LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když nevíš kudy dál, tak namáguj.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
51.Zaoral 10075
52.Zedek 10072
53.Gospoš 10037
Bouldry:
51.Šauli 8409
52.Palivec 8403
53.Stadtherr 8403
Hory:
15.Y 5373
16.Louda 5220
17.Abt 5186

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140420 cest
Nové přelezy:
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Závody: Flash nebo OS?

anketa

Komise sportovního lezení ČHS řeší otázku, zda lézt kvalifikaci na závodech Českého poháru stylem on sight (OS - na pohled, neviděl jsem nikoho cestu lézt a musím trávit dobu, než přijdu na řadu, uzavřen v izolaci), nebo flash (tedy, vidím, jak cestu někdo předleze, a můžu sledovat závody, než přijdu na řadu).

Zástupci komise vyzvali lezeckou veřejnost, zda by se k tématu nevyjádřila zde v anketě, k níž naformulovali následující zadání:

Mnozí z vás nechodí na závody z důvodu čekání v izolaci. V minulém roce se změnila pravidla ČP a kvalifikační kolo se leze stylem flash. Má to své plusy a mínusy. Asi nej plus je, že nečekáte v izolaci, můžete vidět ostatní, vznikne publikum a atmosféra, možná i méně stresu. OS je zase oproti stylu flash naprosto čistá hra, která trochu nahrává zkušeným závodníkům. Na mezinárodních závodech seniorů je pouze styl OS.

Doplnění na žádost komise:
Závody ČP se lezou ze dvou cest flash v posunutém pořadí z poloviny 1. cesty(NÉ opačném) a finále OS. Stejný model má EP juniorů. Mistrovství ČR je součástí ČP, ale leze se kvalifikace, semifinále a finále OS. Tedy podle modelu Mistrovství světa.


Otázka zní: jste v kvalifikaci na českém poháru pro styl flash, nebo OS.

Anketa je zveřejněna v pravém sloupci dole -
přímý odkaz na ni a další starší ankety je zde: Ankety

Lezec.cz   [úpravy] 21:32 24.01.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 dotaz22:04:53 24.01.2007
A jak to bude s cestama kdyby se lezlo OS poleze se jedna nebo dve a kdyz dolezes tak jdes do izolace a cekas znova nebo dve cesty soucasne nebojak to bude????
odpovědět 

 pro pořadatele22:45:17 24.01.2007
styl flash je určitě lepší i pro pořadetele protože zajistit trochu přjatelnou rozlejzačku do izolace je dost problem - hlavně kvuli penězům.nebo někdy ani nemusí bejt místnost pro 40 lidí a ještě rozlejzačku.
koloodpovědět 

 Znevyhodneni22:48:18 24.01.2007
Jak by to delal ten, co by zacinal jako prvni lezt? Byl by preci znevyhodnen, lezl by os. Podle mne je flash nesmysl, posledni lezec ve finale (např.) by mel velkou vyhodu, cemu se vyvarovat...
Mikiodpovědět 
 Re: Znevyhodneni22:57:25 24.01.2007
blbost, cestu přece předleze předlezec - takže nikdo není první a na druhý ceste se pořadí přehazuje. finále se leze po každý os
koloodpovědět 
  Re: Znevyhodneni23:31:20 24.01.2007
no nevim, rekl bych ze tim to lezeni krapet ztraci...pokud cestu predleze nekdo kdo ji ma vymyslenou a nachozenou, tak to pak vsichni zavodnici (podobny "postavy") polezou jak pres kopirak a veskery bouldry, ktery je normalne potreba nejako vymyslet, ztracej smysl. Znevyhodneny budu lidi s jinou "postavou" nez predlezec, pokud tam bude nejaky morfo atp. Ale je jasny ze rozhoduje finale a cekat v izolaci je pruda, o tom zadna...
mirasodpovědět 
   Re: Znevyhodneni23:52:36 24.01.2007
má to pro a proti, to urcite
Mikiodpovědět 

 OS nebo flash01:28:11 25.01.2007
Zkuste se jet podivat na zavody do Police n. Met.Myslim ze ten flash funguje velice dobre v kvalifikaci!!!
Momentalne jsem par let ve statech a obcas si chodim zazavodit na mistni zavody (zadny mistrovstvi) a v kvalifikaci se tu leze treba deset cest(cesty plus boudery) flash.Lidicky si dobre zalezou,dobre se pobavi a si i zazavodi,ale zadny med pro organizatory.
Ivosodpovědět 
 Re: OS nebo flash16:05:57 25.01.2007
to je pravda, flash je daleko lepší. police ukázala jakej může závod bejt pohodovej a přitom součástí rankingu. navíc je oblíbenej a jezdí sem spousta lidí co normálně nikam nejedou ale tady jsou hezký cesty, supr atmosféra, příjemný lezení a až tam, kde skutečně o něco jde přijde na řadu izolace která ale není tak hrozná jako kdyby v ní člověk strávil cca 4 hodiny pokud počítám kvalifikaci i finále a nepříliš šťastný los pořadí...
honzaodpovědět 

 Lezu pro radost07:30:23 25.01.2007
Je to lidštější i když méně sportovní. Hlavně to bude větší sranda. A o tom to je.
Petrodpovědět 

 OS-FLASH07:36:13 25.01.2007
kvalifikace flash, finále OS a může postupovat více lidí cca 15, kdo na to má se do finále dostane.
p.odpovědět 

 OS/OSF08:04:05 25.01.2007
Hlavním důvodem proč nejezdím na závody je doopravdy to, že mne nebaví sedět v izolaci. Flash by toto možná malinko řešil, ale druhou stranu je Flash velmi neobjektivní. Když polezu jako první po předlezci tak vím o cestě prd - předlezec cestu zná a v klíči se ani nezachvěje. Naopak když polezu jako jeden z posledních tak už vím kde všichni přede mnou padali a zároveň vím jak ti ostatní tato místa řešili - takže nakonec se do finále nedostane ten nejlepší, ale ten největší vychcan se štěstím na číslo na startovní listině.
To že mě to v izolaci nebaví je můj problém a i na dále bych u závodů s lanem(alespoň u pohárů a vyšších soutěží) ponechal izolaci a OS. Na oblastních závodech, kde jde hlavně o srandu je to jedno, ale u pohárů a závodů, které se započítávají do rankingu by měla být zachována objektivita. U bouldrů se to dá řešit jinak(Bouler Rallye, Makeup atd), ale se špagátem mám jasno.
BBodpovědět 
 Re: OS/OSF08:43:03 25.01.2007
Make up :o)))))
Azbestodpovědět 
  Re: OS/OSF13:24:45 26.01.2007
Jo jo, Make up :-D
Ondraodpovědět 
 Re: OS/OSF08:58:03 25.01.2007
souhlas
looodpovědět 
 Re: OS/OSF09:59:19 25.01.2007
Vidím to úplně stejně, proto by mělo být v ČP a MČR na obtížnost všechno OS.
Lukyodpovědět 

 OS09:07:03 25.01.2007
ČP by měl být objektivní a jedninou cestou k tomu je OS. Kdysi jsem lezl v Jablonci na závodech kvalifikaci flash. Deset lidí spadlo v posledním kroku, protože to byl krutý boulder a takhle ho měl naučený stavitel. Jediným, kdo to dal, byl Marek Havlík. Já jsem lezl jako jeden z posledních a vida marnou snahu ostatních, zkusil jsem jiný krokosled a dal jsem TOP. Ve finále na OS se už ukázalo, kdo na tom je a skončil jsem předposlední. Pouze jeden příklad za všechny, každý by asi našel ten svůj.
Znuvu - ČP je o objektivitě a pořadatel by měl hledat jinou cestu, jak závod zatraktivnit. Na zalezení si je řada jiných závodů, které jsou také předurčeny k tomu, že tam leze víc lidí.
Petr Reschodpovědět 
 Re: OS09:58:01 25.01.2007
Treba to Tve PADani, tam si zaleze kazdej a co se mu libi :)
Standa & Honzaodpovědět 

 Spise ten Flash...09:56:45 25.01.2007
Pokud leze na zavodech nejaka spicka, tak ji kvalifikace nijak nerozhazi. Proste si v klidu odlezou 'lehkou' cestu a postupuji do finale. U prumernych lezcu - kdyz vidi, jak se to leze, tak mozna postoupi, ale tam tezce pohori.
+ je to rychlejsi, zabava a lepsi atmosfera
- dokaze to pekne zamichat poradim
Pokud bych se mel zminit o ceskem poharu v boulderingu, tam i kvalifikace mela byti OS, protoze bouldry jsou hlavne o premejsleni nad problemem a ne silove neco predrtit, nebo preskakat stejnym stylem jako predlezec.
Jak vidime v ankete jsou sily priblizne vyrovnane. Takze suma-sumarum Lano-flash, bouldry-OS
Standa & Honzaodpovědět 
 Re: Spise ten Flash...13:42:02 25.01.2007
Bouldry by taky měli bejt OS protože tam je to mnohem důležitější! Však jsem to loni kritizoval.

Co se lana týče, tak pro mě je boj dostat se do finále a v podstatě se mi to už nějakej čas nedaří - na závodech se bojuje o každé umístění! Je hromada lidí co bojujou o finále!
Nedovedu si představit třeba stěnu na výstavišti v Brně a pod ní chaos flashovejch závodů.
ČP se skládá z cca 5ti závodů a měl by mít úroveň.
Zbylé závody ať se dějou jakkoliv.
Jirousodpovědět 

 český pohár10:03:18 25.01.2007
Na Českém poháru jedině OS! je to příprava repre na SP tak je to snad jasné. Je to ČESKEJ POHÁR a ne nějaká horní dolní...a nebo se z ČP může udělat cirkus ať se lidi dobře baví.

Na světovém poháru se taky leze z izolace - a ano, je to v izolaci opruz.

Čugo Jirous
 jirousodpovědět 
 Re: český pohár22:35:19 31.01.2007
určitě souhlasím. Pokud chceme držet krok se světem je nutné jet podle pravidel světového poháru. Jinak nám ujede vlak. I ti nejlepší musí zbírat zkušenosti. A ty se zbírají na každé závodní cestě. A to je OS. Drobnosti pak na mezinárodní úrovni rozhodují. Milan Mahy Mahovský
Mahyodpovědět 

 Jedině OS!!!!11:02:21 25.01.2007
Pouze OS může prověřit všechny kvality lezce.
Lepraodpovědět 
 Volný styl11:36:56 25.01.2007
Tak tejden před závodem bych umožnil přístup na cesty a svobodnej nácvik. Taky by to bylo zajímavé.
Penodpovědět 
  Re: Volný styl11:43:33 25.01.2007
...a posledni den malinko pootacet chyty, to by bylo jeste zajimavejsi
Neptun-vladce moriodpovědět 
 Re: Jedině OS!!!!12:33:56 25.01.2007
Pokud ma mit CP nejakou uroven, ktera uz je ted dost pochybná TAK OS! Lide, kteri lezeni neco davaji trenuji a tesi se na dany zavod, na to aby se umistili do X mista, aby toho a toho porazili, tak ty nakou tu hodku v izolaci zkousnou. Nehlede na to, ze Flash je neobjektivni a prihrava do karet tem, co jdou ke konci startovniho pole. Cao Majkl
Majklodpovědět 

 OS/F13:12:19 25.01.2007
To je těžké rozhodování. Lidi, kteří nelezou moc dobře jsou rádi za kvalifikaci na flash, protože si alespoň zalezou. Nikoho taky nebaví trávit dlouhé hodiny v izolaci, kam je občas potíž narvat 40 lidí.
Když si prohlédnete finalisty českého poháru, zjistíte, že se jména moc nemění, jedno, jestli se leze OS nebo flash - ten, kdo na to má, se tam vždy může dostat.
Navíc jsou kvalifikační cesty dvě, což je výhodné snad pro všechny. Kdo leze jednu cestu mezi prvními, poleze druhou v obráceném pořadí - tzn. mezi posledními.
Co se týká objektivity, tak se dle mého názoru stejně rozhodne až ve finále. Bohužel mnoho špičkových lezců na ČP nejezdí, pouze jednou do roka zavítají na MČR.
Daliborodpovědět 
 Re: OS/F13:45:17 25.01.2007
Jen malá legrácka...
Kdo poleze první cestu poslední, rovnou pak nastoupí do druhý... :) (bez odpočinku)
V poho, to se dá vyřešit i jinak.
Končim, názor jsem řekl.

Čugo Jirous
Jirousodpovědět 
  Re: OS/F15:08:35 25.01.2007
Petr Resch a Příba to dobře vystihli. Opačné názory jsou celkem pochopitelné, podle mě ale ne slučitelné s pohárem. Když jdu plavat do bazénu, taky nebrečim, že je voda studená. Kvalita závodů je dána cestama, stěnou a lidma, co tam přijedou. Na Smíchově to bylo parádní. Ale kdo chce, ať raději zůstane doma a vymlouvá se na isolaci a těžký cesty.
alaodpovědět 
   Re: OS/F15:29:52 25.01.2007
Podle mě by měla bejt kvalifikace flash a až semi a finále ať jsou OS s izolací. Nemyslim si že by to byl tak ukrutnej rozdíl v pořadí. Navíc kvalifikace je od toho aby vyřadila slabší jedince a to se povede i na flash dost dobře a navíc to přitáhne víc lidí(atmosféra a zábava) a víc lidí = větší prestiž závodu. Izolace je nuda, nechal bych ji akorát na MČR. jinde je to otrava. a výmluvy typu že on to viděl lézt 12krát kdežto já jenom 2krát...no...co na to říct, snad jen že kvalitní lezec podá výkon tak jako tak a rozhodně se neztratí. Co se týče boulderingu tam je izolace nutná. Kdo nevymyslí, ten neleze :)
malej bejkodpovědět 
   Re: OS/F15:40:54 25.01.2007
Ja brecim VZDYCKY, kdyz je voda studena ;)
Standa & Honzaodpovědět 
  Re: OS/F15:30:08 25.01.2007
Jestli si to dobre pamatuju, tak se poradi prohazuje trochu jinak, nez ze se jen obrati. Vysledek je takovej, ze ten co lez 1. cestu na zacatku, tak 2. cestu leze zhruba v pulce. Poslednim na 1. leze take nekde kolem pulky.
Me osobne flash moc nejde, takze jsem pro nej hlasoval.
Kuba Hlavacekodpovědět 
   Re: OS/F15:48:47 25.01.2007
:)
l.odpovědět 
  Re: OS/F13:05:14 26.01.2007
tos nikdy nebyl na závodech?? asi jseš jinej jirous. přece pořadí se otáčí ale systemem od půlky aby nenastalo to co píšeš.
džejodpovědět 
   Re: OS/F15:11:56 26.01.2007
Přečti si na co jsem tou legráckou reagoval.
jirousodpovědět 
 Re: OS/FLASH22:20:48 25.01.2007
Jo je pravda že Flash v Polici funguje dost dobře, když jsou dobře postavený cesty tak v tom nevidím problém lézt stylem Flash, prostě lezeš, lezeš dokuď nespadneš. Na Flash je dobrý že se lezlou 2 kvalifikační cesty, takže když jednu úplně pokazíš a v druhé zabereš tak máš šanci postopit do finále a navíc si zalezeš, podíváš se na ostatní lezce a vytváří se i lepší atmosféra. Na ČP bych zvýšil počet finalistů cca 12! Nebo nějaký klíč podle počtu závodníků!U OS, je určitě výhoda že jsou objektivnější, ale nevýhoda je že přijedeš na ČP máš formu jak prase a u druhý expresky ti ujede noha a jedeš naštvanej domů a neukážeš co v tobě doopravdy je a např. ztratíš tím nominaci na SP! Mám Flash styl radši,(2kvalifikační cesty, poté finále OS) zažil jsem ho na EPJ 6let, jestli chceme alespoň trochu zatraktivnit ČP tak si myslím že zavedením Flash-můj názor.
Štěpán Stráníkodpovědět 

 Alibisti14:39:37 25.01.2007
Nemyslím si , že pro daný sport je nejdůležitější , co si myslí sportovní veřejnost , ale co je pro daný sport v čase a s ohledem na budoucnost nejlepší .Může se stát , že se veřejnost  prostě milí . Proto lídři sportu jsou vždy ti nejzkušenější s vlastním názorem (nebo by měli být), za kterým si jdou .Historie pak ukáže , zda měli pravdu . Pokud členové tkz. komise sportovního lezení takoví nejsou , tak ............. Trochu dost mi to zavání alibismem .
Franta Masoodpovědět 

 OS16:14:39 25.01.2007
Kolikrat jsem si na nastupu rek onsajt nebo smrt a pak jsem visel obema rukama za kruh.. :) Pocit snadnosti a zabavy nikdy nevede ke zlepseni. Hlasuju pro OS :)
heheodpovědět 
 Re: OS16:17:22 25.01.2007
uz se mi pletou okenka s nadpisem a podpisem. jdu lizt cus Bobr
Dafeodpovědět 

 OS16:16:02 25.01.2007
Kolikrat jsem si na nastupu rek onsajt nebo smrt a pak jsem visel obema rukama za kruh.. :) Pocit snadnosti a zabavy nikdy nevede ke zlepseni. Hlasuju pro OS :)
heheodpovědět 

 OS vede na na body, zatim16:39:02 25.01.2007
Ja teda nejsem zadnej zavodnik, ale prijde mi ze kdyz bude izolace radne vyhrata s dobrym jidlem a pitim, televizi, posteli a s akvariem s rybickama tak by se urcite prihlasilo vic zavodniku.  Podle me urcite vic nez kdyz se OS zmeni na OSF (nebo jaky je zamer??) Jo a  kliknul jsem na OSF aby to OS tolik nevyhravalo...:) 
lacoodpovědět 
 lacušákovi16:50:37 25.01.2007
.... Á, je vidět, co už ti chybí. A kvůli čemu by si šel dokonce i závodit:) Pozdravuj rodinku a ty nehostinný kraje...
a.odpovědět 

 Flash v kvalifikacii16:53:41 25.01.2007
Na preteky chodim iba ako divak,ale aj tak pridam moj skromny nazor. Ako si niektori nevsimli, otazka znie: "jste v kvalifikaci na českém poháru pro styl flash, nebo OS." Takze sa hovori iba o style prelezu v kvalifikacii a nie o semifinale alebo finale! Ja ako divak by som preferoval Flash v kvalifikacii,bude vacsie publikum a vacsia sranda.Finale samozrejme OS.Co sa tyka kvalifikacie,mozne riesenie je, aby neboli lezci co lezu posledni zvyhodneni,mohli by sa kvalifikacne cesty liezt 2 krat v tom istom poradi a pocital by sa iba druhy pokus, co vy na to? Negativum je dvakrat dlhsi cas lezenia kvalifikacie,ale vyssia objektivita.
Vladoodpovědět 

 o co jde?17:13:46 25.01.2007
Podle me je nejdulezitejsi, aby zavodni lezeni neupadalo, ale startovalo co nejvic zavodniku. Proto ja osobne sem za flash v kvalifikaci na trech cestach a do finale 15 lidi na OS. Kazdy si zaleze a ve finale se stejne rozhodne. Uz pri dvou cestach na flash nikdo nic nenakouka. Vsechny evropy junioru se lezou flash dve cesty( konkurence je tam v kazde kat. vetsi nez na CP) a kazdy druhy si misto kde se zamota najde. Samozrejme se toci startovaci poradi. Bouldre urcite OS, to je o jinom.
caballoodpovědět 
 RePouze OS20:21:41 25.01.2007
Tak jak píše Lepra,jen to je objektivní.
Radekodpovědět 
  Re: RePouze OS00:45:04 26.01.2007
Je potřeba upřesnit průvodní článek.Závody ČP se lezou ze dvou cest flash v posunutém pořadí z poloviny 1. cesty¨(NÉopačném) a finále OS. Stejný model má EP juniorů.Mistrovství ČR je součástí ČP ale leze se kvalifikace,semifinále a finále OS.Tedy podle modelu Mistrovství světa.
Jura Čermákodpovědět 
   Re: RePouze OS16:32:32 26.01.2007
OK. Doplněno do článku.
Lezec.czodpovědět 
   Re: RePouze OS09:57:11 27.01.2007
Jasný, máš pravdu (samozřejmě). Stává se ze mě starý sklerotik :-)
Daliborodpovědět 

 OS na FLASH01:53:10 26.01.2007
Vážená komise myslím si že by bylo dobrý list na OS a pokud to bude lepší tak na FLASCH
m.podpovědět 

 -----09:26:43 26.01.2007
Ja sem pro flesh v kvalifikaci a onsajt ve finale !pac cekat v izolaci jeste v kvalifikaci je fakt pruda !Staci min. tri hodiny pred finalem v izolaci clovek je rozlamanej a daleko vic unavenej nez ked se kolem neco deje
pid@odpovědět 

 Odvahu!!12:10:27 26.01.2007
Nejsem zadny zavodnik, ale par zavodu jsem zkusil.
Pravda je, ze flash mi pomohl, clovek neco okouka ale ta izolace je opravdu hrozna otrava. Co vybrat? Zkusil bych flash, svet stejne neni spravedlivej a trochu toho znevyhodneni prospeje horsim a dobrym neuskodi. Finale jasne OS.
marekodpovědět 
 Je to jasny22:27:02 26.01.2007
Jestli to ma mit nejakou uroven tak CP a MCR jedine OS i v kvalifikaci... Ja myslim ze neni treba dale o tom diskutovat, nechapu jak tady muze bejt tolik prispevku:-)
nitroodpovědět 
  Re: Je to jasny22:33:45 26.01.2007
bouldery, lano at je treba AF...
nitroodpovědět 

 Pro Flash18:17:36 27.01.2007
Takze, ac taky nezavodnik, ale osoba tocici se kolem zavodu dostatecne dlouho. Pridam taky nazor do mlyna.
OS - ano asi urcite bude objektivnejsi, ale ta nuda v izolaci, cekani, prazdna hala atd.
Flash - "ruch, zmatek", vse tak nejak odsypa a jde rychleji. Pred mnoha lety u mladeze, lezli ti starsi OS. Jiz par let lezou Flash a ten pocit z toku casu je opravdu rozdily. Mezi 9.45-13.00 se protoci zhruba 80-100 deti na 4 cestach (takze 8 jelikoz lezou 2). Od 14 hod. se ten cas tahne nejen proto, ze se leze s bidou na 2 cestach OS (1. male izolace,2. kolikrat cesty se upravuji krizi atd.). Vysledek. Zhruba max. 64deti (pokud ve vsech kategoriich postoupi 8)lezou kolikrat az do 17-19 hod.
U pocitace se totiz ten cas da krasne sledovat, kdy se "nudim" a kdy to frci jedno za druhym.
Lumiodpovědět 
 Re: Pro Flash18:56:47 27.01.2007
Podle našeho názoru je objektivnější system (pro ČP dospělých) styl OS. Ale pokud se vyskytuje dost příznivců pro opak, naskýtá se přece možnost 3 fázového systemu - 1 kv.cesta flash, pak semifinále i finále OS. Čiliže křoví odpadne a závod ČP a MČR se soustředí na kvalitní lezení. A to vše bez předlezců....
Honzaodpovědět 
 Re: Pro Flash11:01:15 28.01.2007
Možná kdybys na plaveckejch závodech hodil dva závodníky do každý dráhy v rozplavbách tak by to bylo divácky taky zajímavější a rychleji by to určitě odsejpalo, do finále by se třeba dostali taky ti nejlepší...
nitroodpovědět 

 proč?22:14:43 27.01.2007
Zajímalo by mě ,proč věhlasná komise takouvou anketu vyvolala.
drakodpovědět 

 jsem pro OS05:43:24 28.01.2007
Snažím se  závodit ,  zaměřením  spíše  bouldrista  takže  závodím jen  v  bouldrech. Párkrát  jsem  se  zkusil  na  závodech navázat na lano a  kdybych  se  chtěl  zlepšit  a  aspoň postoupit z kvalifikace  začnu  více  trenovat  vytrvalost . Styl  OS a čekání  v  izolaci  by  mě  neodrazovalo
Buboodpovědět 

 3 kv. Flash06:45:17 31.01.2007
Ja bych byl jako zavodnik a tak trosku stavec taky asi pro tri kvalifikacky na flash a deset lidi do finale (patnact je v cesku moc, to bysme se nemuseli zdrzovat tak dlouhou kvalifikaci. Udelaly by se tri skupiny. Vsechny by lezli zaraz a potom by se akorat prohazely. Porad by se lezlo a hodka rest by mela kazdymu stacit. Navic by to casove trvalo uplne stejnou dobu nebo jenim o malinko vic. Clovek by si zalezl a urcite by se naslo i neco ke koukani. Mejte se krasne.
Honzik Z.odpovědět 
 Re: 3 kv. Flash13:11:32 31.01.2007
jojo protinozec ma pravdu, myslim ze by prislo i vic lidi(po case) proste melo by to drajf-neco by se delo a pritahlo by to i nymandy (na takovy zavody bych klidne sel:), na rozdil od stupidne otravny izolace a jen par minut stravenych na stene (pri jednom OS). A divak by mel na co furt koukat. Jirousove , Black Mamby a ostatni OS fundamenalisti by si po case zvykli
unaveny (L)isabonsky starecodpovědět 
  Re: 3 kv. Flash15:12:45 31.01.2007
Nazdárek šaoline, flash je v pohodě, vo tom žádná ale na ČP podle mě nepatří. V Polici jsou závody na flash velkou tradicí již několik let a stejně ses tam pokud vim (nikdy?) neobjevil :) Jak tebe flash na závody ČP přitáhne tak mě naopak odradí. Podle mě to komise stejně odmávne na flash aby to vyzkoušeli a ukázali že přijede víc lidí- a oni přijedou, protože kdo závodit chce přijede, a k tomu se připočtou ti co je sere izolace nebo se bojej že se do semifinále nedostanou. Však se uvidí :)

Zdravim Portugalce
 jirousodpovědět 
   Re: 3 kv. Flash15:40:47 31.01.2007
no jo, asi se na to koukam ocima vejkendovyho lezce bez ambic. Toz musis vic hulakat aby OS zustalo:)...
l.odpovědět 
   Re: 3 kv. Flash17:31:14 02.02.2007
Pokud vim, tak minuly rok kvalifikace na CP na flash uz byla, takze se ani nic odmavavat nemusi.
Kuba Hlavacekodpovědět 

 Tandon Cup07:37:22 21.02.2007
Trochu mimo tema, ale vpodstatě na podobné tema -týkající se Tendon cupu. Ozývají se názory, že by bylo třeba pozměnit pravidla pokud se týká vítězů (1až3 místo). Bylo by asi záhodno, aby tito po opakovaném vítězství byli přesunuti do vyšší kategorie Tendon Cupu (podobně jako je tomu se zákazem reprezentace)a tím zvýšit atraktivitu a úroveň Tendonu.
Honzaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179399)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
AW III Bielatal
S-kante VII Bielatal
Dévertige Direct 7A Fontainebleau
Seastar 7C Fontainebleau
25. Jahrestag VII Bielatal
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.