LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hoď lano. ...ne celý!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140368 cest
Nové přelezy:
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c

Stěny
SQUASHPARK Cibulka - Praha 5
ZŠ Choceň - Choceň
K2 - stěna už neexistuje - Plzeň

Prodejny
HUDYsport - Plzeň
Rock Point Outlet Store - Praha 5 - Radotín
Luna Rossa - lezecké chyty a stěny - Děčín

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Vyjádření Libora Hrozy ke konfliktu

ve věci řízení sportovního lezení

V souvislosti s připravovanou valnou hromadou ČHS jsem před krátkým časem na několika místech na webu poukázal na

– podle mého přesvědčení – špatnosti, problémy a chyby související s financováním sportovního lezení – přesně řečeno s rozdělováním daných peněz. Věrný své pověsti rebela a otravy, nečekal jsem nijak vřelé přijetí, ale zcela otevřeně, Zobanova reakce překvapila i mne. Nejsem citlivka a horolezecké prostředí má ke Guthovi-Jarkovskému daleko; když se o mně někdo v řeči vyjádří, že jsem debil, skousnu to – nebylo by to poprvé :-)  - ale hrubé osobní urážky publikované na webu ČHS a nařčení s kolaborace se Státní Bezpečností jsou za hranicí toho, co jsem ochotný absolvovat.

ODMÍTÁM JAKKOLIV DÁLE POKRAČOVAT V KOMUNIKACI S RADKEM LIENERTHEM NA TOTO TÉMA – i s kýmkoliv jiným, včetně Petra Resche, pokud by to mělo být ve stejném duchu. Výměna názorů na téhle úrovni mi vadí, dotýká se i Lucie a dalších lidí a neposlední řadě hrubě poškozuje jméno ČHS, což je pravý opak toho, co jsem chtěl dosáhnout.

Jestli budu Zobanovo nařčení řešit žalobou na ochranu osobnosti, bude záviset na názoru advokáta, se kterým se v téhle věci chci poradit.

Věcné připomínky k problematice financování i k dalším otázkám činnosti ČHS zveřejním na stránkách ČHS - v souvislosti s přípravou valné hromady. Situaci rozumím tak, že tam pro to bude prostor.

P.S. V tomhle textu by snad neměly být pravopisné chyby. Jako dysortografik jsem si ho nechal radši zkontrolovat :-).

Články se související diskusí na Lezci:
Zoban (komise drytoolu): Několik informací k drytoolingu
Marie: Senzační odhalení, jak je čerpán rozpočet u mládeže v ČHS (netýká se drytoolu)
ČHS: Volby do Výkonného výboru ČHS

Libor rebel Hroza   [úpravy] 11:27 15.02.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Nic si z toho nedělej12:33:44 15.02.2012
není to tak dávno, co jsem zaslechl, že předseda ČHS Hrubý, před revolucí pracoval na "slavném" prognosťáku. No pokud to je pravda, tak byl minimálně členem KSČ, protože jinak by tam dělat nemohl. Takže s Tvojí nálepkou spolupracovníka možná můžeš kandidovat nejen do VV ČHS, ale třeba i do VV ČSTV :-)
Tomodpovědět 
 Re: Nic si z toho nedělej12:54:01 15.02.2012
Musí tohle stanovisko plevelit všechny lezecké weby? Jděte už někam! Třeba na horosvaz - tam jdou články komentovat taky.
odpovědět 
 Re: Nic si z toho nedělej12:57:50 15.02.2012
To nejde, protože Lezec je hlavní mediální partner ČHS :-)
Tomodpovědět 
 Re: Nic si z toho nedělej13:11:11 15.02.2012
V nějakém z těch minulých článků se psalo, že v registru spolupracovníků STB Hroza nebyl a není - a fakt tam není, taky jsem se koukal; estébáci mne s... Tak mu ta nálepka ani nepatří. A doufám, že už je toho hnoje konec.
odpovědět 
 Re: Nic si z toho nedělej13:39:46 15.02.2012
Nálepka taky byla myšlena ze srandy, všechno ostatní už má do srandy dost daleko....
Tomodpovědět 

 řešení osobních sporů12:55:14 15.02.2012
Prosím, řešte si své osobní spory osobně a ne pomocí článků. Myslím si, že většinu lezců to vůbec nezajímá. Připadáte mi jako malé děti. Těším se na nějaký pěkný článek o lezení. Libore, už jsi přelezl ten hřeben Tater v zimě? Raději bys mohl napsat o tom.
Michalodpovědět 
 Re: řešení osobních sporů13:06:31 15.02.2012
Souhlas s tím, že články tohohle typu nejsou to pravé, co by se mi chtělo číst. Nicméně Rebelovi se nedivím, že se potřeboval ohradit, od Zobana to skutečně bylo silný kafe. A s ohledem na tohle vyjádření - který mi přijde rozumný - doufám, že víc toho tu už nebude, tedy pokud bude mít druhá strana taky rozum.
odpovědět 
 Re: řešení osobních sporů14:49:39 15.02.2012
Myslím, že toto téma je velice vhodné a závažné na veřejnou diskuzi. To, jaké vztahy panují v komisích a VV ČHS a to, jak přistupují ke svým členům, případně jejich stížnostem, je věc, která se dotýká všech. A to jak všech členů, tak potencionálních budoucích členů. Příště můžeme být v kůži Libora my a stejně marně se dovolávat spravedlnosti. A dostávat výsměšné, ba dokonce lživé odpovědi z ČHS. :(
Martinodpovědět 
 Re: řešení osobních sporů15:50:46 15.02.2012
Tady nejde o spravedlnost, v tomhle souboji jde o peníze. Sice jen o pár drobných ale o peníze. Spravedlnost nebude nikdy, vždy se najde někdo kdo se bude cítit ukřivděně. Zdá se mi, že rozebírat to ve čtyřech článcích 200 komentářích a na dvou webech zároveň mi nepřijde moc užitečné. ČHS (nebo jen komise drytoolu?) pak vypadá jako spolek který nemůže fungovat. Ve skutečnosti jde jen problém komunikace mezi dvěma lidmi (z toho z Liborem se moc domluvit nedá :-) ). Ale obdobná situace je i v oddílech, kde si spousta lidí nemůže přijít na jméno a pak v jednom malém městě existují dva nebo tři oddíly o pěti lidech. Z horolezců se stal spolek individuálů. Je s podivem že s takovou základnou svaz celkem funguje.
odpovědět 
 Re: řešení osobních sporů15:55:18 15.02.2012
Tyto problémy nechť se řeší přímo na ČHS! Ale neni příjemné si tady místo o lezení číst takové plky. Ať si klidně rozbijou huby, nebo to vyřeší soud, ale rozhodně tim zde obtěžují velké procento lezců, kteří vůbec nezávodí, nemají s tím nic společného a je jim to úplně v zadu.
Michalodpovědět 
 Re: řešení osobních sporů20:05:40 15.02.2012
Nejsem příznivcem ani Hrozy a už vůbec ne Lienerta, ale musím říct, že v tomto sporu, kde jde samozřejmě o prachy, straním jednoznačně Hrozovi.
Platit všechny reprezentanty, je fakt blbost. To, že mají všichni stejné prémie funguje akorát ve státní správě a výsledek je vidět.
Linert už v několika kauzách prokázal, že charakterové vlastnosti mu chybí. Těžko říct, kde ho ČHS vyhrabal a proč ho drží.

Výsledek je, že ČHS už příspěvky tento rok neplatím a ani v roce 2013 platit nebudu.
odpovědět 
 Re: řešení osobních sporů07:05:20 16.02.2012
Výmluva. Jen chceš zbaběle ušetřit svý čtyři stovky a svádíš to na Zobana.
odpovědět 
 Re: řešení osobních sporů07:34:34 16.02.2012
To jsem se nepřesně vyjádřil. Už mi ČHS pila krev až dost, tak jsem přestal platit a tyhle spory ohledně Lienertů a Reschů mě jen utvrdilo, že jsem udělal správně.
Když ti to nevadí, tak ať si nesmyslně rozhazujou tvoje peníze.
odpovědět 
 Re: řešení osobních sporů08:07:42 16.02.2012
Ne, nevadí. Beru to tak, že jsem Čech, chci patřit k českým horolezcům, chci aby to někdo zaštiťoval a řídil. Proto považuji za normální jim nějaké finance dát. Bez financí se nic dělat nedá. Nějaký spor, v podstatě o způsobu využití pár drobných mě nepřesvědčí o tom, že je celé ČHS na nic nebudu ho platit. Tím že neplatíš, nejsi členem a oslabuješ všechny horolezce. Mám syna u rybářů a tam si nikdo nedovolí nezaplatit a sednout si s prutem k rybníku. A těch brigád! :-) Kdyby takhle fungovali horolezci......
odpovědět 
 Re: řešení osobních sporů11:07:15 16.02.2012
Mám dojem, že rybáři musí být povinně členy, pokud v naší zemi chtějí provozovat chytání ryb, a nemají na výběr.
V horolezectví na výběr máš, a to docela velký. Proč podporovat svaz, který se ke svým členům chová takovým způsobem a v do jejichž vedení mají možnost se dostat takoví lidé ? A jehož činnost a financování není naprosto transparetní ?
Je tu možnost podporovat svaz zahraniční, a pokud do něj přejde dostatek českých horolezců, budou výjimky pro horolezectví a údržba skal v naší zemi provozována pod jeho hlavičkou.
Martinodpovědět 
 Re: řešení osobních sporů12:30:20 16.02.2012
Jaké konkrétní výtky máš k chování svazu? Komu svaz ublížil, koho poškodil, komu nepomohl, co měl udělat a neudělal? Zatím tady jsou nářky jednoho tatínka, že jeho dospělá dcera nedostala něco, na co měla podle něho nárok. Pak trochu kritiky na Srbsko, kde se někomu kdo nikdy nebyl v Massone nebo Crosanu stýská po starém, nenavštěvovaném údolí. Jinak nic konkrétního. Požadavek na transparentnost je moderní – jen dost dobře nechápu jak si představuješ transparentní činnost? Co je na činnosti ČHS netransparentní? Konkrétní příklady, prosím. Vedení svazu je řádně zvolené a v závěru jejich funkčního období jim místo poděkování dáme spoustu kritiky.
Iluze, že se některý zahraniční spolek bude starat o naše skály je přinejmenším úsměvná. Když si neuděláme pořádek doma sami, tak to za nás bude dělat James nebo DAF? Už vidím, jak výjimku na Adr vyjednávají na ministerstvu životního prostředí zástupci polského svazu, protože jich tam jezdí nejvíc. :-) Jak studují naše zákony, vyhlášky a nařízení aby mohli požádat o vyjímku. :-) Jo, jo jen podporuj cizí spolky a na ČHS se vykašli - ono to nějak dopadne. Ještě mě napadá, jestli by v rámci tvojí optiky byl transparentní třeba německý spolek. Najdi si třeba na jejich webu nominační pravidla nebo pravidla pro náhrady. Ty naše jsou rozhodně detailnější.
odpovědět 
 Re: řešení osobních sporů12:56:13 16.02.2012
Ty jsi,ale vůl.
odpovědět 

 kohuti13:00:26 15.02.2012
Ludia, vy v zime neleziete alebo co? (Ja viem ze ano). Ja viem, ze doma je nuda a sadnut za PC a napisat par "ostrych" slov je celkom dobre odreagovanie, ale vobku steny tak krasne vymrzli, bolo by dobre odburat adrenalin tam. Neviem ako vy, ale ja idem. Cafte :)
Ericodpovědět 

 pravopis13:14:32 15.02.2012
No jedna hrubka tam zůstala, nicméně je to výraznej pokrok :))
odpovědět 
 Re: Výzva13:59:00 15.02.2012
Pojďme tento článek bojkotovat a přestaňme ho komentovat. Ať si to hoši vyřídí jinde. Stejně jde jen o zviditelnění kandidáta do VV.
odpovědět 
 Re: pravopis14:15:00 15.02.2012
Tak doufám, že stejně budeš bojkotovat avizovaný on-line rozhovor s panem Hrubým. Protože to je také předvolební cukrátko.
odpovědět 
 Re: pravopis22:21:39 15.02.2012
... chvíli to trvalo, ale našel jsem ji. Dobrý quiz Libore! Příště jdi ale žalovat mamince.
Ondraodpovědět 

 o-ou14:03:47 15.02.2012
Nebe je modrý, tráva je zelená, slipy jsou růžový, tak proč se hoši nemáte rádi? Největší bicák má stejně Arnold ;-)
Slabomír Tučňákodpovědět 
 Re: o-ou14:28:17 15.02.2012
Slabomír Tučňák je asi nejlepší lezecký nick, co jsem dodnes viděl. Díky! Fakt mě pobavil :D :D :D
TujboPefaodpovědět 

 Libore do nich!14:23:16 15.02.2012
Toho brněnskýho podvraťáka zažaluj a jestli si Resch bude otvírat hubu tak ať do ní rovnou dostane !
Tomáš Marnýodpovědět 
 Re: Libore do nich!14:51:36 15.02.2012
Tak Zoban to je kokot na nejvyšší úrovni. To snad každý ví. Ale díky, že jsi to připomněl! Hodně zdaru.
Mattyodpovědět 

 soukromé spory17:47:23 15.02.2012
je pravdou že soukromé spory sem nepatří, jitří to akorát atmosféru a odvádí pozornost od skutečných problémů kterými by se ČHS měla zabývat. Na druhou stranu Zoban to vážně přehnal tak Rebela chápu. Na Zobana je nasráno čím dál víc lidí mám ten pocit a tímto si rozhodně nepomohl frajer jeden libovej.
GAVSONodpovědět 
 Re: soukromé spory18:21:16 15.02.2012
Jó v Brně je takovejch namachrovanejch debílků jako je Zoban víc...
odpovědět 
 Re: soukromé spory00:38:11 16.02.2012
Nepovídej...
Willhemodpovědět 
 Re: soukromé spory13:13:29 16.02.2012
Hm a ta náplava z Mamuta je inteligent co?
odpovědět 
 Re: soukromé spory13:14:01 16.02.2012
Hm a ta náplava z Mamuta je inteligent co?
johny28odpovědět 

 STB22:37:40 15.02.2012
Myslím si, že z ČHS nemá nikdo nárok, někomu přisuzovat kolaboraci s STB, jelikož ČHS funguje na principech STB! Ten kdo má vlastní mozek je špatný, ten kdo přečnívá taktéž. Ještě, že v této organizaci nejsem.
Johny25odpovědět 
 Re: STB09:46:28 16.02.2012
Hm. Asi bych používal trochu slabší slova.
Nebo budem za chvíli všichni Hitler a Mengele.
P.odpovědět 
 Re: STB11:42:31 16.02.2012
Chlape, měl bys do svejch pilířů zařadit i plzničku. Kdybys včera po pocení pokračoval s náma do Pivovarský, nemusel by ses takhle rozvohnit.
Papoušodpovědět 
 Re: STB15:55:28 16.02.2012
http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
konec debatyodpovědět 
 Re: STB16:00:04 16.02.2012
http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
konec debatyodpovědět 
 Re: STB16:11:14 16.02.2012
cizi slova..? tady..? nejses ty nebezpecnej levicovej intelektual..? )))
odpovědět 
  Re: STB21:43:53 08.08.2012
rika se inteleguan, suvenyre..
odpovědět 
 Re: STB18:55:24 16.02.2012
To je dobrý. To jsem zatím nepotkal :)
P.odpovědět 
 Re: STB21:30:26 08.08.2012
A fakt jsi chlapce z tech bolseviku vubec nic nevytezil? Nemel?
hahaodpovědět 

 .15:02:23 16.02.2012
Proboha, jdi se s tím vyjadřovat jinam, myslím, že víc lidí to tu vůbec nezajímá než zajímá.
.odpovědět 

 PRAVOPISN8 CHYBA19:52:53 16.02.2012
Nevím, kterej chytrák ti to kontroloval, ale píše se "nařčení Z". Jedná se o druhý pád :-)
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA00:05:31 17.02.2012
Je tam toho z hlediska pádů víc: opak toho, co jsem chtěl dosáhnout... Prdlajz... Čeho...
Horem pádemodpovědět 
 Tatínek = Rebel 14:53:21 17.02.2012
Pan rebel a nebo ukřivděný tatínek.Ve všech příspěvcích slavného REBELA mě udivuje jedna věc.Pořád brečí a brečí, že on a jeho dcera a zas, že on a jeho dcera do třetice zase on a jeho dcera a tak dále a dále...jsou hrozně ukřivděny a na nich se páchá největší zlo v našem horolezectví.nebylo by lepší kdybyste si dali do huby a to pořádně a by by snad klid.Tatínek versus ČHS.AŤ ČHS vybere jednoho člena "gladiátora" proti rozpálenému tatínkovy.No a kdo vyhraje tak dostane celí poklad a bude konec jedné debilní pohádky.END
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA01:27:37 18.02.2012
Hlavně by za tu dobu, co Hrozová patří do nejužší světové špičky, měla mít už nějakou důvěru a respekt, a proto bylo optimální a zasloužené dát jí nějakou paušální částku na sezónu, ať si s tím dělá co chce. Ona by před sezónou věděla jak na tom je, a mohla by se podle toho zařídit. Nemyslím, že by právě ona musela někomu zas a znova dokazovat svoji výkonnost aby dostala pár litrů na cestu..

Jinak Hrozovou ani nikoho z její rodiny neznám, ale tenhle systém funguje docela dobře v x sportech ... měl jsi v sezoně výsledky, dáme ti na přístí X, když je budeš mít zase, dostaneš znovu, když ne, holt dostaneš míň nebo vůbec nic ... a nevím, proč by tady fungovat nemohl.
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA10:15:37 18.02.2012
Frafere anonyme, když už někomu opravuješ text, tak si zjisti, co je to "pravopisná chyba", to, co jsi uvedl, je "syntaktická chyba ve valenci" ... až zase budeš chtít bejt chytrej.
O.odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA11:22:45 18.02.2012
zni to sice dobre,ale kdo zaruci ze neco vyhraje za ten rok? Myslim ze je dobry davat urcity penize,ale dalsi spis za mista... napady nez jen urazky
Prerozdeleni kdy posledni na soupisce ma vic nez mistrine..
Filodpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA13:20:01 18.02.2012
Tak nikdo netvrdí, že by to nešlo kombinovat .... část paušál na základě minulého roku, část a za výsledky roku aktuálního. Ale prostě pokud někdo už pár let do té světové TOP patří, tak mi přijde vhodné to respektovat a důvěru mu sezónu dát, bo na určitý "klid v duši" v přípravě má podle mě nárok....pak se to vyhodnotí a bude.
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA13:39:15 18.02.2012
Abys nějaké výsledky měl, musíš napřed absolvovat sezónu - a to bez podpory. No a pak teda dostaneš podporu za tu minulou sezónu. Když výsledky nemáš - vybral sis to, co jsi na začátku nedostal a je to fifty fifty. Když výsledky máš, pokračuješ dál.

Ve špičkovém sportu hraje psychika dost důležitou roli. Dneska je v drytoolu kolem 8 holek co mohou kdykoliv vyhrát a rozdíly jsou minimální. Tech pár procent rozdílu mezi psychickou pohodou a nepohodou může mít hodnotu několika míst na žebříčku.

Lucka je v nevýhodě proti ostatním, že nelítá všude letadlem a že na rozdíl od ostatních nemůže jenom lézt a trénovat. Když se k tomu přičtou různý zlobaní líbeznosti, jsou ty její výkony o dost hodnotnější. Ostatně při těchhle kohoutích zápasech by bylo dobrý si uvědomit, že Hrozovic jsou momentálě jediní, kdo jsou schopni dělat na mezinárodním poli nějaké výsledky, když se Adam stáhl ze závodní scény.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: PRAVOPISN8 CHYBA21:55:36 20.02.2012
Aby mohla létat, musel by tatínek místo pruzení a hádání se o pár tisícovek, které stejně nic neřeší, začít obíhat sponzory. U tak suprdupr populárního a mediálně provařenýmu sportu bouchání motykama do překližky mu to půde samo...
Tomodpovědět 
   Re: PRAVOPISN8 CHYBA22:52:39 20.02.2012
Tak to von vobbíhá, což vo to.
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA16:08:30 18.02.2012
Tak nikdo netvrdí, že by to nešlo kombinovat .... část paušál na základě minulého roku, část a za výsledky roku aktuálního. Ale prostě pokud někdo už pár let do té světové TOP patří, tak mi přijde vhodné to respektovat a důvěru mu sezónu dát, bo na určitý "klid v duši" v přípravě má podle mě nárok....pak se to vyhodnotí a bude.
odpovědět 
 ČHS19:06:57 18.02.2012
Ano máš pravdu, ale když ČHS naše nejlepší lezce penalizuje za porušení "pravěkých" pravidel. Rozdělení peněz je poněkud nejasné.Příspěvek na český pohár pro pořadatele je velice směšný.Když závod má mít určitou úroveň.Tak proč po velké kritice lezců vše zůstává při starém ???
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA20:29:45 18.02.2012
Protože závodní lezení drtivou většinu lezců a horolezců nezajímá. A když by se vedení ČHS skutečně řídilo názory členů, omezilo by podporu na naprosté minimum, snad leda tak kancelářský servis. (Vedlejší efekt: byl by taky klid. Není-li o co se prát, mizí rvačky.)
Ale asi lepší řešení by bylo, když by si závodníci založili vlastní svaz. Příspěvky od MŠMT ap. na státní reprezentaci ať si spánembohem nechají...
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA21:08:00 18.02.2012
Někdo leze 4 a někdo 11.Někdo běhá stovku za dvacet a někdo pod deset.Ale když si zapneš "televizi" a vidíš na prvních místech čechy tak fandíš i když tě jak říkáš závodění nezajímá.Tak proč jim házet klacky pod nohy???
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA21:23:21 18.02.2012
Blábol. Se podívej na článek Nový talent nebo lhář. Prý lezení ve skalách - jak malí kluci se perou o to, zda je někdo v nějakém nesmyslném žebříčku výše nebo níže. Maminko, pomoc, on asi švindluje, už nejsem sedmý, ale osmý ...

Úplně stejný humus, jako dohady o podpoře lezců. Vy "horolezci" nám máte co vyčítat.
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA21:58:17 18.02.2012
:) Nefandím. Je mi to fakt volný.
Ale hlavně tohle nijak nesouvisí s tím, že by se závodníci měli oddělit od ČHS. Ať si klidně závodí, proč ne. Ovšem za podmínky, že tím nebudou otravovat život ostatním lezcům. A kolik je kterých - viz proběhlá anketa ČHS o prioritách ...
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA22:47:12 18.02.2012
Myslím, že to dost hloupě zjednodušuješ. Ale zas máš určitě jasno, jak je to na světě rozdaný.
Podle mě možná větší části z těch, co si na Lezci píšou deníček (a tudíž jsou automaticky zařazováni do žebříčku), nejde o nějakou konkrétní příčku na žebříčku a nezblázněj se, když budou o pozici níž (výjimky určitě mohou být).
Přečti si třeba Jirousův příspěvek o kus výš. Vyplňování deníčku je víc než jenom žebříček. Někomu ta webová databáze vyhovuje víc než papír - pohodlně se to zapisuje do formuláře, různě se ti to třídí... A všem to může třeba ukázat, kdo nějakou cestu lezl, jestli má přelezy, jaký... A sorry, odjakživa se v lezení sledovalo, kdo něco vylezl - něco, co druzí ne... Akorát nebyl internet. To si piš, že klasici v Ádru věděli, kdo tam co vylezl, a i dřív se hrálo na prestiž, a jak.
Žebříček na Lezci může být jenom trochu zploštěná a formalizovaná varianta téhož.
Když by dřív chodil do lezecký hospody někdo, kdo si vymýšlí a lže o tom, co vylezl (a bude tvrdit, že ty největší pecky v oblasti), udělají z něj ostatní taky za chvíli blbce, protože jim to nedá a prověřej si ho. Martin Klemsa udělal totéž, akorát na netu.
Ale myslim, že bys tyhle věci chápal taky, kdybys jenom trochu chtěl.

P.odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA22:52:40 18.02.2012
Aha, jak se to blbě řadí tak to je zas zmatečný - tohle bylo míněný anonymu o kousek výš, kterej začíná "Blábol..."
P.odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA08:23:19 19.02.2012
A v čem tě otravují, že jsou lepší než Ty ??
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA09:52:25 19.02.2012
Já to chápu. A máš pravdu - úmyslně zjednodušuji. Třeba někomu dojde, že věci jsou mnohem komplexnější a že nejde jen o to, zda si někdo napíše o cestu více nebo méně, ale o mnohem více. Ať už se jedná o skály, nebo o sportovní lezení. Věřím, že nejde jen o to, že si někdo napsal o stupeň těžší cestu, stejně tak nejde o pár stovek podpory od svazu. Jde o principy a fér jednání a poukázání na ty, kdo tak nečiní. Ať už ve skalách, nebo ve sportu. Třeba to konečně některým dojde a přestanou se radikálně vyjadřovat k věcem, kterým nerozumí (ani nemohou, protože vidí jen výsek a ne celou problematiku. Platí pro deníček i podporu od svazu.). I když, asi ne, co ... :-(
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA12:12:30 19.02.2012
Anketa? Zkus udělat anketu zda by měl ČHS každému lezci z bezpečnostních důvodů darovat každý rok nové lano nebo nové lezečky. Tipuji, že 90 % lezců by to bralo. Měl by se tím ČHS řídit? Tak tolik asi k té anketě ...
Možná, že by sis měl uvědomit, že ankety slouží ke zpestření a oživení obsahu. Případě k rozjetí diskuze. Prostě ke zvyšování návštěvnosti a zvýšení počtu zhlédnutých stránek a tedy ke zvýšení příjmů z reklamy. Určitě ne jako podklad pro rozhodování ČHS.
odpovědět 
 Re: PRAVOPISN8 CHYBA15:08:55 19.02.2012
"A v čem tě otravují, že jsou lepší než Ty ??"
Nevim, jestli jsou lepší - a nedá se to podle mne moc srovnávat: jak chceš porovnat, co ze sebe vydal XY na překližkovém bouldru a co jsme si užili minulý týden v mrazu a tmě v Tatrách? Ale otravují mne tím, že ubírají svazové peníze, a to podle všech známek citelně víc, než přinášejí - a ještě si při tom dělají levárny, podrážejí se (je to zcela zjevný), neumí si to vyřešit a dělají tak lezení jedině ostudu.
Ad anketa: Ta anketa, o které se tady několikrát mluvilo, byla oficiálně prezentovaná vedením ČHS právě jako podklad pro rozhodování. A ani neprobíhala na webu, tedy převážně ne. Nepleť si to se sranda anketama tady na Lezci. A taky se tam kladly otázky, který vycházely z reality - například podle jakých priorit se mají rozdělovat peníze, které jsou k dispozici.
odpovědět 

 vzhled diskuse20:31:43 18.02.2012
Nějak se mi to přestalo řadit do vláken (myslím tím odsazování atp.), vám taky?
odpovědět 
 Re: vzhled diskuse22:18:09 18.02.2012
Bohužel mně taky. Nějak se v tom už moc nevyznám. Snad kdyby tam byly třeba nějak linkou naznačený vztahy...
P.odpovědět 

 Uff...FU...14:56:06 20.02.2012
Ste tu šílený buzny...doufám, že ste si ty kecy dali na fejsbůček...běžte raději lézt...ale jestli lezete, jak přemejšlíte...tak si radši dejte pivko
Kabungaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179393)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Pokvareni Ritam 7c+ Vintjan
Chimaera 8- Beycik
Yandance 6 Beycik
Zikkim 5+ Beycik
December Pain 9 Beycik
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.