport-life,tedy v Brně.
odpovědět 
       Re: Horší, než cokoliv do teď15:27:34 25.02.2019
Kdo to srovnává se svěťákem?
odpovědět 
       Re: Horší, než cokoliv do teď08:54:40 28.02.2019
No? Kdo to kde srovnává se svěťákem? Došla ti slova hejtře, co. Sis to totiž vymyslel.
odpovědět 
 Re: Horší, než cokoliv do teď15:38:39 28.02.2019
Jo - servilita a podlézavost je dnes ten nejlukrativnější kšeft. A dnes se hoodně vyplácí.
A jak se říká - pro peníze všechno.
HonzaKodpovědět 

 Kdo je MD11:52:02 24.02.2019
Kdo je Martina Dusankova a jak se ji podařilo přelizt celou repre?
JirkaPodpovědět 
 Re: Kdo je MD14:17:45 24.02.2019
Zadej si do vyhledávače její jméno zde na lezci a třeba ti něco vyjde. Jen to musíš dát i s interpunkcí a ne bez háčků a čárek...
JiBodpovědět 
 Re: Kdo je MD16:22:41 24.02.2019
Kdyby jenom repre ČR ,ale i Slovinska a hlavně Minu
odpovědět 
  Re: Kdo je MD16:35:07 24.02.2019
Tak jestli je to ta Dušánková, kterou myslím, tak bych se ještě pro jistotu zeptal - zapisovali u všech boulderů, které závodníci lezli, výsledky rozhodčí?
odpovědět 
   Re: Kdo je MD16:38:30 24.02.2019
Ne, rozhodci tam nebyli...bylo to na ferovem a cestnem pristupu zavodniku ;)
odpovědět 
  Re: Kdo je MD12:23:14 25.02.2019
To nějak špatně počítáš, 7 z 10 slovinských reprezentantek skončilo za ní.
odpovědět 
   Re: Kdo je MD14:34:58 25.02.2019
Podívejte se nejdříve na výsledky. U Martiny je bohužel ve výsledcích zřejmé, že ve finále neměla co dělat. Nechci ji tím nijak poškodit, spíše to vypadá, že vznikla nějaká nečekaná chyba v zápisu výsledků.
I tak ji do budoucna fandím.
K.odpovědět 
    Re: Kdo je MD15:29:32 25.02.2019
Co to s tím má co dělat? Já jsem se právě na výsledky ráčil podívat a právě proto jsem viděl, že 7 z 10 Slovinek je před ní, takže je neporazila - toť vše. Nějakej problém pochopit tuhle jednoduchou informaci, nebo co?
odpovědět 
     Re: Kdo je MD07:29:09 26.02.2019
Prostě je geniální jeden boulder přelezla dříve než Adam a Janja, doufám že formu potvrdí i v Jeseníku ...
odpovědět 
      Re: Kdo je MD09:40:07 26.02.2019
Tak to záleží na okolnostech, tedy nakolik bude zdravá, zda jí bouldry sednou, jak bude mít natrénováno, zda si výsledky bude zapisovat sama, nebo zda tam bude rozhodčí... Okolností, které mají na výsledek vliv, je hodně.
odpovědět 
       Re: Kdo je MD11:56:59 26.02.2019
Jo... treba hodne voci :D
odpovědět 
        Re: Kdo je MD18:55:40 26.02.2019
Docela se divím že ve finále nebyl Vláďa Střílek s MD by si mohli podat ruce
odpovědět 

 Zavod byl super12:08:58 24.02.2019
Zavod byl super a finalove bouldry byly jak na svetaku.
Za prenos spise muze mall tv nez organizatori.
Tejaodpovědět 
 Re: Zavod byl super13:12:16 24.02.2019
Co si objednali a zařídili, to dostali, ne?
odpovědět 

 Výsledky14:22:15 24.02.2019
http://hangarbrno.cz/vysledky-hangar-masters/
odpovědět 

 záznam15:46:45 24.02.2019
Bude na mall.tv nebo Adamově youtubu záznam závodu?
odpovědět 

 bezva22:06:34 24.02.2019
Přenos nebyl dokonalý, ale já jsem rád, že vůbec byl. Oproti žádnému přenosu je jakýkoliv přenos zásadní zlepšení, takříkajíc stoprocentní :) Komentátoři byli ok, dělali to poprve, měli nadšení, rozuměli lezení.

Finále mužů vyvrcholilo jak nejlpí mohlo vítězným topem Adama, tam už to lepší být nemohlo. Zároveň Anže Peharc dal krom Adama jako jediný top na čtverce - prostě super.

Štěpán Volf nezklamal, je velký přísliv do budoucna. K Adamovi asi není moc co dodat...jediné - pokud si mohu dovolit kritiku (což ze své pozice nemohu, takže si sypu popel na hlavu) - ten koordinační skok šel trochu zadrženě, nebo jak bych to řekl, prostě tam neskočil s takovou vervou, jako někteří jiní závodníci. Nakonec si s tím ale poradil.
R.odpovědět 
 Re: bezva07:53:54 25.02.2019
ale zas to vykompenzoval tím kolínkem :))) hovado
.odpovědět 
  Re: bezva08:33:08 25.02.2019
Vykomenzoval to veškerým ostatním výkonem :)
R. odpovědět 

 ale ale14:16:00 25.02.2019
Na české poměry ten závod tuctový prostě nebyl.

"Ale o to přeci vůbec nejde. Závody byly, jsou a budou." - tato floskule nic nemění na faktu, že od svěťáku v Brně to byl první závod v ČR, který mohl zajímat i někoho mimo ČR. A o to tedy jde. Ostatně, ta věta "závody jsou, byly a možná budou" postrádá nějaký argumentační význam, je to prosté konstatování samozřejmosti; asi jako kdyby někdo řekl, že závody mohou být na jaře, v létě, na podzim, nebo v zimě a tím argumentoval, že závody neměly úroveň...proto dané závody neměly úroveň...nesmysl,že?

"A že přijeli ze Slovinska? A proč ne?" - co je to za nesmyslnou reakci? Tady přece nikdo nemá problém s tím, že Slovinci přijeli, tady jsou lidi rádi, že Slovince přijeli, protože jsou na velmi vysoké úrovni a zvedli úroveň závodu.

Ta akce nebyla prezentována bombasticky a megalomansky, ale úplně normálně. Neproběhla žádná megaprezentace. Nikdo tu akci neprezentoval jako nejvýznamejěí evropský boulder meeting (ses nějak rozjel, ne? :)) Nebyla žádná videa a videopozvánky - to ses spletl. Tady byla jedna krátká pozvánka ne lezci a tím to končilo. Úplně normální pozvánka.

Hýření slavnými jmény? Vždyť dokonce v pozvánce ani nenapsali všechna ta zahraniční jména, ale hlavně mi nejde do hlavy, proč by proboha nemohli napsat, že přijedou i zahraniční závodníci, vždyť to je něco, co by vyloženě mělo být uvedeno, protože je to něco, co v našich podmínkách není samozřejmost; a pak si vem, že se to lidi (fanoušci) nemají jinak jak dovědět a touží po tom je vidět. To přece není žádné hýření slavnými jmény. Jo, kdyby to byl svěťák, tak tam je mezinárodní účast daná a každý to ví, to je něco jiného, tam byl nemělo smysl psát, že přijede někdo ze zahraničí.

...tvůj komentář je především hejt.
odpovědět 

 pan nechci kritizovat13:39:59 26.02.2019
Já myslím, že pan "já nechci kritizovat" by moh bejt ten stejnej, co trolloval pod tím článek Adam Ondra, road to Tokyo. Ten, co se nedívá na lezecká videa, protože ho nebaví, a leze si sedmičky a osmičky. Tak teď to vypadá, že viděl video Hangar Masters, který má několik hodin :)

Mimochodem to jeho "já nechci kritizovat", to jsem se fakt zasmál, borec tady prostě kritizuje, kritizuje dost pak napíše já nechci kritzovat, to by se fakt jeden počtverečkoval, jaký blbosti z něj padají.
odpovědět 
 Re: pan nechci kritizovat01:07:04 27.02.2019
On ten "Hater" bude spíš nějaký zneuctělý Pražák, co musel cestovat a navíc shořel jako papír :-).
odpovědět 
  Re: pan nechci kritizovat16:28:48 28.02.2019
Také by to mohl být někdo, kdo se cítí napálen a naštván, protože uvěřil slibům a reklamám na super akci, ale skutečnost byla někde jinde. Počínaje od té účasti, kde nakonec přijelo jen pár Slovinců, přes slibovaný přenos, který sice byl, ale byl k ničemu, až po špatnou organizaci, kdy je v hodnocení a výsledkách takový bordel, že nejen, že se výsledkům nedá věřit (problém Judovana jinde), ale tento bordel zasáhl do finále (účast MD). Takže stavěči postavili fajn cesty z fajn chytů, pár dobrých opravdu přijelo, ale jinak to byl čistý amtérismus a z hlediska diváka závod o ničem. Z hlediska závodníka to hodnotit nemohu, ale vědět, že o pořadí nerozhodovaly výkony, ale libovůle závodníků a chybné přepisy, asi by mne to také netěšilo.
odpovědět 
   Re: pan nechci kritizovat08:55:34 01.03.2019
Nemáš se dívat na lezecká videa, když víš, že tě nebaví. To je jen a jen tvoje chyba :DDD A taky by to mohl být i někdo, kdo má plnou hubu kritiky a zároveň dokáže napsat, že nechce kritizovat, od někoho tak zmatenýho se člověk může dočkat cokoliv. A pak by to mohl být někdo, kdo má plnou hubu kritiky, vymýšlí si, ale když mu někdo oponuje a upozorní ho na to, najednou nedokáže reagovat ani jedním slovem, nedokáže napsat třeba "sorry, žádná videopozvánka nebyla, to jsem se splet" a místo dělá, že nikdy nebyl a nikdy nic nenapsal. Takovej nýmand bez špetky odvahy, kterej si vymýšlí nesmysly, někdo takovej to asi bude.

Přijel vítěz celkového hodnocení světového pohár a vítěz závodu světového poháru a 3. za MS v boulderingu. Taky přijedl Gelmanov, což není Slovinec, to ti nějak ujelo. Všichni slibovení přijeli, tak co tady meleš za sračky? Jo a taky jsem v žádné pozvánce neviděl, že by někdo sliboval, že to bude super akce, další tvůj výmysl. Zkrátka...smůla ty jedno děcko malý, pořád ješztě ty tvoje bláboly nedávají smysl, pořád ze sebe ten kabát hejtra nedokážeš shodit.

P.S. podle mě přenos nebyl nic moc, ale mě stačil. Takže tím je vyvráceno jednou pro vždy, že byl k ničemu? Co s tím uděláš? :)))


odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179394)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talkante IV Bielatal
Pokvareni Ritam 7c+ Vintjan
Chimaera 8- Beycik
Yandance 6 Beycik
Zikkim 5+ Beycik
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.